werkt de ingame voice chat eigenlijk, ik krijg maar nooit reactie als ik praat
Hij werkt wel maar default staat de voicechat volume lager dan de rest. misschien hoor je mensen niet goed terug praten?
Ik had dat eerst namelijk.
Ik had dat eerst namelijk.
Als oude gamer speel ik alleen maar single player games maar jeetje wat lijkt deze game me fijn om te spelen.
Is het met randoms goed te doen of moet ik andere " gamer dads" gaan vinden ?
FUMES et CARNES
Met randoms is goed te doen. nog geen debielen tegen gekomenIusedto schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:30:
Als oude gamer speel ik alleen maar single player games maar jeetje wat lijkt deze game me fijn om te spelen.
Maar het is wel handig om bijv mensen uit dit topic in die lijst toe te voegen
[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 13-02-2024 21:34 ]
Ik heb een aantal mensen toegevoegd. Het is mij letterlijk nog nooit gelukt om een random lobby te joinen. tot nu toe is de game het nog elke euro waard!
Of je zet gewoon discord op met vrienden.Maugrinn schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:15:
werkt de ingame voice chat eigenlijk, ik krijg maar nooit reactie als ik praat
Het lijkt er op dat de daily van 3 chargers killen bugged is of niet?
Heb er net 2 gekilled en counter staat nog steeds op 0
Gamer dad hier al spendeer ik meer tijd in dit spel op het moment dan ik zou moeten. Ideaal voor mij, zolang ik niet higher levels doe pop ik in en uit wanneer ik wil. Als je alleen voor primary gaat ben je in 10-15 minuten per potje klaar. Is dus goed te doen 👍. Hogere moeilijkheidsgraden kunnen ook maar dan ff zorgen dat ik sowieso wat tijd heb.Iusedto schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:30:
Idd gewoon je gegevens in de lijst zetten en de friend requests van de spelers hier komen vanzelfIusedto schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:30:
Ik was net even met mijn zoon (gamer dad hier

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Vandaag eerste keer gespeeld en kwam in een potje met 3 medetweakers die alledrie een mic hadden. Vet irritant omdat ik niet mee kon praten en m’n vrouw niet snapte wat voor herrie er uit de tv kwam. Steelseries 7+ besteld

Gooi ff je addVinnocchio schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 22:35:
Vandaag eerste keer gespeeld en kwam in een potje met 3 medetweakers die alledrie een mic hadden. Vet irritant omdat ik niet mee kon praten en m’n vrouw niet snapte wat voor herrie er uit de tv kwam. Steelseries 7+ besteld
Good shooting @Verwijderd @Froggle Lekker heurr boys wat een game! #PeanutbutterCrackSandwich
Vinnocchio schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 22:35:
en m’n vrouw niet snapte wat voor herrie er uit de tv kwam. Steelseries 7+ besteld

Er van uitgaande dat je op de playstation speelt omdat het geluid uit je tv komt
Gewoon party chat maken op de ps chat. al die solo en silent boys zijn totaal waardeloos.internaut schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:59:
[...]
Of je zet gewoon discord op met vrienden.
Dit is een sociale game en Mic is required . geen zin in games met een stel autisten.. Teamwork Makes the dream work

[ Voor 4% gewijzigd door NightShadow22 op 13-02-2024 23:40 ]
Verwijderd
Nee hoor, ik heb hem gewoon gehaaldRicmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 22:18:
Het lijkt er op dat de daily van 3 chargers killen bugged is of niet?
In my opinion niet nee.Vinnocchio schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:47:
Vraagje: is die super citizen upgrade het waard?
Ik heb hem niet en heb al 540 supersilver (met level 9).. met 1000 supersilver kan je die elite warbond reward track unlocken.. Er zit ook geen tijd limiet aan die warbond dus als het goed is kan je het voor altijd gewoon unlocken en heb je er geen haast bij.
Die minigame op je schip is leuk voor1 keer maar doet verder niks
De armor set ziet er mooi uit maar daar is dan ook alles mee gezegt. De powers die die bezit zitten ook op armor in de normale warbond rewards dus overbodig om het voor die power te kopen.
Dus nee ik vind het persoonlijk niet waard maar als je veel plezier met de game hebt en de devs wilt steunen ja dan is het prima om die editie te kopen.
@Verwijderd @NightShadow22 Hmm vreemd, samen met een vriend is het ons niet gelukt. in totaal gewoon 5 chargers gekilled en bij ons allebei is de teller op 0/3 blijven staan de hele avond.
Verschillende dingen getest zoals bijv het laatste schot op dat ding krijgen echt met je wapen zodat je zeker weet dat jij die kill krijgt en toen kregen we hem ook alsnog niet.
Verschillende dingen getest zoals bijv het laatste schot op dat ding krijgen echt met je wapen zodat je zeker weet dat jij die kill krijgt en toen kregen we hem ook alsnog niet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/jtIPytTNcQp1c1GgMjMQvXfW.png?f=user_large)
Ja er zitten jammergenoeg nog wat schoonheidsfoutjes / bugs in de game.Ricmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 23:42:
@Verwijderd @NightShadow22 Hmm vreemd, samen met een vriend is het ons niet gelukt. in totaal gewoon 5 chargers gekilled en bij ons allebei is de teller op 0/3 blijven staan de hele avond.
[Afbeelding]
Had ook dat ik gister mn rewards niet kreeg en opeens later vandaag fully loaded was na de patch.
Mss krijg je ze hopelijk later nog
Oh dat zou nog wel mooi zijn ja. hoop het.NightShadow22 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 23:44:
[...]
Ja er zitten jammergenoeg nog wat schoonheidsfoutjes / bugs in de game.
Had ook dat ik gister mn rewards niet kreeg en opeens later vandaag fully loaded was na de patch.
Mss krijg je ze hopelijk later nog
Verwijderd
Er zit wel meer in dan alleen die warbond. Er zit bijvoorbeeld ook een gun in die je niet in de game kan verdienen (knight).Ricmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 23:40:
[...]
In my opinion niet nee.
Ik heb hem niet en heb al 540 supersilver (met level 9).. met 1000 supersilver kan je die elite warbond reward track unlocken.. Er zit ook geen tijd limiet aan die warbond dus als het goed is kan je het voor altijd gewoon unlocken en heb je er geen haast bij.
Die minigame op je schip is leuk voor1 keer maar doet verder niksdus nee ook daarvoor hoeft het niet.
De armor set ziet er mooi uit maar daar is dan ook alles mee gezegt. De powers die die bezit zitten ook op armor in de normale warbond rewards dus overbodig om het voor die power te kopen.
Dus nee ik vind het persoonlijk niet waard maar als je veel plezier met de game hebt en de devs wilt steunen ja dan is het prima om die editie te kopen.
ahh! ik zie t. we hadden mekaar al
Helaas had ik het al gekocht voordat ik je antwoord las. Klopt als een bus namelijkRicmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 23:40:
[...]
In my opinion niet nee.
Die minigame op je schip is leuk voor1 keer maar doet verder niksdus nee ook daarvoor hoeft het niet.

Dat is die SMG volgens mij toch? had die eens gebruikt van iemand anders die hem had gedropt. Vond het niet zo fijn spelen een SMG btwVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 00:00:
[...]
Er zit wel meer in dan alleen die warbond. Er zit bijvoorbeeld ook een gun in die je niet in de game kan verdienen (knight).
Ik speel altijd met shotgun eigenlijk als primary weapon. maarja 9/10 keer loop ik met Stalwart (LMG Stratagem)
Ding kan je aanpassen (door reload ingedrukt te houden) naar 1150rpm en heeft een mag van 250. HEERLIJKE gun. en ook een flashlight er op. wel geinig voor de donkere missies.
Vet! Die stalwart ook maar is unlocken dan. Tijdje met de normale machinegun gespeeld. En vond daar 900rpm al tof. Op medium veel gespeeld met de grenade launcher. Echt een heel tof ding. Ook voor de nests echt ideaal. Maar zodra je challenging wilt spelen verliest die toch al wat waarde omdat je dan ook grover geschut wilt.Ricmaniac schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 07:59:
[...]
Dat is die SMG volgens mij toch? had die eens gebruikt van iemand anders die hem had gedropt. Vond het niet zo fijn spelen een SMG btw
Ik speel altijd met shotgun eigenlijk als primary weapon. maarja 9/10 keer loop ik met Stalwart (LMG Stratagem)
Ding kan je aanpassen (door reload ingedrukt te houden) naar 1150rpm en heeft een mag van 250. HEERLIJKE gun. en ook een flashlight er op. wel geinig voor de donkere missies.
Sloot gisteren de game af en zag tot mijn verbazing dat ik al heel wat trophies had unlocked maar dat ik die meldingen ingame niet had gezien, is denk ik een keuze van de devs voor betere immersion? Kan je dat zelf op de ps5 ook uitschakelen want dat werkte echt supergoed vond ik
Hmm ligt denk ik aan je instellingen. Ik kreeg wel alle meldingen tijdens het spelen.Vinnocchio schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:36:
Sloot gisteren de game af en zag tot mijn verbazing dat ik al heel wat trophies had unlocked maar dat ik die meldingen ingame niet had gezien, is denk ik een keuze van de devs voor betere immersion? Kan je dat zelf op de ps5 ook uitschakelen want dat werkte echt supergoed vond ik
Dat kan 3 dingen betekenen: of instellingen, of een bug, of ik werd zo opgeslokt door de game dat ik het niet eens heb opgemerktTricto schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:38:
[...]
Hmm ligt denk ik aan je instellingen. Ik kreeg wel alle meldingen tijdens het spelen.
Zag de hype voorbij komen op X en op Youtube. Gekocht op basis hiervan en het valt mij toch wel een beetje tegen. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe nou alles werkt. Ook de server werkt niet optimaal, ik werd er telkens uitgegooid.
Stay hungry, stay foolish!
Herkenbaar hoor, het is niet even een game waar je zomaar als een malle rond kan rennen en kapot schiet wat je wil. Belangrijk is om je vooral te houden aan de missie. Het is uitvogelen hoe het allemaal werkt met de strategems, hoe je ze gebruikt en wat je ermee kan. De server problemen komt omdat het veel populairder is dan dat ze verwacht hadden. Keep up the good work, citizen!CHKYBSTRD schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:41:
Zag de hype voorbij komen op X en op Youtube. Gekocht op basis hiervan en het valt mij toch wel een beetje tegen. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe nou alles werkt. Ook de server werkt niet optimaal, ik werd er telkens uitgegooid.
Even wat video's met tips kijken op YT kan ook heel erg helpen. Zijn er al meer dan genoeg van te vinden. Daar komt veel voorbij waar je ook niet 1 2 3 zelf achter komt. De server problemen zijn wel irritant inderdaad. Hoop dat dat snel wordt gefixed.CHKYBSTRD schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:41:
Komt ook weer een nieuwe Patch aan trouwens.
Patch 01.000.006
Good day Helldivers!
Fresh patch notes coming your way to optimize your liberation efforts
For this patch, we have focused on the following areas:
Improved general game stability
Prepared build for upcoming server matchmaking improvements.
Resolving connectivity and disconnect issues.
Fixes
Fixed crash when application was closed shortly after start
Game no longer crashes during extraction cutscene.
User profile with too many friends no longer causes crash.
Fixed crash when using text-to-speech during extraction cutscene
Game no longer crashes when users disconnect during the joining cutscene.
Operation Status in Mission Summary no longer causes crash.
Fixed crashes caused by leftover visual effects from disconnected players.
Game no longer crashes when using ADS.
Repaired instability in game data packing that caused increased patch sizes.
Improved backend connectivity, reduces likelihood of disconnecting in missions.
Improved matchmaking experience and likelihood of success.
[ Voor 47% gewijzigd door Tricto op 14-02-2024 10:09 ]
Ik heb alle missies nog met 5 sterren afgerond dus dat zit wel goed.Vinnocchio schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:58:
[...]
Herkenbaar hoor, het is niet even een game waar je zomaar als een malle rond kan rennen en kapot schiet wat je wil. Belangrijk is om je vooral te houden aan de missie. Het is uitvogelen hoe het allemaal werkt met de strategems, hoe je ze gebruikt en wat je ermee kan. De server problemen komt omdat het veel populairder is dan dat ze verwacht hadden. Keep up the good work, citizen!
In je ruimteschip kun je je loadout aanpassen. Maar je zult toch eerst wat meer wapens moeten vrijspelen dan. Vanaf vanavond heb ik ook weer wat tijd want na 4 dagen carnavallen kan ik ook weer gaan Helldiveren.CHKYBSTRD schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:22:
[...]
Ik heb alle missies nog met 5 sterren afgerond dus dat zit wel goed.De strategems zijn ook wel duidelijk na het eerste potje. Ik had gehoopt dat je wat meer je loadout zou kunnen tweaken. Net als de wapens etc maar dit zit er niet bij of heb ik iets gemist?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat heb ik gezien, ik heb ook al andere wapens, ik bedoel meer dat je de guns zelf kunt tweaken.Oxigeon schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:28:
[...]
In je ruimteschip kun je je loadout aanpassen. Maar je zult toch eerst wat meer wapens moeten vrijspelen dan. Vanaf vanavond heb ik ook weer wat tijd want na 4 dagen carnavallen kan ik ook weer gaan Helldiveren.
En wat mij enigszins irriteert (heel onnozel ik weet het) dat er geen spring mechanic is.
Je kunt tijdens het spelen een aantal wapens tweaken door je reload knop ingedrukt te houden.CHKYBSTRD schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:31:
[...]
Dat heb ik gezien, ik heb ook al andere wapens, ik bedoel meer dat je de guns zelf kunt tweaken.
En wat mij enigszins irriteert (heel onnozel ik weet het) dat er geen spring mechanic is.
Maar echt "verbeteren" zoals in deel 1 kan niet.
Springen zit er niet in (was in deel 1 ook niet het geval). Wel kun je een Jetpack unlocken.
Maar hier kun je volgens mij maar 1 keer mee "springen".
Misschien een domme vraag maar hoe voeg je friends toe op de pc? Moet dat via de steam is?
HANDTEKENING!!!
ja in principe doe je dat via steam. maar als je met Playstation spelers wil samen spelen moet je volgens mij die friendcode ingame gebruiken. Maar die code veranderd continue dus is niet 1 keer geven en klaarLeeghoofd21 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:57:
Misschien een domme vraag maar hoe voeg je friends toe op de pc? Moet dat via de steam is?
