PSN & XBL: Denkoyugo
Die zien er inderdaad duur uit. Welke heb je gekocht?Denko schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:49:
Toch weer gezwicht en een mouse case gekocht. Je betaald er behoorlijk voor, maar ben nog niks beters tegengekomen
Ja vind ik ook...zelfde als otterbox en urban armor gear en mouse. (ook duur, maar heel goed)SixFo schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:51:
[...]
Thanks voor de tip. Ziet er goed uit, maar wel prijzig als je het vergelijkt met de andere merken. Maar ja, een dure telefoon verdient ook een goed hoesje
Ik zou nooit een hoesje van 10 euro om een telefoon van 1500 euro doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 07-02-2024 15:52 ]
Ik heb deze nu ook gekocht en deze is top. Sluit perfect aan en de vingerafdrukscanner werkt goed. Helaas wel weer wat stofjes onder de screenprotector terechtgekomen, dat blijft lastig.Don Giovanni schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 20:21:
De Dome whitestone screenprotector op de S24 Plus gezet ipv van de Rosso, wat een verademing. Hij is wat dunner, gaat er mooi recht op met de geleider, voelt fijn aan en de vingerafdrukscanner werkt ook zeer goed. Aanrader. 2 in een doosje.
https://www.amazon.nl/dp/...711_487102941_TE_SCE_dp_1
[Afbeelding]
Ik heb deze al jaren in gebruik, laad snel, er zit koelfan in (ideaal tijdens zomers wanneer telefoon behoorlijk warm kan worden achter de voorruit vanwege navigatie, flitsapp, opladen, muziek over bluetooth). Klemmetjes zijn gemotoriseerd en gaan vanzelf open als je de telefoon ervoor houdt, klemmen automatisch dicht wanneer de telefoon erin staat. Als je aan de zijkant van de lader 'swiped' gaan de klemmen weer automatisch open.BigTasty schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:02:
Ik zie veel tips en ervaringen over covers en screenprotectors, maar ben zelf op zoek naar een goede auto houder waar de ultra fatsoenlijk in past. Tips/ervaringen welkom.
Er is nu ook een 30w versie maar dat heeft volgens mij enkel zin met Xiaomi telefoons, ik heb deze nu ook gekocht en deze heeft een sterkere klem om aan ventilatie te bevestigen.
20w;
https://www.techpunt.nl/n...adloze-autolader-20w.html
30w;
https://a.aliexpress.com/_EuMbz25
[ Voor 36% gewijzigd door german8 op 07-02-2024 23:10 ]
Ik heb de Jetech screen protectors en vingerdruk herkenning werkt echt slecht. Ga de tip dezelfde vinger 3x registeren eens proberen anders bestel ik de officiele Samsung screen protector. Verhoogde herkenning staat al aan.Doomedahab schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:28:
[...]
Prima protectors inderdaad. Enige nadeel voor mij is dat de fingerprint scanner duidelijk minder gevoelig is met deze protectors. Met drie keer dezelfde vinger geregistreerd en verhoogde aanraakgevoeligheid is hij wel betrouwbaar, maar wel duidelijk trager dan zonder protector.
Gisteren kreeg ik ook een setje dat ik bij ome Ali had besteld binnen: https://a.aliexpress.com/_EIO5RCZ
Ze zijn lastiger te installeren en door de zwarte omkadering luistert het erg nauw. Maar de finger print scanner doet het net zo goed als zonder protector. Ik hoef niet eens harder te duwen.
Wel met dezelfde instellingen als met de Jetechs, dus drie keer mijn duim, en verhoogde aanraakgevoeligheid. Ik ga eens kijken wat er gebeurt als ik mijn vingerafrukken maar 1 keer registreer.
Verder vind ik het prettig dat er geen uitsparing voor de front camera in zit. Wellicht is dat voor de ultieme kwaliteit van fotos niet optimaal, maar ik gebruik de selfie camera bijna nooit.
UPDATE: Ook met één keer registreren perfecte vingerafdruk herkenning.
Ja, had ik ook met de Jetech. Bij mij werken goedkope screen protectors van Ali supergoed, zie elders in dit draadje waar ik een link naar de door mij gebruikte protectors geef.Freaky Max schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:49:
[...]
Ik heb de Jetech screen protectors en vingerdruk herkenning werkt echt slecht. Ga de tip dezelfde vinger 3x registeren eens proberen anders bestel ik de officiele Samsung screen protector. Verhoogde herkenning staat al aan.
Ik heb vorige week vier setjes van twee extra gekocht toen bleek dat ze zo goed werken, zodat ik voorzien ben de komende tijd
[ Voor 3% gewijzigd door Doomedahab op 08-02-2024 17:07 ]
Zit er strak op
https://share.temu.com/waMmVpiKRZA
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
De eerste ooit zonder stofjes of bubbels er onder, maar huis sluit niet van hoek tot hoek. Ook de vingerpeint registratie is zeer slecht.
Ik zal binnenkort eens een nieuwe halen. Ik had op mijn s21 ultra een plastic folie van de fabriek af aan. Was na 2 jaar vol krassen, maar nooit problemen!
In welk opzicht vind je die beter dan die van bijvoorbeeld Spigen of Samsung zelf? Ze hebben wel bijzondere designs, maar dat hebben die van Pitaka ook (die zijn overigens ook niet goedkoop)?Denko schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:49:
Toch weer gezwicht en een mouse case gekocht. Je betaald er behoorlijk voor, maar ben nog niks beters tegengekomen
De originele van Samsung begint bij de Ultra van mijn vrouw al los te laten, dus ik heb nu de Whitestone Dome besteld. Kijken hoe die bevalt, op mijn telefoon hou ik voorlopig de folie van Samsung.Freaky Max schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:49:
[...]
Ik heb de Jetech screen protectors en vingerdruk herkenning werkt echt slecht. Ga de tip dezelfde vinger 3x registeren eens proberen anders bestel ik de officiele Samsung screen protector. Verhoogde herkenning staat al aan.
Na het zien van de krastest van JerryRigEverything waar voor het eerst een telefoonscherm niet meer krast op Mohs hardheid 6 ("scratches at a level 7, deeper grooves at a level 8") ga ik toch weer zonder screenprotector door het leven. Kijken hoe het gaat (mijn S23 ultra had toch wel wat microkrasjes na een jaar in mijn broekzak)
Nou... sinds gister kan ik hier eindelijk antwoord op geven.BlackShadow schreef op maandag 22 januari 2024 @ 23:34:
[...]
Hoe bevallen deze intussen?
Biedt de lader fast wireless charging op de S24?
Nog iemand ervaring met een volledig helder case dat niet verkleurt met MagSafe?
Hoesje zit mooi strak en voelt wel goed.
Voelt ook wel behoorlijk stroef.
Knoppen werken prima en de kickstand ook.
Magsafe werkt goed met lader en zit goed strak.
Zonder iets aan de magsafe geen last met het s-pen. Maar er iets aan wel (net zo als de rest).
Nadeel is wel een beetje dat de achterkant niet vlak is.
De rand om de camera's is hoger dan de rest, dus hij wankelt een klein beetje.
Paar foto's
:strip_exif()/f/image/NZoGkgRHsi0qS9CKfhjg35Go.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z2pK0iNHT3zcyjzWaLzjITlE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ze3RPwhoN1CRucmGVzo3SV8Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z5ZZPJ8Y2rKSjK6IBVkVcHdk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door stimpyrulez op 09-02-2024 08:49 ]
Ziet er netjes uit.stimpyrulez schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 08:47:
Hoesje zit mooi strak en voelt wel goed.
Voelt ook wel behoorlijk stroef.
Knoppen werken prima en de kickstand ook.
Magsafe werkt goed met lader en zit goed strak.
Zonder iets aan de magsafe geen last met het s-pen. Maar er iets aan wel (net zo als de rest).
Welk hoesje en lader heb je?
Om een paar redenen, paar objectief, paar subjectief.Peatsmoke schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 07:15:
[...]
In welk opzicht vind je die beter dan die van bijvoorbeeld Spigen of Samsung zelf? Ze hebben wel bijzondere designs, maar dat hebben die van Pitaka ook (die zijn overigens ook niet goedkoop)?
- Ik vind ze mooier dan eigenlijk zo'n beetje elke case die ik gezien heb zo ver. Ik haal meestal voor mijn telefoons de lederen en de walnut en wissel dan wanneer ik zin heb.
- Ze hebben voor mij de perfecte level grip. Heb gippiere (?) cases gehad, van dbrand bijvoorbeeld, maar die waren moeilijk uit je zak te halen soms en werden snel vies. Ik heb gladdere gehad in de vorm van de spigen armour cases. Erg glad en behoorlijk bulky.
- Mijn S21ultra was in 2021 ergens van het stuur van de motor getikt door een vogel ergens op de A9 terwijl ik toch rond de 130-140 reed. Enige wat er kapot aan was: een barst in het scherm. De hoes zat er nog omheen, en de body etc was nog netjes. (heb zoiets eerder helaas gehad. Met een caselogic ofzo. Minder goed uitgepakt.
- De standaard samsung case ziet er meestal na 6 maanden al niet meer uit, helemaal versleten (we kregen ze van de zaak, 3/4 kreeg onder garantie een nieuwe tijdens de S21 tijd. En die nieuwe zag er ook al niet uit binnen 6 maanden. Een mous case ziet er na 2 jaar nog toppie uit.
Nouja, dan heb je mij als klant voor het leven eigenlijk.
Dat had ik 'lang' geleden al gemeld.Edwin3 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:51:
[...]
Ziet er netjes uit.
Welk hoesje en lader heb je?
Maar hier even een linkje naar die post
ok.stimpyrulez schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:07:
[...]
Dat had ik 'lang' geleden al gemeld.
Maar hier even een linkje naar die post
Hier een wireless magnetische oplader
VRIG Magnetic Desk Phone Stand
https://a.co/d/5i2fRFP
met hoesje daarop magsafe ring erop geplakt.
Helaas na 1 minuut schiet de oplader in de beveiliging en laad niet meer op.
Vroeg me af of het magnetisch wireless laden van een samsung s24 met case incl magsafe ring dan wel kan?
https://www.amazon.nl/Eis...ngerafdruk/dp/B0CRKC7YYG/
Ik had ooit ook plastieke screenprotector. Ik heb nu op mijn S24 Ultra standaard een screenprotector van PanzerGlass van gehard glas erop. Ik ben zeer tevreden met een glazen screenprotector. PanzerGlass is wel duurder rond de €30/35.KingSizeBas schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 06:46:
Ik heb deze screenprotector er op zitten:
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
De eerste ooit zonder stofjes of bubbels er onder, maar huis sluit niet van hoek tot hoek. Ook de vingerpeint registratie is zeer slecht.
Ik zal binnenkort eens een nieuwe halen. Ik had op mijn s21 ultra een plastic folie van de fabriek af aan. Was na 2 jaar vol krassen, maar nooit problemen!
Maar al een paar generatie heb ik PanzerGlass
[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 09-02-2024 11:17 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Die lijkt wel heel dun, maar lijkt ook iets teveel 3D en mooier gemaakt. Heb jij 'm en kan je eventueel foto's maken?Nougat schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:03:
Voor de mensen die een case zoeken met een dun randje:
https://www.amazon.nl/Eis...ngerafdruk/dp/B0CRKC7YYG/
[ Voor 33% gewijzigd door Van der Berg op 09-02-2024 11:28 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Heb hem niet ga hem denk ik wel bestellen...ChefRopes schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:22:
[...]
Die lijkt wel heel dun, maar lijkt ook iets teveel 3D en mooier gemaakt. Heb jij 'm en kan je eventueel foto's maken?
Wat dacht je van PanzerGlass? Mijn PanzerGlass bedekt het hele scherm op mijn S24 Ultra en vingerafdrukscanner werkt perfectNougat schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:28:
Ik zoek alleen nog een zo mat mogelijke screen protector die ook nog eens zo goed mogelijk het scherm bedekt.... lastig....
Duurzaamheid: Glas screenprotectors zijn duurzamer dan plastic varianten. Ze zijn beter bestand tegen scheuren en breuken, waardoor ze een langere levensduur hebben en je scherm effectiever kunnen beschermen.
Helaas biedt een plastic screenprotector niet voldoende bescherming om schade aan het scherm te voorkomen. Wil je hoge reparatiekosten voorkomen, dan raden wij aan om een screenprotector van glas te gebruiken.
[ Voor 52% gewijzigd door Van der Berg op 09-02-2024 11:38 ]
Daar ga ik inderdaad even naar kijkenVan der Berg schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:29:
[...]
Wat dacht je van PanzerGlass? Mijn PanzerGlass bedekt het hele scherm op mijn S24 Ultra en vingerafdrukscanner werkt perfect
Duurzaamheid: Glas screenprotectors zijn duurzamer dan plastic varianten. Ze zijn beter bestand tegen scheuren en breuken, waardoor ze een langere levensduur hebben en je scherm effectiever kunnen beschermen.
Ik liet mijn S22 Ultra op straat vallen en mijn originele scherm onder mijn PanzerGlass was niet gebroken in combinatie met mijn hoesje van OtterBox. Alleen PanzerGlass was gebroken. Het was echt zijn werk had gedaan
Ik vraag me dan wel af bij zo'n val of het gewone scherm uberhaupt was gaan barsten zonder bescherming. Ik denk dat een glazen screen protector meer het verschil maakt als er iets hards en zwaars midden op het scherm valt. Dan heb je bij een plastic protector niet zoveel bescherming. Maar als je 'm op straat laat vallen, zal er sneller een klap van de zijkant op komen en dan is het gewone glas waarschijnlijk sterk genoeg om niet te barsten, terwijl de glazen protector daar niet sterk genoeg voor zal zijn.Van der Berg schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:40:
[...]
Ik liet mijn S22 Ultra op straat vallen en mijn originele scherm onder mijn PanzerGlass was niet gebroken in combinatie met mijn hoesje van OtterBox. Alleen PanzerGlass was gebroken. Het was echt zijn werk had gedaan
Ja, bij mij was de PanzerGlass screenprotector gebroken helaas. Maar nog gelukkiger het originele scherm van van mijn S22 Ultra was niet gebroken. Ik had ook een OtterBox erom heen en dat heeft ook zijn werk gedaanChefRopes schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:33:
[...]
Ik vraag me dan wel af bij zo'n val of het gewone scherm uberhaupt was gaan barsten zonder bescherming. Ik denk dat een glazen screen protector meer het verschil maakt als er iets hards en zwaars midden op het scherm valt. Dan heb je bij een plastic protector niet zoveel bescherming. Maar als je 'm op straat laat vallen, zal er sneller een klap van de zijkant op komen en dan is het gewone glas waarschijnlijk sterk genoeg om niet te barsten, terwijl de glazen protector daar niet sterk genoeg voor zal zijn.
De case bevalt goed: is mooi transparant, glijdt niet uit je handen en voelt stevig aan.
De ring in de case is magnetisch en zorgt voor kleine haperingen bij gebruik van de stylus.
De screenprotector ga ik later mee aan de slag.
https://www.amazon.de/dp/B0CP5SL7FJ
[ Voor 7% gewijzigd door BlackShadow op 09-02-2024 14:38 ]
Daarnaast gebruik ik een UAG Pathfinder Case, daarbij vraag ik me af of deze dan uiteindelijk wel passen, alhoewel de Panzer Glass Rings qua specs zeggen "Case Friendly".
Daar de Pathfinder Case ook zelf al een kleine "ophoging" rond de camera's bevat, zie ik niet direct de noodzaak maar gezien de flinke investering heb ik graag maximale protectie waar mogelijk.
Wat zou hier verstandig zijn ?
/f/image/3Zv2V5xT0IM4eZn7tfSgPCIo.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Viper72 op 09-02-2024 21:39 ]
New Build in Progress
Als de Rings zegt dat ze case friendly zijn, dan kan je dat geloven.Viper72 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:32:
Sinds deze week de S24U, waarbij ik de PanzerGlass Refresh Protector op heb zitten. Nu overweeg ik nog de PanzerGlass Hoop Rings te bestellen, maar ik las ergens in dit topic (kan het niet zo snel meer terugvinden na zo'n 50 pagina's doorworstelen)dat dit de kwaliteit van de camera's negatief zou kunnen beïnvloeden.
Daarnaast gebruik ik een UAG Pathfinder Case, daarbij vraag ik me af of deze dan uiteindelijk wel passen, alhoewel de Panzer Glass Rings qua specs zeggen "Case Friendly".
Daar de Pathfinder Case ook zelf al een kleine "ophoging" rond de camera's bevat, zie ik niet direct de noodzaak maar gezien de flinke investering heb ik graag maximale protectie waar mogelijk.
Wat zou hier verstandig zijn ?
[Afbeelding]
Ik heb ook ringen in een case met een millimeter ophoging. Je moet de dingen doen voor maximale protectie. Nadat alles er aan zit (hoes, screenprotector, leesprotector en usb poort protector) zal je na een week er niet meer naar omkijken.
Dank voor je feedback en tip voor de usb protectorSamSid schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:47:
[...]
Als de Rings zegt dat ze case friendly zijn, dan kan je dat geloven.
Ik heb ook ringen in een case met een millimeter ophoging. Je moet de dingen doen voor maximale protectie. Nadat alles er aan zit (hoes, screenprotector, leesprotector en usb poort protector) zal je na een week er niet meer naar omkijken.

New Build in Progress
De Spigen Optik Armor geeft dubbel bescherming met een lens protector. Wanneer je in overprotect-mode zit.Viper72 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:54:
[...]
Dank voor je feedback en tip voor de usb protector

@viper72 Zie review van de lineup van Spigen voor de s24 ultra
[ Voor 36% gewijzigd door SamSid op 10-02-2024 13:00 ]
Merk was me nog niet bekend, mooie cases ook 👍SamSid schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:01:
[...]
De Spigen Optik Armor geeft dubbel bescherming met een lens protector. Wanneer je in overprotect-mode zit.
New Build in Progress
Ik zweer bij Spigen. Heeft bij vaak gered. Ook de glas blijft lang mooi.Viper72 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:10:
[...]
Merk was me nog niet bekend, mooie cases ook 👍
Een nadeel bij het Spigen glas is dat er makkelijk stukjes blijft plakken. Bijvoorbeeld als je net in je neus gepeutert hebt en aan je kleren hebt afgeveegd. Dat er toch nog iets sticky aan je vingers zit, die dan heel makkelijk op het Spigen glas blijft plakken. Er blijven van die puntjes op je scherm. Knap irritant wanneer je aan het swipen of scrollen bent. Die puntjes zijn heel lastig weg te poetsen met een doekje.Brutalsranan schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:12:
[...]
Ik zweer bij Spigen. Heeft bij vaak gered. Ook de glas blijft lang mooi.
Haha. Ik zie het gewoon voor me. Ik heb het (nog) niet meegemaakt. Welke glas raad jij aan?SamSid schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:16:
[...]
Een nadeel bij het Spigen glas is dat er makkelijk stukjes blijft plakken. Bijvoorbeeld als je net in je neus gepeutert hebt en aan je kleren hebt afgeveegd. Dat er toch nog iets sticky aan je vingers zit, die dan heel makkelijk op het Spigen glas blijft plakken. Er blijven van die puntjes op je scherm. Knap irritant wanneer je aan het swipen of scrollen bent. Die puntjes zijn heel lastig weg te poetsen met een doekje.
Ik had geen moeite meer gedaan en alles van Spigen gehaald bij Amazon. Totaal 65 eur en nog wat euros voor een zakje usb protectors van Ali.Brutalsranan schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:22:
[...]
Haha. Ik zie het gewoon voor me. Ik heb het (nog) niet meegemaakt. Welke glas raad jij aan?
Gebruiken jullie een plak-stand en plak grip oid? Om je telefoon op tafel te kunnen laten staan?
De Spigen U100 kickstand ziet er heel fragiel uit.
Een standing grip als plakplaatje
[ Voor 50% gewijzigd door SamSid op 09-02-2024 22:51 ]
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Werkt dat samen met een bookcase? Ik lees regelmatig op mijn telefoon en sla de voorkant dan over de achterkant zodat de camera bedekt is.
ik heb lensprotectors op mijn S23 Ultra gehad maar die er na een paar weken weer afgehaald en heb toen een cover met schuifje voor de lenzen gekocht. Nu heb ik voor mijn S24 Ultra de Supcase Unicorn Beetle MAG XT Bumper Case gekocht. Deze heeft een aluminium klepje voor de lenzen dat ook als standaard gebruikt kan worden. Dit bevalt mij heel erg goed. De case lijkt groot maar dat valt reuze mee. En wat ook handig is, hij is Magsafe compatibel en verstoort de werking van de S-pen niet.satshow schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 07:14:
Wat is de ervaring met PanzerGlass Camera Protector.
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Werkt dat samen met een bookcase? Ik lees regelmatig op mijn telefoon en sla de voorkant dan over de achterkant zodat de camera bedekt is.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 10-02-2024 09:04 ]
"When you grow up your heart dies"
Die Supcase Unicorn Beetle MAG XT Bumper Case heeft echt een hele leuke feature! Die ingebouwde stand is heel handig. Alleen is de kleurstelling en het robotachtige design niet zo zakelijk. Dat is jammer. Maar die ingebouwde stand is heel handig.sjaool schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:58:
[...]
ik heb lensprotectors op mijn S23 Ultra gehad maar die er na een paar weken weer afgehaald en heb toen een cover met schuifje voor de lenzen gekocht. Nu heb ik voor mijn S24 Ultra de Supcase Unicorn Beetle MAG XT Bumper Case gekocht. Deze heeft een aluminium klepje voor de lenzen dat ook als standaard gebruikt kan worden. Dit bevalt mij heel erg goed. De case lijkt groot maar dat valt reuze mee. En wat ook handig is, hij is Magsafe compatibel en verstoort de werking van de S-pen niet.
[YouTube: Supcase UB Mag XT Case Review for Samsung Galaxy S24 Ultra]
Ik zoek overigens nog een leuke stofzakje/etui oid om mijn telefoon met hoesje in te kunnen vervoeren. Ik zie weinig tot geen op amazon. Misschien moet ik met een lap stof naar de plaatselijke naai atelier.
[ Voor 9% gewijzigd door SamSid op 10-02-2024 18:33 ]
Ze hebben meerdere kleuren. Of je het design nou mooi vind of niet is natuurlijk een keuze. Ik vind het zeker mooi. Maar het praktische gebruik geeft voor mij de doorslag bij de keuze voor een cover.SamSid schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:07:
[...]
Die Supcase Unicorn Beetle MAG XT Bumper Case heeft echt een hele leuke feature! Die ingebouwde stand is heel handig. Alleen is de kleurstelling en het robotachtige design niet zo zakelijk. Dat is jammer. Maar die ingebouwde stand is heel handig.
Zojuist mijn Rosso vervangen door de Spigen en bij mij werkt de vingerafdrukscanner juist super nu. Gek dat het zo kan verschillen-Paul- schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:37:
[...]
Bij mij niet goed. Vingerafdruk werkt nauwelijks. Eerst ingeleerd voor de screen protector erop te zetten. Voor de zekerheid twee vingers dubbel gescand. Na plakken van de screenprotector werkte het slecht. Toen met de screenprotector erop opnieuw dubbel ingeleerd. Dit gaf geen verbetering. (Ook geen verslechtering). Nu doe ik maar zonder screenprotector.
Heb hem binnen, maar gaat linea recta terug. Ding is zo glad als de pest en daarnaast zit er in het randje aan de bovenkant dat om je S24 Ultra gaat een dunne inkeping van 3 cm, waardoor je de kleur van je toestel ziet... (het is het niet waard om een foto van te makenChefRopes schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:22:
[...]
Die lijkt wel heel dun, maar lijkt ook iets teveel 3D en mooier gemaakt. Heb jij 'm en kan je eventueel foto's maken?
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Hoe is die rand die je erop klikt?kruila schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:04:
Heb nu al ruim 2 weken het Spigen Neo Hybrid Case Gunmetal om mijn Samsung Galaxy S24 Ultra, bevalt me uitstekend.
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
De Spigen Ultra Hybrid is ook een fijn hoesje, dat makkelijk in en uit je broekzak gaat en een goede grip geeft.Nougat schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:38:
Heeft iemand toevallig de Spigen Tough Armor voor de S24 serie in bezit (of gehad)? Hoe is de grip? en dan met name van de achterkant?
Foto's en de rest staan in mijn korte review.
Ziet er deftig uit, lijkt wel of in het hoesje ook een titanium rand zit, ook de toetsen werken goed en zien door de diepzwarte kleur en "luxe" uit.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Ik heb deze case ook, vind de achterkant helaas veel te glad.Peatsmoke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:10:
[...]
De Spigen Ultra Hybrid is ook een fijn hoesje, dat makkelijk in en uit je broekzak gaat en een goede grip geeft.
Foto's en de rest staan in mijn korte review.
Ook heb ik de Spigen Thin Fit Case, deze heeft wel een goed grip, maar deze ziet er na 2 dagen gebruik niet meer uit. De achterkant is behoorlijk vet en vinger gevoelig
Beide gaan retour Amazon...
Zo zie je maar weer: zoveel mensen, zoveel wensen.
EDIT:
Ik heb het er wel nog even bij gezet in mijn review.
[ Voor 11% gewijzigd door Peatsmoke op 11-02-2024 12:35 ]
Nog bedankt voor het delen, zit er hier ook op en works like a charm!Don Giovanni schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 20:21:
De Dome whitestone screenprotector op de S24 Plus gezet ipv van de Rosso, wat een verademing. Hij is wat dunner, gaat er mooi recht op met de geleider, voelt fijn aan en de vingerafdrukscanner werkt ook zeer goed. Aanrader. 2 in een doosje.
https://www.amazon.nl/dp/...711_487102941_TE_SCE_dp_1
[Afbeelding]
Heb je een link voor de Ultra?Peatsmoke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:42:
Ik had hem ook besteld, voor mijn partner, maar ik bestelde de S24+ ipv de Ultra... Dus die is retour de na de carnaval laat ik de Ultra bezorgen.
[YouTube: https://youtu.be/crsUEKAHsO0]
Even klikken want embedden mag schijnbaar niet.
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 11-02-2024 22:09 ]
Ondertussen ook vergeleken met de Spigen Ultra Hybrid Zero One MagFit die ik eerder hier heb gemeld, welke een niet-magnetische metalen ring heeft.BlackShadow schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:36:
Zonet de ESR Classic Hybrid Case (HaloLock) binnen in een set samen met een screenprotector.
De case bevalt goed: is mooi transparant, glijdt niet uit je handen en voelt stevig aan.
De ring in de case is magnetisch en zorgt voor kleine haperingen bij gebruik van de stylus.
De screenprotector ga ik later mee aan de slag.
https://www.amazon.de/dp/B0CP5SL7FJ
Mijn ervaring is dat het verschil in MagSafe compatibiliteit groot is:
Getest op een magnetische autolader (Belkin BoostCharge), de metalen ring heeft meerdere posities waarin hij aangetrokken wordt door de lader. Echter laadt hij regelmatig niet op in die positie of zit hij niet helemaal vast.
De ESR case heeft een magnetische ring en die klikt veel beter vast en wordt steeds naar dezelfde positie getrokken.
De Spigen gaat terug.
Ik gebruik de esr classic hybrid halolock.BlackShadow schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:11:
[...]
Ondertussen ook vergeleken met de Spigen Ultra Hybrid Zero One MagFit die ik eerder hier heb gemeld, welke een niet-magnetische metalen ring heeft.
Getest op een magnetische autolader (Belkin BoostCharge), de metalen ring heeft meerdere posities waarin hij aangetrokken wordt door de lader. Echter laadt hij regelmatig niet op in die positie of zit hij niet helemaal vast.
De ESR case heeft een magnetische ring en die klikt veel beter vast en wordt steeds naar dezelfde positie getrokken.
De Spigen gaat terug.
Tot nu toe zeer tevreden over.
De magsafe werkt erg goed en de rand van het hoesje is niet zo glad als bvb een Spigen of Rinke
Welliswaar zonder magsafe, maar wel stroef in de handen door de ruwe afwerking (by design)
Weet iemand wellicht of er een elegante doch stevige case is met goede grip en dus een open gedeelte aan de onderkant? Ik heb wel al van die hele dunne cases gezien maar die geven geen goede bescherming verder.
:strip_exif()/f/image/lJCysdm8unoTnQByXhbXRFCr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/POAmzEy0iEg9VLAUxpw8ykwn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fjQdA3p0yUW8wO8AAOi4fqKU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lvgDblREzbrDfNt3JEebZDkh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d3bc4JHerrNpPuA4tYruHhws.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Gerjannn op 13-02-2024 10:46 ]
Het ziet er heel strak uit. Zo te zien passen hier lansprotectors in.Gerjannn schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:43:
Ik zag nog geen S24 Ultra vegan leather case van Samsung, dus bij deze! Ben er blij mee, niet dik, beschermd goed en ziet er ook mooi uit (alleen beetje jammer van de saaie kleur). Er zit ook een screenprotector op het scherm: https://www.gsmpunt.nl/sc...-protector-met-jig-2-pack Super makkelijk om aan te brengen en ziet er goed uit, alleen de randen zijn wel vrij scherp. Had ze iets meer afgebogen verwacht.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooie en fijne hoes maar vind het jammer dat de randen niet iets verder doorlopen naar het scherm. Hierdoor een lichte beschadiging gehad door wat vuil wat er tussen kwam.Gerjannn schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:43:
Ik zag nog geen S24 Ultra vegan leather case van Samsung, dus bij deze! Ben er blij mee, niet dik, beschermd goed en ziet er ook mooi uit (alleen beetje jammer van de saaie kleur). Er zit ook een screenprotector op het scherm: https://www.gsmpunt.nl/sc...-protector-met-jig-2-pack Super makkelijk om aan te brengen en ziet er goed uit, alleen de randen zijn wel vrij scherp. Had ze iets meer afgebogen verwacht.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Sorry correctie * er achter gekomen via rebuy dat ik lichte streepjes had onder een bepaald licht/hoek.stickeric schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:53:
[...]
Ik gebruik nooit een screenprotector alle 4 telefoons lang scherm krasvrij.
Mobiel gaat wel zonder iets anders in mijn broekzakken.
Waren niet voelbaar maar je zag ze wel.
Belachelijk dat ze er met een zaklamp lopen onderzoeken. Dan vraag ik me af of ze volgend jaar de banding van het scherm aangrijpen om een lagere prijs vast te stellen.stickeric schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:05:
[...]
Sorry correctie * er achter gekomen via rebuy dat ik lichte streepjes had onder een bepaald licht/hoek.
Waren niet voelbaar maar je zag ze wel.
Ik zie banding op 0% helderheid op mijn s24 ultra 1tb, maar ga zeker niet omruilen. In het dagelijks gebruik zie ik het niet. Of ik moet met een vergrootglas en zaklamp kijken naar mijn scherm.
Het is niet echt noodzakelijk deze kabel. De S24 Ultra doet maar met 45W. Ik vind deze kabel heel mooi en naar de toekomstige modellen, dat waarschijnlijk sneller en sneller worden ben ik er op voorbereid. Hopelijk gaat Samsung in de toekomst hogere snelheden ondersteunen.
Het had gekund om de S24 Ultra 65W of hoger oplaadsnelheden mogelijk te maken
Resultaten:
120W kabel met Samsung 45W adapter:
:strip_exif()/f/image/uBdEQVJ1VQJWeoTbYUedfsfN.jpg?f=fotoalbum_large)
Originele Samsung kabel:
:strip_exif()/f/image/WHFM2Kh2rtRWmfzAayfcO3TZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijdens het opladen met de 120W kabel zie ik blauwe LED in de USB-C poort
Wanneer ik een Samsung kabel gebruik, geeft hij Supersnelle Oplader 2.0 aangesloten. Terwijl wanneer met de 120W kabel Supersnelle oplader aangesloten. Betekent dit hetzelfde?
[ Voor 47% gewijzigd door Van der Berg op 14-02-2024 01:40 ]
Die superzachte plastic kabels gaan na verloop van tijd toch zweten? Dat houdt zich niet goed. Beter van die gevlochten kabels nemen.Van der Berg schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 01:11:
Vandaag nog een accessoire ontvangen voor mijn S24 Ultra en voor mijn Xtorm 24.000mAh Powerbank TITAN PRO 140W.
[center]
[Afbeelding]
Nog niet gemerkt, maar ik ben benieuwd. Dit is dus een echte 120W kabel op 6A. Momenteel heb ik er nog niets aan. Binnenkort op vakantie en ga ik lang vliegen. Ik kan dit dan testen.Eastend schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:00:
[...]
Die superzachte plastic kabels gaan na verloop van tijd toch zweten? Dat houdt zich niet goed. Beter van die gevlochten kabels nemen.
Ik zou zeggen: het is niet helemaal zo simpel.Van der Berg schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 01:11:
...
Het is niet echt noodzakelijk deze kabel. De S24 Ultra doet maar met 45W
....
USB-PD ondersteunt verschillende voltages met verschillende stroomsterktes.
Voor een kabel, is vooral de stroomsterkte van belang.
De 120W kabel kan kennelijk 6A op 20V aan.
Maar 45W laden op USB-PD, is doorgaans 5A op 9V
Lang niet alle kabels kunnen 5A aan, maar deze kabel van 6A dus wel.
Dus een dikke stevige kabel is echt wel nodig om de 5A van de 45W aan te kunnen.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Naar mijn gevoel tot nu toe iig geen enkel probleem. Elke usbc naar usbc kabel in huis hier doet zonder probleem 45 en 65w PD laden. Denk dat echt pas boven de 90w kieskeurig is.GarBaGe schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:09:
[...]
Ik zou zeggen: het is niet helemaal zo simpel.
USB-PD ondersteunt verschillende voltages met verschillende stroomsterktes.
Voor een kabel, is vooral de stroomsterkte van belang.
De 120W kabel kan kennelijk 6A op 20V aan.
Maar 45W laden op USB-PD, is doorgaans 5A op 9V
Lang niet alle kabels kunnen 5A aan, maar deze kabel van 6A dus wel.
Dus een dikke stevige kabel is echt wel nodig om de 5A van de 45W aan te kunnen.
Ik heb een 65W laptop lader en als ik daar de S24 Ultra op aansluit staat er 'snel laden'.
Mijn andere 65W lader (Minix neo P1 of 65W powerbank) staat er 'super snel laden'
Dus het zal vast aan de protocollen liggen die de lader ondersteund.
Ik ben een beetje huiverig om mijn dure telefoon aan zoiets fragiels op te hangen.
Zag er ook een van Spigen, maar daar zag ik al een foto voorbij komen waar een scheurtje in de bevestiging zat.
Zie hier een afbeelding uit de USB-PD specs:Denko schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:15:
[...]
Naar mijn gevoel tot nu toe iig geen enkel probleem. Elke usbc naar usbc kabel in huis hier doet zonder probleem 45 en 65w PD laden. Denk dat echt pas boven de 90w kieskeurig is.
https://www.usb.org/sites...SB%20Power%20Delivery.pdf
:fill(white):strip_exif()/f/image/xWQ3LaSSh7qek0WXLE29FwKR.png?f=user_large)
Ik zat ernaast. Sorry.
Zo te zien is de stroomsterkte tot en met 60W gelimiteerd op 3A.
Pas boven de 60W zie je de stroomsterkte verder toenemen.
45W = 3A (op 15V)
65W = 3,25A (op 20V)
100W = 5A (op 20V)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dan is er ook nog Super Fast Charging 2.0, dat haal ik met mijn Baseus 100W laderstimpyrulez schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:45:
Volgens mij ligt het snel laden ook aan de lader.
Ik heb een 65W laptop lader en als ik daar de S24 Ultra op aansluit staat er 'snel laden'.
Mijn andere 65W lader (Minix neo P1 of 65W powerbank) staat er 'super snel laden'
Dus het zal vast aan de protocollen liggen die de lader ondersteund.
Het ligt inderdaad aan de ondersteunde modes van de lader.
Je kiest best voor een model dat er zo veel mogelijk ondersteunt.
Een 100W/65W lader laadt je S24 dus niet noodzakelijk sneller/even snel dan een 65W/45W lader.
Maar zag toevallig, doordat iemand mij rechtstreeks erover benaderde, deze review:
https://www.amazon.com/gp...l?ie=UTF8&ASIN=B0CQXKHJV8
Zojuist getest en bij mij zitten de magneetje ook net buiten de magsafe stroken aangegeven op de binnenkant van de case.
Weet iemand of dit een probleem is? In de review wordt gezegd dat daardoor de telefoon extra warm kan worden. Merk dat ie in de auto warm wordt en daardoor heel langzaam de accu naar beneden gaat ondanks dat ie nog aan t laden is, draadloos. Heb ook net een mail naar Benks hierover gestuurd met het probleem, en ga 'm daarom misschien alsnog terugsturen. Maar dat vind ik wel jammer, want de s-pen werkt wel gewoon zonder problemen tijdens magsafe laden bij deze case. En de case is mooi dun.
Wat is 'een probleem'.ChefRopes schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:42:
Ik heb dit hoesje nu een poos in gebruik: https://www.benks.com/pro...ase-for-samsung-s24-ultra
Maar zag toevallig, doordat iemand mij rechtstreeks erover benaderde, deze review:
https://www.amazon.com/gp...l?ie=UTF8&ASIN=B0CQXKHJV8
Zojuist getest en bij mij zitten de magneetje ook net buiten de magsafe stroken aangegeven op de binnenkant van de case.
Weet iemand of dit een probleem is? In de review wordt gezegd dat daardoor de telefoon extra warm kan worden. Merk dat ie in de auto warm wordt en daardoor heel langzaam de accu naar beneden gaat ondanks dat ie nog aan t laden is, draadloos. Heb ook net een mail naar Benks hierover gestuurd met het probleem, en ga 'm daarom misschien alsnog terugsturen. Maar dat vind ik wel jammer, want de s-pen werkt wel gewoon zonder problemen tijdens magsafe laden bij deze case. En de case is mooi dun.
Als je een draadloze lader hebt en je legt de telefoon er niet 'optimaal' op, dan laad de telefoon ook gewoon op.
Misschien laad de telefoon nog wel gewoon goed op als je een lader met magsafe aansluit.
Tevens lees ik al dat het een dikke pro is dat je s-pen nog gewoon werkt als er iets aan de magsafe hangt.
Dus ja.. zou even afwachten wat Benks zelf meld, maar ik zou er niet wakker van liggen.
P.S.
heb ook altijd in de auto dat de telefoon warm wordt met laden en androidauto.
sowieso wordt de telefoon best warm met draadloos laden (meer dan met de kabel).
[ Voor 5% gewijzigd door stimpyrulez op 16-02-2024 13:02 ]
Je kan ook een app downloaden (bijv. Accu battery) en deze geeft de snelheid aan hoe snel je laadt.ChefRopes schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:27:
Ja dat is dus lastig te zeggen. Ik ga denk ik ook een paar keer de telefoon in de autolader doen en dan kijken hoe snel ie laadt. Want de autohouder heeft niet per se magsafe nodig. Dus kan ik dat mooi even testen
Draadloos zou je max 15W kunnen halen, dus ja,als je met magsafe lader een stuk slechter haalt, kan het dus aan de plek liggen.
Maar 15W is wel met een goede lader en adapter
Heb zelfs de pro versie, maar eigenlijk nog niet naar gekeken. Zal t even doen, nooit een reden gehad om de app daarvoor te gebruikenstimpyrulez schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:38:
[...]
Je kan ook een app downloaden (bijv. Accu battery) en deze geeft de snelheid aan hoe snel je laadt.
Draadloos zou je max 15W kunnen halen, dus ja,als je met magsafe lader een stuk slechter haalt, kan het dus aan de plek liggen.
Maar 15W is wel met een goede lader en adapter
Ik zie dat de charging pad van de Action oplaad op maximaal 4W (is een 15W oplader zonder Magsafe). Mn Anker powerbank met magsafe haalt bijna 1W, terwijl die 7.5W aan zou moeten kunnen. Mijn anker bedrade oplader haalt 25W, die zou normaal ook 65W zijn. Wellicht laadt ie geen 45W toe.
Ik heb nog een autolader, die zowel magsafe als non-magsafe toelaat van 15W. Zal die binnenkort nog even testen.
Maar verder niet hele hoge snelheden helaas.
Hoe is het met de lensbescherming?Rio schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:47:
Tip voor de liefhebber van ultradunne hoesjes: gisteren deze ontvangen en is een uitstekend surrogaat voor de Spigen Airskin die ik gewend was (maar die helaas niet geproduceerd wordt voor de S24U).
Niet dat je voor dat geld een buil kunt vallen, maar straks kan ik een webshop beginnen.
Wanneer heb je dat ding trouwens besteld?
:fill(white):strip_exif()/f/image/soPrsPtgkzFGPotFFLgcVjo7.png?f=user_large)
Er zit een rand om de lensen, dus die zijn beschermd vwb neerleggen.Peatsmoke schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:03:
[...]
Hoe is het met de lensbescherming?
Niet dat je voor dat geld een buil kunt vallen, maar straks kan ik een webshop beginnen.![]()
Wanneer heb je dat ding trouwens besteld?
[Afbeelding]
Bezorging stond ingeschat op 8 maart, dus is iets sneller gegaan, maar blijft Ali = afwachten.
Edit: 18 januari besteld
Zojuist ook Whitestone Dome screenprotector besteld voor mijn vrouw. De folie van Samsung begint daar al los te laten in langs de lange zijde.
Top, hoop dat hij jullie evenzogoed bevalt!Peatsmoke schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:17:
Ik heb er eens twee besteld, voor dat geld...
Zojuist ook Whitestone Dome screenprotector besteld voor mijn vrouw. De folie van Samsung begint daar al los te laten in langs de lange zijde.
De ervaringen met de case op de Belkin lader zijn niet rooskleurig. Bij het magnetisch bevestigen van de telefoon op de lader geeft de S24 steeds aan dat hij laadt, maar dit stopt na een korte tijd.BlackShadow schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:11:
[...]
Ondertussen ook vergeleken met de Spigen Ultra Hybrid Zero One MagFit die ik eerder hier heb gemeld, welke een niet-magnetische metalen ring heeft.
De Spigen gaat terug.
De magneet trekt zo hard aan dat wat verschuiven niet kan.
Ik heb dit aangekaart bij ESR en zij zeggen dat ze deze lader niet getest hebben en dus hun case niet compatibel is. Daarop boden ze meteen aan om mijn geld terug te bezorgen.
Gezien deze service heb ik 2 ESR draadloze laders voor in de wagen besteld om te testen.
heb deze ook! Tophoesje, uiteraard niet superveel bescherming maar zorgt er wel voor dat de look and feel optimaal is en krassen of andere beschadigingen geen kans hebben.Rio schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:47:
Tip voor de liefhebber van ultradunne hoesjes: gisteren deze ontvangen en is een uitstekend surrogaat voor de Spigen Airskin die ik gewend was (maar die helaas niet geproduceerd wordt voor de S24U).
Ik heb ook een ESR case en 2 ESR magsafe laders (niet de auto variant) maar dat werkt prima.BlackShadow schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:50:
[...]
De ervaringen met de case op de Belkin lader zijn niet rooskleurig. Bij het magnetisch bevestigen van de telefoon op de lader geeft de S24 steeds aan dat hij laadt, maar dit stopt na een korte tijd.
De magneet trekt zo hard aan dat wat verschuiven niet kan.
Ik heb dit aangekaart bij ESR en zij zeggen dat ze deze lader niet getest hebben en dus hun case niet compatibel is. Daarop boden ze meteen aan om mijn geld terug te bezorgen.
Gezien deze service heb ik 2 ESR draadloze laders voor in de wagen besteld om te testen.
Heb ik mijn auto ook een draadloze lader maar die wil nog niet vriendjes worden met de telefoon (hij past ook slecht i.c.m. het ESR hoesje (gaat ook knipper en niet laden).
Wil vanmiddag eens kijken wat hij doet zonder hoesje en of het laden dan wel goed gaat.
Zo'n goedkope hoes voor zo een dure telefoon. HmmmmRio schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:47:
Heb je fotos?Afiso schreef op maandag 19 februari 2024 @ 17:50:
[...]
Zo'n goedkope hoes voor zo een dure telefoon. Hmmmm
Tuurlijk wil ik dat, lieve Tweakervriendjes en -vriendinnetjes van mePeatsmoke schreef op maandag 19 februari 2024 @ 19:53:
Misschien wil @Rio er wel een paar posten (vooral vd lenzen).
:strip_exif()/f/image/7RBy56x53VrwW14oia5WYYcf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bgxCxE2sKU6Hd99b6BrOsvKG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TYZP4h13xpF5cIIiGHViZ8YO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N8WrfNU4t32Mq8RLzLcyQrVj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F1JFOIZSs9yJHVKCuyi1vZNE.jpg?f=fotoalbum_large)
De case lijkt net te voorkomen dat het glas voor de lens, de ondergrond raakt. Voor civiele omstandigheden is dat voor mij meer dan genoeg bescherming.
EDIT:
De Whitestone Dome screenprotector zit op de Ultra van mijn vrouw.
Exact de stappen gevolgd zoals die op de website vermeld staan en het resultaat is er dan ook naar: vingerafdrukscanner reageert perfect (ook zonder opnieuw te registreren) en het voelt prima.
[ Voor 53% gewijzigd door Peatsmoke op 20-02-2024 09:58 ]
Thanks, heb er ook 2 besteldRio schreef op maandag 19 februari 2024 @ 20:26:
[...]
Tuurlijk wil ik dat, lieve Tweakervriendjes en -vriendinnetjes van me
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe is het met de reflectie gesteld dan? Omdat daarvoor die originele screenprotector van Samsung geadviseerd werdPeatsmoke schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 07:24:
Dank!
De case lijkt net te voorkomen dat het glas voor de lens, de ondergrond raakt. Voor civiele omstandigheden is dat voor mij meer dan genoeg bescherming.
EDIT:
De Whitestone Dome screenprotector zit op de Ultra van mijn vrouw.
Exact de stappen gevolgd zoals die op de website vermeld staan en het resultaat is er dan ook naar: vingerafdrukscanner reageert perfect (ook zonder opnieuw te registreren) en het voelt prima.