• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-08 13:11
De Dolphin wordt hier in Nederland voornamelijk als hybrid verkocht vanwege o.a. tegenvallende verkoopcijfers (helaas), maar kun je nagaan als ze de update van de Atto 3 ook doorvoeren op de Dolphin (die hetzelfde onderstel heeft)… de Atto 3 heeft er ±125km aan WLTP bijgekregen, dat zou betekenen dat de Dolphin ineens 550km aan WLTP heeft!

Het is dat ik al een Dolphin heb, maar anders zou het kiezen tussen een hybrid en de Dolphin met 550km aan WLTP (en sneller laden dankzij de 800V) wel héél interessant maken.

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:04
Kapotlood schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:10:
Misschien herinner ik het me niet helemaal goed, maar toen ik 2,5 jaar geleden mijn Dolhpin kocht was er totaal geen sprake van een toekomstig maandabonnement, en zat de kaartupdates 'gewoon' bij de aanschaf?
In de folder van 1 januari 2025 wordt over 2 jaar gesproken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XgfofCGbpqP4XmNLpquInEM_y9k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nOkPC4vP39Fx85a4rLp03rBF.jpg?f=fotoalbum_large

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | WeHeat Flint All-electric | 4.880wp zonnepanelen

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-08 13:11
Van de 4G klopt inderdaad, maar niet dat enkele functies uit het systeem worden gehaald om vervolgens via een €99 jaarlijks abonnement weer opnieuw geactiveerd te worden.

• MichielFRL
OTA 2.3.0 was vanochtend beschikbaar voor onze Dolphin bouwjaar 2024.
Heb nog niet gereden na de OTA. Ben benieuwd of de rijhulpsystemen in de praktijk merkbaar verbeterd zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BOWTrBYcs0nFfnHOW0_UBvxCtOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYAVni1WqQ8PJIwVgENKUUmz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcBz0vsvwfb5htG53VprjRDmQTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SzxedzNYsKlkcypCks58J7Rz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7FJdvvHt0-C7gS9YbW8s15NZBck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/US6zKvc68sDQy7zOOcu18O8j.jpg?f=fotoalbum_large

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | WeHeat Flint All-electric | 4.880wp zonnepanelen

• svdlinde42
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29
MichielFRL schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 12:46:
OTA 2.3.0 was vanochtend beschikbaar voor onze Dolphin bouwjaar 2024.
Heb nog niet gereden na de OTA. Ben benieuwd of de rijhulpsystemen in de praktijk merkbaar verbeterd zijn.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb 'm gisterochtend gekregen; gistermiddag mee gereden, heb wel het idee dat de laneassist het aanzienlijk beter doet! Nog wel gehad dat ie de ICC uit zet als ie je toch niet binnen de lijntjes kan houden.

Daarnaast heb je nu aparte snelkoppeling voor stoelverwarming voor beide voorstoelen! Je kunt de standen togglen door er op te tikken _/-\o_

• gollem
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-09 15:16
svdlinde42 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 10:52:
[...]

Ik heb 'm gisterochtend gekregen; gistermiddag mee gereden, heb wel het idee dat de laneassist het aanzienlijk beter doet! Nog wel gehad dat ie de ICC uit zet als ie je toch niet binnen de lijntjes kan houden.

Daarnaast heb je nu aparte snelkoppeling voor stoelverwarming voor beide voorstoelen! Je kunt de standen togglen door er op te tikken _/-\o_
Ook binnen gekregen en zit me nu vreselijk te ergeren aan de nieuwe navigatie: steeds weer die lullige opmerking dat even verderop kans is op van rechts invoegend verkeer! Bij elke invoegstrook krijg je die waarschuwing, wat een ellende. Zie geen mogelijkheid om specifiek deze melding uit te zetten, als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik het graag!

• MichielFRL
Geen idee of je dat uit kan zetten. De melding lijkt me onnodig.
Heb het geluid van de navigatie altijd uit staan.

• pekkie
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 16:33
pekkie schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 20:18:
Mijn stuurwiel zijn rimpels in gekomen. Vrees door de warmte. Moet donderdag langs de dealer in Lier. Normaal zou dat toch onder garantie vervangen moeten worden. Ben benieuwd. Nog iemand problemen dat het leder precies wat los komt?
Vandaag mijn stuurwiel onder garantie vervangen. Heeft enkele weken geduurd. Maar toch tevreden over de afhandeling.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste