Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Van der Berg schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 14:01:
[...]

Wat ik heb gelezen op Samsung en de review. Niemand zal door hebben dat SmartTag 2 via hun toestel wordt doorgegeven. Niemand die het ook merkt. Kan volgens mij niet andere toestellen te registreren.

Wij hebben 2 SmartTag 2, eentje in ons koffer en eentje verstopt in mijn auto. Grappig ik zie vanuit Londen mijn auto staan in Nederland en ons koffer in ons hotel in Londen :)

Ik wil er nog 2 van die SmartTag 2's bij kopen. Eentje voor in mijn laptoptas
Mooi, ik lees nu ook dat een dief niets aan SmartTag2 zal hebben omdat, zolang de SmartTag2 geregistreerd staat op jouw Samsung-account, het ding onbruikbaar is voor degene die 'm steelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:37
Heb deze 2 hoesjes bij ome ali besteld op zondag en vandaag binnen gekregen;

De originele Nillkin CarboProp Magnetic MagSafe Overlay Aramid fiber armor case voor de Samsung Galaxy S24 Ultra
1500D aramid fiber. pitaka legt de kwaliteit uit

(€20,80)
Nillkin bij ali
Originele specs zijn hier te vinden of evt direct te bestellen bij Nillkin (op moment van schrijven is nog kerst sale

&
De 0.3Mm Ultradunne cheapo bij ali uit dit topic. Voor dr bij
(€2,74)

onderstaande moet nog binnenkomen;
Schermprotectie (case friendly) van Dome Glass via amazon nl

Voor de s24+ deze schermprotectie van AmFilm via amazon nl

[ Voor 20% gewijzigd door pielle007 op 29-12-2024 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 23:11
pielle007 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 20:04:
De 0.3Mm Ultradunne cheapo bij ali uit dit topic. Voor dr bij
(€2,74)
Ben nu aan de 2e case bezig (1e was gebarste toen de ultra viel). Ik moest alleen de ruimte rond de USB aansluiting iets groter maken voor het laden. De USB stekker was net wat groter.
Het is een fijne case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Tiberium schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 20:12:
Ik zoek een goed werkende combinatie van hoesje met kickstand en magsafe en magsafe lader voor mn s24 plus. Heb al vanalles geprobeerd, maar geeft altijd problemen met laden. er zijn helaas geen samsung hoesjes die aan deze eisen voldoen
Mijn nillkin werkt icm draadloos laden via de samsung EP P5400
T hoesje heeft "38 magneet kracht van de N52 "
Kunt opzoeken wat dat betekent. T is iig een gegeven. En je kunt wellicht combinaties maken wat werkend is.
Fijne jaarwisseling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gertraaf
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-09 18:08
Had bij aankoopadvies het volgende topic aangemaakt:

Bookcase hoesje s24 otterbox kwaliteit

werd verwezen naar dit topic en aangezien ik geen goed antwoord kon vinden, hier nogmaals de vraag:

Zoals de titel doet vermoeden zoek ik een goed hoesje voor een s24.
De s24 moet ik nog gaan kopen en is ter vervanging van mijn s21.
Om de s21 heb ik een otterbox bookcase en dat bevalt goed.

Nu zie ik dat er geen bookcase hoesjes zijn van otterbox voor de s24.
De vraag is wat een goed alternatief is.

Aanvullend:

Sterk hoesje liefst bookcase voor berscherming scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gertraaf schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 12:03:
Had bij aankoopadvies het volgende topic aangemaakt:

Bookcase hoesje s24 otterbox kwaliteit

werd verwezen naar dit topic en aangezien ik geen goed antwoord kon vinden, hier nogmaals de vraag:

Zoals de titel doet vermoeden zoek ik een goed hoesje voor een s24.
De s24 moet ik nog gaan kopen en is ter vervanging van mijn s21.
Om de s21 heb ik een otterbox bookcase en dat bevalt goed.

Nu zie ik dat er geen bookcase hoesjes zijn van otterbox voor de s24.
De vraag is wat een goed alternatief is.

Aanvullend:

Sterk hoesje liefst bookcase voor berscherming scherm.
Als ik mijn ervaring mag delen. Ik heb jaren lang een Otterbox gehad sinds de Galaxy S6 Edge Plus tot op mijn S24 Ultra. Het zijn werkelijk zeer goede kwalitatief zeer goede hoesjes. Ik gebruik de Otterbox Symmetry series en deze hoesjes vind ik zelf heel mooi en steken ook niet enorm uit en zijn niet enorm dik! Ik heb de trasnparante editie zodat de kleur van mijn smartphone gezien kan worden.

Ik heb 3 keer tot heden mijn S24 Ultra echt laten vallen en al die keren was er niks aan de hand. Otterbox heeft ook een certificaat tegen valbescherming. Daarnaast gebruik ik een screenprotector van PanzerGlass van gehard glas op mijn S24 Ultra. Ik raad dit ook aan en geeft jouw S24 nog een bescherming. Toen ik mijn S24 Ultra de eerste keer op straat liet vallen, bleek dat de PanzerGlass gebroken was en gelukkig hele originele scherm van mijn S24 Ultra schade vrij was.

Stel ik had geen hoesje om en geen screenprotector erop, de schade was in de honderden euro's gelopen.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gertraaf
Van der Berg schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 13:36:
[...]

Als ik mijn ervaring mag delen. Ik heb jaren lang een Otterbox gehad sinds de Galaxy S6 Edge Plus tot op mijn S24 Ultra. Het zijn werkelijk zeer goede kwalitatief zeer goede hoesjes. Ik gebruik de Otterbox Symmetry series en deze hoesjes vind ik zelf heel mooi en steken ook niet enorm uit en zijn niet enorm dik! Ik heb de trasnparante editie zodat de kleur van mijn smartphone gezien kan worden.

Ik heb 3 keer tot heden mijn S24 Ultra echt laten vallen en al die keren was er niks aan de hand. Otterbox heeft ook een certificaat tegen valbescherming. Daarnaast gebruik ik een screenprotector van PanzerGlass van gehard glas op mijn S24 Ultra. Ik raad dit ook aan en geeft jouw S24 nog een bescherming. Toen ik mijn S24 Ultra de eerste keer op straat liet vallen, bleek dat de PanzerGlass gebroken was en gelukkig hele originele scherm van mijn S24 Ultra schade vrij was.

Stel ik had geen hoesje om en geen screenprotector erop, de schade was in de honderden euro's gelopen.
Ok, dus dat hoesje uit je reactie icm met dit:

https://www.bol.com/nl/nl...rlJfA_0_9.10.ProductTitle

Plak je dat over het plastic screen protectortje heen (wat er al standaard op zit zeg maar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gertraaf schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 13:46:
[...]

Ok, dus dat hoesje uit je reactie icm met dit:

https://www.bol.com/nl/nl...rlJfA_0_9.10.ProductTitle

Plak je dat over het plastic screen protectortje heen (wat er al standaard op zit zeg maar)
Ja, dat is hem. Het is een clear screenprotector en van glas dat de beste bescherming geeft. Ik heb gewoon zelf geplakt zonder iets eerst te verwijderen van het scherm. Op mijn oude S22 Ultra zat er een gat in het screenprotector voor de vingerafdrukscanner en dat is hier weer verwijderd gelukkig en is nu een geheel.

[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 02-01-2025 13:50 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gertraaf
Van der Berg schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 13:48:
[...]

Ja, dat is hem. Het is een clear screenprotector en van glas dat de beste bescherming geeft. Ik heb gewoon zelf geplakt zonder iets eerst te verwijderen van het scherm. Op mijn oude S22 Ultra zat er een gat in het screenprotector voor de vingerafdrukscanner en dat is hier weer verwijderd gelukkig en is nu een geheel.
Ok. Thanks!
Lees op verschillende forums wel dat de kwaliteit van otterbox gedaald is. Met name dit hoesje in transparante vorm. Maar goed er zijn altijd wel klagers.
We gaan even kijken hoe/wat.

Even mooie actie zoeken voor de s24 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
pielle007 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 20:04:

onderstaande moet nog binnenkomen;
Schermprotectie (case friendly) van Dome Glass via amazon nl
Heb een whitestone dome glass aangebracht, maar dit is (voor mij) niet te doen. T doekje wat wordt meegeleverd laat meer stof achter tov t geen je weghaalt.

1e poging mislukt volledig doordat de vloeistof niet goed uitliep naar de randen. Ondanks dat t waterpas lag.

2e poging heb ik meer vloeistof gebruikt (3e flesje ook geopend) maar is ie in t midden niet volledig uitgelopen op de 1 of andere manier :s waardoor soort van luchtbel in t scherm ziet.

Los van die kleine bubbel, "Full clarity" is t echt niet. Tov t originele scherm is er duidelijk verschil. Op een donkere achtergrond lijkt alsof er een lichte melkachtige waas overheen ligt.
(Edit:Het verschil in helderheid overigens heel goed te zien wanneer je in de bubbel kijkt. Ook de vingerafdruksensor werkt niet meer vlot... Heb een melding gemaakt bij Amazon dat t product niet voldoet, eens zien hoe ze ermee omgaan)

Raad t iig niet aan.

De screen protector van AmFilm voor de s24+ zat er in no time binnen enkele seconden perfect op. Werkt ook prima.

[ Voor 17% gewijzigd door pielle007 op 03-01-2025 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
pielle007 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:42:
[...]

Heb een melding gemaakt bij Amazon dat t product niet voldoet, eens zien hoe ze ermee omgaan)

Raad t iig niet aan.
Amazon heeft de klacht netjes opgepakt mbt de whitestone dome glass en de kosten zijn gecrediteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gertraaf
[...]

Even dubbel check hoor
je hebt het panzerglaz dus gewoon op het scherm geplakt zonder eerst de plastic screen protector er af te halen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:27

MartNL

[...]

Is dit een grap? Dit heb ik nog niet eerder gehoord. 2 op elkaar geplakt. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen grap. Ik heb zelf geplakt mijn PanzerGlass en ik heb daar vooraf niets van verwijderd. Ik heb heb ook niks gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 16:05
Met PanzerGlass heb ik geen goede ervaringen. Vingerscanner werkt veel slechter hierdoor. Settings staan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akemi schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 12:14:
Met PanzerGlass heb ik geen goede ervaringen. Vingerscanner werkt veel slechter hierdoor. Settings staan goed.
Bij mij moet ik inderdaad soms iets meer drukken en soms wordt het niet herkend, maar in veel gevallen pakt die hem wel mijn vingerafdrukscanner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Mijn mening: Staar je niet blind op de tempered glass screenprotectors. Die van Pantzerglass heb ik gebruikt. Als alternatief heb ik daarna een tijdje die van Spigen gebruikt. Per set 2 in 1 verpakking en met een fijne opbreng hulp er bij, maar wel duur.

Telkens als mijn toestel viel was de protector gebroken. Op de Duist ARD zag ik in hun consumenten programma een beknopte test van screenprotectors. Daarbij bleek dat de harde screenprotectors van glas veel mindere bescherming bieden dan de gewone kunstof protectors. Bij de val testen brak het scherm van de smartphone met glazen protector alsnog. Die met de kunstof (goedkopere) protector bleef wel gewoon heel.

Voor mij was dit de reden om de glazen protector eraf te halen toen die weer barstte. Daarbij zag ik dat de gebarsten glaslaag op mijn toestel een kras achter gelaten had. Precies de vorm van de barst in het geharde glas. Sindsdien ben ik dus niet meer heel erg overtuigd van de meerwaarde van een glazen protector. En meestal betaal je er extra voor ten opzichte van een gewone.

[ Voor 3% gewijzigd door ucsdcom op 09-01-2025 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 12:01
ucsdcom schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 14:13:
Mijn mening: Staar je niet blind op de tempered glass screenprotectors. Die van Pantzerglass heb ik gebruikt. Als alternatief heb ik daarna een tijdje die van Spigen gebruikt. Per set 2 in 1 verpakking en met een fijne opbreng hulp er bij, maar wel duur.

Telkens als mijn toestel viel was de protector gebroken. Op de Duist ARD zag ik in hun consumenten programma een beknopte test van screenprotectors. Daarbij bleek dat de harde screenprotectors van glas veel mindere bescherming bieden dan de gewone kunstof protectors. Bij de val testen brak het scherm van de smartphone met glazen protector alsnog. Die met de kunstof (goedkopere) protector bleef wel gewoon heel.

