Gisteren mijn eerste 2 (korte) potjes gespeeld. Weinig tijd. Level 2 ook nog maar.
Maar deze game is inderdaad wel een blijvertje. Toppertje aan de zeer redelijke prijs van 40 euro. Als ik er meer plezier aan beleef dan menig AAA game, mag het wat mij betreft zelfs 80 euro zijn, who cares.
Want dit soort games (en rocket league, enz...) 'drukt' gewoon andere games weg uit mijn beschikbare game tijd, dus globaal genomen is dit zelfs aan volle prijs gewoon goedkoper. Ik kan mijn tijd maar een keer spenderen natuurlijk.
Ik geef niets om ProGReSsioN en ConTEnt!!! Nee, gewoon een game, potjes, in een wel omlijnde sandbox, met dezelfde regels voor iedereen, waar je gewoon drop-in, drop-out leuk kan meedoen. En niet zoals destiny of the devision waar je een dagtaak van moet maken. Ik weet dat het niet 'modern' is, maar dit is wat ik zoek. Meer 'arcade game'/lunapark game, dan 'werk-game'
En dit is een game die goed aansluit bij wat ik normaal speel. Namelijk een game waar je met 2 of 3 potjes per avond wel een 'fix' hebt. En gemakkelijk kan wegleggen, maar toch een leuke tijd hebt gehad. Hectisch, veel actie, niet te bloedserieus (cod, ...). Ook geen ramp als je niet helemaal op niveau speelt, heb niet de indruk dat andere team members daar veel om geven. Iedereen zit er in voor wat eenvoudige, ongecompliceerde fun. En niet te 'sweaty' en zeurderig.
Nee, top dit. Dit soort games moeten ze meer maken. Ik houd van AA. Al die games waar je bijna 3 weken verlof moet voor nemen om nog maar te hopen ze te kunnen uitspelen, nee, steeds minder en minder zin in.
tussen dit, rocket league, en GT7, wat heb ik nog meer nodig
Edit: hopelijk komen er meer van dit soort games, en is het een wake-up call aan de industrie, die enkel in hype en trends denkt. Terug weg van de battle royale games die ons 5 jaar aan dit soort arena shooters heeft ontzegd, want iedereen zat battle royale shooters te maken. Die BR heb ik helemaal aan me laten voorbij gaan. Ik kwam er nooit in. 20 minuten rondlopen en dan afgeknald worden. Leuk...
[
Voor 22% gewijzigd door
Amos_x op 21-02-2024 10:42
]