Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-06 22:21

MasterFreak

Zeker weten!

MasterFreak schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:54:
[...]

Bedraad werkt wel gewoon goed (gelukkig). Maar op de korte ritjes zoals woon/werk tot ca half uurtje gebruik ik liever draadloos AA.

Anyway, heb de nieuwe software update nu ook geïnstalleerd. Eens kijken hoe het nu vergaat 🙂🙂
Helaas, sw update heeft hier niet geholpen. Heb inmiddels ook contact gehad met OP support. Ze adviseerden mij om in de developer settings: Bluetooth AVRCP Version > Select AVRCP 1.3

Standaard staat op versie 1.5. Echter ik ga eerst eigenwijs op versie 1.4 testen. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:49
stefanmiler schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:46:
Ik heb sinds begin deze week ook een OP12 uit China met Global ROM, Android Auto en GPS werkt probleemloos voor mij (X1 Xdrive25E 2024)
Kom van Xiaomi 11 Pro. Toptoestel, zeer tevreden.
Waar gekocht en wat was de prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:58
MasterFreak schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 17:51:
[...]

Helaas, sw update heeft hier niet geholpen. Heb inmiddels ook contact gehad met OP support. Ze adviseerden mij om in de developer settings: Bluetooth AVRCP Version > Select AVRCP 1.3

Standaard staat op versie 1.5. Echter ik ga eerst eigenwijs op versie 1.4 testen. 🙂
Ben wel benieuwd, want ik heb nu de voorbije twee dagen weer veel crashes gehad. De voorlopige oplossing is bij mij vaak de updates van de AA app te verwijderen en dan te herinstalleren, maar soms helpt dat maar een dag of twee. Best irritant zo, want voor de rest vind ik m'n OP12 een toptoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-07 16:46
doggy1 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:56:
[...]

Waar gekocht en wat was de prijs?
tradingshenzen Een 700 euro voor de 512GB versie groen met Global Rom er op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-07 19:37
Ik krijg sinds de update melding van de App Appbooster welke apps optimaliseert, echter die App staat niet in de App lijst. Weet iemand of dit een oneplus crapware is?

[ Voor 8% gewijzigd door drakiesoft op 08-06-2024 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
MasterFreak schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 17:51:
[...]

En, helpt het om deze setting te wijzigen? Ik heb nu net een firmware update op mijn Android Auto-unit ontvangen en heb geen crashes meer gehad 🤞)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Elpenoor schreef op zondag 9 juni 2024 @ 10:29:
[...]

En, helpt het om deze setting te wijzigen? Ik heb nu net een firmware update op mijn Android Auto-unit ontvangen en heb geen crashes meer gehad 🤞)
Wat voor Android auto unit gebruik jij?

De setting wijzigen heeft niets geholpen helaas. Heb 1.4 en 1.6 getest, staat nu weer terug op standaard 1.5.

Momenteel de AAwireless dongle uit m'n vrouw d'r auto geconfisqueerd en de wireless verbinding van de auto uitgeschakeld. Moet het alleen nog testen.

Blijft een feit dat bij mij de disconnects ellende begon sinds de OP12. Met de Nord1 en deze auto was het rock solid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy68
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-07 07:27
Heb je m er al op zitten? Zo ja, hoe bevalt ie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
MasterFreak schreef op zondag 9 juni 2024 @ 11:53:
[...]

De setting wijzigen heeft niets geholpen helaas. Heb 1.4 en 1.6 getest, staat nu weer terug op standaard 1.5.

Momenteel de AAwireless dongle uit m'n vrouw d'r auto geconfisqueerd en de wireless verbinding van de auto uitgeschakeld. Moet het alleen nog testen.

Blijft een feit dat bij mij de disconnects ellende begon sinds de OP12. Met de Nord1 en deze auto was het rock solid.
Ik gebruik nu een CarpodGo T3 Pro, daarvoor had ik een Carpuride 901, die ik wired AA kon, maar in beide gevallen kreeg ik disconnects of crashes. Ik heb mijn CardpoGo ook met een Samsung A54 getest en dat werkte zonder problemen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-07 11:10
MasterFreak schreef op zondag 9 juni 2024 @ 11:53:
[...]

De AAwireless heb ik ook en draadloos werkt dat perfect bij mij. Mijn OP 12 gewoon via OP besteld.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

vuurvreter63 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 15:27:
[...]

De AAwireless heb ik ook en draadloos werkt dat perfect bij mij. Mijn OP 12 gewoon via OP besteld.
Goed om te weten dat het goed kan werken met de AAW dongle. Heb het tot nu toe nog niet goed kunnen testen, heb de dongle net aangeloten. Mocht dat de oplossing zijn dan maar investeren in een extra dongle, is dan wel zonde van de built in adapter van de auto zelf...

Mijn OP12 komt van mobiel.nl. Verder overigens dik tevreden met het toestel👌😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:58
Stimpy68 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 12:48:
[...]

Heb je m er al op zitten? Zo ja, hoe bevalt ie?
Ik heb nog de default erop zitten.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
MasterFreak schreef op zondag 9 juni 2024 @ 15:54:
[...]
Ik dacht, laat ik het even vermelden, omdat er ook gebruikers zijn die een Chinese versie hebben besteld.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkie001
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-07 08:15
The-Source schreef op zondag 9 juni 2024 @ 16:07:
[...]

Ik heb nog de default erop zitten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lc4uP0wXm7MSUot0xaYCaMacxPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0nmvFqQciXxPwmTOyKcAkwk4.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb hem er nu 2 of 3 weken er op zitten en de kwaliteit is om te janken

Moet nog even een klacht indienen

Heb ondertussen op Ali voor 9 euro 3 stuks gehaald

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7VjLzrcSVbJexhqUB5eLhN9W2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NfHnqNePX9t5Iqtlouow8EZN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy68
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-07 07:27
@okkie001 Hmmm, dat is niks dus.

Op mijn vorige OnePlus 8T gebruikte ik screenprotectors van SmartDevil, was ik erg tevreden over. Blijkbaar hebben die nu weer wat "nieuws" lijm word geactiveerd met UV? Vraag mij af hoe je m dan nog los krijgt.

https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naizzen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:32
Ik snap echt niet waarom mensen een screenprotector gebruiken. Die dingen zijn zodanig ontworpen dat ze breken, en de gebruiker denkt dat ie nut heeft gehad.
De screenprotector maakt je scherm dikker, waardoor de bumpercase de val niet volledig dempt, maar ook deels door de screenprotector.

Een goede bumpercase met iets opstaande hoeken volstaat bij mij al jaren. Nu ben ik altijd erg zuinig op mijn spullen, desondanks komt een val op betonvloer nog weleens voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07 13:37
naizzen schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:59:
Ik snap echt niet waarom mensen een screenprotector gebruiken. Die dingen zijn zodanig ontworpen dat ze breken, en de gebruiker denkt dat ie nut heeft gehad.
De screenprotector maakt je scherm dikker, waardoor de bumpercase de val niet volledig dempt, maar ook deels door de screenprotector.

Een goede bumpercase met iets opstaande hoeken volstaat bij mij al jaren. Nu ben ik altijd erg zuinig op mijn spullen, desondanks komt een val op betonvloer nog weleens voor.
Dit... Al eerder aangegeven.. Die schermen van tegenwoordig zijn ook stuk beter dan paar jaar geleden weer en die bleven bij mij ook heel..

Gevoel op het glas zonder protector is sowieso 10x beter...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:27

-CJ

Not remastered

Mijn OP 12 is anderhalve maand out en heeft nu al een paar kleine lichte krasjes op het scherm. Onverklaarbaar en ben er doorgaans erg zuinig op. Daarom toch weer hele dunne screen protectors besteld.

Voor vallen maakt het niks uit maar wel voor kleine krasjes.

All I had to do was follow the damn train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-07 16:27
Halen jullie de fabrieksafbeschermer er dan af? Bij mij OP10Pro heeft die het 2 jaar gewoon prima volgehouden.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
vuurtjih schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:58:
Halen jullie de fabrieksafbeschermer er dan af? Bij mij OP10Pro heeft die het 2 jaar gewoon prima volgehouden.
Die laat ik altijd zitten, voldoet bij mij prima, al jaren.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:32
Wie heeft hier 12R en hoe is de ervaring? Ben je tevreden of kan ik beter voor de 12 gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
vuurtjih schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:58:
Mijne was beschadigd denk ik na een maand. Puur omdat ik hem uit mn tas pakte en mn nagel onder de screenprotector kwam, meteen stuk... dus er meteen afgehaald... En er komt ook geen nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
naizzen schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:59:

Nou met een curved scherm zoals de OP12 heeft vind ik uitstekende randen niet fijn. Mijn case heeft alleen aan de boven en onderkant een ligt opstaand randje maar gelukkig aan de zijkanten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naizzen
The-Source schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:03:
[...]

Nou met een curved scherm zoals de OP12 heeft vind ik uitstekende randen niet fijn. Mijn case heeft alleen aan de boven en onderkant een ligt opstaand randje maar gelukkig aan de zijkanten niet.
Ik kan me dat voorstellen, maar ik moet zeggen dat de originele bumpercase die bij de Chinese versie geleverd wordt, erg prettig aanvoelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

MasterFreak schreef op zondag 9 juni 2024 @ 15:54:
[...]

Goed om te weten dat het goed kan werken met de AAW dongle. Heb het tot nu toe nog niet goed kunnen testen, heb de dongle net aangeloten. Mocht dat de oplossing zijn dan maar investeren in een extra dongle, is dan wel zonde van de built in adapter van de auto zelf...

Nog een update van mijn kant.
Heb inmiddels paar dagen rond gereden met de AAW dongle en dit werkte wel stabiel met de OP12, geen enkele disconnect meegemaakt. Lijkt er dus toch op dat het issue in de head unit zit, of een combinatie OP12 en deze head unit (Seat/VAG MIB3). Blijft toch een feit en opmerkelijk dat m'n vorige OP Nord 1 vlekkeloos werkte met deze auto radio.

Afijn, ben een stukje de goede richting op gekomen. Volgende plan is om een nieuwe software update op de head unit te zetten. Er is namelijk nog 1 nieuwe versie tov wat ik nu heb, maar hierover zal ik dit topic niet verder vervuilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
MasterFreak schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 22:19:
[...]

Heb inmiddels paar dagen rond gereden met de AAW dongle en dit werkte wel stabiel met de OP12, geen enkele disconnect meegemaakt. Lijkt er dus toch op dat het issue in de head unit zit, of een combinatie OP12 en deze head unit (Seat/VAG MIB3). Blijft toch een feit en opmerkelijk dat m'n vorige OP Nord 1 vlekkeloos werkte met deze auto radio.

Afijn, ben een stukje de goede richting op gekomen. Volgende plan is om een nieuwe software update op de head unit te zetten. Er is namelijk nog 1 nieuwe versie tov wat ik nu heb, maar hierover zal ik dit topic niet verder vervuilen.
Blij te horen dat het met de AAW dongle wel werkt. Ik ben er bij mijn unit inmiddels achter wat de disconnects veroorzaakt: voor de initiële verbinding moet er een bluetoothconnectie tussen de unit en de OP12 worden gemaakt, waarna de wifiverbinding wordt opgezet en de bluetoothverbinding moet worden verbroken, maar dat laatste gebeurde dus niet. Na het handmatig verbreken van de bluetoothverbinding tussen mijn unit en de OP12 werkt alles ook naar behoren ... (Mijn unit is een 'specialleke', die enkel het beeld van AAW toont, alle audio verloopt nog via de radio van mijn auto - daarvoor heb ik de unit speciaal gekocht, zodat ik mijn stuurwielbediening kon behouden.)
Never mind, weer constant crashes deze morgen. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Elpenoor schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 06:24:
[...]

