Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneumann
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-02 18:12
Omhoog omlaag slider.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7cw25QjXKJoxP8GFX-MnQoisKio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IWMsk7Cd6PUXPhFp2aNTqtht.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noef
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-05 23:45
Rocketman schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:41:
Is er al iemand die een One Plus 12(R) van Super Tech Espana Store binnen heeft?
Mijn bestelling van Eleczone is nog niet verzonden maar ik zie in de reviews van hun aliexpress dat de eerste mensen hun toestel al ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noef
benjamin94 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:10:
[...]

Besteld op 20 maart besteld bij "ELECZONE Espana Store". Nog niet binnen, maar toevallig gisteren eindelijk opgestuurd.
[Afbeelding]
Heb je deze inmiddels al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-04 17:17
Hoe kan ik instellen op mijn OP12 dat software van onbekende bronnen altijd wordt geaccepteerd?
Voor de rest puik dingetje hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:02
FJVersteeg schreef op donderdag 18 april 2024 @ 21:41:
Hoe kan ik instellen op mijn OP12 dat software van onbekende bronnen altijd wordt geaccepteerd?
Voor de rest puik dingetje hoor!!
Zoek in instellingen naar installiebronnen. Daar kan je aangeven welke apps apk's mogen installeren.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:00
Waarschijnlijk kijk ik er ergens heel erg overheen maar met de standaard camera app heb je optie om 10bit heic foto's te maken, maar is er ook een raw optie?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
The-Source schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:08:
Waarschijnlijk kijk ik er ergens heel erg overheen maar met de standaard camera app heb je optie om 10bit heic foto's te maken, maar is er ook een raw optie?
Via master modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Nou in master heb je wel een PRO setting maar dat is niet hetzelfde als een foto als RAW opslaan.
Ook daar zie ik geen optie om foto's als RAW op te slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:40
The-Source schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:57:
[...]

Nou in master heb je wel een PRO setting maar dat is niet hetzelfde als een foto als RAW opslaan.
Ook daar zie ik geen optie om foto's als RAW op te slaan.
In Mastermodus bovenaan op het icoontje met "jpg" tikken, daar kan je naar raw overschakelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ewivis
Elpenoor schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:25:
[...]

In Mastermodus bovenaan op het icoontje met "jpg" tikken, daar kan je naar raw overschakelen.
Dit :-) @The-Source

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
Daar was is dus naar opzoek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 20:41
Rocketman schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 00:44:
[...]

Nee, op 11 april zou ik hem ontvangen moeten hebben, maar ik kreeg het bericht dat door de vele bestellingen het iets langer kan duren. Ik ben benieuwd.
Vandaag kreeg ik via de GLS koerier de One Plus 12 12/256 bezorgd. Ik hoefde vreemd genoeg niet te te tekenen voor ontvangst. Na bestelling bij Super Tech Spain via Aliexpress heb ik 29 dagen moeten wachten op levering, maar het was wel de moeite waard want ik heb slechts 569 euro betaald. Alles werkt, ook Google Wallet. Men zou ook een US-Euro adapter leveren, maar die zat er niet bij. Geen probleem, want ik heb er toch een paar liggen. Wat een fijne telefoon is dit trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
@Rocketman dus er zat geen SuperVOOC lader bij?
Die zijn los ook wel de nodige euro's waard maar hoort eigenlijk wel in de doos te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naizzen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:52
Rocketman schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:11:
[...]

Vandaag kreeg ik via de GLS koerier de One Plus 12 12/256 bezorgd. Ik hoefde vreemd genoeg niet te te tekenen voor ontvangst. Na bestelling bij Super Tech Spain via Aliexpress heb ik 29 dagen moeten wachten op levering, maar het was wel de moeite waard want ik heb slechts 569 euro betaald. Alles werkt, ook Google Wallet. Men zou ook een US-Euro adapter leveren, maar die zat er niet bij. Geen probleem, want ik heb er toch een paar liggen. Wat een fijne telefoon is dit trouwens!
Mooi zeg! Het is wel een lange tijd wachten geweest, maar een betere deal ga je voorlopig niet vinden denk ik. Top dat alles werkt, en hopelijk blijft het ook werken.
Zijn ze nu uiteindelijk uit Spanje verstuurd ook?
Had deze, net als mijn Trading Shenzen versie, ook een rubber case in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naizzen
The-Source schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:53:
Die zijn los ook wel de nodige euro's waard maar hoort eigenlijk wel in de doos te zitten.
Hij bedoelt waarschijnlijk het verloop stukje van de SuperVooc lader met 2 platte pinnen naar 2 ronde pinnen. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
The-Source schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:53:
De lader zat er wel bij, maar niet de verloopadapter van us naar euro stekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
naizzen schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:20:
[...]

