Ik wil in de 21344 Orient Express een motor inbouwen om mee te kunnen rijden
Welke moet ik kopen op de Lego site
Welke moet ik kopen op de Lego site
Ja . dan hoor ik geluid als ik op het knopje druk .Gim schreef op zondag 2 maart 2025 @ 11:06:
[...]
Heb je de steen ook al los geprobeerd voordat je hem in de set verwerkte? Deed ie het dan wel? Indien ie dan wel werkt dan toch een fout tijdens t bouwen naar alle waarschijnlijkheid.
[ Voor 29% gewijzigd door Hansw1 op 05-03-2025 13:21 ]
De type machine heeft nog plastic zakjesRubjeMazter schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 13:28:
[...]
Ik had zowel die eerste als die laatste bij 1 set afgelopen week
Dat vind ik wel een groot nadeel van die 'papieren' zakjes: ze zijn niet meer doorzichtig dus je moet echt 't zakje openen en erin kijken om te zien of je alles eruit hebt gehaald t.o.v. de doorzichtige zakjes.
Het lijkt er toch op dat ik een hoog foutmarge bij mijn type machine heb .davidov schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:32:
[...]
Inderaad, er lijkt nu bijzonder bovengemiddeld veel mis te gaan. Het kan een statistische uitschieter zijn (niks is onmogelijk), maar waarschijnlijker is het dat er foutjes worden gemaakt.
Ik heb zitten slapen ik had over het kleine tandwieltje gekeken in de verpakking en een groter tandwieltje erop gezet .Arunia schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 14:17:
[...]
Ik moest even zoeken, maar zit erboven en die schuiven met de tandwielen in elkaar.
Het zou kunnen dat je de pin van één van beide in het verkeerde gat hebt gedaan?
Of de juiste lengte van de pin? Die is 5,5 lang namelijk, wellicht heb je per ongeluk de kortere gepakt?
Die voor het kleine tandwiel is die van 4 lang.
Ik wil niet te kritisch zijn maar nu valt mij op dat in de bouwinstructie van de piano de onderdelen die je moet aanbrengen niet meer rood omlijnd worden aangegeven zoals bij de type machinehimlims_ schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:49:
[...]
De piano is nogal stevig in prijs - en de “doelgroep” is beperkt(er).
Heb m 2x gebouwd; eerste keer paar fouten in mechanisme gemaakt (laat avond, weinig licht, whiskey) waardoor m afgebroken heb, en opnieuw begonnen.
Dat gezegd hebben; denk dat je erg veel plezier zult hebben van deze set. Ben van mening dat het nog steeds een van de meest innovatieve, technisch hoogstandje is en prachtige display van Lego.
(Aanvullend met de app/muziek)
@Hansw1 tip: sorteer op type/variant; niet op kleur. Kan wel op kleur en type, maar dan moet je een eigen pick-n-brick opstelling hebben (veel volume) dat is weg gelegd voor mannen als bartezz (waar is die eigenlijk gebleven?
Je hebt volkomen gelijk , Ik ontdekte gelukkig een fout die ik gemaakt had .himlims_ schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:16:
[...]
vandaar dat ik zei; erg goed opletten! (en of digitaal pdf bestandje erbij pakken) heb m niet voor niets 2x hoeven bouwen. Vandaar ook advies op type ipv kleur te sorteren.
De telefoon maakt verbinding echter hoor ik een fluittoon en als ik op luisteren druk gaat het kleine tandradwieltje draaien ( ik heb niet gekozen voor afspelen )L23 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:08:
[...]
De telefoon moet een Bluetooth verbinding maken met het apparaat, dus op je telefoon kijken met welke bluetooth apparaten je kan verbinden en deze er dus ook tussen staat.
Ik begrijp de laatste foto niet met het groene pijl ; moet het grote tandwiel het kleine tandwiel aandrijvenmeesje schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Heb je je smartphone wel verbonden? Het geluid komt uit je smartphone en niet uit de ingebouwde elektronica.
[Afbeelding]
Ik had grote tandwieltje verkeerd om geplaatst ; nu heb ik het hersteld en valt het grote wieltje tegen het kleine wieltje aanmeesje schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:17:
[...]
