Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:50
Vandaag weer begonnen aan Once Human. Heb nu mijn gebouw wat verder afgewerkt. Gelukkig kan je de kabel doorzichtig maken, dat helpt gigantisch. Kijken of ik nog verder ga uitbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:19:
[...]

Ja maar die acid is wel fijn, ik vind dat die veel te weinig dropt in hogere lvl areas, of je moet naar low level areas gaan
Er zijn veel mogelijkheden om acid te farmen uiteindelijk though.

Je kan met waterpompen poluted water op pompen en dan in je filter acid maken.
In je synthesize bench kan je ook acid maken met energy link en sulfur.

Het is niet meer zo'n probleem voor mij.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:58:
[...]

Er zijn veel mogelijkheden om acid te farmen uiteindelijk though.

Je kan met waterpompen poluted water op pompen en dan in je filter acid maken.
In je synthesize bench kan je ook acid maken met energy link en sulfur.

Het is niet meer zo'n probleem voor mij.
Maar om dit te doen, moet je natuurlijk ergens naast water wonen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LTwinter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13:44
Vortigen schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:11:
@Enigmus Dat ziet er prachtig uit! Mijn 'huis' bestaat uit een boel houten planken met zooi er op :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYvYuWlHA7uonZAIT9sXGvQWmNU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tos9hMC7rI6R2gBdDD67Po3H.png?f=fotoalbum_large

*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:43
Ik zit in de tweede zone en heb een vanuit de presets een small villa huisje gebouwd. Wilde eigenlijk de grote villa maar de game gaf steeds foutmeldingen dat dat niet kon. Lukte helaas ook niet toen ik mijn territory had uitgebreid.
Misschien dat ik iets fout deed hoor; ik ben een beginnende huizen bouwer haha.

Maarrrr...ik heb nu dus een echt huisje ;) Heb het wat aangepast - want vond het toch wat te klein - zodat ik meer ruimte heb. Opzich best wel grappig dat builden!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Heb mijn basis nog wat uitgebreid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUSJnvBdNIv_01C4wWtkhbZdnvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L0EG8PPEwZ9Wf8aJrPlcyZET.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1B5HJ6mHPQIDVwowVY0Qy7htBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzxQFkHK9Ugu9OvZc0MZUSep.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Toonen1988 op 20-07-2024 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vortigen schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 19:30:
Ik zit in de tweede zone en heb een vanuit de presets een small villa huisje gebouwd. Wilde eigenlijk de grote villa maar de game gaf steeds foutmeldingen dat dat niet kon. Lukte helaas ook niet toen ik mijn territory had uitgebreid.
Misschien dat ik iets fout deed hoor; ik ben een beginnende huizen bouwer haha.

Maarrrr...ik heb nu dus een echt huisje ;) Heb het wat aangepast - want vond het toch wat te klein - zodat ik meer ruimte heb. Opzich best wel grappig dat builden!
wut kan je templates gebruiken 8)7 ? Ik wist dat niet eens hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00

mvds

Totally awesome!

Ricmaniac schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 19:41:
[...]

wut kan je templates gebruiken 8)7 ? Ik wist dat niet eens hahahah
Yep, dat kan :) Er zijn een paar (5 ofzo) predefined templates die je kan gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:51

ResuCigam

BOFH

Vortigen schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:11:
Even een vraagje aan de medespelers hier: klopt het dat je alleen kan teleporten vanuit een teleporter locatie? Ik kan namelijk niet naar een unlocked teleporter tower porten als ik in de wildernis ben.
Ik teleport eerst naar huis als tussenstap, dat mag wel altijd.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:49
The Sims is er niets bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ziet er goed uit, maar ik heb er geen €45 voor over om die extra grafische zaken te "krijgen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 16:13
ziet er wel vet uit,

Ben je redelijk vrij in bouwen wat je wilt of zijn er limit qua items en/of hoeveelheid dat je mag gebruiken voor je huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Weet iemand hoe het zit met de 6 weken reset die ik las,
Bedoelen ze dan dat de server gerest wordt of gewoon iedereen progres, en dat je dan weer opnieuw moet?

Zoals bijvoorbeeld een Diablo 3 season

Acties:
  • 0 Henk 'm!
samlans schreef op maandag 22 juli 2024 @ 15:03:
[...]

ziet er wel vet uit,

Ben je redelijk vrij in bouwen wat je wilt of zijn er limit qua items en/of hoeveelheid dat je mag gebruiken voor je huis
Er zit een limit op maar die is echt heel ruim.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
samlans schreef op maandag 22 juli 2024 @ 15:04:
Weet iemand hoe het zit met de 6 weken reset die ik las,
Bedoelen ze dan dat de server gerest wordt of gewoon iedereen progres, en dat je dan weer opnieuw moet?

Zoals bijvoorbeeld een Diablo 3 season
Hier vind je uitleg over de seasonal wipes

In het kort:

Items That Stay With You:
  • Your in-game currencies
  • All equipment blueprints
  • Any weapon accessories and gear mods you’ve collected
  • All your furniture formulas (except for those unlocked through the mimetic skill tree)
  • Cosmetic Items
  • Building Blueprints
  • Journey Progress
  • Friends List
What Resets With Seasonal Wipes
  • Character Level
  • Energy Links
  • Map and Stronghold Exploration Progress
  • Seasonal Challenges

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het idee van hun seasonal wipes als we ze moeten geloven is ook niet alleen een reset.

Als het goed is krijgen we de volgende season een nieuwe story met nieuwe map etc. niet 1 op 1 hetzelfde.
Verder is er gewoon zo weinig van bekend eigenlijk en moeten we zien hoe het uit pakt. Ik wil het best 1 keer proberen maar de manier van aanpakken zit me wel wat tegen.

6 weken vind ik te kort. Je krijgt waarschijnlijk bij week 4 of 5 al het gevoel van: waar doe ik het nog voor.

Normaliter hebben wij allen een bepaald gevoel bij seasonal wipes uit de ervaring die we hebben van games. Misschien is het wel gewoon een verkeerde benaming voor deze game. we zullen het moeten zien.

Zelf ook level 50 nu. gear volledig tier 5 en sommige delen upgraded. Mijn huis volledig tier 3 gebouwd enzo natuurlijk en inmiddels met de hive een hele defense structuur om die purifyer maximaal te benutten natuurlijk :) gaat wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Klopt, elke seizoen zou een eigen scenario moeten hebben. Er zijn in totaal vier scenario's, en ze komen in de toekomst met meer scenario's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 22 juli 2024 @ 19:56:
Normaliter hebben wij allen een bepaald gevoel bij seasonal wipes uit de ervaring die we hebben van games. Misschien is het wel gewoon een verkeerde benaming voor deze game. we zullen het moeten zien.
Ik heb ook wel mijn bedenkingen bij die wipes en level resets.
Het leuke van een MMO is juist dat het een persistent world is, en die wipes doen dat wel een beetje teniet voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:42
Het idee van hun seasonal wipes als we ze moeten geloven is ook niet alleen een reset.

Als het goed is krijgen we de volgende season een nieuwe story met nieuwe map etc. niet 1 op 1 hetzelfde.
Verder is er gewoon zo weinig van bekend eigenlijk en moeten we zien hoe het uit pakt. Ik wil het best 1 keer proberen maar de manier van aanpakken zit me wel wat tegen.

6 weken vind ik te kort. Je krijgt waarschijnlijk bij week 4 of 5 al het gevoel van: waar doe ik het nog voor.

Zelf ook level 50 nu. gear volledig tier 5 en sommige delen upgraded. Mijn huis volledig tier 3 gebouwd enzo natuurlijk en inmiddels met de hive een hele defense structuur om die purifyer maximaal te benutten natuurlijk :) gaat wel lekker.
Rupus schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:52:
[...]

Ik heb ook wel mijn bedenkingen bij die wipes en level resets.
Het leuke van een MMO is juist dat het een persistent world is, en die wipes doen dat wel een beetje teniet voor mijn gevoel.
Ik heb precies hetzelfde als wat jullie beschrijven. Gisteravond nog even lekker tijdje zitten spelen, intussen level 20 en gaat wel echt lekker. Maar als ik denk aan de reset over een paar weken wordt ik wel beetje ongelukkig.

Kan ik qua levellen weer opnieuw beginnen (toch?) want dat zie ik elke 6 weken echt niet zitten, dan ben ik snel klaar met de game.. en ik gok zomaar meer mensen met mij ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rohem schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:44:
[...]

[...]

Kan ik qua levellen weer opnieuw beginnen (toch?) want dat zie ik elke 6 weken echt niet zitten, dan ben ik snel klaar met de game.. en ik gok zomaar meer mensen met mij ;w
Ja exact het is voor de meeste momenteel het probleem. Maar ik heb wel meerdere streamers of youtubers gezien die negatief waren maar met wat devs hebben gesproken en toch weer terug kwamen of verder gingen spelen omdat ze "gerust" gesteld waren.

De map word gereset qua exploration maar dat is dus ook zo om dan weer te levelen en ze wijzigingen of vernieuwde maps kunnen pushen. Het exploren is natuurlijk eigenlijk 1 van de grootste delen van de content met het clearen van kampjes etc.

(1) De volgende in-game inhoud blijft behouden, ongeacht hoe de seizoenen en servers veranderen:
a. Important Currency: Starchroms, Crystgins, Mitsuko's Marks, Stellar Planula, and Sproutlets
b. Gear Blueprints (en hun sterren), Blueprint Fragments, Weapon Accessories, en Mods.
c. Furniture Formulas (behalve degen via memetics)
d. Cosmetics, emotes en Poses, Namecards, etc.
e. House Blueprints. Nadat een huisblauwdruk is opgeslagen, kun je het gebouw op elk moment herbouwen (als geavanceerde materialen niet beschikbaar zijn, worden basis materialen gebruikt).
f. Voortgang van hoofd- en zijverhaalopdrachten (voor de taken die je al hebt voltooid, kun je meer gestroomlijnde versies ervan accepteren in het nieuwe seizoen, maar je krijgt nog steeds alle beloningen).
g. Je vriendenlijst wordt volledig overgedragen. Bovendien kun je zien welke spelers in de vorige seizoenen bij je Warband zijn gekomen en ze aan je vriendenlijst toevoegen.

(2) De volgende inhoud en middelen worden slechts gedeeltelijk overgedragen wanneer je besluit een nieuw seizoen te beginnen en aan een nieuw avontuur te beginnen:
"Essentiële middelen zoals materialen, medicijnen en munitie kunnen worden overgedragen naar een nieuw seizoen op basis van itemoverdrachtsregels, zodat je sneller kunt vooruitgang boeken in het nieuwe seizoen."
In elk nieuw seizoen begint je personage op niveau 1 en wordt alle verkenningsvoortgang op de wereldkaart gereset. Dit zorgt voor een gelijk speelveld voor alle spelers in het nieuwe seizoen. Bovendien zal het nieuwe scenario een andere kaart voor verkenning en beloningen presenteren. Elke seizoensserver zal ook nieuwe uitdagingen, taken en beloningen bevatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze hadden ook nog dit in een post gezegd laatst.

IV. Why does each scenario last six weeks?
Different scenarios have different durations. The two existing scenarios are 6 weeks in length. Future scenario seasons might have longer or shorter durations.

There might also be some permanent scenarios for players to enjoy in the game.

Dus dit is wat ze gewoon geplanned hadden van te voren en kan zo maar zijn dat ze door alle feedback het anders gaan aanpakken daarna.
Probleem wat ze alleen daarmee al riskeren is dat veel spelers weg zijn voor ze op dat punt komen.

Persoonlijk vermaak ik mij nog steeds perfect met de game :) nog genoeg te doen deze week voor mij en dan heb ik vakantie. Word wel jammer dat ik dan die laatste 3 phases waarschijnlijk niet meer mee maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-06 12:50

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Als het goed is krijgen we de volgende season een nieuwe story met nieuwe map etc.
Volgens mij maak je hier een denkfout, scenario is niet een nieuwe map.
Wat er wss gebeurt is dat er bij het volgende scenario een nieuw stuk van de map opengaat.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTwinter
Ik moet zeggen dat ik het idee wel verfrissend vindt. Naar wat ik begrijp kun je ook materialen, wapens, e.d. opslaan in Eternaland.
Dit zorgt er ook voor dat degene die toevallig het eertste was niet de rest van z'n leven het ''beste plekje" heeft en met de blueprints die je van je huis kan maken ben je in principe zo weer ''up and running''.

Is het trouwens een idee om na de volgende whipe een Tweakers hive te vormen? Lijkt mij wel gezellig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Ik maak me ook wat zorgen over de reset/wipe. Vooral van de map. Ik heb er een goed gevoel over dat ik allerlei kampjes heb gecleared en teleport towers unlocked en dat is dan allemaal weer weg. Zoals ik het nu begrijp krijgen we gewoon dezelfde map maar met eventueel wat toevoegingen. Dat heeft bij mij de drive om verder te spelen voor nu toch wat weggehaald.

Dat gezegd hebbende, ik heb er 22 uur inzitten, me uitstekend vermaakt en het heeft me geen cent gekost. Dus wat dat betreft zit het meer dan goed.
Ik denk dat ik gewoon zo af en toe nog wat ga aanrommelen om dan te kijken wat nou precies die reset/wipe gaat betekenen over een aantal weken.

@LTwinter Een Tweakers Hive voor na de reset/wipe lijkt me een tof idee :) Ik zou het zelf niet erg vinden om dan eventueel op een nieuwe server te beginnen met z'n allen. Maar dan moet er eerst meer duidelijkheid komen over wat die resets/wipes gaan inhouden voordat ik er tijd in ga steken.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:39
Einde van de CBT's wist ook niemand meer wat ze moesten doen, je kon geen starchom meer krijgen voor extra rolls (buiten je weekly reset), prime wars krijg je maar 1x dus niemand kwam meer opdagen bij de opvolgende keren, dus uiteindelijk zat je enkel nog met wat farmen van je mods en daar liep langzaam ook iedereen weg. Spider en Treant bleven bv op hard nog steeds behoorlijk pittig, maar je had vrijwel geen progressie meer om iets te doen aan de moeilijkheid. Zelfs blueprints upgraden ging niet, je kon ze simpelweg niet meer krijgen. Was er geen reset/wipe, dan was je bij chapter 5 al klaar.

Nu is dat wel iets veranderd en je hebt iets meer end-game zaken, maar laat de server doordraaien en mensen gaan vanzelf ook weer weg. Nu kan je in principe met elke reset weer een stapje alles sneller doen, weer iets betere gear, iets makkelijker door de zaken heen, of je kan wel een andere build proberen (je moet nu vrijwel een keuze maken welke kant je op gaat).

Ik vind het systeem wel prima, het echt mooi bouwen doe je in je limbo-land, zo'n wereld is meer een uitstapje voor wat aankloten en weer verder gaan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:49:

Ik vind het systeem wel prima, het echt mooi bouwen doe je in je limbo-land, zo'n wereld is meer een uitstapje voor wat aankloten en weer verder gaan :P
Eternal Land intresseert mij persoonlijk dus totaal weer niet :P
Ja je kan wat vrienden uitnodigen om te laten zien wat je gemaakt heb maar verder dan dat zie ik het mezelf niet gebruiken. Goed misschien gaan ze nog verassen met bepaalde content. Wel geinig dat er al wat prebuild huisjes ook op staan die je kan editen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grootste nadeel van maar 6 weken vnid ik dat je je verplicht voelt om elke week te spelen.
Nu ga ik dus bijna 2.5 weken op vakantie. mis ik letterijk de laatste 3 weken van deze hele eerste season.

Waar juist de bosses en de moeilijkere content unlocked worden. Eigenlijk hetgeen waarvoor je de deze 3 weken speelt zeg maar :P

Zou het niet erg vinden als het 9 a 10 weken zou zijn.
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:29:
[...]

Volgens mij maak je hier een denkfout, scenario is niet een nieuwe map.
Wat er wss gebeurt is dat er bij het volgende scenario een nieuw stuk van de map opengaat.
En nee hoor, ik maak geen denkfout :) verwoord het misschien verkeerd :P we gaan als het goed is richting dat ijsgebied wat je al kan zien op de map inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
Misschien heel gek idee. Maar gezien elke wipe er meer area bijkomt, is het geen idee om de seasons steeds langer te maken? Zeg een week er bij per wipe.

Zo kunnen mensen langer hun spullen houden, er is meer content, en het is de ideale stresstest want hij schaalt. Zo kun je kijken of er geen brand uit de servers komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-06 12:50

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

LTwinter schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:52:
Misschien heel gek idee. Maar gezien elke wipe er meer area bijkomt, is het geen idee om de seasons steeds langer te maken? Zeg een week er bij per wipe.

Zo kunnen mensen langer hun spullen houden, er is meer content, en het is de ideale stresstest want hij schaalt. Zo kun je kijken of er geen brand uit de servers komt.
Er is nooit gezegd dat elke wipe/season 6 weken is, sterker nog, ze hebben duidelijk aangegeven dat soms een season (veel) langer kan duren en soms korter.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:11:
[...]

Er is nooit gezegd dat elke wipe/season 6 weken is, sterker nog, ze hebben duidelijk aangegeven dat soms een season (veel) langer kan duren en soms korter.
Klinkt best interresant.

Fun fact. Ik zag een prachtig plekje voor mijn huis. Huis neergezet. Blijkt het dat ik mijn huis heb neergezet op een plek die sanity drained. Zelfs slapen werkt dan niet meer. Kom ik er achter dat als je relogged en meteen gaat slapen het wel werkt. Niet ideaal, maar kan prima tot ik een betere plek vindt.

Kom ik thuis is er een whisper met: "If you move, you're a coward".
Schaakmat Clems_5. Guess this is my life now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LTwinter schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:43:
[...]

Klinkt best interresant.

Fun fact. Ik zag een prachtig plekje voor mijn huis. Huis neergezet. Blijkt het dat ik mijn huis heb neergezet op een plek die sanity drained. Zelfs slapen werkt dan niet meer. Kom ik er achter dat als je relogged en meteen gaat slapen het wel werkt. Niet ideaal, maar kan prima tot ik een betere plek vindt.

Kom ik thuis is er een whisper met: "If you move, you're a coward".
Schaakmat Clems_5. Guess this is my life now.
Hahah een fun fact daar over :P als je toevallig water in je territory hebt kan je met een waterpomp poluted water op pompen en dat kan je uiteindelijk omzetten naar Acid. een material waar je eigenlijk geen genoeg van kan hebben :P dat water kan je alleen uit die zones krijgen waar je sanity drained. dus zo slecht is het nog niet haha. Ik twijfel juist om naar zo'n zone te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo het verhaal had nog wel een gekke turn of events op het einde zeg :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohem
Wauw, iemand heeft serieuze skills zeg! _/-\o_ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Je hebt tegenwoordig ook rijdende huizen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DlLbUYh816-5bIBzMqvqwIa9zzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rkSBof4lgM3uikEx2dkGa3Lu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
iemand heeft van een jacht gekocht met de staatsloterij

Ziet er vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Toonen1988 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:13:

[Afbeelding]
Ik wist niet dat dit ook kon, werkt het echt?
Zou wel geniaal zijn, een soort Mortaal Engine idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
samlans schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:25:
[...]

Ik wist niet dat dit ook kon, werkt het echt?
Zou wel geniaal zijn, een soort Mortaal Engine idee
Ja, een goede vriend van me heeft deze screenshot gemaakt. Hij zag het eerst in videos, en nog geen aantal minuten later kwam hij dit zelf tegen.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 24-07-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Toonen1988 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:32:
[...]

Ja, een goede vriend van me heeft deze screenshot gemaakt. Hij zag het eerst in videos, en nog geen aantal minuten later kwam hij dit zelf tegen.
o vet, ga thuis even opzoeken, ben benieuwd hoe ze het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 20:15:
[...]
Hahah een fun fact daar over :P als je toevallig water in je territory hebt kan je met een waterpomp poluted water op pompen en dat kan je uiteindelijk omzetten naar Acid. een material waar je eigenlijk geen genoeg van kan hebben :P dat water kan je alleen uit die zones krijgen waar je sanity drained. dus zo slecht is het nog niet haha. Ik twijfel juist om naar zo'n zone te gaan
Het werkt ook met de rainwater collection system ben ik net achter. Al mijn water is heavily polluted :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LTwinter schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:40:
[...]

Het werkt ook met de rainwater collection system ben ik net achter. Al mijn water is heavily polluted :F
Oh sick dat wist ik niet. ik krijg alleen maar dirty water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
samlans schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:56:
[...]

o vet, ga thuis even opzoeken, ben benieuwd hoe ze het doen.
Een large garage bouwen en dan die vrachtwagen maken. Vervolgens als je buildmode opent terwijl je bij dat voertuig staat kan je er op bouwen. Dit werkt ook met de pickup truck van de medium garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar kan je ook boosten.

2 maten maakte nieuw accountje voor iets specifieks.. nu konden zij mij op level 1 gelijk joinen en een level 45 silo gedaan. zijn level 11 nu we er uit komen. toen high level zone redelijk gecleared en zijn ze 17.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben nu iets nieuws aan het proberen :P 2e accountje aangemaakt en via mijn hive mijn 2e character in een polted area gedropt met zijn base en full rights gegeven aan mijn main.
Nu wil ik op die locatie een Acid farm opzetten en verder niet zo veel mee doen :P kan gewoon bouwen met mijn main nu en elke dag beetje Acid daar uit halen haha. Althans dat is het idee.

Man wat gaat hier veel tijd in de game zitten. heerlijk.

Initiele plan was vanavond hele huis te redesignen. is nu toch iets anders geworden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuw project begonnen van mijn eigen huis nu :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttxdtiBbmMJ4RduPa5gaPo_FWd0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JwmDZIezixLHzzbGRh3dHeFX.png?f=fotoalbum_large

Genoeg mats gefarmed om veel in concrete gelijk af te bouwen. weet nog niet precies wat het eind resultaat gaat worden haha maar had een video gezien die me geinspireerd heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Toonen1988 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:13:

[Afbeelding]
Rijdende winkels :)

Veel mensen hebben hun shop aan huis, maar het is vaak handiger je shop neer te zetten bij een hub. Vanuit de CBT's werd Stadium als 'shop hub' gekozen en zal je daar nog steeds zulke 'winkels' zien. Met veel nieuwe mensen zullen ze ook weer vaak aan huis verkopen, maar vond het idee erachter wel grappig, world 1 stadium was je 'winkel kanaal'.

Heb dacht ergens nog een screenshot met denk 15 van die auto's in stadium.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Begint wat te worden nu :D elke keer bedenk je weer wat extra's enzo en uitvogelen hoe je het passend maakt :P gelukkig kan je de blueprints op slaan en ben je niet alles kwijt hahah

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mJKUY64HUWzBfNp7QEkmwY_jL4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/KEdFWpuFCtNdyE73G4yFSkxg.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fgOYoJyf1erElPzdcTMRJ4UpoLk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/83NyuhYX1ezuugSQX9Uz6F3X.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Kijk dat ziet er in ieder geval anders uit dan de standaard houten villa die iedereen maakt :)
Ziet er gaaf uit, lekker futuristisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:49
Rupus schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:55:
Kijk dat ziet er in ieder geval anders uit dan de standaard houten villa die iedereen maakt :)
Ziet er gaaf uit, lekker futuristisch!
Hey.. ik ben daar al trots op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Chielioj schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:59:
[...]

Hey.. ik ben daar al trots op :P
mag ook zeker!
Mijn 'huis' is alleen een vloer met was apparaten erop hahaha :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ricmaniac schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:36:
Begint wat te worden nu :D elke keer bedenk je weer wat extra's enzo en uitvogelen hoe je het passend maakt :P gelukkig kan je de blueprints op slaan en ben je niet alles kwijt hahah

[Afbeelding][Afbeelding]
Volgens mij kwam jouw huis net langs op mijn fyp 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:15
Heb nu een poosje niet gespeeld. Heb mijn pc van de zolder gehaald en beneden bij de TV neer gezet.

Kan ik helaasch niet zo goed met muis en toetsenbord spelen (heb niet een opklap bureautje, heb wat ruimte nodig voor muis en tobo).

Anyway, hoeveel weken zitten er nog in deze cyclus? Nog 2, schat ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rickokun schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:01:
Heb nu een poosje niet gespeeld. Heb mijn pc van de zolder gehaald en beneden bij de TV neer gezet.

Kan ik helaasch niet zo goed met muis en toetsenbord spelen (heb niet een opklap bureautje, heb wat ruimte nodig voor muis en tobo).

Anyway, hoeveel weken zitten er nog in deze cyclus? Nog 2, schat ik?
Ervan uitgaande dat phase 6 van dit scenario ook 1 week is dan nog ruime 2 weken ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:26
Zit nu midden in phase 3 en de projecten zijn af: een degelijke power surge build en een huis waar je thuis kan komen. Thema is synthwave zoals je kunt zien. Ben wel van plan om het huis te slopen en iets veel compacter te maken omdat tijdens the purification de monsters aan de andere kanten van de purifier spawnen en dwars door mijn huis willen gaan. Beetje zonde van de 20 turrets die wachten op slachtoffers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f8eRaWCBGyqZIUSYFUt6ADSn_Q8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eSxX1XB5y8uxDrAwdI6bpqVd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JVSYhRpYEXiF8Kvm6He0348_fdY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G1y3sR920fc2Bw61Uh5ctRFE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3pikh0dtfCr9CKN99lfpe_cTnkw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c0deQDriBixOJCvYhuP9pmgi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AEL9c25BHYmet-C4swuKsCsE_gY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zbhYX4shwSX7DFCJeOnkVQLu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nw5RGOeMIwuxIOUrpdjgkg5yZG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IrQuG8UJuth8LxaMxFe0kdxY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64e_UZ--lBXb9nSUsf-8LluzEFU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rNgZDEvIqWiK5iAHiSJG2haL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AVMeA1jd1IhaGaBb9BYJFi0iKxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9N80fWwiGopTCK7IyDfy6I7I.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QBMx7F-lZ7sTxjNh6gZ-nz7hmk4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fTTDJzBoo2PW4cNPPOfvR8V9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLRuMmC7B2Q3M8s0o_HXpD3oDMo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h0SKFykKfpqBBmGdt19dJ75H.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Enigmus schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:04:
Zit nu midden in phase 3 en de projecten zijn af: een degelijke power surge build en een huis waar je thuis kan komen. Thema is synthwave zoals je kunt zien. Ben wel van plan om het huis te slopen en iets veel compacter te maken omdat tijdens the purification de monsters aan de andere kanten van de purifier spawnen en dwars door mijn huis willen gaan. Beetje zonde van de 20 turrets die wachten op slachtoffers.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Waar krijg je die roze lampen en die donkere vloer?

Misschien bij de volgende seizoen moeten we allemaal dezelfde server joinen en dan een leuke dorpje maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:26
Toonen1988 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:07:
[...]

Waar krijg je die roze lampen en die donkere vloer?
Roze 'vaporwave' kleur krijg je door rode en blauwe plafondlampen te combineren. Donkere vloerkleur heet 'Dark cement flooring'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
WTF........

PC opnieuw geinstalleerd, alles kwijt. Gebouw weg, personage weg, gekochte items weg, alles..... Wanneer ik op "support service" druk, ga ik naar hun Discord waar geen support op zit.

Mijn volledige ingame naam is ook weg, in de lijst van de guild heet ik "members".

[ Voor 43% gewijzigd door Toonen1988 op 03-08-2024 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:33:
WTF........

PC opnieuw geinstalleerd, alles kwijt. Gebouw weg, personage weg, gekochte items weg, alles..... Wanneer ik op "support service" druk, ga ik naar hun Discord waar geen support op zit.

Mijn volledige ingame naam is ook weg, in de lijst van de guild heet ik "members".
Wtf dit is heel heftig. Heel benieuwd wat er gaande is met jou account dan.. hou ons up to date :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rip mijn hele ACID farm is weg... vermoed omdat het van mijn 2e character was en dat die x amount of dagen niet ingelogd is geweest... maar is wel raar alsnog. de plot staat er nog wel waar ik op kan teleporten maar vervolgens is er helemaal niks. Had er met mijn main character net een paar dagen terug nog 2k impure acid in gedaan.

@Toonen1988 had jij toevallig ook een tijd niet ingelogd? verwacht namelijk daarom dat mijne weg is. Maar dat betekend ook dat mijn main weg had kunnen zijn als ik nu tijdens vakantie niet zou inloggen :/

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 04-08-2024 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 23:35:
Rip mijn hele ACID farm is weg... vermoed omdat het van mijn 2e character was en dat die x amount of dagen niet ingelogd is geweest... maar is wel raar alsnog. de plot staat er nog wel waar ik op kan teleporten maar vervolgens is er helemaal niks. Had er met mijn main character net een paar dagen terug nog 2k impure acid in gedaan.

@Toonen1988 had jij toevallig ook een tijd niet ingelogd? verwacht namelijk daarom dat mijne weg is. Maar dat betekend ook dat mijn main weg had kunnen zijn als ik nu tijdens vakantie niet zou inloggen :/
Ik heb me ook een tijdje niet meer ingelogd. Ik vind dit erg vreemd als ik eerlijk mag zijn. Ik heb contact opgenomen met de support maar tot op heden nog altijd geen antwoord gekregen.

Ik probeer mij in te loggen in de server, om te kijken of dan alles weer "spawned" maar ik kom er niet in. Ik kreeg steeds een melding dat de server full is terwijl de population op low staat.

Ik heb ook een compleet nieuwe ID gekregen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 00:55:
[...]

Ik heb me ook een tijdje niet meer ingelogd. Ik vind dit erg vreemd als ik eerlijk mag zijn. Ik heb contact opgenomen met de support maar tot op heden nog altijd geen antwoord gekregen.

Ik probeer mij in te loggen in de server, om te kijken of dan alles weer "spawned" maar ik kom er niet in. Ik kreeg steeds een melding dat de server full is terwijl de population op low staat.

Ik heb ook een compleet nieuwe ID gekregen......
dat lijkt echt alsof je hele account verwijderd is dan als je ID ook veranderd is.
Zit je wel gewoon op het goeie account ingelogd? :P

In mijn hive staat die naam van mijn alt ook nog wel gewoon btw. Kan het nu alleen niet testen of die character nog bestaat etc. Maar het is wel bizar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 01:10:
[...]

dat lijkt echt alsof je hele account verwijderd is dan als je ID ook veranderd is.
Zit je wel gewoon op het goeie account ingelogd? :P

In mijn hive staat die naam van mijn alt ook nog wel gewoon btw. Kan het nu alleen niet testen of die character nog bestaat etc. Maar het is wel bizar ja.
Ja, ik heb altijd mijn Google account gebruikt. Die staat standaard op mijn computer. Als het ook niet de juiste account was, was ook niet mijn huis verdwenen, was ook niet mijn nickname verdwenen. Mijn account is gewoon helemaal verdwenen. Als ik een andere account zou gebruiken, dan zou de andere account niet gewiped moeten worden. Ik krijg ook totaal geen antwoord van support, ben nu al DAGEN aan het wachten en nog altijd geen enkel reply.

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 05-08-2024 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Toonen1988 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 01:12:
[...]

Ja, ik heb altijd mijn Google account gebruikt. Die staat standaard op mijn computer. Als het ook niet de juiste account was, was ook niet mijn huis verdwenen, was ook niet mijn nickname verdwenen. Mijn account is gewoon helemaal verdwenen. Als ik een andere account zou gebruiken, dan zou de andere account niet gewiped moeten worden. Ik krijg ook totaal geen antwoord van support, ben nu al DAGEN aan het wachten en nog altijd geen enkel reply.
Zit je in hun Discord voor support? Misschien dat ze daar wat sneller reageren?

Wel balen dat je alles kwijt bent man.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Rohem schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 09:38:
[...]

Zit je in hun Discord voor support? Misschien dat ze daar wat sneller reageren?

Wel balen dat je alles kwijt bent man.. :-(
Dat is de enige manier om contact met ze op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Toonen1988 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:49:
[...]

Dat is de enige manier om contact met ze op te nemen.
Ah ok, dat wist ik niet. Hoop voor je dat ze snel reageren dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Rohem schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:12:
[...]

Ah ok, dat wist ik niet. Hoop voor je dat ze snel reageren dan..
We zijn al vier dagen verder, mijn NetEase account bestaat ook niet meer, terwijl ik wel twee stap verificatie code binnen krijg, maar als ik inlog bestaat mijn account niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Toonen1988 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:25:
[...]

We zijn al vier dagen verder, mijn NetEase account bestaat ook niet meer, terwijl ik wel twee stap verificatie code binnen krijg, maar als ik inlog bestaat mijn account niet. 8)7
Dit klinkt super vaag
Je zou bijna zeggen dat je een gehackt bent, en dat NetEase rare dingen zag op je account hierdoor en het verwijdert hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
samlans schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 14:15:
[...]

Dit klinkt super vaag
Je zou bijna zeggen dat je een gehackt bent, en dat NetEase rare dingen zag op je account hierdoor en het verwijdert hebt
Dit is gebeurt nadat ik mijn pc opnieuw heb geïnstalleerd.

Kijk eens wat ik voor een reply terug heb gekregen..........

"Hi, thank you so much for your feedback. We will investigate and address the reported bug promptly. Any updates on the resolution will be communicated through our announcement channel. We appreciate your support!

We appreciate your kind understanding and cooperation in our work, and hope you have a great day! Please rate our service if it is possible. Your evaluation is our motivation to work further."

Wtf, dit is geen bug. En dan durven ze ook nog te zeggen om de support de beoordelen. Serieus, wat is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Toonen1988 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 17:04:
[...]

"Hi, thank you so much for your feedback. We will investigate and address the reported bug promptly. Any updates on the resolution will be communicated through our announcement channel. We appreciate your support!

We appreciate your kind understanding and cooperation in our work, and hope you have a great day! Please rate our service if it is possible. Your evaluation is our motivation to work further."

Wtf, dit is geen bug. En dan durven ze ook nog te zeggen om de support de beoordelen. Serieus, wat is dit?
Dat is inderdaag heel apart, het is nog gekker dat je niet een ticket kan inschieten hierover

je zou verwacchten dat er wel iets of iemand je kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
samlans schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 17:13:
[...]

Dat is inderdaag heel apart, het is nog gekker dat je niet een ticket kan inschieten hierover

je zou verwacchten dat er wel iets of iemand je kan helpen
Nope, dit is het enige support dat er is. Geen mail of niks, alleen een bot op discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:15
Toonen1988 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 17:04:
[...]

Chinezen, hé?
Is gewoon een automatisch support mailtje. Daar ga je niks aan hebben, inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Ricmaniac schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:39:
[...]

Ervan uitgaande dat phase 6 van dit scenario ook 1 week is dan nog ruime 2 weken ja.
Ben net begonnen met spelen, maar wat zijn die phases? is er daarna een whipe?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

daltona schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:14:
[...]

Ben net begonnen met spelen, maar wat zijn die phases? is er daarna een whipe?
Er komt idd een wipe, maar niet getreurd, heel veel van je progress gaat gewoon mee :)

Die phases geven aan wat je allemaal kan doen/tegen kan komen in het spel. Sommige gebieden waren gelocked totdat er een nieuwe fase open ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb nog altijd geen reactie terug, ik word door iedereen genegeerd op hun discord. Dit is dus waarom ik nooit Chinese producten vertrouw. Ik weet dus niet wat ik nu moet doen, ik kan ook via de bank mijn betalingen niet meer terug vragen.

Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt in mijn hele leven.

Haaaaa, meer mensen hebben dus last ervan! De fixes die mensen hierop posten, hebben mij niet geholpen. Mijn hele save is gewoon verdwenen.

https://www.reddit.com/r/...eiyj08/account_lost_help/

https://steamcommunity.co...ns/0/6256146317882293891/

[ Voor 44% gewijzigd door Toonen1988 op 07-08-2024 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Hoe is het inmiddels met je account @Toonen1988 ?

Ik speel de game niet meer maar ik heb je verhaal hier op het forum wel gevolgd, met enige verbazing.
Heb je inmiddels contact gehad? Heb je je account weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Rupus schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:40:
Hoe is het inmiddels met je account @Toonen1988 ?

Ik speel de game niet meer maar ik heb je verhaal hier op het forum wel gevolgd, met enige verbazing.
Heb je inmiddels contact gehad? Heb je je account weer terug?
Nope, ik heb nogmaals contact opgenomen maar tot op heden nog altijd geen bericht terug. Ze negeren mij gewoon nu.

Wanneer ik met de gewone support contact opneem, krijg ik alleen maar standaard antwoorden terug.

Heb ook al te horen gekregen dat mogelijk met een ander account ben ingelogd. Ik heb maar één Google account en hoe verklaar je het dat mijn gebouw, nickname en ook uit de guild ben gegooid nadat ik mijn computer opnieuw heb geïnstalleerd en hebt ingelogd. Als ik een verkeerde account zou hebben gebruikt, dan zou alles van mij er nog moeten zijn, maar dat is helemaal gewiped op het moment dat ik voor het eerst inlogde na mijn herinstallatie van Windows.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 12-08-2024 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond eindelijk eens de nieuwe content zien van phase 4 en 5 :)

Vandaag terug van vakantie en wil dat direct wel even checken. Volgens mij valt het eigenlijk wel mee wat je te doen hebt. Ben meer benieuwd wat er na phase 6 gebeurd over paar weken 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Lea’s lab gedaan. Wel een zieke dungeon is dat. De 20 minuten run geprobeerd maar dat lukte helaas nog niet. Zelf iets meer damage nodig. Maarja had veel phase 4 en 5 nog gemist natuurlijk dus liep nu wat “achter”

Vanavond weer wat content clearen en mods grinden om eens een echte build te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSiQtaCtu-AaD1IO311jWR24r8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Ux6lf2Xbaa9w1PH5f4W7IGy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 14-08-2024 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu wel eigenlijk het eerste punt tegen gekomen wat ik erg negatief vind.

in principe 2 weken dus gemist door vakantie en nu doet echt niemand meer die primewars.... iedereen heeft ze al gedaan en hebben ze niet meer nodig. Slecht content design imo als je iets maakt wat maar voor 1 a 2 weken viable is en dan niet meer.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Once Human丨Brand New Scenarios

Het nieuwe seizoen

• SinergyX
Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 23:48:
Nu wel eigenlijk het eerste punt tegen gekomen wat ik erg negatief vind.

in principe 2 weken dus gemist door vakantie en nu doet echt niemand meer die primewars.... iedereen heeft ze al gedaan en hebben ze niet meer nodig. Slecht content design imo als je iets maakt wat maar voor 1 a 2 weken viable is en dan niet meer.
Grootste reden dat ik stuk minder ben gaan spelen, de afhankelijkheid (en in verlengde enige goede source van starchom buiten je seasongoals) van die wars is imho te hoog, zeker omdat er nu een blokkade zit dat je niet meer direct mee kan doen met de medium/hard versies, maar je verplicht de easy moet afwerken.

Goed, als je zelf wat craft en je vraagt, komen er alsnog wel wat mensen, maar de mechanics van de primewars zijn nog steeds zo... flut, dat je lang niet zeker bent van succes.

Zat al met het probleem dat vrijwel niemand de hard/pro spiderboss doet, enige plek voor fast trigger mods, dus je motivatie om te spelen wordt al snel minder, dan die primewars erbij.. nouja.. volgend seizoen maar weer een kans. En dan kom je in zo'n cirkel, je moet overstappen naar andere gear/setup, heb je starchom voor nodig, kan je niet krijgen want je hebt alles al verbruikt en dan nog leunt alles erg zwaar op een hoge RNG.

Mooie update wel. nieuwe events en goeie QOL toegevoegd waarbij je objecten kan snappen bij bouwen.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Once Human丨Version 1.1 Showcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond druk geweest met die primewars.

Alle difficulties gedaan omdat ik nog niet die passes unlocked had om de volgende difficulty te doen.

Nightmare alleen niet gehaald helaas. Hadden veel meer red plasma missiles nodig.
Dat komt later dan nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb nog altijd niks gehoord. Ik denk dat het voor mij definitief over is. Ik ga niet meer opnieuw beginnen, ik ga alle DLC's niet opnieuw kopen.

Ik zal eens kijken of ik straks met de nieuwe wipe toch nog mijn DLC's blijf behouden, anders mag Once Human mij gestolen worden en zal ik het nooit meer aanraken.

Op dit moment wordt ik ook helemaal genegeerd door de support en op hun Discord. Ik vermoed dat ik binnenkort gewoon een ban krijg, omdat ik ze wekelijks lastig val. Elke week vraag ik een status update aan de support. Wordt gewoon volledig genegeerd. We zijn alweer 4 weken verder, ze zeiden dat ze erop terug komen maar ook hede nog altijd geen bericht. Wanneer ik status update vraag, moet ik weer alles opnieuw uitleggen omdat niks bij hun bekend is. Heb nu al meerdere keren moeten uitleggen wat het probleem is en nu wordt ik ondertussen genegeerd.

Ik weet niet of er ook juridische opties zijn, om bijv mijn geld terug te krijgen. Ik heb niet hun terms and agreements verbroken, maar ben wel betaalde content kwijt geraakt, en ze helpen mij niet verder.

[ Voor 58% gewijzigd door Toonen1988 op 17-08-2024 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke je kan nu dus signuppen voor de nieuwe servers. De nieuwe content is dus op de PVP servers. PVE servers beginnen opnieuw met het Manibus season. De nieuwe PvE content komt pas in october.

Twijfelde tussen PvP servers of Manibus opnieuw maar nu de nieuwe World of warcraft uitbreiding komt waar ik heel veel tijd in zal stoppen ben ik toch maar voor Manibus gegaan.

Dacht eerst waarom zou ik opnieuw uberhaupt dit seizoen gaan spelen.
Maar toen bedacht ik dat het natuurlijk wel makkelijk starchrom farmen is wat altijd mee gaat naar nieuwe seizoenen... Dus hoef opzich waarschijnlijk niet zo veel te unlocken straks waardoor je mooi kan sparen voor future content..

Misschien voegen ze wel nog veel toe maar dat weten we eigenlijk niet.

Wel een beetje onverwachtse ontwikkeling imo.

Ik ben signed op de PvE01-X0005 server vanwege vrienden maar is de enige server die er stond die een Hardmode icoontje had. De hele server is dan moeilijker dan de huidige game dus leek me wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 02:58:
Ik heb nog altijd niks gehoord. Ik denk dat het voor mij definitief over is. Ik ga niet meer opnieuw beginnen, ik ga alle DLC's niet opnieuw kopen.
Echt super klote man. echt bizar gewoon hoe er mee omgegaan word en dat het zo onduidelijk is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb eindelijk na een maand mijn account terug. Wanneer ik de launcher opstart voor de eerste keer, vraagt de launcher om in te loggen. Wanneer ik daarop druk, opent zich een externe website. Hier log ik in met mijn Google account en zie ook gewoon mijn naam staan. Vervolgens moet ik de koppeling opening richting de launcher, en dan zou de launcher mij automatisch moeten inloggen.

Hier ging het dus fout, de website herkende mijn account perfect, maar mijn launcher dus niet en maakte dus elke keer een nieuwe "quest" account aan, onder mijn Google account.

Nu zag ik dat de launcher een nieuwe update had, en nu herkent de launcher wel mijn bestaande account en maakt geen "qeust" accounts meer aan onder mijn Google mail sinds de laatste update.

Er ging dus iets mis tussen hun externe login website en de link tussen de launcher.

Dit is echt zo apart, de website herkend mijn Google account perfect maar de launcher maakte gewoon telkens een nieuwe Once Human UID aan onder mijn bestaande Google account. Nu na de update herkend de launcher wel mijn oude UID.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 22-08-2024 19:26 ]

Nice dat je er achter bent. Maar kan mij voorstellen dat je er alsnog klaar mee bent of niet? :P

Ik ben inmiddels diep in het nieuwe seizoen. althans zo ver kan binnen 1 week natuurlijk. Bijna klaar voor Tier 3 purification. dat moeten we voor maandag gedaan hebben wanneer de volgende reset is en dan is ook fase 2 van deze season unlocked en daarbij unlocked alle content als het goed is gelijk.

Althans de gebieden.

Je kan zien dat de mensen die nu nog hier op deze hardmode server spelen de game goed kennen want alle randen om zo snel mogelijk op de goeie plekken te komen voor te bouwen zijn al in gebruik :P

Die mensen gaan denk ik allemaal klaar zitten op de motor en zodra de server open gaat rushen ze naar de nieuwe zone om daar hun base te plaatsen.

Ik zal nu 2 weken door WoW wat minder spelen denk ik maar grinden rustig casual door. Geniet oprecht nog steeds van het spelletje. Had ik van te voren echt niet gedacht dat het me zo lang bezig zou houden.

• Toonen1988
Ik heb geen idee, ik lig nu al ver achter. Ik weet ook niet hoe het nu verder moet, ik zit nog altijd in de oude server. Krijg wel een bericht dat ik ergens "signed up" moet doen, maar ben op een maat van mij aan het wachten. Die heeft ook niet meer gespeeld, sinds ik dat probleem had.
Toonen1988 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:50:
Ik heb geen idee, ik lig nu al ver achter. Ik weet ook niet hoe het nu verder moet, ik zit nog altijd in de oude server. Krijg wel een bericht dat ik ergens "signed up" moet doen, maar ben op een maat van mij aan het wachten. Die heeft ook niet meer gespeeld, sinds ik dat probleem had.
Eigenlijk loop je nu niet achter. die nieuwe servers zijn deze week begonnen dus maximaal loop je 5 daagjes achter ofzo. allemaal content locked dus je kan gewoon beginnen. Je loopt wel wat achter in build maar de build van vorig seizoen zijn nu niet allemaal even viable. ik ga ook een hele nieuwe bouwen. Mats mis je wel uiteraard om die build makkelijk af te maken maar het is niet zo moeilijk als het lijkt. je kan prima 1 complete build legendary afmaken in 1 seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Toonen1988 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:15:
Ik heb eindelijk na een maand mijn account terug. Wanneer ik de launcher opstart voor de eerste keer, vraagt de launcher om in te loggen. Wanneer ik daarop druk, opent zich een externe website. Hier log ik in met mijn Google account en zie ook gewoon mijn naam staan. Vervolgens moet ik de koppeling opening richting de launcher, en dan zou de launcher mij automatisch moeten inloggen.

Hier ging het dus fout, de website herkende mijn account perfect, maar mijn launcher dus niet en maakte dus elke keer een nieuwe "quest" account aan, onder mijn Google account.

Nu zag ik dat de launcher een nieuwe update had, en nu herkent de launcher wel mijn bestaande account en maakt geen "qeust" accounts meer aan onder mijn Google mail sinds de laatste update.

Er ging dus iets mis tussen hun externe login website en de link tussen de launcher.

Dit is echt zo apart, de website herkend mijn Google account perfect maar de launcher maakte gewoon telkens een nieuwe Once Human UID aan onder mijn bestaande Google account. Nu na de update herkend de launcher wel mijn oude UID.
O nice dat je weer toegang hebt tot je account,
Wel raar probleem heb het niet eerder gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ik heb eindelijk na een maand mijn account terug.
fijn om te horen dat je je account weer terug hebt!
Maar dus iets dat gefixt is door een update en zelf moeten ontdekken, en niks gehoord van support begrijp ik.
En nu een maand niet kunnen spelen, dat is zuur ja die achterstand.
Hopelijk komt het plezier toch weer terug, mocht je verder gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Ik heb eindelijk na een maand mijn account terug.
Fijn dat je het weer terug hebt man! Ik heb meegelezen met je problemen en kon me je teleurstelling en frustratie goed voorstellen.
Denk je dat je weer verder gaat spelen of heb je er inmiddels genoeg van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Vortigen schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:00:
[...]

Fijn dat je het weer terug hebt man! Ik heb meegelezen met je problemen en kon me je teleurstelling en frustratie goed voorstellen.
Denk je dat je weer verder gaat spelen of heb je er inmiddels genoeg van?
Ben op een vriend van me aan het wachten, zodat we samen een server uitkiezen. Ben zeker vanplan om weer wat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen unlockt de nieuwe phase op mijn server en daarbij de rest van de wereld.. om 9:00 we willen dan gelijk naa rde "beste"plek rushen met de motor om huis te plaatsen maar dat gaat denk ik mega mega moeilijk zijn nu met zo veel spelers die hetzelfde willen :P

Gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:08:
Morgen unlockt de nieuwe phase op mijn server en daarbij de rest van de wereld.. om 9:00 we willen dan gelijk naa rde "beste"plek rushen met de motor om huis te plaatsen maar dat gaat denk ik mega mega moeilijk zijn nu met zo veel spelers die hetzelfde willen :P

Gaan het zien.
Blijkbaar waren er eerder vandaag stuk of 3 gebanned omdat ze dus op 1 of andere manier lang genoeg 'achter' de roze muur konden blijven om zo hun basis al neer te zetten. Wordt een interessante ochtend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ben aan het kijken of ik één van deze twee ga unlocken, weet nog niet welke. Mijn main wapen is de SOCR - The Last Valor. En dan pak ik nog een sniper erbij als secondary.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BtPAgvFrlpT-kgOq6YmHA_jZE2U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L5AsWNXXM0oA8OEVL9yV057j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_H-16Z5uBlEKwhMG30_6OZiqcY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QKePSW73f5ylykMP1tKdu4DP.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 2 3 4 Laatste