Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit wat is die solar drill ziek hey. Alle rocks zijn 1 tab, zelfs gold.
ik dacht eerst dat die slecht was omdat het maar 50 durability had. maar als het overdag is recharged die continue durability en kan je unlimited minen. Gebruikt ook geen stamina.

Maar je kan hem alleen krijgen via een specialization perk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:17
Ricmaniac schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:16:
[...]

Ja vanuit je build menu met Z. als je ergens bent waar je wilt plaatsen kan je dus B drukken en dan Z.

Je kan ook op deze manier verkassen naar andere werelden als je dus eerst naar een andere wereld teleport en dan je huis verplaatst.
Oh nice ja! Dat is wel mooi om te weten. Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Zal straks eerst even sporten, en dan die sneue spiertjes de rust gunnen terwijl ik even wat moois kan opbouwen :D
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:44

mvds

Totally awesome!

Ricmaniac schreef op zondag 14 juli 2024 @ 16:03:
1 iemand kan bijv ook betere solar panels maken dan kan die gewoon in jou huis jou solar panel slopen voor de mats en een verbeterde solar panel plaatsen etc.
Oh ja, die heb ik nu ook. 25W per paneel ipv 15 scheelt echt een hoop

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pickup gemaakt er bij :P je kan blijkbaar verschillende garages nu tegelijk hebben. In de beta was het maar 1.
Je kan er platformen op bouwen enzo 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLK3mWz_IV8oqgLDmpPnrioGU4Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jAkOHCXsWr9RfEfiZMNYiGUu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:17
Ik vermaak me er nu prima mee!
Valt mij wel op dat ik als level 3 met zeer weinig moeite npc's van lvl 15 afslacht.

Zal ter zijner tijd ook even wat screenshots uploaden. Moet nog een geheel stroomnetwerk aanleggen. Wil ik wel graag want heb nu inmiddels een huisje gebouwd, maar is wel erg donker zo, zonder verlichting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:39
Rickokun schreef op maandag 15 juli 2024 @ 18:11:
Valt mij wel op dat ik als level 3 met zeer weinig moeite npc's van lvl 15 afslacht.

Zal ter zijner tijd ook even wat screenshots uploaden. Moet nog een geheel stroomnetwerk aanleggen. Wil ik wel graag want heb nu inmiddels een huisje gebouwd, maar is wel erg donker zo, zonder verlichting.
Ik heb verlichting die zonder stroom werkt. Beetje onrealistisch maar wel fijn. :P

Al het licht dat je ziet, werkt zonder generator of stroom. Ik weet wel niet of ik die verdieping er boven op mooi vind, wilde meer een "utility" room maken met generator, naast mijn zonnepanelen. Vandaar dat de bovenste verdieping nog niet klaar is.

Op een of andere manier vinden de monsters het leuk om de rechterkant van mijn gebouw te slopen. Nu al meerdere keren gehad dat ik zowel meubilair als muren mis aan de rechterkant van het huis. Liep opeens een onbekende persoon in mijn huis. Hadden ze weer een muur gesloopt dat ik niet had gezien. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkAvS9TAh8DFJhkKtoqeXC_OAOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fvELfj5L0zFXS6jMaGoceyQh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYwSIr3xH11EE6P_CCtj8aHKyQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bkcXS6ySOL2IAbiQ23mneEuO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door Toonen1988 op 15-07-2024 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 18:40:
[...]

Ik heb verlichting die zonder stroom werkt. Beetje onrealistisch maar wel fijn. :P
In de alpha's en eerste beta was voor licht ook stroom nodig. zelfs de kleine gekleurde ledjes.
Heel fijn dat ze dat er uit hebben gehaald vanaf beta 2 want dat was op den duur echt niet leuk.

Geloof me, zo is het veel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op maandag 15 juli 2024 @ 19:26:
[...]

In de alpha's en eerste beta was voor licht ook stroom nodig. zelfs de kleine gekleurde ledjes.
Heel fijn dat ze dat er uit hebben gehaald vanaf beta 2 want dat was op den duur echt niet leuk.

Geloof me, zo is het veel beter :P
Klopt, dit heb ik ook aangegeven in een andere game die ik momenteel aan het testen ben voor een ontwikkelaar. :)

Het kan eventueel wel, maar zorg dan ervoor dat ze totaal geen stroom capaciteit gebruiken. Hatelijk als je lampen ophangt en dan generator capaciteit in beslag neemt waardoor je bepaalde workbenches niet kunt gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 15-07-2024 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-gFlX2Zc8F3TTcDs20kOK2kjlBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bBJHNXwg2PboG3mRWUQLfI6H.png?f=fotoalbum_large

Betonnen huizen zijn echt mooi in deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op maandag 15 juli 2024 @ 22:00:
[Afbeelding]

Als dit PvP was met base raiding, dan was dit toch mijn eerste target. >:)

Hoef maar twee pilaren op te blazen, en de loot dropped vanzelf naar beneden. Als deze persoon in PvP zit en base raiding is actief, easy target.

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 15-07-2024 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 22:37:
[...]

Als dit PvP was met base raiding, dan was dit toch mijn eerste target. >:)

Hoef maar twee pilaren op te blazen, en de loot dropped vanzelf naar beneden. Als deze persoon in PvP zit en base raiding is actief, easy target.
Haha ja zei ik ook al tegen hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Mogge iedereen.
Ik heb deze game gisteren ook eens een kansje gegeven!
Ik kwam het tegen op Steam, screenshots zien er nice uit, gratis te spelen, dus waarom niet dacht ik.

Eerste indruk: vaag verhaal, kojima vibes, met een of andere spaghetti vogel?
En mobs met human body maar een lamp of koffer als hoofd? Naja het zal wel :)
Die rugzak met die vlinder doet me ook een beetje denken aan death stranding met die embryo in die zak op je buik.

