90% zeker dat er vuil in de poort zal zitten. Pruts eens met een tandenstoker of naald (best gsm dan uitzetten) en je zal er volgens mij stofjes kunnen uithalenbennieeee schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:01:
Zijn er meer die problemen hebben met snel laden?
Hij wil bij mij echt bijna nooit meer snelladen via Vooc. Alles is nog origineel.
Maar in plaats van 40 minuten is het nu echt wel 1 uur en 40 minuten om hem vol te krijgen.
Volgens mij ook niks veranderd aan de instellingen bij laden.
Er komt inderdaad wel wat stof uit. Zal morgen met daglicht nog even beter proberen. Tot nu toe gaat die niet snel laden helaas.superiscch schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:25:
[...]
90% zeker dat er vuil in de poort zal zitten. Pruts eens met een tandenstoker of naald (best gsm dan uitzetten) en je zal er volgens mij stofjes kunnen uithalen
USb poort pakt nog goed? Al eens proper gemaakt?bennieeee schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:01:
Zijn er meer die problemen hebben met snel laden?
Hij wil bij mij echt bijna nooit meer snelladen via Vooc. Alles is nog origineel.
Maar in plaats van 40 minuten is het nu echt wel 1 uur en 40 minuten om hem vol te krijgen.
Volgens mij ook niks veranderd aan de instellingen bij laden.
Edit: post hierboven niet gezien/gelezen
[ Voor 5% gewijzigd door Chelseamarre123 op 08-09-2025 22:14 ]
Nee usb poort pakt niet goed. Minimale beweging en de kabel vliegt er al uit. Krijg er verder ook geen stof meer uit. Zal zo maar even langs een toko of die er nog wat uit krijgt.Chelseamarre123 schreef op maandag 8 september 2025 @ 22:13:
[...]
USb poort pakt nog goed? Al eens proper gemaakt?
Edit: post hierboven niet gezien/gelezen
Dank voor de tips. Er kwam nog een Sahara aan zand uit. Inmiddels werkt snelladen weer prima.