Mooi zeg! Het is wel een lange tijd wachten geweest, maar een betere deal ga je voorlopig niet vinden denk ik. Top dat alles werkt, en hopelijk blijft het ook werken.
Zijn ze nu uiteindelijk uit Spanje verstuurd ook?
Had deze, net als mijn Trading Shenzen versie, ook een rubber case in de doos?
Ja, die rubberen hoes zat erbij, maar ik gebruik liever een book case. Het pakket werd verstuurd vanuit Madrid.

[ Voor 3% gewijzigd door Rocketman op 25-04-2024 15:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noef
Mijn bestelling van Eleczone is vandaag eindelijk verzonden. Trackingnummer werkt. Zal updaten als ik hem binnenkrijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneumann
Volume van mijn beltoon en meldingen gaat soms uit zichzelf op uit staan, waardoor ik de telefoon niet kan horen. Iemand een idee? Slider gebruik ik niet en staat op uit. De overige volume, media en alarmen staan dan wel gewoon op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
johnneumann schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 13:55:
Volume van mijn beltoon en meldingen gaat soms uit zichzelf op uit staan, waardoor ik de telefoon niet kan horen. Iemand een idee? Slider gebruik ik niet en staat op uit. De overige volume, media en alarmen staan dan wel gewoon op aan.
Slider juist op beltoon zetten ipv geluid uit?
Niet storen per ongeluk ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
Ik ben er nog niet in geslaagd om een usb verbinding te maken tussen mijn OP12 en de PC. Ik heb de usb driver van OP geinstalleerd, maar op geen enkele manier zie ik de OP12 in de verkenner terug als driveletter. Ik heb wel een verbinding via het Microsoft account ingesteld, maar ik zag dat de foto's helaas niet in de volledige omvang te downloaden zijn. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Rocketman schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:07:
Ik ben er nog niet in geslaagd om een usb verbinding te maken tussen mijn OP12 en de PC. Ik heb de usb driver van OP geinstalleerd, maar op geen enkele manier zie ik de OP12 in de verkenner terug als driveletter. Ik heb wel een verbinding via het Microsoft account ingesteld, maar ik zag dat de foto's helaas niet in de volledige omvang te downloaden zijn. Hoe los ik dit op?
Ook notificatie-balk naar beneden geswiped en daar je verbinding gekozen? Die staat namelijk standaard op "Alleen opladen".

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
Anonymoussaurus schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:27:
[...]

Ook notificatie-balk naar beneden geswiped en daar je verbinding gekozen? Die staat namelijk standaard op "Alleen opladen".
In mijn vorige telefoon kreeg ik dat venstertje te zien zodra ik de telefoon in de pc plugde. Bij de OP12 helaas niet, ik krijg alleen een venster met een oplaadpercentage te zien. Als ik daar op klik, gebeurt er niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:25
Rocketman schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:58:
[...]

In mijn vorige telefoon kreeg ik dat venstertje te zien zodra ik de telefoon in de pc plugde. Bij de OP12 helaas niet, ik krijg alleen een venster met een oplaadpercentage te zien. Als ik daar op klik, gebeurt er niets.
Je moet niet ergens op klikken, maar zoals aangegeven (van boven) naar beneden swipen.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rocketman
Opgelost, connectie met de pc lukt vreemd genoeg alleen met de meegeleverde rode usb kabel van OnePlus en dat ook op alle usb poorten.Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rocketman schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:40:
Opgelost, connectie met de pc lukt vreemd genoeg alleen met de meegeleverde rode usb kabel van OnePlus en dat ook op alle usb poorten.Bedankt voor de hulp!
Gaar hoor... Mijn OnePlus Nord 3 werkt wel met een third-party kabel (USB 3.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noef
Welke screen protector gebruiken jullie? N.a.v. wat research op de OnePlus subreddit blijken er twee opties te zijn wat betreft third party screen protectors: een hydrogel soort en tempered glass.

Hydrogel heb ik in het verleden gehad die ik bij de Mediamarkt kon laten plakken; opzich beschermde deze het scherm wel goed maar het materiaal was vrij zacht en rubberachtig, dus het was niet vlak en je kon bijvoorbeeld kleine afdrukjes zien. Misschien dat de nieuwe versies beter zijn, iemand die hier ervaring mee heeft?

Dan wat tempered glass betreft heb je eigenlijk alleen maar die soorten die je met lijm en UV-licht moet plakken. Ben hier wat huiverig mee aangezien het eraf halen enorm lastig gaat, maar schijnt dat volgens Reddit die van de merken Mocolo en Smartdevil wel oké zijn, iemand die deze toevallig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:25
Ik laat het originele OnePlus screenprotector al jaren zitten op de telefoon.
En dat gaat prima.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
noef schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:30:
Welke screen protector gebruiken jullie? N.a.v. wat research op de OnePlus subreddit blijken er twee opties te zijn wat betreft third party screen protectors: een hydrogel soort en tempered glass.

Hydrogel heb ik in het verleden gehad die ik bij de Mediamarkt kon laten plakken; opzich beschermde deze het scherm wel goed maar het materiaal was vrij zacht en rubberachtig, dus het was niet vlak en je kon bijvoorbeeld kleine afdrukjes zien. Misschien dat de nieuwe versies beter zijn, iemand die hier ervaring mee heeft?

Dan wat tempered glass betreft heb je eigenlijk alleen maar die soorten die je met lijm en UV-licht moet plakken. Ben hier wat huiverig mee aangezien het eraf halen enorm lastig gaat, maar schijnt dat volgens Reddit die van de merken Mocolo en Smartdevil wel oké zijn, iemand die deze toevallig heeft?
Geen screen protector gebruiken? Het glas is toch best goed tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas600
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-08-2024
Ervaren jullie ook mindere intense kleuren bij het maken van een video op de Oneplus 12 met Dolby Vision ingeschakeld?
Als ik de vergelijking maak met een video zonder DV ingeschakeld vind ik de kleuren echt ondermaats. Ik denk dat dit ligt aan de camera zelf vermits ik bij het bekijken van een gedownloade test video met DV topkwaliteit te zien krijg. Verder heb ik kunnen vergelijken met een iPhone 14, die ook DV heeft, en de kwaliteit op de iPhone is toch stukken beter.
Ik vroeg me af of dit een geïsoleerd probleem is die enkel tot mijn toestel beperkt is of eerder een algemeen probleem die eventueel zal opgelost worden door middel van een toekomstige update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noef
Ewivis schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:38:
[...]

Geen screen protector gebruiken? Het glas is toch best goed tegenwoordig?
Dacht ik inderdaad ook, echter gebruik ik nu mijn S20 FE een paar maanden met niks erop, en het heeft al wel een collectie haarkrasjes verzameld. Ookal heeft het Gorilla Glass 3 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
noef schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:40:
[...]

Dacht ik inderdaad ook, echter gebruik ik nu mijn S20 FE een paar maanden met niks erop, en het heeft al wel een collectie haarkrasjes verzameld. Ookal heeft het Gorilla Glass 3 :|
Gorilla victus 2 is wel een stuk beter dan Gorilla Glass 3 he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas600
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-08-2024
Andreas600 schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:21:
Ervaren jullie ook mindere intense kleuren bij het maken van een video op de Oneplus 12 met Dolby Vision ingeschakeld?
Als ik de vergelijking maak met een video zonder DV ingeschakeld vind ik de kleuren echt ondermaats. Ik denk dat dit ligt aan de camera zelf vermits ik bij het bekijken van een gedownloade test video met DV topkwaliteit te zien krijg. Verder heb ik kunnen vergelijken met een iPhone 14, die ook DV heeft, en de kwaliteit op de iPhone is toch stukken beter.
Ik vroeg me af of dit een geïsoleerd probleem is die enkel tot mijn toestel beperkt is of eerder een algemeen probleem die eventueel zal opgelost worden door middel van een toekomstige update?
Iemand gelijkaardige ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Andreas600 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 10:27:
[...]

Iemand gelijkaardige ervaringen?
Ik heb hdr nooit echt geprobeerd... Vind de kwaliteit best aardig al eigenlijk zonder hdr. Ik zal eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noef
Rocketman schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:11:
[...]

Kan ik vragen hoelang de bezorging via GLS duurde, want mijn pakket staat al 5 dagen op "Package shipped out from warehouse". De mijne is eveneens verzonden vanuit Madrid via GLS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rocketman
noef schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 12:18:
[...]

Kan ik vragen hoelang de bezorging via GLS duurde, want mijn pakket staat al 5 dagen op "Package shipped out from warehouse". De mijne is eveneens verzonden vanuit Madrid via GLS.
Ik denk dat dit ongeveer 4 dagen duurde. Madrid>Essen>Utrecht>Eemnes. Ik kon dat volgen via de Belgische GLS site, niet de Nederlandse. Het pakketje werd afgegeven zonder verplichte handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Vraag aan de bezitters van een OnePlus 12: is er een instelling om de positie van de klok in de statusbar te kiezen? Ik zie aan diverse screenshots dat deze zich standaard links bevindt. Knap irritant imo. Ik gebruik op dit moment voor mijn OnePlus 8 Pro nog een Magisk-module om deze te centreren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Upquark schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 16:53:
Vraag aan de bezitters van een OnePlus 12: is er een instelling om de positie van de klok in de statusbar te kiezen? Ik zie aan diverse screenshots dat deze zich standaard links bevindt. Knap irritant imo. Ik gebruik op dit moment voor mijn OnePlus 8 Pro nog een Magisk-module om deze te centreren.
Nee is er niet stock.
Persoonlijk vind ik links prima. Heel vroeger was hij juist rechts.. moest ik ook wennen dat hij ineens links stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Jammer, dan moet ik er maar mee leven (net besteld). Is er verder überhaupt nog een goede reden om te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Upquark schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:26:
Jammer, dan moet ik er maar mee leven (net besteld). Is er verder überhaupt nog een goede reden om te rooten?
"Goede reden" om google wallet functie niet te kunnen gebruiken (de betaal functie) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Upquark schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:26:
Ik was er ook altijd van.. maar tegenwoordig niet echt meer nodig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Enige wat ik met root wel fijn vind is dat je met adaway het zonder local vpn kan draaien. Maar weegt niet op tegen de Google Pay mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
The-Source schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:17:
Enige wat ik met root wel fijn vind is dat je met adaway het zonder local vpn kan draaien. Maar weegt niet op tegen de Google Pay mogelijkheid
Ik heb dat ooit een ook gedraaid, maar had vaak dat ineens mijn internet niet meer werkte of YouTube lang moest bufferen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-07 09:08
Ik ga binnenkort toch maar een OP12 bestellen bij TZ. In NL zakken de prijzen bijna niet en bij TZ is de 16/512 versie nu voor <700,- te krijgen. En voor zover ik hier gelezen heb, werken deze chinese versies goed en zijn er geen verschillen met de in NL bestelde versies (behalve dan de verloopplug die je voor de adapter nodig hebt).

Zijn er nog aanraders mbt tot hoesjes?
Ik zit zelf te denken aan:
- Spigen Tough Armor Case of Ultra Hybrid Case
- Ringke Fusion X
Die laatste beschermd vogens mij de camera's ook heel goed. Vraag me alleen af of die niet te dik is.
Heeft er iemand ervaring met deze Rinke?

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Update .610, niks spannends:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oWqs8eSndEIgX9nHQB_whdf0QZw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fteZcaJjP5CfXWe4338wFimM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Ewivis op 06-05-2024 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naizzen
Joop_Klepzeiker schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:03:
Ik ga binnenkort toch maar een OP12 bestellen bij TZ. In NL zakken de prijzen bijna niet en bij TZ is de 16/512 versie nu voor <700,- te krijgen. En voor zover ik hier gelezen heb, werken deze chinese versies goed en zijn er geen verschillen met de in NL bestelde versies (behalve dan de verloopplug die je voor de adapter nodig hebt).

Zijn er nog aanraders mbt tot hoesjes?
Ik zit zelf te denken aan:
- Spigen Tough Armor Case of Ultra Hybrid Case
- Ringke Fusion X
Die laatste beschermd vogens mij de camera's ook heel goed. Vraag me alleen af of die niet te dik is.
Heeft er iemand ervaring met deze Rinke?
Er zit een hele goede zwarte rubber case bij de TZ versie, die kan ik echt aanraden. E-sim werkt niet, maar dat was al eerder vermeld in dit topic.
Ik had bij OnePlus zelf nog die 100W dual charger gekocht, handig met USB A en C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:08

-CJ

Not remastered

Net nieuw bij de OnePlus 12, overgestapt vanaf een OnePlus 9 Pro. Ik vind de statusbalk bovenin enorm groot (of hoog, hoe je het bekijkt). Verticale hoogte is groter dan bij de 9 Pro, ook al staan alle letters op klein.

Iemand een manier gevonden om dit te verkleinen? Is zo zonde van de schermruimte. Heel veel draait ook niet fullscreen.

All I had to do was follow the damn train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
-CJ schreef op maandag 6 mei 2024 @ 20:50:
Net nieuw bij de OnePlus 12, overgestapt vanaf een OnePlus 9 Pro. Ik vind de statusbalk bovenin enorm groot (of hoog, hoe je het bekijkt). Verticale hoogte is groter dan bij de 9 Pro, ook al staan alle letters op klein.

Iemand een manier gevonden om dit te verkleinen? Is zo zonde van de schermruimte. Heel veel draait ook niet fullscreen.
Via ontwikkelaaropties je dpi instellen naar bijvoorbeeld: 450 dpi

Dan is hij al een stuk kleiner.

Let op, na een reboot moet je het opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Is het ergens mogelijk om die cph device name aan te passen? Regelmatig als ik een Google security melding krijg zie ik deze naam terwijl andere fabrikanten wel normaal met een naam en toestel omschrijving worden gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
The-Source schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:46:
Is het ergens mogelijk om die cph device name aan te passen? Regelmatig als ik een Google security melding krijg zie ik deze naam terwijl andere fabrikanten wel normaal met een naam en toestel omschrijving worden gemeld.
Volgens mij niet. Is codenaam van de fabrikant voor bepaald toestel van bijvoorbeeld india of EU.

Zo had ik vroeger de LG G2, ik had de D802, maar je had ook de D800 of D803. Waren het andere types voor andere regio.

Ik vermoed dan ook dat de OP12 van TZ een ander type is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ

-CJ

Not remastered

Ewivis schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:04:
[...]

Via ontwikkelaaropties je dpi instellen naar bijvoorbeeld: 450 dpi

Dan is hij al een stuk kleiner.

Let op, na een reboot moet je het opnieuw instellen.
Dank voor de suggestie. Goeie optie om de tekst op schermen kleiner te krijgen maar de hoogte van de statusbalk verandert niet.

Ik moet nog even verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
-CJ schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 08:47:
[...]

Dank voor de suggestie. Goeie optie om de tekst op schermen kleiner te krijgen maar de hoogte van de statusbalk verandert niet.

Succes met zoeken, ik denk dat je weinig kans hebt dat je het vindt. Mocht het wel het geval zijn, laat het dan weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-06 22:21

MasterFreak

Zeker weten!

-CJ schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 08:47:
[...]

Heb je de Weergavegrootte al eens op klein gezet?
Dan wordt systeembreed de teksten etc wat minder lomp, ook in de statusbalk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
MasterFreak schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:15:
[...]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat die al op klein zou staan. Is redelijk makkelijk te vinden toch? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -CJ

-CJ

Not remastered

MasterFreak schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:15:
[...]

Ewivis schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:44:
[...]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat die al op klein zou staan. Is redelijk makkelijk te vinden toch? :D
Klopt :*)

De tekstgrootte is prima, de balk zelf is onnodig groot. Zou ideaal zijn als 'ie meteen onder selfiecamera stopt.

[ Voor 10% gewijzigd door -CJ op 07-05-2024 15:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 15:51
Kreeg op mijn 12R (EU) vandaag firmware 14.0.0.701 aangeboden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4AsRQ09_eAJfyhWpH0AHBMj1-k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vAYYyXAC1SKtRLDeWYqAtsUh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
JdJtA schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:46:

[Afbeelding]
Dat ziet er indrukwekkender uit dan de updates voor de 12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Developer Preview:

https://oxygenupdater.com/article/454/

@Anonymoussaurus

[ Voor 13% gewijzigd door Ewivis op 14-05-2024 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkie001
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-06 09:01
Goedenavond

Ik heb nu deze screenprotector besteld
Voor meer en teveel geld 😅

In de categorie genant veel haha

Later op Ali de zelfde voor een minder prijs gevonden maar wat is de ervaring?

https://a.aliexpress.com/_EuzpFDD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0kmldSa_zDltuLCDS4sC1K_rlWg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ODEWkiht5ZC76grYmTsIPITw.jpg?f=fotoalbum_large

Maar voor dat ik de originele screenprotector er af trek wil ik jullie ervaringen horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
@okkie001 Ik herken de verpakking wel van de insta reclames maar die waren met privacy scherm en alleen Iphone en Samsung toestellen. Gaat de protector ook echt met de curve mee of alleen het vlakke deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkie001
@The-Source
Ja die zit er op
zie de foto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_d54NP-OLawtYFjJrqodALpUimg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l89ohZ97je4nrGdqxXaNZwQy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:35
JdJtA schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:46:

[Afbeelding]
Dat is een heel pak meer dan op mijn 12, daar kreeg ik maar een security update :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb al het 1 en ander gezocht maar is er naast een APK pakket (xda forum en werkt wellicht niet op OP12) een meer standaard manier om van die rode 1 op je homescreen klok af te komen?
Voor rond het 14:xx moment kan het in 1e instantie nog wel eens verwarrend wezen dat je denk het is toch nog geen 4 uur. (denk dat kleurenblindheid in rood/groen segment niet mee helpt hier in ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ja? :P Ik ben onderdeel van Oxygen Updater, dus ik weet idd dat dat gepost is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Anonymoussaurus schreef op zondag 26 mei 2024 @ 13:32:
[...]

Ja? :P Ik ben onderdeel van Oxygen Updater, dus ik weet idd dat dat gepost is. ;)
Het is meer van, wil je het misschien liever zelf hier melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholomeo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 22:14
Is er een manier om maximale helderheid te forceren op de oneplus 12?
Netflix is gewoon te donker om naar te kijken.
Helderheid automatisch en maximaal is nog steeds te donker om donkere scenes te bekijken.
Helderheid manueel ook.
Brightness app vertelt me dat de helderheid ( bij alles maximaal) op 70% staat.
Ga je echter in de zon staan, dan verhoogt de helderheid wel voldoende. Een felle lamp schijnen rechts naast de front camera heeft hetzelfde effect.
Iemand een fix?

16 x sunpower 430wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuOnline
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:38
Bartholomeo schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:29:
Helderheid automatisch en maximaal is nog steeds te donker om donkere scenes te bekijken.
Helderheid manueel ook.
Ga je echter in de zon staan, dan verhoogt de helderheid wel voldoende. Een felle lamp schijnen rechts naast de front camera heeft hetzelfde effect.
Iemand een fix?
In de Netflix app kun je ook de brightness aanpassen aan de linker kant van het scherm. Mocht je dit nog niet hebben geprobeerd kan dat misschien helpen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dIFznwMXlcyT566lBLkMMhAyls=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JR1aDEJS2Dc30e1iXnFKcq1J.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Bartholomeo schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:29:
Helderheid manueel ook.
Iemand een fix?
In de review zie je ook terug dat de piekhelderheid eigenlijk zo goed als gelijk is bij kleine delen van het scherm, danwel bij volledige schermhelderheid:

review: OnePlus 12 en 12R - Veelbelovende toestellen

Ik heb er geen last van denk gezegd, ik denk dat je inderdaad die build in helderheid balk moet gebruiken, in Netflix werkt de normale niet...

Edit: net gecontroleerd: werkt gewoon los van elkaar gewoon.. is veranderd dan..

[ Voor 3% gewijzigd door Ewivis op 28-05-2024 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartholomeo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 22:14
De helderheid in Netflix staat ook maximaal. Ik vermoed dat het ligt aan het type scherm. Zwart is echt zwart. Als ik het vergelijk met mijn oude telefoon zie je pas hoeveel dieper het zwart gaat.

16 x sunpower 430wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:03
Een paar vragen over de OnePlus 12. (i) zitten er nog nadelen aan een Chinese rom met oxygen OS? (ii) wie heeft een goede gcam voor de OP 12? Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zuukie schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 09:39:
Een paar vragen over de OnePlus 12. (i) zitten er nog nadelen aan een Chinese rom met oxygen OS? (ii) wie heeft een goede gcam voor de OP 12? Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor de moeite.
  1. Veel bloatware en analytics
  2. Ja: https://www.celsoazevedo....amera/dev-BigKaka/f/dl65/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07 05:25
Vraagje,
Op mijn oneplus 11 had ik een app, waar ik bij een update zo bij lokale instellingen de update kon instaleren. Ik vond dat erg fijn, omdat je niets hoefde te veranderen in zip of apk. Helaas doet de app het niet op oneplus 12.
Waar kan ik dezelfde app downloaden die bruikbaar op mijn oneplus 12 is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
wilke77 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 16:11:
Vraagje,
Op mijn oneplus 11 had ik een app, waar ik bij een update zo bij lokale instellingen de update kon instaleren. Ik vond dat erg fijn, omdat je niets hoefde te veranderen in zip of apk. Helaas doet de app het niet op oneplus 12.
Waar kan ik dezelfde app downloaden die bruikbaar op mijn oneplus 12 is?
Oxygen Updater (?). :)
Ewivis schreef op zondag 26 mei 2024 @ 14:42:
[...]

Het is meer van, wil je het misschien liever zelf hier melden?
Nee hoor, maakt mij niet uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-05-2024 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich28
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-06-2024
Hallo allemaal,

Sinds gister gebruik ik de OnePlus 12.

Op geen enkele manier lukt het mij niet om de notificaties van bv whatsapp en outlook op je vergrendelscherm zonder inhoud te tonen.

Bij mijn vorige telefoon, een Samsung, kon je bv alleen het app icoon laten zien, zodat je weer dat je een appje of mailtje hebt.

Op de OnePlus12 kan je het enigzins uitzetten, ik probeer het via:  instellingen,apps,app-beheer, meldingen beheren, toestaan, vergrendelscherm aanvinken en dan meldingsggevens verbergen op vergrendelscherm.

Dan lijkt hij het te doen voordat 1-2x, maar dan toont hij toch de inhoud van het bericht.

Andere optie: instellingen,meldingen en statusbalk, vergrendelscherm,app en meldingsinhoud verbergen. Werkt ook niet..

Hoe dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 21:12
Ik overweeg de OnePlus 12 te halen. Hoe nadelig is de global rom?
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/313024

Ik heb nu de OnePlus 9 Pro. Destijds voor 399,- via gekocht. https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/249736 De batterij gaat niet zeer lang meer mee. En opslag (vaak) vol. En wil het mogelijk tweedehands verkopen. Vakantiegeld ook net binnen. Wat denken jullie?

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
bobberg schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:34:

Ik heb nu de OnePlus 9 Pro. Destijds voor 399,- via gekocht. https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/249736 De batterij gaat niet zeer lang meer mee. En opslag (vaak) vol. En wil het mogelijk tweedehands verkopen. Vakantiegeld ook net binnen. Wat denken jullie?
Wij van WC-eend, adviseren.... Oneplus 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Hallo,

Sinds een begin April geupgrade van een Nord1 naar de 12 (EU) naar alle tevredenheid. Enigste minpuntje waar ik tot nu tegenaanloop is dat draadloos android auto op de meeeste ritten vaak spontaan willekeurig crasht. Spotify stopt dan, beeld bevriest en uiteindelijk valt de verbinding weg waarna automatisch weer verbinding gemaakt wordt. Eenmaal als dit gebeurd blijft zich dit herhalen met tussenpozen van enkele minuten. Ik kan deze loop doorbreken door BT en Wifi voor ca 10 sec uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen. Dit lost het hele probleem voor de rest van de rit meestal op. Bedraad AA heb ik dit nog niet meegemaakt.

Auto betreft een Seat Leon KL uit 2021.

Voorheen met de Nord1 nooit geen problemen gehad hiermee.
Zijn er mensen die dit herkennen en toevallig het hebben weten op te lossen? Dan hoor ik het graag.

Heb zelf de meest voor de hand liggende opties georobeerd, te weten:
- In de head unit telefoon eruit gooien en opnieuw toevoegen.
- AA opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingesteld.
- In de telefoon proberen batterij optimalisaties uit te schakelen voor AA, alleen zijn deze settings voor AA niet aanwezig OxygenOS 14.

Ben zelf van mening dat de telefoon de schuldige is omdat het vanaf toen begon. Vooralsnog is m'n hoop gevestigd op een nieuwe software versie van OOS 🙂🙂 (zit momenteel op .610)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
MasterFreak schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:45:
Hallo,

Sinds een begin April geupgrade van een Nord1 naar de 12 (EU) naar alle tevredenheid. Enigste minpuntje waar ik tot nu tegenaanloop is dat draadloos android auto op de meeeste ritten vaak spontaan willekeurig crasht. Spotify stopt dan, beeld bevriest en uiteindelijk valt de verbinding weg waarna automatisch weer verbinding gemaakt wordt. Eenmaal als dit gebeurd blijft zich dit herhalen met tussenpozen van enkele minuten. Ik kan deze loop doorbreken door BT en Wifi voor ca 10 sec uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen. Dit lost het hele probleem voor de rest van de rit meestal op. Bedraad AA heb ik dit nog niet meegemaakt.

Zijn er mensen die dit herkennen en toevallig het hebben weten op te lossen? Dan hoor ik het graag.

- In de telefoon proberen batterij optimalisaties uit te schakelen voor AA, alleen zijn deze settings voor AA niet aanwezig OxygenOS 14.

Ben zelf van mening dat de telefoon de schuldige is omdat het vanaf toen begon. Vooralsnog is m'n hoop gevestigd op een nieuwe software versie van OOS 🙂🙂 (zit momenteel op .610)
Ik had het dus ook, en na onnoemelijk veel instellingen geprobeerd te hebben, bleek de oplossing bij mij te zijn om in instellingen bij locatie het scannen via wifi en bluetooth uit te schakelen: kennelijk genereert dit nogal wat interferentie waardoor draadloze AA crasht. Hopelijk lost dit het probleem voor jou ook op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Elpenoor schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:08:
[...]

Ik had het dus ook, en na onnoemelijk veel instellingen geprobeerd te hebben, bleek de oplossing bij mij te zijn om in instellingen bij locatie het scannen via wifi en bluetooth uit te schakelen: kennelijk genereert dit nogal wat interferentie waardoor draadloze AA crasht. Hopelijk lost dit het probleem voor jou ook op ...
Bedankt voor de tip! Beide settings stonden nog aan en nu uitgezet. Heel erg benieuwd of dat het probleem hier ook oplost.
Kom ik nog op terug! 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-07 09:08
MasterFreak schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:18:
[...]

Bedankt voor de tip! Beide settings stonden nog aan en nu uitgezet. Heel erg benieuwd of dat het probleem hier ook oplost.
Kom ik nog op terug! 🙂
Ik lees even mee, heb een VW uit 2021 en die heeft volgens mij dezelfde carinfotainment als Seat en wil ook de OP12 aanschaffen, maar dit zou een dealbreaker kunnen zijn.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik gebruik zelf een AA kastje van AliExpress die de wireless communicatie verzorgt aangezien mijn auto (Zoë 2022) dit niet zelf ondersteund. En dit werkt naar alle tevredenheid, voorheen gebruikte ik dus nooit AA omdat ik dat ook verplicht aan het laden was via de kabel. (kastje is iets van 25 euro)
Nu via wireless-AA amper extra batterij verbruik en als ik wil laden gebruik ik juist de superVOOC autolader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:26:
[...]

Ik lees even mee, heb een VW uit 2021 en die heeft volgens mij dezelfde carinfotainment als Seat en wil ook de OP12 aanschaffen, maar dit zou een dealbreaker kunnen zijn.
Dat is heel goed mogelijk idd. Ik heb een MIB3 systeem. Bedraad AA werkt overigens gewoon prima.

Helaas vanmorgen weer een crash/disconnect gehad ondanks de tip voor het uitschakelen van Wifi en BT scannen. Story continues dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

The-Source schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:12:
Ik gebruik zelf een AA kastje van AliExpress die de wireless communicatie verzorgt aangezien mijn auto (Zoë 2022) dit niet zelf ondersteund. En dit werkt naar alle tevredenheid, voorheen gebruikte ik dus nooit AA omdat ik dat ook verplicht aan het laden was via de kabel. (kastje is iets van 25 euro)
Nu via wireless-AA amper extra batterij verbruik en als ik wil laden gebruik ik juist de superVOOC autolader ;)
Zo gebruik ik het in principe ook met een supervooc autolader (en dan cappen op 80% laden).
Goed om te weten dat met een losse dongle jij geen problemen ervaart met wireless AA. In mijn vrouw haar auto heb ik een AAwireless dongle zitten. Als proef op de som ga ik die eens testen in de Leon ipv "origineel" draadloos AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
MasterFreak schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:40:
[...]

Helaas vanmorgen weer een crash/disconnect gehad ondanks de tip voor het uitschakelen van Wifi en BT scannen. Story continues dus...
Ik dus ook deze morgen 🙄 nadat het een ruime periode goed ging. Het blijft voor mij een moeilijk combinatie, OP12 en AA. Ik heb mijn OP12 ook al bij een andere headunit getest, en daar deed hetzelfde probleem zich voor, dus het ligt voor een stuk echt wel aan de telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Elpenoor op 06-06-2024 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 08:11
MasterFreak schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:45:
Hallo,

Ben zelf van mening dat de telefoon de schuldige is omdat het vanaf toen begon. Vooralsnog is m'n hoop gevestigd o

p een nieuwe software versie van OOS 🙂🙂 (zit momenteel op .610)
Je schrijft dat je het draadloos gebruikt. Werkt het wel goed als je de telefoon via een usb-kabel verbindt?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ewivis
Nieuwe update:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FW4Glx6XUB3Gt7Fu95xIejf-v9M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9nNEkrQQQXZkGdqVXk30wd9T.jpg?f=fotoalbum_large

En slider voor brightness... Bah:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdM-Kj2fy2S08H1bv-Ql1WVRXHY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CXegK3hCs4H4OgD2VvzIJ6C1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:15
Ewivis schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:07:
Nieuwe update:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mja, het was al een slider maar dan horizontaal :+
Heb 'm zelf altijd op automatisch staan, werkt prima.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
vuurtjih schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:19:
[...]

Mja, het was al een slider maar dan horizontaal :+
Heb 'm zelf altijd op automatisch staan, werkt prima.
Ik vind automatisch te donker helaas en je kan dat niet finetunen ofzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:54
Ewivis schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:07:
Nieuwe update:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb ik op mijn op10 een tijd geleden ook ontvangen.
Vind beide sliders(geluid en helderheid) te groot en niet veel toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• okkie001
Ik heb zelf de OnePlus 12 met AA draadloos
In een peugeot partner met een Ali Android Unit en eigenlijk nooit echt problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Paul01 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:35:
[...]

Je schrijft dat je het draadloos gebruikt. Werkt het wel goed als je de telefoon via een usb-kabel verbindt?
Bedraad werkt wel gewoon goed (gelukkig). Maar op de korte ritjes zoals woon/werk tot ca half uurtje gebruik ik liever draadloos AA.

Anyway, heb de nieuwe software update nu ook geïnstalleerd. Eens kijken hoe het nu vergaat 🙂🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
bobberg schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:34:
Volgens mij valt dat wel mee. Je hebt alleen wat meer bloatware, maar dat kan je ook weer makkelijk verwijderen met ADB: https://github.com/Univer...debloater-next-generation. Voor de rest ben ik niet meer zo op de hoogte wat die verschillen nou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneumann
Jammer dat na de update de brightness slider en (A) auto niet meer separaat zijn.
Als je het weer in de auto stand wilt hebben dan dimt het naar waar je moet aanraken.

Hopelijk komt er ook een keer een variabele stand voor de zaklamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy68
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-07 07:27
Sinds ik de update gisteren geïnstalleerd heb is mijn gps volkomen de weg kwijt.... Meer mensen dit probleem?

Lijkt vooralsnog voor te komen in Android Auto.

[ Voor 18% gewijzigd door Stimpy68 op 07-06-2024 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:55
Ik overweeg een de oneplus 12 of 12r te kopen maar twijfel nog wat aangezien ik Samsung ben gewend. En is er misschien momenteel een actie ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Stimpy68 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 06:34:
Sinds ik de update gisteren geïnstalleerd heb is mijn gps volkomen de weg kwijt.... Meer mensen dit probleem?

Lijkt vooralsnog voor te komen in Android Auto.
Geen probleem mee hier na de update. Telefoon keertje opnieuw opstarten misschien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naizzen
Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:26:
[...]

Ik heb een VW Polo FL GTI uit 22 en werkt 100% probleemloos. Volgens mij is dit hetzelfde systeem.
Bij mijn vorige telefoon, Xiaomi 12 viel de verbinding continu weg. Sinds de OP12 geen problemen meer.
Betreft de Chinese versie met Global ROM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:47
Ik heb sinds begin deze week ook een OP12 uit China met Global ROM, Android Auto en GPS werkt probleemloos voor mij (X1 Xdrive25E 2024)
Kom van Xiaomi 11 Pro. Toptoestel, zeer tevreden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimpy68
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-07 07:27
MasterFreak schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:45:
[...]

Geen probleem mee hier na de update. Telefoon keertje opnieuw opstarten misschien?
Had ik al gedaan, maakte niks uit vanmorgen. Maar later de telefoon echt uit gedaan en herstart en de cache van maps/Waze gewist en op de terugweg deed ie weer normaal 🤷🏼‍♂️
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste