Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Duitsland, of LimburgVeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:14:
Ho, ho, en Ost-Belgien dan?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Volgend jaar kunnen we dus zonder probleem jou sturenAgent47 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:13:
[Afbeelding]
Ik zittend op de bank met een speciaal biertje en wat chips. Ik kan totaal niet zingen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik wil ze wel, leuke lui.
"When you grow up your heart dies"
Lange titel voor een liedje.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Estland!Quad schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:15:
10 punten voor diegene die IJsland realtime weet te vertalen.
Waarschijnlijk wint hij zo... 😉bazzemans schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:15:
Volgend jaar kunnen we dus zonder probleem jou sturen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Da's toch de rookmevrouw?StefanVerkerk schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:15:
Doet mij toch denken aan GRATIS mevrouw.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
StefanVerkerk schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:15:
Doet mij toch denken aan GRATIS mevrouw.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het één sluit het ander niet uit...VeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:16:
Klinken ze nou dronken of is dat gewoon Ests?
Leuk om te dansen ook in de discotheek.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
We zijn geen drugsverslaafden hebben niets gedaan
De jurken op onze ruggen zijn een vuilnisbak vondst
Politie chronics en het huisje wordt overvallen
De enige tas die op tafel ligt is die van groene leken
We zijn geen drugsverslaafden We hebben niets gedaan
De kleren op onze rug zijn een vuilnisbak vinden
# Politiediensten en het huisje wordt overvallen #
Mannen in uniform in het dorp Ik ben heel oké
Luister hier nu naar
# Get your panties in a wad
We zullen gehoord worden vandaag
# And that bag to take away
Ik ken geen drugs, ik ken limoen en cider
Ik zou geen verschil kunnen maken met een vitamine piek
Luister naar dit
Laat je weg hijgen
We worden vandaag gehoord
# And this bag will take you away
Wolken en champignons - waar zijn je draden?
Je laat mijn lichaam draaien als een keukenfornuis
Kleine eendjes, maar de klaprozen zijn zo lang
We vermijden het bittere, laat de rijken het doen
Hier vroeg in de ochtend en zo vol als een hoentje
Geen snoep voor mij, die trieste kuikens
We vermijden de bitters want we zijn niet rijk
Alleen IPA's op de tafel in Tarekes' achterkamer
De glazen zijn voor de leerling, de stier voor de stier
Zij die het tot het front gemaakt hebben, kunnen het allemaal doorzien
Hou je mond en ik doe het niet
♪ Hoewel het alleen rond mij is dat de dans wordt gedaan ♪ ♪ Yeah ♪
Hou je mond en ik word niet gezien
♪ Hoewel er alleen om me heen gedanst wordt ♪ Yeah ♪
Luister nu naar dit
Laat je weg hijgen
We worden gehoord vandaag
En deze tas te dragen
Ik ken geen drugs, ik ken limoen en cider
Ik zou geen verschil kunnen maken met een vitamine piek
Luister naar dit
Laat je weg hijgen
We worden vandaag gehoord
# En deze tas neemt je mee
De champignons en de champignons - wat zijn jouw draden?
Je draait mijn lichaam op het keukenfornuis
Ja ik was al snel naar de VRT overgeschakeld maar dacht later laat ik maar eens horen hoe dat commentaar van Jacqueline G dan is (dinsdag niet gekeken). BBC klinkt wel een stuk beter/voller dan beidensjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:09:
[...]
Bij mij was het andersom maar dat bleek een instelling op mijn Ziggo Mediabox te zijn. Ik heb hem nu ingesteld op Match Content en nu klinkt de VRT beter.
Lastig kijken hoor op 2 schermen
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Heb Sofascore erbij naast dit keer.Pinobigbird schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:18:
Yes, break van MvG.
Lastig kijken hoor op 2 schermen
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Edit. Laat maar.
En ze ziet er nu minder leuk uit dan in het intro filmpje
[ Voor 44% gewijzigd door Cass Casey op 09-05-2024 22:20 ]
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 09-05-2024 22:19 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Geeft niks. Er zal vast een doos Kleenex in z'n kleedkamer staan...Jorah_Newstone schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:17:
Joost is zich aan het klaarmaken.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
BBC is bij mij stereo. VRT en NPO surround. BBC en NPO zijn veel zachter dan de VRT. Dus ben bij de Belgen blijven hangen. Het commentaar is daar ook prima.apis29 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:17:
[...]
Ja ik was al snel naar de VRT overgeschakeld maar dacht later laat ik maar eens horen hoe dat commentaar van Jacqueline G dan is (dinsdag niet gekeken). BBC klinkt wel een stuk beter/voller dan beiden
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Staat bij de bookmakers nu 6e, NL staat 7e.VeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:19:
Dit zou weleens goed kunnen scoren.
Jij woont in Lansingerland?Cass Casey schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:18:
Ik geloof dat ik al fan ben van haar. Nu hopen dat ze kan zingen.
Euro Vap VapOekiejoekie schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:19:
[...]
Geeft niks. Er zal vast een doos Kleenex in z'n kleedkamer staan...
Bla Bla Bla
⏩ PVOutput☀️
Bij de rest is Joost Klein een beetje een emotionele roller coaster. Vooral na het Welkom in Europa jongu...Agent47 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:19:
Joost gaat 200% door. De rest is echt niet beter
Niet eens. Wel relatief in de buurt. Rare auto correctie
De muziek of...?Agent47 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:19:
Deze is best lekker
Idd, en het liedje is ook wel aardig.Agent47 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:19:
Deze is best lekker
Rollade; vlees in een netjePejeMS schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:20:
Netje er om, altijd fijn 😀
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Peter is een fijne presentator, commentator en radio dj.sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:19:
[...]
BBC is bij mij stereo. VRT en NPO surround. BBC en NPO zijn veel zachter dan de VRT. Dus ben bij de Belgen blijven hangen. Het commentaar is daar ook prima.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Die heeft de modbreak hier natuurlijk ook gelezen.KlaasjeNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:21:
Heb ik iets gemist? Is er een reden waarom Jaqueline Goovaerts vanavond zo opvallend positief is over de verschillende acts?
Volgens de bookmakers heeft ie 94% kans dat ie doorgaat.Agent47 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:19:
Joost gaat 200% door. De rest is echt niet beter
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Pakt alvast een schaar...FnDijkstra schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:21:
Rollade; vlees in een netje
Als laatste aan de beurtHarribo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:22:
Is Joost al geweest?
Die mag als laatste.Harribo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:22:
Is Joost al geweest?
Joost is als 16e aan de beurt. Nr 14 is nu net begonnen.Harribo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:22:
Is Joost al geweest?
Hoop beetje relaxed allemaal.
Is er een modbreak over Jacqueline geweest? Haha. Te veel mensen aan het klagen?StefanVerkerk schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:21:
[...]
Die heeft de modbreak hier natuurlijk ook gelezen.
HamsterennnnVeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:23:
Weer een hamsterwiel?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ze zingt ook meer dan goed. Jammer van de controverse rondom Israël.nadroJ schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:23:
Beeldschone dame wel
[ Voor 12% gewijzigd door nadroJ op 09-05-2024 22:23 ]
Sowieso schrijf je zo!
⏩ PVOutput☀️
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Beetje jammer.
sorry wat?nadroJ schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:23:
Tot nu toe goed gezongen. Goed lied
je was me net voor
[ Voor 7% gewijzigd door Frieda op 09-05-2024 22:24 ]
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Dit topic is gesloten.
![]()
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.