Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:11

mvds

Totally awesome!

daltona schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:14:
[...]

Ben net begonnen met spelen, maar wat zijn die phases? is er daarna een whipe?
Er komt idd een wipe, maar niet getreurd, heel veel van je progress gaat gewoon mee :)

Die phases geven aan wat je allemaal kan doen/tegen kan komen in het spel. Sommige gebieden waren gelocked totdat er een nieuwe fase open ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:54
Ik heb nog altijd geen reactie terug, ik word door iedereen genegeerd op hun discord. Dit is dus waarom ik nooit Chinese producten vertrouw. Ik weet dus niet wat ik nu moet doen, ik kan ook via de bank mijn betalingen niet meer terug vragen.

Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt in mijn hele leven.

Haaaaa, meer mensen hebben dus last ervan! De fixes die mensen hierop posten, hebben mij niet geholpen. Mijn hele save is gewoon verdwenen.

https://www.reddit.com/r/...eiyj08/account_lost_help/

https://steamcommunity.co...ns/0/6256146317882293891/

[ Voor 44% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2024 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Hoe is het inmiddels met je account @Toonen1988 ?

Ik speel de game niet meer maar ik heb je verhaal hier op het forum wel gevolgd, met enige verbazing.
Heb je inmiddels contact gehad? Heb je je account weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Rupus schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:40:
Hoe is het inmiddels met je account @Toonen1988 ?

Ik speel de game niet meer maar ik heb je verhaal hier op het forum wel gevolgd, met enige verbazing.
Heb je inmiddels contact gehad? Heb je je account weer terug?
Nope, ik heb nogmaals contact opgenomen maar tot op heden nog altijd geen bericht terug. Ze negeren mij gewoon nu.

Wanneer ik met de gewone support contact opneem, krijg ik alleen maar standaard antwoorden terug.

Heb ook al te horen gekregen dat mogelijk met een ander account ben ingelogd. Ik heb maar één Google account en hoe verklaar je het dat mijn gebouw, nickname en ook uit de guild ben gegooid nadat ik mijn computer opnieuw heb geïnstalleerd en hebt ingelogd. Als ik een verkeerde account zou hebben gebruikt, dan zou alles van mij er nog moeten zijn, maar dat is helemaal gewiped op het moment dat ik voor het eerst inlogde na mijn herinstallatie van Windows.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 12-08-2024 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:11
Vanavond eindelijk eens de nieuwe content zien van phase 4 en 5 :)

Vandaag terug van vakantie en wil dat direct wel even checken. Volgens mij valt het eigenlijk wel mee wat je te doen hebt. Ben meer benieuwd wat er na phase 6 gebeurd over paar weken 😅

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren Lea’s lab gedaan. Wel een zieke dungeon is dat. De 20 minuten run geprobeerd maar dat lukte helaas nog niet. Zelf iets meer damage nodig. Maarja had veel phase 4 en 5 nog gemist natuurlijk dus liep nu wat “achter”

Vanavond weer wat content clearen en mods grinden om eens een echte build te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSiQtaCtu-AaD1IO311jWR24r8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Ux6lf2Xbaa9w1PH5f4W7IGy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 14-08-2024 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nu wel eigenlijk het eerste punt tegen gekomen wat ik erg negatief vind.

in principe 2 weken dus gemist door vakantie en nu doet echt niemand meer die primewars.... iedereen heeft ze al gedaan en hebben ze niet meer nodig. Slecht content design imo als je iets maakt wat maar voor 1 a 2 weken viable is en dan niet meer.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34
Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 23:48:
Nu wel eigenlijk het eerste punt tegen gekomen wat ik erg negatief vind.

in principe 2 weken dus gemist door vakantie en nu doet echt niemand meer die primewars.... iedereen heeft ze al gedaan en hebben ze niet meer nodig. Slecht content design imo als je iets maakt wat maar voor 1 a 2 weken viable is en dan niet meer.
Grootste reden dat ik stuk minder ben gaan spelen, de afhankelijkheid (en in verlengde enige goede source van starchom buiten je seasongoals) van die wars is imho te hoog, zeker omdat er nu een blokkade zit dat je niet meer direct mee kan doen met de medium/hard versies, maar je verplicht de easy moet afwerken.

Goed, als je zelf wat craft en je vraagt, komen er alsnog wel wat mensen, maar de mechanics van de primewars zijn nog steeds zo... flut, dat je lang niet zeker bent van succes.

Zat al met het probleem dat vrijwel niemand de hard/pro spiderboss doet, enige plek voor fast trigger mods, dus je motivatie om te spelen wordt al snel minder, dan die primewars erbij.. nouja.. volgend seizoen maar weer een kans. En dan kom je in zo'n cirkel, je moet overstappen naar andere gear/setup, heb je starchom voor nodig, kan je niet krijgen want je hebt alles al verbruikt en dan nog leunt alles erg zwaar op een hoge RNG.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ricmaniac
Mooie update wel. nieuwe events en goeie QOL toegevoegd waarbij je objecten kan snappen bij bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vanavond druk geweest met die primewars.

Alle difficulties gedaan omdat ik nog niet die passes unlocked had om de volgende difficulty te doen.

Nightmare alleen niet gehaald helaas. Hadden veel meer red plasma missiles nodig.
Dat komt later dan nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb nog altijd niks gehoord. Ik denk dat het voor mij definitief over is. Ik ga niet meer opnieuw beginnen, ik ga alle DLC's niet opnieuw kopen.

Ik zal eens kijken of ik straks met de nieuwe wipe toch nog mijn DLC's blijf behouden, anders mag Once Human mij gestolen worden en zal ik het nooit meer aanraken.

Op dit moment wordt ik ook helemaal genegeerd door de support en op hun Discord. Ik vermoed dat ik binnenkort gewoon een ban krijg, omdat ik ze wekelijks lastig val. Elke week vraag ik een status update aan de support. Wordt gewoon volledig genegeerd. We zijn alweer 4 weken verder, ze zeiden dat ze erop terug komen maar ook hede nog altijd geen bericht. Wanneer ik status update vraag, moet ik weer alles opnieuw uitleggen omdat niks bij hun bekend is. Heb nu al meerdere keren moeten uitleggen wat het probleem is en nu wordt ik ondertussen genegeerd.

Ik weet niet of er ook juridische opties zijn, om bijv mijn geld terug te krijgen. Ik heb niet hun terms and agreements verbroken, maar ben wel betaalde content kwijt geraakt, en ze helpen mij niet verder.

[ Voor 58% gewijzigd door Toonen1988 op 17-08-2024 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oke je kan nu dus signuppen voor de nieuwe servers. De nieuwe content is dus op de PVP servers. PVE servers beginnen opnieuw met het Manibus season. De nieuwe PvE content komt pas in october.

Twijfelde tussen PvP servers of Manibus opnieuw maar nu de nieuwe World of warcraft uitbreiding komt waar ik heel veel tijd in zal stoppen ben ik toch maar voor Manibus gegaan.

Dacht eerst waarom zou ik opnieuw uberhaupt dit seizoen gaan spelen.
Maar toen bedacht ik dat het natuurlijk wel makkelijk starchrom farmen is wat altijd mee gaat naar nieuwe seizoenen... Dus hoef opzich waarschijnlijk niet zo veel te unlocken straks waardoor je mooi kan sparen voor future content..

Misschien voegen ze wel nog veel toe maar dat weten we eigenlijk niet.

Wel een beetje onverwachtse ontwikkeling imo.

Ik ben signed op de PvE01-X0005 server vanwege vrienden maar is de enige server die er stond die een Hardmode icoontje had. De hele server is dan moeilijker dan de huidige game dus leek me wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 02:58:
Ik heb nog altijd niks gehoord. Ik denk dat het voor mij definitief over is. Ik ga niet meer opnieuw beginnen, ik ga alle DLC's niet opnieuw kopen.
Echt super klote man. echt bizar gewoon hoe er mee omgegaan word en dat het zo onduidelijk is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb eindelijk na een maand mijn account terug. Wanneer ik de launcher opstart voor de eerste keer, vraagt de launcher om in te loggen. Wanneer ik daarop druk, opent zich een externe website. Hier log ik in met mijn Google account en zie ook gewoon mijn naam staan. Vervolgens moet ik de koppeling opening richting de launcher, en dan zou de launcher mij automatisch moeten inloggen.

Hier ging het dus fout, de website herkende mijn account perfect, maar mijn launcher dus niet en maakte dus elke keer een nieuwe "quest" account aan, onder mijn Google account.

Nu zag ik dat de launcher een nieuwe update had, en nu herkent de launcher wel mijn bestaande account en maakt geen "qeust" accounts meer aan onder mijn Google mail sinds de laatste update.

Er ging dus iets mis tussen hun externe login website en de link tussen de launcher.

Dit is echt zo apart, de website herkend mijn Google account perfect maar de launcher maakte gewoon telkens een nieuwe Once Human UID aan onder mijn bestaande Google account. Nu na de update herkend de launcher wel mijn oude UID.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 22-08-2024 19:26 ]

• Ricmaniac
Nice dat je er achter bent. Maar kan mij voorstellen dat je er alsnog klaar mee bent of niet? :P

Ik ben inmiddels diep in het nieuwe seizoen. althans zo ver kan binnen 1 week natuurlijk. Bijna klaar voor Tier 3 purification. dat moeten we voor maandag gedaan hebben wanneer de volgende reset is en dan is ook fase 2 van deze season unlocked en daarbij unlocked alle content als het goed is gelijk.

Althans de gebieden.

Je kan zien dat de mensen die nu nog hier op deze hardmode server spelen de game goed kennen want alle randen om zo snel mogelijk op de goeie plekken te komen voor te bouwen zijn al in gebruik :P

Die mensen gaan denk ik allemaal klaar zitten op de motor en zodra de server open gaat rushen ze naar de nieuwe zone om daar hun base te plaatsen.

Ik zal nu 2 weken door WoW wat minder spelen denk ik maar grinden rustig casual door. Geniet oprecht nog steeds van het spelletje. Had ik van te voren echt niet gedacht dat het me zo lang bezig zou houden.

• Toonen1988
Ik heb geen idee, ik lig nu al ver achter. Ik weet ook niet hoe het nu verder moet, ik zit nog altijd in de oude server. Krijg wel een bericht dat ik ergens "signed up" moet doen, maar ben op een maat van mij aan het wachten. Die heeft ook niet meer gespeeld, sinds ik dat probleem had.

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:50:
Ik heb geen idee, ik lig nu al ver achter. Ik weet ook niet hoe het nu verder moet, ik zit nog altijd in de oude server. Krijg wel een bericht dat ik ergens "signed up" moet doen, maar ben op een maat van mij aan het wachten. Die heeft ook niet meer gespeeld, sinds ik dat probleem had.
Eigenlijk loop je nu niet achter. die nieuwe servers zijn deze week begonnen dus maximaal loop je 5 daagjes achter ofzo. allemaal content locked dus je kan gewoon beginnen. Je loopt wel wat achter in build maar de build van vorig seizoen zijn nu niet allemaal even viable. ik ga ook een hele nieuwe bouwen. Mats mis je wel uiteraard om die build makkelijk af te maken maar het is niet zo moeilijk als het lijkt. je kan prima 1 complete build legendary afmaken in 1 seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22-05 16:15
Toonen1988 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:15:
Ik heb eindelijk na een maand mijn account terug. Wanneer ik de launcher opstart voor de eerste keer, vraagt de launcher om in te loggen. Wanneer ik daarop druk, opent zich een externe website. Hier log ik in met mijn Google account en zie ook gewoon mijn naam staan. Vervolgens moet ik de koppeling opening richting de launcher, en dan zou de launcher mij automatisch moeten inloggen.

Hier ging het dus fout, de website herkende mijn account perfect, maar mijn launcher dus niet en maakte dus elke keer een nieuwe "quest" account aan, onder mijn Google account.

Nu zag ik dat de launcher een nieuwe update had, en nu herkent de launcher wel mijn bestaande account en maakt geen "qeust" accounts meer aan onder mijn Google mail sinds de laatste update.

Er ging dus iets mis tussen hun externe login website en de link tussen de launcher.

Dit is echt zo apart, de website herkend mijn Google account perfect maar de launcher maakte gewoon telkens een nieuwe Once Human UID aan onder mijn bestaande Google account. Nu na de update herkend de launcher wel mijn oude UID.
O nice dat je weer toegang hebt tot je account,
Wel raar probleem heb het niet eerder gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Ik heb eindelijk na een maand mijn account terug.
fijn om te horen dat je je account weer terug hebt!
Maar dus iets dat gefixt is door een update en zelf moeten ontdekken, en niks gehoord van support begrijp ik.
En nu een maand niet kunnen spelen, dat is zuur ja die achterstand.
Hopelijk komt het plezier toch weer terug, mocht je verder gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:36
Ik heb eindelijk na een maand mijn account terug.
Fijn dat je het weer terug hebt man! Ik heb meegelezen met je problemen en kon me je teleurstelling en frustratie goed voorstellen.
Denk je dat je weer verder gaat spelen of heb je er inmiddels genoeg van?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Vortigen schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:00:
[...]

Fijn dat je het weer terug hebt man! Ik heb meegelezen met je problemen en kon me je teleurstelling en frustratie goed voorstellen.
Denk je dat je weer verder gaat spelen of heb je er inmiddels genoeg van?
Ben op een vriend van me aan het wachten, zodat we samen een server uitkiezen. Ben zeker vanplan om weer wat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Morgen unlockt de nieuwe phase op mijn server en daarbij de rest van de wereld.. om 9:00 we willen dan gelijk naa rde "beste"plek rushen met de motor om huis te plaatsen maar dat gaat denk ik mega mega moeilijk zijn nu met zo veel spelers die hetzelfde willen :P

Gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:08:
Morgen unlockt de nieuwe phase op mijn server en daarbij de rest van de wereld.. om 9:00 we willen dan gelijk naa rde "beste"plek rushen met de motor om huis te plaatsen maar dat gaat denk ik mega mega moeilijk zijn nu met zo veel spelers die hetzelfde willen :P

Gaan het zien.
Blijkbaar waren er eerder vandaag stuk of 3 gebanned omdat ze dus op 1 of andere manier lang genoeg 'achter' de roze muur konden blijven om zo hun basis al neer te zetten. Wordt een interessante ochtend :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ben aan het kijken of ik één van deze twee ga unlocken, weet nog niet welke. Mijn main wapen is de SOCR - The Last Valor. En dan pak ik nog een sniper erbij als secondary.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BtPAgvFrlpT-kgOq6YmHA_jZE2U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L5AsWNXXM0oA8OEVL9yV057j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_H-16Z5uBlEKwhMG30_6OZiqcY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QKePSW73f5ylykMP1tKdu4DP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hier gaan we ook nog rustig verder.

Ben nu bezig met een 2e build voor mijn character voor deze hardmode server waar je speciale damage nodig hebt. Ben bezig om een unstable bomber build te maken met de JAWS pistol en de Shaman top chestpiece. die versterken elkaar heel erg.

De lonewolf set gebruik ik als 5set omdat ik die van vorige season had en gewoon weer kan maken en past prima in deze build. Mods zijn nog lang niet klaar.

Tevens een leuk sideprojectje gemaakt 2 vrienden.

