Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:23
NightShadow22 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:06:
[...]

dusdat, en verder is er ook weinig mis mee....eigenlijk niks.
Er hoeft niet iets mis te zijn om iets te kunnen verbeteren natuurlijk..
Er zijn wel wat dingetjes die wat zouden kunnen toevoegen, maar er is in principe niks mis met de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:00
Daan0s schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:28:
Zucht, irritante bugs. Wilde ship module kopen van 80 common en 40 rare. Doet ie steeds niet, relog. Ben ik plots wel 80 common kwijt, wel dezelfde hoeveelheid rares nog maar geen ship module -.-
Ja, dat heb ik ook. Hoop dat we die samples gewoon nog terugkrijgen. Heeft lang genoeg geduurd om het te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:19
Vinnocchio schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:49:
[...]

Een game wordt er echt niet beter op van een “tegengeluid” op 1 of ander forum
Maar daar zou je het wel bespreekbaar moeten kunnen maken. Nu wordt je weggezet als zuurpruim en negatief, omdat er volgens sommige niets mis is met de game. Bij de het release was er ook geen wachttijd, als je hier de berichten moest geloven. Toen was het al bijna perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Genoeg te verbeteren nog. Aller eerst moeten ze dat gedoe over democratie er uit halen. 1x ludiek is grappig maar niet de hele tijd. En het slaat ook nog eens nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Zat gvd in de laatste (3e) missie op Helldive crasht de game tijdens extractions. Hadden ook nog is gigantisch veel samples. Worst moment ever!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:43

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Dennisdn schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:26:
Genoeg te verbeteren nog. Aller eerst moeten ze dat gedoe over democratie er uit halen. 1x ludiek is grappig maar niet de hele tijd. En het slaat ook nog eens nergens op.
Het is de lore van het spel. We vechten om super earth te behoeden van de insecten en robots. We geven ons leven keer op keer voor het voortbestaan van die prachtige democratie op Super earth.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Expanse
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 25-06-2024
Voor mij is HD2 een van de leukste MP games sinds ik geen MP games meer speel en dat is sinds BF 5. Ik speel ook het liefst tegen de Terminids maar voor de verandering speel 8k ook wel eens tegen de Automatons. Ik heb zojuist in 1 missie gewoon 2 of 3 Bile Titans omgelegd en een paar Chargers en toen ook extreme difficulty gehaald. Het wat helemaal niet zo moeilijk met de juiste uitrusting.

Eagle 500kg bomb
Orbital laser
Railgun (van save mode af)
Laser drone

Primairy gebruik ik alleen maar de SG-225 Breaker want dat ding schiet zelf een Bile Sperwer en Brood Commander met 1 magazijn kapot.

мы идем к победе

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Leeghoofd21 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:49:
[...]

Het is de lore van het spel. We vechten om super earth te behoeden van de insecten en robots. We geven ons leven keer op keer voor het voortbestaan van die prachtige democratie op Super earth.
En die link snap ik niet. Het is niet zo dat die bugs ons proberen te onderdrukken en als een bugs-dictatuur willen gaan uitvoeren… Tot nu toe hebben ze me nog allemaal gewoon dood willen maken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Ik weet dat het niet zou kunnen op console (zonder crossplay) maar ik weet bijna zeker dat ik vanavond een cheater zag. Level 50… maar helemaal niet zo goed, in het veld leek ie te glitchen af en toe en bij de laadschermen kwam er ook geen plaatje in beeld maar wel alle gear. Maar überhaupt level 50… of zijn die er al heel veel dat ik die door goede matchmaking normaal niet zie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:33
Als je dit echt wilt. Is Helldivers gewoon niet jouw game. Want het “FOR DEMOCRACYYYYYY” zit echt in de kern van deze game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tricto
Dennisdn schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:52:
Ik weet dat het niet zou kunnen op console (zonder crossplay) maar ik weet bijna zeker dat ik vanavond een cheater zag. Level 50… maar helemaal niet zo goed, in het veld leek ie te glitchen af en toe en bij de laadschermen kwam er ook geen plaatje in beeld maar wel alle gear. Maar überhaupt level 50… of zijn die er al heel veel dat ik die door goede matchmaking normaal niet zie?
Level 50 en niet goed kan trouwens ook gewoon een farmer zijn.

Zet met 4 man een defense automaton missie op helldive aan. Gooi allemaal mortar sentry’s neer. Wacht 4 minuten en incasseer je EXP.

Zo stijg je echt heel snel in ranking. Maar het maakt je geen betere speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-06 14:25
Dennisdn schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:23:
[...]

En die link snap ik niet. Het is niet zo dat die bugs ons proberen te onderdrukken en als een bugs-dictatuur willen gaan uitvoeren… Tot nu toe hebben ze me nog allemaal gewoon dood willen maken…
Wel eens de film Starship Troopers gezien? Is het je in die film ook opgevallen dat de aarde samenleving in die film veel gelijkenissen vertoonde met het derde Rijk? De film kreeg in het begin zelfs slechte kritieken vanwege vermeende Nazi sympathie. Later werd pas begrepen dat het juist satire was...

Super earth lijkt me ook niet bepaald een echte vrije democratie. Net zo democratisch als bijvoorbeeld de democratische Volksrepubliek Korea. De eerste knipoog is bijvoorbeeld al de disclaimer bij de intro... Het wordt sterk afgeraden om het filmpje van algemeen nut te negeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Waar je je over kan opwinden, denk ik dan... :z Ik hoor het letterlijk bijna nooit. Misschien bij die eerste drop? Het valt me in elk geval niet op. Missschien wat taunts of zo, maar dan nog. Zet anders je volume lager

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06 08:34
Haha reken er maar niet op. Dat is onderdeel van de gimmick, de humor in het spel. _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-06 15:34

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

kneusteun schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:20:
[...]

Er hoeft niet iets mis te zijn om iets te kunnen verbeteren natuurlijk..
Er zijn wel wat dingetjes die wat zouden kunnen toevoegen, maar er is in principe niks mis met de game...
Om te beginnen zou je in een Quick play match de briefing moeten kunnen lezen. Vaak zat dat ik moet gokken aan de startegems van de mensen in de missie welk type het is. Sta je daar met je 500kg bom in een mini defend map 😅

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
MxMayne1 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:37:
[...]