Een belachelijk uitgebreide character customization! Wat je allemaal kunt aanpassen aan je look tot in de kleinste details.Leuk om met al die sliders te spelen vind ik altijd :)

Maar na de intro dan het echte spel.
Ziet er mooi uit, de omgeving. Eerst wat rondgelopen om resources te verzamelen en huizen bekijken van andere spelers die ik tegenkom. En zoeken naar een beetje rustige omgeving met niet al teveel andere huizen. Ik heb mijn base geplaatst ergens op een vlak stuk grond dichtbij een brug in de buurt. Af en toe komt er zo'n manibus op en neer gelopen maar hij ziet me niet of laat me met rust, gelukkig maar...

Ik ben tot level 4 gekomen, heb wat dingen unlockt in dat memetic scherm, vanavond maar verder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:48
Ricmaniac schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:27:
Als je Bij Events kijkt en het tabje Gather Friends klikt kan je als je pre-level10 bent een code invullen
Zou tof zijn als iemand die code kan/wil gebruiken :) Krijgen we beide ook gifts.

yq150000573
Heb je code gisteren gebruik d:)b Maar goed ook, want kort daarna was ik level 10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 15 juli 2024 @ 22:00:
[Afbeelding]

Het viel me gisteren trouwens wel op dat mijn meta-human in de game geen schaduw had. Ik zag alleen de schaduw van de crossbow die ik vasthad. Ik dacht dat het gewoon een bug was bij alle meta-humans maar op dit screenshot zie ik wel de schaduw van jou :)

Ik zal vanavond nog eens checken en er anders eens een screenshot van plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rupus schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:49:
[...]

Het viel me gisteren trouwens wel op dat mijn meta-human in de game geen schaduw had. Ik zag alleen de schaduw van de crossbow die ik vasthad. Ik dacht dat het gewoon een bug was bij alle meta-humans maar op dit screenshot zie ik wel de schaduw van jou :)

Ik zal vanavond nog eens checken en er anders eens een screenshot van plaatsen.
Misschien je settings niet op high staan van schaduws bijv? en anders verwacht ik een bugje ja :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11
Wishing machine aanpassing hebben ze netjes gedaan, prijzen zijn aardig hoog van de specifieke wapens/sets (8000), maar heb in CBT3 volgens mij tegen de 10k starchrom uitgegeven om die LMG MK4 te krijgen, dus ergens nog goedkoper ook :P

Mijn basis is een 4x4 platue, berg machines erop, klaar :D

Zo was hij rond level 10 en hij is vrijwel nog hetzelfde rond lvl30.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/81-xfo7ux81FKp9Rl2RPtutWqfA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nViTPdwkeOq2emfZsrh7rc15.png?f=fotoalbum_large

Nadeel dat ze mods dus wel boss-specifiek hebben gehouden, spider is niet bepaald de meest populare op hogere difficulty om te doen (tov de andere 4).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rickokun schreef op maandag 15 juli 2024 @ 18:11:

Haha gelukkig kan je wel de kabels en waterslangen verbergen, want het is anders echt één grote brei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft iemand al ervaring met die Designer's Workstation? Is die de moeite waard om te unlocken?

Ik had de vending machine wel unlocked, maar die heb ik gerefund. Niemand, maar dan ook echt NIEMAND koopt iets daaruit. En ik had echt mooi spul erin staan, voor maar 1 energy (minste wat je kon kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:40:
[...]

Haha gelukkig kan je wel de kabels en waterslangen verbergen, want het is anders echt één grote brei.
Hoe kan je dan kabels verbergen? Ik heb een grote hekel dat als ik kabels aanleg, een deel overige kabel door de plafond steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Toonen1988 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:19:
[...]

Hoe kan je dan kabels verbergen? Ik heb een grote hekel dat als ik kabels aanleg, een deel overige kabel door de plafond steek.
In de bouwmodus op L drukken, dan verberg je alles

(Het staat als optie links onderin beeld als je in de bouwmodus zit)

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 16-07-2024 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-06 21:11
mvds schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:21:
[...]

In de bouwmodus op L drukken, dan verberg je alles
Je kan ook die kabel connecties gebruiken om ze mooi langs het plafond te laten lopen.
Met een beetje puzzelen kan je zelfs die connector diep in de muur krijgen zodat je de kabels niet ziet.
(In de beta werkte dat toch. Nu nog niet echt geprobeerd. Deze avond ga ik eens een volledig nieuw huis bouwen en de kabels netjes overal langs laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik gebruik die connecties idd ook, en ook de switches en poles. Maar nog steeds zie je kabels door muren/plafonds heen lopen en dat vind ik lelijk. Dat kan je ook vrijwel niet voorkomen aangezien zonnepanelen vaak buiten staan en je de meeste elektriciteit binnen nodig zal hebben (waarschijnlijk).

Dat je die connectors op de muren ziet zitten vind ik geen probleem. Maar de kabels door mijn huis heen, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:24:
Wishing machine aanpassing hebben ze netjes gedaan, prijzen zijn aardig hoog van de specifieke wapens/sets (8000), maar heb in CBT3 volgens mij tegen de 10k starchrom uitgegeven om die LMG MK4 te krijgen, dus ergens nog goedkoper ook :P

Mijn basis is een 4x4 platue, berg machines erop, klaar :D

Zo was hij rond level 10 en hij is vrijwel nog hetzelfde rond lvl30.
[Afbeelding]

Nadeel dat ze mods dus wel boss-specifiek hebben gehouden, spider is niet bepaald de meest populare op hogere difficulty om te doen (tov de andere 4).
Nice ik vond ze ook erg nice idd. Maar heb het nog niet gebruikt. Ik twijfel erg namelijk welke ik "het beste"vind. Opzich heb ik al een hele goeie paarse crossbow uit die kerktoren in Evergreen maar twijfel dus over die legendary crossbow of de AWS sniper of LMG.

Goed ben nog lang niet klaar met alles dus ik wachtte nog even voordat ik echt de keuze maak wat voor soort build ik wil spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik gebruik al sinds het begin een sniper voor wanneer de target iets te ver weg is voor mijn boog. Dus persoonlijk zou ik voor de sniper gaan. LMG gaat te hard door kogels heen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:41:
[...]

