Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-11 13:05
Oh, van de rijbaan-controle en waarschuwingslampen e.d. heb ik hier niets aan verschil gemerkt (gelukkig). Voor m'n gevoel gaat de rijbaancontrole zelfs een stukje beter.

Maar de ingestelde temperatuur lijkt inderdaad beter te werken… deels. De 20-24°C is nu meer zoals je zou verwachten i.p.v. wat je voorheen met wel meer Chinese auto's had, dat je de temperatuur op 22-24°C moest zetten voor een goed werkende verwarming. Alleen merk ik wel dat 18-19°C ook niet bepaald écht sterk meer koelen, en dat zal in de zomer misschien een beetje opletten zijn.

• gollem
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 26-11 19:52
De update is echt een versie update: compleet nieuwe interface
De volumes waren gelukkig niet verhoogd, alles nog lekker rustig

De self driving (ica) gaf bij mij ook vaker aan dat ik het stuur vast moest houden, veel sneller en vaker dan in het verleden. De auto blijft volgens mij minder mooi in het midden van de rijbaan als voorheen. Ik heb nu eerder de neiging om bij te sturen omdat hij dichter langs het verkeer op de rechter baan gaat tijdens een inhaal actie.

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:39
gollem schreef op woensdag 26 november 2025 @ 19:52:
De self driving (ica) gaf bij mij ook vaker aan dat ik het stuur vast moest houden, veel sneller en vaker dan in het verleden. De auto blijft volgens mij minder mooi in het midden van de rijbaan als voorheen. Ik heb nu eerder de neiging om bij te sturen omdat hij dichter langs het verkeer op de rechter baan gaat tijdens een inhaal actie.
Heel herkenbaar wat je schrijft.
Ik heb het idee dat ICA in het donker beter functioneert dan overdag.

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | 4.880wp zonnepanelen

• JS_67
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:56
MichielFRL schreef op woensdag 26 november 2025 @ 20:14:
[...]

Heel herkenbaar wat je schrijft.
Ik heb het idee dat ICA in het donker beter functioneert dan overdag.
Ik zet hem nu steeds vaker uit omdat ik hem niet meer vertrouw. Al een jaar rij ik zonder issues over de A4, maar sinds de update zwalk ik van de linkerstreep naar de rechterstreep.

• AadFrancissen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-11 18:14
De nieuwe functie van de ICA om tijdens een bocht automatisch iets af te remmen is dan wel weer heel fijn. Zeker met rotondes 👍🏻😊
ik zet de ICA heel vaak aan, ook in de stad om lekker mee te rijden met het verkeer. Tegelijk heb ik nu al paar keer flink moeten remmen, omdat een auto half op de rijbaan voor het stoplicht was gestopt en de BYD dat niet (of in mijn beleving te laat) door had. Maar ik moet nog meer testen.

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 13:36
Hier ook slecht geluid na de update.

Had Google Maps aan via draadloos Carplay en mijn telefoon lag draadloos op te laden. Ik wilde naar de radio luisteren via DAB+ maar die app stopte er telkens na 20 seconden weer mee. Telefoon van de lader af en probleem was verholpen. Vreemd.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste