Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:09
Dr.Roelski schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 01:10:
[...]

Oneplus 12 wordt toch standaard vanaf fabriek met een screenprotector uitgeleverd?
Heb nog nooit problemen met vingerafdruksensor gehad. Supersnel.
Wellicht gevoeligheid instellen. Kan alleen even niet vinden hoe dat op oneplus12 moet, maar zou moeten kunnen.
Vorige telefoons (ik heb de 5 en 8 gehad) heb ik direct bij Oneplus besteld en die kwamen inderdaad met screenprotector.
Echter deze heb ik bij Coolblue gekocht en ik heb daar niks teruggevonden over de screenprotector. Volgens de website wordt hij alleen geleverd met transportfolie, dus heb ik er maar een losse protector bijgedaan (maar misschien ben ik ergens ingetrapt....)
https://www.coolblue.nl/p...us-12-512gb-zwart-5g.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:34
Heb je per ongeluk geen tweedekansje besteld? Elke oneplus 12 wordt AF fabriek met een soort folie geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 10:07
Moet zeggen dat ik geen screenprotector erop heb zitten... De af fabriek binnen 2 weken eraf gehaald. Stofmagneet.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:34
gustaveau schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:00:
[...]

Helaas, het werkt een beetje beter. Maar ik erger me nog groen en geel aan de vingerafdrukscanner. Wat een bagger zeg!
Heel vaak moet ik 3x achter elkaar scannen en dan maar gewoon mijn code invoeren.
Hier had ik dus bij mijn oude Oneplus 8 nooit last van.

Ik heb bij Coolblue een screen protector erop laten zetten, zou dat het probleem veroorzaken?

Het aparte is dat het veel meer lijkt te gebeuren bij het unlocken, dan bij het authenticeren voor apps....
Ligt niet aan de telefoon maar aan je screenprotector hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Ewivis schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:27:
Moet zeggen dat ik geen screenprotector erop heb zitten... De af fabriek binnen 2 weken eraf gehaald. Stofmagneet.
Hier ook maar dan de zelfde dag nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-05 07:13

MasterFreak

Zeker weten!

Heb de originele screenprotector na enige tijd ook vervangen door de Ringke Dual Easy Film en die bevalt boven verwachting goed.

De originele protector is inderdaad een stofvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
LeStef schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:44:
Heb je per ongeluk geen tweedekansje besteld? Elke oneplus 12 wordt AF fabriek met een soort folie geleverd.
Nee hoor, hij kwam in een verzegelde doos en toen hebben ze de screenprotector erop gedaan in de winkel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

gustaveau schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 19:59:
[...]

Nee hoor, hij kwam in een verzegelde doos en toen hebben ze de screenprotector erop gedaan in de winkel.
Kan het zijn dat er nu protector op protector zit? Heb je gezien dat de af fabriek er eerst is afgehaald?

Dit zou ook goed kunnen verklaren waarom je vingerscanner niet fijn reageert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:14

-CJ

Not remastered

Geen idee wanneer het is toegevoegd maar de app drawer kan nu vijf iconen naast elkaar laten zien :o _/-\o_

All I had to do was follow the damn train.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

-CJ schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:08:
Geen idee wanneer het is toegevoegd maar de app drawer kan nu vijf iconen naast elkaar laten zien :o _/-\o_
Klopt, is toegevoegd sinds .305 maar heeft destijds niet in de changelog gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -CJ

-CJ

Not remastered

MasterFreak schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 22:40:
[...]

Klopt, is toegevoegd sinds .305 maar heeft destijds niet in de changelog gestaan.
Zag dat je het destijds ook gemeld had. Helaas gemist. Wel blij met deze toevoeging!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ewivis
Nieuwe update:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7bzBkbxMVRSbYZMTV_jD66rIPZg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FPUGCKc7b9CIsdsCMsKFlYlY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-05 16:21
Ik heb vorige week deze gehad: 15.0.0.400(EX01V30P01)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:53

Gregory76

Sony PlayStation freak

Deze krijg ik nu ook, maar alleen via de OxygenUpdater app.
Vorige week nog via de reguliere update de CPH2581-15.0.0.406(EX01V30P01) gehad...

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Zojuist geupdate naar de .503.
Ik merk sindsdien op dat de onderste hoeken van het scherm vreemd reageren. Bijvoorbeeld de Gboard ?123/ABC knop reageert af en toe erg vaag. En als ik in Firefox ben werkt het menu knopje amper tot niet als je een pagina open hebt. Dit was voor het updaten allemaal niet het geval...

Telefoon opnieuw opstarten helpt niet iig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zRASqpKapVCjpuo_p1CBjIe5AzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R5bl7Usnx9sx23EtPqqy7vnQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
MasterFreak schreef op maandag 20 januari 2025 @ 15:24:
Zojuist geupdate naar de .503.
Ik merk sindsdien op dat de onderste hoeken van het scherm vreemd reageren. Bijvoorbeeld de Gboard ?123/ABC knop reageert af en toe erg vaag. En als ik in Firefox ben werkt het menu knopje amper tot niet als je een pagina open hebt. Dit was voor het updaten allemaal niet het geval...

Telefoon opnieuw opstarten helpt niet iig.

[Afbeelding]
Geen last van, net paar keer getest in chrome met menu-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Ewivis schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:14:
[...]

Geen last van, net paar keer getest in chrome met menu-knop.
Lijkt "opgelost" nu. Als ik de desbetreffende knoppen meer op het vlakke deel van het scherm, dus ietsje verder van de curved rand af aantik reageren ze wel goed. Naar mijn idee is hier dus wel iets gewijzigd nu.
Even aan wennen dus.🙂

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gustaveau
MasterFreak schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 20:29:
[...]

Kan het zijn dat er nu protector op protector zit? Heb je gezien dat de af fabriek er eerst is afgehaald?

Dit zou ook goed kunnen verklaren waarom je vingerscanner niet fijn reageert.
Uiteindelijk heb ik de screenprotector die ze bij Coolblue erop hebben gezet, eraf gehaald.
Deze was bovenop een dunnere protector gedaan die er dus toch af fabriek al op zat...

Geen enkel probleem meer met de scanner nu!
Wel echt heel stom van Coolblue, gelukkig was het maar iets van 10 euro voor dat ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MasterFreak schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:11:
[...]

Dit betreft een update van interne systeem apps (SOTA). Ik zit ook nog op de .406 maar daaroverheen zit nu dus deze update. Dit type SOTA updates is overigens wel iets nieuws voor (oa.) Nederland.

Zie: https://community.oneplus.com/thread/1770663203508846595 [OxygenOS V30P01 - January 2025 Update]

Ik weet niet of Oxygen Updater deze updates gaat aanbieden, maar dat kan @Anonymoussaurus ons vast wel vertellen :)

[Afbeelding]
Nou, inmiddels krijg ik via de Oxygen updater app de 15.0.0.503 (EX01) aangeboden, 0,97GB groot, van 20-1-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
met mij one plus 12 werkt de hotspot niet, hoe is dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 15:17

Dr.Roelski

Walk on ....

// herstel... verkeerd gepost (kan niet meer wissen?!)

[ Voor 80% gewijzigd door Dr.Roelski op 23-01-2025 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-05 07:48
remcio schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:26:
met mij one plus 12 werkt de hotspot niet, hoe is dit op te lossen ?
En wij moeten nu maar raden waar het fout gaat?
Probeer dus te beschrijven wat je doet en waar het precies fout gaat.
De hotspot functie werkt prima op de OnePlus 12.

Kwestie van aanzetten en een wachtwoord opgeven die je moet gebruiken om een verbinding te maken.
Mocht de verbinding al bestaan omdat het voorheen wel werkte dan op het betreffende apparaat de bestaande verbinding vergeten en opnieuw aanmelden.

Toestel kun je anders ook eens helemaal uitzetten en opnieuw starten. Lost soms ook problemen op.
Heb je de laatste updates geïnstalleerd?

Werkt dat niet dan zul je meer info moeten geven met bv een printscreen van de instellingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 17:16

westergas

rikkie_pc

Lekker prijsje nu bij de MediaMarkt €660 voor de 16GB. Bol is ook mee zie ik.
Heb de 13 in het vizier maar voor deze prijs ziet de 12 er ook goed uit!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Aaaaaand it's gone. Dat gaat hard. Mooie deal ook wel zeg.
Bij Amazon lag er nog 1 als het goed is, ben benieuwd of ik hem daadwerkelijk krijg.

edit: Nu is ie weer €750. Vraag me af of we €660 nog een keer gaan zien.

[ Voor 29% gewijzigd door westergas op 28-01-2025 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje9999
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:42
westergas schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:47:
Bij Amazon lag er nog 1 als het goed is, ben benieuwd of ik hem daadwerkelijk krijg.

Ik heb zojuist mijn bestelling bij Bol geplaatst voor €660,-. Heb ook het geluk dat ik via benefits at work ook nog 6% korting krijg op vouchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bertje9999 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:12:
[...]

Ik heb zojuist mijn bestelling bij Bol geplaatst voor €660,-. Heb ook het geluk dat ik via benefits at work ook nog 6% korting krijg op vouchers.
Apart, toen ik keek was alleen op Amazon nog deze prijs zichtbaar. Maar gefeliciteerd, mooi dealtje kunnen scoren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertje9999
westergas schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:58:
[...]

Apart, toen ik keek was alleen op Amazon nog deze prijs zichtbaar. Maar gefeliciteerd, mooi dealtje kunnen scoren :)
Thanks! Hij staat er nog steeds (net als gisteren) voor die prijs, de emerald versie dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-05 00:29
Ik heb de OnePlus 12 nu een jaar in mijn bezit en de accustatus is nog steeds 100% (net nog gecheckt).

Dus dik tevreden met deze telefoon en zeker zijn accu.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik heb het volgende. Eerder kon ik wanneer het scherm uit was mijn volume regelen van iets wat ik caste op mijn chromecast. Tegenwoordig moet ik of het scherm aan doen, of zelfs naar de cast app gaan om het volume te regelen.
Iemand zelfde ervaring? Heb het idee dat het na de laatste update is gekomen...

Heb al meerdere dingen geprobeerd:

- Volume down voor zaklamp uitgezet
- Andere always on display gebruikt (naadloos ipv klassiek)

Google home alle rechten gegeven.

Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 15:39
vuurvreter63 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:35:
Ik heb de OnePlus 12 nu een jaar in mijn bezit en de accustatus is nog steeds 100% (net nog gecheckt).

Dus dik tevreden met deze telefoon en zeker zijn accu.
Bij mij nu ook na 1 jaar op 97%.
Ik merk wel dat met dual sim en 5g nu overal actief in NL dat het soms harder gaat met ontladen.

Ook ben ik niet echt bezig met batterij besparen en laad ik hem meestal op rustige dagen alleen in de ochtend op via de draadloze lader. Mocht ik gedurende de dag naar en laag niveau gaan il ik hem nog wel eens bedraad laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje9999
Hallo,

sinds gisteren ben ik eigenaar van een Oneplus 12. Nu heb ik misschien een vreemde vraag, maar kan ik de lader, formaat koelkast :P , veilig gebruiken i.c.m. oudere modellen? Zoals mijn 8pro en 6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
Bertje9999 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:36:
Hallo,

sinds gisteren ben ik eigenaar van een Oneplus 12. Nu heb ik misschien een vreemde vraag, maar kan ik de lader, formaat koelkast :P , veilig gebruiken i.c.m. oudere modellen? Zoals mijn 8pro en 6?
Ja hoor dat gaat prima.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPE
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-05 09:53

BPE

sweetdude schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 14:22:
[...]

Bij mij nu ook na 1 jaar op 97%.
Ik merk wel dat met dual sim en 5g nu overal actief in NL dat het soms harder gaat met ontladen.

Ook ben ik niet echt bezig met batterij besparen en laad ik hem meestal op rustige dagen alleen in de ochtend op via de draadloze lader. Mocht ik gedurende de dag naar en laag niveau gaan il ik hem nog wel eens bedraad laden.
Ook hier na 1 jaar nog steeds accu 100 %, had nog een Warp charge 30 wireless charger van de 8 Pro liggen, doet het ook prima.
Ik laad alleen op als nodig gemiddeld 1 x per 2 dagen, moet zeggen ben geen gamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Wat een fijn toestel zeg! Zeker geen spijt van, leuke upgrade vanaf de 9PRO. En met 100W laden is absurd snel.

Enige nadeel is het ronde scherm maar het platte scherm op de 13 is me geen EUR340 waard. En dan ook nog eens geen USB blokje in de doos. wat een naai streek is dat dan.

[ Voor 16% gewijzigd door westergas op 01-02-2025 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

9 PRO was wel een stuk ergonomischer met een logischer indeling van de knoppen. De 12 ben ik veel banger voor om te laten vallen als ik hem uit mijn broekzak haal. Een hoesje is een no-go voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ

-CJ

Not remastered

westergas schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:17:
9 PRO was wel een stuk ergonomischer met een logischer indeling van de knoppen. De 12 ben ik veel banger voor om te laten vallen als ik hem uit mijn broekzak haal. Een hoesje is een no-go voor mij.
Ja en wat ook niet helpt is dat 'ie een stuk zwaarder is en daarbij ook topzwaar (veel gewicht zit aan de bovenkant).

Toevallig zelfde overstap gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Ik heb even een vraagje.

Op mijn werktelefoon, een iPhone, kan ik onder "Locatie" (GPS) aangeven hoe een app hier gebruik van kan maken, zoals Altijd, bij gebruik app of nooit. Door bijv "bij gebruik van app" bespaart dit enorm op stroom verbruik van GPS. Hierdoor kan ik GPS op de telefoon ingeschakeld houden.

Een soortgelijke instelling kan ik op de OP12 niet vinden, is bovenstaande op Android wel mogelijk?
De reden van mijn vraag is het volgende, ik gebruik Android auto en voor een app als Waze of Google Maps, moet ik GPS aanzetten, wat dus een aanslag op mijn accu is en daarom staat dit standaard uit.

Ondanks dat ik bij Waze en Google maps heb aangegeven, dat de apps, gebruik mogen maken van GPS bij gebruik van app, loopt mijn accu gebruik snel terug als dit aanstaat, en dat itt de iPhone.

Iemand enig idee?

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
vuurvreter63 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:27:
Ik heb even een vraagje.

Op mijn werktelefoon, een iPhone, kan ik onder "Locatie" (GPS) aangeven hoe een app hier gebruik van kan maken, zoals Altijd, bij gebruik app of nooit. Door bijv "bij gebruik van app" bespaart dit enorm op stroom verbruik van GPS. Hierdoor kan ik GPS op de telefoon ingeschakeld houden.

Een soortgelijke instelling kan ik op de OP12 niet vinden, is bovenstaande op Android wel mogelijk?
De reden van mijn vraag is het volgende, ik gebruik Android auto en voor een app als Waze of Google Maps, moet ik GPS aanzetten, wat dus een aanslag op mijn accu is en daarom staat dit standaard uit.

Ondanks dat ik bij Waze en Google maps heb aangegeven, dat de apps, gebruik mogen maken van GPS bij gebruik van app, loopt mijn accu gebruik snel terug als dit aanstaat, en dat itt de iPhone.

Iemand enig idee?
Dit kun je ook per app instellen.

Ga naar instellingen-->Apps-->App-beheer--> Zoek de app op waar je het wilt aanpassen en klik erop.
Kies voor Machtigingen.
Staat bv Locatie niet bij Toestaan dan klik je op Locatie en dan kun je aangeven wanneer de locatie gebruikt mag worden.

Andere keuze zijn Altijd vragen of Toegestaan.

Als locatie bij Altijd vragen staat dan moet je dus elke keer eerst toestemmingen geven.
Als locatie bij Toegestaan staat dan mag hij er altijd gebruik van maken als je de App opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Iemand de 12 al in (zeer) koude situaties gebruikt? Ga een weekje naar lapland en ben benieuwd wat ik van de batterij mag verwachten. Zal daar tussen de -10 en -20 zijn ongeveer.

Moet zeggen dat ik de batterij niet heel erg indrukwekkend vind na een weekje gebruik. Snel opladen scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ

-CJ

Not remastered

westergas schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:05:
Iemand de 12 al in (zeer) koude situaties gebruikt? Ga een weekje naar lapland en ben benieuwd wat ik van de batterij mag verwachten. Zal daar tussen de -10 en -20 zijn ongeveer.

Moet zeggen dat ik de batterij niet heel erg indrukwekkend vind na een weekje gebruik. Snel opladen scheelt een hoop.
Apart dat je dat zo ervaart, ik vind de accu echt top en gaat altijd langer dan een dag mee. Maar ik heb dan ook weinig apps en heb zaken als bluetooth, gps en wifi altijd uit staan, tenzij ik het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

-CJ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:08:
[...]

Apart dat je dat zo ervaart, ik vind de accu echt top en gaat altijd langer dan een dag mee. Maar ik heb dan ook weinig apps en heb zaken als bluetooth, gps en wifi altijd uit staan, tenzij ik het gebruik.
Een dag red ik wel hoor, met alle toeters en bellen aan. Ik laad 1x per 24h op naar 80% en meestal zit ie aan het eind van de cycle rond de 30%. Helemaal niks mis mee maar niet op het niveau van de 13, van wat ik her en der lees. Maar verschil moet er zijn hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-05 07:24
westergas schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:47:

Zodra deze rond de 700€ of lager komt bij mobiel of Belsimpel.nl ga ik hem icm een kpn abbonement afsluiten. Een waardige opvolger van mijn Oppo Find X5. Jammer van de grootte en curved scherm, maar voor de rest top. Mooi toestel. Ik denk dat ik voor de emerald variant ga!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
MikeOO schreef op maandag 10 februari 2025 @ 07:32:
[...]

Dit kun je ook per app instellen.

Ga naar instellingen-->Apps-->App-beheer--> Zoek de app op waar je het wilt aanpassen en klik erop.
Kies voor Machtigingen.
Staat bv Locatie niet bij Toestaan dan klik je op Locatie en dan kun je aangeven wanneer de locatie gebruikt mag worden.

Andere keuze zijn Altijd vragen of Toegestaan.

Als locatie bij Altijd vragen staat dan moet je dus elke keer eerst toestemmingen geven.
Als locatie bij Toegestaan staat dan mag hij er altijd gebruik van maken als je de App opent.
Gelukt, alle apps naar wens ingesteld.
Gisteravond telefoon opgeladen en GPS/Locatie aangezet, accu percentage is nu na bijna een dag nog 77%.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Nieuwe SOTA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxzlGtuzqdi5lVaDMIl1olKyvJ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5h8cLCue3Fl54W4Szlv1LGw4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
En de eerste keer de changelog in het Nederlands volgens mij.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Anonymoussaurus schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 11:48:
En de eerste keer de changelog in het Nederlands volgens mij.
Ff terug gekeken maar de vorige SOTA V30P01 had ook een NL changelog 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik kreeg vandaag de 15.0.0.510(EX01V40P01) update. Ter info.
Geen echte bijzonderheden verder, volgens mij.

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Er is bij mij een hoekje uit het (kunststof?) frame naast het scherm. Iemand zo iets wel eens succesvol hersteld? Zat te denken aan een lak stift of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Software update met februari security patch net binnengekregen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fExX7Q_8isWFnzoFzqSXZcuAFZY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKmro2gdrFIwWGjyHbOduqIZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje9999
Ik heb de laatste update binnen gehaald, en nu werkt m'n "oke Google" niet meer. Kan iemand me vertellen hoe ik het weer in kan schakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:43
Sinds laatste update is alle widget tekst echt mega groot. Zal vast een instelling zijn maar vind het maar eens...

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
Hebben er meer problemen mee om apps (lees icon) op het homescreen samen te voegen. Voorheen ging dit prima door een app te slepen op een andere zodat er een groepsmap werd aangemaakt.

Als ik nu probeer om een app aan een bestaande verzamelmap toe te voegen dan schiet deze weg ipv dat deze hierin verschijnt.

Ook lukt het niet meer om het icoon van een app te verwijderen van het homescreen. Lang indrukken geeft nu alleen de keuze om de app zelf te verwijderen ipv alleen het icoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:43
MikeOO schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 07:23:
Hebben er meer problemen mee om apps (lees icon) op het homescreen samen te voegen. Voorheen ging dit prima door een app te slepen op een andere zodat er een groepsmap werd aangemaakt.

Als ik nu probeer om een app aan een bestaande verzamelmap toe te voegen dan schiet deze weg ipv dat deze hierin verschijnt.

Ook lukt het niet meer om het icoon van een app te verwijderen van het homescreen. Lang indrukken geeft nu alleen de keuze om de app zelf te verwijderen ipv alleen het icoon.
Ik krijg zelf 5 optie bij app icon: App info, share, edit, remove (dat is van homescreen afhalen), Uninstall, daarna eventuele app specifice dingen.
Ik heb eergisteren wel een app in een bestaande groep gezet en viel mij wel op dat het minder soepel ging maar lukte wel. Vind de XXL font size op homescreen widgets veel storender 8)7

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
The-Source schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 08:01:
[...]

Ik krijg zelf 5 optie bij app icon: App info, share, edit, remove (dat is van homescreen afhalen), Uninstall, daarna eventuele app specifice dingen.
Ik heb eergisteren wel een app in een bestaande groep gezet en viel mij wel op dat het minder soepel ging maar lukte wel. Vind de XXL font size op homescreen widgets veel storender 8)7
hmmm ik heb er maar 4.
Mijn Apps
App-info
Bewerken
Verwijderen

Maar merk nu inderdaad dat verwijderen inderdaad niet de app verwijderd 8)7
Categorie: nog niet goed wakker geweest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 20:56
Meer mensen die met hun OnePlus 12 problemen ondervinden i..c.m. het spel Hitster? Het scannen van QR-codes lijkt sinds een half jaar lastiger te gaan. Er zijn dagen dat de app niet wil focussen, op welke afstand ik het kaartje ook houd. Ik zie op het scherm dat de focus er bijna is en dan opeens: toch out of focus en valt de QR-code niet te scannen. De camera app van OnePlus/Oxygen doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Laatst online: 23:08
Trenzer schreef op maandag 28 april 2025 @ 10:43:
Meer mensen die met hun OnePlus 12 problemen ondervinden i..c.m. het spel Hitster? Het scannen van QR-codes lijkt sinds een half jaar lastiger te gaan. Er zijn dagen dat de app niet wil focussen, op welke afstand ik het kaartje ook houd. Ik zie op het scherm dat de focus er bijna is en dan opeens: toch out of focus en valt de QR-code niet te scannen. De camera app van OnePlus/Oxygen doet het prima.
Bij mij blijft het scherm niet aan, focussen werkt wel gewoon.

Wellicht proberen de stapel hoger te plaatsen? Dat werkt nog wel eens bij andere telefoons.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:59
Trenzer schreef op maandag 28 april 2025 @ 10:43:
Ik heb sinds zondag last met de Instagram app. Als ik deze open, sluit hij ook weer gelijk. Na 3x krijg ik een melding dat de app vastloopt.

Iemand daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52
CoachKoos schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 08:07:
[...]

Ik heb sinds zondag last met de Instagram app. Als ik deze open, sluit hij ook weer gelijk. Na 3x krijg ik een melding dat de app vastloopt.

Iemand daar ook last van?
Nee, werkt hier prima. Cache legen of anders app verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Hier is het mijn wifi die al twee weken moeilijk doet, blijft verbinding houden met vol ontvangst maar komt geen data door. Wifi af en op werkt dan weer voor even.
Sinds mijn nieuwe Asus TUF router, heb AX al uitgevink maar het blijft voor problemen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 20:56
vuurtjih schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:02:
[...]

Bij mij blijft het scherm niet aan, focussen werkt wel gewoon.

Wellicht proberen de stapel hoger te plaatsen? Dat werkt nog wel eens bij andere telefoons.
Ja, dat werkte voorheen wel, de telefoon op de (verticaal geplaatste) Hitster doos. Maar inmiddels ook niet meer. Net als de andere suggestie die langskwam voor Insta zal ik de app maar eens herinstalleren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ter info: hier was zojuist weer een nieuwe update beschikbaar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/72QW2K2toSRe4I9ipiBmGm7FP1Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VSH6TjysJwoLO6BzXOe5u9hr.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste