Ik moet binnenkort naar het buitenland voor een teammeeting van 2 dagen.
Super kans zou je zeggen! Ik zou ook zeker enthousiast zijn, ware het niet dat de manier waarop het bij ons gedaan wordt voor mij toch aanvoelt als een ware, oncomfortabele hel en ik me afvraag of dat normaal is.
De heenreis is op zondag (en ook erg vroeg, dus midden in de nacht op pad) ik zou daar een punt van kunnen maken, maar de terugreis is weer op een werkdag, dus die tijd compenseert zichzelf wel op die manier.
Maar here's the catch: wij verblijven niet in een hotel. In plaats daar van zitten we in een vakantiehuis/villa met zijn allen. Ik vindt mijn collega's allemaal super leuk, maar dit betekent dus eigenlijk gewoon bijna vier dagen geen enkele privacy heb, want behalve mijn bed en de douche is alles een gemeenschappelijke ruimte.
En dan zitten we daar al de hele zondag, in een huisje met mijn collega's. Geen kant op kunnen.
Daar bovenop heb ik ook nog chronische darmklachten die erg vervelend zijn om mee te dealen en er zit ook iemand bij die pas sinds vorige week bij ons werkt, waardoor ik me aardig opgelaten zou voelen als het 'fout' gaat met eten of iets dergelijks en ik écht ziek word, en dus niet zo maar naar huis kan of me echt kan af zonderen.
Ben ik gewoon een zeur of is dit inderdaad een beetje een rare situatie?
Ter aanvulling:
Super kans zou je zeggen! Ik zou ook zeker enthousiast zijn, ware het niet dat de manier waarop het bij ons gedaan wordt voor mij toch aanvoelt als een ware, oncomfortabele hel en ik me afvraag of dat normaal is.
De heenreis is op zondag (en ook erg vroeg, dus midden in de nacht op pad) ik zou daar een punt van kunnen maken, maar de terugreis is weer op een werkdag, dus die tijd compenseert zichzelf wel op die manier.
Maar here's the catch: wij verblijven niet in een hotel. In plaats daar van zitten we in een vakantiehuis/villa met zijn allen. Ik vindt mijn collega's allemaal super leuk, maar dit betekent dus eigenlijk gewoon bijna vier dagen geen enkele privacy heb, want behalve mijn bed en de douche is alles een gemeenschappelijke ruimte.
En dan zitten we daar al de hele zondag, in een huisje met mijn collega's. Geen kant op kunnen.
Daar bovenop heb ik ook nog chronische darmklachten die erg vervelend zijn om mee te dealen en er zit ook iemand bij die pas sinds vorige week bij ons werkt, waardoor ik me aardig opgelaten zou voelen als het 'fout' gaat met eten of iets dergelijks en ik écht ziek word, en dus niet zo maar naar huis kan of me echt kan af zonderen.
Ben ik gewoon een zeur of is dit inderdaad een beetje een rare situatie?
Ter aanvulling:
Het is geen vraag of ik meega, het wordt verwacht. In het ergste geval als ik zou weigeren zou ik waarschijnlijk remote mee kunnen doen, maar word dan wel met een scheef oog aangekeken door de rest.
Ter verduidelijking: de vergadering waar we voor gaan is inderdaad maandag en dinsdag.
Zondag vertrekken we al, erg vroeg in de ochtend (7u) dus dan zijn we waarschijnlijk tussen 13:00/14:00 al daar. Ik reis er ook samen heen met een teamlid. Ik heb geen auto, dus ook volledig afhankelijk. De villa ligt in de bergen, en je kan dus niet heel makkelijk even weg om de buurt te verkennen, en het is in italië.
Woensdagavond is de vlucht terug pas. Niet alle kamers in het huis hebben een privébadkamer, dus niemand heeft garantie om het te hebben en zal moeten delen.
Eten zal waarschijnlijk ook elke dag ‘gezellig’ met elkaar koken worden, waarbij ik toch erg veel apart zou moeten maken vanwege mijn speciale dieeteisen 🥲
[ Voor 26% gewijzigd door milkyskinn89 op 10-01-2024 07:49 ]