servers weer up
Haha ja, naar ons idee hadden we hem moeten halen, sprong bij mij ook ineens een trophy op maar niet de goede helaas
Bij de derde supply op zijn kop ging hij ook echt plat maar we kregen de trophy niet.
Hogere rankings: Wat zijn dit hier en wat heb ik daar aan? Zijn dat leaderboard rankings? Of hebben we het dan over iets anders qua content die ik dan niet bereik oid?himlims_ schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:02:
[...]
als ik jou gameplay/stijl een beetje ken, denk ik dat je er wel aardig plezier mee kunt beleven.
afhankelijk van de gekozen moeilijkheid kun je solo een heeel eind komen.
hogere rankings, zijn solo zo goed als onmogelijk. dan is een 'vertrouwd' clubje wel aan te raden.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Moeilijkheidsgraad; je hebt samples nodig voor unlocken van strats en ship-upgrades.Angeloonie schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:01:
[...]
Hogere rankings: Wat zijn dit hier en wat heb ik daar aan? Zijn dat leaderboard rankings? Of hebben we het dan over iets anders qua content die ik dan niet bereik oid?
Bepaalde samples zijn alleen te bemachtigen op hogere ranking(moeilijkheidsgraad)
foutje
[ Voor 92% gewijzigd door Ricmaniac op 29-02-2024 15:17 ]
Is ons gisteren gelukt.... zonder headset
Kan ook zonder die sneer
[ Voor 30% gewijzigd door BM op 29-02-2024 18:09 ]
Hou het bij een TR, dat weet je best
[ Voor 87% gewijzigd door BM op 29-02-2024 18:09 ]
Anoniem: 338166
Dit bericht zal ongetwijfeld verwijderd worden omdat het op de man is.
Dat is in ieder geval 1 deel waarin je gelijk hebt. Als je weet dat wat je post niet de bedoeling is, doe-het-dan-ook-niet. Maak een TR aan, en laat het aan de mods om al dan niet in te grijpen.
Dat is in ieder geval 1 deel waarin je gelijk hebt. Als je weet dat wat je post niet de bedoeling is, doe-het-dan-ook-niet. Maak een TR aan, en laat het aan de mods om al dan niet in te grijpen.
[ Voor 85% gewijzigd door BM op 29-02-2024 18:08 ]
@Orpheo1975 top gespeeld net! Dat je er nog door kwam op het eind
Ik heb de hele avond al problemen met mijn uitrusting, potje waar jij in kwam kon ik mijn wapens helemaal niet gebruiken, dus voor vandaag ben ik er helemaal klaar mee.
Ik heb de hele avond al problemen met mijn uitrusting, potje waar jij in kwam kon ik mijn wapens helemaal niet gebruiken, dus voor vandaag ben ik er helemaal klaar mee.
Ach jee, is het weer zover ? Misschien dat ik vandaag dan ook maar skip om ergernis te voorkomen.Cardwizard schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:39:
@Orpheo1975 top gespeeld net! Dat je er nog door kwam op het eind![]()
@Nol_NL ik heb dat nog niet eerder gehad, vandaag 2 potjes achter elkaar, dat moet niet te vaak gebeuren want de gein is snel weg dan
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nu toch level 9 unlocked. Moet eerlijk zeggen dat level 8 prima te doen was met randoms. Iedereen gebruikte 500kg bomb, rail cannon, orbital railcannon strike, rover guard en breaker shotgun.
Fluitje van een cent.
Fluitje van een cent.
Het gebeurd wel vaker en wat dan volgens mij het probleem is. (Het idee dat ik krijg, kan er compleet naast zitten hoor)Angeloonie schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:22:
Constant als ik anderen wil joinen, is dat "normaal" bij iedereen?
[Afbeelding]
Is dat die missie dan eigenlijk al klaar is maar je map nog niet up to date is.
Niet alleen met randoms hoor,shit is gewoon insaneJack_Mojo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:25:
Nu toch level 9 unlocked. Moet eerlijk zeggen dat level 8 prima te doen was met randoms. Iedereen gebruikte 500kg bomb, rail cannon, orbital railcannon strike, rover guard en breaker shotgun.
Fluitje van een cent.

Nice morgen eens aan bijdrage
Wat grappig dat daar boven staat: door de reddit community ofzoiets.. iemand een idee wat ze er mee bedoelen?.
Whaha nvm is niet je eigen screenshot zeker maar van reddit 🫣😅
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 29-02-2024 23:36 ]
Je selecteert dan wss een SOS beacon mission die andere hebben gegooid, die zit dan vol. en de game is dan niet up to date met de huidige player count.Angeloonie schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:22:
Constant als ik anderen wil joinen, is dat "normaal" bij iedereen?
[Afbeelding]
Beter gewoon een clean mission selecteren en vanuit daar een sos beacon gooien of vrienden toevoegen. volgens mij zijn diegene waar ik het over heb wit en de andere bruin wit met skull.
[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 01-03-2024 00:17 ]
Zo gisteren een paar potjes mogen spelen met o.a. @NightShadow22 @Anoniem: 338166 en @RaXz. Waar Jan onze super rare samples geldezel mocht spelen, wat een chaos maar wel lekker veel gefarmed.
Behalve dan toen hij 3 sec voor extraction vast zat onder een charger met 3 super rare samples in zn tas
Wat een heerlijke chaos, dit spel is echt uniek. zelden zoveel fun gehad!
Behalve dan toen hij 3 sec voor extraction vast zat onder een charger met 3 super rare samples in zn tas

Lege virente, virent cuncta
Zag toevallig gister een video waar dit ook als typ werd gegeven. Om alle samples bij 1 iemand te houden. Je kunt de Samples ook droppen en zo alles aan 1 persoon geven. Dat houd het overzichtelijker. En bij meerdere doden hoef je dan niet op zoek naar alle verloren Samples.MxMayne1 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:58:
Waar Jan onze super rare samples geldezel mocht spelen, wat een chaos maar wel lekker veel gefarmed.
totdat die persoon vast zit onder een chargerTricto schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:39:
[...]
Zag toevallig gister een video waar dit ook als typ werd gegeven. Om alle samples bij 1 iemand te houden. Je kunt de Samples ook droppen en zo alles aan 1 persoon geven. Dat houd het overzichtelijker. En bij meerdere doden hoef je dan niet op zoek naar alle verloren Samples.

maar hoe kan je samples droppen? (zonder de zelfmoord methode)
Of bedoel je gewoon door 1 iemand alles laten pakken?
Lege virente, virent cuncta
Pijltje naar beneden geloof ik. Je kan ook je backpack afgooien. Je krijgt dan wat opties wat je graag wil droppenMxMayne1 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:54:
[...]
totdat die persoon vast zit onder een charger![]()
maar hoe kan je samples droppen? (zonder de zelfmoord methode)
Of bedoel je gewoon door 1 iemand alles laten pakken?
Als je een tasje met samples hebt en je loopt in de buurt van de extraction dan zou ik ze ook altijd daar even droppen voordat je ze verliest en weer op moet halen in de enorme chaos die ineens ontstaan is.
Nice genoeg gespaard om de premium Warbond te kopen
:fill(white):strip_exif()/f/image/FEX5Nf8vDl5Rj71vOMhj8R5i.png?f=user_large)
Dat gaat inderdaad verassend snel! hulde voor de devs, niet dat eeuwige grinden om mensen maar de wallet te laten trekken.Ricmaniac schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:54:
Nice genoeg gespaard om de premium Warbond te kopen![]()
[Afbeelding]
Ja, die was wel eventjes zuur.MxMayne1 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:58:
Zo gisteren een paar potjes mogen spelen met o.a. @NightShadow22 @Anoniem: 338166 en @RaXz. Waar Jan onze super rare samples geldezel mocht spelen, wat een chaos maar wel lekker veel gefarmed.
Behalve dan toen hij 3 sec voor extraction vast zat onder een charger met 3 super rare samples in zn tas![]()
Heel het potje in leven gebleven, alles ontwijken, duiken en iedereen continue tot leven brengen.
Om op de allerlaatste secondes, weg te duiken voor een inkomende charger... deze charger vervolgens door de shuttle gepakt word... om vervolgens boven op mij te landen...
Andere potjes gelukkig wel goed kunnen afronden.
Je verwacht het niet wanneer je dit spel voor de eerste keer speelt.
Je denkt dan "Oh, dit is lekker co-op schieten, een beetje zoals payday 2"
Maar hoe je je over de map beweegt, hoe je je beweegt tijdens een battle.
Weten wanneer je eventjes moet terug trekken, maar ook weten wanneer je juist moet pushen.
Dit spel is zoveel meer dan alleen maar schieten en dat maakt het voor mij zo tof.
Maar dat waren heerlijke potjes op Suicide.
Nouuu, er is volgens mij wel een beetje een meta.Ricmaniac schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:55:
Blijft gewoon zo lekker wegspelen dit spel!
geen meta gaming in principe gewoon chill chaos creëren en alles kapot maken XD
- Breaker Shotgun.
- Orbital Railcannon Strike
- Orbital Laser.
- Guard Dog.
Als je boven Medium gaat zul je deze dingen vrijwel continue tegen komen.
Oh is me nog niet overkomen in prinicpe.. vandaag 3 missies op extreme gedaan en zie nog steeds meestal alleen maar railgun en shield.Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:14:
[...]
Nouuu, er is volgens mij wel een beetje een meta.
- Breaker Shotgun.
- Orbital Railcannon Strike
- Orbital Laser.
- Guard Dog.
Als je boven Medium gaat zul je deze dingen vrijwel continue tegen komen.
Dank je wel he, @OzzieMann
Klaar met werken, denk doe eventjes lekker een ontspannend potje om de dag mee te beginnen.
Join midden in een match... op Suicide... Tussen Chargers en Titans.
Chaos...
Denk eerst maar even wat lunchen voor ik klaar ben voor Titans. ^^
(Waren wel 2 leuke potjes.)
Klaar met werken, denk doe eventjes lekker een ontspannend potje om de dag mee te beginnen.
Join midden in een match... op Suicide... Tussen Chargers en Titans.
Chaos...
Denk eerst maar even wat lunchen voor ik klaar ben voor Titans. ^^
(Waren wel 2 leuke potjes.)
Is er na 8 uur nog een squad beschikbaar? Level 6 newbie of verkeerde topic?
Is het niet kunnen gebruiken van je wapens een nieuwe bug? Gisteren 2 keer gehad en vandaag alweer, daarvoor nooit.
Ik ben vanavond ook in voor een potje of twee.
Ik ben ook wel in voor een potje zo. Speel zelf op pc. DM even als je party wilt.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ik heb nu op dit moment ook last van deze bug.Cardwizard schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:46:
Is het niet kunnen gebruiken van je wapens een nieuwe bug? Gisteren 2 keer gehad en vandaag alweer, daarvoor nooit.
Erg lastig spelen zo..
Wij zoeken nog 2 man voor een squad nu en de rest van de avond. Doe maar een DM met je steam of friend code als je aan wilt sluiten. Challenging willen we graag doen.
[ Voor 11% gewijzigd door DouweEgberts op 01-03-2024 20:07 ]
DMDouweEgberts schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 20:01:
Wij zoeken nog 2 man voor een squad nu en de rest van de avond. Doe maar een DM met je steam of friend code als je aan wilt sluiten. Challenging willen we graag doen.
Er staat een lijst bovenaan pagina 1 waar jullie je gegevens in kunnen vullen. zodat requests niet nodig zijn hier.DouweEgberts schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 20:01:
@G_Dragon kun je wellicht het lijstje in de start post zetten?
Nog een lijstje? Help me even op weg want weet namelijk niet waarover het gaat, er staat sowieso een lijstje met namen voor samenspelen in de TS.Tricto schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:24:
@G_Dragon kun je wellicht het lijstje in de start post zetten?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja dat lijstje is wel top, maar geeft niet aan wie er vanavond speelt. Dan moet ik @random mensen gaan DMen?
Mijn excuus. Bedoelde dat lijstje. Overheen gekeken denk ik.G_Dragon schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:48:
[...]
Nog een lijstje? Help me even op weg want weet namelijk niet waarover het gaat, er staat sowieso een lijstje met namen voor samenspelen in de TS.
Als je gewoon iedereen toevoegt. Zie je als je gaat spelen altijd wel iemand die online is.DouweEgberts schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:01:
Ja dat lijstje is wel top, maar geeft niet aan wie er vanavond speelt. Dan moet ik @random mensen gaan DMen?
Geen probleem, kan gebeurenTricto schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:32:
[...]
Mijn excuus. Bedoelde dat lijstje. Overheen gekeken denk ik.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja das leuk maar dan moet ik de hele lijst toevoegen en dan maar kijken wie ik kan joinen en inviten en dan wachten ipv dat je een bericht hier op de site doet en dan zien mensen gelijk van ah we hebben plek en je valt niet iedereen lastig ofzo...misschien een slowchat lfg voor niet alleen Helldivers maar misschien ook cod tweakers en battlefield tweakers...Tricto schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:33:
[...]
Als je gewoon iedereen toevoegt. Zie je als je gaat spelen altijd wel iemand die online is.
Is niet de bedoeling van de main page. dus beter gewoon je naam op de lijst zetten om het hier inhoudelijk te houdenBeatz schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:38:
[...]
Ja das leuk maar dan moet ik de hele lijst toevoegen en dan maar kijken wie ik kan joinen en inviten en dan wachten ipv dat je een bericht hier op de site doet en dan zien mensen gelijk van ah we hebben plek en je valt niet iedereen lastig ofzo...misschien een slowchat lfg voor niet alleen Helldivers maar misschien ook cod tweakers en battlefield tweakers...
Nee zie je gewoon ingame bij social daar is de lijst voor bedoeld zodat het hier lekker clean en inhoudelijk blijft.DouweEgberts schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:01:
Ik voeg ook niet liever iedereen toe.
Ik wil mijn friends list ook clean houden graag.
Dus group van steam joinen kan ook nog, hoewel ik via daar ook nog nooit iemand heb kunnen joinen 😅
Ik wil mijn friends list ook clean houden graag.
Dus group van steam joinen kan ook nog, hoewel ik via daar ook nog nooit iemand heb kunnen joinen 😅
Gisteren onverwachts veel lol gehad. Ik had met Helldivers eigenlijk het gevoel van ik ben niet goed genoeg en het gaat allemaal wat lastig. Maar gisteren toch even aangeslingerd en veel lol gehad met @Mr. Blonde @Anoniem: 338166 en @Buddha_ . Ook even flink wat trophies bijgewerkt, (dank dat ik zonder enkele bijdrage, op wat ads na, lekker die trophies mee mocht opstrijken haha). Daarna nog even met @VySio, onder toeziend oog van Buddha, de trophy voor 100 kills met vuur gehaald. Nu eindelijk level 10, en dan wordt het allemaal wat leuker, breaker shotgun, guard dog mee. Ambitie begint nu wel te groeien om toch voor de platinum te gaan. Helaas geen idee of ik dit weekend de mogelijkheid heb om te gamen, maar anders later komende week weer. Dank allemaal in ieder geval voor de leuke avond.
Ik ken dat gevoel van 'niet goed genoeg' ik ben zelf van een leeftijd dat het ook niet allemaal zo flits meer gaat en in het weekend drink ik er dan ook nog eens een biertje (meerdere) bij en dan wordt het nog lastigerIk had met Helldivers eigenlijk het gevoel van ik ben niet goed genoeg en het gaat allemaal wat lastig. Maar gisteren toch even aangeslingerd en veel lol gehad met @Mr. Blonde @Anoniem: 338166 en @Buddha_
Ondanks dat heb ik ook lekker kunnen mee hobbelen met deze groep en met @NightShadow22 en @The_Bash
Maar ik loop alweer een aantal dagen achter met deze game, als ik kan log ik snel weer eens in om met wat tweakers chaos te creëren.
Buiten dat, het is ook niet bij te houden als we elke minute van de dag het begin topic moeten updaten met mensen die rond welke tijd moeten spelen. @Beatz Ik zou dan eerder voorstellen om bij Mooie features een suggestie te doen om eventueel Gamer Tags functie te maken voor het forum / profiel, en dan met de functie om te kunnen zien of je wel of niet online bent, en natuurlijk ook wel systeem en game. Functie is al bijvoorbeeld op Discord, dus in theorie zou het kunnen. Of dat niet helemaal wat je bedoeld?NightShadow22 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:47:
[...]
Is niet de bedoeling van de main page. dus beter gewoon je naam op de lijst zetten om het hier inhoudelijk te houden
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Hoppa heb even iedereen op de lijst met Playstation toegevoegd, dus als iedereen denkt wie is die gek van de vriendschapsverzoeken, thats me. Als ik t.z.t. een party zie van tweakers dan join ik indien er ruimte is.
No problem. Gezellig toch ik heb er al veel geaccepteerd van de week. Vanavond ben ik van plan om even flink wat sessies te doen. Ik kan alleen niet teveel via de mic praten, want dan krijg ik ruzie met mijn vrouw. Die hoort alles.Zorroberner schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:43:
Hoppa heb even iedereen op de lijst met Playstation toegevoegd, dus als iedereen denkt wie is die gek van de vriendschapsverzoeken, thats me. Als ik t.z.t. een party zie van tweakers dan join ik indien er ruimte is.
Vrouw is met de kinderen een dagje weg. Vanochtend onder het genot van een paar koppen koffie een uur of 3 Terminids afgeknald en weer wat Democracy gespread. Veel beter wordt het niet
Even pauze nu, een broodje happen en dan gaan we vanmiddag vrolijk verder
Ongekend. Wat een game dit.
Even pauze nu, een broodje happen en dan gaan we vanmiddag vrolijk verder
Ongekend. Wat een game dit.
Wat is wijsheid, ik heb bijna 1000 credits voor de premium warbond, maar deze gaat er geloof ik half maart uit. Kan ik beter wachten met uitgeven voor de volgende?
De warbonds gaan er nooit uit.Heaget schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:32:
Wat is wijsheid, ik heb bijna 1000 credits voor de premium warbond, maar deze gaat er geloof ik half maart uit. Kan ik beter wachten met uitgeven voor de volgende?
Je hebt ongelimiteerd de tijd ze te completen.
Ooh oke ik dacht dat de ene de andere zou opvolgen. Maar dan ga ik m'n credits lekker uitgevenNightShadow22 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:46:
[...]
De warbonds gaan er nooit uit.
Bovenstaande samen-speel-issues zijn geen problemen voor de spelers op PC onder ons via de Steam group: https://steamcommunity.com/groups/GoT-HD2 en dan de chat joinen
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Na zo’n 50 uur spelen kom ik wel op het punt, wat nu? Level 9 is goed te doen als je met een aardig team speelt en om ergens voor te grinden zie ik niet echt eerlijk gezegd. Bovendien al een hele rits stratagems en shipmodules unlocked. Het wordt dan toch een beetje repeterend.
Maar goed, zoals eerder gezegd is de fundering van de game erg goed en kijk ik ernaar uit wat de toekomst gaat brengen.
Maar goed, zoals eerder gezegd is de fundering van de game erg goed en kijk ik ernaar uit wat de toekomst gaat brengen.
Maar gaan ze er niet uit in de zin dat ze niet meer te verkrijgen zijn ?NightShadow22 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:46:
[...]
De warbonds gaan er nooit uit.
Dus dat je de huidige warbond in april niet meer kan kopen, maar dus nog wel kan completen als je die eerder hebt gekocht.
Nee ze blijven inderdaad altijd te koop en te completen. was een van de grootste plus punten die critics de game gaven ook.Nol_NL schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:26:
[...]
Maar gaan ze er niet uit in de zin dat ze niet meer te verkrijgen zijn ?
Dus dat je de huidige warbond in april niet meer kan kopen, maar dus nog wel kan completen als je die eerder hebt gekocht.
Dus geen FOMO in deze game
Zeker wel FOMO als ze meer content uitbrengen dan de gemiddelde speler redelijkerwijs kan unlocken. Dan moet je wel naar iDeal grijpenNightShadow22 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:33:
[...]
Nee ze blijven inderdaad altijd te koop en te completen. was een van de grootste plus punten die critics de game gaven ook.
Dus geen FOMO in deze game
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
haha ja als je een stuk achterloopt dan kan dat idd wel zo worden jaTrue schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 19:17:
[...]
Zeker wel FOMO als ze meer content uitbrengen dan de gemiddelde speler redelijkerwijs kan unlocken. Dan moet je wel naar iDeal grijpen
Ik heb zelf de steel veterans gratis unlocked en nu alweer 1200 super credits waar ik niks mee doe. Ik wacht op de nieuwe premium warbond.
Het lijkt het erop dat ik niet meer hoger kan dan moeilijkheidsgraad 5 hard door een bug. Ik heb meerdere missies afgerond op hard, maar level 6 extreme wil maar niet unlocken. Meer mensen met dit probleem?
je moet daarvoor een hele serie van 3 tegelijk afronden zonder losses.bRuud83 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 00:31:
Het lijkt het erop dat ik niet meer hoger kan dan moeilijkheidsgraad 5 hard door een bug. Ik heb meerdere missies afgerond op hard, maar level 6 extreme wil maar niet unlocken. Meer mensen met dit probleem?
Hier wel een beetje hetzelfde gevoel na circa 55 uur, maar dat heb ik vaker met eindeloze games.Jack_Mojo schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:01:
Na zo’n 50 uur spelen kom ik wel op het punt, wat nu? Level 9 is goed te doen als je met een aardig team speelt en om ergens voor te grinden zie ik niet echt eerlijk gezegd. Bovendien al een hele rits stratagems en shipmodules unlocked. Het wordt dan toch een beetje repeterend.
Zit nog niet op level 50. Alle stratagems unlocked en daardoor ook het maximaal aantal requisitions van 50.000 behaald. Daar kan je nu niets meer mee en het loopt ook niet verder op.
Nog wel wat super rare examples nodig om nog een aantal ship modules te kunnen installeren. En er ontbreken nog wat thropies.
Het is wachten op nieuwe gear, levels en warbonds. Maar ik denk momenteel niet dat ik er over een paar weken mijn PS Plus abonnement voor ga verlengen.
Wat ik top vind aan dit spel?
- gameplay
- sfeer
- co-op (zeker met mede Tweakers)
Even als aanvulling: met de serie van 3 wordt bedoeld: op een planeet, op dezelfde locatie heb je op hard altijd een serie van 3 missies dit zijn operations.NightShadow22 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 02:48:
[...]
je moet daarvoor een hele serie van 3 tegelijk afronden zonder losses.
Edit: zorg dat je zelf host bent of in een betrouwbare squad zit. Qant solo wordt je regelmatig gekicked, en kan je de ooeration niet meer afmaken. Of zijn anderen niet met de operation bezig.
[ Voor 22% gewijzigd door VySio op 03-03-2024 08:39 ]
@NokiaFan @Jack_Mojo het is dan toch ook meer dan prima om de game weg te leggen en andere dingen te spelen. Het is niet bedoeld als game wat je continue door speelt.
Gewoon een break nemen en kom je later weer eens terug als er nieuwe content is ofzo toch
Tegen je zin spelen is nooit goed dan raak je burned out en heeft het spel negatieve effecten op je gevoelens richting het spel.
Gewoon een break nemen en kom je later weer eens terug als er nieuwe content is ofzo toch
Tegen je zin spelen is nooit goed dan raak je burned out en heeft het spel negatieve effecten op je gevoelens richting het spel.
Sommige nemen gamen echt veel te serieus haha. Gisteravond voor t eerst echt een elitist meegemaakt in Helldivers. Constant mensen "corrigeren" en uitschelden als er iets misging.
Gelukkig is verreweg het grootste gedeelte van de spelers wel chill
Zit nu ook beetje op t punt dat meer content wenselijk zou zijn. Hopelijk snel de patch met Mech's en voertuigen
Zit nu ook beetje op t punt dat meer content wenselijk zou zijn. Hopelijk snel de patch met Mech's en voertuigen
Dat is precies hoe ik er ook instaRicmaniac schreef op zondag 3 maart 2024 @ 08:50:
@NokiaFan @Jack_Mojo het is dan toch ook meer dan prima om de game weg te leggen en andere dingen te spelen. Het is niet bedoeld als game wat je continue door speelt.
Gewoon een break nemen en kom je later weer eens terug als er nieuwe content is ofzo toch![]()
Als ik in zo'n team terecht kom ben ik snel klaar, ik speel voor de fun en niet om de 'meta'Daan0s schreef op zondag 3 maart 2024 @ 09:24:
Sommige nemen gamen echt veel te serieus haha. Gisteravond voor t eerst echt een elitist meegemaakt in Helldivers. Constant mensen "corrigeren" en uitschelden als er iets misging.
Tuurlijk als je op hogere difficulties wat wilt klaarspelen kan ik me voorstellen dat alles goed afgesteld moet zijn op elkaar maar voor mij moet het wel leuk blijven iig.
Daarom heb ik ook alleen nog maar op hard gespeeld denk ik
Als iemand dat op zo’n difficulty wil, dan moet ie zelf een team samenstellen en het een private session maken. Je kan niet via random matchmaking zoiets verwachten van onbekenden. Maar goed dat hoort helaas bij gamen, niet passende verwachtingen van games of andere gamers.Sipio schreef op zondag 3 maart 2024 @ 09:49:
[...]
Als ik in zo'n team terecht kom ben ik snel klaar, ik speel voor de fun en niet om de 'meta'
Tuurlijk als je op hogere difficulties wat wilt klaarspelen kan ik me voorstellen dat alles goed afgesteld moet zijn op elkaar maar voor mij moet het wel leuk blijven iig.
@Zorroberner Eens ja, en idd dit zal altijd blijven spelen in online games.
Als je alleen op reddit al leest hoeveel er inmiddels gegriefd word, mens eigen zullen we maar zeggen.
Maar gelukkig lijkt de community voornamelijk wel relaxed nog.
Als je alleen op reddit al leest hoeveel er inmiddels gegriefd word, mens eigen zullen we maar zeggen.
Bedankt voor de verduidelijking, dat was me niet helemaal duidelijk. Klinkt als een uitdaging.VySio schreef op zondag 3 maart 2024 @ 07:20:
[...]
Even als aanvulling: met de serie van 3 wordt bedoeld: op een planeet, op dezelfde locatie heb je op hard altijd een serie van 3 missies dit zijn operations.
Edit: zorg dat je zelf host bent of in een betrouwbare squad zit. Qant solo wordt je regelmatig gekicked, en kan je de ooeration niet meer afmaken. Of zijn anderen niet met de operation bezig.
Stomme vraag misschien maar wat wordt bedoeld met de "meta"?Sipio schreef op zondag 3 maart 2024 @ 09:49:
[...]
Als ik in zo'n team terecht kom ben ik snel klaar, ik speel voor de fun en niet om de 'meta'
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Mijn ervaring met nieuwe games is dat de rotte appels er snel tussenuit zijn. Ik ben level 27(?), speel voornamelijk met randoms en eigenlijk op een uitzondering daar gelaten geen rotte appel tegengekomen.Sipio schreef op zondag 3 maart 2024 @ 09:59:
Een keer blies een speler ons allemaal op net voor de extraction, maar dat kan ook per ongeluk zijn gebeurd. Als je een stratagem in je hand hebt en je valt om, dan laat je je stratagem ook vallen. Kon er achteraf wel om lachen, dat zou wel anders zijn als het continu gebeurt.
Vooralsnog ben ik erg tevreden met de community en ik zie dit eerder nog beter worden dan slechter
Most effective tactics available.Ramon schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:45:
[...]
Stomme vraag misschien maar wat wordt bedoeld met de "meta"?
Dus railgun, shield generator, orbital laser, 500kg bomb etc.
Tja die meta is er meer omdat de rest gewoon matig is. Shield is gewoon een healthgate, laser (al is railgun ook handig) is 1 van de weinige die ook targets volgt, 500kg is enorm snel en vrijwel op alles dodelijk.
Als je dan de rest kijkt..
Spear heeft enorme slechte lock-on, AT disposable is te random qua dmg, flametrower.. nouja, flametrower dus, die 5 pack rocket bounced gewoon op heavy armor, sniper rifle doet amper damage, hou je bar weinig over wat een goed alternatief is. En zeker als je safety op je railgun afhaalt, is dat ding echt dodelijk (en voor jezelf
).
Laat de balance patch maar komen
Spear heeft enorme slechte lock-on, AT disposable is te random qua dmg, flametrower.. nouja, flametrower dus, die 5 pack rocket bounced gewoon op heavy armor, sniper rifle doet amper damage, hou je bar weinig over wat een goed alternatief is. En zeker als je safety op je railgun afhaalt, is dat ding echt dodelijk (en voor jezelf
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Buiten de andere wapens zou het toch heel erg de moeite zijn om de sniper rifle te buffen. Anti material rifle om de poten onder een charger uit te schieten? Ineens heel valide onderdeel van de loadout
Heb deze game ook gekocht, maar snap er nog niet zo heel veel van. Buiten het feit dat ik constant mensen hoor praten, chips eten en kinderen schreeuwen in de microfoon (gebruik eens ptt?) , ben ik binnen no time out of ammo en sta ik tegenover 90 bugs. met als gevolg dat ik telkens dood ga. een tutorial ofzo zit er ook niet in , behalve de begin tutorial maar dat lijkt totaal niet op het spel zelf.
Weet nog niet zo goed wat ik hier van moet vinden.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Stap 1 is denk ik dat het handig om bij je teammaten in de buurt te blijven als je net begint. Als je out of ammo bent kan je de resupply stratagem aanroepen (druk op ctrl om te zien welke dat is) om nieuwe ammo te halen.Visgek82 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:55:
Heb deze game ook gekocht, maar snap er nog niet zo heel veel van. Buiten het feit dat ik constant mensen hoor praten, chips eten en kinderen schreeuwen in de microfoon (gebruik eens ptt?) , ben ik binnen no time out of ammo en sta ik tegenover 90 bugs. met als gevolg dat ik telkens dood ga. een tutorial ofzo zit er ook niet in , behalve de begin tutorial maar dat lijkt totaal niet op het spel zelf.
Verder kan je orbitals of de eagle strategems gebruiken om grote groepen vijanden in een keer uit te schakelen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Check even een YouTube filmpje.Visgek82 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:55:
Zijn er genoeg die echt in zeer korte tijd het perfect uitleggen en er zijn inderdaad veel dingen niet uitgelegd in de tutorial.
Dat had ik ook de eerste paar potjes.Visgek82 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:55:
Totdat je het een beetje doorkrijgt en dan begint de lol pas echt.
Er zijn genoeg online flimpjes te vinden met tips en tricks voor beginners.
Helldivers zijn vervangbaar een een leven is verwaarloosbaar.
Alvast tip 1; niet de hele tijd reloaden, maar pas doen als je magazijn echt leeg begint te raken. Met herladen raak je naast je clip ook de resterende munitie van die betreffende clip kwijt (wat opzich heel logisch is, maar vaak niet in games)
Daarnaast is vaak in de map nog veel munitie te vinden. Herlaad je rifle eerst voordat je ammo pakt.
En hop, nu snel "democracy" een handje verder helpen "and get back in there"
wijze woorden
Op een paar (opnieuw; logische) uitzonderingen na, bijvoorbeeld shotguns welke per shell geladen worden en de Autocannon strategem waar je telkens 5 schoten in drukt.Valandil schreef op maandag 4 maart 2024 @ 15:29:
[...]
Alvast tip 1; niet de hele tijd reloaden, maar pas doen als je magazijn echt leeg begint te raken. Met herladen raak je naast je clip ook de resterende munitie van die betreffende clip kwijt (wat opzich heel logisch is, maar vaak niet in games)
Sterker nog; in dat laatste geval wil je jezelf aanleren om elke 5 schoten te herladen i.p.v. elke 10. Scheelt belachelijk veel tijd:
[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 04-03-2024 15:55 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Oef wat een heerlijke game!!