Blij te horen dat het met de AAW dongle wel werkt. Ik ben er bij mijn unit inmiddels achter wat de disconnects veroorzaakt: voor de initiële verbinding moet er een bluetoothconnectie tussen de unit en de OP12 worden gemaakt, waarna de wifiverbinding wordt opgezet en de bluetoothverbinding moet worden verbroken, maar dat laatste gebeurde dus niet. Na het handmatig verbreken van de bluetoothverbinding tussen mijn unit en de OP12 werkt alles ook naar behoren ... (Mijn unit is een 'specialleke', die enkel het beeld van AAW toont, alle audio verloopt nog via de radio van mijn auto - daarvoor heb ik de unit speciaal gekocht, zodat ik mijn stuurwielbediening kon behouden.)
Never mind, weer constant crashes deze morgen. Zucht.
Klinkt alsof jij er nog veel meer last van heb dan ik. Op het standaard seat systeem heb ik ca 1 a 2 disconnects per ritje van ongeveer een half uur. En daar erger ik me al bont en blauw aan 😜

Het lijkt mij ook een wifi interferentie issue. AA draait op de achtergrond namelijk gewoon door. Dat zou kunnen verklaren waar de dongle wel goed werkt, wellicht dat de dongle op een ander kanaal zit bijvoorbeeld.

Dat de BT verbonden blijft na wifi koppeling gebeurt bij mij ook en lijkt me ook de bedoeling. Bij WAA blijft (zoals ik begreep) muziek en telefoon over de BT gaan. Hoe verloopt bij jouw telefoon en audio zonder BT connectie?

[ Voor 4% gewijzigd door MasterFreak op 14-06-2024 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
MasterFreak schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:16:
[...]

Dat de BT verbonden blijft na wifi koppeling gebeurt bij mij ook en lijkt me ook de bedoeling. Bij WAA blijft (zoals ik begreep) muziek en telefoon over de BT gaan. Hoe verloopt bij jouw telefoon en audio zonder BT connectie?
Bij mijn unit wordt vanop mijn telefoon enkel de 'video' doorgestuurd, audio en telefoon blijven naar mijn autoradio gaan. Ik zoek elke dag wel wat verder op het net en vindt veel gelijkaardige problemen. Zonder iets te wijzigen kon ik vandaag zowaar 35 minuten zonder disconnect rijden (toen kwam ik thuis :) ). Ergerlijk, want het begint op pure randomness te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AviatorAnimator
  • Registratie: November 2019
  • Niet online
Heb wat vragen voor de OnePlus 12 gebruikers:

Ik ben nog telefoonzoekende, deze telefoon heeft, met uitzondering van een curved scherm, alle specificaties dat ik in een telefoon wil hebben. Als iemand die gevoelig is met PWM wil ik ook wel de poging wagen.
Maar ik ben nog huiverig om er één te bestellen, ik had hiervoor een Xiaomi 14 waarbij ik notificaties van applicaties zoals. de agenda niet kan vast houden op de lock sceen nadat ik de telefoon één keer ontgrendeld wat voor mij een deal breaker was.

Sinds deze telefoon een chinese skin heeft en redelijk HyperOS achtig voelt (heb het even een demo device in handen gehad, maar ik kon niet snel een notificatie tevoorschijn toveren), heeft deze telefoon ook last van dit probleem?

Verder zou ik ook graag willen weten mocht iemand een andere launcher gebruiken, nog ergens tegen aan loopt. Op de Xiaomi kon ik zelf geen gestures meer gebruiken. Op XDA las ik dat er een delay van ongeveer 0,5 tot 1 seconde totdat de icoontjes zichtbaar zijn als de naar de launcher zijn. Vooral op Nova. Heeft toevallig iemand ook dit probleem op andere launchers naast Nova?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
AviatorAnimator schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:32:

Ik ben nog telefoonzoekende, deze telefoon heeft, met uitzondering van een curved scherm, alle specificaties dat ik in een telefoon wil hebben. Als iemand die gevoelig is met PWM wil ik ook wel de poging wagen.
Maar ik ben nog huiverig om er één te bestellen, ik had hiervoor een Xiaomi 14 waarbij ik notificaties van applicaties zoals. de agenda niet kan vast houden op de lock sceen nadat ik de telefoon één keer ontgrendeld wat voor mij een deal breaker was.

Sinds deze telefoon een chinese skin heeft en redelijk HyperOS achtig voelt (heb het even een demo device in handen gehad, maar ik kon niet snel een notificatie tevoorschijn toveren), heeft deze telefoon ook last van dit probleem?

Verder zou ik ook graag willen weten mocht iemand een andere launcher gebruiken, nog ergens tegen aan loopt. Op de Xiaomi kon ik zelf geen gestures meer gebruiken. Op XDA las ik dat er een delay van ongeveer 0,5 tot 1 seconde totdat de icoontjes zichtbaar zijn als de naar de launcher zijn. Vooral op Nova. Heeft toevallig iemand ook dit probleem op andere launchers naast Nova?
Vraag, waarom zou je een andere launcher willen gebruiken? De Launcher van Oneplus is prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-07 14:19
AviatorAnimator schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:32:

Ik ben ook pwm gevoelig en helaas was ook de OnePlus 12 voor mij niet zaligmakend. Ik kreeg toch alsnog hoofdpijn en misselijkheid van het scherm. Zowel met anti flicker optie aan en uit.

Hoe was de Xiaomi 14 voor jou qua pwm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AviatorAnimator
  • Niet online
cordonbleu schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 00:12:
[...]

Ik ben ook pwm gevoelig en helaas was ook de OnePlus 12 voor mij niet zaligmakend. Ik kreeg toch alsnog hoofdpijn en misselijkheid van het scherm. Zowel met anti flicker optie aan en uit.

Hoe was de Xiaomi 14 voor jou qua pwm?
Bij het instellen van het apparaat had ik wel last van de PWM. Maar als het apparaat bij het beginscherm was en ik zette anti-flicker aan in de instellingen ging het echt een stuk beter. Voor mij had ik bijna geen problemen meer met het scherm. Het was helaas andere bepaalde delen van de software waarbij ik geen interesse meer heb om de telefoon langdurig te gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AviatorAnimator
  • Niet online
Ewivis schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:48:
[...]

Vraag, waarom zou je een andere launcher willen gebruiken? De Launcher van Oneplus is prima?
Mocht ik meer functionaliteit willen dat de standaard launcher niet kan geven (zoals meer ruimte voor apps dan een standaard 5x6 indeling zodat ik alle benodigde apps op een pagina kan behouden), vindt ik het wel belangrijk mocht ik van stag gaan dat ik niet gedwongen zit bij de stock launcher omdat mijn manier van navigeren (in dit geval is dat voor mij met gebaren) met andere launchers minder goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AviatorAnimator
  • Niet online
Overigens, ik heb nog niet antwoord op mijn originele vraag gehad:
- Blijven notificaties (zoals van de agenda) op de vegrendel scherm staan na een paar keer vergrendelen en ontgrendelen van de OnePlus 12 op de laatste software-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:23
AviatorAnimator schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:55:
Overigens, ik heb nog niet antwoord op mijn originele vraag gehad:
- Blijven notificaties (zoals van de agenda) op de vegrendel scherm staan na een paar keer vergrendelen en ontgrendelen van de OnePlus 12 op de laatste software-update?
Op mijn 11 niet en aangezien we op dezelfde software versie zitten dan zal het waarschijnlijk op de 12 ook wel niet zo zijn.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AviatorAnimator
  • Niet online
Bull schreef op maandag 17 juni 2024 @ 15:03:
[...]

Op mijn 11 niet en aangezien we op dezelfde software versie zitten dan zal het waarschijnlijk op de 12 ook wel niet zo zijn.
Jammer, bedankt voor het bevestigen. Dat wordt verder zoeken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AviatorAnimator schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:03:
[...]

Jammer, bedankt voor het bevestigen. Dat wordt verder zoeken helaas.
Net getest, niet eens opgevallen.. maar inderdaad ze gaan weg na paar keer ontgrendelen.. but why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AviatorAnimator
  • Niet online
Ewivis schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:25:
[...]

Net getest, niet eens opgevallen.. maar inderdaad ze gaan weg na paar keer ontgrendelen.. but why?
Ik heb zelf liever dat de meldingen op het vergrendel scherm houden (zoals agenda meldingen) ook gebruik ik de telefoon tussendoor.

Misschien is daar alsnog een optie voor bij de notificatie / security instellingen. Ik had op de demo device altijd 1 notificatie die op het vergrendelscherm bleef staan (device staat in demo modus). Online kon ik geen workarounds vinden voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AviatorAnimator schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 09:00:
[...]

Ik heb zelf liever dat de meldingen op het vergrendel scherm houden (zoals agenda meldingen) ook gebruik ik de telefoon tussendoor.

Misschien is daar alsnog een optie voor bij de notificatie / security instellingen. Ik had op de demo device altijd 1 notificatie die op het vergrendelscherm bleef staan (device staat in demo modus). Online kon ik geen workarounds vinden voor dit probleem.
De notificaties blijven wel zichtbaar als je je balk naar beneden schuift uiteraard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

MasterFreak schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 22:19:
[...]

Update voor de geïnteresseerde:
Probleem lijkt hier nu opgelost. Heb afgelopen vrijdag het Seat MIB3 systeem geupdate naar de laatse software versie (1969) en sindsdien na verscheidene ritten inmiddels, nog geen enkele crash/disconnect weer gehad. Dit was met de vorige sw versie ondenkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elpenoor
MasterFreak schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:14:
[...]

Update voor de geïnteresseerde:
Probleem lijkt hier nu opgelost. Heb afgelopen vrijdag het Seat MIB3 systeem geupdate naar de laatse software versie (1969) en sindsdien na verscheidene ritten inmiddels, nog geen enkele crash/disconnect weer gehad. Dit was met de vorige sw versie ondenkbaar.
Mooi, mooi! Ik heb sinds de laatste AA-update (deze week) gelukkig ook veel minder crashes (eentje eigenlijk, hout vasthouden). Wel knudde dat voor zulke zaken updates zo noodzakelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Elpenoor schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:42:
[...]

Mooi, mooi! Ik heb sinds de laatste AA-update (deze week) gelukkig ook veel minder crashes (eentje eigenlijk, hout vasthouden). Wel knudde dat voor zulke zaken updates zo noodzakelijk zijn.
Klinkt ook positief dan!
Moest wel even googlen op "hout vasthouden" 😆. Is dus een spreekwoord 😊.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneumann
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-02 18:12
Hebben jullie ervaring met airtags voor de 12?
Ik zie die van Tile, Chipolo, maar kan je bv ook die van Samsung en Apple goed gebruiken met de 12?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:42

Ace

Happy Happy Joy Joy

johnneumann schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 15:22:
Hebben jullie ervaring met airtags voor de 12?
Ik zie die van Tile, Chipolo, maar kan je bv ook die van Samsung en Apple goed gebruiken met de 12?
Alleen Chipolo & Pebblebee ondersteunen het nieuwe Find My Device network op Android, de rest (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naizzen
Ace schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:51:
[...]

Alleen Chipolo & Pebblebee ondersteunen het nieuwe Find My Device network op Android, de rest (nog) niet.
En ik las dat Eufie ook een tag gaat uitbrengen.

Sowieso opletten dat je de juiste koopt, het is OF Android of i-meuk, niet hybride.

Overigens nog in afwachting tot Google zelf een nest tag uitbrengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
Ace schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:51:
[...]

Tile gaat dat ook niet ondersteunen die zijn namelijk met eigen netwerk bezig die ook via satelliet zou moeten werken (of het er werkelijk komt vraag ik mij af)
Heb zelf een setje tiles en dat is gewoon bluetooth.

Als ik iets nieuws zou aanschaffen zou ik wel voor de google find my compatible trackers gaan. (heb geen apple apparaten en zal die ook nooit zelf aanschaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneumann
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-02 18:12
Dank jullie wel voor de tips en waar ik op moet letten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Zijn hier mensen die ook getwijfeld hebben tussen een Pixel 8(a/pro) en een OnePlus 12(r) en waarom hebben jullie gekozen voor de OP12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik... Traag laden van de pixel, accu matig en de chip die ondermaats presteert hebben me een oneplus 12 laten halen. Heb ook een Oneplus 5 gehad. Die doet het tot op heden nog steeds... Dus heb goede ervaringen met OP...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-07 16:27
Freezhost schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 14:25:
Zijn hier mensen die ook getwijfeld hebben tussen een Pixel 8(a/pro) en een OnePlus 12(r) en waarom hebben jullie gekozen voor de OP12?
Batterij van de pixel houd niet over + traag laden, alleen al daarom is de OP12 een nobrainer.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
vuurtjih schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 09:26:
[...]

Batterij van de pixel houd niet over + traag laden, alleen al daarom is de OP12 een nobrainer.
Nou de UI telt ook mee en de camera's ook maar ik neig inderdaad naar de OP12 want ik vind accuduur belangrijk. Nu alleen nog even kijken of het de 12 of 12R wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 18:21
ik heb sinds afgelopen vrijdag ook een OnePlus 12 aangeschaft. gewoon via bol. ik ben een beetje apart want ik heb hiervoor 7 jaar een Nokia 8 gebruikt. echter omdat ik merkte dat bij een lange fietstocht van 1,5 uur de batterij al na 30 minuten leeg was (gebruik Flow app van de ebike soms als navi) heb ik even lopen zoeken naar een telefoon met een lange accuduur. daarbij bleven de Asus rog phone and de OnePlus over. wat me over de streep trok was de langere softwareondersteuning van OnePlus.

tot nu toe gaat alles goed. overzetten van apps en account ging heel makkelijk. Android auto was toch al wired omdat mijn Mazda geen wireless charging heeft. batterij was met Flow app aan en radio Tour de France aan voor 60% leeg na 2 uur fietsen. dus dat is wel een verbetering nu alleen nog een hoes vinden die iets dunner is, want met hoes past de telefoon niet in de Sp connect klem die ik op de fiets heb zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:30
Freezhost schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 14:25:
Ja inderdaad vanaf de introductie van de Pixel was ik aan het twijfelen of ik niet van de OnePlus 7PRo naar de pixel 8 ging overstappen.

Maar net zoals hierboven al is aangegeven, de support van 5 jaar (dan ben ik wel aan een nieuw toestel toe) en de goede batterij en snel laden heeft mij over de streep getrokkken om toch naar de OnePlus 12 over te stappen (pre-order zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Alex_79 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:26:
ik heb sinds afgelopen vrijdag ook een OnePlus 12 aangeschaft. gewoon via bol. ik ben een beetje apart want ik heb hiervoor 7 jaar een Nokia 8 gebruikt. echter omdat ik merkte dat bij een lange fietstocht van 1,5 uur de batterij al na 30 minuten leeg was (gebruik Flow app van de ebike soms als navi) heb ik even lopen zoeken naar een telefoon met een lange accuduur. daarbij bleven de Asus rog phone and de OnePlus over. wat me over de streep trok was de langere softwareondersteuning van OnePlus.

tot nu toe gaat alles goed. overzetten van apps en account ging heel makkelijk. Android auto was toch al wired omdat mijn Mazda geen wireless charging heeft. batterij was met Flow app aan en radio Tour de France aan voor 60% leeg na 2 uur fietsen. dus dat is wel een verbetering nu alleen nog een hoes vinden die iets dunner is, want met hoes past de telefoon niet in de Sp connect klem die ik op de fiets heb zitten
Ja het is Ali, maar heb denk ik 12 hoesjes ofzo en deze is het dunst en mooist bij de randen!

https://a.aliexpress.com/_EHxEJIf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
sweetdude schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:53:
[...]

Ja inderdaad vanaf de introductie van de Pixel was ik aan het twijfelen of ik niet van de OnePlus 7PRo naar de pixel 8 ging overstappen.

Maar net zoals hierboven al is aangegeven, de support van 5 jaar (dan ben ik wel aan een nieuw toestel toe) en de goede batterij en snel laden heeft mij over de streep getrokkken om toch naar de OnePlus 12 over te stappen (pre-order zelfs)
Jammer dan de 12R geen draadloos laden heeft, dat gebruik ik nu heel vaak al vraag ik me wel af of ik dat nog nodig ga krijgen aangezien de accu heel snel vol is. Stel ik laat dat achterwege dan heeft de 12 vooral betere camera's en die gebruik ik regelmatig... lastig kiezen en hopen op een mooie actie voor de 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:37
erg jammer dat deze een gekromd scherm heeft. anders had dit hem zeker geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sweetdude
Freezhost schreef op maandag 15 juli 2024 @ 15:23:
[...]

Jammer dan de 12R geen draadloos laden heeft, dat gebruik ik nu heel vaak al vraag ik me wel af of ik dat nog nodig ga krijgen aangezien de accu heel snel vol is. Stel ik laat dat achterwege dan heeft de 12 vooral betere camera's en die gebruik ik regelmatig... lastig kiezen en hopen op een mooie actie voor de 12
Ja via de kabel laadt hij heel snel
maar draadloos in zijn docking doet hij dat ook.

Ik heb de docking op de aanrecht staan en zet de telefoon er in de ochtend in vóór het ochtendritueel op de badkamer. Tijdens het ontbijt is hij al vol.
Een enkele keer zet ik hem er tijdens het avondeten ook nog even in om wat bij te vullen (afhankelijk van het gebruik en of ik dienst heb of niet)

In mijn (kromme) gedachtegang gebruik ik liever het draadloze laden om de batterij te sparen van de snelheid van de kabel. alleen als het echt even nodig is en ik weinig tijd heb gooi ik hem aan de kabel.

De verschillen tussen de 12 en 12r zijn niet alleen de camera en het draadloze laden. ook de andere CPU Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 <- vs -> Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
de schermgrote en resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-07 08:27

Ravefiend

Carpe diem!

Sinds gisteren is de OnePlus 12 weer eens 50 € in prijs verlaagd.

https://www.oneplus.com/nl/oneplus-12
16 GB RAM + 512 GB Storage € 899,00
12 GB RAM + 256 GB Storage € 899,00

Gek genoeg dezelfde prijs voor de twee varianten. 🙃 Met extra studentenkorting van 10% te koop voor 809€ dus heb ik 'em ook besteld ter vervanging van mijn OP8 Pro. Lijkt mij wel een goeie deal voor die specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:11
Ravefiend schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:47:
Sinds gisteren is de OnePlus 12 weer eens 50 € in prijs verlaagd.

https://www.oneplus.com/nl/oneplus-12
12 GB RAM + 256 GB Storage € 899,00

Gek genoeg dezelfde prijs voor de twee varianten. 🙃 Met extra studentenkorting van 10% te koop voor 809€ dus heb ik 'em ook besteld ter vervanging van mijn OP8 Pro. Lijkt mij wel een goeie deal voor die specs.
Enkel 200€ korting als je een toestel inlevert volgens mij.

Op Coolblue staat die wel voor 899 zonder (verplichte) inruilactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-07 08:27

Ravefiend

Carpe diem!

Bij OnePlus is € 899,00 de prijs incl. een case, met keuze uit:

OnePlus 12 Aramid Fiber Bumper Case € 39,99
OnePlus 12 Walnut Texture Bumper Case € 34,99
OnePlus 12 Sandstone Bumper Case € 24,99

Inruil is een optie om extra korting te verkrijgen maar geen vereiste.

Coolblue prijzen zonder case:
12 GB RAM + 256 GB Storage € 849,00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ravefiend schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:20:
Bij OnePlus is € 899,00 de prijs incl. een case, met keuze uit:

OnePlus 12 Aramid Fiber Bumper Case € 39,99
OnePlus 12 Walnut Texture Bumper Case € 34,99
OnePlus 12 Sandstone Bumper Case € 24,99

Inruil is een optie om extra korting te verkrijgen maar geen vereiste.

Coolblue prijzen zonder case:
12 GB RAM + 256 GB Storage € 849,00
Ha klopt, het ziinnetje VOOR inruil deed me dit denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsx
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 09:40
Is er nog iemand tegen het probleem aangelopen dat Android auto niet meer werkt na de laatste update van het toestel?
UPDATE: een tweede reboot van het toestel heeft het probleem verholpen

[ Voor 23% gewijzigd door Nilsx op 17-07-2024 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Gisteren bij Belsimpel de op12 besteld en werd vandaag al geleverd. Echter nadat ik het pakketje openmaakte en de op12 box opende kwam ik er achter dat er geen oplader bij zat terwijl op hun website toch echt vermeld wordt dat er een oplader bij zit. (Ook op de OnePlus nl website) Toen ik vervolgens naar de sku en ean nr op de box keek zag ik dat dit niet dezelfde nrs zijn als hetgene wat in de pricewatch wordt weergegeven. Het lijkt hier om een global versie ipv eu versie te gaan vermoed ik. Ik heb al een mail gestuurd naar Belsimpel maar uiteraard logischerwijze nog geen reactie gehad.
Ik heb hier en daar wel al gelezen dat de zojuist gelanceerde Nord 4 zonder oplader wordt geleverd, maar van de OnePlus 12 is mij niks bekend.
Ik heb de 1, 3, 6, 9 gehad en op dit moment de 11 en altijd een oplader erbij gehad. Hoe groot is de kans dat ze die oplader nog gaan leveren?
En in hoeverre klopt het wel dat ik een global versie hebt ontvangen? Ik heb nog de 100 watt oplader van de 11 en de draadloze charger van de 9, maar het gaat hier om een principe kwestie.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naizzen
Dan had je net zo goed de Chinese versie met Global ROM kunnen bestellen bij Trading Shenzhen, die wordt met zowel oplader als bumpercase geleverd.
Is dit de enige versie die ze aanbieden? Anders vrij apart dat ie er niet bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

naizzen schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:07:
Dan had je net zo goed de Chinese versie met Global ROM kunnen bestellen bij Trading Shenzhen, die wordt met zowel oplader als bumpercase geleverd.
Is dit de enige versie die ze aanbieden? Anders vrij apart dat ie er niet bij zit.
Ik ging er van uit dat ik de eu versie zou krijgen en wellicht is het een nieuwe batch eu versie (met een andere sku / ean nr) van de op12 waar geen oplader meer wordt meegeleverd maar is dat nog niet in de webshop van de Nederlandse aanbieders aangepast. Er wordt op de website van Belsimpel geen verschillende versies aangeboden (van hetzelfde type model incl kleur l) noch wordt de 'oude' en 'nieuwe' ean nr op hun site benoemd.

[ Voor 4% gewijzigd door Steelo op 16-07-2024 22:23 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Steelo schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:21:
[...]

Ik ging er van uit dat ik de eu versie zou krijgen en wellicht is het een nieuwe batch eu versie (met een andere sku / ean nr) van de op12 waar geen oplader meer wordt meegeleverd maar is dat nog niet in de webshop van de Nederlandse aanbieders aangepast. Er wordt op de website van Belsimpel geen verschillende versies aangeboden (van hetzelfde type model incl kleur l) noch wordt de 'oude' en 'nieuwe' ean nr op hun site benoemd.
Ik zou ze ff bellen, ze zijn aanwezig tot 23.59 uur.
Ik ben altijd prima behandeld bij Belsimpel, heb hier meerdere OpePlus modellen gekocht.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• langefred
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-06 10:21
johnneumann schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:48:
Jammer dat na de update de brightness slider en (A) auto niet meer separaat zijn.
Als je het weer in de auto stand wilt hebben dan dimt het naar waar je moet aanraken.

Hopelijk komt er ook een keer een variabele stand voor de zaklamp.
Heb je al eens geprobeerd je zaklamp icoon vast te houden? 5 standen inclusief uit......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

vuurvreter63 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:37:
[...]

Ik zou ze ff bellen, ze zijn aanwezig tot 23.59 uur.
Ik ben altijd prima behandeld bij Belsimpel, heb hier meerdere OpePlus modellen gekocht.
Ik mag de supervooc 100 watt dual charger via de OnePlus.com bestellen en dan zullen ze de kosten daarvan vergoeden. Uiteindelijk dus wel goed geregeld!

[ Voor 3% gewijzigd door Steelo op 23-07-2024 01:04 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Ik heb zojuist meerdere speedtestjes gedaan, maar ik kom in mijn woning (balkon) met mijn OP12 (esim) op het mobiel netwerk van KPN niet boven de 100mbit down uit.
Mijn 5g mast van kpn in de buurt ligt ongeveer 250-300 meter hemelsbreed van mn woning af en heeft alleen n1 en n28. De meest dichtsbijzijnde 5g kpn mast met n78 ligt een kleine 800-900 meter van me af.
Als ik het goed heb begrepen is n78 zeg maar de 'snelste' 5g frequentie die sinds juli live is gegaan maar nog niet op alle 5g masten actief is.

Maar zou ik niet een veel hogere snelheid moeten behalen gezien de geringe afstand naar deze masten toe?

En ja, ik heb de testjes uitgevoerd toen ik op mn balkon op 5 hoog stond rond 12 uur snachts onder perfecte weersomstandigheden.

En zijn er hier mensen die de 810 update hebben en een continu haperende / vastlopende gmail (app) ervaren? Schijnbaar hebben daar veel meer mensen last van en lijkt het grotendeels OP12 gerelateerd te zijn.

Overigens is er een nieuwe firmware uitgebracht eindigend op 830 en bevat deze update onder andere de juli Android security patch. Verwacht dat ie een dezer dagen in de Oxygen updater app gedownload kan worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Steelo op 25-07-2024 01:26 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Ik heb die speedtest ook net ff uitgevoerd, op de ene app haal 250 Mbps en op de andere 461 Mbps.

Geen eSIM gebruikt die heb ik niet.

[ Voor 16% gewijzigd door vuurvreter63 op 25-07-2024 16:47 ]

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
Steelo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 01:07:
Ik heb zojuist meerdere speedtestjes gedaan, maar ik kom in mijn woning (balkon) met mijn OP12 (esim) op het mobiel netwerk van KPN niet boven de 100mbit down uit.
Mijn 5g mast van kpn in de buurt ligt ongeveer 250-300 meter hemelsbreed van mn woning af en heeft alleen n1 en n28. De meest dichtsbijzijnde 5g kpn mast met n78 ligt een kleine 800-900 meter van me af.
Als ik het goed heb begrepen is n78 zeg maar de 'snelste' 5g frequentie die sinds juli live is gegaan maar nog niet op alle 5g masten actief is.

Maar zou ik niet een veel hogere snelheid moeten behalen gezien de geringe afstand naar deze masten toe?

En ja, ik heb de testjes uitgevoerd toen ik op mn balkon op 5 hoog stond rond 12 uur snachts onder perfecte weersomstandigheden.

En zijn er hier mensen die de 810 update hebben en een continu haperende / vastlopende gmail (app) ervaren? Schijnbaar hebben daar veel meer mensen last van en lijkt het grotendeels OP12 gerelateerd te zijn.

Overigens is er een nieuwe firmware uitgebracht eindigend op 830 en bevat deze update onder andere de juli Android security patch. Verwacht dat ie een dezer dagen in de Oxygen updater app gedownload kan worden.
Bij mij lijkt alles door vodafone gekapt te zijn op 115mbit download. privé sim met hollandsnieuwe geeft 4G+ aan die sneller is dan de werksim vodafone die 5G aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Steelo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 01:07:
Ik ervaar dat ook op mijn 11 na de 810 update en niet alleen bij Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Bull schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:23:
[...]

Ik ervaar op mijn 11 ook na de 810 update en niet alleen bij Gmail.
Ik ervaar geen enkel probleem met de 810 update en zeker niet met de Gmail app bij mijn OP 12.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Bull schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:23:
[...]

Ik ervaar op mijn 11 ook na de 810 update en niet alleen bij Gmail.
Ja bij switchen van apps is hij echt heel traag, soort van 5 sec freeze en daarna pas responsive...

Hopelijk fixed .830 het... Want dit is echt soort van triest wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ewivis schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:15:
[...]

Ja bij switchen van apps is hij echt heel traag, soort van 5 sec freeze en daarna pas responsive...

Hopelijk fixed .830 het... Want dit is echt soort van triest wel...
Het is bij mij meestal tussen de 1 a 2 seconden lag wat zeer irritant is. Bij Keep heb ik het ook maar ook wel eens in Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik lees op reddit in een post van 5 maanden geleden dat het niet kan. Maar wellicht out-dated ;)
Is dual eSIM mogelijk, als in tegelijk actief. Of anders minimaal 1 eSIM voor telefonie, andere voor data?

Mocht dat niet mogelijk zijn dan kan ik altijd nog tijdig overschakelen naar fysieke sim zodat ik voor vakantie met eSIM apps aan de slag kan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Bull schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:26:
[...]

Het is bij mij meestal tussen de 1 a 2 seconden lag wat zeer irritant is. Bij Keep heb ik het ook maar ook wel eens in Firefox.
de .830 update is uit in EU. Lost het probleem niet op in ieder geval.
Ik denk dat het ligt aan het niet optimizen van de apps na een update..
Normaal zie je dat wel eens voorbij komen, maar nu al paar keer niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ewivis schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 10:57:
[...]

de .830 update is uit in EU. Lost het probleem niet op in ieder geval.
Ik denk dat het ligt aan het niet optimizen van de apps na een update..
Normaal zie je dat wel eens voorbij komen, maar nu al paar keer niet gehad.
Helaas niet nee, erger nog...de update veroorzaakt alleen maar meer problemen...pfff. 😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Bull schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:20:
[...]

Helaas niet nee, erger nog...de update veroorzaakt alleen maar meer problemen...pfff. 😖
Wat voor problemen ondervind je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Ewivis schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:03:
[...]

Wel mooi, gewoon wat linkjes droppen... ;-)
Ja, wat is daarmee? :) Die post ik voor archiveringsredenen, zodat we de changelogs e.d. makkelijk kunnen terugvinden.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
Voor archiveringsredenen behoort het aan het begin van de start topic thuis, niet in het midden. En daarbij is het na een update achterhaalt nieuws.

En als je het mij persoonlijk vraagt, is het een overbodige actie.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hier ging iets fout.

[ Voor 94% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-08-2024 11:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
vuurvreter63 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 11:33:
Voor archiveringsredenen behoort het aan het begin van de start topic thuis, niet in het midden. En daarbij is het na een update achterhaalt nieuws.

En als je het mij persoonlijk vraagt, is het een overbodige actie.
Dat doe ik al jaren sinds de OnePlus 2 - geen haan die ernaar kraait. 1 post boeit niet, dat stoort amper de (op het moment niet-bestaande) conversatie.

Door drukte afgelopen 2 maanden niet kunnen bijbenen, tot nu dus. Normaliter post ik het dezelfde dag nog, en dan is het als gebruiker wel fijn om te weten dat er een update is hè? :) Als ik dat direct in de startpost zet heeft niemand dat door.

Verder ga ik hier ook geen welles-nietes spelletje spelen; dát vervuilt het topic pas.

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-08-2024 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-04 17:17
Hallo, Gekomen van een S23U geen spijt dat ik nu de OP12 heb. Vooral het snelle laden is een zegen. Maar..... toch een probleempje, voor mij een Probleem. Weet iemand waarom sommige apps die wel draaiden op de s23u niet draaien op de op12? Ik heb de app 1650psalter, draaide op de s23u als een tierelier doch krijg hem niet geïnstalleerd op de op12. Krijg de melding: app is niet geïnstalleerd omdat ie niet compatibel is met de Phone. Wie heeft mogelijk een oplossing? Mijn telefoon is letterlijk mijn bijbel.
Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
FJVersteeg schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:40:
Hallo, Gekomen van een S23U geen spijt dat ik nu de OP12 heb. Vooral het snelle laden is een zegen. Maar..... toch een probleempje, voor mij een Probleem. Weet iemand waarom sommige apps die wel draaiden op de s23u niet draaien op de op12? Ik heb de app 1650psalter, draaide op de s23u als een tierelier doch krijg hem niet geïnstalleerd op de op12. Krijg de melding: app is niet geïnstalleerd omdat ie niet compatibel is met de Phone. Wie heeft mogelijk een oplossing? Mijn telefoon is letterlijk mijn bijbel.
Dank je wel.
Link naar de playstore? Kan ik wel even voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
Hoi,
Staat niet in de playstore en naar hier kopiëren lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
De file 1650psalter.apk staat op mijn Phone en op apkpure (pureapl?).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vuurvreter63
FJVersteeg schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 07:29:
Je kunt die APK toch downloaden op je OP12 en installeren?
Mogelijk dat je de "ontwikkelaars modus" moet aanzetten om dit te kunnen doen.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik durf niet te zeggen of ik je zo kan helpen. Weet nog steeds niet of we over dezelfde apk praten...

Geef gewoon een linkje van apkpure welke je exact bedoelt. Dan kan ik kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
FJVersteeg schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 07:29:
Ontwikkelaarsopties ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
FJVersteeg schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:40:
Dank je wel.
Ik zie dat die APK voor het laatst in 2017 geupdate is. De kans bestaat natuurlijk dat de S23 nog android 13 draaide en de OP12 met android 14. Waardoor de apk stuk is gegaan met android 14 omdat die functionaliteit niet meer ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkie001
Ik heb het zelfde met de icontroleav5 van Pioneer

Die moet/ wil ik gebruiken voor mijn versterker

Kon de app wel gebruiken op mijn OnePlus Nord 1
Maar niet meer op de 12

En op nergens anders wil hij instaleren 😔

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_OMfMi1RmDt9u_4FThDsEOQZ23M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zqUl8tkCrLQUlXEdXZXEzR5m.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
Gelukkig ben niet de enige met het probleem. Al iets gevonden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
sweetdude schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:53:
[...]

Ik zie dat die APK voor het laatst in 2017 geupdate is. De kans bestaat natuurlijk dat de S23 nog android 13 draaide en de OP12 met android 14. Waardoor de apk stuk is gegaan met android 14 omdat die functionaliteit niet meer ondersteund wordt.
Die kans is 100% ;). Sinds Android 14 worden apps die gebouwd zijn voor Android 5.1 of ouder geblokkeerd uit de Play Store en ook handmatige installatie is niet meer mogelijk. De 1650psalter app is gebouwd voor Android 2.3(Gingerbread, uit 2010), en dus zeer gedateerd.

Handmatig installeren kan nog wel, maar enkel via een omweg met ADB.
Een andere optie is de app vernieuwen en bouwen voor een moderne Android versie. De broncode staat namelijk op github: https://github.com/marlhammer/1650ForAndroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik merk de laatste tijd dan ik in de avond ik via WIFI een niet tot bijna niet werkende connectie heb ondanks goede signaal sterkte.
Wifi uitzetten en weer aan lost dat dan wel op. Maar ik twijfel er aan of dit door roaming tussen AP's kom of dat het sinds de laatste software update is. Aan de AP's is niets veranderd en telefoon software wel.

Maar het gekke is dat ik de problemen eigenlijk alleen ervaar in de avond op de slaapkamer en niet beneden in de woonkamer en dus ook niet in het weekend als ik dan bijvoorbeeld langer beneden blijf.
Iemand nog een ideetje om toestel wellicht uit te sluiten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.840 aangekondigd voor de OnePlus 12: https://community.oneplus.com/thread/1666864032893632517

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• okkie001
De nieuwe update is binnen.

en ik hoop dat dit deel van de update er voor zorgt.
Dat ik niet elke keer mijn vinger ter verificatie moet aan bieden bij het contactloos betalen

Optimizes the face verification feature to ensure a higher level of security.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste