Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
Daan0s schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:41:
[...]

In de tekst

This is just a fix on PC at the moment, but an emergency PlayStation fix is coming out in the next four hours. Watch this space.
Thanks heb ik overheen gelezen. Zou fijn zijn aangezien het wel heel irritant is de hele tijd op de vaste clique te moeten wachten. Zou graag even spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:11
In je eentje is t soms wel echt wel frustrerend. Had de missie om de eggs kapot te maken maar toen ik er nog een paar moest kreeg ik iets van 3 van die nests om mn oren. Met nog 0 reinforcements over en totale chaos nog nét gelukt om te extracten.

Dat was wel leuk dat heel lukte maar zonder gein meer dan 50 bugs op je af en ook nog van die armored, niet grappig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
@Oxigeon thanks voor de invite. Laten we morgen een potje spelen volgens mij werkt matchmaking nu goed. verliep vlekkeloos daarnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-08 10:49
Hoi hoi lijkt me leuk om dit ook met mede tweakers een keer te spelen. Heb gisteren avond alleen maar solo missies gedaan.
Waar / hoe kan ik inviten?

Groet Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
Maar kan iemand mij uitleggen hoe het dan zit met je wapens en uitrusting enzo als het geen looter is?

Waar haal je dan nieuwe wapens enzo vandaan ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:52:
Maar kan iemand mij uitleggen hoe het dan zit met je wapens en uitrusting enzo als het geen looter is?

Als ik het goed gelezen heb in reviews moet je die kopen met medailles die je verdient door te spelen.

Zie: https://gamerant.com/helldivers-2-how-get-new-guns/

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:52:

Met het behalen van missies behaal je medailles, en met deze medailles kun je betere (cosmetische) gear en wapens kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oke heb hem even gekocht om te proberen voor 2 uur :P begrijp ik het goed dat het eigenlijk als 1 grote worldmap is en je met alle spelers van de game de map helemaal cleared van enemies of lijkt dat zo zeg maar?

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2024 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Leuke game, helaas geen couch coop. Deel 1 veel gespeeld en er zijn veel overeenkomsten. Hopelijk dit weekend met een paar Tweakers spelen. Helaas werkte matchmaking bij mij nog niet op de PS5. Heb mijn PSN toegevoegd aan het lijstje in de OP!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook vanavond de game aangeschaft. Ivm Vastelaovindj maar eventjes gespeeld. Heb de tutorial doorlopen en 1 missie gedaan. Die superwapens zijn toch echt wel bruut.

Game is toch wel lastig solo. Speelde de missie maar ben een keer of 3 dood gegaan bij het oproepen van de extractie. Zeker aangezien ze soms van 4 kanten tegelijk komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:18:
Oke heb hem even gekocht om te proberen voor 2 uur :P begrijp ik het goed dat het eigenlijk als 1 grote worldmap is en je met alle spelers van de game de map helemaal cleared van enemies of lijkt dat zo zeg maar?
Ja eigenlijk komt het daar wel op neer. Iedereen doet dezelfde missies (alleen zijn de landschappen steeds anders volgens mij). En als je de missie voltooid krijg je liberated percentage erbij en als je verliest gaat er percentage af. Daar zijn dan ook weer community goals aan gekoppeld.

Mocht het te snel of te langzaam gaan kunnen de developers nog andere wezens of missies toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Het is wel echt een coop game ja. nu 3 missies solo gedaan. welk elke keer weggekomen maar steeds een vault gevonden die je met 2 man open moet maken. niet kunnen openen.

Wel heel dik spel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Ricmaniac schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 00:25:
Het is wel echt een coop game ja. nu 3 missies solo gedaan. welk elke keer weggekomen maar steeds een vault gevonden die je met 2 man open moet maken. niet kunnen openen.

Wel heel dik spel verder.
Is toch ook niet de bedoeling? waarom speel je alleen? super saai zo.

Net paar super potjes met randoms gespeeld echt een hele fijne community als je vrienden niet online zijn.

Solo is de game echt niks tot weinig waard Imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
NightShadow22 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 01:54:
[...]

Is toch ook niet de bedoeling? waarom speel je alleen? super saai zo.

Net paar super potjes met randoms gespeeld echt een hele fijne community als je vrienden niet online zijn.

Solo is de game echt niks tot weinig waard Imo.
Geen idee hoe de matchmaking werkt... ik klikte gewoon een missie aan en hij ging zonder matchmaking starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Ricmaniac schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 02:03:
[...]

Geen idee hoe de matchmaking werkt... ik klikte gewoon een missie aan en hij ging zonder matchmaking starten.
Je moet naar de warboard lopen en dan op quick play drukken en word je automatisch ingedeeld. zo zul je veel meer plezier hebben.

Geef ook ff je gamertag of friend code dan spelen we morgen via crossplay 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31
Zo zeg gisteren avond met een vriend wat missies gedaan maar zelfs op medium werden we bij een bug missie met van die grote ronde bugs die een soort groene poison schieten helemaal afgemaakt. Denk dat je eige lijk met 3 man minimaal moet spelen als je moeilijkere missies wilt doen.

Toen maar even gewitched naar de robot wereld en daar ging het dan wel weer goed haha. Staat trouwens nergens echt wat zwakke punten zijn van bepaalde bugs/robots he? Dat moet je zelf zien uit te vogelen denk ik?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 02:03:
[...]

Geen idee hoe of wat. Maar ik heb ook geen quick play gezien zoals @NightShadow22 zegt. Heb wel de mogelijkheid om een SOS beacon te gooien. Daarmee krijg je ook hulp? Vraag me verder wel iets af. Stel ik start een missie solo. Komen er dan meer aliens als je een missie met 3 doet? Of wordt het serieus makkelijker als je met meer speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:24
Oxigeon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 07:08:
[...]

Geen idee hoe of wat. Maar ik heb ook geen quick play gezien zoals @NightShadow22 zegt. Heb wel de mogelijkheid om een SOS beacon te gooien. Daarmee krijg je ook hulp? Vraag me verder wel iets af. Stel ik start een missie solo. Komen er dan meer aliens als je een missie met 3 doet? Of wordt het serieus makkelijker als je met meer speelt?
Moeilijkheidsgraad bepaalt het meeste. Spel lijkt, voor zover ik heb meegemaakt, niet te kijken naar het aantal spelers.

Quickplay staat aangegeven als je op de kaart kijkt om een missie te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-09 23:56
Stylze schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 06:24:
Zo zeg gisteren avond met een vriend wat missies gedaan maar zelfs op medium werden we bij een bug missie met van die grote ronde bugs die een soort groene poison schieten helemaal afgemaakt. Denk dat je eige lijk met 3 man minimaal moet spelen als je moeilijkere missies wilt doen.

Toen maar even gewitched naar de robot wereld en daar ging het dan wel weer goed haha. Staat trouwens nergens echt wat zwakke punten zijn van bepaalde bugs/robots he? Dat moet je zelf zien uit te vogelen denk ik?
Explosive wapens werken wel goed op cyborgs heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Man man man, matchmaking nog steeds dramatisch op PlayStation. Geen enkel woord ook over de patch. Zou gister komen maar niks laten weten is natuurlijk ook een optie.

Tof spel maar dit is wel schandalig intussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Daan0s schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:33:
Man man man, matchmaking nog steeds dramatisch op PlayStation. Geen enkel woord ook over de patch. Zou gister komen maar niks laten weten is natuurlijk ook een optie.

Tof spel maar dit is wel schandalig intussen.
Ja dat is het probleem op Playstation. We hebben nog de mazzel dat de game ontwikkelt wordt door Sony zodat ze misschien meer vaart erachter zetten. Maar meestal duurt het minimaal 2 weken voordat een patch doorgevoerd kan worden omdat deze ook gekeurd moet worden door psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben toch wel hyped geworden van HD2 dus heb ik hem maar gekocht, echter heb ik geen vrienden die dit ook gaan spelen, dus mochten er mensen zijn die samen willen knallen, je kan me toevoegen.

Platform: PS5
Psn naam: Roshgill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23
Hey allen, is HD2 goed te spelen met random medespelers? Ik gebruik ook geen headset en dergelijke, moet overdag al te veel communiceren dus gamen doe ik graag in (verbale) stilte 😉

Beter niet aan beginnen of prima te doen? Lijkt me wel een tof spel namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
Cardwizard schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:45:
Hey allen, is HD2 goed te spelen met random medespelers? Ik gebruik ook geen headset en dergelijke, moet overdag al te veel communiceren dus gamen doe ik graag in (verbale) stilte 😉

Beter niet aan beginnen of prima te doen? Lijkt me wel een tof spel namelijk
Is prima te doen, je kan pingen en de meeste dingen worden hardop geroepen door de poppetjes zelf. Bijvoorbeeld als iemand moet reloaden,op zijn laatste magazijn zit of een supply box oproept bijvoorbeeld.

Het is wel handiger om met mic te doen, vooral later bij de moeilijkere levels. Maar noodzakelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-09 23:56
Zie nu pas dat in de launch trailer een grote bestuurbare mech zit. Maar er staat bij dat die later na launch komt :p.

Maar vast sparen daarvoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Palindrome op 10-02-2024 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Is het een idee om ook de friend code toe te voegen aan de excel sheet? Zo kan je cross-platform mensen uitnodigen gok ik? (Heb het net aangeschaft maar zag de optie in het menu ineens)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bananenspin schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:21:
Is het een idee om ook de friend code toe te voegen aan de excel sheet? Zo kan je cross-platform mensen uitnodigen gok ik? (Heb het net aangeschaft maar zag de optie in het menu ineens)
Geen flauw idee hoe die friend codes werken. Maar je kan op generate friend key klikken maar die veranderd de keer erna als je erop klikt. Is die maar een paar minuten geldig? Of hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Oxigeon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:28:
[...]

Geen flauw idee hoe die friend codes werken. Maar je kan op generate friend key klikken maar die veranderd de keer erna als je erop klikt. Is die maar een paar minuten geldig? Of hoe werkt dit?
Oh je hebt gelijk hij lijkt te verdwijnen idd.. dat is wel erg onhandig. Dan ben je dus al sneller gebonden met het spelen met mensen op hetzelfde platform (in mijn geval steam), zonde...

HOI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oxigeon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 07:08:
[...]

Geen idee hoe of wat. Maar ik heb ook geen quick play gezien zoals @NightShadow22 zegt.
Heb jij toevallig je sony account wel gekoppeld. Dat was bij mij blijkbaar het issue.

Nu gekoppeld en kunnen mensen mij wel joinen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Net met een maat van mij een missie gedaan. Nu heeft die ineens achter elkaar CTD (crash to desktop) zodra een missie aan klikt.

al 4x achter elkaar maakt niet uit welke missie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 20:08:
[...]

Heb jij toevallig je sony account wel gekoppeld. Dat was bij mij blijkbaar het issue.

Nu gekoppeld en kunnen mensen mij wel joinen enzo.
Ik speel op PS. Ik ga er vanuit dat ik niets hoef te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oxigeon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:02:
[...]

Ik speel op PS. Ik ga er vanuit dat ik niets hoef te koppelen?
ah dan niet denk ik nee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:24
Ricmaniac schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:00:
Net met een maat van mij een missie gedaan. Nu heeft die ineens achter elkaar CTD (crash to desktop) zodra een missie aan klikt.

al 4x achter elkaar maakt niet uit welke missie
Ik heb geprobeerd deze avond wat te spelen, maar matchmaking is opeens erg lastig en ik crashte ook achter elkaar naar desktop. Eerder vandaag en gisteren (behalve matchmaking) geen last van gehad.
Ik laat het vanavond maar even voor wat het is, misschien teveel drukte op de servers :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53
Stom genoeg nog maar met HD1 ontdekt en bij toeval tegen HD2 aangelopen. Lijkt een epische game te zijn. Even weekje wachten of de boel stabiliseert en de bugs opgelost worden. Kan ik in de tussentijd het concept leren in HD1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:17
Ik heb een aantal potjes erop zitten. Ik heb in totaal 1 crash gehad, bij de allereerste missie. Daarna heb ik geen enkele crash gehad.

Matckmaking is inderdaad een beetje onstabiel. Ik krijg héél vaak dat ik een match vind, maar dan krijg ik een message 'unable to connect'.

Met vrienden spelen via een invite werkt dan wel perfect.

Het is een vermakelijke game, het is de 40 euro waard. Alleen hoop ik wel dat het spel lang leuk blijft. Het voelt nog wel wat karig aan, het is immers een live service game. Ze zullen meer content toevoegen in de toekomst.

De ontwikkelaar kijkt ook live mee en willen met die informatie het verhaal aanpassen. Afhankelijk hoe wordt gespeeld, zal het verhaal en content op worden aangepast.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 10-02-2024 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteravond had ik heel erg veel last van connection lost. Ook bij het spelen met andere Tweakers. Ook in mijn eigen ruimteschip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
Oxigeon schreef op zondag 11 februari 2024 @ 07:48:
Gisteravond had ik heel erg veel last van connection lost. Ook bij het spelen met andere Tweakers. Ook in mijn eigen ruimteschip.
Ja gek, was ik had dus helemaal nergens last van met mede-tweakers. Ook quick match is snel en soepel.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
Dit wordt de volgende studio die Sony gaat overnemen kan niet anders.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Gisteren toch ook maar gekocht :p
Tot nu toe maar kort gespeeld, stuk of 3 missies gedaan maar erg tof! Alleen nu liggen de servers plat?

Edit: na wat meer pogingen wel verbinding

[ Voor 14% gewijzigd door schaapiej op 11-02-2024 16:07 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:23:
Gisteren toch ook maar gekocht :p
Tot nu toe maar kort gespeeld, stuk of 3 missies gedaan maar erg tof! Alleen nu liggen de servers plat?

Edit: na wat meer pogingen wel verbinding
Ik kom er helemaal niet meer in. Failed to connect to server krijg ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yPEiQZ9v9w67ficr_PfVgB3S3-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LG8EIn3s3rueJyOQOKmFwSnJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg het spel morgen pas binnen maar moest lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lol op all keyshop was de game 30€ voor pc dus ik had net optijd mijn steam refund gedaan zodat ik een nieuwe key kocht via 3rd party. Scheelt toch een 10tje…

Is die refund te laat geaccepteerd 😝 nu is de game op die website ook 37€ ..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22
Ricmaniac schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:16:
Lol op all keyshop was de game 30€ voor pc dus ik had net optijd mijn steam refund gedaan zodat ik een nieuwe key kocht via 3rd party. Scheelt toch een 10tje…

Is die refund te laat geaccepteerd 😝 nu is de game op die website ook 37€ ..
Met dat schamele 10tje had je beter de devs van deze geweldige game kunnen supporten.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
Vinnocchio schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:14:
[Afbeelding]

Ik krijg het spel morgen pas binnen maar moest lachen
4 ofzo schoten met de railgun op unsafe.. niet te lang wachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Zo, hele middag HD2 gespeeld. na gister wat YT gezien te hebben kon ik niet wachten. Spel bevalt uitstekend. Inmiddels de steam tweakers een invite gestuurd. cu ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lekker aantal missies gedaan ook vanavond :) inmiddels level 6 en begin goed wegwijs te worden er uit :D

Wel heel jammer van de issues. paar keer strategems niet beschikbaar op het schip of warbonds die ineens verdwijnen en na een herstart weer terug zijn maar dan weer verdwijnen.

Beetje vervelend. Niet vloeiend te spelen nu zeg maar.

Wel een toffe game! vooral die turret unlocken voelde echt goed zeg. wat een fijn ding.
Mijn maat had zichzelf er al mee gekilled haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
was weer gezzelig @Froggle & @Verwijderd ! thx broskis.... wat een fucking game! wel een serieuze GOTY contender en sowieso best Co - op shooter made in recent history pfffoeee :F

[ Voor 13% gewijzigd door NightShadow22 op 11-02-2024 23:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
En nogmaals dank @G_Dragon voor de super opmaak van the gathering en de zeer functionele lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Graag gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
En jij natuurlijk ook bedankt @Ricmaniac :P

[ Voor 41% gewijzigd door NightShadow22 op 12-02-2024 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Update over de server issues:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hx_nVRlPAsHJxjgoKRzYfqNd6p4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MjbOU3zAltTEtOznV8MDyEmM.jpg?f=fotoalbum_large

Ze zijn er iig van op de hoogte en zijn er mee bezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
de eerste en 3e toevallig net in de afgelopen anderhalf uur gekeken haha. Leuke video's :)
Heb ook alweer zin in morgen om verder te spelen :P hopelijk wat minder issues dan deze avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Ricmaniac schreef op maandag 12 februari 2024 @ 02:08:
[...]

hopelijk wat minder issues dan deze avond.
Die blijven nog wel even helaas:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7yKvkKaMwoGWjujR2f2bLrRooo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ST40gJ44aARpsTqcyXuTaTVz.png?f=fotoalbum_large

Hopelijk kunnen ze de servercapaciteit verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Vinnocchio schreef op maandag 12 februari 2024 @ 07:30:
[...]

[Afbeelding]

Ja ik kijk vanavond wel weer en zal wel extra opletten met de rewards, want die heb ik gisteren over de laatste potjes dus uiteindelijk ook niet gekregen. Dacht op dat moment, dat komt er later wel bij, maar dat lijkt dus niet te gebeuren. Geen rewards is herstarten en hopen dat je het dan dus wel doet (na 30x spammen op het login scherm).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
NightShadow22 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:04:
En nogmaals dank @G_Dragon voor de super opmaak van the gathering en de zeer functionele lijst
Geen enkel probleem, daarvoor zijn we hier ook met elkaar!
Maar voor de functionele lijst moet je toch echt @Ricmaniac bedanken, want hij heeft hem gemaakt en ik heb hem alleen maar toegevoegd..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Vind dit echt een bijzondere game.. Aan de ene kant denk ik, hmm doe weer hetzelfde, heb die bug of terminator al vaker gezien. Aan de andere kant blijf ik de game opstarten om nog even een paar missies te doen.. Die explosies, de gfx, echt enorm vet.. Jammer van de "bugs" in de game nog, hoop dat ze die snel fixen. Wapen upgrade/unlock systeem vind ik overigens wel een beetje matig. Iets meer variatie was wel leuk geweest.

Kwam er gisteren ook achter dat je met de reload knop wel het e.e.a. aan je wapen kan veranderen. Rate of fire, zoom level etc..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 23:28
Toch ook maar gekocht na de positieve ervaringen te lezen. 40€ is de gok ook wel waard.
Helemaal uitgekeken op COD, hopelijk is dit wat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Gisteren mn eerste missies gedaan, solo is echt minder leuk. Ik heb dus mijn nickname toegevoegd aan de sheet en alle ps mensen een invite gestuurd. Dus als je denkt, wie de f*ck is MxMayne1, it's a me

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:34
Lijkt me een geweldig intens spel maar met randoms qua teamplay lijkt me dit onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:19
Ik heb deze game ook maar gekocht gisteren. Echt een zalige game. Enkel nog maar met randoms meegedaan. Heb me nu ook toegevoegd aan de sheet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vinnocchio schreef op maandag 12 februari 2024 @ 07:30:
[...]

[Afbeelding]

Ondanks alles wel top dat dit een probleem voor ze is zeg maar :P veel meer spelers dan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
internaut schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:33:
Lijkt me een geweldig intens spel maar met randoms qua teamplay lijkt me dit onmogelijk.
gister 2 games met randoms gedaan. ging meer dan prima. Zolang iedereen gewoon een beetje op de pings reageerd van 1 (wat bij mij beide keren was) gaat het gewoon heel goed.

Soms heb je wel een incapabele speler er tussen zitten maarja :P is part of de fun zullen we maar zeggen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
m0nk schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:19:
Vind dit echt een bijzondere game.. Aan de ene kant denk ik, hmm doe weer hetzelfde, heb die bug of terminator al vaker gezien. Aan de andere kant blijf ik de game opstarten om nog even een paar missies te doen.. Die explosies, de gfx, echt enorm vet.. Jammer van de "bugs" in de game nog, hoop dat ze die snel fixen. Wapen upgrade/unlock systeem vind ik overigens wel een beetje matig. Iets meer variatie was wel leuk geweest.

Kwam er gisteren ook achter dat je met de reload knop wel het e.e.a. aan je wapen kan veranderen. Rate of fire, zoom level etc..
Oh dit wist ik ook niet. hoe dan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internaut
Reload knop inhouden voor de opties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:23
Vanmorgen de knoop toch ook maar doorgehakt. Wat een vette game zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Matchmaking is vanavond echt niet te doen, kom geen enkele party in... Toch wel een smet op een hele vette game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Roshnak schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:33:
Matchmaking is vanavond echt niet te doen, kom geen enkele party in... Toch wel een smet op een hele vette game.
Ja mega vervelend. Goed ze hebben hun excuses er ook voor aangeboden en doen uiterst hun best maar ja maakt het niet voor ons als spelers minder vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
Wat ik wel nog een beetje mis is het upgraden van je wapens. Bij het eerste deel had je een kleine “skill tree” per wapen. Die moest je unlocken met samples.

Datzelfde geldt trouwens voor de stratagems. Die kon je in deel 1 ook steeds beter maken.

Wel heel tof vind ik dat de samples daadwerkelijk meegenomen moeten worden en achterblijven waar je doodgaat.

Het stukje matchmaking is irritant. Maar geloof wel dat dat gefixeerd gaat worden. En dan is t wel echt een hele toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Andere squads joinen gaat inderdaad nog altijd moeizaam maar tot nu toe heb ik altijd success door eerst zelf een missie te selecteren en dan even op het schip te blijven. Binnen no-time vult mijn party dan met anderen. Dat werkt met name goed op de automatron planeten vreemd genoeg.

Intussen lvl 14 en een aantal coole strategems unlocked. De auto cannon is heel effectief tegen armored tegenstanders, ook heel cool dat een buddy je kan reloaden terwijl je aan het schieten bent (is ook een achievement voor).

De mortar turret vind ik ook echt heel fijn, gewoon ergens beschut dumpen en hij doet z'n ding op grote afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh op PC vanavond ging het beter.
Ik heb 2x een random groep gejoined en vervolgens 2 missies met vrienden zonder issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Merk wel dat als je vanaf 0% liberation op 1 planeet bezig bent en samen met de rest van de wereld dus die planeet wil liberaten je wel "lang" bezig bent op 1 planeet.. en dus veelal hetzelfde aan het doen bent.

Je hoeft natuurlijk niet die planeet specifiek te doen maarja voor de weekly quest wil je wel gewoon bijdrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Net nog even paar missies gedaan van een difficuly hoger. Dan gaan je warbonds ook een stukkie sneller en je Samples. Heb nu 104 van die common Samples. Weet alleen nog niet wat ik er mee wil unlocken :P zo veel keus wat goed kan zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 12-02-2024 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/14zOb1NeAZXuE-P6qLhhQijJ774=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rhE5ht4yU9gnHa01NCyQPZX9.jpg?f=fotoalbum_large

@Froggle @Verwijderd tactical Nuke 🔥 Check😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Offtopic: Gaan jullie je lekker druk maken om een bedankje... Als je dat zo erg nodig hebt moet je denk even verder zoeken

Ontopic: Ik zit ECHT even te dubben om deze game te kopen, 40 euro valt opzich mee.
Ik zit heel veel positieve reviews te bekijken maar tegelijk denk ik bij het kijken van de video's, ben je niet snel uitgekeken ?

Het zijn ECHT veel zelfde handelingen en ook vijanden daarnaast zijn het telkens kleine wereldjes heb ik het idee ?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jeroenzer schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:53:

Ontopic: Ik zit ECHT even te dubben om deze game te kopen, 40 euro valt opzich mee.
Ik zit heel veel positieve reviews te bekijken maar tegelijk denk ik bij het kijken van de video's, ben je niet snel uitgekeken ?

Het zijn ECHT veel zelfde handelingen en ook vijanden daarnaast zijn het telkens kleine wereldjes heb ik het idee ?
Ja het ligt er denk ik een beetje aan wat je verwacht of wat je zoekt in het spel.

Ik persoonlijk zou het bijvoorbeeld niet spelen als ik geen vrienden had die het speelde.
Het kan prima met randoms maar het brengt voor mij niet het plezier wat ik er uit haal als met vrienden.

Je doet inderdaad veel hetzelfde. je 50e missie is relatief gezien hetzelfde als je eerste. maar de gameplay speelt gewoon goed en als dat gepaard gaat met plezier dan is het gewoon een goeie game.

Weet niet of je op pc zou spelen maar je kan hem altijd aanschaffen en stoppen met 119 minuten op de klok he :P als je dan merkt van: "oke dit is niet wat ik had verwacht" kan je gewoon refunden op steam zonder reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31
Jeroenzer schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:53:
Offtopic: Gaan jullie je lekker druk maken om een bedankje... Als je dat zo erg nodig hebt moet je denk even verder zoeken

Het is zeker repetitief, zelf vind ik het heerlijk zo'n game om af en toe een paar potjes te spelen.
het heeft gewoon ook een lekker luchtige grappige insteek wat het plezier wel echt vergroot zeker met een stel vrienden.

Vind het zelf wel jammer dat er weinig echt te upgraden is, dan zou ik er wel nog meer tijd in kunnen steken.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:04:
[...]

Ja het ligt er denk ik een beetje aan wat je verwacht of wat je zoekt in het spel.

Ik persoonlijk zou het bijvoorbeeld niet spelen als ik geen vrienden had die het speelde.
Het kan prima met randoms maar het brengt voor mij niet het plezier wat ik er uit haal als met vrienden.

Je doet inderdaad veel hetzelfde. je 50e missie is relatief gezien hetzelfde als je eerste. maar de gameplay speelt gewoon goed en als dat gepaard gaat met plezier dan is het gewoon een goeie game.

Weet niet of je op pc zou spelen maar je kan hem altijd aanschaffen en stoppen met 119 minuten op de klok he :P als je dan merkt van: "oke dit is niet wat ik had verwacht" kan je gewoon refunden op steam zonder reden
Ik ga het denk ik wel op pc spelen ALS ik de game koop.
Ik speel zelf The Division 2 en dat vind ik echt een heerlijke game, speel ik ook met altijd zelfde mensen en via discord kletsen etc.

Maar ik begrijp dat ik van soort Division gameplay niets hoef te verwachten ? Zeker niet mbt gearing up ?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jeroenzer schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:24:
[...]