Dit plekje pompt zout water in die tanks en die kunnen we allemaal in alle stoves proppen voor salt te koken. Puur als XP farm. Is toch een "free" 6500 XP elke +- 45 minuten haha.
Handig voor een soort AFK leveling methode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jcyEy1V6QrFUcrpb54eSqVpfAQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h08HqIooU0qdlkoyiMs3hxw8.png?f=fotoalbum_large

Vervolgens kan je ook elke keer dat je je zout er uit haalt het bij de merchant verkopen voor 7500 energy links ofzo. free money :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 26-08-2024 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

:*) _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 27-08-2024 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:11

mvds

Totally awesome!

Hoe kan je dan voorkomen dat je killer rabbit al je beestjes om zeep helpt? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-05 22:37
Heb het een en ander afgerond in het spel en kan er nu afscheid van nemen. Mijn ervaring was op zich positief, maar met een boel aantekeningen. In hoofdlijnen voelde ik mij een beta-tester en de combat generiek. Dat laatste is niet erg want ook dat kan van entertainment voorzien. Bovendien vond ik het farmen het leukste om te doen, al gaat dat op den duur vervelen omdat je vast zit aan een populaire route. Enfin, in oktober komt er meer content uit voor pve en zal het dan weer checken.

Myn final homebuild:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQNJevx_qJqqbz5DB7inGXS2q4c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UczYG4C5EFLQZi9IQDZRQ8t4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LOf4UD9zpxB-eol099O_VSlqX7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Uu87UJcVsp1YmQ75X2O3kMiU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XlOex3dcb4Wrf-A-7MfmYcD8pg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7G2wy56jz5zOyURci3Nkpbtl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CTBBMHMILe6SbTL85G4HpeBNh5k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YiU510ZsUqmLwXGmw1Gr2fzq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Handige uitleg voor de mensen die niet helemaal snappen hoe seasons en/of resets werken in Once Human

[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 28-08-2024 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Weet niet of ik die patch nu echt fijn vind, je kan season-servers niet meer joinen na 10 dagen na de start ervan.. 10 dagen is amper phase 2, snap wel 'iets' van achterstand, maar dat is vrijwel dezelfde achterstand als snelle vs relaxe gamers die server doorhuppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
SinergyX schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:15:
Weet niet of ik die patch nu echt fijn vind, je kan season-servers niet meer joinen na 10 dagen na de start ervan.. 10 dagen is amper phase 2, snap wel 'iets' van achterstand, maar dat is vrijwel dezelfde achterstand als snelle vs relaxe gamers die server doorhuppelen.
Klopt, daarnaast gooien ze de servers niet meer open als de helft niet meer speelt waardoor je uiteindelijk op een lege server speelt.

We hebben dit keer een PvP server gekozen, eens kijken hoe dat allemaal werkt. Het is een beetje apart hoe Once Human werkt.

Het zou handig zijn als je een hele Hive kunt meenemen naar een server, zodat alle vrienden niet manueel een server hoeven te kiezen.

Ik zit nu op PVP01-X0001

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 28-08-2024 13:30 ]

• Ricmaniac
Ja dat zou inderdaad wel mooi zijn dat je je hele hive mee kan nemen

• Ricmaniac
Ik ben gisteravond begonnen met het bouwen van een nieuw verblijf. Dit seizoen nog niet echt gedaan en nu hoog genoeg dat ik mats heb om in principe in 1 keer door te knallen.

Als je daar mee bezig gaat vliegt de tijd zoooo snel voorbij haha. :P

Vorige build van vorig seizoen was ik ook iets van 8 uur mee bezig zonder de inrichting.
Nou wilde ik niet weer dezelfde plaatsen vanuit mijn blueprint. Sta ook op een hele andere plek dus ben nu wat nieuws aan het bedenken.

Als je op reddit kijkt zie je ook zoooo vaak mooie huizen voorbij komen dat je je af vraagt of ze geen architecten zijn in real life _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Ricmaniac schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:20:
Ik ben gisteravond begonnen met het bouwen van een nieuw verblijf. Dit seizoen nog niet echt gedaan en nu hoog genoeg dat ik mats heb om in principe in 1 keer door te knallen.

Als je daar mee bezig gaat vliegt de tijd zoooo snel voorbij haha. :P

Vorige build van vorig seizoen was ik ook iets van 8 uur mee bezig zonder de inrichting.
Nou wilde ik niet weer dezelfde plaatsen vanuit mijn blueprint. Sta ook op een hele andere plek dus ben nu wat nieuws aan het bedenken.

Als je op reddit kijkt zie je ook zoooo vaak mooie huizen voorbij komen dat je je af vraagt of ze geen architecten zijn in real life _O-
Heb dat soms ook bij Satisfactory, komen gebouwen en fabrieken voorbij, Alsof ze eerst hun gebouwen in een tekenprogramma hebben uitgewerkt

Veder vindt ik het altijd wel leuk als ik door de wereld heen loop te zien wat andere hebben gebouwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KQUyO9y-e6aeZ_kIJYuugqp-zU4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BToB1dlKNVXOluNFkZVkkyjD.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk een desktop pc formula haha.. duurde even zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zo mijn unstable bomber build begint af te raken :P ik had vanwege de vakantie vorig seizoen de gehele endgame qua gearing eigenlijk een beetje gemist. Had nog niks gedaan met mods minmaxen en weapon recalibration etc etc.

Nu heb ik opzich een redelijk goeie build en heb LEA labs alweer kunnen doen :)

Vermaak me nog steeds met de game met vrienden en dat is iets wat ik echt echt van te voren niet had gedacht :P Dat we het zo lang achter elkaar zouden spelen en leuk vinden haha mijn vriendengroep wisselt toch al gauw tussen games haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
[YouTube: Once Human丨White Night Rose]

Nieuwe Battle pass in vampire thema achtige shit :P

• Ricmaniac

Pooh hier zitten een paar zieke builds tussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Het ziet er mooi en aardig uit, maar ze geven niks om hun community. Mooie video, mooie builds maar puur weer een marketing video.

Ze moeten eens actieve medewerkers voor support hebben en niet een enkele bot die zegt "Bedankt voor het melden, maar voor nu gooi ik het op een berg met andere bugs."

Totaal geen feedback, totaal geen connectie met de community en het enige contact dat je krijgt is via bots.

Met de schaal van het bedrijf, de schaal van het spel, dan verwacht je toch ook dat ze normale support hebben? Ik heb ze hier ook kritiek over gegeven, nadat ik eindelijk toch een medewerker te spreken had gekregen na een maand.

Maargoed, des ondanks vermaak ik me wel met het spel.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 14-09-2024 21:15 ]

• Toonen1988
Zojuist weer eens ingelogd, de Ethereal Feathers set vind ik best wel een coole set.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jtvv9mZwKMFhEwi1Es9fZUCYNY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VVTkDJnQSVMPESZ3glj4glOB.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:56:
Zojuist weer eens ingelogd, de Ethereal Feathers set vind ik best wel een coole set.

[Afbeelding]
yup mega coole set. helaas weer zo'n rot ding wat in het ergste geval 250 euro ofzo kost als je pech hebt :P
Geen 1 van die boxen gekocht van alle 3 die al voorbij zijn gekomen. Fomo ontkoppelt van dit spel.. is echt te veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zondag 15 september 2024 @ 00:37:
[...]

yup mega coole set. helaas weer zo'n rot ding wat in het ergste geval 250 euro ofzo kost als je pech hebt :P
Geen 1 van die boxen gekocht van alle 3 die al voorbij zijn gekomen. Fomo ontkoppelt van dit spel.. is echt te veel geld
Ja, daarom ga ik het ook niet doen. Het kost echt veel om deze set te krijgen. Het systeem zal deze set echt niet droppen bij de eerste opening. Je kunt ook die duplicate punten sparen om de set te kopen. Maar dan heb je iets van 280 punten nodig en per duplicate (box die je opent) krijg je er maar 2 tot 5 dacht ik (afhankelijk van de rarity). En per box betaal je 160 premium punten en 60 premium punten kost een euro.

Dus je moet al minimaal 3 euro uitgeven om één box te openen. In het ergste geval dat de set niet dropt en moet kopen met duplicate punten, dan moet je minimaal 140 kisten (mits je alleen items krijgt die 2 duplicate punten geven) openen. Dat dus keer 3 euro is 420 euro. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 15-09-2024 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Al een paar dagen helemaal klaar met de season goals op de Hardmode server.

Nog 3 dagen te gaan voor de laatste fase op die server en dan kunnen we weer inschrijven in een nieuwe server.

Denk dat ik even een break neem tot de nieuwe content servers komen 17 oktober.

Er komt nu wel een 19dagen total pvp server met een speciaal faction event als nieuwe content. Speciaal voor de mensen die nu dus klaar zijn met hun server en de 17e willen beginnen met die nieuwe winter content.

Daar ga ik mijn character wel op inschrijven even kijken of het wat is maar wel op een veel lager pitje tot het volgende season :)

(vanaf deze timelink een overview)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb dit seizoen helemaal niks gedaan, ben ook pas anderhalve week later erin gestapt.

Dan doe ik nog niks en wacht ik op het nieuwe seizoen.

• Ricmaniac
Die nieuwe auto skin is echt geweldig. Ik was heel blij toen ik die zag. is ook gebasseerd op mijn favoriete droom auto..

Kom je er vervolgens weer achter dat het weer zo'n fcking lootcrate natuurlijk is.. om te janken echt.
Gezien hoeveel ik het speel en content updates die ze uitbrengen echt helemaal prima dat je geld wil verdienen en als je dan 20€ voor zo'n auto vraagt kan ik ermee leven.. maar 250-300 euro voordat je zeker bent dat je hem hebt is gewoon zooo not done. Goed dan blijven we gewoon weer verder free to play spelen toch :P

Vet is die wel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLQl5DTqOv0FZO3Hd_DGIjLePJw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/301Zr2yZVAC5YBEcfka64Oeu.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fv-4scvMZ0c4HzqSxxiiJZm-o2Q=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/5SjSyWQqpI36GaBPDWMtFVmP.png?f=fotoalbum_tile

• samlans
Ricmaniac schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:22:
Die nieuwe auto skin is echt geweldig. Ik was heel blij toen ik die zag. is ook gebasseerd op mijn favoriete droom auto..

Kom je er vervolgens weer achter dat het weer zo'n fcking lootcrate natuurlijk is.. om te janken echt.
Gezien hoeveel ik het speel en content updates die ze uitbrengen echt helemaal prima dat je geld wil verdienen en als je dan 20€ voor zo'n auto vraagt kan ik ermee leven.. maar 250-300 euro voordat je zeker bent dat je hem hebt is gewoon zooo not done. Goed dan blijven we gewoon weer verder free to play spelen toch :P

Vet is die wel

[Afbeelding][Afbeelding]
Vindt echt zo een shit ding, ook in Leauge skins voor 200 euro.
Maar jammer genoeg zijn er voldoende mensen die het kopen dus blijft het bestaan

• Toonen1988
samlans schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:56:
[...]

Vindt echt zo een shit ding, ook in Leauge skins voor 200 euro.
Maar jammer genoeg zijn er voldoende mensen die het kopen dus blijft het bestaan
Dit is juist het probleem, mensen blijven het kopen. Maar ik zal nog even een schepje er boven op doen. Ahri in League of Legends had ook een skin gekregen van 500 dollar. In de westerse wereld kwam veel kritiek, maar in de Aziatische wereld en vooral in Zuid-Korea was de skin immense populair. Zelfs zo erg dat er zelfs leningen werden afgesloten om de skin te kunnen kopen voor mensen die het geld niet hadden. 7(8)7

• samlans
Toonen1988 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:19:
[...]

Dit is juist het probleem, mensen blijven het kopen. Maar ik zal nog even een schepje er boven op doen. Ahri in League of Legends had ook een skin gekregen van 500 dollar. In de westerse wereld kwam veel kritiek, maar in de Aziatische wereld en vooral in Zuid-Korea was de skin immense populair. Zelfs zo erg dat er zelfs leningen werden afgesloten om de skin te kunnen kopen voor mensen die het geld niet hadden. 7(8)7
Ja echt vreselijk, ik geef toe dat ik wel geld in league heb gestopt, maar kan me echt niet voorstellen dat ik zoveel geld wil neer tellen voor een skin.
vond 200 euro voor Jihn al belachelijk laat staan nog duurder

straks wordt poolparty Ahri 1000 euro

• SinergyX
Mensen kopen, aan regeltjes wordt voldaan, einde van de rit moet er geld worden gemaakt.

Zelfs met het creditsystem erachter (dubbele items uit lootbox worden omgezet in credits) kan je de RNG wel overrulen door het direct te kunnen kopen, maar als ik snel reken krijg je 3-7 punten voor dubbele item, die wagen zal wel tegen de 350 credits zitten, dus je moet tussen de 50 en 100 'dubbele' lootboxes openen voordat je de auto gegarandeerd kan kopen.. En ja, elke 30 is een geforceerde 'super price' maar kan ook prima deel van dat outfit zijn.

En die LoL skin vind ik toch anders.. ja belachelijk duur 'maar je hebt hem'. Lootboxes hebben RNG, RNG kan 10 kanten op en lullig geval ben je 1000 boxes verder en nog steeds geen auto. Net als die base-packs (glass etc), duur, maar gegarandeerd en permanent, net als in Fallout 76 vind ik het dan een vrije keuze of je hem wel/niet koopt.

In de beta deed ik die rolls op die gokmachine, die eerste pool heeft een 1/40 voor een BP (uit de hele pool), uiteindelijk 39 rolls gedaan (a 500) voordat ik hem had. Sinds de launch kan je nu direct wapens kopen voor dacht 8000, mensen over de zeik hoe duur dat was.. .39x500=19.500, ik heb er 2,5x zoveel voor betaald dat die 8000 direct een koopje was.

Maar het is net als al die abbonementjes overal, mensen 'voelen' die 1 euro per keer veel minder dan in 1x 100 euro uitgeven, terwijl ze 'on the long run' waarschijnlijk 200-300 uitgeven.

• Ricmaniac
SinergyX schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:51:

In de beta deed ik die rolls op die gokmachine, die eerste pool heeft een 1/40 voor een BP (uit de hele pool), uiteindelijk 39 rolls gedaan (a 500) voordat ik hem had. Sinds de launch kan je nu direct wapens kopen voor dacht 8000, mensen over de zeik hoe duur dat was.. .39x500=19.500, ik heb er 2,5x zoveel voor betaald dat die 8000 direct een koopje was.

Maar het is net als al die abbonementjes overal, mensen 'voelen' die 1 euro per keer veel minder dan in 1x 100 euro uitgeven, terwijl ze 'on the long run' waarschijnlijk 200-300 uitgeven.
En het mooie is dat mensne nu juist alles spenden op die gok machine :P omdat we de game nu kennen en goed weten hoe starcrom werkt etc en het compleet los staat van de shop of p2w currency etc etc.

Ik wish alleen maar voor die banners meestal though. dan ben je 10k kwijt ipv 8k maar dan heb je wel meestal het wapen of armor + extra fragments om hem te uppen. Zo heb ik nu meerdere legendary gear al 4 van de 5 sterren zoals die Shaman top voor de unstable bomber build.

Maar ik ben opzich al een tijdje nu helemaal genezen van microtransactions in combinatie met fomo en alle rambam er omheen.. had daar eerst wel veel "last" van vooral in de fortnite era maar nu is het gewoon van: vind ik het te duur koop ik het gewoon niet.

Maar het blijft imo van de zotte om je spelers zo uit te buiten met die prijzen. Het is inderdaad maar een skin en daarom is het belachelijk zo veel geld er voor neer te moeten leggen.

Heb inmiddels iets van 300 uur nu in once human dus de game is het voor mij meer dan waard om wat uit te geven maar dan doe ik dat liever met een 20 euro pack ofzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Dan koop ik me liever Throne and Liberty voor 100 euro pakket, dan 1 skin van 300. Dan bespaar ik me ook nog eens 200 euro..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ricmaniac schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:37:
Maar ik ben opzich al een tijdje nu helemaal genezen van microtransactions in combinatie met fomo en alle rambam er omheen.. had daar eerst wel veel "last" van vooral in de fortnite era maar nu is het gewoon van: vind ik het te duur koop ik het gewoon niet.

Maar het blijft imo van de zotte om je spelers zo uit te buiten met die prijzen. Het is inderdaad maar een skin en daarom is het belachelijk zo veel geld er voor neer te moeten leggen.

Heb inmiddels iets van 300 uur nu in once human dus de game is het voor mij meer dan waard om wat uit te geven maar dan doe ik dat liever met een 20 euro pack ofzo :P
Ik kijk wel naar de toegevoegde waarde in mijn game ervaring, ik heb behoorlijk wat gekocht in Fallout, heb ook die building-glass-pack in deze game, het is permanent, het voegt een nieuwe laag toe aan mijn favoriete bezigheid: basebuilding, dus ik kan er mee leven. Echter zo'n skinpack voegt voor mij niets toe, vind de gear-sets meer dan prima (die je nu ook kan wisselen van skins), ja ze ogen vet, maar zijn imho te generiek.

Iets waar Guild Wars 2 bv weer zeer tactisch in speelt, zo'n 'ouftit' kan je vervolgens zelf een kleurtje geven, niet dat je straks ~100 man met identieke 100 euro outfit rond zie lopen, maar een bijzondere mashup van kleuren, wat je toch weer een vleugje 'uniek' en 'opvallend' geeft.

Maar alles achter lootboxes te gaan zetten.. nee, dat is niet mijn ding, heel jammer want die auto was zeker een mooi ding om te zien. Was dat ding gewoon 20 euro (ofzoiets) had ik nog een goede afweging kunnen maken om te kopen... maar nu met een potentiele uitgave van 10 tot 100 euro voor die auto, nee dank je. Gelukkig zie je al aardig wat 'backlash' over die boxes, dat ze mogelijk die dingen wel gewoon weer los gaan verkopen.

• Ricmaniac
Lol het is nog erger.. zie nu:
PSA: new lootbox has 8 pity prizes, making it 500USD to complete the collection.

De vorige had er maar 6 ipv 8 dus is een stuk meer nog |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Met als bonus, die auto 'forced' kopen is 1140 relics...

Qua waarde, 8 relics = 1 ingot, 1 ingot kost 160 crystgin.
Laten we gek doen, 100 euro geeft 7880 crystgin.
Dus puur uit relics (dus enkel dubbele loot) 1140 / 8 = 143 ingot * 160 crystgin = 22.880 crytgin.
Dat is een 300 euro aan 'dubbele rolls' in lootboxes :/

Denk dat de EU nu wel mag gaan instappen voor wat blokkades op lootboxes :/

Het is een leuke game en alles, ik ga er zeker geen euro uitgeven aan lootboxes, maar uit principe hoor ik zulke spellen niet eens meer te spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2024 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
SinergyX schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:39:

Het is een leuke game en alles, ik ga er zeker geen euro uitgeven aan lootboxes, maar uit principe hoor ik zulke spellen niet eens meer te spelen.
Precies hetzelfde ja.

Vanmorgen is de inschrijving voor de PVP season open gegaan op onze server waar ik speelde. Hebben ons ingeschreven op X0002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:18:
[...]

Precies hetzelfde ja.

Vanmorgen is de inschrijving voor de PVP season open gegaan op onze server waar ik speelde. Hebben ons ingeschreven op X0002.
Misschien dat ik ook een overstap maak naar die server. Vriend van me speelt niet meer echt.

Dan kan je me toevoegen aan je vriendenlijst. Tweede seizoen niks meer gespeeld. Derde seizoen wil ik weer spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 27-09-2024 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:16:
[...]

Misschien dat ik ook een overstap maak naar die server. Vriend van me speelt niet meer echt.

Dan kan je me toevoegen aan je vriendenlijst. Tweede seizoen niks meer gespeeld. Derde seizoen wil ik weer spelen.
2e seizoen was zelfde als de eerste league zeg maar. Nu krijg je met die Prismvers clash een faction pvp season van 19 dagen en de nieuwe pve season begint dus 17 oktober wat weer waarschijnlijk 6 weken ofzo zal zijn dus als je zoiets zoekt kan je misschien beter daarop wachten. Ik heb je al als vriend btw :)

Ik vind het opzich wel echt een interessant bedacht concept dat je gewoon zelf elke keer als jou server voorbij is kan kiezen welke "season mechanic" je gaat spelen.

Enige probleem daarmee die ik voorzie is dat als je na een lange tijd bijv denkt ik doe weer eens een manibus seizoen dat bijna niemand dat meer speelt :P maargoed gaan wel zien hoe ze dit gaan aanpakken.

• Ricmaniac
Vanavond dus op die nieuwe PVP league server begonnen en het is wel tof. intro begin je gelijk anders en dan kies je direct eigenlijk voor Mayfly of Rosetta. ik ben met 2 vrienden bij Rosetta gegaan en dan begin je gelijk in de blackfell area. Die is gedownscaled naar level 10-15ish . Dat is onze safezone en ook de loot daar is dus aangepast naar tier 1 mats enzo. De perks die je krijgt zijn ook specifiek voor jou faction en met je faction ben je dus bezig om in de non-safe zones speciale deviants te securen. Hier nog niet echt op in gegaan dus kan er niet zo veel over vertellen nog.

Je hebt nu ook een faction chat en op die manier veranderd de game echt terwijl je eigenlijk nog steeds op dezelfde map speelt natuurlijk.

Ik vind dit een toffe season om 19 daagjes te spelen :) Het is leuk om te zien dat ze vrij creatief blijven met deze game. ondanks alle k*t microtransactions :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 28-09-2024 00:21 ]

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:18:
[...]

Precies hetzelfde ja.

Is het P_Clash-X0002?

• Ricmaniac
Ja waar ik op zit wel ja. Mogelijk is die vol maar dan kan je mijn invite code gebruiken. die stuur ik je even in PB want moet nog 2 vrienden naar die server krijgen maar die maken nog iets af op de andere server. Helaas is dat wel jammer design dat als die echt helemaal vol zit ze het gewoon dicht gooien.. ook die invites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:19:
[...]

Ja waar ik op zit wel ja. Mogelijk is die vol maar dan kan je mijn invite code gebruiken. die stuur ik je even in PB want moet nog 2 vrienden naar die server krijgen maar die maken nog iets af op de andere server. Helaas is dat wel jammer design dat als die echt helemaal vol zit ze het gewoon dicht gooien.. ook die invites.
Ik zit erin, kijken of ik een maat van mij ook nog erin krijg. Kijken of ik hem een invite kan sturen. Maar misschien wilt hij deze seizoen ook nog overslaan.

Once Human, Throne and Liberty, The Forever Winter, WoW, bah de laatste tijd veel te doen. :9

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 28-09-2024 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Godmiljaar, ik wilde eigenlijk niks meer uitgeven maar die Neon Symphony ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Prism vs clash server bevalt me veel beter dan gedacht. Verwachte dat het PvP me niet zo zou trekken maar vind het echt veel toffer dan gedacht.

Wel helaas een beetje onbalans in de factions. Heb het idee dat elke server 1 dominante faction heeft en het nooit echt 50/50 is.

Nu ook een PvP base gebouwd en dat pak je echt heel anders aan dan je gebruikelijke base omdat je nu die deviants wil vangen en capturen waarna 30 minuten lang spelers op je base jagen.

Ga nu met 2 maten 1 base gebruiken in een safe zone voor de meeste spullen en een basis in de wilderniss voor het vangen van die deviants.

Vind het leuk om elk seizoen een nieuwe build te spelen en heb dit keer gekozen voor een sniper build.

Gebruik de Bingo sniper met wildfire pistol voor weakspot damage. De wildfire pistol gebruikte ik ook al in mijn unstable bomber build vorig seizoen dus was mooi te combineren.

Gear moest wel helaas opnieuw maargoed je krijg elk seizoen redelijk veel starchrom om het te kunnen fixen.

Geniet gewoon nog steeds van de game en dat is iets wat wij echt compleet niet verwacht hadden omdat we normaliter met een maandje max toch wel uitgekeken zijn op gemiddelde (nieuwe) game haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vanaf deze timelink informatie voor aankomend scenario wat volgende week launched. wel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
To express our heartfelt gratitude for your patience and support, we'll be issuing a server-wide compensation on October 17, which includes:

-Starchrom x1,000
-Mitsuko's Mark x150
-Stardust Source x 200
-Gunpowder x30
-Canned Seafood in Oil x1.

In addition, on October 17, we'll launch a new PvE scenario, The Way of Winter, where all Metas can redeem a Server Exit Card for just 1 Mitsuko's Mark in the Season Shop to join the scenario right away.

Die laatste zin is wel tof. Kan je als je toch nog op een andere server vast zit die server uit om de nieuwe content te joinen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Nieuwe scenario servers vandaag geopend.

Zin in dit nieuwe seizoen. Nieuwe mechanics, nieuwe locaties etc :) genoeg interessants in ieder geval.
Vanavond even beslissen welke server we op inschrijven. Zijn wel veel servers bij gekomen die direct open zijn. misschien dat ik inschrijf op een server die morgen ochtend open gaat.
Server 0011 gekozen voor deze nieuwe winter scenario

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 17-10-2024 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
2 uurtjes bezig in nieuwe map. De wereld is echt gaaf! nog maar klein deel gezien natuurlijk maar voelt echt nieuw. iets wat we nog niet gehad hebben.

Met de temparatuur is het survival gedeelte nog wel even wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Way of Winter is echt een hele gave scenario.

De wereld vind ik echt insane. Vergeleken met de old map is dit echt bizar wat voor locaties er in zitten en vooral vol met loot <3

De hoeveelheid dieren die zijn toegevoegd past perfect bij dit winter seizoen met de verschillende huiden wat verschillende stat boosts geeft op je gear. Leuke builds mee te maken.

Ben nu voor het eerst voor een frost vortex build aan het gaan met die nieuwe M416 in de game. Vooral een erg leuk wapen. Ze hebben nu ook Blueprint conversion toegevoegd. Dit reset elk scenario en kan je in dat scenario 10 blueprints wisselen van sterren. Bijv dit seizoen heb je je unstable bomber pistol 5 ster gemaakt maar volgend seizoen wil je een sniper die je nog nooit hebt geupgrade dan kan je die 5 sterren van je pistol wisselen met de 1 ster van de sniper. En hier zit behalve die aantal keer dat kan per seizoen geen downside aan. Top introductie van dit systeem :) Inmiddels had ik al redelijk veel gear geupgrade. sowieso zijn van de wapens heel veel paarse en blauwe blueprints al max sterren dus kan nieuwe fragments voor die wapens lekker in legendary blueprints proppen. En dan door die conversie kan ik het wapen dart ik echt wil spelen op dat moment 5 ster maken.

Het blijft met al die positieve dingen die ik met de game ervaar zoooo ontiechelijk jammer van die mega dure microtransacties XD kan er echt met de pet niet bij. Nu is er een leak van halloween cosmetics die er aan komen. Ziet er allemaal mega tof uit ook voor je huis enzo .. is het weer een lootcrate :'(

Dus die laat ik maar weer aan mij voorbij gaan :) Erg jammer.

edit: Even in de build planner gemaakt hoe ik denk te willen bouwen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 22-10-2024 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Foto's van mijn nieuwe huis en uitzicht. Moet ook nog zorgen voor elektriciteit en heating.

Zie nu wel dat mijn pilaar niet goed staat. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kHkEggkphWRvxhjH_zSsz1UMHCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nKjrOkJXr3VBde8OowbfQ1yg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OHJyFCBsKkb99oGnKJxtAx7dhyg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4C7hDgJQDa6b4lJEczIzYgGZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQjklg958B15apE2BqKgrgkpgek=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fQAhSOVieRDSiGIDbdW9YxqJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 03-11-2024 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nice hoor! mooi plekje uitgekozen haha :)

Wij hebben het moeten doen met een plek waar we gezamelijk terecht konden ongeacht hoe het er uit zag. Wisten niet hoe die thermal tower precies werkte maar nu staan we dus helemaal linksonder bij de rand van de map met onze thermal tower en 5 huisjes er omheen.

Thermal tower inmiddels level 20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zondag 3 november 2024 @ 19:28:
Nice hoor! mooi plekje uitgekozen haha :)

Wij hebben het moeten doen met een plek waar we gezamelijk terecht konden ongeacht hoe het er uit zag. Wisten niet hoe die thermal tower precies werkte maar nu staan we dus helemaal linksonder bij de rand van de map met onze thermal tower en 5 huisjes er omheen.

Thermal tower inmiddels level 20
Oh, zo ver ben ik nog niet gekomen. Onze server is pas gisteren begonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:27:
[...]

Oh, zo ver ben ik nog niet gekomen. Onze server is pas gisteren begonnen. :)
ah oke, wij zitten nu in phase 3

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCdNzWk66cFsxQdrrpA3R4NXuKU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4E6kcyQiSjhbdkTdPgF3dEW6.png?f=fotoalbum_large

Handig lijstje voor het afwerken van de laatste starcrom voordat je een server verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 13:31
Wow, op advies van een vriend gaan spelen en wat een goed gelukt spel. De verdieping us eindeloos, zelfs overweldigend. Maar het begint al te wennen. De game loop supersoepel, geen bugs en aan alles lijkt gedacht. Echt heel knap gemaakt. Nu level 15 en kan niet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
-Moondust- schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:52:
Wow, op advies van een vriend gaan spelen en wat een gelukt spel. De verdieping us eindeloos, zelfs overweldigend. Maar het begint al te wennen. De game loop supersoepel, geen bugs en aan alles lijkt gedacht. Echt heel knap gemaakt. Nu level 15 en kan niet stoppen.
Haha de geen bugs kom je nog wel op terug :P

Elke patch zijn er wel weer bugs bij.

Maar zeker een leuk spel. Ik zit nu in mijn 5e scenario en dit keer speel ik hem heel weinig voor eigenlijk alleen de starcrom rewards en wat mitsuko tokens (leer je nog wel) omdat ik me meer op andere games focus.

Welk scenario speel je nu?

Ze mogen wel weer wat content updates geven imo. Ik zit voor de 3e keer nu in manibus en formula + starcrom wise lijkt dat imo de beste te zijn. De wereld van de way of winter scenario vind ik veel toffer dan manibus maar de mechanic is niet leuk imo voor vaker dan 1x :P

Volgens mij gaan ze daar ook wel veel aan veranderen though. Het bouwen in de game blijft mooi en heb nu alsnog weer een hele mooie base gebouwd ondanks dat ik amper speel dit seizoen haha. Elk seizoen een nieuwe gebouwd.

Zal vanavond even screenshots van posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Grootste nadeel van alles voor mij blijft de microtransactions. Elke paar weken doen ze er zo’n lootcrate in waar je meerdere honderde euro’s uit moet geven om alles wat er in zit te krijgen. Dat staat me zo tegen dat ze dat voor zulke prijzen doen. Maarja je ziet er elke dag weer mensen mee lopen dus het verkoopt alsnog. Net als die 600 euro auto skin. Zie ze zat vaak. Bizar gewoon.

De packs van 20-40 euro vind ik prima gezien het f2p is maar die hele dure zijn BS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Redelijk wat veranderingen met betrekking tot Starcrom en blueprints.

Gameplay wise ben ik wel weer toe aan een nieuwe scenario maar dat maken ze denk ik wel in de livestream deze week bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toevallig hier nog mensen die spelen?

Ik zoek een invite code voor server PVE01-X0090 of 91
Wil niet op een server spelen die vandaag pas open gaat maar de andere zitten allemaal dicht tenzij je een invite code van iemand op die server krijgt.

Niet geschoten is altijd mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
De Deviants die je vangt, verdwijnen natuurlijk na elke seizoen als je ze niet naar eternaland brengt. Maar hoe zit het dan bijv. met "By the Wind" deviant?

Deze kan je krijgen door Stardust's Advent III Crates te openen. Heb natuurlijk geen zin om hiervoor currency's op te gebruiken, als ik deze Deviant kwijt kan raken omdat ik te laat was met Eternaland.

https://game8.co/games/On...ives/Deviants-By-the-Wind

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 17-01-2025 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:13:
De Deviants die je vangt, verdwijnen natuurlijk na elke seizoen als je ze niet naar eternaland brengt. Maar hoe zit het dan bijv. met "By the Wind" deviant?

Deze kan je krijgen door Stardust's Advent III Crates te openen. Heb natuurlijk geen zin om hiervoor currency's op te gebruiken, als ik deze Deviant kwijt kan raken omdat ik te laat was met Eternaland.

https://game8.co/games/On...ives/Deviants-By-the-Wind
Je raakt ze niet kwijt. Tenzij je deviant inventory op eternal land vol is.
Wat je wil doen is je eternal shop openen en daar kan ze uit je inventory EN je eternalland inventory verkopen.
Maar na een seizoen verdwijnt alles altijd naar je eternal land inventory en die zou je in het nieuwe seizoen als je een bijzondere hebt die je graag direct weer wil gewoon overzetten.

Zo pak ik in het begin van een scenario gelijk een paar digbee boys, beaver, Lethal rabbit.. gewoon een paar die je kan gebruiken voor self sustainability zodat ik niet elke keer alles handmatig hoef te hakken.

Ik weet niet exact wat je bedoeld met currency gebruiken. als je die controllers bedoeld om ze te openen dan is dat echt iets wat je kan negeren want je vind er zo veel elke scenario. heb er elk scenario minstens 100-200 over En die gaan ook naar eternal land die je eventueel er uit kan halen als je er echt om gelegen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:51:
[...]

Je raakt ze niet kwijt. Tenzij je deviant inventory op eternal land vol is.
Wat je wil doen is je eternal shop openen en daar kan ze uit je inventory EN je eternalland inventory verkopen.
Maar na een seizoen verdwijnt alles altijd naar je eternal land inventory en die zou je in het nieuwe seizoen als je een bijzondere hebt die je graag direct weer wil gewoon overzetten.

Zo pak ik in het begin van een scenario gelijk een paar digbee boys, beaver, Lethal rabbit.. gewoon een paar die je kan gebruiken voor self sustainability zodat ik niet elke keer alles handmatig hoef te hakken.

Ik weet niet exact wat je bedoeld met currency gebruiken. als je die controllers bedoeld om ze te openen dan is dat echt iets wat je kan negeren want je vind er zo veel elke scenario. heb er elk scenario minstens 100-200 over En die gaan ook naar eternal land die je eventueel er uit kan halen als je er echt om gelegen zit.
Huh, je moet toch alles handmatig overzetten naar Eternaland wat erg beperkt is? Dat gaat toch niet allemaal automatisch behalve bepaalde currencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toonen1988 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:38:
[...]

Huh, je moet toch alles handmatig overzetten naar Eternaland wat erg beperkt is? Dat gaat toch niet allemaal automatisch behalve bepaalde currencies.
Einde van een seizoen wanneer de server sluit gaat alles automatisch naar je Eternaland, tot je weer inschrijft voor nieuw seizoen/server en je hebt toegang tot je hele storage. Enkel tijdens een lopend seizoen moet je alles zelf overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ah, ik zie het. Ik heb inderdaad nog al mijn Deviants. Wil eigenlijk gaan kijken om Rebecca te krijgen, deze kan je krijgen in de LEA Labs. Maar ik weet niet welke scenario dit is, volgens mij Manibus.

Ik moet dan ook Prime Wars gaan doen, maar volgens mij is dit op elke scenario, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:33:
Ah, ik zie het. Ik heb inderdaad nog al mijn Deviants. Wil eigenlijk gaan kijken om Rebecca te krijgen, deze kan je krijgen in de LEA Labs. Maar ik weet niet welke scenario dit is, volgens mij Manibus.

Ik moet dan ook Prime Wars gaan doen, maar volgens mij is dit op elke scenario, toch?
Nee prima wars is een onderdeel van Manibus. En Lea labs ligt op een plek waar je niet bij kan als je way of winter speelt. Dus idd beide in manibus. Volgens mij kan de pvp mode ook omdat dat ook in de eerste map afspeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:51:
[...]

Nee prima wars is een onderdeel van Manibus. En Lea labs ligt op een plek waar je niet bij kan als je way of winter speelt. Dus idd beide in manibus. Volgens mij kan de pvp mode ook omdat dat ook in de eerste map afspeelt
Dan ga ik nog een keertje Manibus spelen om die twee Deviants te krijgen. Rebecca om mijn Deviants te boosten en By the Wind om een soort van jetpack te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zojuist nog eens een transfer gedaan naar weer een nieuwe Manibus Lunar season.
Server X-0123

Ze gaan iets nieuws doen met Once Human. De servers die op dat moment van de patch (over een paar weken) krijgen vanaf de laatste phase een permanent status.

De servers blijven dan permanent open en worden ook uiteindelijk gebasseerd op playercount gemerged om ze vol genoeg te houden.

Blijkbaar was er veel vraag naar permanente servers.

Wij blijven nu ook hier tot dat straks de nieuwe PvE content komt waarschijnlijk.
Ze hebben dat delayed omdat ze meer tijd nodig hebben. Eerst komt er nog een nieuwe PvP scenario maar daar ben ik persoonlijk wat minder geïnteresseerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vond het steeds opnieuw starten niet echt een probleem, buiten een plekje vinden, maar het steeds weer dat riedeltje naar cap level werd wel irritant :P Maar soms zat je op een server, leuk plekje, mooi huis, lekker bezig, moet je weer verder naar een nieuwe.

Paar nieuwe missies erbij, misschien wat events, zou best prima zijn op een permanente server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
SinergyX schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:44:
Vond het steeds opnieuw starten niet echt een probleem, buiten een plekje vinden, maar het steeds weer dat riedeltje naar cap level werd wel irritant :P Maar soms zat je op een server, leuk plekje, mooi huis, lekker bezig, moet je weer verder naar een nieuwe.

Paar nieuwe missies erbij, misschien wat events, zou best prima zijn op een permanente server.
Precies. en dat kan altijd nog. als je wat minder actief bent blijf je lekker en als je het leuk vind dat hele riedeltje wel weer te doen ga je gewoon wel op een nieuwe server. Want dat blijft wel gewoon door gaan.

Ik ben vooral gewoon benieuwd of ze wel echt een duidelijk plan hebben met PvE. want ze zeiden meer tijd nodig te hebben maar wil weten wat ze al wel hebben :P Weet niet of ik het vertrouwen er nog in heb want de lootboxes blijven wel gewoon elke paar weken komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weer een nieuw huisje designed (met behulp van youtube dit keer)

Moet hem nog afwerken met glas en accessoires maar tevreden met het resultaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bgtKfkPqhP0_bYxs4P_xVAY00YY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gSh5Vt1cTAD9QUG7eIKXhCUv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Elke season bouw ik eigenlijk altijd wel iets nieuws. Neemt veel tijd van de season in voor mij maar vind dat 1 van de leukere onderdelen in de game haha

Hier wat builds die ik bewaard heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0d-eqNe60qS99R1pof0dDqcPiA4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/gSh5Vt1cTAD9QUG7eIKXhCUv.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q2WV1tlRTriK9w-wsB0kTHBY5AY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4NU0qtgqxPi8sBz8SmRFbJaP.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xb7n7uTtOa8FeTaiHS80cOYy3E4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/s9zNuQ2EiuRzTSiIqr7XqL7D.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqYTHi2VbjQAG6nziLqd6FCNKTA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/fJ3MFMsevfoEclHul5G0Oceh.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KHiEZWKJqUnk8ZLb4YrnTXWH5TE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/9sClh4BuoD93Y1eEdvrQlQ8k.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RK53RUq9n3tqnJzQwyvhrchptCo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/6Ddy01aMxDdWf2sYSnS0JGul.png?f=fotoalbum_tile

p.s. in game zien ze er beter uit door wallpapers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Inmiddels mijn 8e scenario afgerond.

De patch is nu live dat er permanente servers zijn als het goed is.
Twijfel een beetje wat ik wil doen.

Controllers zijn er ook uit gehaald. maakt grinden wat sneller en efficientr. Auto's kunnen nu driften en springen 7(8)7

Mijn initiele idee was op deze server permanent te blijven tot de nieuwe content komt binnen een paar maanden.

Nu de scenario voorbij is wil ik liever weer gewoon opnieuw beginnen though :P Elke keer bouw ik een heel nieuw huis en dat vind ik het leukste van een nieuwe scenario weer beginnen haha.

Twijfel om weer eens way of winter te gaan misschien.

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 28-03-2025 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zoo eindelijk nieuwe content :P
Aardig wat Lunar gefarmt afgelopen weken voor 5/5 deviants.

"event wheel" is gedraaid en nu is er dus een nieuwe event gaande.

Maar tegelijkertijd zijn er 2 nieuwe Scenario servers released. 1 voor PvP en 1 voor PvE.
De PvE scenario Endless dream heeft de grens unlocked tussen manibus en way of winter en is dus de hele map rechts en bovenin unlocked in 1 scenario.

Patch notes
1. New Scenario: Endless Dream
If the apocalypse descends in a dream, would you be prepared to face it?
Gameplay Features:
a) Full Map Access: All existing regions are accessible in Phase I. Explore Nalcott in its entirety—from the southern Broken Delta to Ember Strand in the north—right from the get-go.
b) Dream Zones: Layers of nested Dream Zones encroach upon the wilderness, each featuring unique environmental traits and combat effects. As you venture deeper into the nightmares, their effects stack and multiply. As a Meta-Human, your mission is to purify these layered zones to reshape the environment and its rules. Construction is possible inside Dream Zones even without a Territory Terminal, allowing you to unleash your creativity and overcome the nightmare by any means possible.
c) Player-Driven Progress and Multiple Endings: Dream Zones and Deviants will evolve as the scenario progresses, presenting ever-changing challenges. As Meta-Humans eliminate Eternal Dreamers, they will reduce the durations of Phases I to V, intensifying the scenario's pace and difficulty. Your collective efforts to purge the Eternal Dreamers will also decide the world's fate. Will the world be saved, or will you witness its ultimate destruction? The outcome rests entirely in your hands.

2、Once Human: RaidZone
In the wild, everyone is both hunter and prey. It's the survival of the fittest.
Meta-Human, you fight for yourself alone. Defeat your enemies, defy fate, and take on the world—or be destroyed.
Once Human: RaidZone is a new series for players seeking pure and intense PvP action. Delve into the raid zone and fight to survive!
Gameplay Features:
- Skill-Based Combat: All characters start on equal footing, with no inherited supplies, blueprints, or mods. Once Human: RaidZone also features dedicated equipment and skill trees designed for competitive play. All weapons and armor must be acquired within the game realm—perfect for players who prefer a pure PvP experience.
- Hardcore PvP: In this hostile world, nowhere is safe. Your territory structures can be destroyed by rival Meta-Humans, and you remain vulnerable to attacks even when offline. Plunder is the law of the land, and defeat means losing your gear and supplies. To survive, you must band together with allies to fortify your territory with defensive installations and traps. Stockpile weapons, ammunition, and explosives to raid rival territories, but stay vigilant for ambushes and hidden traps. Combat Deviations also feature new abilities and mechanics, offering unique tactical advantages that add strategic depth. Will you be the last one standing?
- Make the Ultimate Choice: Ursula, your enigmatic Deviation companion, evolves alongside you, her power growing with every Realm Fragment you collect. When fully strengthened, she can summon the devastating Manibus, dealing tremendous area damage and opening a massive dimensional Hollow. However, wielding the Original Entity's power will also destabilize the realm and hasten the arrival of the settlement phase. You must choose whether or not to wield this catastrophic power.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Moondust-
Het nieuwe scenario is veel leuker dan ik aanvankelijk dacht. Ik kon moeilijk afscheid nemen van Lunar en vreesde voor een minder leuke opvolger maar de anti gravity is erg tof. Ik zit op een permanente server en dat is erg fijn. Telkens opnieuw beginnen vond ik zo irrirtant worden. Maar nu Manibus en Winter zijn samengevoegd lijkt me dat wel gaaf om te doen en die permanent te spelen totdat er weer een nieuwe wereld is die verkend kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
-Moondust- schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 09:22:
Het nieuwe scenario is veel leuker dan ik aanvankelijk dacht. Ik kon moeilijk afscheid nemen van Lunar en vreesde voor een minder leuke opvolger maar de anti gravity is erg tof. Ik zit op een permanente server en dat is erg fijn. Telkens opnieuw beginnen vond ik zo irrirtant worden. Maar nu Manibus en Winter zijn samengevoegd lijkt me dat wel gaaf om te doen en die permanent te spelen totdat er weer een nieuwe wereld is die verkend kan worden.
Ja probleempje waar ik alleen nu mee zit en wat ik echt belachelijk stom vind :P

Ik had een exitpass gebruikt op de server waar ik zat om dus naar zo'n Endless dream scenario te gaan.
Is het vision weel daar niet op actief. dat komt pas later ofzo .. Dus dat anti gravity event is niet op die servers. Ben ik voor niks mijn manibus uit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:16:
[...]

Ja probleempje waar ik alleen nu mee zit en wat ik echt belachelijk stom vind :P

Ik had een exitpass gebruikt op de server waar ik zat om dus naar zo'n Endless dream scenario te gaan.
Is het vision weel daar niet op actief. dat komt pas later ofzo .. Dus dat anti gravity event is niet op die servers. Ben ik voor niks mijn manibus uit gegaan.
Owwww, dat is wel belangrijk om te weten. Goed dat je het even meldt hier. Voor mij sowieso een goede reden om Endless Dream nog even niet te doen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste