TS heeft tussendoor ook andere dingen te doen.mwa schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 07:48:
[...]
Daar is al meerdere keren naar gevraagd, maar radiostilte..
Er is van mij inmiddels meerdere keren hier gevraagd over welke andere arbeidsvoorwaarden of extra's het gaat.
Niet om het een of ander, maar dat is een te persoonlijke vraag. Je vraagt ook niet wat iemand verdient, en al zeker niet om dat publiekelijk onder mijn eigen naam online te plaatsen, dus daar ga ik niet verder op in. Ik noem enkel voorbeelden waarbij ik bereid ben dat te delen.
Een ander ding: Men doet hier alsof ik dubbele korting wil hebben of zo. Maar ieder normaal mens kan al wel uittellen dat dubbele korting bij hetzelfde bedrijf niet zal lukken, dus dat hebben we al direct geaccepteerd. Geen probleem. Het is echter wel iets waarvan we weten dat een ander hier voordeel mee heeft en wij niet.
Maar, wat @DukeBox aangeeft: dat deze korting maar max 500 euro mag zijn, en als je met 2en werkt, dan zou dat samen €1000 zijn, dan vind ik dat wel verhelderend en eerlijker. Dit heb ik ook niet geweten.
Natuurlijk is de vraag wat je met zoveel van hetzelfde product moet, maar goed.
Over dubbele reiskosten vergoeding is al door andere medetweakers antwoord gegeven: ja wij krijgen dubbele reiskosten vergoeding, maar dat krijgen carpoolers ook, en als wij met het OV reizen gaat dat hele argument niet op. Dus dat is een onzin argument.
Misschien is het trouwens onduidelijk: Ik hou van m'n baan, ik heb er veel plezier in. Er zijn genoeg andere werkgevers voor ons waar we meer kunnen verdienen, maar toch kiezen we voor deze werkgever. Ik heb leuke collega's, die het overigens ook raar vinden dat ze over ons moeilijk doen.
Ik ben dit topic gestart om te vragen of jullie dit ook mee hebben gemaakt. Of ik zoiets maar moet accepteren of dat ik voor mezelf op moet komen.
Niet om vanalles en nog wat genoemd te worden.