Om te beginnen zou je in een Quick play match de briefing moeten kunnen lezen. Vaak zat dat ik moet gokken aan de startegems van de mensen in de missie welk type het is. Sta je daar met je 500kg bom in een mini defend map 😅
Ja inderdaad. Dat zou echt een verbetering zijn. En eigenlijk gewoon suf dat het überhaupt niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-06 18:47
MxMayne1 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:37:
[...]

Yep inderdaad!
Je kan ook niet zien welke difficulty contacten bij Social aan het spelen zijn of kijk ik daar overheen? Zou ook een goede toevoeging zijn.

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Expanse schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:56:
Voor mij is HD2 een van de leukste MP games sinds ik geen MP games meer speel en dat is sinds BF 5
dat had ik met call-of-duty:DMZ, ik vond het ge-wel-dig. super gaaf concept, leuke gameplay, voor mij als "senior" prima speelbaar (ik bedoel leeftijd input lag). beste MP ervaring in jaren, helemaal happy. .... en vervolgens, zo'n beetje de eerste patch veranderen er dingen aan de 'core' van de gameplay. Heel de euforie en 'goty'-ervaring weg. (game speelde je in 'team' van 3, en zijn meerdere teams op de kaart. Vervolgens maakt deo ntwikkelaar het mogelijk om teams van 4-5-6 man te vormen, super oneerlijk en uit balans tegenover de teams met 3 man) .... een brok teleurstelling

ik herken de 'leukste MP games sinds ...... game x" maar sinds die cod:dmz ervaring ben ik huiverig en sceptisch dat een gameplay (core van spel) zomaar kan wijzigen waardoor die 'ge-wel-dige' ervaring snel omslaat in teleurstelling.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
was een leuke avond @RaXz @Zorroberner @Anoniem: 338166 Lachen man boys! :*) 8) tot morgen

[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 27-02-2024 23:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Laatst online: 24-06 16:33
Was relaxed! Naja de sfeer dan, het potje was overleven met maar twee revives over haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Zekers!!!

Was heel erg gezellig.
Veel geleerd, veel geleveld.
Gaan we morgen weer doen!

Merk wel dat het spel rond level 10 een heel stuk "makkelijker" word.
Genoeg medals voor Breaker Shotgun.
Guard Dog
Mortar Sentry.

Begin er nu echt in te komen.

Voor alle tweakers met wie ik vandaag heb samen gespeeld (Waren er nogal wat^^)
Dank je wel en zie jullie snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Zorroberner schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 23:07:
[...]

Was relaxed! Naja de sfeer dan, het potje was overleven met maar twee revives over haha.
Haha hoort erbij soms :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 23:09:
[...]

Zekers!!!

Was heel erg gezellig.
Veel geleerd, veel geleveld.
Gaan we morgen weer doen!

Guard Dog
Mortar Sentry.

Begin er nu echt in te komen.

Voor alle tweakers met wie ik vandaag heb samen gespeeld (Waren er nogal wat^^)
Dank je wel en zie jullie snel!
Ja gewoon ff grinden en jij ook bedankt voor de gezzeligheid! was leuk man en zeker doen we het morgen weer over 8) :*) zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:47:
Zat gvd in de laatste (3e) missie op Helldive crasht de game tijdens extractions. Hadden ook nog is gigantisch veel samples. Worst moment ever!
Op dat soort momenten is dat balen. Ik moet zeggen dat ik er gisteren eigenlijk geen last van had, maar vandaag ging het weer meerdere malen fout. Ze hebben zeker nog het een en ander te patchen, misschien dat daar meer vaart achter komt, nu de server capaciteit is opgelost. Zou inderdaad ook prettig zijn als de daily’s weer gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Je hoeft niet te reageren

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 28-02-2024 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

[ Voor 84% gewijzigd door BM op 28-02-2024 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 28-02-2024 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
Pffff… Wat een verschrikkelijke game is het soms. We gingen zo lekker, maar in de laatste 10 minuten kregen we een freeze te verwerken. Alles weg ;w

Denk dat ik er voorlopig wel even klaar mee ben… Prima game, maar op teveel fronten is het nog inferieur.

Voor de mainstream maakt het waarschijnlijk niet echt uit en gaat het meer om gezellige communicatie en plezier hebben, maar als je echt punten wilt scoren ingame, dan zijn die crashes, freezes en disconnects zeer hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Vinnocchio schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:37:
[...]

Haha reken er maar niet op. Dat is onderdeel van de gimmick, de humor in het spel. _O-
Snap ik, soms roepen ze ook zeker grappige dingen.. “supply’s” vind ik wel grappig af en toe of wat ze roepen als je je mit leegknald. Maar in élk potje 9x democratie moeten horen vind ik overkill en maakt het juist niet grappig meer. :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-06 14:25
Nol_NL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 04:00:
Pffff… Wat een verschrikkelijke game is het soms. We gingen zo lekker, maar in de laatste 10 minuten kregen we een freeze te verwerken. Alles weg ;w

Denk dat ik er voorlopig wel even klaar mee ben… Prima game, maar op teveel fronten is het nog inferieur.

Voor de mainstream maakt het waarschijnlijk niet echt uit en gaat het meer om gezellige communicatie en plezier hebben, maar als je echt punten wilt scoren ingame, dan zijn die crashes, freezes en disconnects zeer hinderlijk.
Heb inmiddels meer als 100 matches gespeeld en werkelijk waar 0x een crash gehad op de PS5 tijdens een game. Misschien ligt het toch aan jouw (PC) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-06 21:28
Mr. Blonde schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 07:24:
[...]

Heb inmiddels meer als 100 matches gespeeld en werkelijk waar 0x een crash gehad op de PS5 tijdens een game. Misschien ligt het toch aan jouw (PC) :P
Heb ook nog nooit een probleem gehad op ps5

psn: HertogJack

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hier in 44 uur op de PS5 ongeveer 10 crashes gehad. Vooral in het begin trouwens. Sinds de introductie van de AFK kick functie is het allemaal een stuk stabieler geworden en ook makkelijker om in te loggen. Geen echte issues meer ervaren sindsdien.

Gisteren ook weer lol gehad met verschillende mede Tweakers. Tot nu toe niet verloren met jullie. 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nol_NL schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 04:00:

speel je op pc met team rood? er is / komt een driver update vanuit amd om bepaalde issues met deze game op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
hier ook geen problemen op ps5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Ik voel een poll aankomen :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-06 07:05
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 23:09:
[...]

Guard Dog
Mortar Sentry.
Dit is vaak ook een deel van mijn loadout. Die Breaker shotgun is eigenlijk een sniper, de range is net zover als je kunt kijken :*)

Ben erg benieuwd wat voor extra content er wordt toegevoegd aan de game. De fundering is zo goed dat als de live service van hetzelfde niveau is dan heb ik (en ik ben niet de enige) een game gevonden die ik nog maanden, dan wel jaren, kan blijven spelen. Natuurlijk eerst even de bugs/glitches onderhanden nemen, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Vind die niet gamebreaking.

Helldivers, wat een genot. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-06 16:32
Mr. Blonde schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 07:24:
[...]

Ingame geen crashes, maar wel al diverse malen na de exfill dat het laadscherm blijft hangen en vervolgens een error en terug naar het homescreen van PS. De loot ontvang je wel bij wederom inloggen. op HD2.

Ik zit nu op 98 matches 8)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/image-of-siege-mech-that-was-supposedly-on-ps-store-page-v0-89ki35kuw5lc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=cdc234705568b2368bed4157c74a03d32e35313c

flinke schoonmaak robot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Volgens mij zat ik bij een cheater erin :+ constant sentrys aan het oproepen. Einde match kreeg ik zowel voor standaard als rare 1000 samples. Heel apart. Wel flink mijn ship kunnen upgraden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

CHKYBSTRD schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:21:
Volgens mij zat ik bij een cheater erin :+ constant sentrys aan het oproepen. Einde match kreeg ik zowel voor standaard als rare 1000 samples. Heel apart. Wel flink mijn ship kunnen upgraden!
1 van de redenen waarom ik dit spel niet op PC speel.

Ik wil zelf alles vrijspelen, dan is onderdeel van het plezier.
Beetje net zoals bij GTA5 waarbij ik opeens miljarden had en level 999 was na een missie.

Leuk als de cheaters hun eigen plezier willen vergallen, maar laat andere lekker met rust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Ik speel op ps5, ben er ook niet van, die samples waren wel mooi meegenomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kneusteun
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:39:
[...]

Beetje net zoals bij GTA5 waarbij ik opeens miljarden had en level 999 was na een missie.

Leuk als de cheaters hun eigen plezier willen vergallen, maar laat andere lekker met rust...
Omdat je bang bent dat je dan ook gaat cheaten?
Want wees gerust ook in de console lobby's worden al cheaters gespot ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:36

Oxigeon

En zo is dat!

kneusteun schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:52:
[...]

Dat valt reuze mee. Ik zelf kom vrijwel nooit cheaters tegen op de consoles. Zowel COD als alle andere shooters niet. Hoogstens wat personen die een keyboard/mouse gebruiken ipv de controller.

Cheaten doen ze maar lekker op de pc. Dat is ook een reden dat ik zelf een console heb.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:39:
[...]

Precies dit, ik had al wel gehoord over unlimited Strategems wat een bug zou kunnen zijn maar als je daarna ook nog zoveel samples etc krijgt no tnx.

Hopelijk wordt het geen trend want dan gaat crossplay uit.

Zelfde gedoe als met Chivalry 2, daar moet je tegen PC spelers spelen en daar begint het cheaten de boel ook al te verpesten.

Ik zal niet verder of topic gaan maar Red Dead online PC is helemaal naar de klote.

Hopelijk kan ik vanavond ook weer ff knallen.

Zijn er hier ook spelers die kijken naar de community events? Zoals nu die automatons terug dringen of is iedereen hier meer wild vd Bugs? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
kneusteun schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:52:
[...]

Denk eerder dat het is dat Jan zelf zijn progressie wil maken en dingen vrijspelen. Heb ik zelf ook, dan kan het proces van dingen zelf bereiken verpest worden door een cheater.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:36

Oxigeon

En zo is dat!

Sipio schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:01:
[...]

Precies dit, ik had al wel gehoord over unlimited Strategems wat een bug zou kunnen zijn maar als je daarna ook nog zoveel samples etc krijgt no tnx.

Hopelijk wordt het geen trend want dan gaat crossplay uit.

Zelfde gedoe als met Chivalry 2, daar moet je tegen PC spelers spelen en daar begint het cheaten de boel ook al te verpesten.

Ik zal niet verder of topic gaan maar Red Dead online PC is helemaal naar de klote.

Hopelijk kan ik vanavond ook weer ff knallen.

Zijn er hier ook spelers die kijken naar de community events? Zoals nu die automatons terug dringen of is iedereen hier meer wild vd Bugs? :P
Ik ben meer van de bugs. Die schieten in elk geval niet terug :+ . We gaan dit community event ook niet halen ben ik bang. Dus die 12500R worden door onze neus geboord deze week.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Oxigeon schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:58:
[...]

Dat valt reuze mee. Ik zelf kom vrijwel nooit cheaters tegen op de consoles. Zowel COD als alle andere shooters niet. Hoogstens wat personen die een keyboard/mouse gebruiken ipv de controller.

Cheaten doen ze maar lekker op de pc. Dat is ook een reden dat ik zelf een console heb.
Ik ben op PC ook nog geen enkele cheater tegen gekomen, dus dat valt dan ook wel mee blijkbaar.

Ik bedoel meer dat cheaters kom je hoe dan ook tegen ongeacht platform en/of spel, mijn oplossing is een report en de lobby leaven. Op PC en op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Zorroberner schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:03:
[...]

Denk eerder dat het is dat Jan zelf zijn progressie wil maken en dingen vrijspelen. Heb ik zelf ook, dan kan het proces van dingen zelf bereiken verpest worden door een cheater.
Daarom kan je leaven toch? en een report maken. Dan help je mee om er iets tegen te doen, nu wordt het helemaal mooi want pak je wel de voordelen en daarna ga je er op mopperen. Tenminste zo lees ik het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:19
Zodra je zo'n cheater ziet. Gewoon reporten. ook al heb je er zelf profeit van.

Maarja als ze gewoon open lobbies kunnen joinen word het wel heel lastig om ze te bannen.. gezien je allemaal die raresamples etc krijgt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Oxigeon schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:04:
[...]

Ik ben meer van de bugs. Die schieten in elk geval niet terug :+ . We gaan dit community event ook niet halen ben ik bang. Dus die 12500R worden door onze neus geboord deze week.
Ben zelf ook meer van de bugs.

Niet alleen zozeer omdat de bots terug schieten.
Maar meer omdat het vaak eindeloos is.

Als je na 5 dropships even een minuutje zou krijgen om ammo te stocken of überhaupt wat tijd om wat side-objectives te doen.
Dan zou het beter te doen zijn.

Met de bugs hadden we gisteren continue 100% map completion.
Ja, ook uitdagend maar het voelt voor mij aan als "eerlijk" uitdagend.
Waarbij je bij de Bots vaak wave na wave na wave op je krijgt afgestuurd en het op een gegeven moment "irritant" uitdagend is en je vaak niet eens de tijd heb om side-objectives te doen.

Nee, als de groep tegen de robots wilt spelen doe ik gezellig mee.
Maar mijn voorkeur ligt bij de bugs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:44:
[...]

Ben zelf ook meer van de bugs.

Niet alleen zozeer omdat de bots terug schieten.
Maar meer omdat het vaak eindeloos is.

Als je na 5 dropships even een minuutje zou krijgen om ammo te stocken of überhaupt wat tijd om wat side-objectives te doen.
Dan zou het beter te doen zijn.

Met de bugs hadden we gisteren continue 100% map completion.
Ja, ook uitdagend maar het voelt voor mij aan als "eerlijk" uitdagend.
Waarbij je bij de Bots vaak wave na wave na wave op je krijgt afgestuurd en het op een gegeven moment "irritant" uitdagend is en je vaak niet eens de tijd heb om side-objectives te doen.

Nee, als de groep tegen de robots wilt spelen doe ik gezellig mee.
Maar mijn voorkeur ligt bij de bugs. :+
Ik denk dat het met die Robots ook komt doordat de campagne tegen de Robots nu een defense campaign is. Met de bugs zijn we juist democratie aan het verspreiden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 06:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_X_tND8hOmVRgntGN6ZlS-kjJ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/J001tmQ9Ek9cFns8DKlpV6RL.webp?f=fotoalbum_large

*Credits voor iemand op Reddit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zorroberner schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:55:
[...]

Ik denk dat het met die Robots ook komt doordat de campagne tegen de Robots nu een defense campaign is. Met de bugs zijn we juist democratie aan het verspreiden.
mwah; niet de indruk dat offensief of defensief het verschil maakt, maar vooral het type tegenstanders.

(ik snap de robots ook niet, maar ik heb helldivers-1 niet gespeeld)

het 'starship-troopers' gevoel kom je wel tegen bugs - met die terminator poppetjes heb ik he-le-maal niets. kan me gestolen worden, ongeacht welke gameplay / setting dit is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Good day Divers!
Freshly baked patch notes coming in!

🔧 Fixes
Improved: login speed and error messages on PS5
Improved: support for AZERTY keyboards by allowing the Ship HUD shortcuts to be rebound
Fixed: Super Credits not showing up after purchase or collection
Fixed: Premium Warbond not being accessible after purchase
Fixed: crash which could occur when a player changed their rank or title
Fixed: missing text in HUD for Acquisitions and Social menus
Fixed: crash which could occur while browsing missions.
Fixed: unlimited stratagem use glitch which occurred after an AFK kick
Fixed: missing equipment issues after an AFK kick
Fixed: purple question marks appearing after an AFK kick

🧠 Known Issues
These are issues that were either introduced by this patch and are being worked on, or are from a previous version and have not yet been fixed.

New Personal Orders are not showing.
Login rate limiting when many are logging in at the same time.
Players can become disconnected during play.
Rewards and other progress may be delayed or not attributed.
Various UI issues may appear when the game interacts with servers.
Pick-up of certain objects in-game may cause characters to freeze in place for an extended period of time.
Some games would not be joinable by others for a short period of time during heavy load.
Other unknown behaviors may occur.
Japanese VO is missing from intro cutscene and Ship TV.
Armor values for light/medium/heavy armor do not currently function as intended.

As always continue to do your part and stay strong in the face of adversity!
Max Carlberg - Release Manager

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:05

KipCurreh

Nightcrawler

himlims_ schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:28:
Good day Divers!
Freshly baked patch notes coming in!

🔧 Fixes

Improved: support for AZERTY keyboards by allowing the Ship HUD shortcuts to be rebound
Kijk, als Belg word ik hier wel blij van _/-\o_
Hopelijk blijven de key bindings nu ook wel staan eens je ze aangepast hebt, want dat is/was ook wel een euveltje...

Verder toch nog een serieuze lijst aan issues, ze hebben nog wel wat werk voor de boeg!

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 06:39
Ik moet wel zeggen dat ik na 30 uur echt maar weinig last heb gehad van bugs. Natuurlijk was er in het begin de drukte op de servers die voor wat problemen zorgde, maar na het ophogen van de CCU speel ik toch wel bijna bug vrij, en hetgeen wat ik tegenkom is niet game breaking voor mij.

Deze studio doet goed werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben je 15 minuten aan het kloten met een headset omdat mijn Mic het niet deed in-game.
Blijkt er iets bij mijn PS5 instellingen verkeerd te staan. Zucht...

Sorry dat mijn Headset uit stond, mannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
himlims_ schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:06:
[...]

mwah; niet de indruk dat offensief of defensief het verschil maakt, maar vooral het type tegenstanders.

(ik snap de robots ook niet, maar ik heb helldivers-1 niet gespeeld)

het 'starship-troopers' gevoel kom je wel tegen bugs - met die terminator poppetjes heb ik he-le-maal niets. kan me gestolen worden, ongeacht welke gameplay / setting dit is.
Grappig. Ik vind het juist weer leuker om tegen die terminator poppetjes te spelen. Komt misschien doordat ik het wat overzichtelijker vind, die bugs komen voor mijn gevoel uit het niets en het is voor mij net wat te hectisch. Herkomst van de automatons is toch ook niet helemaal duidelijk of heb ik dat gemist ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mechs!

Zal wel zeer binnenkort uitkomen, volgens de dev was het werk hiervoor al een tijdje klaar maar hadden de server issues begrijpelijk voorrang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:19
kazuka schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 19:18:
Mechs!

[Streamable: rapidsave.com_mechs_enjoy-gwcle3pgeclc1]

Zal wel zeer binnenkort uitkomen, volgens de dev was het werk hiervoor al een tijdje klaar maar hadden de server issues begrijpelijk voorrang.
Nice ! dus toch :D

Heel vet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kazuka schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 19:18:
Mechs!

