PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Eerste is alle xp, met hoeveel helldivers extracted, ok, die is duidelijk
Maar daarna zie ik altijd een met 1st, 2nd, een soort 'medaille' ding. Wat is het? Wat stelt het voor ivm hoe je gespeeld hebt?
Hier en daar nog kleine vraagjes over het geheel van de mechanics, hoe, wat, waar je wat aanpast, koopt, krijgt, ..
Maar al bij al zit het erg duidelijk in elkaar, want zelfs ik (die al snel door het bos de bomen niet ziet) had al na drie potjes en van alles wat aanklikken op het schip min of meer door hoe de systems in elkaar zitten.
Top game, blijvertje. Gewoon de max. Erg goed zal ik er wel niet in worden, maar omdat het PVE is, is dat ook veel minder belangrijk. Want PVP wordt steeds lastiger als je weinig shooters speelt, en gewoon even leuk wil gamen. Met een co-op PVE kan dat eigenlijk altijd wel.
En met strategie, ondersteunen en positioneren daar kan je ook het verschil maken.
Zover ik denk dat je dat scherm bedoelt, missie locaties op de map hebben veelal 1/2/3 missies, je krijgt x medailes bij eerste, en x medailes bij halen van de tweede etc.Amos_x schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:48:
Eerste is alle xp, met hoeveel helldivers extracted, ok, die is duidelijk
Maar daarna zie ik altijd een met 1st, 2nd, een soort 'medaille' ding. Wat is het? Wat stelt het voor ivm hoe je gespeeld hebt?
:fill(white):strip_exif()/f/image/nv6mLWZXvvqJbyhqpAq3bAZb.png?f=user_large)
Resultaat is dus daarvan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Ja dit. Ok, bedankt! Is de nummering van de missies vastgelegd? Dus 1 is altijd missie x, enz...?SinergyX schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:54:
[...]
Zover ik denk dat je dat scherm bedoelt, missie locaties op de map hebben veelal 1/2/3 missies, je krijgt x medailes bij eerste, en x medailes bij halen van de tweede etc.
[Afbeelding]
Resultaat is dus daarvan.
En kan je invloed uitoefenen op het aantal medailles? Door beter of slechter te spelen?
Nee, dat is je fixed reward bij het doen van de 'series' van missies.Amos_x schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:10:
[...]
Ja dit. Ok, bedankt! Is de nummering van de missies vastgelegd? Dus 1 is altijd missie x, enz...?
En kan je invloed uitoefenen op het aantal medailles? Door beter of slechter te spelen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De moeilijkheidsgraad bepaald het fixed aantal medals. Tijdens de missies kan je geen medals minder krijgen door slechter of beter spelen.Amos_x schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:10:
[...]
Ja dit. Ok, bedankt! Is de nummering van de missies vastgelegd? Dus 1 is altijd missie x, enz...?
Geen exfill is geen medals, wel beetje XP
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Aanvullend hierop kan je bij hoge uitzondering bij points of interest extra medals vinden.Buddha_ schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:30:
[...]
De moeilijkheidsgraad bepaald het fixed aantal medals. Tijndens de missies kan je geen medals minder krijgen door slechter of beter spelen.
Geen exfill is geen medals, wel beetje XP
[ Voor 4% gewijzigd door WillemAtHome op 23-02-2024 14:49 ]
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Derde factie plus voertuigen zijn al bevestigd.Amos_x schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:21:
@SinergyX bedankt!
Wie heeft een voorkeur? Terminator of beestjes?Er lijkt nog wel wat plaats te zijn op die missiemap, dus misschien in de toekomst een derde factie.
Het weekend moet nog beginnen, Wss gaan ze de cap wel weer raken maar minder wachtijd omdat je nu word gekicked na 15 minuten inactief te zijn.daltona schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:59:
Als ik het zo lees zijn de serverproblemen verholpen?
We gaan het meemaken , al heb ik zelf zeer weinig problemen ervaren en al 80u gespeeld.
En jij ook paraat he @Mr. Blonde

[ Voor 60% gewijzigd door NightShadow22 op 23-02-2024 15:56 ]
Hopelijk houden die servers het een beetje vol dit weekend.
Dit had ik vorige week ook, ik dacht dat ik gek werd. Volgens mij is het een soort van status effect wat op bepaalde planeten actief is ofzo?Sipio schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 10:33:
Ik had trouwens ook net dat bepaalde codes van strategems niet correct waren, vraag om het een en krijgt wat anders naar beneden, niet handig.
Hij had ook 2 paarse vraagtekens boven zijn character hangen, heel apart.
мы идем к победе
@kazuka Ik hoop het niet maar ik las al wel eerder op reddit dat er al bepaalde cheats zouden zijn.
Je kunt volgens mij wel met de rechter bumper (ps5) niet alleen taggen maar ook meerdere opties krijgen als je die knop ff vasthoud las ik, zelf nog niet geprobeerd.
Vanavond feestje in de stad hier dus ben er helaas vanavond niet bij.
Heb even een friend request gestuurd, ik geloof dat ik dat nog uit heb staan dat mensen mij een friend request kunnen sturenNikkiNailz schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:43:
Zo, alle Playstation Helldivers hebben een invite van mij ontvangen. Vanavond weer eens online kijken, mochten er plekjes over zijn dan hou ik me aanbevolen!
En de laatste paar games zit er steeds wel een idioot tussen die iedereen neer maait bij extraction, dar win je toch letterlijk niks mee?!
Dat is wel zuur .. misschien zelf hosten zodat je zulke mensen kunt kicken?kneusteun schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:13:
Met randoms nu naar level 6 gekomen, letterlijk nog niet een iemand tegengekomen met een mic.
En de laatste paar games zit er steeds wel een idioot tussen die iedereen neer maait bij extraction, dar win je toch letterlijk niks mee?!
Ik heb altijd wel prima potjes met randoms, vandaag wel een duo dat echt niks deed en gewoon op extraction wachtte tot dat ik en een teammate klaar waren. Gewoon gekicked nadat ik ze eerst gevraagd had wat ze deden.
Inmiddels vooral 7 aan het doen, maar dan begin je wel echt het verschil tussen een goede en matige squad te merken.
Toevallig had ik vandaag ook voor het eerst echt vervelende ervaringen met randoms. één potje spande de kroon, een 40 minuten game op Extreme difficulty die echt super goed ging. Bijna alle samples, side missies en locaties gecleared. 10 seconden voor extraction kickt de host de andere spelers één voor één. Ik was de laatste en zag het dus aankomen, maar niets wat je er aan kan doen..kneusteun schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:13:
Met randoms nu naar level 6 gekomen, letterlijk nog niet een iemand tegengekomen met een mic.
Wel extreem toxic, dus ben benieuwd of ze daar iets voor gaan bedenken.
Verder nog steeds gewoon genieten
Buiten dat is het ook ultra dom. Hij mist toch ook xp omdat minder personen extracten.kneusteun schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:13:
De Major orders zijn voor de hele community. De community moet dus 8 planeten vrij maken waarbij dat label "DEFEND" staat.Expanse schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:01:
[Afbeelding]
Iemand die er bij kan helpen. Het blijft op 4/8 staan want ik kom er niet uit welke missies dit zijn tegen de Automatons.
Je kunt me toevoegen en joinen in mijn schip.
#7577-5109 ik heb een mic aan staan voor vragen en uitleg en tijdens missies elkaar helpen. Dank is groot
En WAT een toffe game is dit!
In het vakantiehuisje was het al tof op een "kleine" LCD TV. Schiet heerlijk weg, de Stratagems zijn een toffe toevoeging en het is al eerder gezegd: het feit dat de game zichzelf niet al te serieus neemt is een fris iets tussen de games die dat wel doen. Desondanks is het wel serieuze gameplay, en kan het al snel knap moeilijk worden. Met toch ook regelmatig hilarische momenten.
Ook fijn dat er tot nu toe nog weinig sweaters lijken te zijn. Ik ben vooral normale en leuke gasten tegen gekomen, en afgelopen woensdagavond een hele toffe sessie met 2 Amerikanen en een Engelsman. Gelachen, lekker relaxed ouwerhoeren maar ook prima communicatie om de games tot een goed einde te brengen. Dat zie ik voorlopig niet gebeuren in CoD
Sterker nog, door de opzet van de game krijg je steeds het gevoel dat je "samen" voor een groter doel strijdt, heel tof.
En toen ik de game vanmiddag opstartte op m'n 110" beamer, was dat de kers op de taart. Man, wat is dat vet i.c.m. mijn Atmos set. Alsof je in een film speelt.
For Democracy! Topgame
мы идем к победе
Hier nog een filmpje van het halfuur duurende chaos. Je kunt ook wel merken aan de gameplay dat ik soms niet meer weet wat ik moet doen. De vijand zat overal en nergens. Jammer van het einde maar wat vermaak ik me toch enorm met deze game. Voor dat je het weet heb je weer een stuk of 5 missies gedaan en is het 2 uur later.Expanse schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:22:
In mijn eentje een zwaar gevecht tegen de robots verloren. Het ging er heftig aan toe en was gewoon te moeilijk op medium. Ik was er wel bijna dus dit was wel even balen. Ik moest codes vinden en ergens anders op de map weer invoeren. verder nog een sataliet richten op gevoel wat uiteindelijk lukte en toen nog eens een raket kunnen lanceren. Wel jammer dat ik bij mijn dropschip uiteindelijk verloor.
мы идем к победе
daily? zijn dat die 'missions' (PC key Z) wanneer je in je ruimteschip rond loopt?Ricmaniac schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:51:
Ik snap het niet.. ik heb nu de 2e dag op rij al geen nieuwe daily quest? jullie ook niet?
Leuk dat je even kwam binnenvallen (letterlijk 😋), die laatste resurrect was net op tijd … klote eigen Rover 😬Cardwizard schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:31:
Ik kreeg ineens ontzettende Lost Planet vibes vanavond… heerlijk spel dit
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Nee, gisteren en vandaag niet.Ricmaniac schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:51:
Ik snap het niet.. ik heb nu de 2e dag op rij al geen nieuwe daily quest? jullie ook niet?
Paar potjes gedaan, machtig mooi, heerlijk knallen 🥳💪
Heeft tweakers ook een clan of is die functionaliteit er helemaal niet?
[ Voor 31% gewijzigd door HertogJack op 23-02-2024 23:13 ]
psn: HertogJack
Ah fijn om te weten dat het niet aan mij lag haha
Ja je hebt die Major dat is een weekly of dit maal bi-weekly op 1 of andere manier die je met allemaal doet.himlims_ schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:42:
[...]
daily? zijn dat die 'missions' (PC key Z) wanneer je in je ruimteschip rond loopt?
en je had een daily missie daar onder staan elke dag.. maar de laatste 2 dagen dus blijkbaar niet.
[ Voor 50% gewijzigd door Ricmaniac op 23-02-2024 23:14 ]
Er zit wel een leuke learning curve in qua strategien per enemy en map/missie, dus dat komt ook wel vanzelf. Net als betere gear, guns en strategems.Expanse schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:18:
[...]
Hier nog een filmpje van het halfuur duurende chaos. Je kunt ook wel merken aan de gameplay dat ik soms niet meer weet wat ik moet doen. De vijand zat overal en nergens. Jammer van het einde maar wat vermaak ik me toch enorm met deze game. Voor dat je het weet heb je weer een stuk of 5 missies gedaan en is het 2 uur later.
[YouTube: Helldrivers 2 hard solo mission robots]
Verder kan ik wel als tip geven verschillende armor te proberen, voor mij werkt de light heel goed met name als ik solo speel. Ik merk weinig van de mindere armor rating, en snelheid helpt veel.
Ook met @NightShadow22 en wat anderen 3 toffe rondes gehad, ik ging zo op in het spel dat ik de extract keihard heb gemist op het laatst. Wat mij betreft mag de countdown teller aan het eind wel iets prominenter in beeld…
Voor mij de 2e keer dat ik 3rd person speel Na Anthem (ja die flop die ik super vond lol) dus even wennen.
Bevalt tot nu verbazend goed, al zou een leuke groep joinen het 10x beter maken. (ik sta zojuist als het goed is in de gedeelde DOC lijst. (IGN: endechaos, PC) voeg gerust toe.
Vanmiddag als het lukt en vanavond maar even goed kijken hoe alles werkt. aangezien dit soort spellen vrij nieuw zijn voor mij.
nog een vraag, hoe spelen jullie dit? keyboard en muis of controller? kan nog niet wennen aan de snelheid met K+M, met controller nooit last van gehad. maar dat kan ook wennen zijn!
En wat hou ik van die auto turrets, meedogenloos voor vriend en vijand
Gisteren ook een potje gespeeld met jou en 2 andere volgens mij Tweakers. Was de eerste keer dat ik op difficulty Challenging speelde. Moet zeggen dat het toch wel zwaar wordt en ik blij was dat er een level 12 (jij) en level 16 bij was.Cardwizard schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:58:
Gisteren een paar zeer toffe rondes gehad, ik dropte via een tweaker in een extreme ronde, ik wist niet wat mij overkwam joh…. Wat een gekkenhuis en ik was best verbaasd door zo’n grote unit toen ik die zag.