@Hansw1 De tandwielen moeten inderdaad tegen elkaar komen. Anders is er geen overbrenging naar de lange as. Deze lange as zal er voor zorgen dat de toetsen zullen bewegen. De groene pijl geeft in mijn ogen de draairichting aan. Indien de tandwielen niet tegen elkaar zitten moet je even terug bladeren en kijken waar je wat fout gedaan hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Hansw1 op 13-03-2025 22:33 ]
Dat doe ik ook maar het gaat mij om dat grijze onderdeel op de laatste foto links met de 5 ronde gaten ,meesje schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:48:
[...]
Waarom bouw je niet gewoon door? Figuur 316 toont nog steeds dit onderdeel.
[ Voor 5% gewijzigd door Hansw1 op 16-03-2025 11:48 ]
Dat is ook het leuke aan het bouwproces bij Lego sets.L23 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 11:56:
@Hansw1 Ik neem aan stap 316, blz 243. Ik zie in ieder geval niks geks ook al heb ik de set zelf niet gebouwd. Het hoeft nu niet duidelijk te zijn, gewoon verder bouwen en het wordt vanzelf duidelijk. Dat is ook het leuke aan het bouwproces bij Lego sets.
Ik heb de plastic zak goed gecontroleerd of er iets is achter geblevenTc99m schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:44:
[...]
Sorry als het misschien een beetje te direct overkomt, maar het is echt extreem onwaarschijnlijk dat er zo vaak een onderdeel mist in je sets, het is een beetje alsof je drie maanden achter elkaar de staatsloterij wint.
Controleer goed of er niet steentjes zijn achtergebleven in zakken of in de doos, op de grond zijn gevallen, in de stofzuigerzak zitten, of dat je dit steentje dat je nu mist per ongeluk bij een eerdere stap hebt gebruikt, i.p.v. een ander steentje dat er heel erg op lijkt (andere kleur bijvoorbeeld).
De set is nieuw , ik baal hier wel van omdat het nu de tweede maal is bij een setJer0en schreef op maandag 17 maart 2025 @ 22:14:
Heb je de set nieuw uit de doos of is het 2e han(d)s?
Je zou tussen de resterende blokjes in ieder geval even kunnen checken of er niet hetzelfde blokje in een andere kleur tussen ligt. Als dat zou is dan zou ik in het reeds gebouwde deel gaan kijken of er ergens een bruin exemplaar zit en dit dubbelchecken met de handleiding.
De service van Lego is uitstekend niets mis meeArunia schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 10:20:
@Hansw1 Je kunt nog steeds de onderdelen los bij Lego gratis bestellen. Dus buiten die 20 euro bon kun je hem sowieso compleet maken.
Wij mistten een zakje van de Optimus Prime set. Dus waar 2x zakje 2 had moeten zijn, hadden we er maar één. Die kregen we compleet opgestuurd. Uiteindelijk bleek dat zakje ergens anders in te zitten omdat we toen in Legoland waren en op de tafel aan het bouwen, maar toch. Als er veel mist, zou ik kijken of je wel de hoeveelheid blokjes hebt en niet dus een zakje mist.
:strip_exif()/f/image/UjKLx4oZZmignVk5GFMPYsFk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Hansw1 op 24-03-2025 17:22 ]
Het zijn meerdere stenen die ik niet terug vind van figuur 187 tm figuur 208 ook de bevestiging haakjes van figuur 193 . Ik heb alles goed nagekeken kijk ik toch ergens overheen en zitten ze al in de pianoL23 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:42:
@Hansw1 Ik heb dit nog niet meegemaakt. Wel een keer een set compleet in elkaar gezet (LEGO Art 21226 Create Together) en toen opgehangen aan te dunne visdraad. Volgende dag een flinke knal en toen lagen de stenen van de lijst door de hele kamer. Was toen ook wel verbaasd hoe makkelijk Lego stenen zich dan verstoppen. Dus wellicht goed zoeken in de kamer of even goed controleren of ze er niet gewoon tussen liggen.