[Streamable: rapidsave.com_mechs_enjoy-gwcle3pgeclc1]

Ben benieuwd, opzich altijd wel van variatie. Maar variatie kan wel voor onbalans zorgen, dat vaak genoeg gezien. Maar goed, dit is een pve game, dus dan lijkt het me minder impact hebben.

Mechs kan leuk zijn, maar er zullen weinig games kunnen tippen aan de gameplay en sublieme balans van Titanfall(2). Echter is de setting en opzet van spelverloop anders … we gaan het beleven.

@kazuka dank voor delen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
De Mechs in deel 1 waren erg leuk. Maar op de hogere moeilijkheid was je eigenlijk vooral door de beperking in bewegingssnelheid beter af om zonder mech te lopen. Lopend was je ook sneller dan in een mech.

Ben er wel heel erg benieuwd naar. In deel 1 was met 4 man in alle een eigen mech bijvoorbeeld echt hilarisch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Net met een erg gezellige groep van tweakers mijn eerste paar missies op Extreme gedaan.

Damn, wat heerlijk uitdagend is dit spel toch.
4 Titans die back to back spawnen met ontelbaar chargers die ertussen door wandelen.
Voelt alsof het spel leuker en leuker aan het worden is.

Solo, niet zoveel plezier aan.
Maar met mede-tweakers van hier, heb een geweldige tijd.
En ook erg leuk om weer met jou te knallen @OzzieMann, na al die jaren.
Kan niet wachten tot meer gezellige avonden (zonder snipers^^)

Level 15 nu en als het eventjes mee zit tik ik de 20 wel aan deze week. :+

Dank je voor weer een gezellig dag, mede-tweakers! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 29-02-2024 01:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 00:54:
Net met een erg gezellige groep van tweakers mijn eerste paar missies op Extreme gedaan.

Damn, wat heerlijk uitdagend is dit spel toch.
4 Titans die back to back spawnen met ontelbaar chargers die ertussen door wandelen.
Voelt alsof het spel leuker en leuker aan het worden is.

Solo, niet zoveel plezier aan.
Maar met mede-tweakers van hier, heb een geweldige tijd.
En ook erg leuk om weer met jou te knallen @OzzieMann, na al die jaren.
Kan niet wachten tot meer gezellige avonden (zonder snipers^^)

Level 15 nu en als het eventjes mee zit tik ik de 20 wel aan deze week. :+

Dank je voor weer een gezellig dag, mede-tweakers! :)
Ja was weer leuk man boys! goed om te horen dat je er zo van geniet! :*).

Jullie ook bedankt!

Ennuhhhh ....pas op voor die sniper he! @OzzieMann :P :+ ... PTSD

[ Voor 5% gewijzigd door NightShadow22 op 29-02-2024 01:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 08:26

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Kwam deze nog tegen. Rustig einde van een potje op difficulty 5. Tot nu toe mijn mooiste extraction.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
OzzieMann schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 01:41:
Kwam deze nog tegen. Rustig einde van een potje op difficulty 5. Tot nu toe mijn mooiste extraction.
[YouTube: Helldivers 2 - Easy Going.... Or.....]
Wat een helden einde zeg _/-\o_

• Jack_Mojo
Ik krijg de volgende difficulty maar niet unlocked, terwijl ik meerdere missies succesvol heb afgerond.

Geen rare samples voor mij ;(

(ja dit is een bug)

[ Voor 7% gewijzigd door Jack_Mojo op 29-02-2024 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Expanse
In deze pot voltooide ik Extreme als noob gezien de gameplay. Ik heb vaak nog wel wat moeite al de hartslag de keel in schiet want het gaat dan vaak fout bij het invoeren van de code voor een stratagem. En ik maak nog steeds de fout door te snel van magazijn te wisselen waardoor je ammo weg gooit. Het lukt me wel om nu solo op medium meerdere missies te voltooien zonder dood te gaan dus ik word wel langzaam beter in het spelen. Ik ga dit weekend Suicide Mission proberen te voltooien.

Jack_Mojo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:11:
Ik krijg de volgende difficulty maar niet unlocked, terwijl ik meerdere missies succesvol heb afgerond.

(ja dit is een bug)
Je moet zelf een missie starten in een gebied waarin meerdere missies zitten en al die missies voltooien. Je kan na 1 missie stoppen en later verder gaan met de rest. Je moet niet na 1 missie weg vliegen uit het gebied waar je de missie start. Welke moeilijkheid wil je halen?

[ Voor 32% gewijzigd door Expanse op 29-02-2024 08:19 ]

мы идем к победе

• Expanse
Dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Expanse op 29-02-2024 08:22 ]

мы идем к победе

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whoojaa
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-07-2024
Na Helldivers 1 gespeeld te hebben gister toch 2 gehaald.
Had wel m'n twijfels door de verandering van topdown naar third person.

Maar man wat een leuke chaos nadat je dropt tot de cutsene van de extraction!
Enige nadeel op de ps5 merk ik dat voicechat niet over de headset gaat, maakt het lastig om mensen te verstaan.

[ Voor 5% gewijzigd door whoojaa op 29-02-2024 08:29 ]

PSN: whoojaa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
whoojaa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:24:
Na Helldivers 1 gespeeld te hebben gister toch 2 gehaald.
Had wel m'n twijfels door de verandering van topdown naar third person.

Maar man wat een leuke chaos nadat je dropt tot de cutsene van de extraction!
Enige nadeel op de ps5 merk ik dat voicechat niet over de headset gaat, maakt het lastig om mensen te verstaan.
Is dat niet een settings dingetje?!

• whoojaa
kneusteun schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:37:
[...]

Is dat niet een settings dingetje?!
Van wat ik gevonden heb liepen mensen vooral tegen het probleem aan dat de mic het niet deed.
Dat werd vaak opgelost door de "Mute all game chat" instelling een keer te toggelen.

Andere oplossing die ik gevonden heb was om alle geluid maar over de headset te zetten.

Mocht er nog een andere setting zijn hoor ik het graag! Is erg vervelend zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
whoojaa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:39:
[...]

Mocht er nog een andere setting zijn hoor ik het graag! Is erg vervelend zo :P
Wil je alleen de voicechat over je headsset? Of al het geluid?

Als je alles wil weet ik zeker dat het moet werken. Want dat gebruik ik dagelijks.

• whoojaa
Tricto schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:48:
[...]

Wil je alleen de voicechat over je headsset? Of al het geluid?

Als je alles wil weet ik zeker dat het moet werken. Want dat gebruik ik dagelijks.
Ik speel op de playstation met een soundbar en subwoofer aan de tv.
Wil graag het game geluid over mijn soundbar houden en de voice chat over mijn headset.
Zoals alle andere games standaard het geluid weergeven.

Jack_Mojo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:11:

(ja dit is een bug)
Bij mij unlocked de nieuwe difficulty zodra een serie is afgerond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
whoojaa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:51:
[...]

Wil graag het game geluid over mijn soundbar houden en de voice chat over mijn headset.
Is dit sowieso wel mogelijk eigenlijk dan?

Ik bedoel meer als het geluid bij jou over de soundbar zou komen dan gaat het ook weer terug jou microfoon in en krijgen de andere spelers wellicht een echo te horen of valt dat mee?

• whoojaa
Sipio schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:36:
[...]
Is dit sowieso wel mogelijk eigenlijk dan?

Ik bedoel meer als het geluid bij jou over de soundbar zou komen dan gaat het ook weer terug jou microfoon in en krijgen de andere spelers wellicht een echo te horen of valt dat mee?
Over het algemeen valt dit reuze mee. Je hebt wel eens mensen die echt dicht bij de tv zitten, of heel hard staat, dat je iets hoort.

Heb het onderbuik gevoel dat dit weggefilterd wordt, je hoort namelijk andere geluidsbronnen wel ondanks dat deze niet per direct harder zijn dan de bron waar het playstation geluid uit komt.

Hoe/of dit echt gebeurt weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@whoojaa Ah ok, ik speelde vroeger wel eens met een real life kameraad en die had altijd hekel aan headset en gebruikte dat kabeltje vd PS4 toen nog met die Mic eraan.

Fijner voor hem maar minder voor mij omdat ik mezelf altijd hoorde in een echo.

Wellicht dat er toch iets van een setting moet zijn dat dat mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55
whoojaa schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:51:
[...]

Is mogelijk. Ik zit momenteel (helaas) op het werk en niet achter de PS5, maar deze instelling gebruik ik zelf ook wel eens, afhankelijk van de situatie. Als je de PS button indrukt komt er onder een icoontje van audio tevoorschijn. Menu is ook via settings te benaderen onder sound / geluid afhankelijk van je taalinstelling.

Als je in dat menu naar onder scrollt kom je ergens het kopje headphones / koptelefoon tegen. Daar kan je dan weer "Output to headphones" selecteren, en daar kan je kiezen; alle audio, alleen chat, e.d.

Gisteren trouwens lvl 17 geworden :)
Blijft een heerlijk spel, en als je beter wordt lijk je soms in een "flow" te komen qua aimen, maar ook de combi aimen/reloaden/stratagems gebruiken, lekker gevoel 8)

Ik ben wel heel benieuwd hoe ze dit leuk gaan houden, want ik ben er toch stiekem een beetje bang voor dat als ik lvl 25-50 ben, alle stratagems / BP items unlocked heb, dat de motivatie er dan een beetje vanaf gaat omdat er niks meer is om voor te gaan. Behalve spreading DEMOCRACY en LIBERTY natuurlijk >:)
Dus behalve het toevoegen van 5 nieuwe stratagems moeten ze denk ik wel iets meer doen.

Tot die tijd vermaak ik me prima en is het de 4 tientjes dubbel en dwars waard geweest d:)b

[ Voor 28% gewijzigd door Denman op 29-02-2024 11:13 ]

Join het GoT Pulse-Team!

• whoojaa
Denman schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:08:
[...]

Is mogelijk. Ik zit momenteel (helaas) op het werk en niet achter de PS5, maar deze instelling gebruik ik zelf ook wel eens, afhankelijk van de situatie. Als je de PS button indrukt komt er onder een icoontje van audio tevoorschijn. Menu is ook via settings te benaderen onder sound / geluid afhankelijk van je taalinstelling.

Als je in dat menu naar onder scrollt kom je ergens het kopje headphones / koptelefoon tegen. Daar kan je dan weer "Output to headphones" selecteren, en daar kan je kiezen; alle audio, alleen chat, e.d.

Blijft een heerlijk spel, en als je beter wordt lijk je soms in een "flow" te komen qua aimen, maar ook de combi aimen/reloaden/stratagems gebruiken, lekker gevoel 8)

Ik ben wel heel benieuwd hoe ze dit leuk gaan houden, want ik ben er toch stiekem een beetje bang voor dat als ik lvl 25-50 ben, alle stratagems / BP items unlocked heb, dat de motivatie er dan een beetje vanaf gaat omdat er niks meer is om voor te gaan. Behalve spreading DEMOCRACY en LIBERTY natuurlijk >:)
Dus behalve het toevoegen van 5 nieuwe stratagems moeten ze denk ik wel iets meer doen.

Tot die tijd vermaak ik me prima en is het de 4 tientjes dubbel en dwars waard geweest d:)b
Die setting heb ik gecontroleerd, en deze staat op alleen chat.
Zal vanavond nog eens proberen, wellicht kwam het probleem doordat ik een party had voordat ik het spel startte en tijdens het spel deze party verliet. (Dit probleem eens met een ander spel gehad)

Bij helldivers 1 viel mijn motivatie naar een tijd wel weg, niet voordat ik er een behoorlijk aantal uur in had.
Daarna bleef het wel leuk om af en toe eens een paar planeten af te raggen.

Verwacht dat dit met HD2 minder gaat zijn doordat dit third person toch elke keer een iets andere beleving op de planeet geeft. Als ik dit vergelijk met de levels van COD die ik uur op uur op uur kon spelen :P

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wordt op social media doodgegooid met HD2 filmpjes omdat ik er 1 bekeken heb eens, maar ik merk dat ik het er toch wel cool uit vind zien.

Maar: in hoeverre kun je dit singleplayer spelen? Is dat te doen? Of heb je automatisch matchmaking met randoms? En in hoeverre ben je dan ook afhankelijk van je team?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 24-06 16:04
Angeloonie schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:41:
Ik wordt op social media doodgegooid met HD2 filmpjes omdat ik er 1 bekeken heb eens, maar ik merk dat ik het er toch wel cool uit vind zien.

Maar: in hoeverre kun je dit singleplayer spelen? Is dat te doen? Of heb je automatisch matchmaking met randoms? En in hoeverre ben je dan ook afhankelijk van je team?
Je kan in principe solo spelen, maar dat wordt denk ik vrij snel te moeilijk waardoor je in principe vast loopt qua progress.Los daarvan is het in je eentje ook echt een stuk minder leuk.
Matchmaking kan met randoms of met friends, daar sta je zelf vrij in.

[ Voor 5% gewijzigd door Henkie_NtA op 29-02-2024 11:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Sipio schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:56:
@whoojaa Ah ok, ik speelde vroeger wel eens met een real life kameraad en die had altijd hekel aan headset en gebruikte dat kabeltje vd PS4 toen nog met die Mic eraan.

Fijner voor hem maar minder voor mij omdat ik mezelf altijd hoorde in een echo.

Wellicht dat er toch iets van een setting moet zijn dat dat mogelijk is.
Bij mij gaan deze mensen altijd meteen op Mute.
Ik heb mijn eigen game audio waarvan ik kan genieten.
Ik hoef het niet 2 keer te horen.

Prima als iemand de keuze maakt om zo te spelen, helemaal niets mis mee.
Maar spellen zoals Helldivers 2 zijn al chaos genoeg waarbij je soms goede communicatie nodig heb.

Beetje hetzelfde als iemand die ik gisteren ontmoete in een random lobby.
Had zijn Mic aan staan en was tegelijkertijd keihard naar muziek aan het luisteren.
Why? :?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als ik jou gameplay/stijl een beetje ken, denk ik dat je er wel aardig plezier mee kunt beleven.

afhankelijk van de gekozen moeilijkheid kun je solo een heeel eind komen.

hogere rankings, zijn solo zo goed als onmogelijk. dan is een 'vertrouwd' clubje wel aan te raden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman

Het ziet er cool uit op filmpjes, maar het zelf spelen is nog veel cooler :)

Alleen kan, maar is zoals hierboven al gezegd vele male moeilijker, zeker op hogere moeilijkheidsgraden. Matchmaking werkt (nu) prima, binnen no time heb je een random groepje gevonden. Daarbij is het bij mij tot nu toe een beetje hit or miss qua voice chat. Soms wordt er niet gepraat, soms heb je een random super leuk groepje waar je gerust een paar potjes mee kan spelen. Maakt het wel vele malen leuker in ieder geval. En op de een of andere manier zijn alle voice chatters die ik ben tegen gekomen, serieuze, volwassen gamers en geen schreeuwende kiddo's.

Mijn vaste game maten heb ik nog niet over kunnen halen. Toch maar eens kijken of ik mezelf bij de Tweakers lijst ga zetten ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 20:51
Misschien nog niet genoeg gespeeld, maar solo kom ik echt niet verder dan niveau 3 of 4. Voor nu heb ik nog alleen matchmaking gebruikt voor sessie, maar dat gaat ook meestal chaotisch. Nog niet met Tweakers gespeeld. Ik probeer met mic te spelen, maar ik merk dat ik te geconcentreerd ben tijdens het gamen en moeilijk de gesprekken kan volgen. Ik kan helaas geen 2 dingen tegelijk.

• Jack_Mojo
Expanse schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:14:
In deze pot voltooide ik Extreme als noob gezien de gameplay. Ik heb vaak nog wel wat moeite al de hartslag de keel in schiet want het gaat dan vaak fout bij het invoeren van de code voor een stratagem. En ik maak nog steeds de fout door te snel van magazijn te wisselen waardoor je ammo weg gooit. Het lukt me wel om nu solo op medium meerdere missies te voltooien zonder dood te gaan dus ik word wel langzaam beter in het spelen. Ik ga dit weekend Suicide Mission proberen te voltooien.

[YouTube: Helldrivers 2 gameplay]

[...]

Je moet zelf een missie starten in een gebied waarin meerdere missies zitten en al die missies voltooien. Je kan na 1 missie stoppen en later verder gaan met de rest. Je moet niet na 1 missie weg vliegen uit het gebied waar je de missie start. Welke moeilijkheid wil je halen?
Aha op die fiets, thanks. Op andere fora lees ik alleen maar dat het een bug is (of ik kijk met m'n neus, dat kan ook nog).

Ik wil naar level 7.

Maar goed, dan vanavond nog maar even een paar pogingen wagen. Gaat er op level 6 al lekker heftig aantoe 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
Expanse schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:14:
Grappig, dat van die hartslag. Dit is namelijk de eerste game in tijden die dat bij mij ook veroorzaakt. Als er weinig reinforcements en/of tijd beschikbaar is, wordt er soms in de groep bepaald dat er nog een objective gedaan gaat worden of nog wat extra samples verzamelen.
En hoe graag ik dat zelf ook wil, dan denk ik zelf; ehhhh... maar de tijd jongens? Aantal reinforcements? Maar dan ga je toch maar mee. Om vervolgens bij de shuttle de in de laatste minuten nog wat hordes enemies om te leggen en last-minute de shuttle in te stappen.

Geeft wel altijd een lekker gevoel als het lukt :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:02
Denman schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:35:
[...]

Als er weinig reinforcements en/of tijd beschikbaar is, wordt er soms in de groep bepaald dat er nog een objective gedaan gaat worden of nog wat extra samples verzamelen.
En hoe graag ik dat zelf ook wil, dan denk ik zelf; ehhhh... maar de tijd jongens? Aantal reinforcements? Maar dan ga je toch maar mee. Om vervolgens bij de shuttle de in de laatste minuten nog wat hordes enemies om te leggen en last-minute de shuttle in te stappen.

Dit had ik gisteren, 3 missies op Suicide met de poging om Impossible te unlocken..... de derde missie echt 10 seconden voor einde extraction.... hele team dood, keihard balen en idd een hoge hartslag :F

Dit kwam ook puur door het te lang doorgaan en veel levens al verspilt aan het begin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
bRuud83 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:23:
Misschien nog niet genoeg gespeeld, maar solo kom ik echt niet verder dan niveau 3 of 4. Voor nu heb ik nog alleen matchmaking gebruikt voor sessie, maar dat gaat ook meestal chaotisch. Nog niet met Tweakers gespeeld. Ik probeer met mic te spelen, maar ik merk dat ik te geconcentreerd ben tijdens het gamen en moeilijk de gesprekken kan volgen. Ik kan helaas geen 2 dingen tegelijk.
Geeft toch niks, soms wordt er tactisch iets besproken of gewoon small talk, ik heb zelf ook niet constant mijn bek open, sterker nog ik mute het liefst zo lang mogelijk mijn Mic totdat ik wat wil zeggen omdat ik nog wel eens zwaar wil ademen en niet over wil komen als Darth Vader tegenover de anderen.