Ook met @NightShadow22 en wat anderen 3 toffe rondes gehad, ik ging zo op in het spel dat ik de extract keihard heb gemist op het laatst. Wat mij betreft mag de countdown teller aan het eind wel iets prominenter in beeld…
Verder zelf ook een keer met randoms op medium gespeeld. Die bakte er niks van. Dus de missie wel gehaald maar verder geen boeiende rewards. Dan kun je beter een nuvo lager pakken en wel alle samples etc meepakken en dan kost het ook minder moeite.
Al is het natuurlijk wel zo dat meer moeite ook langer boeiend blijft met gamen. Als je overal makkelijk doorheen loopt is de lol er ook snel vanaf.
Vanavond wil ik toch eens wat langer doorpakken en flink gaan levelen.
Maar die laatste missie ging eigenlijk verrassend goed. Lvl 7 is echt wel voor de suïcidale helldivers 🤣🫣
Kon geen mic gebruiken maar ik lag helemaal in een deuk om jullie voice chat.
https://untappd.com/user/OzzBier
en iemand nog een tip waar ik misschien een goedkopere steam key kan kopen?
-edit-
https://www.cdkeynl.nl/ko...oop-vergelijk-de-prijzen/
moet ik dan global of europe hebben of? (global kan overal, europe alleen europe, en row .. rest of world)
[ Voor 35% gewijzigd door Aggressor op 24-02-2024 11:30 ]
Dat zijn duidelijk grijze markt keys. Gekocht in een ander valuta en daardoor goedkoper en dan weer doorverkopen.Aggressor schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:28:
vraagje, als ik dit spel via steam koop .. moet ik dan ook een account van helldivers 2 zelf maken en koppelen?
en iemand nog een tip waar ik misschien een goedkopere steam key kan kopen?
-edit-
https://www.cdkeynl.nl/ko...oop-vergelijk-de-prijzen/
moet ik dan global of europe hebben of? (global kan overal, europe alleen europe, en row .. rest of world)
Hier heb je wat alternatieven die wel redelijk betrouwbaar zijn: https://isthereanydeal.com/game/helldivers-2/info/
Via Steam kopen = starten, PS-account maken en/of koppelen en spelen.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Vanavond ga ik het weer spelen. Zal eens kijken of ik andere kan toevoegen als we geen squad kunnen vormen.
Net pas lvl 6, dus nog een noobie hier.
Maar mortar en gaitlin turret zijn wel op.
ook via steam? waar heb jij hem gekocht dan? dus ps account koppelen hoeft niet?TrekDr0p schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:46:
Ik heb helemaal geen ps account gemaakt of gekoppeld om te kunnen spelen.
Vanavond ga ik het weer spelen. Zal eens kijken of ik andere kan toevoegen als we geen squad kunnen vormen.
Waaarom koop je hem niet gewoon via Steam?Aggressor schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:50:
[...]
ook via steam? waar heb jij hem gekocht dan? dus ps account koppelen hoeft niet?
scheelt toch 8 euro? is weer 20 procentJordy8 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:00:
[...]
Waaarom koop je hem niet gewoon via Steam?
Wellicht had je al een PS account welke je al aan Steam gekoppeld had?TrekDr0p schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:46:
Ik krijg de de moeilijkheid extreme niet unlockt ondanks ik al meerdere missions op hard heb voltooid.
мы идем к победе
In de topic start staat een lijst met tweakers die je kunt toevoegen, iemand joinen en knallenHertogJack schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 23:12:
Heb hem ook gekocht.
Paar potjes gedaan, machtig mooi, heerlijk knallen 🥳💪
Heeft tweakers ook een clan of is die functionaliteit er helemaal niet?
Heb zelf ook nog steeds niet iedereen toegevoegd vd lijst maar als iemand wil voeg mij maar toe.
Hopelijk vanmiddag of vanavond weer eens knallen al zal de headset bij mij vanavond pas wat later in de avond gebruikt worden.
Verbaas mezelf nog over die ene extraction waar ik als laatste over was. Wat een heerlijke chaos was dat.
https://untappd.com/user/OzzBier
Was zeker leuk Ozzie en je hebt de missie mooi gered in dat ene potje.OzzieMann schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 16:38:
Paar leuke potjes gedaan vanmiddag met wat mede-tweakers, jammer dat het voor.mij eindigde in een error na de laatste missie.
Verbaas mezelf nog over die ene extraction waar ik als laatste over was. Wat een heerlijke chaos was dat.
geen idee, tot nu to 0 succes gehad met 'party vormen'True schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:37:
Kun je zonder iemand toe te voegen op Steam überhaupt joinen (even los van de friend/game code gezien die constant veranderen) ?
gameplay wel gaaf, maar met groep randoms zonder coms ... blijft het lastig
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Je kunt je eigen pot starten en dan die SOS beacon gooien, dan heb je een verhoogde kans op een random join van iemand anders in de door jullie gehoste game.WillemAtHome schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 19:52:
Matchmaking is wel vervelend. Ik zit op pc en mijn zoon op ps5 als we dan elkaar gejoined hebben en we proberen met zijn tweeën een ander te joinen, dan gooit ie een van ons tweeën eruit en ontvreemden we gelijk. De enige manier om weer vrienden te worden is dan om de ingame friend id te gebruiken. Vaag verhaal, dus nu joinen we nooit meer anderen en starten enkel onze eigen spelletjes.
Ik heb hem zwaarder gezet, maar nu loopt het niet lekker meer. (wat ik allemaal heb veranderd weet ik niet meer)
Ah thanks! Heb mn naam geadd 💪.Sipio schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:12:
[...]
In de topic start staat een lijst met tweakers die je kunt toevoegen, iemand joinen en knallen![]()
Heb zelf ook nog steeds niet iedereen toegevoegd vd lijst maar als iemand wil voeg mij maar toe.
Hopelijk vanmiddag of vanavond weer eens knallen al zal de headset bij mij vanavond pas wat later in de avond gebruikt worden.
мы идем к победе
Nee niet gekocht via steam, kon hem online krijgen voor 30.Aggressor schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:50:
[...]
ook via steam? waar heb jij hem gekocht dan? dus ps account koppelen hoeft niet?
En ik heb niet eens een PS account, dus kan ook niks koppelen
Is nog bugged.Ricmaniac schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 23:24:
Ik heb gewoon weer geen daily. Hebben ze het gewoon weggehaald ofzo in game?
Edit
Have a taste for Democracy!
[ Voor 22% gewijzigd door Expanse op 25-02-2024 19:52 ]
мы идем к победе
De game is nogal opdringerig in het willen laten koppelen van je PSN account. Het wordt namelijk direct gevraagd bij het opstarten en gesteld als eis. Met als enige optie het “later” te doen.TrekDr0p schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:46:
Ik snap dus dat men de indruk heeft dat je een PSN account nodig hebt, maar als je die eerste melding negeert is er niks aan de hand.
Waarschijnlijk is het wel een eis om niet in PC-only potjes te landen.
Nadat in het had opgezet moest ik wel alsnog een PSN vriend met de game middels een friend code toevoegen, dat liep niet automatisch. Maar alles geen probleem, als je een Switch hebt weet je niet beter.
In de trailer net voor de release van de game was er een Mech waar je in klimt geteased.
Verwacht dat het een strategem is ofzo.
Stond ook bij: Releases soon after launch.
Hoop ook dat er in de toekomst iets komt van motor of auto die je kan summonen voor de wat grotere vehicles.. of misschien daarvoor dus wel die Mech.
Alleen de laatste die zich aangemeld hebben staan er nog op zoals ik het zie.
Heeft iemand al geprobeerd om bijv als je veel samples hebt om die alvast bij extraction te droppen voordat je het moeilijke gedeelte ingaat?
Hoe drop je items?
Staat er weer.. Iemand had gefiltered op alleen PC niet wetende denk ik dat dan dan voor iedereen zo isSipio schreef op zondag 25 februari 2024 @ 11:36:
Waar zijn alle Playstation tweakers gebleven van de lijst in de TS, of heeft iedereen zich alweer verwijderd?
[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 25-02-2024 11:45 ]
Dood gaan.Sipio schreef op zondag 25 februari 2024 @ 11:36:
Hoe drop je items?
Op PC met X.Sipio schreef op zondag 25 februari 2024 @ 11:36:
Waar zijn alle Playstation tweakers gebleven van de lijst in de TS, of heeft iedereen zich alweer verwijderd?
Heeft iemand al geprobeerd om bijv als je veel samples hebt om die alvast bij extraction te droppen voordat je het moeilijke gedeelte ingaat?
Hoe drop je items?
Zo maar weer eens ff langs de Jumbo

Was het jullie nog gelukt later om van die Samples te extracten op die hogere levels?
hahahaha, ja toch die @Buddha_ ouwe viezerik met zn frikandelletjesSipio schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:44:
[...]
Ik ga me vandaag denk ik wel een Frikadel halen...
Was het jullie nog gelukt later om van die Samples te extracten op die hogere levels?
Nou nee niet echt man dat ging niet zo goed zullen we maar zeggen
Hier zit ik ook mee, True in "[PS5 | PC] Helldivers 2" echt geen doen aan om in die Google docs een beetje mensen op Steam te gaan stalken of ze online zijn of niet, in-game toevoegen werkt volgens mij alleen op friend-code welke na het sluiten van het social-scherm weer reset.kneusteun schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:59:
Is er ook een discord? Of moet ik gewoon iedereen toevoegen? (Pc)
True schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:18:
[...]
Hier zit ik ook mee, True in "[PS5 | PC] Helldivers 2" echt geen doen aan om in die Google docs een beetje mensen op Steam te gaan stalken of ze online zijn of niet, in-game toevoegen werkt volgens mij alleen op friend-code welke na het sluiten van het social-scherm weer reset.
Ik zat hier ook mee te klooien. Ik heb hierom een Steam-group aangemaakt. PC spelers kunnen deze joinen, zien wie online is zonder iedereen als vriend toe te voegen etc.kneusteun schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:59:
Is er ook een discord? Of moet ik gewoon iedereen toevoegen? (Pc)
Check onderstaande link en wordt lid
https://steamcommunity.com/groups/GoT-HD2
Direct de chat-group joinen:
https://steamcommunity.com/chat/invite/KXeCRIiY
[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 25-02-2024 17:14 ]
Als ik het mij goed herinner kun je vanuit de Steam chatgroep elkaars game joinen zonder dat je bevriend hoeft te zijn, maakt het laagdrempelig. (Wel even handmatig de chat joinen als je in de groep zit).EG Mike schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:41:
[...]
[...]
Ik zat hier ook mee te klooien. Ik heb hierom een Steam-group aangemaakt. PC spelers kunnen deze joinen, zien wie online is zonder iedereen als vriend toe te voegen etc.
Check onderstaande link en wordt lid
https://steamcommunity.com/groups/GoT-HD2
Rechtstreekse link: https://steamcommunity.com/chat/invite/Uj3gislO
edit: ja vanuit de chat kun je elkaars game zo joinen.
[ Voor 9% gewijzigd door True op 25-02-2024 17:03 ]

Speel op PS5 btw.
Heb ook willekeurige crash momenten, sporadisch lijkt geen “logica” achter te zitten. (Pc) freaking irritant is het wel, wanneer je albin een lang lopende missie zitJack_Mojo schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:11:
De game crasht bij mij om de +- 3 uur. Toch zonde als je 35 minuten met hartslag 135 voor jan doedel bent bezig geweest.![]()
Speel op PS5 btw.
krijg een error hieropTrue schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:58:
[...]
Als ik het mij goed herinner kun je vanuit de Steam chatgroep elkaars game joinen zonder dat je bevriend hoeft te zijn, maakt het laagdrempelig. (Wel even handmatig de chat joinen als je in de groep zit).
Rechtstreekse link: https://steamcommunity.com/chat/invite/Uj3gislO
edit: ja vanuit de chat kun je elkaars game zo joinen.
Dan moet je eerst even de Group joinen denk ik, de post erboven.
Ik twijfel om de pc (rtx3080) of ps5 versie te halen. Wat raden jullie aan? Qua optimalisatie/server/graphics; wat zal de betere ervaring worden?
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Op mijn 3070 draait ie als een tiet op high/ultra.Frez schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:11:
Hey lui,
Ik twijfel om de pc (rtx3080) of ps5 versie te halen. Wat raden jullie aan? Qua optimalisatie/server/graphics; wat zal de betere ervaring worden?
Hoop dat ik me er nog lang mee kan vermaken.
Ps5 is het meest stabiel op het moment denk ik.Frez schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:11:
Hey lui,
Gewoon op de ps5 halen. Loopt geweldig en geen geklooi om de juiste instellingen te krijgen. Je kan mensen van pc gewoon toevoegen door de friendcode toe te voegen. Heb een hele tijd @Ricmaniac toegevoegd welke zijn friendcode 3 dagen oud was.Frez schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:11:
Hey lui,
Zolang je dus geen nieuwe code aanvraagt blijft die oude dus gewoon bestaan. Jullie kunnen dus eventueel ook die friendcode delen met elkaar in het bestand als jullie elkaar niet als vrienden willen toevoegen
Edit: de Daily bug is er nog steeds. Had hier eergisteren de sniper aangeschaft voor 5k. Toen die 60kills gemaakt in mijn eentje op easy. Kreeg toen 15 medals. Dat tikt wel even lekker aan dan
[ Voor 11% gewijzigd door Oxigeon op 26-02-2024 07:24 ]
Ik ben voor de PC versie gegaan. (ook 3080)Frez schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:11:
Hey lui,
Beter qua looks en misschien ooit mods?!

En Ik gok dat omdat het een PSN live service game is dat ie wel een keer gratis komt met de maand games of met extra.
Anyway, ik heb weer gelachen dit weekend, maar ik moet echt even met wat mensen van hier met voice chat gaan spelen want met randoms gaat het soms (letterlijk) alle kanten op.
Maar ik snap nog steeds niet waarom zo weinig mensen een mic gebruiken, letterlijk tot level 9 gespeeld voordat ik iemand tegenkwam met een mic
Werd ik daarom gekicked gister omdat ik geen mic had?Heaget schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:30:
Anyway, ik heb weer gelachen dit weekend, maar ik moet echt even met wat mensen van hier met voice chat gaan spelen want met randoms gaat het soms (letterlijk) alle kanten op.
Volgens mij was dat bij jou haha..... ik dacht mooi mijn eerste extreme match
Meen je dat!? Ik zou persoonlijk niet zo snel iemand kicken als diegene alleen zonder mic speelt. Maar dan moeten we misschien even eerst via een Playstation Party de chat starten want het kan ook zomaar zijn dat ik het niet door heb gehad dat je een Tweaker was.Cardwizard schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Werd ik daarom gekicked gister omdat ik geen mic had?![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 26-02-2024 09:01 ]
Ugh is dat nog steeds een ding?Cardwizard schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Werd ik daarom gekicked gister omdat ik geen mic had?![]()
Ik speel bij voorkeur ook zonder mic en eerlijk gezegd zolang men kwistig gebruik maakt van het ping systeem binnen de game is het zeer goed te doen.
Gisteren samen met een kameraad zonder ook maar een woord over de mic te uiten difficulty 9 automaton operations zonder problemen doorgespeeld.
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Als het gisteren in de middag was dan wel, stonden op het punt gedropt te worden en oke doei gekicked.....de hele zondag in een hoekje gehuildHeaget schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:58:
[...]
Meen je dat!? Ik zou persoonlijk niet zo snel iemand kicken als diegene alleen zonder mic speelt. Maar dan moeten we misschien even eerst via een Playstation Party de chat starten want het kan ook zomaar zijn dat ik het niet door heb gehad dat je een Tweaker was.
Daarna nog wel een paar top partijen gehad met andere tweakers
@Hans.Solo met pingen is het heel goed te doen zelfs, maar snap best dat mensen wel graag vie headset communiceren.... ieder zijn ding
[ Voor 10% gewijzigd door Cardwizard op 26-02-2024 09:11 ]
En vrijwel geen crash, voorlopig 1 crash gehad en aantal keer de bug dat je keybinds niet meer werken (ctrl, q target of alt-jump), hier en daar soms wel een dipje zeker bij bugs als het allemaal wat drukker wordt maar draait bijzonder netjes.EG Mike schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:18:
[...]
Op mijn 3070 draait ie als een tiet op high/ultra.
PC gebruiken we gewoon de chat, gaat ook prima
Ik dacht dat console ook gewoon chat kan zien? Dat werkt voor ons meer dan prima. Alleen jammer dat je bij missie-drop geen chat hebt om even snel aan te geven wat de volgorde zou moeten zijn of evt aanpassing op loadout.Dennisdn schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:01:
Volgens mij spelen verruit de meeste mensen zónder microfoon. Sinds vorig weekend in ruim 20uur spelen geen enkel potje meer gehad waarin de mics niét gemute waren. Helemaal perfect