Nice ik vond ze ook erg nice idd. Maar heb het nog niet gebruikt. Ik twijfel erg namelijk welke ik "het beste"vind. Opzich heb ik al een hele goeie paarse crossbow uit die kerktoren in Evergreen maar twijfel dus over die legendary crossbow of de AWS sniper of LMG.

Goed ben nog lang niet klaar met alles dus ik wachtte nog even voordat ik echt de keuze maak wat voor soort build ik wil spelen.
Grootste probleem in de CB's was inderdaad de RNG op de items/wapens, dat handjevol een 'perfect match' had op alle gear en de rest maar beetje mixmatch moesten doen.

Het is echt een trinity van mods, gear en wapen om tot je 'optimale' damage te komen, zag wel dat er aantal items 'uniek' zijn gemaakt dus niet meer gecombineerd te dragen, maar bij wapen kies je indirect ook je hele focus van gear en mods (en dus welk dungeon/boss je moet farmen). Gelukkig kan je seizoen erna met die set al beginnen, dus wordt het meer een style van Division 'gotta catch em all'.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:27:
Als je Bij Events kijkt en het tabje Gather Friends klikt kan je als je pre-level10 bent een code invullen
Zou tof zijn als iemand die code kan/wil gebruiken :) Krijgen we beide ook gifts.

yq150000573
Ik heb je code ingevuld (volgens mij :P)
De volgende gift krijgen we als we elkaar in de game ontmoeten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rupus schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 21:42:
[...]

Ik heb je code ingevuld (volgens mij :P)
De volgende gift krijgen we als we elkaar in de game ontmoeten??
Thanks :) en klopt. het is alleen echt minimaal wat je krijgt though :P stelt niets voor blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ik heb gisteren wat wapens en armor gecraft, en ge-upgrade,
Ik moet zeggen dat ik nog steeds wel wat zoek raak in alle menu's!

Ik snapte niet waarom ik geen wapen kon craften.. na wat rondklikken kom ik erachter dat je in dat wapen schermpje eerst die componenten in een submenutje moet craften

En verder vind ik er best wel wat absurd veel features in zitten, die het onnodig verwarrend maken voor mij.
Memetic specializations? Geen idee, ik heb maar wat gekozen zodat het uitroeptekentje uit mij n beeld is....

En ik heb een blueprint gevonden van een camping knife, maar in de gear workbench zie ik niet dat ik een nieuw wapen kan craften?

Ik weet niet wat het is, ligt het aan mij? Word ik te oud om het allemaal nog te snappen?? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Haha, het ligt maar deels aan jou denk ik ;) Het is idd erg veel allemaal.

Blueprints moet je eerst (een soort van) activeren. Je kan ervoor kiezen om blueprints te gebruiken om andere blueprints sterker te maken (upgraden) of om ze samen te smelten en ze voor het wapen te gebruiken die op de blueprint staat.

Voorbeeld, je vind een bp voor een aardappelschilmesje, maar je vind de dunschiller fijner, dan kan je de bp van het aardappelschilmesje gebruiken om de bp van de dunschiller (als je die al unlocked hebt) te upgraden. Je verliest dan dus de bp van het aardappelschilmesje en de bp van de dunschiller word beter. (Hogere stats)

Wil je gewoon de bp van het aardappelschilmesje gebruiken, dan moet je die bp "Fusen" (samensmelten) en vanaf dat moment kan je dan dat wapen maken in je workbench

[ Voor 11% gewijzigd door mvds op 17-07-2024 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Eeeeeeeen dan heb je ook nog open world wapen drops, die na dismantle een blueprint droppen, waarmee je de bonus perks van die drop kan overdragen naar je eigen blueprint crafted wapen. (omdat world drops niet gerepaired kunnen worden).

Memetic specs zijn nog steeds de RNG van de game die je gameplay een behoorlijke boost kunnen geven. Van Solar powered drill en backpack boost (30 slots), tot stardust miners en dubbel foodoutput, veel van deze 'crafts' zijn trouwens tradable dus kan je altijd nog kopen van iemand anders, andere zijn meer perks/buffs die uniek zijn voor jou dat je wel geluk moet hebben welke perks je krijgt. Met bonus dat er nieuwe zijn toegevoegd tov beta, dus nog meer RNG :P

Ergens vind ik het wel weer fijn een game te hebben die 'overwhelming' is aan opties, dingen en menu's, ja aantal zitten echt goed weggestopt (seasonpass.. zover ik weet enkel via F3 te openen), er zit aardig wat help/guide/tutorial (journal) bij, maar het is een verse lading aan 'zoek het lekker uit' niveau wat ik wel fijn vind. Het hele craft proces in goeie banen leiden (zoals bijna automatisch acid maken), je summons goed inzetten (auto cooker, gatherers etc) en de soms interessante mechanics van bosses.. ja, bevalt me wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 10:04:
Ergens vind ik het wel weer fijn een game te hebben die 'overwhelming' is aan opties, dingen en menu's, ja aantal zitten echt goed weggestopt (seasonpass.. zover ik weet enkel via F3 te openen), er zit aardig wat help/guide/tutorial (journal) bij, maar het is een verse lading aan 'zoek het lekker uit' niveau wat ik wel fijn vind. Het hele craft proces in goeie banen leiden (zoals bijna automatisch acid maken), je summons goed inzetten (auto cooker, gatherers etc) en de soms interessante mechanics van bosses.. ja, bevalt me wel.
Okee ja ik sta daar iets anders in.
Ik wil gewoon simpel resources verzamelen, craften, en bouwen.
Als het mij te overwhelming wordt dan haak ik juist af normaal gesproken.

En als ik door mij niet te willen verdiepen in alle details om mijn character te maxen een achterstand ga ervaren ten opzichte van andere spelers, dan is de lol er ook vanaf voor mij.
Nu zal dat niet zo snel gebeuren want ik speel voornamelijk in mijn eentje, door mijn leeftijd niet meer veel gamende vrienden, en doordat het er zo weinig nog zijn is de kans dat we dezelfde games spelen ook heel klein.

Maar ik ben dus nog niet helemaal overtuigd dat dit de game is die ik jaren zal blijven spelen.
Maar misschien moet ik ook niet alles in de eerste week willen begrijpen en me niet teveel aantrekken van al die andere spelers die alles day 1 uit de game willen halen.

