Ik zie liever niet een GoT dat lijkt op Microsoft Edge qua layout dus ik ben heeeel dankbaar voor de CustomCSS Snippet van @
.oisyn die het hele ding wegpleurt !!!
Ik had liever gezien dat de development tijd die eraan was besteed naar dit soort ellende was gegaan :
Idioot grote afbeeldingen die echt totaal nergens voor nodig zijn en prima hadden volstaan door in het formaat van "GoT - Grote Thumbnail" gepost te worden vanuit de Tweakers Album i.p.v. de direkte upload functie op het forum die alles veel te groot neerkalkt !!!

Ze gaan gewoon weg na de zoveelste rare keuze voor de website of alleen GoT denk ik, want ik mis elk jaar steeds meer gebruikers die er al jarenlang waren...

Voor mij dat laatste, de informatiedichtheid kan mij niet hoog genoeg liggen maar gaat toch bij iedere update verder achteruit.
Waarom dat zo moet, geen idee. Het is niet dat ik Tweakers ooit als wallpaper wil hebben ofzo.
Het probleem is dat men van Tweakers een veel te algemeen bekende website heeft gemaakt en daardoor is het allemaal gewoon steeds raarder geworden...
Zo bezoek ik de Frontpage al jaren niet meer, want dat gaat echt nergens meer over zowel qua artikelen als het ontwerp ervan...

Vind ik ook van smartphones overigens, alles clean en minimalistisch doet me niet zoveel.
Het is een gebruiksvoorwerp, geen kunstobject.
Doe jezelf een lol en gebruik wat anders dan Android of iOS
Daar word je gewoon blij van als je ziet hoe het ook kan !!!
* nero355 is dagelijkse UBPorts Ubuntu Touch gebruiker, maar Jolla SailFish mag ook op het moment dat die een keer goedkoop een Sony telefoon scoort!
Meer dan een 2560x1600 scherm @ 27 inch hoef ik echt niet hoor en zelfs op mijn 24 inch 1920x1200 scherm heb ik genoeg ruimte naast mijn browser, want wie gaat er nou vandaag de dag nog fullscreen browsen op een 24 inch 1920x1080 scherm of beter

Dat vraag ik me elke keer weer af op het moment dat er weer eens een rare keuze wordt gemaakt op een website die ik bezoek : Voor de eerste keer of voor de zoveelste keer...
Heb je ooit gehoord van
"We complain because we care!" toevallig
De mensen die klagen zijn de gebruikers waar je het van moet hebben als website en helemaal als een forum zijnde !!
Tante Truus en Ome Henk die af en toe langskomen of zelfs nooit terugkomen zijn niet relevant in dat verhaal en kan het waarschijnlijk ook niks schelen uiteindelijk...
Er veranderen nou eenmaal dingen.
Zolang het goede veranderingen zijn is daar niks mis mee, maar de laatste jaren worden er steeds meer rare slechte keuzes gemaakt en dat is gewoon ronduit vreemd...
Ik kan me de grootste verandering van Tweakers en GoT nog heel goed herinneren :
We gingen van het legendarische PAARS naar de style van de Frontpage die op dat moment nog maar een jaartje of zelfs korter was toegepast en eigenlijk gewoon een strakke doorontwikkeling was van wat we ervoor hadden en dat was simpelweg PRACHTIG !!!
Ik mocht toen zelfs van @
crisp stiekem meekijken via een linkje @ Tweakers IRC Server/Channel en kon eigenlijk niet wachten todat het er was !!!
En ik was uiteindelijk echt niet de enige die er zo over dacht...

Er zijn dingen verandert, en over 2 weken merk je er niks meer van (tenzij je blijft hangen dan heb je overal last van natuurlijk).
Op een gegeven moment gaat men gewoon weg inderdaad...