Mijn Mic heeft ook geen noise cancellation dus Ik kijk ook altijd ff of ik hem niet te hard heb staan.

Maar wat een dikke game is dit toch, net een belachelijke blunder gemaakt met 2 randoms, had van iemand de samples opgepakt nadat ie dood ging, bijna eind vd missie niet veel tijd meer.

Ik loop nu met iets van 7 common en 5 rares achter hun aan maken dat we wegkomen en ineens staan die 2 muisstil.. 'would we die down there?'...ik had zoiets ren nou door niet in de gaten hebbende dat die 2 aan een of andere cliff stonden.

Voordat ik het in de gaten had lig ik dood beneden in zo'n ravijn met geen mogelijkheid/tijd om die samples terug te halen |:(

In mijn beste steenkolen Engels mijn excuses aangeboden en gelukkig konden die 2 er harder om lachen dan ikzelf, één vond het het mooiste moment van de hele missie _O-

Paar medals en XP dat was het.

• Jack_Mojo
Denman schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:35:
[...]

Grappig, dat van die hartslag. Dit is namelijk de eerste game in tijden die dat bij mij ook veroorzaakt. Als er weinig reinforcements en/of tijd beschikbaar is, wordt er soms in de groep bepaald dat er nog een objective gedaan gaat worden of nog wat extra samples verzamelen.

Precies dat inderdaad. Ik ben ook meer een Helldiver die op safe speelt, maar die zijn zeldzaam.

Bij andere Helldivers aan vertrouwen geen gebrek zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jack_Mojo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:03:
[...]

Precies dat inderdaad. Ik ben ook meer een Helldiver die op safe speelt, maar die zijn zeldzaam.

Bij andere Helldivers aan vertrouwen geen gebrek zullen we maar zeggen ;)
hoe hoger het niveau waar je speelt; hoe minder er geknalt wordt.

Daarmee bedoel ik; op hoger niveau is dit meer een 'steath/sneak' game. Op de 'normale/lagere' niveaus is het een knaller :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Denman schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:08:
[...]

Het blijft dan nog leuk voor de uranium samples om de ship modules allemaal te unlocken. Daar ben ik nu mee bezig op bijna lvl 40

Ik had dit gevoel wat je omschrijft vd week ook, maar dan komen er weer wat leuke potjes voorbij met mede tweakers, ook op lagere nivo's en ben ik mn uranium sample grind alweer vergeten😅 en weer gewoon voor de lol bezig.

Als ze dit goed blijven ondersteunen kan ik dit nog jaren spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bRuud83 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:23:
Ik heb Helldive difficulty ook met randoms puur via het in-game pingsysteem gedaan, ging prima. Mics vind ik zelf dan ook teveel afleiden omdat iedereen dan door elkaar roept :P

Sterker nog, zelfs de platinum binnen nu voor de game met randoms. Moest enkel nog die '6 orbital strikes in one place' doen, even een berichtje in de chat en binnen 5 minuten was dat geregeld. De HD community is gelukkig vrij positief ingesteld en minder toxic dan bij PvP games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:25
Ik bespeur wel wat momenten van 'je mag nu wel eens wat dingen gaan fixen', zeker als je teams tegenkom die enkel borderline exploits gebruiken om missies te halen. Ja, de kill missie met mortars is gewoon 'easy mode', maar de evacuate missie waarbij 3 man gewoon uit de base weggaan zodat je geen spawns krijgt en 1 persoon alle 40 zonder problemen wegloost, toch jammer dat het op zo'n manier gaat. Ook de team join/spam/exit/join zie je steeds vaker langskomen. De death spawn bij 12 minuten base killer zit nog wel in straatje van 'slim gebruiken maken van reinforcements', zou alleen niet de agro moeten resetten van enemies.

Vind hard/extreme toch leukste 'zone' om in te vechten, genoeg cannon fodder met links en rechts wat uitdagingen, net genoeg om soms even die extra focus nodig te hebben. Kwam daar gisteren in een groep van 3 waar 1 nieuw persoon zat op lvl5, die werd mijn persoonlijke ammo/support (ammo backpack), dan heb je toch een berg briljante potjes achter elkaar. Die andere 2 gingen main objectives en ik ging voor alle losse bases (spear heeft behoorlijke range). Jammer dat je voor PC beperkte settings hebt qua audio, aparte audio settings voor mic/voice bestaat niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:50
Helldivers 2 speel ervaring wordt "real-time" getuned: https://www.thegamer.com/...like-a-dd-dungeon-master/

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dammit, net met @Anoniem: 338166 een kwartier bezig geweest om te proberen de 'Caught them by suplies' trophy te halen, lekker relaxed prone wachten op suplies en ondertussen wat patrols slachten.

Nadat Jan 3 suplies op dat kreng had gegooid en hem plat gooide dachten we hem te hebben maar toch niet helaas :P

Evengoed weer ff leuk gespeeld 8)

Ook vreemd, ik was de host settings op friends only en toch kwamen er in een eerder potje 2 randoms bij.

Kon zelf ook ineens geen difficulty kiezen en een random starte een missie in en wij waren ineens weer terug op ons eigen schip, nog niet eerder meegemaakt dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Sipio schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:31:
Dammit, net met @Anoniem: 338166 een kwartier bezig geweest om te proberen de 'Caught them by suplies' trophy te halen, lekker relaxed prone wachten op suplies en ondertussen wat patrols slachten.

Nadat Jan 3 suplies op dat kreng had gegooid en hem plat gooide dachten we hem te hebben maar toch niet helaas :P

Evengoed weer ff leuk gespeeld 8)

Ook vreemd, ik was de host settings op friends only en toch kwamen er in een eerder potje 2 randoms bij.

Kon zelf ook ineens geen difficulty kiezen en een random starte een missie in en wij waren ineens weer terug op ons eigen schip, nog niet eerder meegemaakt dit.
Ik wil die ook nog steeds pffff🙈

Ik kom nu opeens niet meer on-line.

Krijg alleen maar een error message.
Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste