Acties:
  • +2 Henk 'm!
Soullancer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:29:
[...]

Hoe is het met de reflectie gesteld dan? Omdat daarvoor die originele screenprotector van Samsung geadviseerd werd :o
Dat is zeker meer dan met de folie van Samsung, maar daarvoor heb je ook een betere bescherming. Het is het een of het ander, ik laat voorlopig de folie nog wel even zitten, maar bij mijn vrouw (die langere nagels heeft dan ik) begon die al langs de lange zijde los te laten op twee plekken.
De foto's zijn van de S24U met folie en Whitestone Dome. De andere foto is de S22U zonder schermbeveiliging naast de S24U met Dome.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKld7nLJGaMOJL4vNhBB1aZaNJs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NQ7dQwZCaXcoYYjkZE7u45z0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGjWEFFFZPBE_RpxXHcWQMncvWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Dt8ncDLNZFNDmqOVDK1BvzH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
Koopje voor de Belgische S24+ eigenaars die een stevige hoes wensen, S24+ Spigen Slim Armor MagFit Case. Heb deze besteld en vervolgens gedeeld.
https://nl.pepper.com/aan...-armor-magfit-case-305029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:32
Iemand wellicht ervaring met de spigen case (slim armor)?

Heb een ESR case, maar deze zorgt ervoor dat mijn zoom niet lekker meer werkt (zie hier)

[ Voor 18% gewijzigd door stimpyrulez op 24-02-2024 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Sthony schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:55:
Koopje voor de Belgische S24+ eigenaars die een stevige hoes wensen, S24+ Spigen Slim Armor MagFit Case. Heb deze besteld en vervolgens gedeeld.
https://nl.pepper.com/aan...-armor-magfit-case-305029
Das jammer dat die niet NL is en voor de S24 Ultra.. (zie mijn reactie hiervoor).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
stimpyrulez schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:36:
Iemand wellicht ervaring met de spigen case (slim armor)?

Heb een ESR case, maar deze zorgt ervoor dat mijn zoom niet lekker meer werkt (zie hier)
Ondertussen een paar dagen in gebruik. Zacht aangenaam rubber en de randen zijn geribbeld wat de reden van aanschaf was. Veel beter grip dan een gewoon hoesje. Is al men 3e Spigen hoes, altijd tevreden over geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Sthony schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:53:
[...]

Ondertussen een paar dagen in gebruik. Zacht aangenaam rubber en de randen zijn geribbeld wat de reden van aanschaf was. Veel beter grip dan een gewoon hoesje. Is al men 3e Spigen hoes, altijd tevreden over geweest.
Ahh nice.
Die van mij komt morgen binnen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:45
Iemand ervaring met een goede wallet cover waar zeker 3 kaarten kunnen bewaard worden voor de gewone s24?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Drossie schreef op maandag 26 februari 2024 @ 18:16:
Iemand ervaring met een goede wallet cover waar zeker 3 kaarten kunnen bewaard worden voor de gewone s24?
Ben toevalig in de VF winkel en zie deze hangen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnWAB_Pk6UoC9uUnyJYbt1Qu0I4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OveXK6upA1KCcuFXu6qMrtlb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tobys
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 10:31
Deze van Torro is ook een goede walletcase. Mijn collega heeft deze voor zijn S24Ultra, bevalt uitstekend.
Besteld via Amazon.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGDijEbigg3WEUbf_nxdZzPyCK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j1TkJT9rjoJRlcCpcx7z6Adh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
Peatsmoke schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:12:
[...]

Ben toevalig in de VF winkel en zie deze hangen:[Afbeelding]
Misschien deze?

https://eu.tech21.com/pro...laxy-s24-ultra-case-black
Normaal is tech21 wel een prijzig merk ...

Ik heb hem gister besteld voor 0,00 en 3,95 verzending.
Is vandaag verzonden.

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 16:05
Aggressor schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:04:
[...]

Misschien deze?

https://eu.tech21.com/pro...laxy-s24-ultra-case-black
Normaal is tech21 wel een prijzig merk ...

Ik heb hem gister besteld voor 0,00 en 3,95 verzending.
Is vandaag verzonden.
Heb je em ook daadwerkelijk binnen gehad voor 4 euro?

• Aggressor
Akemi schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:44:
[...]

Heb je em ook daadwerkelijk binnen gehad voor 4 euro?
Komt morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:57
Bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Is binnengekomen. Moet hem alleen nog uitpakken....maar tech21 vind ik altijd fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Hier is de order geannuleerd, kennelijk wakker geworden

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ergman56
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 28-03-2024
Hallo. Wie heeft de inruilservice gebruikt? Kunt u verduidelijken of het bedrijf of de consument voor de bezorgservice heeft betaald? Hartelijk dank. En nog een vraag: ik was naast inruil op zoek naar goede deals, dus ik denk: wordt de korting van de promocodius en telefooncentrale gecombineerd? Dit zal je een heel eind helpen om wat geld te besparen.

[ Voor 44% gewijzigd door ergman56 op 28-03-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:02
ergman56 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:05:
Hallo. Wie heeft de inruilservice gebruikt? Kunt u verduidelijken of het bedrijf of de consument voor de bezorgservice heeft betaald? Hartelijk dank.
Deze vraag kan je beter stellen in dit topic:
[Samsung Galaxy S24-serie] Ervaringen & Discussie

[ Voor 3% gewijzigd door ChefRopes op 20-03-2024 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Vandaag deze ontvangen van Nillkin en moet zeggen dat ik er best blij mee ben.

Het is een CarboPop, achterzijde is 1500D aramid fiber. Camera bescherming is dus ook een kickstand.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RPF0nvq/1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rMHn3Jv/2.jpg

Heb er door een nieuwe account aan te maken op Aliexpress €10.63 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 22:10
beezjeh schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 18:48:

Het is een CarboPop, achterzijde is 1500D aramid fiber. Camera bescherming is dus ook een kickstand.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

zie hem bij ali alleen staan voor € 35, heb je een precieze url?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
kruila schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:18:
[...]

zie hem bij ali alleen staan voor € 35, heb je een precieze url?
Deze,

https://nl.aliexpress.com...ik8s&gatewayAdapt=glo2nld

Volgens mij was er vorige week een algemene actie met kortingen, maar probeer is een nieuwe account aan te maken en kijk of je prijs veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
beezjeh schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:44:
[...]

Deze,

https://nl.aliexpress.com...ik8s&gatewayAdapt=glo2nld

Volgens mij was er vorige week een algemene actie met kortingen, maar probeer is een nieuwe account aan te maken en kijk of je prijs veranderd.
bedankt, maar bij deze leverancier niet meer verkrijgbaar, ik zoek verder. Vraag me wel af hoe groot het kwaliteitsverschil is met de originele van Nillkin, maar dat is een risico dat je altijd bij Ali hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
kruila schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:52:
[...]

bedankt, maar bij deze leverancier niet meer verkrijgbaar, ik zoek verder. Vraag me wel af hoe groot het kwaliteitsverschil is met de originele van Nillkin, maar dat is een risico dat je altijd bij Ali hebt
Volgens het systeem van Nillkin op hun website is op basis van de code onder het kraslaag mijn case origineel...

Edit: Wat stom, ik heb 2 bestellingen door elkaar gehaald en deze Nillkin heb ik 22,49 voor betaald 8)7, maar zeer zeker de moeite waard!

[ Voor 13% gewijzigd door beezjeh op 21-03-2024 06:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:02

Muzzy

Aan het dieken

kruila schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:52:
[...]

Er is weer voorraad. Nu voor een kleine 22 euro.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13-09 22:25
beezjeh schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 18:48:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Kan dat klepje helemaal naar achteren geklapt worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
SamSid schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:45:
[...]

Kan dat klepje helemaal naar achteren geklapt worden?
Max positie,

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3h6S64r/IMG-0177.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 16:09
Wenzel schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:47:
[...]

Mag ik weten welk merk en type?
Baseus 65 Watt adapter.
Bij Amazon.nl op moment van schrijven met kortingsactie voor €35,- inclusief USB C kabel.
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A2CUVTF1JUW5R0&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
Rio schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:47:
Tip voor de liefhebber van ultradunne hoesjes: gisteren deze ontvangen en is een uitstekend surrogaat voor de Spigen Airskin die ik gewend was (maar die helaas niet geproduceerd wordt voor de S24U).
Heb deze net binnen, maar echt mega dun, best fijn. Hoop dat ie iets beschermd, maar ga voorzichtig om met m'n telefoon. Dank voor de tip.

Ga er misschien nog een magsafe ring bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Op een video van Nillkin op YouTube, gaat het klepje helemaal open zo te zien, dus 180 graden.

YouTube: #𝟗✨ Galaxy S24 Series | CarboProp case

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
kruila schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 23:24:
[...]

Op een video van Nillkin op YouTube, gaat het klepje helemaal open zo te zien, dus 180 graden.

YouTube: #𝟗✨ Galaxy S24 Series | CarboProp case
Hoes in filmpje ziet er niet bepaald echt uit, maar eerder animatie :), klep is ook iets dikker dan het gedeelte in de hoes en helemaal plat is gewoon onmogelijk.

Bij deze uitvoering en dus niet de aramid variant is het qua design anders waardoor het wel plat valt.

YouTube: Nillkin Camshield Prop Magnetic Camera protective cover case for Sam...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Het klepje van de Unicorn Beetle MAG XT Bumper Case van Supcase kan wel 180 graden openen.
Ik heb deze case met MagSafe en die bevalt erg goed. Ook heeft de MagSafe functie geen invloed op de S-pen en de camera's.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:19
Gabriel_Knight schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:57:
[...]

Baseus 65 Watt adapter.
Bij Amazon.nl op moment van schrijven met kortingsactie voor €35,- inclusief USB C kabel.
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A2CUVTF1JUW5R0&psc=1
En in Duitsland of Frankrijk nog goedkoper : https://www.amazon.fr/dp/B0CJFDMJRT?tag=pricebuddy0d-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:25
Weet iemand toevallig of je met een magsafe case bijv een normale wireless Samsung lader of bijv een draadloze autolader kan gebruiken? Mij is namelijk verteld door de autodealer dat ik bijv geen sleutel of bril op het laadgedeelte mag leggen, maar in een magsafe case zit toch een metalen ring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Verzenden is niet gratis he bij Amazon buiten Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Ik heb sinds kort een mous ultra thine case waar ik eerst de wallet case cab Samsung had.

Zit als gegoten en is erg dun maar mijn tel voelt toch kwetsbaar zo. Wil dus nog een goede bescherming voor mijn scherm hebben.

In voorgaande reacties is er veel over gesproken maar niet echt reviews gegeven. Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beezjeh schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:31:
[...]

Verzenden is niet gratis he bij Amazon buiten Nederland :)
Daarom laat ik bestellingen bij een Amazon-afhaalpunt bij de Shell of DHL-Packstation bezorgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Peatsmoke schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:42:
[...]

Daarom laat ik bestellingen bij een Amazon-afhaalpunt bij de Shell of DHL-Packstation bezorgen. :+
Nou je roept en vertel het eens hoe je dit bijvoorbeeld kan kiezen bij Amazon buiten Nederland, gezien er geen drop off functie aanwezig is in een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beezjeh schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:59:
[...]

Nou je roept en vertel het eens hoe je dit bijvoorbeeld kan kiezen bij Amazon buiten Nederland, gezien er geen drop off functie aanwezig is in een account.
In mijn Duitse Amazon-account heb ik gewoon extra adressen toegevoegd, waaronder een Amazon pakketstation en een DHL-pakketpunt. Ik laat de goederen daar afleveren en haal ze dan zelf op als ik ga tanken of mijn boodschappen haal.
Dat kan overigens niet met alle goederen, maar dan heb je ook nog altijd de mogelijkheid om te laten bezorgen bij DHL Postkantoor.
Daarvoor moet je wel een Duitse DHL-account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Zomaar een heel andere vraag: Wie heeft een serieus stabiele telefoon houder voor de Ultra en dan voor gebruik met een hoesje eromheen?

Zelf heb ik meerdere houders, maar omdat ik jaren alleen de 'gewone S8, S9, S10, S20, S21 en S23 erin had, blijkt nu de S24 Ultra met hoes best zwaar om goed in de houders te kunnen en stabiel te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens bij Quadlock, dat zijn stevige hoesjes die perfect blijven zitten tijdens het hardlopen, ritje op de MTB of in de auto. Ik heb ze jaren gebruikt op de fiets en tijdens het sporten, maar inmiddels gebruik ik een Garmin op de fiets en draag ik een sporthorloge van Garmin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robbvdb schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 22:59:
Zomaar een heel andere vraag: Wie heeft een serieus stabiele telefoon houder voor de Ultra en dan voor gebruik met een hoesje eromheen?

Zelf heb ik meerdere houders, maar omdat ik jaren alleen de 'gewone S8, S9, S10, S20, S21 en S23 erin had, blijkt nu de S24 Ultra met hoes best zwaar om goed in de houders te kunnen en stabiel te zitten.
Ik gebruik officiële Samsung houder sinds de S8 Plus, S20 Ultra en S22 Ultra en nu bij de S24 Ultra

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxucrA7Wn24QoL9djFd0W_sd9hw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zc1jj4SmffQ5Ax3snC5T0uSA.jpg?f=user_large

Hij kan alle kanten gedraaid worden en die vluegels kunnen open gemaakt worden en zet je jouw S24 Ultra erin en zet je hem weer vast.

Aan de achterzijde zit een knopje als je dat inklikt gaan die vluegels open.

Ik gebruik hem in combinatie met mijn hoesje van OtterBox Symmetry en het werkt perfect met een officiële Samsung oplader 12V snelladen. Kabel van het merk Belkin 1M

Ik gebruik TomTom GO

[ Voor 8% gewijzigd door Van der Berg op 28-03-2024 10:17 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nixus7
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 29-08 15:03
Nougat schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:38:
Heeft iemand toevallig de Spigen Tough Armor voor de S24 serie in bezit (of gehad)? Hoe is de grip? en dan met name van de achterkant?
Beetje late reactie wellicht, maar wie er nog geen duidelijk antwoord op heeft gevonden: fijn hoesje, ook kick-stand is een kleine compacte toevoeging. Deze lijkt een beetje goedkoop/breekbaar, maar doet prima zijn functie. Grip is prima, het lijkt heel glad, maar in de hand is het bijna sticky. Mijn telefoon is nog nooit gevallen omdat de achterkant te glad was in mijn hand zegmaar.

Heb dit hoesje om een S20, 4 jaar gehad en samen met een whitestone dome protector heb ik er nooit meer naar om moeten kijken. Altijd prima zijn werk gedaan.

Heb nu pas een S24 aangeschaft en daar een Spigen Slim Armor hoesje voor gekocht. Waarom ik afgestapt ben van de Tough Armor: De Slim armor heeft ook een ingebouwde kickstand en voegt wellicht iets minder volume toe aan de telefoon, maar geeft wel dezelfde goede bescherming. Ik heb het Tough Armor hoesje overigens nooit als bulky ervaren, maar dit komt waarschijnlijk door het strakke/gladde ontwerp. Als je bijv zo een UAG hoesje ziet, dit ziet van achter al meteen heel "heftig" uit, met bumperachtige randjes e.d.

Ik ben wel trouw gebleven aan de whitestone dome protector, ook de UV versie ipv de EA versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

robbvdb schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 22:59:

Ik gebruik deze van Essager (€16,82) van AliExpress in combinatie met mijn S24 Ultra en een MagSafe case en dat werkt perfect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiRU8cCjYULKxIcLi37BarOGer4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5AqcDya8hmrl3e4kdEsvMroC.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 29-03-2024 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:20
Vraag aan gebruikers van S24 Ultra met Smart View Wallet Case.

Is het goed te doen foto's te maken met de Wallet om de mobiel heen? Ik bedoel kun je de klep helemaal 180 graden draaien zodat de camera lenzen niet worden bedekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wenzel schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:46:

Is het goed te doen foto's te maken met de Wallet om de mobiel heen? Ik bedoel kun je de klep helemaal 180 graden draaien zodat de camera lenzen niet worden bedekt?
Om te fotograferen is het niet de case die mijn voorkeur heeft, maar de flip klapt wel helemaal weg, Als het even kan gebruik ik de flipcase niet, maar bij bepaalde outdooractiviteiten in ruig terrein geeft die case net wat extra bescherming. Dan is het vooral de afweging om nog een telefoon te kunnen gebruiken die de doorslag geeft voor de flipcase tov die onder flip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
ocn schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:38:
[...]
Vanwege impact protection, het vingergevoel, en de meer zichtbare gebruikssporen op zachter materiaal. https://www.reddit.com/r/...lm_for_screen_protection/
De folies van Crocfol zijn mij altijd beter bevallen qua gevoel en vooral behoud van respons i.v.m. een extra laagje van glas.
Gebruikssporen heb je geen last want ze zijn 'zelf-helend'; ze geven er zelfs 5 jaar garantie op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
stin00 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:09:
[...]
Niet verkleurend is een utopie bij transparante cases. Je kan dan het beste 4 extreem goedkope via ome Ali inslaan en dan verwisselen zodra hij verkleurt :+

Ik ga zelf weer voor een Spigen Liquid Crystal-BlablaMarketing.
Spigen is tot nu toe ook altijd mijn go-to brand voor transparante cases maar die vergeling hè!
Nu zie ik voor het eerst een ander merk dat specifiek daarop inspeelt met hun marketingpraatje:
You’ll die before it yellows
Every clear case you’ve ever owned promised anti-yellowing. Unsurprisingly, they all yellowed. The Ghost succeeds where others have failed. We're so confident that we've figured out zero-yellowing, we'll replace your Ghost for free if it ever turns yellow. No conditions, no fine print. Just an incredible offer that you’ll never get to take advantage of.
Maar ja...
Die "Currently in development"-status is wel een beetje een dealbreaker...

...dan wordt 't toch maar weer Spigen voor mij denk ik; die Natural Titanium Ultra Hybrid Zero One lijkt me wel oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
mijn officiële samsung leather case laat los in de hoekjes hebben meer mensen hier last vanAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0kxG9u4tgmT1gpSJZGUtRGkskg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CftQaXfdMA63e8FTRlwpGIC6.jpg?f=fotoalbum_large

heb al even contact gehad met samsung op whatsapp of hier ook garantie op te krijgen is. (nog geen reactie)

[ Voor 9% gewijzigd door Michel242186 op 18-04-2024 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Michel242186 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:58:
mijn officiële samsung leather case laat los in de hoekjes hebben meer mensen hier last van[Afbeelding]

heb al even contact gehad met samsung op whatsapp of hier ook garantie op te krijgen is. (nog geen reactie)
Gewoon reguliere slijtage van het in en uit je broekzak halen lijkt me? Kan je moeilijk voorkomen, tis geen metaal ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
Lijkt me geen normale slijtage binnen een paar maanden. Je hebt garantie, dus het is aan Samsung om aan te tonen dat het door jouw gebruik komt en geen normale slijtage is. Ik wens ze daar veel succes mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
mijn officiële samsung leather case laat los in de hoekjes hebben meer mensen hier last van[Afbeelding]

Kans is aanwezig dat Samsung hier niks mee doet, ook al zouden ze moeten.

Mijn partner had met de S22U een grijze leather case (toen ze nog van echt leer waren, met de S24 series is het Vegan = PU = plastic), de case verkleurde heel lelijk na amper 2 maanden gebruik (de lichte kleur sleet af, en een donkere kwam tevoorschijn)

Contact opgenomen met Samsung, na paar simpele antwoorden van hun kant die de gebruiker de schuld gaven, kwamen ze uiteindelijk met een antwoord dat "het niet de bedoeling is om je telefoon in een leather case in je broekzak te stoppen".

Fijn, toen was ik snel klaar.

Toen een zwarte Samsung leather case gehaald bij een andere niet NL winkel (vooral omdat het uiteindelijk met wat coupons op net boven 15 euro uitkwam, en mijn partner vond de Samsung variant gewoon fijn)

Die case is nu ruim 1 jaar oud, is ook hier en daar versleten maar visueel veel minder dan de grijze.

In ieder geval je kan het altijd proberen, als je de juiste persoon treft zou je zomaar een nieuwe kunnen krijgen, alleen dat geluk hadden wij niet.

Ben wel van mening dat als deze schade door normaal gebruik is ontstaan dat ze wel degelijk iets mee zouden moeten doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mizgala28 op 19-04-2024 13:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Dat is inherent aan het materiaal dat tegenwoordig "vegan leather" genoemd wordt. Uiterlijk lijkt het een beetje op leder, maar voor de rest heeft het geen enkele van de positieve eigenschappen van dierlijk leder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterDee
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22-07 00:18
Rio schreef op maandag 19 februari 2024 @ 20:26:
[...]

Tuurlijk wil ik dat, lieve Tweakervriendjes en -vriendinnetjes van me

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb hem ook al weer even in gebruik. Fijne case maar heeft voor mij wel een nadeeltje... de lensbeschermers zorgen ervoor dat het toestel helaas met typen als hij plat ligt gaat wiebelen....
Ik zoek nu een case waar wat meer body achterop zit maar wel met de lage randjes aan de linker en rechter kant.

[ Voor 18% gewijzigd door PeterDee op 22-04-2024 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaimon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 13:22
PeterDee schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:23:
[...]

Heb hem ook al weer even in gebruik. Fijne case maar heeft voor mij wel een nadeeltje... de lensbeschermers zorgen ervoor dat het toestel helaas met typen als hij plat ligt gaat wiebelen....
Ik zoek nu een case waar wat meer body achterop zit maar wel met de lage randjes aan de linker en rechter kant.
Ik heb de Symmetry Backcover Samsung Galaxy S24 Ultra - Clear. Deze is vlak over de gehele achterkant. De lenzen aan de achterkant zitten zeker 1mm verzonken. Aan de voorkant zijn de randen aan de zijkant laag en boven en onderkant wat hoger.

De nadelen zijn dat de aan/uit knop minder lekker indrukt dan de volume knoppen en dat de harde achterkant krasgevoelig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterDee
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22-07 00:18
Ziet er goed uit, alleen heeft hij volgens mij een open ruimte rond de lenzen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaimon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 13:22
PeterDee schreef op maandag 22 april 2024 @ 21:45:
Ziet er goed uit, alleen heeft hij volgens mij een open ruimte rond de lenzen....
Dat klopt, het is een groot gat i.p.v. dat elke lens een eigen gat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186

Ik mag voor 1 euro zo'n zelfde hoesje bestellen van samsung ben bang dat deze hetzelfde euvel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michel242186 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 16:34:
[...]

Ik mag voor 1 euro zo'n zelfde hoesje bestellen van samsung ben bang dat deze hetzelfde euvel heeft.
Ja, want het is inherent aan het gebruikte materiaal.
Je kunt ook voor een echt leren case kiezen:
https://blackbrookcase.co...r-samsung-s24-ultra-cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:37

Rio

Ik heb al een boek

Iemand ervaring met de cases van Bare Naked? Ik overweeg deze maar is wel een rib uit je lijf voor een stukje kunststof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Rio schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:17:
Iemand ervaring met de cases van Bare Naked? Ik overweeg deze maar is wel een rib uit je lijf voor een stukje kunststof...
Zeker een rib uit je lijf, en dan te bedenken dat ze voor 1,77 euro ook op Ali te vinden zijn:
https://nl.aliexpress.com...ot88&gatewayAdapt=glo2nld

Deze is al eens eerder getipt hier en heb 'm gekocht. Heb m'n andere hoesje van 40 euro sindsdien niet meer om mn telefoon gehad haha. Als ik op vakantie ga doe ik mn hoesje met betere bescherming er wel omheen.

Update: zie dat ze niet meer beschikbaar zijn bij Ali. Wellicht wel bij andere aanbieder nog?

[ Voor 5% gewijzigd door ChefRopes op 06-05-2024 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rio schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:17:
Deze zit er wel goed uit, de hierboven genoemde van Alie heb ik ook besteld, maar die is dezelfde dag nog in de vuilnisbak gegaan. De pasvorm was slecht en de bescherming nog slechter.
Voor dat geld mag je wel een minimalistische en kwalitatief goede case verwachten.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen. ;)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_O9p8yFF8lzf5330TcfRLidYrjo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F1txH2mkDt3fCaMIhKsEEdeP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Peatsmoke op 11-05-2024 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Net mijn eerste screenprotector ooit op een eigen telefoon geplaatst... >:) een Rosso Samsung Galaxy S24 Ultra Tempered Glass Fingerprint Case Friendly, wat tegenvaller zeg. Veel te dik en te smal voor het scherm en enorme spiegeling. Deze is er nu dus ook al weer af de container in.... Nu maar een Whitestone EA Glass Screen Protector proberen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nougat op 25-05-2024 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Nougat schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 11:18:
Net mijn eerste screenprotector ooit op een eigen telefoon geplaatst... >:) een Rosso Samsung Galaxy S24 Ultra Tempered Glass Fingerprint Case Friendly, wat tegenvaller zeg. Veel te dik en te smal voor het scherm en enorme spiegeling. Deze is er nu dus ook al weer af de container in.... Nu maar een Whitestone EA Glass Screen Protector proberen :)
Ik vind die rosso ook helemaal niks. Ik heb nu een van panzer maar moet hem nog erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ictinteresse schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:48:
Iemand ervaring met een Ultra S24 met Privacy screenprotector van PanzerGlass?
Mijn vingerafdrukken worden niet herkend, heb de extra gevoeligheid instelling al aangezet maar helaas.
Geen van de ingestelde afdrukken werkt met de PanzerGlass erop, zonder wel uiteraard.

Op de site van PanzerGlass zelf staat ook niet specifiek vermeld dat de vingerprint sensor wel of niet blijft functioneren merk ik net op.

Iemand ervaring met een privacy screenprotector voor de Ultra waarbij de vingerprint sensor wel werkt?
Heb jij inmiddels 1 privacy screen protector gevonden die goed werkt? Zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik kreeg net de originele Samsung clear case voor de S24 binnen van een grote webwinkel maar dat is niks, lijkt wel zo'n namaak ding van Ali van 80 cent. Knopjes die slecht werken en hard plastic, waarbij Samsung eerder altijd zacht plastic gebruikte.

Nu dus maar wat hoesjes op Ali besteld in de hoop dat 1 van die hoesjes wel fijn aanvoelt en de knoppen goed werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 21-06-2024 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
Zojuist de panzerglass screen protector erop gezet, maar wat werkt de vingerafdrukscanner dan slecht zeg. Met wijsvinger gaat het wel, maar duim die ik het meest gebruik bijna niet. Denk dat ik m d'r alweer af ga halen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChefRopes schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:39:
Zojuist de panzerglass screen protector erop gezet, maar wat werkt de vingerafdrukscanner dan slecht zeg. Met wijsvinger gaat het wel, maar duim die ik het meest gebruik bijna niet. Denk dat ik m d'r alweer af ga halen helaas.
Ik heb op mijn S24 Ultra ook een PanzerGlass screenprotector van gehard glas. Hier werkt mijn vingerafdrukscanner perfect op de PanzerGlass. Ik heb geen problemen met het ontgrendelen met mijn duim. Ik heb ook nog gezichtsherkenning en pincode.

Vervelend dat jij problemen ondervindt, heb je hem goed geplakt en geplaatst? Ik heb aan de hand van YouTube zelf geplakt

[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 06-07-2024 19:46 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Van der Berg schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:44:
[...]

Ik heb op mijn S24 Ultra ook een PanzerGlass screenprotector van gehard glas. Hier werkt mijn vingerafdrukscanner perfect op de PanzerGlass. Ik heb geen problemen met het ontgrendelen met mijn duim. Ik heb ook nog gezichtsherkenning en pincode.

Vervelend dat jij problemen ondervindt, heb je hem goed geplakt en geplaatst? Ik heb aan de hand van YouTube zelf geplakt
Hmm apart, heb ook eerst een video bekeken en ze heb ze al redelijk vaak geplaatst. Geen stof of bubbels eronder. Fijn dat t bij jou wel is gelukt!

Ik ga denk ik gewoon zonder protector door t leven en heb d'r nu een iets beter hoesje omheen gedaan. Wellicht wel weer terug naar folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

@ChefRopes Instelling voor hogere gevoeligheid van het scherm aangezet?
Speciaal bedoeld voor screenprotectors.

Edit, ik dacht dat die instelling voor de vingerafdrukscanner is ipv het scherm zelf. Zal dan geen verschil maken lijkt mij?

[ Voor 38% gewijzigd door thijsco19 op 06-07-2024 20:05 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
thijsco19 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:00:
@ChefRopes Instelling voor hogere gevoeligheid van het scherm aangezet?
Speciaal bedoeld voor screenprotectors.

Edit, ik dacht dat die instelling voor de vingerafdrukscanner is ipv het scherm zelf. Zal dan geen verschil maken lijkt mij?
Ooit ontstond die idee online, maar naar mijn weten (en er zijn mensen die dat ook wel eens aan Samsung zelf hebben gevraagd) doet het helemaal niks met de vingerafdruk lezer.

Die instelling zorgt ervoor dat je scherm gevoeliger ingesteld is en daardoor je aanrakingen "beter" detecteert, zelf heb ik het juist bewust uit omdat ongeacht of ik wel of geen screen protector gebruik, het zorgt voor ghost touches (en vreemd genoeg alleen op Samsung apparaten in mijn geval)

In ieder geval, het doet niks met de scanner omdat deze je vinger moet uitlezen, en glas van een protector maakt de afstand tussen je vinger en die scanner groter en daarom kan het problemen veroorzaken.

Al zal het bij iedereen anders uitpakken, voor mij werken ultrasonische scanners even waardeloos met en zonder screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

Mizgala28 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:54:
[...]

Ooit ontstond die idee online, maar naar mijn weten (en er zijn mensen die dat ook wel eens aan Samsung zelf hebben gevraagd) doet het helemaal niks met de vingerafdruk lezer.

Die instelling zorgt ervoor dat je scherm gevoeliger ingesteld is en daardoor je aanrakingen "beter" detecteert, zelf heb ik het juist bewust uit omdat ongeacht of ik wel of geen screen protector gebruik, het zorgt voor ghost touches (en vreemd genoeg alleen op Samsung apparaten in mijn geval)

In ieder geval, het doet niks met de scanner omdat deze je vinger moet uitlezen, en glas maakt de afstand tussen je vinger en die scanner groter en daarom kan het problemen veroorzaken.

Al zal het bij iedereen anders uitpakken, voor mij werken ultrasonische scanners even waardeloos met en zonder screen protector.
Ja, ik dacht dat er wel een instelling was voor de scanner zelf maar kan ik niet vinden, zal dus de eerder genoemde instelling zijn die niks zal doen.

Een vorige telefoon had een capacitieve scanner, deed het voor mij beter dan de ultrasoon scanner. Mede doordat mijn vingers geregeld vies en versleten zijn (werk met m'n handen...). Gelukkig werkt gezichtsscan redelijk goed.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:27

MartNL

thijsco19 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:59:
[...]

Ja, ik dacht dat er wel een instelling was voor de scanner zelf maar kan ik niet vinden, zal dus de eerder genoemde instelling zijn die niks zal doen.

Een vorige telefoon had een capacitieve scanner, deed het voor mij beter dan de ultrasoon scanner. Mede doordat mijn vingers geregeld vies en versleten zijn (werk met m'n handen...). Gelukkig werkt gezichtsscan redelijk goed.
Bij mij werkt het ook niet goed samen met pantzer glass. Heb hem dus zo ingesteld dat mijn phone thuis altijd geunlockt is en in mijn auto. De rest doe ik met pincode. Gezicht werkt nl ook niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb de Spigen GlastR EZ Fit screenprotector maar mijn vinger wat nat maken helpt altijd als hij even niet goed reageert. Maar over het algemeen werkt het goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
@thijsco19 Ja die had ik al aan. Zal weinig doen denk ik inderdaad. Ik heb m nu weer uitgezet nu ik geen protector heb.

@sjaool dank voor de tip. Zal ik ook eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Hmm had dit ook nog ff kunnen testen of het werkt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lcs2PCKxDmu77YLjxD9jJ6GA7Ek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uFyvmch2K2fi4ai7nS4dXxIS.jpg?f=fotoalbum_large

Samsung heeft ook gezegd dat het een OneUI 6.1 probleem is. Even wachten totdat men update naar 6.2 en dan de reacties bekijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan.wouda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09:28

Ik heb deze slijtage ook. Wel vreemd aangezien mijn 'leren' hoesje voor de iPhone 14 Pro nog steeds pico bello is na bijna 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
stefan.wouda schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:46:
[...]

Ik heb deze slijtage ook. Wel vreemd aangezien mijn 'leren' hoesje voor de iPhone 14 Pro nog steeds pico bello is na bijna 2 jaar.
ik heb gratis een nieuwe gekregen en deze heeft hetzelfde helaas....nog te lui geweest om het weer onder garantie aan te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan.wouda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09:28
Ik denk dat ik te lui ben om dat om de paar maanden te doen.. Ik zie hoesjes in grotere mate als verbruiksvoorwerp dan de telefoon die erin zit.

Echter is het ook niet zo dat ik maar één hoesje continu gebruik. Ik wissel wel af tussen twee hoesjes. Des te vreemder

[ Voor 30% gewijzigd door stefan.wouda op 09-09-2024 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:21
Wenzel schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:46:

Beetje late reactie, maar het antwoord is dus eigenlijk 'nee'... 3 van de 4 camera's worden in meer of mindere mate gehinderd door de flap.

Sowieso is het een matig ding voor zoveel geld. De pasvorm met lensbeschermers erop is niet echt goed. Het materiaal voelt ook niet echt sterk en duurzaam aan. Er zit voor dit geld nog niet eens een magneetje in om hem dicht te houden. En in de 'wallet' past 1 pasje en niets meer.

Dit gaat dus over de officiële Smart View Wallet Case voor de S24 Ultra.

Daarnaast heb ik de Spigen glazen screen protectors (dubbelverpakking) gekocht. Deze lijken de vingerafdruk lezer en ook de gezichtsherkenning erg in de weg te zitten. Misschien toch maar de officiële anti-reflective screen protector nemen icm met een hoesje met klep.

Mooie telefoon nu sinds een paar dagen in huis, maar met accessoires nog niet echt raak geschoten...

Ik ga dit topic maar eens doorspitten op alternatieve oplossingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MAX3400 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 00:32:
Even een korte ervaring van 2 produkten:

Whitestone EA Glass Samsung Galaxy S24 Ultra Screen Protector 2-Pack
Deze protector laat zich goed en simpel plaatsen. Er zit geen handleiding in de doos en voor de eerste keer moet je dus even op Youtube snuffelen naar hoe het werkt. De bijbehorende alcohol-wipe & microfiber zijn zeer fijn om mee te werken en maken het scherm goed schoon. Met de bijbehorende plastic jig plaats je de protector eigenlijk in 1x goed.

De weerspiegeling is nu wel iets hoger geworden maar het is absoluut niet storend. De protector voelt, voor mij persoonlijk, wel iets gladder aan dat het glas van de telefoon zelf. Zelfs na het plaatsen, kan je de fingerprint-sensor nog goed calibreren en ook de S-Pen werkt nog volledig.
Even kleine update; origineel zit er nog steeds op. Is ondertussen mee geweest naar warm/droog Egypte, herfstig Polen, 4 dance-events (in de broekzak) en nog steeds heeeel erg tevreden. Geen moment los gekomen, geen moment traagheid ervaren; heeel fijne protector "voor mijn gebruik".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:52
Ik heb na spijt van de verkoop van mijn S24 Ultra opnieuw een S24 Ultra gekocht.
Bij de vorige had ik de magsafe hoes Nilkin Frosted Shield. Deze voegde in mijn optiek veel bulk toe.
Wie heeft een fijn magsafe hoesje die niet teveel bulk toevoegt?

Ik neig naar:
ESR -> https://www.gsmpunt.nl/ho...sje-magsafe-frosted-zwart
Ringke -> https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-magsafe-transparant

Iemand ergens goede ervaringen mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:27
Pitaka , voor mij de beste tot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij OtterBox Symmetry hoesjes de beste tot nu toe en deze bieden ook bescherming tegen valbescherming en zijn daarvoor gecertificeerd. Deze gebruik ik op mijn S24 Ultra. Ik heb de transparante versie.

Als screenprotector gebruik ik PanzerGlass van gehard glas erop. Maar ieder zijn smaak hoesje

[ Voor 79% gewijzigd door Van der Berg op 15-12-2024 11:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
Van der Berg schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:28:
Bij mij OtterBox Symmetry hoesjes de beste tot nu toe en deze bieden ook bescherming tegen valbescherming en zijn daarvoor gecertificeerd. Deze gebruik ik op mijn S24 Ultra. Ik heb de transparante versie.

Als screenprotector gebruik ik PanzerGlass van gehard glas erop. Maar ieder zijn smaak hoesje
"bescherming tegen valbescherming", dan heb je weinig aan zo'n hoesje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kruila schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:16:
[...]

Nou, ik kan je vertellen dat ik 2 keer inmiddels mijn S24 Ultra heb laten vallen. Beiden keren niks aan de hand met mijn toestel. Waarbij een keer de screenprotector gebroken was en het toestel zelf in orde was verder geen schade. Stel dat ik het hoesje niet om had gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kruila schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:16:
[...]

Lees voor de grap even https://www.digitaltrends...o-leading-case-makers-use door. Lang verhaal kort; het gemiddelde hoesje wordt getest op maximaal 120cm valhoogte op een niet-solide ondergrond (dus geen kaal cement of stoeptegel).

Dus tja; een hoesje kan beschadigingen bij een val verminderen of mogelijk wegnemen; 120cm hoog is nou niet de hoogte waar je vaak staand je smartphone op raadpleegt dus hang je eigen conclusie aan de valtests.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Roodey schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:20:
Ik heb na spijt van de verkoop van mijn S24 Ultra opnieuw een S24 Ultra gekocht.
Bij de vorige had ik de magsafe hoes Nilkin Frosted Shield. Deze voegde in mijn optiek veel bulk toe.

Ik neig naar:

Ik heb een aantal covers geprobeerd maar tot nu toe is de Ringke onyx (met magsafe, er zijn ook varianten zonder dus let goed op). Weinig bulk, goede grip, clean(geen tekst erop oid) en redelijke bescherming.

https://www.gsmpunt.nl/ho...aUnZnBEgv58hoC6DoQAvD_BwE

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Van der Berg schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:22:
[...]

Nou, ik kan je vertellen dat ik 2 keer inmiddels mijn S24 Ultra heb laten vallen. Beiden keren niks aan de hand met mijn toestel. Waarbij een keer de screenprotector gebroken was en het toestel zelf in orde was verder geen schade. Stel dat ik het hoesje niet om had gehad?
lees eens rustig door wat je schreef: beschermen tegen valbescherming, die valbescherming beschermt tegen de gevolgen van vallen, en dat is iets heel anders als wat jij schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13:20
kruila schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:39:
[...]

lees eens rustig door wat je schreef: beschermen tegen valbescherming, die valbescherming beschermt tegen de gevolgen van vallen, en dat is iets heel anders als wat jij schrijft.
Ja. Maar je snapt wat hij bedoelt. Beetje flauw dit.

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Dank allen voor de (snelle) reacties.
De Pitaka van @andremichel vind ik heel mooi maar ook te duur. Ik gebruik de magsafe alleen in de auto. Verder gebruik ik de telefoon 'naked'.
@renzo4000 is de case makkelijk aan te brengen / te verwijderen van de telefoons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
Roodey schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:20:

Ik neig naar:

De Samsung Vegan leather case. Past perfect, voelt heerlijk luxe aan en voegt weinig bulk toe. Nu in de aanbieding bij Samsung zelf voor 20 euro (normaal rond de 45 euro).
[Edit: oh wacht, dit is natuurlijk geen magnetisch hoesje]

[ Voor 3% gewijzigd door Of-Aaargh op 15-12-2024 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
AreVeeDee schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:41:
[...]

Ja. Maar je snapt wat hij bedoelt. Beetje flauw dit.
de knipoog gemist in mijn eerste reactie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
@Roodey ja is makkelijk te verwijderen en weer te plaatsen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
renzo4000 schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:06:
@Roodey ja is makkelijk te verwijderen en weer te plaatsen.
Thx, bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Iemand al ervaring met de PITAKA PinButton Samsung Galaxy S24 Ultra Hoesje 1.500D Dun MagSafe Zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Ik zoek een goed werkende combinatie van hoesje met kickstand en magsafe en magsafe lader voor mn s24 plus. Heb al vanalles geprobeerd, maar geeft altijd problemen met laden. er zijn helaas geen samsung hoesjes die aan deze eisen voldoen

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Klein side-vraagje: zien andere telefoon de naam/tag die je hebt ingevoerd voor een SmartTag2?
Kunnen andere niet-autoriseerde telefoons überhaupt verbinding maken met je SmartTag/je SmartTag zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
Blaze85 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:41:
Klein side-vraagje: zien andere telefoon de naam/tag die je hebt ingevoerd voor een SmartTag2?
Kunnen andere niet-autoriseerde telefoons überhaupt verbinding maken met je SmartTag/je SmartTag zien?
Antwoord op beide vragen is nee. Mij is het niet gelukt in ieder geval. Desondanks zal ik wel verbinding maken met andermans smarttags, maar dat gaat allemaal anoniem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ChefRopes schreef op donderdag 26 december 2024 @ 01:29:
[...]

Antwoord op beide vragen is nee. Mij is het niet gelukt in ieder geval. Desondanks zal ik wel verbinding maken met andermans smarttags, maar dat gaat allemaal anoniem.
Top, zeer bedankt voor de info en moeite _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaze85 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:41:
Wat ik heb gelezen op Samsung en de review. Niemand zal door hebben dat SmartTag 2 via hun toestel wordt doorgegeven. Niemand die het ook merkt. Kan volgens mij niet andere toestellen te registreren.

Wij hebben 2 SmartTag 2, eentje in ons koffer en eentje verstopt in mijn auto. Grappig ik zie vanuit Londen mijn auto staan in Nederland en ons koffer in ons hotel in Londen :)

Ik wil er nog 2 van die SmartTag 2's bij kopen. Eentje voor in mijn laptoptas

[ Voor 20% gewijzigd door Van der Berg op 28-12-2024 14:09 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste