whoojaa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:51:
[...]
Ik speel op de playstation met een soundbar en subwoofer aan de tv.
Wil graag het game geluid over mijn soundbar houden en de voice chat over mijn headset.
Zoals alle andere games standaard het geluid weergeven.
Is mogelijk. Ik zit momenteel (helaas) op het werk en niet achter de PS5, maar deze instelling gebruik ik zelf ook wel eens, afhankelijk van de situatie. Als je de PS button indrukt komt er onder een icoontje van audio tevoorschijn. Menu is ook via settings te benaderen onder sound / geluid afhankelijk van je taalinstelling.
Als je in dat menu naar onder scrollt kom je ergens het kopje headphones / koptelefoon tegen. Daar kan je dan weer "Output to headphones" selecteren, en daar kan je kiezen; alle audio, alleen chat, e.d.
Gisteren trouwens lvl 17 geworden

Blijft een heerlijk spel, en als je beter wordt lijk je soms in een "flow" te komen qua aimen, maar ook de combi aimen/reloaden/stratagems gebruiken, lekker gevoel
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze dit leuk gaan houden, want ik ben er toch stiekem een beetje bang voor dat als ik lvl 25-50 ben, alle stratagems / BP items unlocked heb, dat de motivatie er dan een beetje vanaf gaat omdat er niks meer is om voor te gaan. Behalve spreading DEMOCRACY en LIBERTY natuurlijk
Dus behalve het toevoegen van 5 nieuwe stratagems moeten ze denk ik wel iets meer doen.
Tot die tijd vermaak ik me prima en is het de 4 tientjes dubbel en dwars waard geweest
[
Voor 28% gewijzigd door
Denman op 29-02-2024 11:13
]