Voor zover ik weet althans
Misschien proberen. Mijn code is #9175-3494 (JPQ8). Na het zoeken op de code kan je iemand een friend request sturen.
Misschien is een bepaalde tijd geldig, of geldig tot je een nieuwe maakt.. Kan het ook niet zo vinden nee.
Dus naar social tab en dan kan je bovenin zoeken naar de code.
Misschien is een bepaalde tijd geldig, of geldig tot je een nieuwe maakt.. Kan het ook niet zo vinden nee.
Ik heb jouw code geprobeerd en kon je via het spel een friend request sturen.Leeghoofd21 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:57:
Dus naar social tab en dan kan je bovenin zoeken naar de code.
[ Voor 45% gewijzigd door Jordy8 op 14-02-2024 14:35 ]
Gekke vind ik dat er in mijn ps friendlist mensen online zijn maar ik ingame niet zie dat ze spelen. Ze staan allemaal offline
Je reageerd ook nooit hahaOxigeon schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:36:
Gekke vind ik dat er in mijn ps friendlist mensen online zijn maar ik ingame niet zie dat ze spelen. Ze staan allemaal offline
Ik heb dit spel ook maar aangeschaft.
Na Fortnite beetje MP moet geraakt. CoD is niet mijn ding. Dus hoop dat dit wel wat voor mij is.
Ben wel een vrij casual gamer. Vanavond als de kinderen in bed liggen maar even proberen.
Heb mijn naam aan de lijst toegevoegd dus speel je op de PS voeg me gerust toe. En als je ineens een request krijgt van DieSchele dan ben ik dat.
Na Fortnite beetje MP moet geraakt. CoD is niet mijn ding. Dus hoop dat dit wel wat voor mij is.
Ben wel een vrij casual gamer. Vanavond als de kinderen in bed liggen maar even proberen.
Heb mijn naam aan de lijst toegevoegd dus speel je op de PS voeg me gerust toe. En als je ineens een request krijgt van DieSchele dan ben ik dat.
Zie iedereen die ik heb kunnen vinden ook even toegevoegd. (PlayStation).
Na de S&B open beta besloten om te wachten op een korting voor die game maar was toch op zoek naar wat nieuws.
Hoop enthousiasme in dit topic dus was erg benieuwd geworden, wat een game is dit man
Was niet bekend met het eerste deel maar wat een mooie shooter, de visuals, sfeer maar vooral het schieten voelt heerlijk aan met de dual sense.
Aantal uurtjes met randoms gespeeld met en zonder mic, pas level 6 ook en nog niet hoger gegaan dan de medium setting maar wat een mooie game tot nu toe
Hoop enthousiasme in dit topic dus was erg benieuwd geworden, wat een game is dit man
Was niet bekend met het eerste deel maar wat een mooie shooter, de visuals, sfeer maar vooral het schieten voelt heerlijk aan met de dual sense.
Aantal uurtjes met randoms gespeeld met en zonder mic, pas level 6 ook en nog niet hoger gegaan dan de medium setting maar wat een mooie game tot nu toe
Moet ik eigenlijk al gaan slapen? Ja
Is vechten voor democratie belangrijker? JAA
Is vechten voor democratie belangrijker? JAA
Zo paar lekkere potjes gehad vanavond. (buiten de steam downtime om)
Ook voor het eerst difficulty 4 complete en met wat rare samples weggekomen.
Met 4 man is het wel echt geweldig hoor de complete chaos van alle explosies en angst van "Eagle inbound" door je teammaten hahah
Erg gelachen
Ook voor het eerst difficulty 4 complete en met wat rare samples weggekomen.
Met 4 man is het wel echt geweldig hoor de complete chaos van alle explosies en angst van "Eagle inbound" door je teammaten hahah
Erg gelachen
Vanavond ook een potje gespeeld met wat ramdoms. Ook nog een pot gespeeld met @Idifix . Helaas wordt ik er nog steeds zo af en toe uit een pot gepleurd door een verbindingsfout. Vind ik dan wel weer jammer. Na het herconnecten ben ik er wel weer bijgekomen. Maarja dan kost het weer een spawn.
Wat blijkt nu. Omdat ik dus heb moeten reconnecten kost dit een respawn. Helaas werd er iemand 5 seconden voor het einde neergehaald en heeft deze dus niet meer kunnen instappen omdat er geen spawn meer over waren. Excuses
Wat blijkt nu. Omdat ik dus heb moeten reconnecten kost dit een respawn. Helaas werd er iemand 5 seconden voor het einde neergehaald en heeft deze dus niet meer kunnen instappen omdat er geen spawn meer over waren. Excuses
Dat maakt niet zo heel veel uit though. diegene krijgt gewoon alle rewards etc. allomdat je een extracted helldiver mist.Oxigeon schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 23:40:
Vanavond ook een potje gespeeld met wat ramdoms. Ook nog een pot gespeeld met @Idifix . Helaas wordt ik er nog steeds zo af en toe uit een pot gepleurd door een verbindingsfout. Vind ik dan wel weer jammer. Na het herconnecten ben ik er wel weer bijgekomen. Maarja dan kost het weer een spawn.
Was zekers een leuke pot. Gebruik nu voor het eerst mijn mic van mijn steelseries headsetOxigeon schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 23:40:
🤣.
Daarvoor een potje gespeelt met MxMayne1. Die hadden mij al gauw gemute omdat ze mijn ademhaling hoorden😅. Heb inmiddels de input volume aangepast en als het goed is is het gehijg voorbij🤣.
Verder ga ik dit spel wel vaak spelen. Ik vermaak mij er kostelijk mee. Soms wat chaotisch maar dat is ook wel leuk vind ik.
Was gezzelig man bro!Tricto schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:57:
Zie iedereen die ik heb kunnen vinden ook even toegevoegd. (PlayStation).
Community is wel lekker alive! keep it up Tweakers! For democracy!
:strip_exif()/f/image/C7476Ero5VibnQPDdVMpPdek.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen alweer heel wat uurtjes in🫡
Time for a cup of libertea☕️
[ Voor 25% gewijzigd door NightShadow22 op 15-02-2024 01:32 ]
Daarom vind ik het zelf altijd fijner om mijn mic te muten en pas om te schakelen als ik zelf wat te vertellen heb, al is dat ook niet altijd even handigIdifix schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 00:00:
[...]
Was zekers een leuke pot. Gebruik nu voor het eerst mijn mic van mijn steelseries headset
🤣.
Daarvoor een potje gespeelt met MxMayne1. Die hadden mij al gauw gemute omdat ze mijn ademhaling hoorden😅. Heb inmiddels de input volume aangepast en als het goed is is het gehijg voorbij🤣.
Ik heb mijn naam ook aan de lijst toegevoegd, als iemand mij wil toevoegen graag.
Denk ik toch leuker dan met mijn steenkolen Engels met random's.
Ben meestal doordeweeks wel pas na een uur of 20.30u met Mic want dan ligt de vriendin in bed.
Voor 21.00 zit ik vrijwel nooit op de playstation. Dan zit mijn zoon van 5 af en toe wat andere spelletjes te spelen. Zou dus goed kunnen dat er niet gereageerd wordt.NightShadow22 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:02:
[...]
Je reageerd ook nooit haha5 x geinvite ofzo met onze squad.
[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 15-02-2024 07:14 ]
Ja was zeker even lachen! Allemaal met een mic aan is toch nog wel ff wat toffer.
Ja ik zag de invite gisteren ook langskomen, maar geweigerd, zat net in een extraction op Nightmare. Dus no hard feelings.NightShadow22 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:02:
[...]
Je reageerd ook nooit haha5 x geinvite ofzo met onze squad.
Als je mij de volgende keer weer online ziet, gewoon inviten, als ik kan dan join ik.
Ik zat gisteren in een groep en er was iets met silo's en een raket, ik wou wat met die silo's doen samen met iemand anders en toen zaten we allebei vast geroest aan die terminal.
Niet één knop reageerde meer, konden niks anders doen dan ons dood laten gaan en opnieuw spawnen.
Iets van een bug of hebben wij iets gemist?
Niet één knop reageerde meer, konden niks anders doen dan ons dood laten gaan en opnieuw spawnen.
Iets van een bug of hebben wij iets gemist?
Het is lachen! Verfrissend concept en leuke stijl. Enige minpunt op dit moment zijn de connection issues die er af en toe nog zijn, maar dat zullen ze vast snel fixen en mogelijk door de huidige onverwacht grote populariteit komen.
Ik zit op PSN als iWaveoff, haak graag ook een keer aan bij een Tweakers groepje.
Ik zit op PSN als iWaveoff, haak graag ook een keer aan bij een Tweakers groepje.
hier ook gamerdad, laatste dagen echt veel gespeeld. ben ook echt totaal hooked.S913 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 22:28:
[...]
Idd gewoon je gegevens in de lijst zetten en de friend requests van de spelers hier komen vanzelf![]()
Ik was net even met mijn zoon (gamer dad hier) zijn netwerkverbindgen aan het testen, toen o.a. @MxMayne1 even kwam helpen. Samen nog mijn eerste Challenging missie bijna gehaald, maar toen knalde de hele game eruit op mijn Playstation
Maar volgens mij was het hele team disconnected.
Er zitten nog wel wat bugs (haha) in het spel maar veel is ook al opgelost. Het fijne is ook dat als je eruit gekicked wordt dat je binnen 10 a 15sec weer terug kan joinen. Dit in tegenstelling tot BatteRoyale games.
Ik speel ook vaak in de lunch als ik thuis werk, dus als iemand rond 12u zin heeft in een potje dan roep maar
Lege virente, virent cuncta
Lol veel gamerdads hier, ben er ook 1 van
ahhh jij was dus Darth VaderIdifix schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:04:
Ik heb dit spel ook maar aangeschaft.
Lege virente, virent cuncta
Haha same. Thuiswerkdag vandaag. Ik ben rond 12:00 uur ook online.
Is er een soort progressie in de game?
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Je hebt playerlevels. waar sommige levels nodig zijn voor het unlocken van perks.daltona schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:16:
Is er een soort progressie in de game?
Je gebruikt "medals" die je krijgt voor het completen van missies of kan vinden in de missies voor het unlocken van wapens/armor/cosmetics
Je loot "samples" in de missies om je schip te upgraden die je perks sterker maken. Denk aan sneller spawnen van je sentry turret. of cooldown reductie op je airstrike etc etc.
Het is niet een progressie zoals je RPG looter shooter ofzo nee.
Voor mij persoonlijk voelt het gewoon als een game wat je puur speelt om plezier te hebben met andere
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 15-02-2024 10:58 ]
Net helaas net voor t eind een disconnect.. Dat blijft toch wel weer jammer.
Ik kon wel gewoon een quickplay starten. Was ook weer een update beschikbaar.
Ik kon wel gewoon een quickplay starten. Was ook weer een update beschikbaar.
Bedankt voor je uitgebreide uitleg 
Ricmaniac schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:57:
[...]
Je hebt playerlevels. waar sommige levels nodig zijn voor het unlocken van perks.
Je gebruikt "medals" die je krijgt voor het completen van missies of kan vinden in de missies voor het unlocken van wapens/armor/cosmetics
Je loot "samples" in de missies om je schip te upgraden die je perks sterker maken. Denk aan sneller spawnen van je sentry turret. of cooldown reductie op je airstrike etc etc.
Het is niet een progressie zoals je RPG looter shooter ofzo nee.
Voor mij persoonlijk voelt het gewoon als een game wat je puur speelt om plezier te hebben met andereniet voor een battlepass te grinden of iets dergelijks bijv
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Vanavond ga ik een aantal mensen van de lijst toevoegen om samen te spelen.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik ben inmiddels ook door een aantal mensen toegevoegd, dank daarvoor! Bedacht mij net wel dat het dan handig is als ik mij profiel dan niet op offline weergeven heb staan!Buddha_ schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:04:
Vanavond ga ik een aantal mensen van de lijst toevoegen om samen te spelen.
Inmiddels level 6 en wat spul unlocked. Vind vooral die Eagle Cluster Strike erg tof om te gooien
Misschien nog te laag leven of over het hoofd gezien, maar hoe unlock ik andere wapens?
Edit: aha, via Acquisitions dus. Kon een zooitje medals uitgeven om spullen te kopen. Jeej!
[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 15-02-2024 17:28 ]
Terwijl 90% van de Helldivers met de bugs bezig is, zijn de Automatons een sector opgerukt.
Tijd om die @#! robots wat democracy te laten proeven!
Breaking: Automatons Launch Brazen Assault on Multiple Well-Populated Planets pic.twitter.com/f6Idb6xyTG
— HELLDIVERS™ 2 (@helldivers2) 15 februari 2024
Ok, deze gamerdad gaat ook de game kopen.
Door een DM (thanks @Ricmaniac) ben ik gewezen op de Father of Tweakers en zal vanavond dat ook gaan regelen.
Speel al vele jaren altijd alleen en had zelfs geen koptelefoon met microfoon, maar ook geen Discord
Koptelefoon wordt vanavond bezorgd
Deze oude man is benieuwd
*edit*
Koptelefoon komt dus morgen.
Vanavond dan maar ff sporten
Door een DM (thanks @Ricmaniac) ben ik gewezen op de Father of Tweakers en zal vanavond dat ook gaan regelen.
Speel al vele jaren altijd alleen en had zelfs geen koptelefoon met microfoon, maar ook geen Discord
*edit*
Koptelefoon komt dus morgen.
Vanavond dan maar ff sporten
[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 15-02-2024 19:53 ]
FUMES et CARNES
Haha volgens mij kunnen we meerdere squads vullen met alleen maar papa’s. 🫡Iusedto schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:11:
Ok, deze gamerdad gaat ook de game kopen.
Note to all... Fire werkt niet goed.Poulske schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:06:
Terwijl 90% van de Helldivers met de bugs bezig is, zijn de Automatons een sector opgerukt.
[Twitter]
HANDTEKENING!!!
Lees veel goede dingen over deze game.Roep al een paar jaar dat ik dit type game niet meer speel maar het begint hier wel te jeuken.
Hier ook, denk toch maar is bestellen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Fire in het algemeen of tegen die automatons?Leeghoofd21 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:38:
[...]
Note to all... Fire werkt niet goed.