Voor mij was dit de reden om de glazen protector eraf te halen toen die weer barstte. Daarbij zag ik dat de gebarsten glaslaag op mijn toestel een kras achter gelaten had. Precies de vorm van de barst in het geharde glas. Sindsdien ben ik dus niet meer heel erg overtuigd van de meerwaarde van een glazen protector. En meestal betaal je er extra voor ten opzichte van een gewone.
Mwah de schade is van zoveel factoren afhankelijk. Dus een conclusie dat folie per se beter is dan glas zou ik op basis van een beperkte test niet willen trekken. Mijn vorige tefeloon had ik folie op (Pixel 7 Pro met een afgerond scherm). Viel 1x ongelukkig en hele scherm kapot. Ik denk dat bij die val een glazen protector meer kans op overleven had gegeven.

De folies moest ik om de paar maanden weer vervangen ivm vettigheid, daardoor onaangename spiegelingen en loslatende randjes.

Maar de Spigen glazen screen protector op de Samsung maakt mijn vingerafdruklezer heel erg onbetrouwbaar. Vaak tot ergernis aan toe.

Hoewel, ik heb de protector er na een dag opgeplakt en heb de telefoon dus weinig gebruikt zonder protector. Ik kan het dus niet met zekerheid stellen, maar volgens alle reviews zou dit vlot en betrouwbaar moeten werken.

Ik neig ernaar de protector eraf te halen en voor de bescherming van het scherm te vertrouwen op klep van de Samsung Smart Case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:52
bilgy_no1 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 14:42:
[...]

Mwah de schade is van zoveel factoren afhankelijk. Dus een conclusie dat folie per se beter is dan glas zou ik op basis van een beperkte test niet willen trekken. Mijn vorige tefeloon had ik folie op (Pixel 7 Pro met een afgerond scherm). Viel 1x ongelukkig en hele scherm kapot. Ik denk dat bij die val een glazen protector meer kans op overleven had gegeven.

De folies moest ik om de paar maanden weer vervangen ivm vettigheid, daardoor onaangename spiegelingen en loslatende randjes.

Maar de Spigen glazen screen protector op de Samsung maakt mijn vingerafdruklezer heel erg onbetrouwbaar. Vaak tot ergernis aan toe.

Hoewel, ik heb de protector er na een dag opgeplakt en heb de telefoon dus weinig gebruikt zonder protector. Ik kan het dus niet met zekerheid stellen, maar volgens alle reviews zou dit vlot en betrouwbaar moeten werken.

Ik neig ernaar de protector eraf te halen en voor de bescherming van het scherm te vertrouwen op klep van de Samsung Smart Case.
Ik heb nu 2 keer een glazen protector er op gehad en 1 keer folie. Folie ging iets beter, maar de glazen protectors blijven een enorme irritatie. 1 op de 3 keer pakt ie met helemaal niet en bijna iedere keer is het wel 2 of 3 pogingen voordat het lukt. Mn laatste glazen protector was ook geschikt voor de vingerafdrukscanner en was heel dun, maar dat mocht niet baten. Setting op gevoelig gezet en vi gerafdrukken opnieuw geregistreerd.

Uiteindelijk kies ik d'r maar voor zonder protector mn S24U te gaan gebruiken. Met een goede case gaat het meestal wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 12:01
ChefRopes schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 03:17:
[...]

Ik heb nu 2 keer een glazen protector er op gehad en 1 keer folie. Folie ging iets beter, maar de glazen protectors blijven een enorme irritatie. 1 op de 3 keer pakt ie met helemaal niet en bijna iedere keer is het wel 2 of 3 pogingen voordat het lukt. Mn laatste glazen protector was ook geschikt voor de vingerafdrukscanner en was heel dun, maar dat mocht niet baten. Setting op gevoelig gezet en vi gerafdrukken opnieuw geregistreerd.

Uiteindelijk kies ik d'r maar voor zonder protector mn S24U te gaan gebruiken. Met een goede case gaat het meestal wel goed.
Het aanbrengen van de Spigen glazen protector ging dan wel weer goed. Het helpt dat de S24U een plat scherm heeft. Maar ook bij de folies heb je tegenwoordig goede systemen die het heel makkelijk maken de protector goed op te plakken.

Maar inderdaad, de werking van de vingerafdruk lezer is wel ergerlijk met de Spigen. Ik heb vaak dat ik heel vaak de vingerafdruk moet proberen en dan alsnog maar de code gebruik. Met een folie gaat dit wellicht beter (bij de Pixel 7 Pro met folie bleef het goed werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:23
Na lang twijfelen een S24 Ultra besteld, met de S25 om de hoek was de prijs voor mij een offer I couldn't refuse geworden :*)

Hoesjes heb ik ook in bestelling staan na bijna 29 pagina's in dit topic door te lezen :)

Ik ben erg geïnteresseerd om met Dex aan de slag te gaan op mijn thuisbureau en was aan het kijken naar interessante dockings. Liefst eentje waar ik ook meteen rj45 kan inpluggen.

Mijn oog viel op deze van Ugreen, de bekende accessoirefabrikant. Eigenlijk voor de Legion Go en Steamdecks, maar lijkt me ook zeer geschikt voor een S24 Ultra? Mooi geprijsd ook weer momenteel, prijsevolutie even nagekeken via Keepa.

Iemand een mening over deze? Of suggestie voor wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 13:33

Kryziek

bb || !bb

Drwho1 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 11:43:
...

Ik ben erg geïnteresseerd om met Dex aan de slag te gaan op mijn thuisbureau en was aan het kijken naar interessante dockings. Liefst eentje waar ik ook meteen rj45 kan inpluggen.

...
Ik ben bang dat Dex binnenkort niet meer gaat werken. Quote van de Samsung Dex pagina:
De DeX voor pc op Windows OS beëindigt de ondersteuning vanaf de One UI 7-versie. We moedigen klanten aan om mobiele telefoon en pc te verbinden via de functie Link naar Windows.
edit:
nvm, native dex blijft wel werken. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Kryziek op 14-01-2025 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
ucsdcom schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 14:13:

Dat was vermoed ik deze uitzending

Tpu beschermfolie blijkt de beste bescherming te bieden ( getest op de wijze zoals in de video) omdat de TPU flexibel genoeg is en daardoor de klap kan dempen en kan opvangen blijkbaar.

In de vid zie ik dat green monkey (paperfeel) wordt gebruikt tijdens t aanbrengen. Dr is meer keuze naast "paperfeel" keuze
Ga mij er eens in verdiepen

[ Voor 7% gewijzigd door pielle007 op 03-03-2025 09:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pielle007
pielle007 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:40:
[...]

Dat was vermoed ik deze uitzending

Tpu beschermfolie blijkt de beste bescherming te bieden ( getest op de wijze zoals in de video) omdat de TPU flexibel genoeg is en daardoor de klap kan dempen en kan opvangen blijkbaar.

In de vid zie ik dat green monkey (paperfeel) wordt gebruikt tijdens t aanbrengen. Dr is meer keuze naast "paperfeel" keuze
Ga mij er eens in verdiepen
Heb zojuist de TPU beschermfolie nav bovenstaande reportage ontvangen van ali en aangebracht op de 24u.
Je kunt deze video trouwens aanhouden. Werkt exact t zelfde nml.

Denk dat dit vergelijkbaar is wat greenmonky bedoelt met "paperfeel" prijs verschil is wel aanzienlijk tov ome ali.
T voelt uiteraard anders dan glasbescherming of wanneer je zonder bescherming werkt. Voor mij voelt t iig prettig.

De kleuren vh scherm worden wel iets fletser door de bescherming. Vooralsnog niet vervelend. (Nog te kort om te oordelen.

De vingerafdruksensor werkt helemaal prima (met en zonder aanpassing vd aanraakgevoeligheid, en werkt de sensor zonder problemen, 1x tikken meteen goed. (Vingerafdruk is niet opnieuw toegevoegd na t aanbrengen van de folie).

Ook de aanrakingen op t scherm zijn gewoon zoals t hoort, goed.
(Test t op moment van schrijven met de aanraak gevoeligheid aan).

Aanbrengen ging kinderlijk eenvoudig en zonder foutjes of stof onder t scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-A7YBN8yrGo-EoMWaCI1_moa-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3mPQw84Lrx9YTf6qwG1FXS8R.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBFZ6_Tp5y2-4I2C8fnI6xIiplw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KZRWwpigo1SIKPKO7wg32jjN.jpg?f=fotoalbum_large

Zonder bescherming op t scherm was t veel poetswerk. De 1e indruk van de tpu folie is dat t veel minder vlekken achterlaat. Vooralsnog positief verrast.

(Dome glass was verschrikkelijk btw, zie eerdere post)

[ Voor 22% gewijzigd door pielle007 op 10-03-2025 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
pielle007 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:26:
[...]

Heb zojuist de TPU beschermfolie nav bovenstaande reportage ontvangen van ali en aangebracht op de 24u.

Denk dat dit vergelijkbaar is wat greenmonky bedoelt met "paperfeel" prijs verschil is wel aanzienlijk tov ome ali.
T voelt uiteraard anders dan glasbescherming of wanneer je zonder bescherming werkt. Voor mij voelt t iig prettig.

De kleuren vh scherm worden wel iets fletser door de bescherming. Vooralsnog niet vervelend. (Nog te kort om te oordelen.

De vingerafdruksensor werkt helemaal prima (met en zonder aanpassing vd aanraakgevoeligheid, en werkt de sensor zonder problemen, 1x tikken meteen goed. (Vingerafdruk is niet opnieuw toegevoegd na t aanbrengen van de folie).

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zonder bescherming op t scherm was t veel poetswerk. De 1e indruk van de tpu folie is dat t veel minder vlekken achterlaat. Vooralsnog positief verrast.

Dank voor het delen. Ga d'r eens over nadenken of ik een protector alsnog ga proberen, maar dan folie. Glas is elke keer drama met vingerafdrukscanner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
ChefRopes schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:09:
[...]

Dank voor het delen. Ga d'r eens over nadenken of ik een protector alsnog ga proberen, maar dan folie. Glas is elke keer drama met vingerafdrukscanner.
Heb dr 4 gekregen, wil je dr best 1 laten toekomen, kun je t proberen. Mag me evt dm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
pielle007 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:26:
[...]

Heb dr 4 gekregen, wil je dr best 1 laten toekomen, kun je t proberen. Mag me evt dm sturen.
Oh dat is tof van je! Zal je even dm sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:13
Op de foto's zie je mijn "Spigen Liquid Crystal S24 Ultra Transparant" hoesje na 15 maanden.
Het is ooit wit geweest, maar dit vind ik niet normaal. Onder de waterkraan krijg ik het niet schoon.

Zou het kunnen zijn van het draadloos opladen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDe8cWI4b5iv9vqm442g-toBprE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QHBtqroAt1d0SFlOfaS0Oh2s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8rEnTqltrrJ9hBJoyWEazy05XiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pneG821HZzjO9frDwCF2bn8z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
Wenzel schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:47:
Op de foto's zie je mijn "Spigen Liquid Crystal S24 Ultra Transparant" hoesje na 15 maanden.
Het is ooit wit geweest, maar dit vind ik niet normaal. Onder de waterkraan krijg ik het niet schoon.

Zou het kunnen zijn van het draadloos opladen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Naar mijn weten krijgen alle transparante hoesjes dit. Voor 15 maanden vind ik dit wel enorm goed. Soms verkleuren ze al na een maand of 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Dr is wel een claim van D-Brand over een hoesje wat niet verkleurd, maar dat moet nog bewezen worden met reviews. Overigens is die er ook alleen voor de ultra, niet de overige S24 toestellen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik gebruik Otterbox Symmetry transparant hoesje/doorzichtig voor mijn S24 Ultra. Eerste hoesje eind Januari 2024 gekocht en ben intensieve gebruiker. Ik heb al een keer een nieuwe PanzerGlass screenprotector van gehard glas opnieuw moeten plakken, omdat de PanzerGlass van gehard glas gebroken was bij het vallen. Gelukkig was er niks aan de hand met het originele scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ASDGVhKpjpwhKqPS0D5FE1ZKva4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qw2gxqNowaZIm44VsLq2GBcj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4chhH8sUcqTcYDXhGlkXVKogxb8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/reDqcXSEzLMQ1i6Wd9Cjjerd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LX4F-e5AtY6zW8KO3CFNU8WJBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R4xGRMC6rvtAFbiDg2suTuAF.jpg?f=fotoalbum_large

Het ziet er nog goed uit bij mij :)

Ik maakte mij zorgen en heb daarom reserve ingekocht:
Ik heb nog eens 2 hoesjes als reserve nieuwe ongeopend in het doosje van Otterbox Symmetry transparant

Ik heb nog eens 2 ongeopend PanzerGlass screenprotector van gehard glas

Ik heb ooit ervaren dat de hoesjes en screenprotectors niet meer verkrijgbaar waren. Mijn vrouw gebruikt ook dezelfde hoesje en screenprotector bij haar S24 Ultra.

[ Voor 21% gewijzigd door Van der Berg op 28-04-2025 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:13
Bedankt allen voor je reactie. Ik probeer nu wel ander merk, zal even rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-09 18:00
Van der Berg schreef op maandag 28 april 2025 @ 01:08:
Ik gebruik Otterbox Symmetry transparant hoesje/doorzichtig voor mijn S24 Ultra. Eerste hoesje eind Januari 2024 gekocht en ben intensieve gebruiker. Ik heb al een keer een nieuwe PanzerGlass screenprotector van gehard glas opnieuw moeten plakken, omdat de PanzerGlass van gehard glas gebroken was bij het vallen. Gelukkig was er niks aan de hand met het originele scherm.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het ziet er nog goed uit bij mij :)

Ik maakte mij zorgen en heb daarom reserve ingekocht:
Ik heb nog eens 2 hoesjes als reserve nieuwe ongeopend in het doosje van Otterbox Symmetry transparant

Ik heb nog eens 2 ongeopend PanzerGlass screenprotector van gehard glas

Ik heb ooit ervaren dat de hoesjes en screenprotectors niet meer verkrijgbaar waren. Mijn vrouw gebruikt ook dezelfde hoesje en screenprotector bij haar S24 Ultra.
toch frappant dat deze zo gemakkelijk verkleuren na een x aantal maanden gebruik

daarom dat ik geen clear cases meer gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vincent91 schreef op maandag 28 april 2025 @ 12:34:
[...]

toch frappant dat deze zo gemakkelijk verkleuren na een x aantal maanden gebruik

daarom dat ik geen clear cases meer gebruik
Ik gebruik transparant hoesje zodat de kleur van mijn smartphone niet verloren gaat. Wel vervelend inderdaad dat het verkleurd. Bij mij is het nog redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Van der Berg schreef op maandag 28 april 2025 @ 13:10:
[...]

Ik gebruik transparant hoesje zodat de kleur van mijn smartphone niet verloren gaat. Wel vervelend inderdaad dat het verkleurd. Bij mij is het nog redelijk goed.
Jouwe is een hardcase toch? die verkleuren minder snel, ander soort kunststof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frieda schreef op maandag 28 april 2025 @ 14:22:
[...]

Jouwe is een hardcase toch? die verkleuren minder snel, ander soort kunststof.
Klopt hardcase is dat van mij. mooi dat dit minder snel verkleurd. gecertificeerd met valbescherming.

[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 28-04-2025 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Iemand die de standing grip case gebruikt voor de s24/s24 ultra en wat is jullie ervaring?

Klopt het dat die gemakkelijk scheuren en verslijten na aantal x maanden gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 13:06
Vincent91 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:50:
Iemand die de standing grip case gebruikt voor de s24/s24 ultra en wat is jullie ervaring?

Klopt het dat die gemakkelijk scheuren en verslijten na aantal x maanden gebruik?
Klopt. Binnen een aantal maanden had ik al een scheur onderin (s24 ultra standing grip). Samsung wilde niets weten van garantie, maar enkel 10% (wat ik zag als een doekje voor het bloeden..)
Heb nu via Amazon (warehousedeal) een Tough armor case van Spigen, deze lijkt kwalitatief beter te zijn dan degene van Samsung..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Sjowhan schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 10:32:
[...]

Klopt. Binnen een aantal maanden had ik al een scheur onderin (s24 ultra standing grip). Samsung wilde niets weten van garantie, maar enkel 10% (wat ik zag als een doekje voor het bloeden..)
Heb nu via Amazon (warehousedeal) een Tough armor case van Spigen, deze lijkt kwalitatief beter te zijn dan degene van Samsung..
Ik heb ze beide voor de s24 fe

Maar de spigen maakt mn telefoon zwaarder en de standing grip case is een pak lichter en handzamer

Ik zie wel na een aantal maanden hoeveel schade er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Vincent91 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:50:

ik heb die in gebruik voor de S24 Ultra en na een jaar omgewisseld voor een andere kleur standing grip, geen scheuren gezien, ben er erg tevreden over zelfs! En mijn telefoon wordt de hele dag door gebruikt voor van alles.

De S25 standing grip cases zijn wel anders van design dan de vorige variant, misschien geldt het daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Frieda schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:12:
[...]

ik heb die in gebruik voor de S24 Ultra en na een jaar omgewisseld voor een andere kleur standing grip, geen scheuren gezien, ben er erg tevreden over zelfs! En mijn telefoon wordt de hele dag door gebruikt voor van alles.

De S25 standing grip cases zijn wel anders van design dan de vorige variant, misschien geldt het daarvoor?
Er zijn verschillende kleuren beschikbaar voor de s24 fe

Ik heb de blauwe zwarte met soft touch

Hebben de andere ook soft touch of enkel de blauwe zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Vincent91 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:37:
[...]

Er zijn verschillende kleuren beschikbaar voor de s24 fe

Ik heb de blauwe zwarte met soft touch

Hebben de andere ook soft touch of enkel de blauwe zwarte?
wat bedoel je met soft touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Frieda schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:39:
[...]

wat bedoel je met soft touch?
Samsung Galaxy S24 FE Silicone Case with Wrist Strap, Hands Free Stand Function, Soft Touch, Durable Design, International Version (Blue)

Bij de grijze staat dit niet vermeld

De blauw zwarte heeft een zacht materiaal waardoor er betere grip is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Vincent91 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:46:
[...]

Samsung Galaxy S24 FE Silicone Case with Wrist Strap, Hands Free Stand Function, Soft Touch, Durable Design, International Version (Blue)

Bij de grijze staat dit niet vermeld

De blauw zwarte heeft een zacht materiaal waardoor er betere grip is
geen idee, ze zijn gewoon van zacht siliconen dus prima grip wat mij betreft, niet glad ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had mijn Samsung 45W oplader in de woonkamer in een stekkerdoos staan. Helaas trapte ik op de Samsung USB-C kabel kapot en deze was gebroken. De Samsung 45W adapter is in orde. Ik wilde via Bol.com een nieuwe bestellen van Samsung Originele oplaadkabel 1.8m voor ongeveer €14. Er was ook een USB-C PD 100W kabel met 20Gbps USB 3.2 voor €12,73 ongeveer (sounix usb c kabel 2m USB 3.2 Gen2)

Ik heb als reserve een USB-C kabel met 120W via 6A Liquid Vloeibare Siliconen. Vandaag deze gekocht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWRn5H5LHY96K2_KxjVscjZYCl8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaYkpSAGq9PeL2Mc5N5Y0Lay.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRcQuu-8xXNmhQKVJbI1zgxWIDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jxRNDoRjTb8OoUFHCElanJPV.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn vrouw heeft een paar maanden terug precies dezelfde oplaadkabel gekocht, alleen dan in het grijs bij action voor haar S24 Ultra. Ik heb gekozen voor zwart. De kabel is 2 meter en supersnel opladen tot 240W op 5A voor €4,95! Ik ben tevreden op het moment en hij laad inderdaad supersnel op!

[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 10-07-2025 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 16:05
pielle007 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:26:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ben even benieuwd of je na een tijdje nog steeds enthousiast bent over deze scherm protector. Ben een beetje klaar met die glazen van mij met dat constante gehannes met die vingerafdruksensor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
Akemi schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 16:44:
[...]

Ben even benieuwd of je na een tijdje nog steeds enthousiast bent over deze scherm protector. Ben een beetje klaar met die glazen van mij met dat constante gehannes met die vingerafdruksensor.
Ben tevreden ermee, geen moment spijt ervan. Toestel is ook een keer gevallen op t scherm, geen beschadigingen oid. Geen issues met vingerafdruk, ook niet icm met de S-pen.
(Hou wel rekening met verkleuringen als je je zonnebril op hebt die Fotochrome glazen heeft, als je nml in de felle zon naar t scherm kijkt zie je paarsachtige verkleuringen, ik vind t niet storend omdat ik t zelde zo gebruik)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste