Kans is aanwezig dat Samsung hier niks mee doet, ook al zouden ze moeten.
Mijn partner had met de S22U een grijze leather case (toen ze nog van echt leer waren, met de S24 series is het Vegan = PU = plastic), de case verkleurde heel lelijk na amper 2 maanden gebruik (de lichte kleur sleet af, en een donkere kwam tevoorschijn)
Contact opgenomen met Samsung, na paar simpele antwoorden van hun kant die de gebruiker de schuld gaven, kwamen ze uiteindelijk met een antwoord dat "het niet de bedoeling is om je telefoon in een leather case in je broekzak te stoppen".
Fijn, toen was ik snel klaar.
Toen een zwarte Samsung leather case gehaald bij een andere niet NL winkel (vooral omdat het uiteindelijk met wat coupons op net boven 15 euro uitkwam, en mijn partner vond de Samsung variant gewoon fijn)
Die case is nu ruim 1 jaar oud, is ook hier en daar versleten maar visueel veel minder dan de grijze.
In ieder geval je kan het altijd proberen, als je de juiste persoon treft zou je zomaar een nieuwe kunnen krijgen, alleen dat geluk hadden wij niet.
Ben wel van mening dat als deze schade door normaal gebruik is ontstaan dat ze wel degelijk iets mee zouden moeten doen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Mizgala28 op 19-04-2024 13:10
]