pielle007 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:40:
[...]
Dat was vermoed ik deze
uitzending
Tpu beschermfolie blijkt de beste bescherming te bieden ( getest op de wijze zoals in de video) omdat de TPU flexibel genoeg is en daardoor de klap kan dempen en kan opvangen blijkbaar.
In de vid zie ik dat green monkey (paperfeel) wordt gebruikt tijdens t aanbrengen. Dr is meer keuze naast "paperfeel"
keuze
Ga mij er eens in verdiepen
Heb zojuist de TPU beschermfolie nav bovenstaande reportage ontvangen van
ali en aangebracht op de 24u.
Je kunt deze
video trouwens aanhouden. Werkt exact t zelfde nml.
Denk dat dit vergelijkbaar is wat greenmonky bedoelt met "paperfeel" prijs verschil is wel aanzienlijk tov ome ali.
T voelt uiteraard anders dan glasbescherming of wanneer je zonder bescherming werkt. Voor mij voelt t iig prettig.
De kleuren vh scherm worden wel iets fletser door de bescherming. Vooralsnog niet vervelend. (Nog te kort om te oordelen.
De vingerafdruksensor werkt helemaal prima (met en zonder aanpassing vd aanraakgevoeligheid, en werkt de sensor zonder problemen, 1x tikken meteen goed. (Vingerafdruk is niet opnieuw toegevoegd na t aanbrengen van de folie).
Ook de aanrakingen op t scherm zijn gewoon zoals t hoort, goed.
(Test t op moment van schrijven met de aanraak gevoeligheid aan).
Aanbrengen ging kinderlijk eenvoudig en zonder foutjes of stof onder t scherm.
Zonder bescherming op t scherm was t veel poetswerk. De 1e indruk van de tpu folie is dat t veel minder vlekken achterlaat. Vooralsnog positief verrast.
(Dome glass was verschrikkelijk btw, zie eerdere post)
[
Voor 22% gewijzigd door
pielle007 op 10-03-2025 18:43
]