Sodeju die defend missies waar je die wetenschappers moet bevrijden. Niet te doen, echt niet normaal veel mobs op je af. 1e keer is t gelukt maar nu paar keer hard gefailed. Lijkt wel erg slecht getweaked
Papa meld zichTricto schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:35:
[...]
Haha volgens mij kunnen we meerdere squads vullen met alleen maar papa’s. 🫡

Ja het is echt niet te doen heb ik het idee. Misschien op de hele lagere moeilijkheidsgraad. Net 2 keer op Hard gespeeld en beide keren hard gefaald, waaronder 1 crash naar desktop.... Dan houd het voor mij ook gelijk weer op voor een paar uurDaan0s schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:26:
Sodeju die defend missies waar je die wetenschappers moet bevrijden. Niet te doen, echt niet normaal veel mobs op je af. 1e keer is t gelukt maar nu paar keer hard gefailed. Lijkt wel erg slecht getweaked
Helldivers 2 | Reviews
- 9 - PSU
- 9 - PSX Brasil
- 9 - Screen Rant
- 9 - CGMagazine
- 9 - Push Square
- 9 - God is a Geek
- 9 - The Games Machine
- 8.5 - Vandal
- 8 - NME
- 8 - GamePro
- 8 - Guardian
- 8 - TheGamer
- 8 - GamingBolt
- 4/5 - Twinfinite
- 4/5 - Eurogamer
- 4/5 - GamesRadar
- MC: 83
- OC: 83
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wil hem nu kopen (om morgen te spelen) maar is de upgrade de extra 20 euro waard ?
Lijkt me wat te prijzig
Lijkt me wat te prijzig
FUMES et CARNES
Je bedoelt voor die Super Citizen Edition? Ik had in de gauwigheid die wel aangevinkt en gekocht, maar zie er nog niet echt de toegevoegde waarde van (behalve wat meer pakjes, een titel etc).
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Niet nodig naar mijn mening. De Premium warbond is vrij gemakkelijk te unlocken met normaal spelen. Zie het vooral als extra support. Naar mijn mening is de echte winst de helm met een soort van vleugels. En de gele letters met super citizen. Daarmee laat je aan andere spelers zien van hé kijk is. Ik heb 20 euro meer betaald.Iusedto schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:01:
Wil hem nu kopen (om morgen te spelen) maar is de upgrade de extra 20 euro waard ?
Lijkt me wat te prijzig
Je kunt 'm na het kopen van de normale versie voor 20 euro kopen mocht je het alsnog willen.Iusedto schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:01:
Lijkt me wat te prijzig
Ik heb die Super Citizen titel ook weer snel weggehaaldTricto schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:12:
Niet nodig naar mijn mening. De Premium warbond is vrij gemakkelijk te unlocken met normaal spelen. Zie het vooral als extra support. Naar mijn mening is de echte winst de helm met een soort van vleugels. En de gele letters met super citizen. Daarmee laat je aan andere spelers zien van hé kijk is. Ik heb 20 euro meer betaald.
~ H.P. Lovecraft
Holy moly die defense missions zijn chaos! Met de escort missie lijkt het wel alsof ze de moeilijkheidsgraad hebben verdubbeld. Op niveau Extreme was dat een no-go met zoveel automatons in zo'n klein speelveld
Die defense missies zijn heerlijk!kazuka schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:59:
Holy moly die defense missions zijn chaos! Met de escort missie lijkt het wel alsof ze de moeilijkheidsgraad hebben verdubbeld. Op niveau Extreme was dat een no-go met zoveel automatons in zo'n klein speelveld
Zelfs ons best gedaan om een difficulty hoger te unlocken zodat wij dit kunnen doen haha 4 man, 4 mortar turrets is bijna genoeg.om die hele missie te clearen
Totaal nutteloos, speel je allemaal gratis vrij.Iusedto schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:01:
Lijkt me wat te prijzig
Klopt! totaal niet nodig. het outfitje is mooi en de titel is leuk maar zeker geen 20 euro waard (naar mijn mening)Iusedto schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:01:
Lijkt me wat te prijzig
Komt niet vaak voor dat ik voor het werk nog ff snel een game ga spelen, HD2 krijgt het voor elkaar.
Wat XP medals en samples rijker.
Wat XP medals en samples rijker.
ik ga telkens meer twijfelen om toch tot aankoop over te gaan door jullie mooie bijdragen 
het feit dat ik geen headset/mic gebruik houdt me nog een beetje tegen
Ook zonder headset is het prima te doen met Pingen. Tuurlijk is het leuker met een headset.Cardwizard schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:58:
ik ga telkens meer twijfelen om toch tot aankoop over te gaan door jullie mooie bijdragen
Ik zou eigenlijk nog iets willen fixen zodat ik mijn airpods pro kan gebruiken met een microfoon.
Ik zelf gebruik nu een Bose QC35 met een mic attachment. Werkt opzich Maar zit niet zo lekker met m'n bril.
Ben gisterenavond voor het eerst begonnen...... moet nog even uitzoeken hoe en wat alles werkt enzo......
Met behulp van Roshgill en Micbar toch de eerste XP verdient
Voorlopig nog even op easy blijven denk ik
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Wat een heerlijk spel.
Op een of andere manier 'klikt' dit spel zo lekker. Je hebt een perfecte mix tussen pure chaos, explosies en enemies met korte momenten van rust. In de oude battlefield games had je ook af en toe echt geniale momenten van pure chaos, humor en toeval. Probleem bij die games was dat je vaak weer 20 minuten moest rondlopen voor er weer zoiets kon gebeuren. In Helldivers heb ik dit echt meermalen per potje. Een aaneenschakeling van epische momenten.
Ook door de graphics trouwens. Gisteren was de wereld foggy. En dan na een bult explosies in de verte toch veel rode lampjes die opdoemen uit de mist, geluid van rocket turret barrages op de achtergrond
.
Holy shit wat vet
Op een of andere manier 'klikt' dit spel zo lekker. Je hebt een perfecte mix tussen pure chaos, explosies en enemies met korte momenten van rust. In de oude battlefield games had je ook af en toe echt geniale momenten van pure chaos, humor en toeval. Probleem bij die games was dat je vaak weer 20 minuten moest rondlopen voor er weer zoiets kon gebeuren. In Helldivers heb ik dit echt meermalen per potje. Een aaneenschakeling van epische momenten.
Ook door de graphics trouwens. Gisteren was de wereld foggy. En dan na een bult explosies in de verte toch veel rode lampjes die opdoemen uit de mist, geluid van rocket turret barrages op de achtergrond

Holy shit wat vet
Ik wou je gisteren al eerder joinen maar net alles opgestart iemand aan de deur.Buddha_ schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:13:
Ben gisterenavond voor het eerst begonnen...... moet nog even uitzoeken hoe en wat alles werkt enzo......
@Cardwizard Spel is prima te spelen ook zonder headset imo hoor.
Ik gebruik hem zelf pas meestal wat later in de avond maar ik heb in de middag en zelfs vanmorgen vroeg een hele mooie pot gehad zonder.
De ingame commands werken gewoon goed, vooral de I'm sorry als ik weer iemand heb opgeblazen
Ik las wel op reddit dat er ietwat een trend begint te onstaan dat je gekicked wordt net voor extractie.
Hopelijk patchen ze er nog in dat je wel al je XP etc krijgt want volgens mij is dat nu niet zo.
Ja dat heb ik dus ook met de game. Ondanks dat het helemaal niet grappig is zeg maar gebeuren er zo veel grappige dingen als je met andere speelt
Zolang je het maar niet te serieus neemt ofzo.
En denk dat hoe de game is opgebouwd daar heel erg aan bij draagt.
Geen grote losses als je dood gaat enzo weet je wel waardoor het niet te punishing word en je dus daadwerkelijk plezier kan hebben.
Geen grote losses als je dood gaat enzo weet je wel waardoor het niet te punishing word en je dus daadwerkelijk plezier kan hebben.
Dat komische vind ik ook mooi, niet al te serieus.Ricmaniac schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:19:
Ja dat heb ik dus ook met de game. Ondanks dat het helemaal niet grappig is zeg maar gebeuren er zo veel grappige dingen als je met andere speelt![]()
Ik speel veel Chivalry 2 daar is het (vaak) hetzelfde.
Oke dit is wel naaiend!
Ik zat te kijken in al die warbond pages en de eerste 5 pages hebben 100Super Credits en de laatste 5 maar 50. zo kom je uit op 750 super credits en moet je de rest dus gefarmed hebben als je 1000 wilt om die premium warband unlock trail te halen
Had toch wel verwacht dat dat gewoon minstens 1000 was.
Goed geeft opzich niet. geen haast erbij en je vind het waarschijnlijk toch wel maar toch..
Ik zat te kijken in al die warbond pages en de eerste 5 pages hebben 100Super Credits en de laatste 5 maar 50. zo kom je uit op 750 super credits en moet je de rest dus gefarmed hebben als je 1000 wilt om die premium warband unlock trail te halen
Had toch wel verwacht dat dat gewoon minstens 1000 was.
Goed geeft opzich niet. geen haast erbij en je vind het waarschijnlijk toch wel maar toch..
Zo game geïnstalleerd, tutorial doorlopen en de 1e missie gespeeld. Pffffff instant death!
Spawn midden tussen de aliens en geen tijd om machine gun te plaatsen. Speelt wel lekker soepel.
Heb mij PSN ID aan de lijst toegevoegd en zal alle PSN speler een friends request sturen. Headset en mic aanwezig zin in!
Spawn midden tussen de aliens en geen tijd om machine gun te plaatsen. Speelt wel lekker soepel.
Heb mij PSN ID aan de lijst toegevoegd en zal alle PSN speler een friends request sturen. Headset en mic aanwezig zin in!