Vanochtend een Run gehad met 2 lvl 45+ dudes.
Die dropte gewoon een suitable Mech en een buggy om in rond te rijden =)!!
Das was echt dikke fun!! Zeker benieuwd naar alle nieuwe content wat gaan komen!
Das was echt dikke fun!! Zeker benieuwd naar alle nieuwe content wat gaan komen!
Vanavond maar weer eens lekker samples verzamelen op level 7 of 8 missies!
Teams met voice chat zijn dan wel echt cruciaal. Heel tof hoeveel tweakers inmiddels spelen. Maakt het spel voor mij echt een succes!
Teams met voice chat zijn dan wel echt cruciaal. Heel tof hoeveel tweakers inmiddels spelen. Maakt het spel voor mij echt een succes!
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Echt? Vraag me af of dat dan Arrowhead devs zijn want de mech en buggy zijn officieel nog niet uit.Dunello schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:32:
Oef wat een heerlijke game!!
Las ergens dat het mogelijk een vorm van marketing is. Dat ze de mechs droppen in random games. Geen idee of het waar is, maar zou wel een toffe stunt zijn.kazuka schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:19:
[...]
Echt? Vraag me af of dat dan Arrowhead devs zijn want de mech en buggy zijn officieel nog niet uit.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
100%
Denk ook dat ze een test run deden.
Heb foto's gemaakt =).
Die mech is echt heerlijk, veranderd wel de game compleet... =) Tis alsof je rechterbutton stratagem caintliing canon hebt, en Linker trigger strategem rockets hebt hahahha. BOEMM... ik vond het tof!!
Heb foto's gemaakt =).
Die mech is echt heerlijk, veranderd wel de game compleet... =) Tis alsof je rechterbutton stratagem caintliing canon hebt, en Linker trigger strategem rockets hebt hahahha. BOEMM... ik vond het tof!!
In theorie is dat wel handig; die persoon als “last man standing” extra armor/tank rol. Echter werkt het verschil tussen de verschillende armor/bescherming niet van de outfitsTricto schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:39:
[...]
Zag toevallig gister een video waar dit ook als typ werd gegeven. Om alle samples bij 1 iemand te houden. Je kunt de Samples ook droppen en zo alles aan 1 persoon geven. Dat houd het overzichtelijker. En bij meerdere doden hoef je dan niet op zoek naar alle verloren Samples.
Precies dat - men speelt altijdnwat meest efficiënt is. Ongetwijfeld dat toekomstige patches meer balans en evenwicht brengen; waardoor “classes” ook een onderdeel kunnen wordenSinergyX schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:49:
Tja die meta is er meer omdat de rest gewoon matig is. Shield is gewoon een healthgate, laser (al is railgun ook handig) is 1 van de weinige die ook targets volgt, 500kg is enorm snel en vrijwel op alles dodelijk.
Spear heeft enorme slechte lock-on, AT disposable is te random qua dmg, flametrower.. nouja, flametrower dus, die 5 pack rocket bounced gewoon op heavy armor, sniper rifle doet amper damage, hou je bar weinig over wat een goed alternatief is. En zeker als je safety op je railgun afhaalt, is dat ding echt dodelijk (en voor jezelf).
Deel die dan! 😝Dunello schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:37:
100%
Heb foto's gemaakt =).
Misschien ben ik de uitzondering maar ik kies vrijwel nooit de wapens die het meest effectief zijn. Ik speel omdat iets leuk is. Dus ik pak net zo goed de vlammenwerper. Net zo als dat ik het bijvoorbeeld in serieuzere games zoals Tarkov leuk vind de revolver te pakken ook al is dat totaal niet de meta.himlims_ schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:00:
[...]
Precies dat - men speelt altijdnwat meest efficiënt is. Ongetwijfeld dat toekomstige patches meer balans en evenwicht brengen; waardoor “classes” ook een onderdeel kunnen worden
Mensen nemen spellen veels te serieus. Dit weekend ben ik nog gekickt omdat ik niet de juiste kit had volgens de host

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
Voor een super samples hunt kan op mij rekenen hoorThe_Bash schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:49:
Vanavond maar weer eens lekker samples verzamelen op level 7 of 8 missies!
Was leuk gisterenavond met Hertog en Micbar!
Lekkere afstandsschot met de railgun op de Titan bij de exfill
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik loop een beetje achter bij jullie allemaal qua level maar altijd ff leuk meeknallen weerBuddha_ schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:08:
[...]
Voor een super samples hunt kan op mij rekenen hoor![]()
Was leuk gisterenavond met Hertog en Micbar!
Lekkere afstandsschot met de railgun op de Titan bij de exfill