Je bedoelt hopelijk per jaar.matthijst schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 23:59:
Benieuwd of ze in Turkije 9x zo weinig verdienen als in Nederland, aangezien F1TV daar 10 euro per maand kost? Wel apart die verschillen, mag hier 95 aftikken.
Maar goed, beter dan Viaplay.
€95,20 of €83,30 als je Saudi Arabië kan missen.ArcticWolf schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:03:
[...]
De nieuwe prijs als je nu wilt abonneren is zelfs 144 euro per jaar(11,90 pm).
- 1mnd: 14 mrt - 13 apr: Australië, China, Japan, Bahrain (Saudi missen)
of
2mnd: 26 feb - 26 apr: Testing, Austalië, China, Japan, Bahrain, Saudi - 3mnd: 04 mei - 03 aug: Miami, Imola, Monaco, Spanje, Canada, Oostenrijk, Engeland, België, Hongarije
- 1mnd: 29 aug - 28 sep: Nederland, Italië, Azerbaijan
- 1mnd: 03 okt - 02 nov: Singapore, USA, Mexico
- 1mnd: 08 nov - 07 dec: Brazilië, Las Vegas, Qatar, Abu Dhabi
Je zou bijna een dienst kunnen opzetten die automatisch abbo's stopzet en activeert voor mensen, op basis van kijkgedraghenri86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:29:
[...]
€95,20 of €83,30 als je Saudi Arabië kan missen.
of
2mnd: 26 feb - 26 apr: Testing, Austalië, China, Japan, Bahrain, Saudi- 3mnd: 04 mei - 03 aug: Miami, Imola, Monaco, Spanje, Canada, Oostenrijk, Engeland, België, Hongarije
"Oh je hebt al een maand geen Netflix gekeken? Abbo stopgezet"
"Oh de F1 kan opgezegd en de volgende race is over 4 weken pas? Opzeggen en auto activeren op vrijdag vlak voor de training"
Ieder z'n afweging natuurlijk, maar deze kan ik qua moraal niet echt volgen. Je mist het maar vind het te duur, dus dan surf je maar bij een ander op z'n abonnement?ArcticWolf schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:24:
[...]
Naja ik verdien echt niet slecht, maar bij mij was de interesse bij de 95 euro verhoging ook wel weg en nu met die 144 euro helemaal. Soms mis ik het wel, maar dan kijk ik bij vrienden en anders kijk ik ergens anders... maar op een gegeven moment valt het om en dan zijn ze weer terug bij af hoop ik. Ook ik heb mijn grenzen ongeacht m'n inkomen.
Viaplay en Netflix komen er overigens helemaal niet in, die zijn al lang over het randje gegaan bij mij. Heb nu alleen nog Amazon Prime en SkyShowTime (beide 5,99 pm geloof ik).
Dat de abbonnementen steeds duurder worden konden we natuurlijk al 3-4 jaar geleden aanvoelen (bekende truc, paai de commune met lage instapkosten, eenmaal aan de haak kun je er aan verdienen). Ik vind zelf dat je beste veel content terug krijgt voor die 95 euro per jaar; regelmatig docu's, opgewaardeerde beelden van vroegere races etc. Prijs per minuut/uur content vind ik dan helemaal niet zo gek veel. 24 races a 2 uur + 4 uur aan FP/Qualy/Sprint Races = 66 cent per uur uitzending; volgens mij kan een Pathe Thuis film hier niet tegen op. En dat is nog enkel maar de actie op de baan voor 2025 (144 uur)
Hobby's/vermaak kost nou eenmaal wat geld. Ik ben beniewd wat het commentaar is als er een pay-as-you-go model wordt geintroduceerd en je 5 euro per raceweekend moet gaan betalen. Per saldo duurder, maar omdat je het niet in een keer voelt, zal er wel een gevoel van bevrijding zijn.
En 4K aanbieden ho maar. Volgend jaar gewoon weer met 33% omhoog naar 185.
w00t
Het wordt steeds gekker met die gasten. Nadeel van een kleine wereld: vroegah vonden we ze in de VS mafketels met die abonnementen voor alles en pay-per-view voor sport.Thinlanet schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:07:
Hobby's/vermaak kost nou eenmaal wat geld. Ik ben beniewd wat het commentaar is als er een pay-as-you-go model wordt geintroduceerd en je 5 euro per raceweekend moet gaan betalen. Per saldo duurder, maar omdat je het niet in een keer voelt, zal er wel een gevoel van bevrijding zijn.
Nu rollen ze die bende over de hele wereld uit en verhogen vrolijk elk half jaar de prijzen

Omgerekend naar evenement is het inderdaad niet duur. Maar dat elke keer duurder maken en dan alleen nog een goedkoop pakket met reclame aanbieden (benieuwd of F1 dat ook gaat doen) lijkt wel terug in de tijd te gaan.
Haters everywhere but I don’t really care
Of Pathé Thuis daar tegenop kan of streamingdienst X hangt natuurlijk af van de persoon.Thinlanet schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:07:
Dat de abbonnementen steeds duurder worden konden we natuurlijk al 3-4 jaar geleden aanvoelen (bekende truc, paai de commune met lage instapkosten, eenmaal aan de haak kun je er aan verdienen). Ik vind zelf dat je beste veel content terug krijgt voor die 95 euro per jaar; regelmatig docu's, opgewaardeerde beelden van vroegere races etc. Prijs per minuut/uur content vind ik dan helemaal niet zo gek veel. 24 races a 2 uur + 4 uur aan FP/Qualy/Sprint Races = 66 cent per uur uitzending; volgens mij kan een Pathe Thuis film hier niet tegen op. En dat is nog enkel maar de actie op de baan voor 2025 (144 uur)
Voor mij is pakweg 20 races F1 per seizoen kijken van 'niets' (Ziggo Sport was gratis DTV zender) in die zin gegaan van:
- €0 per race naar
- €2,95 per race in 2023 en zou volgend seizoen
- €5,95 per race worden.
Stel je voor zeg, dat een week gemiddeld TV kijken €55 zou kosten. Ofwel €2860 per jaar. Omdat je 'best veel content' er voor terug krijgt.Hobby's/vermaak kost nou eenmaal wat geld. Ik ben beniewd wat het commentaar is als er een pay-as-you-go model wordt geintroduceerd en je 5 euro per raceweekend moet gaan betalen. Per saldo duurder, maar omdat je het niet in een keer voelt, zal er wel een gevoel van bevrijding zijn.
En ondertussen wordt je 'kijk informatie' dan zeker ook nog verkocht aan andere partijen voor geld.

5 euro per raceweekend pay-as-you-go model?
Zou een interessant model worden.
Veel mensen vinden het ondertussen veel te veel races en vaak ook nog op onmogelijke tijdstippen.
Je bent tegenwoordig bijna 1 op de 2 zondagen er mee bezig.
Met 5 euro dan 10 tot 12 races kiezen die je wilt kijken; 50/60 euro per jaar en klaar.
Zou er direct voor tekenen.
Zou een interessant model worden.
Veel mensen vinden het ondertussen veel te veel races en vaak ook nog op onmogelijke tijdstippen.
Je bent tegenwoordig bijna 1 op de 2 zondagen er mee bezig.
Met 5 euro dan 10 tot 12 races kiezen die je wilt kijken; 50/60 euro per jaar en klaar.
Zou er direct voor tekenen.
Alle (thuis)entertainment die goedkoper is dan 1 euro/uur plezier vind ik goedkoopThe Lord schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 14:40:
[...]
Of Pathé Thuis daar tegenop kan of streamingdienst X hangt natuurlijk af van de persoon.
Voor mij is pakweg 20 races F1 per seizoen kijken van 'niets' (Ziggo Sport was gratis DTV zender) in die zin gegaan van:Dat vindt ik idioot veel geld voor wat het is. En na meer dan een paar decennia F1 kijken ben ik, hoe leuk ik het ook vindt, klaar hiermee. Ik kijk de race of een samenvatting wel later ergens anders voor niets.
- €0 per race naar
- €5,95 per race worden.
Dus met 6eu per race weekend zou het niet meer in mijn bakje 'goedkoop' vallen, maar in bakje 'normaal'
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 29-01-2025 15:16 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tja, dat het "gratis" leek bij Ziggo, kwam natuurlijk ook omdat het in je abo van Ziggo verwerkt; uiteraard een kleiner aandeel, maar ook die kosten werden verdeeld over alle abonee's. Die kostenspreiding heeft een F1 TV natuurlijk niet.The Lord schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 14:40:
[...]
Voor mij is pakweg 20 races F1 per seizoen kijken van 'niets' (Ziggo Sport was gratis DTV zender) in die zin gegaan van:Dat vindt ik idioot veel geld voor wat het is. En na meer dan een paar decennia F1 kijken ben ik, hoe leuk ik het ook vindt, klaar hiermee. Ik kijk de race of een samenvatting wel later ergens anders voor niets.
- €0 per race naar
- €5,95 per race worden.
Maar alles naar waarde, voor de een is het veel, voor de ander normaal. Ook wij hebben een Netflix, Disney en Prime account, maar "benut" nog het meest m'n F1TV Pro abo.
Die optelling begrijp ik niet helemaal in deze context.Stel je voor zeg, dat een week gemiddeld TV kijken €55 zou kosten. Ofwel €2860 per jaar. Omdat je 'best veel content' er voor terug krijgt.
Als je FP's, Q's, voor- en nabeschouwingen meetelt, zit je ruim onder de €1/uurYakuzA schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:01:
[...]
Alle (thuis)entertainment die goedkoper is dan 1 euro/uur plezier vind ik goedkoop
Dus met 6eu per race weekend zou het niet meer in mijn bakje 'goedkoop' vallen, maar in bakje 'normaal'
Wat betreft die onmogelijke tijdstippen, je hoeft niet op die tijdstippen te kijken.sambalbaj schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 14:59:
Ik kijk altijd wanneer het mij uitkomt, een voordeel van de F1TvPro app.
Ahja, splits die dan.henri86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:36:
[...]
Als je FP's, Q's, voor- en nabeschouwingen meetelt, zit je ruim onder de €1/uur
Dan kan m'n vriendin enkel de laatste kwalificatie en de main race kijken en heb ik weer wat aan de weekenden.
[ Voor 0% gewijzigd door Raymond P op 29-01-2025 15:52 . Reden: Nenglish ]
- knip -
Na jarenlang F1 tv te hebben gehad zeg ik het op. Dan maar via het www de races opnieuw kijken als ze zijn afgelopen.
Bijna €120 voor een jaar gaat me echt te ver qua prijsstelling, en we gaan bijna richting UK qua prijzen.
Bijna €120 voor een jaar gaat me echt te ver qua prijsstelling, en we gaan bijna richting UK qua prijzen.
[ Voor 4% gewijzigd door Otto Jans op 29-01-2025 15:58 ]
Doe ik ook. Maar het voelt wel vervelend, want je betaald de volle mep. Geen idee of het nog steeds zo is maar in de begin dagen van F1TV had je ook een soort 'klein' abbotje waarbij je eigenlijk alle events kon terugkijken 1 of 2 uur nadat ze gereden waren. Achteraf gezien best een fijne mogelijkheid, zeker als ik terugkijk naar hoe vaak ik afgelopen seizoen niet live heb kunnen kijken.Winkiller schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:48:
[...]
Wat betreft die onmogelijke tijdstippen, je hoeft niet op die tijdstippen te kijken.![]()
Ik kijk altijd wanneer het mij uitkomt, een voordeel van de F1TvPro app.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Slim, heb het even gecontroleerd en mijn verlenging is in maart en in augustus loopt mn CC afDDX schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 14:16:
Vraag mij af of als je op tijd de credticard gegevens (laat) bijwerken het dan wel goed gaat.
Toch maar even reminder zetten in agenda voor wanneer mijn creditcard gaat verlopen.
Bestaat nog steeds, F1 TV Access heet dat á 3,99 euro / maand.Jasphur schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:59:
Doe ik ook. Maar het voelt wel vervelend, want je betaald de volle mep. Geen idee of het nog steeds zo is maar in de begin dagen van F1TV had je ook een soort 'klein' abbotje waarbij je eigenlijk alle events kon terugkijken 1 of 2 uur nadat ze gereden waren. Achteraf gezien best een fijne mogelijkheid, zeker als ik terugkijk naar hoe vaak ik afgelopen seizoen niet live heb kunnen kijken.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mijn verlenging is eergisteren en m'n CC moet ergens eind '26 vernieuwd worden.
:strip_exif()/f/image/bJsp0Dejzn59gXGardaeyNfO.png?f=user_large)
Benieuwd wanneer de flux capacitor daar opgeladen is.
:strip_exif()/f/image/bJsp0Dejzn59gXGardaeyNfO.png?f=user_large)
- knip -
Oja zo heet dat inderdaad, dank! Op zich helemaal geen slechte deal, mits je je elk weekend kan afsluiten van alle media en dergelijke.CLB schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:14:
[...]
Bestaat nog steeds, F1 TV Access heet dat á 3,99 euro / maand.
F1TV Access is 2 dagen na de race. Ik kijk ook altijd op mijn eigen moment maar wel zondag. Daarna is de lol voor mij persoonlijk de wel een beetje vanafJasphur schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:59:
[...]
Geen idee of het nog steeds zo is maar in de begin dagen van F1TV had je ook een soort 'klein' abbotje waarbij je eigenlijk alle events kon terugkijken 1 of 2 uur nadat ze gereden waren.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mwja, de kosten voor het Ziggo abonnement zijn niet lager geworden, nadat de F1 er uit was. Nou ja, negatief lager misschien (prijsstijging).Thinlanet schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:32:
Tja, dat het "gratis" leek bij Ziggo, kwam natuurlijk ook omdat het in je abo van Ziggo verwerkt; uiteraard een kleiner aandeel, maar ook die kosten werden verdeeld over alle abonee's.
In essentie is het sinds 2017 nog steeds de zelfde partij.Die kostenspreiding heeft een F1 TV natuurlijk niet.
[quote]Maar alles naar waarde, voor de een is het veel, voor de ander normaal. Ook wij hebben een Netflix, Disney en Prime account, maar "benut" nog het meest m'n F1TV Pro abo.
Daar stond een ongelukkige quote van je voor zonder handige context verklaring.Die optelling begrijp ik niet helemaal in deze context.
N.a.v. je 'pay as you go' casus en de F1TV Pro kosten per content-tijd die voor jou interessant is per seizoen.
Vanuit mijn perspectief zou dat €5,95 per race van pakweg 90 minuten per stuk zijn (als ik ze al allemaal zou kunnen bekijken).
Nederlanders kijken gemiddeld 2+ uur per dag tv. Dan zou dat een equivalent zijn van pakweg €2860 per jaar zijn. Alleen voor de content; daar heb je dan in vergelijk met streaming ook nog een internet abonnement naast nodig.
Help mij even.The Lord schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:32:
Vanuit mijn perspectief zou dat €5,95 per race van pakweg 90 minuten per stuk zijn (als ik ze al allemaal zou kunnen bekijken).
Hoe kom jij op €5,95 per race?
Als ik simpel €95,- ( Jaar abbo F1 TV) door 24 deel ( alle races ) dan kom ik €3,96 per race?
-edit-
Ah, never mind, my bad...
F1 TV heeft voor nieuwe leden geen jaar abbo meer en dan kom je idd op €5,95 als je daadwerkelijk 12 maanden vol neemt.
[ Voor 16% gewijzigd door Humma Kavula op 29-01-2025 16:46 ]
Jaar abo is niet meer af te sluiten, het is 11,90 per maand, dus 5,95 per race.Humma Kavula schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:42:
Als ik simpel €95,- ( Jaar abbo F1 TV) door 24 deel ( alle races ) dan kom ik €3,96 per race?
Maar goed, je hoeft natuurlijk niet 12 maanden dat abo te hebben. Heeft iemand al een efficiente planning gemaakt voor dit jaar? In 2024 kon je wegkomen met 9 maanden en toch alle races live zien
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb iemand al in één van de andere F1 topics een schema zien posten voor een dergelijk systeem. Geen idee welk topic dat precies was..oisyn schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:46:
[...]
Jaar abo is niet meer af te sluiten, het is 11,90 per maand, dus 5,95 per race.
Maar goed, je hoeft natuurlijk niet 12 maanden dat abo te hebben. Heeft iemand al een efficiente planning gemaakt voor dit jaar? In 2024 kon je wegkomen met 9 maanden en toch alle races live zien
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:46:
[...]
Jaar abo is niet meer af te sluiten, het is 11,90 per maand, dus 5,95 per race.
Scroll beide even naar boven, het was gewoon dit topic.Seroczynski schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:47:
[...]
Ik heb iemand al in één van de andere F1 topics een schema zien posten voor een dergelijk systeem. Geen idee welk topic dat precies was.
henri86 in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
8 maanden voor alle races én testdagen, nice!henri86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:29:
[...]
€95,20 of €83,30 als je Saudi Arabië kan missen.
of
2mnd: 26 feb - 26 apr: Testing, Austalië, China, Japan, Bahrain, Saudi- 3mnd: 04 mei - 03 aug: Miami, Imola, Monaco, Spanje, Canada, Oostenrijk, Engeland, België, Hongarije
Het loont ook om gewoon af en toe een maandje een abonnement te nemen. Dan kun je, als het uitkomt, 3-4 races kijken voor 12 euro. Het zijn toch zoveel races, moet je echt elke kijken? Voor enkele tientjes heb je dan een aardig deel van het seizoen.
Daarnaast zijn de meeste races toch op onhandige tijden. Alles <08:00 en >22:00 is voor die hards. En op zondag 14:00/15:00 heb ik in ieder geval vaak wat anders te doen.
Daarnaast zijn de meeste races toch op onhandige tijden. Alles <08:00 en >22:00 is voor die hards. En op zondag 14:00/15:00 heb ik in ieder geval vaak wat anders te doen.
Die vraag is al behandeld. Met F1TV kun je kijken op je eigen moment. Ik kijk meestal zondag avond of eind van de middag. 2 dagen na de race met F1TV Access vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Maar het is niet dat omdat ik het live niet kan zien ik het helemaal niet wil zien.Tk55 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:55:
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2025 16:58 ]
Het was niet echt een vraag.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:57:
[...]
Die vraag is al behandeld. Met F1TV kun je kijken op je eigen moment. Ik kijk meestal zondag avond of eind van de middag. 2 dagen na de race met F1TV Access vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Maar het is niet dat omdat ik het live niet kan zien ik het helemaal niet wil zien.
Achteraf kijken vind ik ook niks, dan mis je toch de spanning van dat het live is!
Hoezo dat? Als ik Australië niet om 5 uur 's morgens kijk maar om 8 uur 's morgens zonder uitslag te weten is het net zo spannend.Tk55 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:05:
Achteraf kijken vind ik ook niks, dan mis je toch de spanning van dat het live is!
Sure, als je de uitslag weet is het een ander verhaal.
@RobertMe In jouw voorbeeld is het prima te doen. Maar een race van 13:00 in de avond pas terug kunnen kijken betekent het vermijden van spoilers, en als je er eenmaal aan toe bent is de skip knop ook wel prettig. Maar dan zit je er dus minder lekker in.
Ik meen mij te herinneren dat Ziggo vanwege het succes ook de races "gratis" uitzond bij de andere partijen zodat je geen Ziggo Sport hoefde af te sluiten. Of in ieder geval een paar races... maar Ziggo verdiende gewoon erg veel aan het succes, reclames etc en de destijds niet al te hoge licentie kosten. Later kreeg je ook nog F1TV erbij.Thinlanet schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:32:
[...]
Tja, dat het "gratis" leek bij Ziggo, kwam natuurlijk ook omdat het in je abo van Ziggo verwerkt; uiteraard een kleiner aandeel, maar ook die kosten werden verdeeld over alle abonee's. Die kostenspreiding heeft een F1 TV natuurlijk niet.
Maar alles naar waarde, voor de een is het veel, voor de ander normaal. Ook wij hebben een Netflix, Disney en Prime account, maar "benut" nog het meest m'n F1TV Pro abo.
En toen kwam Viaplay om de hoek kijken en die heeft alles vern*kt

Volgende maand bedoel je?Raymond P schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:15:
Mijn verlenging is eergisteren en m'n CC moet ergens eind '26 vernieuwd worden.
[Afbeelding]
Oh shit, je hebt gelijk!
Heb gisteren een rekje eieren weggegooid met tht 08/02...

- knip -
Je kan ook even kijken naar RTL Duitsland bijvoorbeeld, die zenden vorige keer 7 wedstrijden uit, België heeft ook een paar races. Zo kun je misschien de maanden indelen om goedkopere abonnement af te sluiten.
10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple
Geen moeite met het mijden van spoilers hier, zondag heb ik meestal toch wel andere dingen te doenTk55 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:15:
@RobertMe In jouw voorbeeld is het prima te doen. Maar een race van 13:00 in de avond pas terug kunnen kijken betekent het vermijden van spoilers, en als je er eenmaal aan toe bent is de skip knop ook wel prettig. Maar dan zit je er dus minder lekker in.
Vandaag weer een jaar verlengd voor 95 euris. Hopelijk is het seizoen het dit jaar waard want vorig jaar was ik al aan het twijfelen.
Ik kon het niet laten, 1 jaar verlengd met de 30 euro verhoging

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7PZYu4m6fVnSLGqOo5s5zRK7.jpg?f=user_large)
Zo! Big spender
Hier is het dit jaar 0 eu verhogingWinkiller schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 19:08:
Ik kon het niet laten, 1 jaar verlengd met de 30 euro verhoging![]()
[Afbeelding]
PSN
Uit mijn hoofd iets van 7 verschillende winnaars, en een wisselend seizoen qua rangorde is niet genoeg?Bvanham schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:10:
Vandaag weer een jaar verlengd voor 95 euris. Hopelijk is het seizoen het dit jaar waard want vorig jaar was ik al aan het twijfelen.
Oftewel, €95 is gewoon de max om alles te kijken, jaar abbo prima.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:53:
[...]
8 maanden voor alle races én testdagen, nice!
Moet je die al wel hebben natuurlijk
België heeft een zender in Wallonië die alles uitzendt, maar Frans commentaar dus en reclame tussendoor, dacht ik. Naam van de zender weet ik niet, begint met een W geloof ik.JJmac schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 18:45:
Je kan ook even kijken naar RTL Duitsland bijvoorbeeld, die zenden vorige keer 7 wedstrijden uit, België heeft ook een paar races. Zo kun je misschien de maanden indelen om goedkopere abonnement af te sluiten.
Ik zie het gewoon in de Ziggo kanalen. Wij hebben de Viaplay ook op gezegd, gisteren bij het voetbal weer veel bufferingen, dus slechte kwaliteit en reclames inclusief een verhogende prijs heeft dit besluit tot doen.
Qua races vond ik het wel prima maar het ongelooflijke gezeur en vuilspuiterij eromheen, daar heb ik een hekel aan. Af en toe dacht ik naar een Soap te kijken ipv naar races. Qua spanning werd het ook nooit echt super spannend natuurlijk, niet zoals '21 bv. Het was al een stuk beter dan '23 wat ook niet leuk was door de eentonigheid. Maar hopelijk gaan we dit jaar gewoon lekker racen met elkaar ipv als kleine kleutertjes elkaar de schuld te geven van alles en nog wat en zonder al teveel semi-woke geleuter over niet mogen schelden of racen.Otto Jans schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:45:
[...]
Uit mijn hoofd iets van 7 verschillende winnaars, en een wisselend seizoen qua rangorde is niet genoeg?
Die jongens zijn allemaal dik betaalde sporters die het spel zo hard mogelijk OP de baan moeten spelen met elkaar, daarbuiten mogen ze van mij in de knuffelhoekjes kruipen.
NVM
[ Voor 100% gewijzigd door Caros op 02-02-2025 11:17 ]
Ik had 15 minuten geleden geen account of abonnement en nu heb ik voor €99 een jaarabonnement op F1TV Pro. Dat vind ik een goede deal
Ik heb een iPhone, dus ik weet niet of dit ook zo voor Android werkt:
:strip_exif()/f/image/DhSknaUPiW30n45Bqf8GpQk1.jpg?f=fotoalbum_large)
**
:strip_exif()/f/image/81wOtCrZ8AOmwqzLU3Bfbsaw.jpg?f=fotoalbum_large)

- Download/open F1 TV app
- Login
- Neem een maand F1 TV Access (niet Pro) voor €3,99/maand in de F1 TV app
- Open App Store
- Ga naar je profiel (rechtsboven)
- Ga naar ‘Abonnementen’
- Ga naar ‘F1 TV’ *
- Ga naar ‘Bekijk alle abonnementen >’ **
- Selecteer ‘F1 TV Pro Annual (€94,99 per jaar)’ ***
- Bevestig jaarabonnement
:strip_exif()/f/image/DhSknaUPiW30n45Bqf8GpQk1.jpg?f=fotoalbum_large)
**
:strip_exif()/f/image/81wOtCrZ8AOmwqzLU3Bfbsaw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GElmiZITodteC02XMeHWfQla.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 91% gewijzigd door Mog op 03-02-2025 11:08 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Eens, ik heb genoten het afgelopen seizoen maar is wel een enorme poppenkast geworden. Coureurs bestraffen omdat ze fuck zeggen maar wel met Gordon Ramsay een collab aangaan? Wat gebeurd hier? Vervolgens al die verwende nesten van een VER tot een NOR voor elke klein dingetje huilen als een crybaby. Men is echt te soft geworden. Geef mij maar meer types zoals Alonso, geeft mij toch meer een “niet lullen maar poetsen” vibes. Ik kijk het nog aan dit jaar maar als het weer 1 groot jankshow wordt dan zeg ik het ook op.Bvanham schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:00:
[...]
Qua races vond ik het wel prima maar het ongelooflijke gezeur en vuilspuiterij eromheen, daar heb ik een hekel aan. Af en toe dacht ik naar een Soap te kijken ipv naar races. Qua spanning werd het ook nooit echt super spannend natuurlijk, niet zoals '21 bv. Het was al een stuk beter dan '23 wat ook niet leuk was door de eentonigheid. Maar hopelijk gaan we dit jaar gewoon lekker racen met elkaar ipv als kleine kleutertjes elkaar de schuld te geven van alles en nog wat en zonder al teveel semi-woke geleuter over niet mogen schelden of racen.
Die jongens zijn allemaal dik betaalde sporters die het spel zo hard mogelijk OP de baan moeten spelen met elkaar, daarbuiten mogen ze van mij in de knuffelhoekjes kruipen.
De grote vraag is of dat blijft werken. Volgens mij stond hierboven in het topic iemand waar het werkte en na 2 weken oid ineens gecanceld werd.Mog schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:45:
Ik had 15 minuten geleden geen account of abonnement en nu heb ik voor €99 een jaarabonnement op F1TV Pro. Dat vind ik een goede dealIk heb een iPhone, dus ik weet niet of dit ook zo voor Android werkt:
[color=#FF0000]*[/color]
- Login
- Neem een maand F1 TV Access (niet Pro) voor €3,99/maand
- Open App Store
- Ga naar ‘Abonnementen’
- Ga naar ‘F1 TV’ [color=#FF0000]*[/color]
- Ga naar ‘Bekijk alle abonnementen >’ [color=#FF0000]**[/color]
- Selecteer ‘F1 TV Pro Annual (€94,99 per jaar)’ [color=#FF0000]***[/color]
[Afbeelding]
[color=#FF0000]**[/color]
[Afbeelding]
[color=#FF0000]***[/color]
[Afbeelding]
Hoop iig dat het werkt 🤞🏻
PSN
Een olifantenpaadje! om een jaar abonnement af te sluitenMog schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:45:
Ik had 15 minuten geleden geen account of abonnement en nu heb ik voor €99 een jaarabonnement op F1TV Pro. Dat vind ik een goede dealIk heb een iPhone, dus ik weet niet of dit ook zo voor Android werkt:
- Login
- Open App Store
- Ga naar ‘Abonnementen’
Hele goede deal! Laat even weten de komende weken of het niet gecanceld wordt?!Mog schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:45:
[color=#FF0000]*[/color]
- Login
- Open App Store
- Ga naar ‘Abonnementen’
[Afbeelding]
[color=#FF0000]**[/color]
[Afbeelding]
[color=#FF0000]***[/color]
[Afbeelding]
Ga ik dit ook overwegen.
Anders maar races terug kijken na de race op het WWW.
Spaar maar vast 30 euri erbijheuker schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:53:
Ik ben benieuwd of ik er weer doorheen kom dit jaar! [Afbeelding]
Via verse installaties op een iphone en android is het niet gelukt om te verlengen volgens de methode van Mog.
Nu heb ik een maand TV acces voor jan met de korte achternaam, al probeer ik die 3,99 nog wel terug te krijgen via support.
Edit:
Ik kan niet lezen en heb niet exact Mog's methode gebruikt.
Nu heb ik een maand TV acces voor jan met de korte achternaam, al probeer ik die 3,99 nog wel terug te krijgen via support.
Edit:
[ Voor 12% gewijzigd door Razkin op 02-02-2025 19:14 ]
Ik heb ook een vers account zonder abonnement gebruikt. Wat raar. Geen garantie dus.Razkin schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:24:
Via verse installaties op een iphone en android is het niet gelukt om te verlengen volgens de methode van Mog.
Misschien handig om toe te lichten waar het bij jou misging.Razkin schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:24:
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Heb je (ook) geen mail gehad van een prijsstijging?heuker schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:53:
Ik ben benieuwd of ik er weer doorheen kom dit jaar! [Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Ah sh*t. Ik heb mijn bericht wat scherper gemaakt dat je inderdaad moet afsluiten in de app zelf.Razkin schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:58:
Edit:
Ik heb het niet gedaan volgens @Mog ik had gewoon TV acces genomen en niet via de playstore of istore.
Nee, (nog) niet. Vorig jaar alleen de auto renewal bevestigingsmail ontvangen.JB schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:57:
[...]
Heb je (ook) geen mail gehad van een prijsstijging?
Shhh geen slapende hon.. ehh.. FIA wakker maken..heuker schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:53:
Ik ben benieuwd of ik er weer doorheen kom dit jaar!
[Afbeelding]
Ik betaal ook nog steeds 65 euries voor mijn F1TV Pro. Heb deze dan ook al jaren en deed niet zoals velen iedere keer mijn abonnement annuleren voor die paar euro korting. Wellicht dat wij daardoor nog onder een oud abonnement/voorwaarden vallen ofzo?
Vorig jaar geen mail over prijsverhogingen gehad en verlengd voor 65 euro, en ook nu staat er nog steeds 65 euro en nog steeds geen mail over prijsverhogingen.
Vorig jaar geen mail over prijsverhogingen gehad en verlengd voor 65 euro, en ook nu staat er nog steeds 65 euro en nog steeds geen mail over prijsverhogingen.
FOMLord_Dain schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:10:
[...]
Shhh geen slapende hon.. ehh.. FIA wakker maken..
PSN
Wellicht goed punt. Ik zette altijd aan het einde van het seizoen tijdelijk renewal uit. Just in case ik om wat voor reden niet wilden verlengen. Helaas kost me dat nu dus mogelijk 30€ elk jaar. Ach.. 95€ is nog te doen.Hatsjoe schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:18:
Ik betaal ook nog steeds 65 euries voor mijn F1TV Pro. Heb deze dan ook al jaren en deed niet zoals velen iedere keer mijn abonnement annuleren voor die paar euro korting. Wellicht dat wij daardoor nog onder een oud abonnement/voorwaarden vallen ofzo?
Hier idem, maar wel een mail van de prijsverhoging dit keer naar 94,99 euro;Hatsjoe schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:18:
:strip_exif()/f/image/xW945akBAV0WlAbRRJQBosq2.png?f=user_large)
Mijn boefje is liev!
Ik heb het ook nooit stopgezet in de 3 jaar dat ik het heb, maar moest vorig jaar al wel 95 euro betalen. Mijn abo loopt in maart af, dus waarschijnlijk had ik net pech met het moment van de verhoging (en jij dus nog net geluk).Hatsjoe schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:18:
Na contact op te nemen met support heb ik eenvoudig de 3,99 terug gekregen. In principe kan je dus risicoloos via de appstore je abo voor elkaar proberen te krijgen.Razkin schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:24:
Edit:
Ik zal dan maar geen slapende honden gaan wakker makenJB schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:41:
[...]
Hier idem, maar wel een mail van de prijsverhoging dit keer naar 94,99 euro;
[Afbeelding]

Haha nee zou ik ook niet doen. Wel weer bijzonder die willekeurHatsjoe schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:27:
[...]
Ik zal dan maar geen slapende honden gaan wakker maken
[Afbeelding]

[ Voor 17% gewijzigd door JB op 03-02-2025 16:49 ]
Mijn boefje is liev!
Iemand dat jaarabonnement via Android kunnen afsluiten of werkt dat enkel met iPhone?
Nvm
[ Voor 98% gewijzigd door Scrtz op 03-02-2025 20:17 ]
Hier is het op de iPAD ook niet meer meer gelukt om te renewen. Krijg netjes mijn geld terug vanuit Apple.
Ik heb al 3 jaar een jaar abbo welke eind december automatisch is verlengd voor 94,99
Zijn er hier ook mensen die viaplay delen met een ander buitenshuis? De ander kan dan gebruik maken van f1 tv pro (“gratis”)
:strip_exif()/f/image/Nul6vBIIZ1I9cebtdNuSsKqU.png?f=user_large)
Vanochtend ook gelukt af te sluiten via de apple store
Edit: dit werkt niet; in de Playstore heb je geen mogelijkheid te upgraden, alleen cancellen.Katseviool schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:49:
Iemand dat jaarabonnement via Android kunnen afsluiten of werkt dat enkel met iPhone?
Tevens: ik krijg de 'maximum aantal devices bereikt' melding in de app, maar de 'manage my devices' optie is nergens te vinden. Was vorig jaar ook al zo, dan moet je dit regelen via de chat. Breng je site op orde denk ik dan.
[ Voor 45% gewijzigd door Rio op 05-02-2025 11:48 ]
Deze mogelijkheid werkt niet voor je? https://formula1.my.site....ng-devices?language=nl_NLRio schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:42:
Edit: dit werkt niet; in de Playstore heb je geen mogelijkheid te upgraden, alleen cancellen.
Tevens: ik krijg de 'maximum aantal devices bereikt' melding in de app, maar de 'manage my devices' optie is nergens te vinden. Was vorig jaar ook al zo, dan moet je dit regelen via de chat. Breng je site op orde denk ik dan.
Testing, one, two ...
Inderdaad dat werkt gewoonhardware-lover schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:54:
[...]
Deze mogelijkheid werkt niet voor je? https://formula1.my.site....ng-devices?language=nl_NL
'manage my devices' is weer een optie die alleen op de F1 website bestaat, en niet in de F1 app.Rio schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:42:
Tevens: ik krijg de 'maximum aantal devices bereikt' melding in de app, maar de 'manage my devices' optie is nergens te vinden.
net zoals de 'manage my subscription' opties.
PSN
Je kunt het beste dit in het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 topic vragenDrials schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 19:53:
Zijn er hier ook mensen die viaplay delen met een ander buitenshuis? De ander kan dan gebruik maken van f1 tv pro (“gratis”)
Maar het moet mogelijk zijn om zelf Viaplay te gebruiken en de ander gebruik te laten maken van F1TV Pro. Ik kan het niet bevestigen (heb zelf geen Viaplay), maar de ander zal wel naar mijn vermoeden moeten inloggen m.b.v. jouw mailadres dat gekoppeld is aan je Viaplay abonnement. Zo ging het vroeger bij mij (Ziggo) ook.
Klopt zo heb ik het vorig jaar gebruikt.Rembock schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:59:
[...]
Je kunt het beste dit in het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 topic vragen![]()
Maar het moet mogelijk zijn om zelf Viaplay te gebruiken en de ander gebruik te laten maken van F1TV Pro. Ik kan het niet bevestigen (heb zelf geen Viaplay), maar de ander zal wel naar mijn vermoeden moeten inloggen m.b.v. jouw mailadres dat gekoppeld is aan je Viaplay abonnement. Zo ging het vroeger bij mij (Ziggo) ook.
Op de viaplay site moet je een f1tv account koppelen. Daarna kan je in 1 huishouden via viaplay kijken en het andere huishouden via f1tv.
Nee, ik zie daar geen 'mijn abonnementen'. (Omdat ik geen actief abo heb, waardoor ik in dit topic terecht kwam, ik op de iphone van mijn werk wilde inloggen om dat jaarabonnement af te sluiten, ik dus die melding kreeg en ik nu dus in een loop zit 🙂 )hardware-lover schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:54:
[...]
Deze mogelijkheid werkt niet voor je? https://formula1.my.site....ng-devices?language=nl_NL
Ik ben je kwijt. Je reageert eerst dat het niet werkt via de PlayStore op android. Nu heb je een iPhone. En tevens mix je volgens mij dingen door elkaar omdat je nu reageert op een melding van dat je aangaf teveel devices te hebben, waarbij verwezen werd naar een site. Maar je hebt helemaal geen abonnement begrijp ik, dus kun je ook niet teveel devices hebben.Rio schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:55:
[...]
Nee, ik zie daar geen 'mijn abonnementen'. (Omdat ik geen actief abo heb, waardoor ik in dit topic terecht kwam, ik op de iphone van mijn werk wilde inloggen om dat jaarabonnement af te sluiten, ik dus die melding kreeg en ik nu dus in een loop zit 🙂 )
Ik kan bevestigen dat dit in ieder geval in 2024 werkte.Rembock schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:59:
[...]
Je kunt het beste dit in het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 topic vragen![]()
Ik zal het je uitleggenIJsbeer schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:12:
[...]
Ik ben je kwijt. Je reageert eerst dat het niet werkt via de PlayStore op android. Nu heb je een iPhone. En tevens mix je volgens mij dingen door elkaar omdat je nu reageert op een melding van dat je aangaf teveel devices te hebben, waarbij verwezen werd naar een site. Maar je hebt helemaal geen abonnement begrijp ik, dus kun je ook niet teveel devices hebben.
- ik heb geen abo. Ik betaal altijd per maand en zeg het dan aan het eind van het seizoen op.
- ik gebruik normaliter een Android device, dat is mijn eigen telefoon, om het abo af te sluiten. Via de Play Store dus.
- ik zag nu dat er een geitenpaadje is om voordelig een jaarabo af te sluiten. Dat moet dan echter via een Apple device, want App Store nodig
- Apple device heb ik ook, van de baas
- hierop de f1tv app geïnstalleerd
- wil ik inloggen, dat moet gewoon kunnen zonder actief abo. De melding verschijnt. Die verwijst naar de website
- op de website vind ik geen 'manage my devices', waarschijnlijk omdat ik geen aktief abo heb.
- ook op mijn Android device lukt dit niet. Ik zit in een loop.
- ik had dit vorig jaar exact hetzelfde. Toen heb ik de servicedesk gevraagd me te helpen (kan namelijk niet anders)
Helderder zo?
Hier nog geen mail, maar als ik inlog in mijn account zie ik dat het abo op 27-2 wordt verlengd voor 94,99. Ik kan er wel mee leven
Heh, ik betaal als cadeau F1tv voor mijn zus en heb het zelf ook dus dacht 'ach, anders doe ik het wel zo... neem ik een viaplay abbo ipv 2x F1TV pro".Tamegotchi schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:08:
[...]
Klopt zo heb ik het vorig jaar gebruikt.
Op de viaplay site moet je een f1tv account koppelen. Daarna kan je in 1 huishouden via viaplay kijken en het andere huishouden via f1tv.
Maar zie nu dat ik dan, zoals het nu is (2 x 95/jaar voor F1tv pro) dan gewoon nog duurder uit ben ook. 17e per maand, oftewel 194 per jaar (vs 190).
Twijfel of ik het zelf nog wel wil nemen uberhaupt, merk dat ik het allemaal niet zo super boeiend meer vind. Maar ok, 95/jaar is nou ook weer niet het eind vd wereld.
Eens zien als de verlenging er weer aan komt wat de prijzen gaan zijn.
Vergeet niet dat je voor die 17e ook nog advertenties hebt..m0ridin schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:39:
[...]
Heh, ik betaal als cadeau F1tv voor mijn zus en heb het zelf ook dus dacht 'ach, anders doe ik het wel zo... neem ik een viaplay abbo ipv 2x F1TV pro".
Maar zie nu dat ik dan, zoals het nu is (2 x 95/jaar voor F1tv pro) dan gewoon nog duurder uit ben ook. 17e per maand, oftewel 194 per jaar (vs 190).
Twijfel of ik het zelf nog wel wil nemen uberhaupt, merk dat ik het allemaal niet zo super boeiend meer vind. Maar ok, 95/jaar is nou ook weer niet het eind vd wereld.
Eens zien als de verlenging er weer aan komt wat de prijzen gaan zijn.
Oh verrek, wauw... Die had ik nog niet eens gezien idd. Nou ja, helemaal duidelijk dan.IJsbeer schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:07:
[...]
Vergeet niet dat je voor die 17e ook nog advertenties hebt..
Bij stap 3; doe je mbv je creditcard? De app toont geen andere betaalmethode (bij mij) dus ff een dubbelcheckMog schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:45:
1 - Download/open F1 TV app
2 - Login
3 - Neem een maand F1 TV Access (niet Pro) voor €3,99/maand in de F1 TV app
4 - Open App Store
5 - Ga naar je profiel (rechtsboven)
6 - Ga naar ‘Abonnementen’
7 - Ga naar ‘F1 TV’ *
8 - Ga naar ‘Bekijk alle abonnementen >’ **
9 - Selecteer ‘F1 TV Pro Annual (€94,99 per jaar)’ ***
10 - Bevestig jaarabonnement
[ Voor 37% gewijzigd door Rio op 05-02-2025 18:45 ]
We zijn Tweakers toch? Dan kunnen we toch wel beter dan bovenstaande bedragen? Er zijn andere goedkopere manieren (nee geen iptv). Ik betaal een fractie van bovenstaande bedragen voor een jaar.
Legale manieren?Deef_K schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:12:
We zijn Tweakers toch? Dan kunnen we toch wel beter dan bovenstaande bedragen? Er zijn andere goedkopere manieren (nee geen iptv). Ik betaal een fractie van bovenstaande bedragen voor een jaar.
Ik heb er netjes voor betaald. Weliswaar geen euro’s maar een andere valuta.
Dus het antwoord op de vraag die je quote is; nee.Deef_K schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:14:
Ik heb er netjes voor betaald. Weliswaar geen euro’s maar een andere valuta.
Volgens artikel 4 van de voorwaarden van F1TV moet je bij het aangaan van een abonnement bevestigen dat je gewone verblijfplaats in hetzelfde land is als waarvandaan je het abonnement afsluit. Hoewel Deef_K wellicht een technische methode heeft gevonden om via de officiële dienst te kijken, is die methode even illegaal als een andere illegale dienst (met als verschil dat FOM nu over zijn contactgegevens beschikt
).
*knip*
We hinten dus ook niet naar grijze gebieden.
Aub geen reacties over hoe je met een vpn en iOS of Android aan de slag kunt om hetzelfde effect te bereiken. Het gaat echt om emigratie.
*knip*
We hinten dus ook niet naar grijze gebieden.
Aub geen reacties over hoe je met een vpn en iOS of Android aan de slag kunt om hetzelfde effect te bereiken. Het gaat echt om emigratie.
[ Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 07-02-2025 11:58 ]
*knip*
Zie de topicwarning.
Zie de topicwarning.
[ Voor 100% gewijzigd door tweakduke op 07-02-2025 12:01 ]
*knip*
Zie de topicwarning.
Zie de topicwarning.
[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 07-02-2025 11:59 ]
Aan de ene kant kun je ook zeggen waarom zijn de prijzen in Europa niet gelijk. Of nagenoeg gelijk.
Ja, precies. Zou ook mooi zijn als ze het overal in de wereld aanbieden. In China weet ik nog steeds niet hoe ik F1 legaal kan kijken. Ik kijk dus gewoon via F1 TV.
[ Voor 10% gewijzigd door alienfruit op 05-02-2025 21:46 ]
Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
F1 TV Pro FAQ
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
F1 TV Pro FAQ