[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hoe je het ook wendt of keert, we betalen allemaal mee aan de miljardenwinst van Liberty global Media. De prijs had makkelijk lager kunnen blijven. Maarja, dit soort bedrijven graaien wat ze kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door darkdesign op 02-08-2024 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:59
darkdesign schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:09:
Hoe je het ook wendt of keert, we betalen allemaal mee aan de miljardenwinst van Liberty global. De prijs had makkelijk lager kunnen blijven. Maarja, dit soort bedrijven graaien wat ze kunnen.
Alleen VodafoneZiggo klanten betalen mee aan de miljardenwinst van Liberty Global ;)

spoiler:
"De Formule 1" / FOM (en daarmee F1TV) is eigendom van Liberty Media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:22:
[...]

Alleen VodafoneZiggo klanten betalen mee aan de miljardenwinst van Liberty Global ;)

spoiler:
"De Formule 1" / FOM (en daarmee F1TV) is eigendom van Liberty Media.
Ja die bedoel ik inderdaad lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hoe je het ook wendt of keert, we betalen allemaal mee aan de miljardenwinst van Liberty global. De prijs had makkelijk lager kunnen blijven. Maarja, dit soort bedrijven graaien wat ze kunnen.
Gewoon aandelen F1 kopen, misschien verdien je het dan weer terug :+
https://finance.yahoo.com...EuQ3ofHxZet1yeCqAIGXx7cPL

[ Voor 28% gewijzigd door YakuzA op 02-08-2024 17:58 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Eens ja... helaas.

Grootste probleem wat ik heb is dat er een derde partij geld probeert te verdienen door een woekermodel aan te bieden waar niemand op zat te wachten en het dan voor elkaar krijgt om de eerste partij mee te laten gaan met hun gejank zodat de prijs alsnog omhoog moest.

Ziggo verdiende uiteindelijk zoveel buiten de abonnementskosten vanwege de exposure dat ze in principe de F1 'gratis' konden aanbieden, in ieder geval aan de eigen abonnees. Volgens mij werden er later ook wel wat races aan andere providers doorgegeven zonder extra kosten?
Verder kreeg je via Ziggo ook gewoon toegang tot F1TV.

Pas toen Ziggo de rechten verloor begon het hele gezeik... F1TV voor 5,41 euro/maand of via Viaplay, Olav en Co eruit. Je kon al bijna ruiken dat die 5,41 euro/maand geen stand kon houden tegenover de prijs die Viaplay vroeg...

Viaplay begon te huilen bij de FOM: prijsverhoging. Toen ging Viaplay bijna failliet en toen kregen ze het ALSNOG voor elkaar om een nieuwe deal te krijgen (ongelooflijk...) en toen weer een prijsverhoging 8)7

Afgelopen race via een andere bron gekeken, vind het wel prima zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb dit vaker gezegd, het grootste probleem van Viaplay en F1 is het feit dat Viaplay naar voren wordt geschoven door het reguliere F1 abonnement zo onaantrekkelijk mogelijk te maken. Voor iemand die misschien de PL en andere competities volgt dan is het misschien wel een aardige deal (even advocaat van de duivel: als je PL en BL volgt en daarnaast de F1 dan is 18 euro per maand best wel aantrekkelijk geprijsd) MAAR als je verder weinig hebt met voetbal of de competities die ze uitzenden dan is het erg duur en het goedkope F1TV abonnement is er niet meer. Gelukkig kon ik mijn abonnement verlengen met een jaarabonnement samen met mijn zus waardoor we de kosten delen (kleine 50 euro pp). Even aankijken hoe het gaat voor volgend jaar anders wordt het gewoon IPTV. Vind het helemaal prima, de klant is de koning niet Viaplay (of FOM of Libery Media). En als klant eis ik dat er normale abonnementen en prijzen worden gehanteerd zo niet dan zoek ik andere manieren om te kijken. Het wordt tijd dat bedrijven beseffen dat de macht bij ons het volk ligt, niet bij de grote bobos van een viaplay of FOM of Libery Media. Elke keer als ik lees dat een Viaplay verliest draait of klanten verliest doet het mij zeer deugd :)

[ Voor 24% gewijzigd door magnifor op 02-08-2024 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Ragnar9999 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:32:
[...]

de aantallen ga je nooit halen, maar je maakt er wel heel erg appels en peren vergelijk van als je wel Premier League en Eredivisie meeneemt, maar niet de F2 en de F3
Dat is natuurlijk onzin :). F2 en F3 zijn geen topklasse. En dan klopt de vergelijking niet meer. toolkist had het zelf over:
toolkist schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:05:
[...]

En zo verschilt iedereen van mening.. ik heb Viaplay en ESPN voor 1 sport, dan betaal je 30 in de maand ofzo.
Ik heb daarop alleen maar de hoogste divisies gepakt, want het gaat hier immers om F1. Als je F2, F3 en Porsche Supercup meeneemt, moet je bij Viaplay ook de Keuken Kampioen Divisie meenemen. En dan zie ik dat de Bundesliga ook nog vergeten ben 8)7. Dus het verschil wordt alleen maar groter. Mijn punt blijft dus staan.

En dat betekend overigens niet dat ik het iemand niet gun om te kijken. Waar jij je geld aan uitgeeft moet je zelf weten, maar dan kan het wel zo zijn dat iemand anders een x-bedrag per maand (te) duur vind voor een enkele sport. En dat is ook prima.

Ik betaal dit jaar €95 voor F1TV, maar ik weet niet of ik dat volgend jaar blijf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
alex3305 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:06:
[...]

Dat is natuurlijk onzin :). F2 en F3 zijn geen topklasse.
De Eredivisie ook niet. Dan kom je waarschijnlijk uit bij de Champions League, als je appels met appels vergelijkt: de beste internationale competitie in de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
@Bundin :F Het zal. Mijn punt blijft duidelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door alex3305 op 03-08-2024 22:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShaDows
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 12:58
Zojuist heb ik mijn F1 TV PRO abbo verlengd voor €64,99
Ik was al bang dat ik ook beduidend meer zou moeten betalen, gelukkig niet
Vraag me niet hoe het kan :)

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
DarkShaDows schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:42:
Zojuist heb ik mijn F1 TV PRO abbo verlengd voor €64,99
Ik was al bang dat ik ook beduidend meer zou moeten betalen, gelukkig niet
Vraag me niet hoe het kan :)
De grote vraag is: welk bedrag wordt er geïncasseerd?

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• DarkShaDows
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 12:58
De grote vraag is: welk bedrag wordt er geïncasseerd?
Volgens mijn Rabo CC is er toch echt €64,99 geïncasseerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

alex3305 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:06:

Ik betaal dit jaar €95 voor F1TV, maar ik weet niet of ik dat volgend jaar blijf doen.
Ik deel 'm nog met iemand, dus een kleine 50 euro. Maar dat vind ik duur zat voor 1 sport (F1) inderdaad.
Als ze net als Netflix het delen onmogelijk gaan maken, dan is het voor mij ook klaar.

Dit dus.

• alki
  • Laatst online: 16-09 20:25
Ik heb een abbo via india, begin dit jaar werkte dit nog. Maar omdat ze geen app hebben voor mn lg tv merk ik dat ik steeds vaker via een iptv stream kijk

• greatgonzo
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

alki schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:30:
Ik heb een abbo via india, begin dit jaar werkte dit nog. Maar omdat ze geen app hebben voor mn lg tv merk ik dat ik steeds vaker via een iptv stream kijk
via de ingebouwde webbrowser? Of via chromecast? Vast voor een paar tientjes wel te scoren

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

alki schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:30:
Via chromecast werkt het prima.
Via de ingebouwde airplay casting werkt hier idd ook niet met een LG tv.

PSN

• Waah
  • Laatst online: 16-09 19:31
YakuzA schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:40:
[...]

Via chromecast werkt het prima.
Via de ingebouwde airplay casting werkt hier idd ook niet met een LG tv.
Ik gebruik altijd Apple Airplay met mijn LG tv en dat werkt prima met de F1tv app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Waah schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:27:
[...]

Ik gebruik altijd Apple Airplay met mijn LG tv en dat werkt prima met de F1tv app?
Voor race en qualy krijg ik (nog altijd) de BM2101 error :P
FP's etc werken wel correct.

Maar is niet echt iets voor dit topic om te bespreken :D

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:04
Kwam deze net via een thread op Reddit tegen. Volgens mij nog niet eerder hier gedeeld.

Geen nieuwe tweet en ligt in de lijn der verwachting, maar nu ook bevestigd dat er volgend jaar in Nederland geen F1TV Pro meer af te sluiten is.

[ Voor 23% gewijzigd door oohh op 22-09-2024 18:01 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
oohh schreef op zondag 22 september 2024 @ 18:00:
Kwam deze net via een thread op Reddit tegen. Volgens mij nog niet eerder hier gedeeld.
[Twitter]

Geen nieuwe tweet en ligt in de lijn der verwachting, maar nu ook bevestigd dat er volgend jaar in Nederland geen F1TV Pro meer af te sluiten is.
Nou, Viaplay, bedankt...
Mogen ze snel failliet gaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Wat.

En dan is men straks verbaasd dat men meer naar de minder legale streams gaat zoeken. Dus eerst nog ff die f1 tv pro leden dik uitmelken met verhogingen van heb ik jou daar en dan de middelvinger opzetten en 'oprotten' roepen.....

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ben echt heel benieuwd of ze dat gaan doorzetten. Ik kijk alleen F1 en de rest gewoon geen interesse in. 18 euro per maand gaat hier niet gebeuren, dan kijk ik wel weer illegaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

[Twitter]

Ik heb geen officieel bericht gehad, mijn abonnement wordt 31-01-2025 verlengd. Mocht het zo zijn dat het stopt voor NL of aanzienlijk duurder wordt stap ik ook over naar streams waar ik VPN bij nodig heb. Ook voor mij absoluut geen ViaPlay, dat stelletje bandieten krijgt mijn centjes niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[Twitter]

Vreemd dat dat bericht van begin mei dateert. Mijn F1TVpro abonnement heb ik half juni nog met een jaar verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
In landen waar F1TV Pro als losstaand abonnement verdwenen is (Duitsland, Italië), werden doorlopende jaarabbo's gewoon verlengd. Dat zal hier ook wel het geval zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Frank schreef op maandag 23 september 2024 @ 08:59:
In landen waar F1TV Pro als losstaand abonnement verdwenen is (Duitsland, Italië), werden doorlopende jaarabbo's gewoon verlengd. Dat zal hier ook wel het geval zijn denk ik.
Volgens mij was dat wel voor een beperkte periode? Iets van 2 of 3 jaar aan "overgang" waarbij het niet mogelijk was om nieuwe abos af te sluiten maar bestaande wel werden verlengd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
RobertMe schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:03:
[...]

Volgens mij was dat wel voor een beperkte periode? Iets van 2 of 3 jaar aan "overgang" waarbij het niet mogelijk was om nieuwe abos af te sluiten maar bestaande wel werden verlengd.
Zouden ze bij F1 echt denken dat mensen dan wel naar de streamingsdienst met licentie overstappen die vele malen duurder zijn? Ik heb gratis Ziggo Sport maar sinds daar geen F1 meer te zien is heb ik enkel Indy 500 en Daytona 500 gezien. En met al die stratencircuits in de F1 die ik niet kijk omdat er geen ruk aan is, ben ik dan snel klaar als ik naar €18 per maand moet gaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Lekker Ventje schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:16:
[...]

Zouden ze bij F1 echt denken dat mensen dan wel naar de streamingsdienst met licentie overstappen die vele malen duurder zijn?
Dat maakt voor FOM niet echt uit toch? Als VP meer neerlegt voor de exclusiviteit dan dat FOM verdient aan de F1TV klanten is het voor hen "beter" om de exclusiviteit te verkopen.

Betere vraag is of VP denkt dat al die F1TV klanten overstappen en ze daarmee de kosten voor de exclusiviteit terugwinnen. En nouja, waarschijnlijk denken ze dat het antwoord daarop "ja" is? Anders doen ze het niet natuurlijk. Maar ik zou toch eerder denken dat het antwoord "nee" is.

Ik ga in ieder geval toch echt geen VP abo afsluiten. Ook niet in het hypothetische geval dat je dan nog steeds F1TV zou krijgen erbij. (Dus zoals je nu F1TV gratis krijgt dat dan behouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Frank schreef op maandag 23 september 2024 @ 08:59:
Hier zorgen ze ervoor dat automatische afschrijving of verlenging mislukt en zeggen dan via de chat dat ze alleen nog maar een jaar abonnement kunnen aanbieden. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
RobertMe schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:27:
[...]

Dat maakt voor FOM niet echt uit toch? Als VP meer neerlegt voor de exclusiviteit dan dat FOM verdient aan de F1TV klanten is het voor hen "beter" om de exclusiviteit te verkopen.

Betere vraag is of VP denkt dat al die F1TV klanten overstappen en ze daarmee de kosten voor de exclusiviteit terugwinnen. En nouja, waarschijnlijk denken ze dat het antwoord daarop "ja" is? Anders doen ze het niet natuurlijk. Maar ik zou toch eerder denken dat het antwoord "nee" is.

Ik ga in ieder geval toch echt geen VP abo afsluiten. Ook niet in het hypothetische geval dat je dan nog steeds F1TV zou krijgen erbij. (Dus zoals je nu F1TV gratis krijgt dat dan behouden)
Uiteindelijk maakt het wel uit want als de prijzen te hoog zijn waardoor de kijkers afhaken resulteert dat de volgende keer in een lagere bieding voor de uitzendrechten. En voor sponsors is het ook minder aantrekkelijk om in te stappen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[Twitter]

Was hier volgens mij al eens gedeeld, en ligt idd zeker in de lijn der verwachting, maar de tweets van F1TV zijn nogal eens tegenstrijdig dus ik zou dit toch niet direct als een officiele bevestiging beschouwen, totdat het wordt aangekondigd via een medium van F1TV zelf. Maar goed, ik zou er ook niet op hopen :P.

Hoe dan ook, mijn abo loopt inmiddels via België dus ik ben al voorbereid :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Laguna

Connaisseur

Het verbaast mij eerlijk gezegd dat er telkens geldschieters verschijnen om het noodlijdende Viaplay te redden. Eens zal het toch klaar moeten zijn. Hier komt Viaplay er ook niet in.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Laguna schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:57:
Het verbaast mij eerlijk gezegd dat er telkens geldschieters verschijnen om het noodlijdende Viaplay te redden. Eens zal het toch klaar moeten zijn. Hier komt Viaplay er ook niet in.
Rijke mensen lijken te denken dat mensen die van sport houden, daar ook een hoop geld voor uit willen geven.
Zie bijvoorbeeld het enorme succes van Sport7.

TheS4ndm4n#1919

• ArcticWolf
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:57:
Je verdient ook geld door over lijken te gaan, hoe dat precies werkt geen idee maar ze verdienen echt wel geld mee met deze onzin.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ArcticWolf schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:05:
[...]

Je verdient ook geld door over lijken te gaan, hoe dat precies werkt geen idee maar ze verdienen echt wel geld mee met deze onzin.
Viaplay niet iig :P
https://companiesmarketcap.com/eur/viaplay/earnings/

(maargoed, het geld dat viaplay verliest, gaat rechtstreeks de portemonnee van o.a. de FOM in natuurlijk :P )

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 25-09-2024 09:51 ]

PSN

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het was ergens natuurlijk ook raar dat de FOM een klant had die ze zelf met een product onderboden. F1TV kost Viaplay heel veel klanten in Nederland, gok ik zo. Maar ja, laten we hopen dat Viaplay in de overgangsperiode alsnog failliet gaat en F1TV weer een optie wordt voor mensen die nu willen instappen.

Gelukkig loopt mijn abonnement nog door voor het oude tarief. Ik vind het bizar dat het bij mij nog bij het oude blijft, maar ik begreep dat dat ermee te maken had dat ik via de Play Store had afgesloten of in de app en anderen via de website ofzo?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-09 22:22
Grrrrrene schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:18:

Gelukkig loopt mijn abonnement nog door voor het oude tarief. Ik vind het bizar dat het bij mij nog bij het oude blijft, maar ik begreep dat dat ermee te maken had dat ik via de Play Store had afgesloten of in de app en anderen via de website ofzo?
Ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat er zijn die hun abo na de laatste race opzeggen en voor de eerste race weer aanmelden ipv het door te laten lopen.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:57

Magic666

No one's neighbour!

woah...normaal laat ik dit topic eigenlijk links liggen maar nu die hoog in de lijst staat toch maar eens bekijken want dan is er meestal wat....

Begrijp ik goed dat mijn F1TV pro abbo (annual) straks misschien niet meer bestaat in NL??

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Magic666 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 06:28:
woah...normaal laat ik dit topic eigenlijk links liggen maar nu die hoog in de lijst staat toch maar eens bekijken want dan is er meestal wat....

Begrijp ik goed dat mijn F1TV pro abbo (annual) straks misschien niet meer bestaat in NL??
Niet meer afsluiten is iets anders als niet meer verlengen, hoop ik ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:57

Magic666

No one's neighbour!

hjs schreef op donderdag 26 september 2024 @ 06:54:
[...]

Niet meer afsluiten is iets anders als niet meer verlengen, hoop ik ;)
Dat hoop ik dan ook ;)

Want ook hier komt VP niet in huis.

• alex3305
Grrrrrene schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:18:
Ik heb het ook via de Play store lopen, maar ik betaalde wel gewoon €95 afgelopen keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Magic666 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 06:28:
Nee, achterhaalde onzin van een klantenservice-medewerker.

Zie hier het persbericht van Viaplay:
F1 TV Pro will remain available in the Netherlands and the Nordic countries as a stand-alone product.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

TexMex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:28:
[...]

[...]
een jaarabbo voor F1TV voor nieuwe klanten is wel al een half jaar verdwenen, dus ik zie geen 'achterhaalde onzin' ?
Het zou ook kunnen dat dit op termijn ook voor bestaande klanten niet mogelijk is om een jaarabbo te verlengen, dat is nog erg onduidelijk. een 'oeps, je creditcard werkte niet, dus je hele account is nu weg' is ook maar 1 'ongelukje' verwijderd :+

(Gezien de 'annual' in de vraag interpreteer ik dat zo)

[ Voor 23% gewijzigd door YakuzA op 26-09-2024 12:20 ]

PSN

• TexMex
  • Niet online
YakuzA schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:18:
[...]

een jaarabbo voor F1TV voor nieuwe klanten is wel al een half jaar verdwenen, dus ik zie geen 'achterhaalde onzin' ?
Het zou ook kunnen dat dit op termijn ook voor bestaande klanten niet mogelijk is om een jaarabbo te verlengen, dat is nog erg onduidelijk. een 'oeps, je creditcard werkte niet, dus je hele account is nu weg' is ook maar 1 'ongelukje' verwijderd :+

(Gezien de 'annual' in de vraag interpreteer ik dat zo)
De achterhaalde onzin in die tweet is de opmerking dat F1TV Pro in Nederland zou verdwijnen. Daarvan is getuige het persbericht van Viaplay hoe dan ook geen sprake.

Jaarabonnementen voor nieuwe klanten waren op dat moment inderdaad al niet meer beschikbaar en bestaande jaarabonnementen zien we nog steeds met een jaar verlengd worden. Het lijkt wat mij betreft simpelweg een deel geweest om Viaplay aantrekkelijker te maken voor nieuwe klanten. Al kan er natuurlijk altijd weer wat veranderen als Viaplay met een nog grotere zak geld over de brug komt.

Inderdaad wel je creditcard-informatie op orde houden, want anders kun je dat jaarabonnement zo maar eens kwijt zijn. Verder zou ik niet heel veel waarde hechten aan de opmerkingen van de klantenservice. Door de jaren heen hebben we daar al genoeg onzin van voorbij zien komen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49

BM

Moderator Spielerij
TexMex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:28:
[...]

[...]
Oke, dus een tweet van mei van dit jaar is 'achterhaalde onzin', maar een persbericht uit april van dit jaar is een prima bron?

We zijn zowat een half jaar verder, de wereld kan er ondertussen weer heel anders uit zien, en ik zou net zo min blind op die tweet af gaan, als dat persbericht van Viaplay. Nog los van het feit dat ik liever F1 zelf al bron zou hebben, dan Viaplay die iets over een andere dienst meldt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• TexMex
  • Niet online
BM schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:38:
[...]

Oke, dus een tweet van mei van dit jaar is 'achterhaalde onzin', maar een persbericht uit april van dit jaar is een prima bron?

We zijn zowat een half jaar verder, de wereld kan er ondertussen weer heel anders uit zien, en ik zou net zo min blind op die tweet af gaan, als dat persbericht van Viaplay. Nog los van het feit dat ik liever F1 zelf al bron zou hebben, dan Viaplay die iets over een andere dienst meldt.
Een officieel persbericht over de verlenging van de rechten lijkt me toch iets waardevoller (zelfs al komt het van Viaplay) dan een bericht van de klantenservice van F1TV, waarvan we al vaak genoeg de meest lachwekkende reacties hebben gezien. Maar goed, we zullen het vanzelf wel zien!

[ Voor 6% gewijzigd door TexMex op 26-09-2024 13:49 ]

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 21:54
Volgens mij gaat die tweet toch alleen over het jaarabonnement van F1TV Pro. Het maandelijkse abonnement blijft gewoon af te sluiten.

• Extigo
  • Nu online
XNL073 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:55:
Volgens mij gaat die tweet toch alleen over het jaarabonnement van F1TV Pro. Het maandelijkse abonnement blijft gewoon af te sluiten.
Nee, de tweet stelt dat ze gestopt zijn met het aanbieden van het jaarabonnement omdat Nederland geen Pro-supported regio meer zal zijn volgend jaar. Dus dat betekent dat F1TV Pro helemaal niet meer af te sluiten zal zijn volgend jaar, als de tweet klopt.

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 21:54
Extigo schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:01:
[...]

Nee, de tweet stelt dat ze gestopt zijn met het aanbieden van het jaarabonnement omdat Nederland geen Pro-supported regio meer zal zijn volgend jaar. Dus dat betekent dat F1TV Pro helemaal niet meer af te sluiten zal zijn volgend jaar, als de tweet klopt.
I stand corrected. Ik las "in a year's time" verkeerd en ging bij year uit van jaarabo 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb verlengen inmiddels uitgezet, ik merkte dat ik steeds minder keek. Account deelde ik met mn moeder maar ook die keek steeds minder.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 10:23
Ik heb zojuist een maandabonnement afgesloten via mijn Pixel-telefoon in de Google Play Store en betaald met PayPal. Dit heb ik gedaan voor een periode van een maand. Ik zie dat het abonnement automatisch per maand wordt verlengd. Voor één maand is dat geen probleem, maar ik wil mijn abonnement niet automatisch laten verlengen (na een maand). In de F1 TV-app op mijn Android-telefoon krijg ik de melding dat ik mijn abonnement via Formula1.com moet beheren, terwijl er op mijn desktop staat dat aankopen via de Google Play Store alleen beheerd kunnen worden via de app.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn abonnement kan beheren en de automatische verlenging kan uitschakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Bij een Apple doe je het annuleren van een verlenging op de plek waar je het afsluit, daar kun je het in de App Store aan Apple kant uitschakelen.

Dit zal ongetwijfeld redelijk analoog zijn aan de Google met Play store variant waar jouw subscription via de Play store is afgesloten?

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madmaxf1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:56
Inderdaad via de playstore. Op je account klikken en daar staan je abonnementen en betalingen. Hier kan je deze opzeggen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:55
Net mijn abonnement opgezegd. Ik merk dat ik wat minder enthousiast de races kijk. En in februari word ik vader en ik vermoed dat ik komend jaar minder zal gaan kijken.

Heb als reden opgegeven dat ik het niet meer kan betalen. De optie dat ik het te duur vond was er niet.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:25
Ik krijg net deze mail. Verhoging naar 94,99 en gewoon weer een jaar abbonement.

Dikke prima, maar ik wil dan wel een stuk of 5 races zoals Brazilië *O* :+

Als we weer 24 races hebben en wat sprints dan zit je voor minder dan 4 euro per race toch heerlijk te kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E17n06qglkcdI72unyum7WVdLmY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IlEwc7NBg0o4uhNdrIhVcwFT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Turb0Turb0 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:16:
Ik krijg net deze mail. Verhoging naar 94,99 en gewoon weer een jaar abbonement.

Als we weer 24 races hebben en wat sprints dan zit je voor minder dan 4 euro per race toch heerlijk te kijken.

[Afbeelding]
Apart dat ze zeggen "2024 wordt ons volste seizoen tot nu toe" 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:55

Pierre

Van nature lui!

[Afbeelding]
Heb ik ook gehad, lig er geen seconde van wakker, als ik kijk met hoeveel fun ik F1 kijk dan vind ik het dikke prima.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

[Afbeelding]
Zelfde mail gehad, voor deze prijs verleng ik nog wel een jaartje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

[Afbeelding]
Ook gehad maar heb iets meer moeite met een prijsverhoging van 31% Ik laat het niet automatisch verlengen en zie bij het begin van het seizoen wel weer of er nog een aanbieding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
superduper schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:00:
[...]

Ook gehad maar heb iets meer moeite met een prijsverhoging van 31% Ik laat het niet automatisch verlengen en zie bij het begin van het seizoen wel weer of er nog een aanbieding komt.
Houd er sterk rekening mee dat er dit jaar uberhaupt geen nieuw jaar abos meer verkocht worden. En het maand abo is nog eens een stuk duurder. Zelfs met korting voor een jaar op een maand abo ben je dus waarschijnlijk nog steeds veel duurder uit dan de 95 euro of whatever die je nu betaald laten doorlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
[...]

Die komen niet, had er ook op gewacht en ze bieden geen jaar abo's meer... dus kwijt = echt kwijt.

Bij het maand abo kom je op 144 euro per jaar uit 8)7 en ja je kan misschien 2 maanden stopzetten maar dan ben je alsnog duurder uit... |:(

[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 09-11-2024 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

[...]

Er zijn ook mensen die nu maandelijks moeten betalen i.p.v. een jaar vooruit, en volgens mij betalen deze mensen iets van €150 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-09 10:32
Tsja, er moet natuurlijk wel grof geld verdiend worden.
Voor in de 90 euro verleng ik gewoon wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
remmuz schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:42:
[...]

Apart dat ze zeggen "2024 wordt ons volste seizoen tot nu toe" 😄
Back to the past ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:55

Pierre

Van nature lui!

Het is alleen iedere keer weer gedoe met mijn creditcard geen idee waarom. En volgens mij ben ik niet de enige die daar last van heeft.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8tur3
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 18:46
Vol spanning wachten we af wat 2025 moet gaan kosten, of op Black Friday een mooie VPN-deal scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
Gek dat ik geen mogelijkheid heb tot jaarlijks 95 euro... overal zitten zoeken en enige keuze is maandelijks a 11,90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:58:
Gek dat ik geen mogelijkheid heb tot jaarlijks 95 euro... overal zitten zoeken en enige keuze is maandelijks a 11,90
Kan alleen maar jaar abbos verlengen, nieuwe niet meer. Volgens mij was dat een afspraak met viaplay

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Pierre schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:29:
Het is alleen iedere keer weer gedoe met mijn creditcard geen idee waarom. En volgens mij ben ik niet de enige die daar last van heeft.
Ja, op een of andere manier vind ie je creditcard alleen geldig als je nog een keer je cc info refresht vlak voor de verlenging oid.
Waren vorige keer ook veel issues mee.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 11:34
Ik betaal nog altijd 64.99 euro per jaar, ook geen mails gehad over prijsverhogingen. Zo heb ik ook dit jaar in de zomer maar 64.99 hoeven te betalen. Wellicht komt dat doordat ik dit abonnement al jaren heb, en niet ieder jaar annuleerde voor kortingen en daardoor buiten al deze wijzigingen val?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hatsjoe schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:43:
Ik betaal nog altijd 64.99 euro per jaar, ook geen mails gehad over prijsverhogingen. Zo heb ik ook dit jaar in de zomer maar 64.99 hoeven te betalen. Wellicht komt dat doordat ik dit abonnement al jaren heb, en niet ieder jaar annuleerde voor kortingen en daardoor buiten al deze wijzigingen val?
Nee, dat laatste is niet de reden, of kan het niet zijn. Ik verwacht dat je verlenging voor de doorgevoerde verhoging heeft plaatsgevonden. Ik heb het F1TV abonnement ook al jaren, maar deze maand auto verlengd met de prijsverhoging.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

hardware-lover schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:22:
[...]

Nee, dat laatste is niet de reden, of kan het niet zijn. Ik verwacht dat je verlenging voor de doorgevoerde verhoging heeft plaatsgevonden. Ik heb het F1TV abonnement ook al jaren, maar deze maand auto verlengd met de prijsverhoging.
Plus de betaalroute kan uitmaken dacht ik, mensen die direct bij F1/FOM betalen lijken af en toe andere bedragen te krijgen dan bijvoorbeeld via de AppStore betalingen het abbo hebben.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:24:
Plus de betaalroute kan uitmaken dacht ik, mensen die direct bij F1/FOM betalen lijken af en toe andere bedragen te krijgen dan bijvoorbeeld via de AppStore betalingen het abbo hebben.
Kan ik niet bevestigen noch ontkennen, ik heb altijd dezelfde betaalroute gehad (CC via de F1 website).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutjes87
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-09 18:55

[Afbeelding]
Ik ben nu wel in de verwarring🤔 in de playstore wordt gesproken van een verhoging naar €94,99 maar vanmorgen kreeg ik een mail van Google waar mijn bedrag van 2024 opnieuw wordt berekend!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6nJ1ZOfwJ4bf5wIytLWp-n51EIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4wjkYqgDNhGIKxHFC46CBbd8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik heb ook mail gehad van de Google Playstore en daarin staat €94.99, maar heb er nog niet verder na gekeken. Gelukkig deel ik het bedrag altijd met een maat van me, zodat we beiden er goedkoop naar kunnen kijken. Aangezien het wel heel duur is geworden tegenwoordig!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Rutjes87 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 08:01:
[...]
Ik ben nu wel in de verwarring🤔 in de playstore wordt gesproken van een verhoging naar €94,99 maar vanmorgen kreeg ik een mail van Google waar mijn bedrag van 2024 opnieuw wordt berekend!
[Afbeelding]
Soortvan prijzenslag, niemand weet het correcte bedrag te raden :+

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
Mijn indiase abbo wordt ook weer verlengt met een jaar op 1 februari voor 2499 indiase roebels (~28 euro). Moet nog wel ff zorgen dat er genoeg geld op mijn debet-creditcard staat. Zolang F1TV in Nederland beschikbaar blijft kan ik gewoon in NL Formule 1 kijken als ik Nederland op vakantie ben en niet thuis in India.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Waah schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:26:
Mijn indiase abbo wordt ook weer verlengt met een jaar op 1 februari voor 2499 indiase roebels (~28 euro). Moet nog wel ff zorgen dat er genoeg geld op mijn debet-creditcard staat. Zolang F1TV in Nederland beschikbaar blijft kan ik gewoon in NL Formule 1 kijken als ik Nederland op vakantie ben en niet thuis in India.
Wauw kan je mij dit uitleggen via DM ? :D
Weet niet of we dit hier uitgebreid mogen bespreken namelijk O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Waah
G_Dragon schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:28:
[...]

Dan moet je verhuizen naar India. Is best mooi hier O-)
Als je hier niet woont, mag het niet besproken :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:28:
[...]

Illegale zaken bespreken mag niet op Tweakers, dat geldt dus ook voor DMs, waar mods gewoon toegang / inzicht in hebben. Just sayin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutjes87
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-09 18:55
YakuzA schreef op maandag 20 januari 2025 @ 08:27:
[...]

Soortvan prijzenslag, niemand weet het correcte bedrag te raden :+
Nou, meteen uit de droom geholpen. Zojuist opnieuw mail vanuit Google met daarin de prijswijziging naar €94,99 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:55
Ik heb ook al jaren een abbo en die staat op maart (94 €) voor dat bedrag laat ik het doorlopen als ze het aanbieden en anders cancel ik bij het krijgen van een mail (nog niets gehad).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike038
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-02 08:59
Ik vind het een stelletje oplichters bij F1 TV Pro. Ik kreeg een mail dat de afschrijving vsn de creditcard niet was gelukt (klopt had net een nieuwe gekregen) en dat ik die moest aanpassen om de betaling alsnog te verwerken, zodat het abonnement weer met een jaar verlengd kon worden. Wel met de prijsverhoging ofwel € 94,99 per jaar. Dit diezelfde dag gedaan, of geprobeerd, maar ze hadden mijn abonnement toch alvast stopgezet en deze kon NIET meer geactiveerd worden, omdat ze in Nederland nu alleen nog maar maandabonnementen aanbieden. Diverse leren met hun klantenservice gesproken via mail en chat, maar "computer says no" is het enige antwoord.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Niek.NET
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:50
Mike038 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:10:
Ik vind het een stelletje oplichters bij F1 TV Pro. Ik kreeg een mail dat de afschrijving vsn de creditcard niet was gelukt (klopt had net een nieuwe gekregen) en dat ik die moest aanpassen om de betaling alsnog te verwerken, zodat het abonnement weer met een jaar verlengd kon worden. Wel met de prijsverhoging ofwel € 94,99 per jaar. Dit diezelfde dag gedaan, of geprobeerd, maar ze hadden mijn abonnement toch alvast stopgezet en deze kon NIET meer geactiveerd worden, omdat ze in Nederland nu alleen nog maar maandabonnementen aanbieden. Diverse leren met hun klantenservice gesproken via mail en chat, maar "computer says no" is het enige antwoord.
Dit had ik exact zo vorig jaar. Als 'straf' ben ik het account gaan delen met een maat. Nul begrip van support, echt schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Niek.NET schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:15:
[...]

Dit had ik exact zo vorig jaar. Als 'straf' ben ik het account gaan delen met een maat. Nul begrip van support, echt schandalig.
Ik heb dat inderdaad gezien en heb toen mijn betaalwijze nog maar eens gecontroleerd en bijgewerkt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:12
Mike038 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:10:
Dit is precies wat mij inderdaad ook is overkomen eind vorig jaar. Door een nieuwe creditcard en nieuwe gegevens was mijn abonnement stopgezet maar door het bijwerken van de gegevens kon het weer geactiveerd worden, zo stond in de email. Nou mooi niet dus. Klantenservice zei inderdaad: de abonnementsvorm die je had is in NL niet meer beschikbaar dus je oude abonnement kan niet meer worden geactiveerd en de enige optie is nieuw abonnement afsluiten op maandbasis (en dus per jaar duurder uit zijn).

Na de laatste race meteen abonnement stopgezet, maar zie nu in de app dat er toch een subscription actief is. Ik begrijp er eerlijk gezegd niets meer van hoe alles in elkaar haakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 23:18

DDX

Vraag mij af of als je op tijd de credticard gegevens (laat) bijwerken het dan wel goed gaat.
Toch maar even reminder zetten in agenda voor wanneer mijn creditcard gaat verlopen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:44
Ze hebben mij van het Viaplay account van een vriend verwijderd, omdat ze niet konden bevestigen dat ik een actief Viaplay account had.

Dan maar opnieuw koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:36
Ik heb ook een mail voor de verlenging binnen gekregen. Verder nog niks over een prijswijziging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6-UNGnJ8-sOWi3c_sFJNIA3FCc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ekr34v2LC2Ze6OoCYv81DBrj.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:36
Dat was van korte duur. Ik dacht werkelijk dat ik er doorheen glipte met de oude prijs :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYeO-XiGPsPfgbytR0c_xp0Jago=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lo953Cc8drateKl1sRhsAKtO.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Nou ik ben blij dat het jaarabbo afgelopen weekend gewoon weer 1 jaar is verlengd voor €95,-

Eerste keer dat ik €95,- betaal, vorig jaar had ik nog €65,- maar Viaplay gaat nu naar €22,- per maand dus €7,92 per maand ( eff.) is een stuk goedkoper dus dikke blij dat het gewoon netjes van mijn CC is afgeschreven :)

nieuws: Viaplay verhoogt prijs met 4 euro per maand en introduceert advertent...

[ Voor 28% gewijzigd door Humma Kavula op 27-01-2025 16:34 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DDX schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 14:16:
Vraag mij af of als je op tijd de credticard gegevens (laat) bijwerken het dan wel goed gaat.
Toch maar even reminder zetten in agenda voor wanneer mijn creditcard gaat verlopen.
Dat heb ik een paar maanden geleden gedaan en is goed gegaan. Dus voordat het abo verlengt moest worden de nieuwe cc gegevens ingevuld en ik heb gewoon weer een jaar abo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 17:49
Ik had vorig jaar nog net het geluk om voor 65 euro te verlengen. Maar kreeg nu ook echt de verhoging te zien naar 95 euro.

Ik haak af, vind een toename van bijna 50% niet normaal meer. Ik keek echt graag en elke race. Maar hier trek ik de grens. Mij zijn ze kwijt als klant.
Ik kijk wel op een alternatieve manier.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 18:21:
Ik had vorig jaar nog net het geluk om voor 65 euro te verlengen. Maar kreeg nu ook echt de verhoging te zien naar 95 euro.

Ik haak af, vind een toename van bijna 50% niet normaal meer. Ik keek echt graag en elke race. Maar hier trek ik de grens. Mij zijn ze kwijt als klant.
Ik kijk wel op een alternatieve manier.
De nieuwe prijs als je nu wilt abonneren is zelfs 144 euro per jaar :+ (11,90 pm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 17:49
ArcticWolf schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:03:
[...]

De nieuwe prijs als je nu wilt abonneren is zelfs 144 euro per jaar :+ (11,90 pm).
Mijn jaar abbonement verloopt 4 februari en kan die nog voor een jaar verlengen. Maar ik ga daar niet aan beginnen. Maar ja als er minder dan 1 op de 3 opzegt dan hebben ze een hogere inkomen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:05:
[...]

Mijn jaar abbonement verloopt 4 februari en kan die nog voor een jaar verlengen. Maar ik ga daar niet aan beginnen. Maar ja als er minder dan 1 op de 3 opzegt dan hebben ze een hogere inkomen.
Naja ik verdien echt niet slecht, maar bij mij was de interesse bij de 95 euro verhoging ook wel weg en nu met die 144 euro helemaal. Soms mis ik het wel, maar dan kijk ik bij vrienden en anders kijk ik ergens anders... maar op een gegeven moment valt het om en dan zijn ze weer terug bij af hoop ik. Ook ik heb mijn grenzen ongeacht m'n inkomen.
Viaplay en Netflix komen er overigens helemaal niet in, die zijn al lang over het randje gegaan bij mij. Heb nu alleen nog Amazon Prime en SkyShowTime (beide 5,99 pm geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Laatst online: 16-09 21:25
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:05:
[...]

Mijn jaar abbonement verloopt 4 februari en kan die nog voor een jaar verlengen. Maar ik ga daar niet aan beginnen.
Is zo'n abonnement van 95 euro dan niet door iemand anders ( ik bijvoorbeeld 🙂) over te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ja ik vind de verhoging ook wel wat buiten proportie maar ik wil gewoon legaal F1 kijken.

Ik kijk het al decennia, ben bij 2 races geweest, kan niet zonder :+

Dit is gewoon de goedkoopste legale optie als je puur F1 wil.
En ansich is de content op F1 TV ook niet verkeerd qua docu's, klassiekers en uitleg vids.

Ik ben allang blij dat ik nog een jaar abbo heb en niet plotseling vast zit aan enkel Viaplay als die ineens besluit zijn alleen recht troef te spelen.

Maar ik snap dat mensen afhaken.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Benieuwd of ze in Turkije 9x zo weinig verdienen als in Nederland, aangezien F1TV daar 10 euro per maand jaar kost? Wel apart die verschillen, mag hier 95 aftikken.
Maar goed, beter dan Viaplay.

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 29-01-2025 08:12 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
matthijst schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 23:59:
Benieuwd of ze in Turkije 9x zo weinig verdienen als in Nederland, aangezien F1TV daar 10 euro per maand kost? Wel apart die verschillen, mag hier 95 aftikken.
Maar goed, beter dan Viaplay.
Ze verdienen evenveel Lira als voorheen, alleen de Lira is niet zo veel meer waard... als je dacht dat inflatie hier erg was? Wat dacht je van inflatie + devaluatie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Au4m4DJCpNXygDNoJPivitdIH_s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6rrpngEUe68APKylY9a2VX5s.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