Maar ik begrijp dat ik van soort Division gameplay niets hoef te verwachten ? Zeker niet mbt gearing up ?
Klopt, het is geen looter shooter.. eigenlijk alleen een shooter.

Je loot voornamelijk alleen maar een paar materials als je ze vind om dingen in je schip te unlocken die je vervolgens in battle weer sterker maken.

en Medals die je gebruikt voor het unlocken van andere gear en ook cosmetics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Gisteren weer paar potjes met wat Tweakers gespeeld, en dat was weer genieten! We gingen naast de main zaken ook echt op zoek naar andere side missies. Gisteren de "Guard Dog" ontdekt. Een extra hulpje die echt wel wat toe kan voegen. Blijft ook de gehele missie bij je om damage doen. Als je dood gaat, kan je hem eventueel weer oprapen.

Het is nog even zoeken welke upgrades zou echt een mooie toevoeging zijn. Ook qua armor lijk ik meer voorkeur te hebben voor Medium zodat ik net even wat sneller kan bewegen. Nog een paar potjes en dan kan ik waarschijnlijk de Premum Warbond unlocken. d:)b

Tja ik kan niet ander zeggen dat ik deze game heel leuk vind! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:19:
Gisteren weer paar potjes met wat Tweakers gespeeld, en dat was weer genieten! We gingen naast de main zaken ook echt op zoek naar andere side missies. Gisteren de "Guard Dog" ontdekt. Een extra hulpje die echt wel wat toe kan voegen. Blijft ook de gehele missie bij je om damage doen. Als je dood gaat, kan je hem eventueel weer oprapen.

Het is nog even zoeken welke upgrades zou echt een mooie toevoeging zijn. Ook qua armor lijk ik meer voorkeur te hebben voor Medium zodat ik net even wat sneller kan bewegen. Nog een paar potjes en dan kan ik waarschijnlijk de Premum Warbond unlocken. d:)b

Tja ik kan niet ander zeggen dat ik deze game heel leuk vind! :Y
Die guarddog is chill he! ik had hem gisteren gewoon in een missie gevonden op de grond.
Ga hem zeker unlocken wanneer ik dat kan. Volgens mij was het wel pas level 15 ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:22:
[...]

Die guarddog is chill he! ik had hem gisteren gewoon in een missie gevonden op de grond.
Ga hem zeker unlocken wanneer ik dat kan. Volgens mij was het wel pas level 15 ofzo
Lvl 10 En 7500 credits volgens mij. Je hebt ook nog de Guard dog Rover. Deze werkt met een laser beam. De gewone schiet gewoon kogels. Soms verdwijnt hij weer in de backpack voor cooldown/reload. Maar vond het nuttig om deze mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:27:
[...]

Lvl 10 En 7500 credits volgens mij. Je hebt ook nog de Guard dog Rover. Deze werkt een laser beam. De gewone schiet gewoon kogels. Soms verdwijnt hij weer in de backpack voor cooldown/reload. Maar vond het nuttig om deze mee te nemen.
Oh nice, ja vooral dat het de hele missie blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik las dat de warbonds maandelijks hernieuwd worden maar dat de bestaande nooit verdwijnen. Dat vind ik een veel betere insteek dan de fomo die veel andere live service games hanteren. Als je een tijdje niet speelt ben je heel veel mis gelopen.

Benieuwd naar de nieuw factions op den duur. Helldivers 1 had als 3e faction de Illuminati, die erg te vergelijken waren met de Protons van Starcraft. Deel 1 had ook andere voertuigen naast mechs, dus die verwacht ik hier ook wel op den duur. Als Arrowhead de game net zo goed support als het eerste deel dan zie ik het voor een langere tijd populair blijven.

Ze zijn alleen wel duidelijk overrompelt door het daverende succes. Deel 1 had slechts 7000 concurrent users op Steam op zijn hoogtepunt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
kazuka schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:34:
Ik las dat de warbonds maandelijks hernieuwd worden maar dat de bestaande nooit verdwijnen. Dat vind ik een veel betere insteek dan de fomo die veel andere live service games hanteren. Als je een tijdje niet speelt ben je heel veel mis gelopen.
oh dat is wel heel nice ja. Wayfinder is ook zo'n game die dat soort van doet. althans.. met hun battlepass. Dan koop je hem in de periode dat die season is maar zit geen time limit wanneer je hem moet completen. Zo zou het altijd moeten zijn vind ik.