Advies geven vind ik verder lastig. Het is eerst gewoon afbreken/herstellen tot je weer op een punt komt dat je een stap in het boekje kan volgen om weer op te bouwen. Dat zal iedereen denk ik anders aanpakken en het heeft denk ik ook geen zin voor mij om de instructies er bij te pakken. Ik zou in ieder geval eerst van wat je nu nog in elkaar hebt zitten even goed aandrukken, verschillende stenen zitten half los op de foto.
Om het weer goed te kunnnen herstellen ben ik terug gegaan naar de situatie figuur 186 op blz 142 ( zie foto )Transportman schreef op maandag 24 maart 2025 @ 19:17:
[...]
Als ik de foto zo zie en je verhaal lees, heeft die een flinke klap gehad, gezien de verbogen en losgeschoten delen, dan kunnen de steentjes die je nu mist zomaar ergens in de kamer ergens onder of achter liggen, want Lego blokjes wegen bijna niets en als ze eenmaal vaart hebben, kunnen ze heel ver komen.
Of de stenen uit 187 nog op de piano zitten, zal je verder moeten kijken waar dat bouwdeel aan de piano wordt bevestigd en of ze daar nog zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Hansw1 op 24-03-2025 21:37 ]
Ik zal gerust iets verkeerd hebben gemonteerd bij de bevestiging van de poten, Ik heb iets te hard gedrukt toen ik de poten wilde bevestigen waardoor de piano naar beneden klapte en het zwarte gedeelte wat rond loopt er afschoot .TinusXIII schreef op maandag 24 maart 2025 @ 22:58:
[...]
Wat wil je nu van ons horen? Dat ding is gevallen, steentjes zijn weggeschoten en je kan ze niet vinden. Daar kunnen wij je niet bij helpen.
Volgens mij had je de poten zelf al vastgezet met een mindere verbinding dan Lego zei omdat je Legostukjes niet kon vinden toch?
Dat heb ik ook gedaan maar dan loop ik meteen vast als ik het gedeelte weer opnieuw wil opbouwen .Tc99m schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 10:26:
[...]
Stenen die je eerder gemonteerd hebt, kunnen niet zomaar zijn verdwenen.
Als je er niet meer uitkomt, zit er maar een ding op: stap voor stap afbreken totdat je weet dat wat je in het boekje ziet, overeenkomt met wat je voor je ziet. Vanaf die bouwstap ga je weer verder.
Allereerst mijn excuses ik kende de optie thumbs up niet zodoende dat ik deze niet geactiveerd heb bij de advies berichten . Ik neem het advies om de piano vanaf het begin opnieuw te herbouwen ter harte want ik kom er zo niet meer uit .Tc99m schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 10:36:
[...]
Zie mijn eerdere (iets aangepaste) post: desnoods opnieuw beginnen. Als je een set hebt laten vallen kan er veel los zijn geschoten. Vraag anders even iemand die met je mee kan kijken. Voor ons is het online lastig om dat bij zoveel stappen te moeten doen.
Ik kan best tegen (opbouwende ) kritiek maar voordat ik aan de piano begon heb ik de Retro radio en Vespa scooter naar tevredenheid gebouwd . Hierna begon ik aan de type machine en met wat fouten mijnerzijds is deze uiteindelijk gelukt met bouwen . Ik geef toe dat ik de bouw van de piano onderschat heb maar als ik niet de pech had dat hij door zijn poten zakte was hij uiteindelijk toch klaargekomen . Het afspelen en luisteren werkte goed .Kerngezond schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 02:49:
[...]
Ik vind dit een beetje een flauwe opmerking. Iedereen kan LEGO bouwen. Wel ben ik het ermee eens dat @Hansw1 misschien wat te veel hooi op z’n vork heeft genomen en beter een iets eenvoudigere set kan proberen. Het hoeft niet meteen kinderlego te zijn maar wel een set die minder technisch en ruimtelijk inzicht vereist en wat vergevingsgezinder is wat foutjes betreft. Er zijn legio sets te vinden die mooi, groot en indrukwekkend zijn maar waarbij je nog eens een foutje kan maken zonder dat het geheel niet meer werkt of in elkaar stort. Dit geldt alleen al voor bijna alle grote gebouwensets.
Ik heb nooit beweerd dat het Lego model vanzelf instort . Ik had teveel druk uit geoefend bij het plaatsen van de poten van de piano en daardoor schoot er een gedeelte losDCNY schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 19:26:
[...]
Schijnt nog veel veel veel moeilijker te zijn dan de piano. Stort vaak in heb ik gehoord. Ook regelmatig missende stukjes.
Dat geeft de burger weer moed. Ik wacht nog even misschien komt er nog een kortingsactie Ik las wel dat je momenteel dubbele punten krijgt op bepaalde sets . Ik weet niet of dit ook voor deze set geld .Goosebirdy schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 12:07:
[...]
Ik heb deze in fijne periodegebouwd dat ik echt zin had en niet alleen “om even iets anders te doen”, ik vond deze absoluut niet moeilijk, gewoon wat je mag verwachten van een set als deze. Alleen, zoals altijd, met de draden wat verkeerd gedaan, maar zonder voorbeeld erbij zien gasten het niet. Knopen, veters etc. is allemaal niet mijn ding
![]()
De piano vond ik uitdagender. Daar kon ik een steentje niet 5 stappen verder alsnog plaatsen bij het technische gedeelte, dat had ik bij de Endurence geen enkele keer (praat mijn vrouw mij bij dan luister ik half en bouw ik halfen dat kan mijn brein niet aan
en vergeet dan wel eens iets……
Gisteravond, zonder vrouw thuis, overigens ook gebeurd, nu bij Ferrari Daytona, na zakjes 1 hield ik twee blauwe pinnen over, anderen hadden dit niet….. voelt stevigaan, dus ik laat het maar hierbij
Ik heb nog 3000 punten als compensatie gekregen worden die ook afgetrokken voor de berekening van de insiderspunten . Ik zie bij de 10350 1725 punten staan dus dan zou je 3450 punten krijgen als ik het begrijpTc99m schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:29:
[...]
Het gaat om deze sets: https://www.lego.com/nl-n...KUs_HP-P-INSDR-7YPZDVKGWU
(Kun je ook zelf op de LEGO webshop zien door op de actie te klikken…)
De Endurance zit er zo te zien niet tussen.
Hou er sowieso rekening mee dat Insiders punten alleen worden berekend op het bedrag dat je daadwerkelijk uitgeeft. Als je dus een kortingscode gebruikt, wordt het bedrag dat je uitgeeft lager, en krijg je dus ook minder punten.
Ja die is nu klaar was niet makkelijk om de los geraakte delen opnieuw te bouwenmeesje schreef op zondag 30 maart 2025 @ 15:24:
@Hansw1 Is het nu nog gelukt met de piano? Heb je deze volledig kunnen afronden?
ik zag er eerst een beetje tegen op maar Goosebirdy vond hem makkelijker als de pianomeesje schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:12:
[...]
Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. Dat de gaten niet overeenkomen met de pluggen komt deze ik doordat je toch ergens een fout hebt gemaakt tijdens het bouwen.
Hopelijk gaat je het bouwen van de 10335 beter af. In ieder geval lijkt me dit een erg mooie set. De reviews zijn erg positief.
Hier nog even een foto en een van de drie andere die ik de afgelopen maanden heb gebouwdL23 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:52:
[...]
Geen foto van het eindresultaat? Mooi dat het uiteindelijk gelukt is.
:strip_exif()/f/image/PwXDOLN7Jl5GGAuZNQKunfUd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eJSopnDoe2bxtOsiABacv9YO.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Hansw1 op 30-03-2025 17:21 ]
Ik ben een laatbloeier met het zelf bouwen ik kocht hoofdzakelijk lego voor mijn zoon .SuBBaSS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 17:30:
Da's toch alle "ellende" wel waard om die sets er dan uiteindelijk zo bij te zien staan!?
Ik heb hem gisteren besteld maar vast naar de bouwinstructie gekeken op de Lego siteGoosebirdy schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 12:07:
[...]
Ik heb deze in fijne periodegebouwd dat ik echt zin had en niet alleen “om even iets anders te doen”, ik vond deze absoluut niet moeilijk, gewoon wat je mag verwachten van een set als deze. Alleen, zoals altijd, met de draden wat verkeerd gedaan, maar zonder voorbeeld erbij zien gasten het niet. Knopen, veters etc. is allemaal niet mijn ding
![]()
De piano vond ik uitdagender. Daar kon ik een steentje niet 5 stappen verder alsnog plaatsen bij het technische gedeelte, dat had ik bij de Endurence geen enkele keer (praat mijn vrouw mij bij dan luister ik half en bouw ik halfen dat kan mijn brein niet aan
en vergeet dan wel eens iets……
Gisteravond, zonder vrouw thuis, overigens ook gebeurd, nu bij Ferrari Daytona, na zakjes 1 hield ik twee blauwe pinnen over, anderen hadden dit niet….. voelt stevigaan, dus ik laat het maar hierbij
Dat klopt 100% ; vandaag de 10335 Endurance binnen gekregenhimlims_ schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:12:
[...]
kuddos voor doorzetten! gefeliciteerd met de piano. En als nu terug kijkt dan is die ellende snel vergeten, en ben je extra trots op het eind resultaat!
Als ik op mijn telefoon heb ingelogd met mijn account en daarna de Qr code moet scannen dan ga ik naar camera en lees de Qr code in . Ik krijg dan toch de melding weer dat hij de pagina niet kan vindenQuattroNL schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:10:
[...]
Uit ervaring weet ik dat je eerst ingelogd moet zijn op de Lego-site (dus je moet een account hebben) en dan pas de QR-code scannen (alles op hetzelfde device, bij voorkeur gewoon je telefoon).
Dan gaat het bij mij altijd goed.
O, je krijgt altijd maar 20 punten, ongeacht de grootte/prijs van de set
[ Voor 7% gewijzigd door Hansw1 op 03-04-2025 23:26 ]
Ik heb een van de bevestigingen ( in het midden) teveel naar achteren geplaatstReinier schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:12:
Dit heb je toch aardig anders zitten dan in de instructie staat?
[Afbeelding]
Waar je de roze cirkel hebt aangebracht moest inderdaad naar vorenReinier schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:12:
Dit heb je toch aardig anders zitten dan in de instructie staat?
[Afbeelding]
Nog even ik ben verschillende malen opnieuw begonnen maar krijg steeds het zelfde resultaatNotSoSteady schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:38:
[...]
Bij Hans niet. Hij denkt dat Tweakers zijn persoonlijke vraagbaak is. Als ie een nieuwe set heeft gekocht dan kun je er zeker van zijn dat dit topic weer wordt vervuild met allerlei vragen bij de simpelste stappen.
Dat klopt Ik wil alleen even aangeven waar het probleem zit waar ij nu tegen aanloop .LAD93 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:32:
[...]
Misschien is het slimmer om je aan de stappen van de handleiding te houden? In het plaatje van de handleiding staan al die andere dingen in die half ronde cirkel er nog niet op, maar bij jou wel?
Dat heb ik meerdere malen gedaan maar kom steeds uit op het zelfde resultaatBarbapapa852 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:42:
Ergens snap ik al die vragen van wat er niet past of wat fout gegaan is niet. is het ook niet 1 van de dingen van lego om er zelf achter te komen wat je fout gedaan hebt ? eventueel gewoon door stappen weer af te breken en opnieuw op te bouwen.
Nog even Ik had 78 geplaatst en ben bij 79 met het plaatsen begonnen aan het uiteinde en naar 78 toe. Toen liep ik vast omdat er geen ruimte genoeg wasTransportman schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 16:32:
[...]
Je probeert iets ergens tussen te stoppen, maar volgens de handleiding hoef je het nergens tussen te stoppen. Dus waarom zit er bij jou iets waar je het tussen moet stoppen? Volgens de reacties van anderen hier, omdat je stappen niet in de juiste volgorde aan het doen bent en een volgende stap verkeerd uit hebt gevoerd, waardoor je nu niet goed uit komt. Je hebt stap 79 fout gedaan terwijl je nog met 78 bezig bent. Als je dus terug gaat naar de staat van stap 77, dan 78 doet, dan volgt de juiste uitvoering van 79 daarna vanzelf.
Wat stom over het hoofd gezien te haastig met bouwen , excusesRubjeMazter schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:13:
[...]
Hey Hans, als je de steentjes omdraait heb je de andere (juiste) structuur.
Deze stenen zijn zo gemaakt dat ze beide kunnen zijn (op jouw eerste foto zie je ook dat de achterkant horizontale groeven heeft een geen verticale).
Het is de prutser toch nog geluktThe Eagle schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:56:
[...]
https://watbenjedan.nl/
The saga continues, wordt nog een hele lange bouw zo
Nee , dat is geen kier , is bruin van de stenen onderlaagMillie-ano schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 15:48:
[...]
Goed bezig prutser Hans! Zou alleen je dak ff aandrukken, of horen die kieren daar![]()
![]()
Dank , waarschijnlijk los geschoten met het optillenBardu schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 15:59:
[...]
Je grijze dakstenen op de foto net rechts van de torenspits sluiten niet strak aan. Simpel aandrukken en het is perfect.
Netjes hoor. Dit is typisch zo'n build die je in je woonkamer kan zetten. Leuk om er een elektrisch waxinelichtje in te doen (oplaadbaar met afstandsbediening). Leuk effect zonder dure verlichtingsset.
Dank , ik ga het aanpassenReinier schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 16:13:
[...]
Sommige groene ronde studs van de bomen zitten ondersteboven
Ik ben een fan van Sherlock Holmes zowel de verhalenbundel als de geweldige tv serie met Jeremy BrettTc99m schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:07:
Sherlock Holmes Book Nook is nu ook officieel aangekondigd: https://brickset.com/arti...holmes-book-nook-revealed!
Ik heb alle Holmes-verhalen gelezen, en er zitten in deze set grappige features die de book nooks van LEGO onderscheidt van 'reguliere' book nooks (die meestal statisch zijn en hooguit een lampje hebben), maar ondanks dat denk ik persoonlijk dat ik 'm aan me voorbij laat gaan
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door Hansw1 op 27-05-2025 15:09 ]
Dat is juist het probleem dit lukt niet je moet veel kracht zetten om ze er in te kunnen klikken en dan laat een gedeelte los van het dakdeelalmightyarjen schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 15:41:
[...]
Je moet de dakdelen vastklikken in de clips, heb je dat wel gedaan?
[Afbeelding]
Ik heb de stappen in de volgorde van de handleiding uitgevoerd ( figuur 517 tm 554 ) en niet op een later tijdstipredwing schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:02:
[...]
Als je die vastmaakt als je bouwwerk op het punt is waar staat dat je dat moet doen gaat dat redelijk eenvoudig. Je lijkt het nu op een later tijdstip te willen doen dus dat maakt het sowieso al lastiger. En als het nu helemaal niet gaat omdat er dan stukken niet meer passen zou ik je huis afbreken tot het punt waar je die dingen vast moet klikken, want dan heb je in de stappen erna iets fout gedaan.
Nu begrijp ik zijn opmerking hij wil zeker weten dat het echte Lego isrammes schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 11:29:
[...]
[Afbeelding]
Ik denk dat ze deze bedoeld
Het zal me niet verbazen als er een Chinese knockoff is waarbij dat 100 logo er niet op staat.
Is de uitgave met 100 erop meer waard dit omdat hij dit zo specifiek vraagtPoekie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 12:51:
@Hansw1 Latere uitgaves van die camera hebben "Walt Disney Tribute Camera" rechtsboven. Die 100 was alleen in het jubileumjaar. Deze staat gewoon bij Lego zelf op de site.
[Afbeelding]
https://www.lego.com/nl-n...sney-tribute-camera-43230
Komt hij ook eerder beschikbaar voor insiders leden net zoals de 10357 Shelby Cobra 427 S/CCLB schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:47:
Neuschwanstein-kasteel is officieel gepresenteerd:
3455 steentjes voor 269,99 euro...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zie dat hij nu al voor 219 euro wordt aangeboden als voorbestellingCLB schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:47:
Neuschwanstein-kasteel is officieel gepresenteerd:
3455 steentjes voor 269,99 euro...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Misschien een kritische vraag is het niet een beetje saai met het bouwen van de pyramideSuBBaSS schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:35:
Ik wist dat ik hem heel tof vond (beetje pyramide fascinatie hier) maar was hem nog niet tegengekomen in de fysieke winkels waar ik kom.
Vandaag stond ie er wel, dus meteen meegenomen.![]()
[Afbeelding]