Let ook niet teveel op mij, ik ben een beetje een ouwe zeur misschien die verlangt naar hoe games ooit waren.
Ik hoop dat jullie allemaal een fantastische game ervaring hebben en misschien dat ik er langzaam ook in ga komen haha
Want de combi van survival + MMO spreekt me juist wel erg aan!
En de fighting mechanics zijn wel erg goed uitgewerkt naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik speel ook vooral alleen hoor, en of dit een game is die ik nog lange tijd blijf spelen hangt vooral af van de afwisseling en de DLC's die waarschijnlijk gaan komen. Het is nu erg overweldigend, maar toch ook wel weer veel van hetzelfde. Het is een enorm gebied, maar zoveel verschil tussen de missies is er niet.

Ga naar x, kill alles en iedereen, en kom terug...

En in de tussentijd kan je spulletjes verzamelen, upgraden en je huisje bouwen. Hoe lang mij dat blijft boeien weet ik ook nog niet :D Maar voor nu heb ik er erg veel plezier mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Met blueprints, craften etc heb ik allemaal geen moeite mee. Maar om bepaalde menuutjes te vinden wel. Season reward, waar stond dat ook alweer. Journey reward, even zoeken. Battlepass, uhh hier, nee uhh waar was dat ook alweer? Oh ja, F3..

Maar nu weet ik alles makkelijk te vinden. Maar met blueprints, craften etc heb ik nooit echt problemen mee ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand btw zin om mede-auteur te worden en dit topic te verbeteren ? :P ben er slecht in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Toonen1988 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:16:
Met blueprints, craften etc heb ik allemaal geen moeite mee. Maar om bepaalde menuutjes te vinden wel. Season reward, waar stond dat ook alweer. Journey reward, even zoeken. Battlepass, uhh hier, nee uhh waar was dat ook alweer? Oh ja, F3..

Maar nu weet ik alles makkelijk te vinden. Maar met blueprints, craften etc heb ik nooit echt problemen mee ondervonden.
Secondair dat er nog steeds vertalingen in de game niet goed zijn/af zijn, wapens die nog mooie maar niet leesbare tekens hebben, vertalingen (zoals 'forgotten monolith' - dat is de oude naam van de locatie) nog niet compleet. Maar zeker die laatste zaken als season, store, pass, die lijken echt pas recent te zijn toegevoegd en niet echt 'vanaf scratch' meegenomen in UI ontwerp. Irritant zeker, maar andere kant, geeft wel aan dat ze hebben geluisterd naar de spelers en nog flink aan de bak zijn gegaan.
Rupus schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 11:00:
Let ook niet teveel op mij, ik ben een beetje een ouwe zeur misschien die verlangt naar hoe games ooit waren.
Ik ben ook van de 'oude garde', maar ik zoek juist weer naar games 'zoek het lekker uit'. Te vaak en teveel kwam ik games tegen die je zo aan het handje houden.. been there done that, laat mij gewoon m'n ding doen (hallo First Descendant). Dat een menu wat irritant verstopt zit.. meh prima. Combinatie van ingame testen en wiki (die ze ingame hebben), kan je echt je eigen ding doen om alles uit te vogelen. En zeker bij design en productie-ontwikkeling vind ik het een uitdaging zelf de precieze samenstelling te vinden om alles optimaal te laten werken. Mijn oude basis in CBT3 was echt vol met kabels en leidingen, maar het werkte wel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/grScxUjagT_ZNme8exahGF9xI3k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pjBcTVZOZZ4gIevuYUDbottA.png?f=user_large

Ik een mooie boog gemaakt :P veel moeite gedaan kan ik hem niet equippen XD

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 17-07-2024 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb nu "die crossbow uit de kerktoren" en die vind ik ook wel erg lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:47:
Ik heb nu "die crossbow uit de kerktoren" en die vind ik ook wel erg lekker
klopt die is echt super goed ook. kan je prima mee de game uitspelen zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Haha ja, ik moet nog even de spullen verzamelen om hem te kunnen calibreren, maar dat komt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb trouwens nog steeds de blueprint niet gevonden voor de handschoenen uit de Scout set, beetje jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Deze heb ik voor die 8000 gekocht, wilde ik gewoon hebben.

Wat hij doet? Nouja.. dingen :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkdMT9rs28Tr5GGsQS9Ksq5TiD8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vd9NsxqE3hYbwqSs2X5b2oAF.png?f=user_large

De LMG met fast gunner perk, was in beta ook m'n favoriete proc-style, maar heb dat wapen nooit weten te bemachtigen, dus deze keer maar meteen als eerste gepakt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:02:
Deze heb ik voor die 8000 gekocht, wilde ik gewoon hebben.

Wat hij doet? Nouja.. dingen :P
[Afbeelding]

De LMG met fast gunner perk, was in beta ook m'n favoriete proc-style, maar heb dat wapen nooit weten te bemachtigen, dus deze keer maar meteen als eerste gepakt :P
nice ik twijfelde ook naar die ik heb nog 8k starcrom ofzoiets over dus kan er nog 1 halen maar twijfel over welke. LMG is wel nice sws
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZF8T25XqlIrl4oOpQjwd3hXO4h4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YcahQaMvukVhsyGXaA1tJ0Rd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Burn boomboom is zeker leuk, burn an sich is gewoon een DoT en die kill-explosion tikt al aardig aan.

Er is een hele syngery tussen mods, wapens en gear dat je damage exponentieel omhoog gaat. Met Burn heb je Burning Wrath (25% kans extra stack), Blaze amp (3% psi als dmg), Grill gloves erbij, gaat het hard.

Ze hebben wel de 'unique' items veranderd, ze lijken nu per type gegroepeerd te zijn naar gear-slot (boots bv fortress en bullseye), alleen nog niet zeker hoe je ze kan combineren. Maar zou wel meer focus leggen op het actief gebruiken van 2 wapens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:20
Inmiddels lvl 21.
Dit is wel zo’n spel dat de eerste keer stuk langzamer gaat dan de tweede keer 😂

Vermaak me prima leuk spel 👌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:07
@Ricmaniac Ik heb je code ook even gebruikt, kon nog net voor ik level 10 was :-)

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheLarger1 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 17:17:
@Ricmaniac Ik heb je code ook even gebruikt, kon nog net voor ik level 10 was :-)
Nice ergens in dat vriendschaps venster is een tabje waar ik een wapen van mij shared hebt. Die kan je er dan gratis uithalen en gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu bezig in een wat hogere area voor mij en dan speelt zo'n dikke sniper ook wel heel nice hoor :P gewoon beetje crouchen en op lange afstand alles afmaken :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R4t_CJJtK-r3toNcABCw9S5CK7s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vOp7aBNXJZiLDTu563qkEohd.png?f=fotoalbum_large

Ik zit ook op de highground dus kan echt tig enemy's clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens nu ook alles geupgrade van mijn vehicles. nu gaan ze allemaal tenminste lekker vooruit :P eerst waren die auto's echt veelst te traag vergeleken met de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb voor de mensen even mijn weapon via sharing geswapped. Dus je kan de legendary er uit halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UYCViCGGEhVAQ7ZkAM-nvmDE580=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eT1KEPp3SRW28cQGFerH8EqH.png?f=fotoalbum_large

We gaan nu die "tower defense" achtige content doen. zitten met 4 man van onze hive bij elkaar en in het midden daar dat glazen huis zit helemaal fortified die machine om dat purify proces te starten waarbij er dus waves van mobs komen. Dat is het ding waar de enemy's op focussen dus het beste om dat niet in je huis te bouwen. Zo hebben we van alle 4 de hoeken daar turrets op gericht staan :P hopen dat het goed gaat haha.

Nu stop ik even met Spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Zitten er nog gradaties aan dat purification ding? Kan je bijvoorbeeld zelf kiezen welk lvl mobs je tegen je krijgt? Ik heb nu T5 mats nodig, maar ik merk dat ik vrij makkelijk dood ga in het gebied waar ik die kan halen, ik ben lvl 32 en het gebied is lvl 40+

Maar ik wil best eens zo'n purification proberen in een lvl 25 gebied ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mvds schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 22:35:
Zitten er nog gradaties aan dat purification ding? Kan je bijvoorbeeld zelf kiezen welk lvl mobs je tegen je krijgt? Ik heb nu T5 mats nodig, maar ik merk dat ik vrij makkelijk dood ga in het gebied waar ik die kan halen, ik ben lvl 32 en het gebied is lvl 40+

Maar ik wil best eens zo'n purification proberen in een lvl 25 gebied ofzo
Ja dan moet je er alleen die tier 1 mats in doen dan krijg je level 15 mobs. maar je hebt een weekly limit van 40 purifications en hoe hoger hoe meer starcrom je krijgt dus je wilt het liefst 40 stuks van zo hoog mogelijk dat je kan halen doen.

Zojuist zelf 40 van tier 3 gedaan en was 4000 starcrom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:14
Ik ben op een andere server overnieuw begonnen en dat bevalt beter.
Door mijn eerste "probeer" poppetje begrijp ik de mechanics nu wat beter. Heb ik wel vaker in een spel dat ik eerst ff aan moet kloten en dan helemaal overnieuw begin.

Ik blijf het een vaag verhaal vinden trouwens :) Starfall, deviants, rifts etc. het zegt mij nog niet veel. Maar goed, de gameplay is boeiend en het ziet er ook nog eens mooi uit.
Zo hoorde ik een Youtuber de memetics gewoon talent points noemen en dat heeft het voor mij een stuk duidelijker gemaakt. Denk dat ik gewoon moet wennen aan de benaming van dingen.
Of ik word oud haha ;)

Helaas kon ik niet voor een tweede keer de Twitch drops collecten op dit karakter. Maar ik ga je friendcode later nog een keer proberen @Ricmaniac ! Had 'm al gebruikt op m'n eerste poppetje maar wellicht kan ik dat op deze nog een keer doen. Een Legendary wapen lijkt me wel wat :D

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Vortigen schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 23:37:
Ik ben op een andere server overnieuw begonnen en dat bevalt beter.
Door mijn eerste "probeer" poppetje begrijp ik de mechanics nu wat beter. Heb ik wel vaker in een spel dat ik eerst ff aan moet kloten en dan helemaal overnieuw begin.
Ja dat heb ik soms ook wel. Jammer dat je niet je character kunt deleten of resetten en op dezelfde server opnieuw kunt beginnen.
Vortigen schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 23:37:
Ik blijf het een vaag verhaal vinden trouwens :) Starfall, deviants, rifts etc. het zegt mij nog niet veel. Maar goed, de gameplay is boeiend en het ziet er ook nog eens mooi uit.
Had ik ook heel erg in het begin, de intro legt het maar een heel klein beetje uit voor mijn gevoel.
Wat mij wel wat heeft geholpen om het verhaal te begrijpen en me wat meer in het spel in te leven wat we nou aan het doen zijn is dit: https://once-human.fandom.com/wiki/Story

Acties:
  • +1 Henk 'm!
waar ik wel achter ben is dat het echt niet uit maakt of je op een server speelt die al een week bezig is of dat je een nieuwe pakt. Enige verschil is dat je meer plek hebt voor je huis dan als je wat later aankomt op de hogere gebieden. maar er is natuurlijk gewoon zat ruimte :P

De phases duren best wel lang en als je dan opnieuw begint op een nieuwe server dan duurt het weer een week voordat phase 2 unlocked bijv.

Wetend wat ik nu weet zou ik zelfs als ik nu pas zou beginnen gewoon op een server spelen die al 8 dagen oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Is er al wat meer bekend wat er allemaal verdwijnt bij een reset?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mvds schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 09:20:
Is er al wat meer bekend wat er allemaal verdwijnt bij een reset?
Dit is volgens mij alles wat we weten. dingetjes dikgedrukt die ik wel belangrijk vind of interessant hoe het gaat lopen.

It is true that characters revert to level 1 at the start of a new season, and that they'll start on a fresh, unrevealed map, but players will be able to carry a good deal of progress between seasons, including their blueprints, furniture formulas, cosmetics, and custom house blueprints. Completed story tasks will be remembered, and players will be able to redo "streamlined" versions of them to get their associated rewards. Resources like ammunition and medicine will also be "partially" carried over.

Here's the full list of what you get to keep, in the developer's words:

- Important Currency: Starchroms, Crystgins, Mitsuko's Marks, Stellar Planula, and Sproutlets.
- Gear Blueprints (and their stars), Blueprint Fragments, Weapon Accessories, and Mods.
- Furniture Formulas (except those gained through your Memetics).
- Cosmetics, Expressions and Poses, Namecards, and more.
- House Blueprints. After a House Blueprint is saved, you can reconstruct the building at any time (if advanced materials are not available, basic materials will be used in building instead).
- Main story and side story task progress (for the tasks you've already completed, you can accept more streamlined versions of them in the new season but still get all the rewards).
- Your friend list will fully carry over. Furthermore, you can check which players joined your Warband in the previous seasons and add them to your friend list.

The following content and resources will only be partially carried over when you decide to enter a new season and start a new journey: "Essential resources like materials, medicine, and ammunition can be carried over into a new season based on item transferring rules so you can progress faster in the new season."

So it's not a total reset, but enough, presumably, to challenge players with new seasonal threats by making them climb the tech tree again: Starry Studio says that new seasons will introduce "different seasonal objectives or special gameplay mechanics" which vary depending on whether you're on a PvE or PvP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
@Ricmaniac dankjewel voor je informatieve posts hierboven (y)
Ik steek er elke keer weer wat van op.

Vraagje: weet jij - of iemand anders - misschien of het mogelijk is om mijn karakter en alles wat ie heeft te transferren naar een andere server? Dat je dus eigenlijk gewoon helemaal gaat spelen op die andere server?
Dit vraag ik omdat het gezien de al bestaande hives en warbands op de "oudere" servers misschien wel slim is om daar proberen bij te komen :)

Ik probeerde gisteren om op een wat oudere server te beginnen maar dat mocht ik niet. Die was overloaded zei het spel.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vortigen schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:41:
@Ricmaniac dankjewel voor je informatieve posts hierboven (y)
Ik steek er elke keer weer wat van op.

Vraagje: weet jij - of iemand anders - misschien of het mogelijk is om mijn karakter en alles wat ie heeft te transferren naar een andere server? Dat je dus eigenlijk gewoon helemaal gaat spelen op die andere server?
Dit vraag ik omdat het gezien de al bestaande hives en warbands op de "oudere" servers misschien wel slim is om daar proberen bij te komen :)

Ik probeerde gisteren om op een wat oudere server te beginnen maar dat mocht ik niet. Die was overloaded zei het spel.
Nee helaas dit is niet mogelijk.

Maar waarom wil je een nieuwe character daar hebben en ga je niet gewoon met je bestaande character verder? want heel oneerbieidg gezegd heb je nog helemaal niks bereikt toch :P niks van de keuzes die je nu hebt gemaakt zijn fout of gaan je later in de weg zitten. Enkel of je een male of female character bent is niet de wisselen.

Het is wel dom imo dat de game je niet toestaat om characters te verwijderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 18-07-2024 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Ricmaniac schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:49:
[...]

Nee helaas dit is niet mogelijk.

Maar waarom wil je een nieuwe character daar hebben en ga je niet gewoon met je bestaande character verder? want heel oneerbieidg gezegd heb je nog helemaal niks bereikt toch :P niks van de keuzes die je nu hebt gemaakt zijn fout of gaan je later in de weg zitten. Enkel of je een male of female character bent is niet de wisselen.

Het is wel dom imo dat de game je niet toestaat om characters te verwijderen.
Ja daar heb je wel gelijk in eerlijk gezegd. Ik ga inderdaad gewoon door met dit poppetje op deze server ;)
Ik zal na de maintenance van vandaag eens kijken of er hives en/of warbands op mijn server te vinden zijn (vast wel).

Het 'gilde' gevoel mis ik, en volgens mij is deze game nog leuker om samen te spelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vortigen schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:00:
[...]

Ja daar heb je wel gelijk in eerlijk gezegd. Ik ga inderdaad gewoon door met dit poppetje op deze server ;)
Ik zal na de maintenance van vandaag eens kijken of er hives en/of warbands op mijn server te vinden zijn (vast wel).

Het 'gilde' gevoel mis ik, en volgens mij is deze game nog leuker om samen te spelen O+
Dat is inderdaad zo. als je goed samen speelt en samen die bosses en silo's doet enzo maakt het een stuk leuker ja. helemaal als je dus perks met elkaar afstemt.

Maar bedoel je met "deze server" die server PvE01-00011 waar meerdere van ons zitten of die 2e die je aangemaakt had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Ricmaniac schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:05:
[...]

Maar bedoel je met "deze server" die server PvE01-00011 waar meerdere van ons zitten of die 2e die je aangemaakt had?
Ik bedoel PvE01-00093.
Op de server die jij noemt was het helaas niet mogelijk om te beginnen. Kreeg een melding dat die overloaded was ...

EDIT: net nog even gekeken en kon 00011 nu wel selecteren. Het was 'crowded' maar niet 'overloaded'.

[ Voor 12% gewijzigd door Vortigen op 18-07-2024 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vortigen schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:08:
[...]

Ik bedoel PvE01-00093.
Op de server die jij noemt was het helaas niet mogelijk om te beginnen. Kreeg een melding dat die overloaded was ...
Oh sorry dan ben ik in de war ik dacht dat jij al op onze server gezeten had en je in mijn vriendelijst stond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Ricmaniac schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:09:
[...]
Oh sorry dan ben ik in de war ik dacht dat jij al op onze server gezeten had en je in mijn vriendelijst stond 8)7
Haha nee, maar heb wel je friend code gebruikt op server 00055 :)
En volgens mij hebben we elkaar op Steam ook als friend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
Level 18 en met veel plezier aan de game bezig. Wellicht hier al bekend, maar ik kwam er net pas achter dat je de blueprint van ieder ander huis kunt opslaan. Dat doe je door het build menu(>blueprints) te openen als je door iemand zijn territory loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
artfuldodger schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:20:
Level 18 en met veel plezier aan de game bezig. Wellicht hier al bekend, maar ik kwam er net pas achter dat je de blueprint van ieder ander huis kunt opslaan. Dat doe je door het build menu(>blueprints) te openen als je door iemand zijn territory loopt.
Nee dat wist ik niet. Wat leuk!
Ga ik een keer proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 09:55

GekkeR

key = key

Zelf ook lvl50 geworden gisteren.
Leuke builder met lichte survival mechanics, enemy AI liever wel nog een stukje slimmer (of meer "divers" wellicht).
Lichte lag is voelbaar maar begrijpelijk voor een online wereld.
Vooral aan te raden als je een groep vrienden hebt die het spelen.

Mochten mensen nog niet begonnen zijn of onder lvl10 zitten:
Code: yq150000756 geeft de SN700 sniper rifle voor de unstable bomber loadout (werkt PVP/PVE).

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-06 13:44
Ik zie verschillende berichten, maar is er een server waar de meeste mede-Tweakers zitten?
Ik wil op zich wel weer eens wat nieuws spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LTwinter schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:29:
Ik zie verschillende berichten, maar is er een server waar de meeste mede-Tweakers zitten?
Ik wil op zich wel weer eens wat nieuws spelen.
er zitten meerdere op PvE01-00011 maar kan ook vol zitten miss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTwinter
Ricmaniac schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:09:
[...]

er zitten meerdere op PvE01-00011 maar kan ook vol zitten miss
Thanks! Helaas inderdaad vol. Alleen niemand die dus begrijpt hoe vol daadwerkelijk werkt qua online/offline characters, of dat het een hard character cap is (zonder character delete mogelijk).

Ik lees wel dat ze ergens vandaag de server capaciteit gaan uitbreiden. Even hopen dus.

**EDIT**

Ik bleef proberen, en nu is het opeens gelukt. Lijkt dus alsof het inderdaad gaat om online chars, maar waarom dan geen queue? Zeker gezien progressie server instance locked zijn toch?

[ Voor 17% gewijzigd door LTwinter op 18-07-2024 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LTwinter schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:44:
[...]

Ik bleef proberen, en nu is het opeens gelukt. Lijkt dus alsof het inderdaad gaat om online chars, maar waarom dan geen queue? Zeker gezien progressie server instance locked zijn toch?
Dat is goed om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 24-06 23:49
Ik ben gisteren gestart. Zal ook eens kijken of ik naar PVE01-011 komen kan

maar zijn er nog wat tweakers die al reeds samen spelen?

[ Voor 28% gewijzigd door Chielioj op 18-07-2024 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTwinter
Chielioj schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:25:

Zou ik ook graag willen weten. Ik zou graag willen aanhaken. Nu een uurtje bezig, en de setting ligt mij erg goed.

Iemand liet de naam Hideo Kojima al vallen en ik begrijp de vergelijking nu zeker.

**edit**

Ik heb een paar aardige foto's gezien van best mooie huizen. Maar ik denk dat de mijne toch wel echt Ludwig Mies van der Rohe waardig is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8M2y1xt5VnXvrVDHf_4AAyZA_m8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D6HYa5GAItF5gejQ4vT5gpV1.png?f=fotoalbum_large

Dit is het summum van functie over vorm. Minimalistisch brilliant, als ik het zelf mag zeggen.

[ Voor 39% gewijzigd door LTwinter op 18-07-2024 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
Chielioj schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:25:

Ik kan niet in PVE01-011 komen helaas. Zit op PVE01-095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik zit op de allereerste server PvE01-001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Wel jammer dat als je op een andere server wilt spelen dat je niet dezelfde naam voor je character kunt gebruiken!
Ik zit op PVE01-011 en iemand anders die ik ken zit op PVE01-080
Als ik op die server opnieuw wil beginnen met een nieuw character kan ik niet dezelfde naam gebruiken :(
Dus op die server heet ik nu Rupus080........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
@Ricmaniac is het een idee om in de openingspost een lijstje te maken met Tweakers die de game spelen en op welke server ze zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rupus schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:34:
@Ricmaniac is het een idee om in de openingspost een lijstje te maken met Tweakers die de game spelen en op welke server ze zitten?
Kan zeker :P maak jij hem aan dan plaats ik hem er in.
Maar vraag me af hoe viable het is gezien de game elke 6 weken een soft reset krijgt met nieuwe mechanics etc etc en je dan elke keer misschien op een andere server speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Aangezien de servers een ander schema volgens qua seizoenen enzo, denk ik niet dat je dan van server wisselt als er een reset komt. Ik denk ook niet dat alle servers tegelijk resetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ik neem aan dat je character blijft bestaan??
Er zijn een aanta zaken zoals currencies en cosmetics en blueprints enzo die niet worden gewiped begreep ik?

Anyway de lijst tot nu toe:

RicmaniacPVE01-011
Toonen1988PvE01-001
VortigenPvE01-055
RupusPvE01-011
ChieliojPVE01-095
ResuCigamPVE01-008
mvds (Ingame Shoshanna) PVE01-027

Volgens mij heb ik er iedereen in staan die in deze post hun server heeft genoemd.
Mocht er iets verkeerd zijn of ontbreken dan melden ze zich vast wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rupus op 19-07-2024 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:28

ResuCigam

BOFH

Ik speel op PVE01-008, level 35+ en tot nu toe solo gespeeld

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik sta niet in het lijstje, ik zit op server PVE01-027, mijn character heet Shoshanna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
beide toegevoegd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier de speler / serverlijst Zet je zelf er in als je het wilt :)
Heb hem ook in de startpost gezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Toevallig dat ik ook op 11 zit, vroeg iemand vlak voor start cijfer tussen 1 en 20 en kreeg een 'onety one' terug :D

Zag dat die 'notes' trouwens cross-server zijn, had opeens een note bij mij base met opmerking 'lovely base, great storage design' terwijl mijne nog steeds een 5x5 plateau is met random zut erop, maar er stond dus dacht PVE00016 bij... aah duidelijk iemand anders :P

Nu even rustig bezig, hopelijk binnenkort weer oppakken gezien 3rde phase al weer gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
Rupus schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:57:

Volgens mij heb ik er iedereen in staan die in deze post hun server heeft genoemd.
Mocht er iets verkeerd zijn of ontbreken dan melden ze zich vast wel :)
PVE01-011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
@Rupus en @Ricmaniac Ik speel op 00093 en heb dat aangepast in het Google document :)
(mijn 1ste poppetje was inderdaad op 00055 maar was overnieuw begonnen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingHawk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-06 23:16
Als iemand toevallig gaat beginnen of onlangs is begonnen met Once Human zou je mijn vriend code kunnen gebruiken.
Hiermee deel ik mijn legendary wapen de MG4 - PREDATOR B.P.

Mijn invite code: yq150000177
Claim bij 'F3' -> 'Events' -> 'X' of 'Redeem Code' (knop rechtsonder)
Dit werkt voor iedereen die nog onder lvl 10 is.
*Werkt waarschijnlijk alleen op server: PVE01-00011 (EU)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9Fu00t4GNci3KW16EZOI9L1CCk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4mTOZeXgWUrtFpkChLgUEfNi.png?f=fotoalbum_large

Of via de invite link:
https://www.oncehuman.gam...a14164c64bbefe459a41905a5

[ Voor 7% gewijzigd door KingHawk op 20-07-2024 02:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ziek hoor, jij was gewoon het 117e account :P jij zat er klaar voor met de launch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
KingHawk schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:33:
Als iemand toevallig gaat beginnen of onlangs is begonnen met Once Human zou je mijn vriend code kunnen gebruiken.
Hiermee deel ik mijn legendary wapen de MG4 - PREDATOR B.P.

Mijn invite code: yq150000117
Claim bij 'F3' -> 'Events' -> 'X' of 'Redeem Code' (knop rechtsonder)
Dit werkt voor iedereen die nog onder lvl 10 is.
Is deze eenmalig te gebruiken (dus 1 speler)? Want bij mij geeft hij aan dat de code niet bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 14:53
Ik (ingame: Protoavis) zit op PVE01-022. Level 24.
Vermaak me meer dan prima met het spel, speel het op m'n gemak en tot nu toe solo.
De 1e 2 dungeons/monoliths solo gedaan en waren prima te doen. Binnenkort die spider boss, geen idee of die ook een beetje solo te doen is, we gaan het zien. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik krijg elke dag van die kistjes omdat ik "populaire" whispers had achter gelaten in de wereld. Heb er maar 2 achter gelaten maar blijkbaar beide 999+ likes haha teller gaat niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
geen idee dat je kistjes kreeg. Dan moet ik ook de wereld maar vol gaan spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHawk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-06 23:16
Chielioj schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:23:
[...]

Is deze eenmalig te gebruiken (dus 1 speler)? Want bij mij geeft hij aan dat de code niet bestaat
Hier zou geen limiet op moeten zitten en zou moeten werken voor iedereen onder lvl 10. Kom er net wel achter dat dit waarschijnlijk alleen op mijn server werkt PVE01-00011 (EU) dus wellicht is dat de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Help! Ik kan de teleporter in Meyers Market niet vinden ... ik zal er wel finaal langslopen zonder 'm te zien :)
Waar moet ik ongeveer zoeken?

Ik had 'm dus al ... wel vreemd dat ik er niet naartoe kan teleporten dan. Bugje?

[ Voor 24% gewijzigd door Vortigen op 20-07-2024 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chielioj schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 00:51:
geen idee dat je kistjes kreeg. Dan moet ik ook de wereld maar vol gaan spammen
Ja is niks bijzonder hoor :P 5 kistjes geeft me meestal 10 acid, 2 activators en 20 stardust ofzo :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-06 08:12
Heb het spel onlangs ontdekt an moet zeggen dat het erg bevalt! Na de eerste echte baas (schaduwfiguur met een minigun) was de wereld ontdekken leuker dan progressie boeken en heb zodoende gewerkt aan mijn huis. Wellicht het leukste gedeelte van het spel? Het is Minecraft, Palworld en een survival game all-in-one. De Bob de Builder avonturen leverde dit op:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CSiGM8bVkVcxTmWxETP1jfFQOJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/97FgaDsWyA9hUHSxkxsCp9vL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FA6of02DJM956PFD4z5WiSXNq7o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9A7ct7LT3xk3zztOhRJM0H9H.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R65HXm-lqaSxsYZ_2FMJQEflu-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1hPLsqXojBrdfhjMRVaHBJg5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guwLEgt0Ma_vLtVgUj8eQyb5X80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eRyRfCg4ImKpMO4vB1hCw4LJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IlzBZL4yTxn9AXYV_e7Wp1yaTLM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fWfNDWBPawlWBKCzR0qZ7hUg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
@Enigmus Dat ziet er prachtig uit! Mijn 'huis' bestaat uit een boel houten planken met zooi er op :D

Even een vraagje aan de medespelers hier: klopt het dat je alleen kan teleporten vanuit een teleporter locatie? Ik kan namelijk niet naar een unlocked teleporter tower porten als ik in de wildernis ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Vortigen schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:11:
@Enigmus Dat ziet er prachtig uit! Mijn 'huis' bestaat uit een boel houten planken met zooi er op :D

Even een vraagje aan de medespelers hier: klopt het dat je alleen kan teleporten vanuit een teleporter locatie? Ik kan namelijk niet naar een unlocked teleporter tower porten als ik in de wildernis ben.
Klopt je moet in de buurt van een teleporter zijn.

lvl 45 - PVE014

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ricmaniac schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 07:56:
[...]

Ja is niks bijzonder hoor :P 5 kistjes geeft me meestal 10 acid, 2 activators en 20 stardust ofzo :p
Ja maar die acid is wel fijn, ik vind dat die veel te weinig dropt in hogere lvl areas, of je moet naar low level areas gaan

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1 2 3 4 Laatste