Nou is dat in helldivers iets anders natuurlijk gezien het niet om een battlepass gaat die je moet kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 13-02-2024 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
De game nu 10 uur gespeeld, helemaal verslaafd. Voor PS5 is het eenvoudig met randoms te spelen door een missie te selecteren en dan even te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
In de toekomst gaan er dus nog oorlogen of planeten bijkomen want als alle planeten bevrijd zijn kan je in feite niks meer doen ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

internaut schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:48:
In de toekomst gaan er dus nog oorlogen of planeten bijkomen want als alle planeten bevrijd zijn kan je in feite niks meer doen ofwel?
Misschien wordt het wel elke maand gereset. Of zorgen ze dat het precies op de maand liberated wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Naja als je naar de map kijkt zie je nog heel veel sectoren.. Nog genoeg om op te vullen iig lijkt me? Zou wel vet zijn als ze dungeons toevoegen oid, met bosses etc.. Geen idee hoe ze dit in HD1 deden..

[ Voor 33% gewijzigd door m0nk op 13-02-2024 15:02 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Vanmiddag tijdens de lunch weer wat potjes gespeeld, het blijft leuk. Het lukt mij echter maar niet om die Chargers snel dood te krijgen, las ergens dat de SG-225 goed schijnt te werken dus misschien die maar eens proberen.

Quick play op ps5 lijkt niet te werken, maar een missie starten en wachten op randoms werkt wel goed.

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
Echt al in tijden niet zo hooked geweest aan een nieuwe game.

Ik speel normaal eigenlijk alleen maar korte single players. En nooit multiplayers. Maar man man man wat is dit lachen.

Tot nu toe alleen maar met randoms gespeeld. Vaak gaat de samenwerking best aardig. Maar kan me voorstellen dat het met 4 open mics echt helemaal next level is.

Ben nu level 9 volgens mij. Ook leuk dat ik wordt gedwongen verschillende wapens te gebruiken. Bij deel 1 was ik al snel vast geroest in m’n trident build.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Laatst online: 11-09 14:35
Heb het ook maar aangeschaft, heb me ook toegevoegd aan de lijst op de lijst.
doordat ik alleen maar single player games speelde niet veel vrienden meer, dus hopelijk lukt het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Net opgestart en het gezicht van die man is zó realistisch dat ik me afvraag of het cgi is of echt. Heel veel zin in!
Vraagje: is die super citizen upgrade het waard?

[ Voor 15% gewijzigd door Vinnocchio op 13-02-2024 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Vinnocchio schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:47:
Net opgestart en het gezicht van die man is zó realistisch dat ik me afvraag of het cgi is of echt. Heel veel zin in!
Vraagje: is die super citizen upgrade het waard?
Nee de premium warbond speel je gewoon gratis vrij als je beetje doorspeelt.

nog n paar potjes en heb m ook binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door NightShadow22 op 13-02-2024 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Had nog maar net HD1 ontdekt week voor release HD2. Toch gelijk doorgeschakeld. Wat een top game. Doet mij beetje denken aan mix tussen war zone en mass effect multiplayers. En met name de laatste maakt het voor mij dat ik nu al verslaafd ben.

Gister nodige potjes met thebspin, een buddy van hem en ricmaniac gedaan. Hogere moeilijkheidsgraad is bizar chaotisch maar wat een fun. Kan het spel alleen maar aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Laatst online: 04-09 22:58
Net level 10 geworden en vind het top spel. Ik heb zelf maar 1 crash gehad tijdens de eerste solo missie (tijdens de extraction). Ik speel de game met een vriend en soms wat randoms.

Ik speel momenteel op Medium, maar wil graag naar Challenging met een (vaste) groep.
Ik heb mijzelf ook toegevoegd aan de lijst en houd mij aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Maar als je nu de map bekijkt is mega veel dus al liberated. was het op day one van de game allemaal infested?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Heb alle ps5 spelers die hun naam in de openingspost hebben gezet een friendrequesr gedaan. Ik probeer mijn naam erin te zetten maar dat lukt me niet op iPhone? Zal straks even met pc proberen.

Heb toch maar die upgrade gekocht, kunnen de devs vast gebruiken haha

Shit is kut zonder mic, sorry guys. Tips voor cheap headset met mic is welkom

[ Voor 28% gewijzigd door Vinnocchio op 13-02-2024 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vind het ook wel nice dat je gewoon als je op de map kijkt je vrienden allemaal ziet spelen en hun gewoon kan joinen als er plek is.

Scheelt een hoop waneer je veel mensen hebt toegevoegd :P

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste