Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:17
Kryziek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:00:
[...]

Werkt hij ook goed met droge vingers? Ik zit dus ook naar een alternatief van de Rosso te kijken :)
Ik heb ook droge vingers, met beschadigde huid komt door mijn werk en het koude weer maar werkt meestal goed, ik smeer mijn handen wel vaak in en dan werkt het gewoon zoals het hoort. 😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 23:11
sjaool schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:58:
[...]

Geen prijsverlaging maar de normale prijs voor zo'n cover. Samsung vraagt er gewoon veel teveel voor. ;)
Ik heb hier nog een S20 Ultra ook met een originele Samsung Cover met een venster aan de voorkant en deze is na jaren intensief gebruik nog 100%. Was ook niet goedkoop, maar wel kwalitatief goed... dus de hoge prijs vind ik geen probleem en vind het hem ook waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Ik had ook problemen met de vingerafdrukscanner + screen protector maar na het aanzetten van aanraakgevoeligheid (instellingen -> display) en het opnieuw toevoegen van de vingerafdrukken lijkt het veel beter te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Niet zo uitgebreid als mijn review van de S24 Ultra, maar ik heb ook een review geschreven over de Spigen Ultra Hybrid, voor de liefhebber.

Als ik morgen tijd heb, zal ik ook een korte review schrijven van Ringke Fusion matte clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
Peatsmoke schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:35:
Niet zo uitgebreid als mijn review van de S24 Ultra, maar ik heb ook een review geschreven over de Spigen Ultra Hybrid, voor de liefhebber.

Als ik morgen tijd heb, zal ik ook een korte review schrijven van Ringke Fusion matte clear.
Is 1 van de 2 S24 U nu titanium Blue?

Zit namelijk op mijne te wachten, maar die blijft maar uitgesteld worden qua verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, eentje is grijs en de ander is groen.
Met de introductie van de S22 Ultra was dat ook met sommige exclusive kleuren zo'n drama,
Sterkte... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:52
Heeft iemand hier een goede tip voor een goede game controller voor de S24 ultra? Heb al veel gezien qua video's en veel gelezen, Xbox controllers blijken het best te werken, en dan het liefst met bluetooth. Zou ook wel de Backbone of Razer willen proberen, maar een ultra met case schijnt niet goed te passen. Heeft iemand dit al geprobeerd zo'n controller waar je de ultra incl case in stopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
Peatsmoke schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:33:
Nee, eentje is grijs en de ander is groen.
Met de introductie van de S22 Ultra was dat ook met sommige exclusive kleuren zo'n drama,
Sterkte... ;)
Ja was de vraag.
Ben kleurenblind... dus ja, dacht dat ik de blauwe zag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Peatsmoke schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:35:
Ik heb deze cover binnen maar die heeft een groot nadeel en dat is dat de lenzen niet goed beschermd worden. De cover heeft namelijk geen opstaande rand om de lenzen zodat deze er een heel klein stukje uit steken. Wat dat betreft is het een tegenvaller.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die mening deel ik, de opgehoogde hoeken bieden imo niet genoeg bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
ChefRopes schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:46:
Heeft iemand hier een goede tip voor een goede game controller voor de S24 ultra? Heb al veel gezien qua video's en veel gelezen, Xbox controllers blijken het best te werken, en dan het liefst met bluetooth. Zou ook wel de Backbone of Razer willen proberen, maar een ultra met case schijnt niet goed te passen. Heeft iemand dit al geprobeerd zo'n controller waar je de ultra incl case in stopt?
Goeie vraag, ik heb nog ergens een stadia controller liggen, ff kijken hoe die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Misschien is de GameSir G8 Galileo wat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChefRopes
@Dope3112 @sjaool
Ik heb gisteren een Xbox controller gekocht via Marktplaats, komt morgen of vrijdag binnen. Die ga ik even testen. Als dat goed werkt bestel ik zo'n soort clip met twee scharnierpunten:
https://www.amazon.nl/8Bi...ly-Licensed/dp/B08DJ2KYG9
Op die manier kan ik zowel onderweg gamen als met Samsung Dex op scherm of Beamer.

Die GameSir G8 Galileo lijkt me ook wel wat. Het lijkt wel alsof je die kan gebruiken met een dun hoesje die binnenkort ook binnenkomt. Maar dat zou ik nog even moeten onderzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik heb een Razer Kishi v2 waar mijn s24 ultra met de Spigen Thin fit in past. Ik moest wel de insert plaatjes eruit halen. Past nu perfect, en werkt overigens ook perfect.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
m0nk schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:19:
[...]

Ik heb een Razer Kishi v2 waar mijn s24 ultra met de Spigen Thin fit in past. Ik moest wel de insert plaatjes eruit halen. Past nu perfect, en werkt overigens ook perfect.
Oh dat is goed om te horen! Ik heb die case ook, maar krijg mogelijk nog een dunnere.
Kan je de Kishi eigenlijk ook zonder telefoon erin gebruiken? En werkt het bij zo ongeveer alle games? Hoorde dat CoD vaak niet werkt. Al zou die bij mijn Xbox controller mogelijk ook niet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

ChefRopes schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:21:
[...]

Oh dat is goed om te horen! Ik heb die case ook, maar krijg mogelijk nog een dunnere.
Kan je de Kishi eigenlijk ook zonder telefoon erin gebruiken? En werkt het bij zo ongeveer alle games? Hoorde dat CoD vaak niet werkt. Al zou die bij mijn Xbox controller mogelijk ook niet werken.
Je kunt volgens mij via de Nexus app je keys remappen naar je on screen controls. Dus zou dan moeten werken. Ik gebruik hem zelf voornamelijk met een switch emulator. Los niet, werkt alleen via de USB-C aansluiting.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 09:33
Ik zie veel tips en ervaringen over covers en screenprotectors, maar ben zelf op zoek naar een goede auto houder waar de ultra fatsoenlijk in past. Tips/ervaringen welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19:16

g86

Wie gebruikt de S24 Ultra zonder screenprotector?
Iemand die dit al een weekje doet? Hoe zit het met krasjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Garrett schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:08:
[...]
Ik heb een vergelijkbare set screenprotectors gekocht:
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

Hier zit dus een mooie bracket bij zodat je glaasje precies goed komt te zitten, dit werkt super.
Vingerafdruk werkt ook goed ook al moet je iets harder drukken dan normaal met registreren van de vingerafdrukken, maar als je eenmaal 4 vingers (allemaal dezelfde natuurlijk :P ) hebt geprogrammeerd werkt het gewoon goed... "your mileage may vary" natuurlijk ;)
n.a.v. jouw bericht deze ook gekocht, ben er echt heel tevreden over. Eerste protector zat meteen spot on door de bracket en zeker in combinatie met Ringke Onyx MagSafe case past alles perfect. Zit als gegoten en vingerafdruk werkt 100% na behoren. Bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Net mijn reactie gewijzigd.... de .de zijn veel goedkoper :P
https://www.amazon.de/dp/...dt_b_product_details&th=1

Zelfs met 6,99 verzenden...
sk0o schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 18:00:
[...]

n.a.v. jouw bericht deze ook gekocht, ben er echt heel tevreden over. Eerste protector zat meteen spot on door de bracket en zeker in combinatie met Ringke Onyx MagSafe case past alles perfect. Zit als gegoten en vingerafdruk werkt 100% na behoren. Bedankt voor de tip! _/-\o_
Ja ik had gekeken voor de Spigen omdat die altijd ook wel goed zijn maar 28,99 euro voor 2 glaasjes, toen had ik zoiets van naaahhh

[ Voor 91% gewijzigd door Garrett op 31-01-2024 18:04 ]

I love watercooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BigTasty schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:02:
Ik zie veel tips en ervaringen over covers en screenprotectors, maar ben zelf op zoek naar een goede auto houder waar de ultra fatsoenlijk in past. Tips/ervaringen welkom.
Zoek je een goede of een sexy?
Als je een goede zoekt, onder ale omstandigheden, kan ik je Quad Lock adviseren: ook prima tijdens hardlopen, hiken of mountainbiken en motorrijden.
g86 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:14:
Dan moet je wel een lompe lollie zijn, als je nu al krasjes hebt. Ik had er op mijn S22 eentje van 2mm, na twee jaar, maar die 2 mm zag ik elke dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
Iemand al een goede full cover screenprotector gevonden? Mijn broertje heeft die van spigen maar ook daar is hij in de breedte "te klein" zoals bij de originele Samsung protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
Marlinc schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:43:
[...]

Ik ben gisteren naar de MediaMarkt gegaan en een van hun medewerkers heeft hem voor € 5,- heel netjes toegepast. Zelf lukte het niet goed zonder bubbels.
Heb jij die screen protector daar ook gekocht? Dit was de originele van Samsung toch? Ik wilde dit ook laten doen vandaag, maar op de website van de MM kwam ik de originele screen protector nog niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
Dope3112 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:17:
Iemand al een goede full cover screenprotector gevonden? Mijn broertje heeft die van spigen maar ook daar is hij in de breedte "te klein" zoals bij de originele Samsung protector.
Is die wel 'te klein', ik zit ook te kijken naar de originele van Samsung, en het filmje dat ik zag liet zien dat het scherm volledig bedekt is, maar een klein stukje bezel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
BigTasty schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:02:
Ik heb deze nu een poosje:
https://www.bol.com/nl/nl...er/9300000060629877/?s2a=

Mijn vereisten waren:
- Draadloos laden, ook zonder magsafe
- Goede bevestiging ook op oneffen oppervlak
- Grote telefoons moeten ook passen (had destijds de Poco F2 Pro, maar heb draadloos laden uitgezocht met oog op de toekomst)

En moet zeggen dat ie mijn verwachtingen goed nakomt, en hij voelt ook wat meer premium aan, dan betaal ik dr ook wel wat meer voor. Houder gaat automatisch open als je de sleutel in het contact zet, en sluit automatisch als je je telefoon er in doet. Alleen bij openen moet je het knopje aanklikken. Hij blijft ook dichtzitten als je de stroom er af haalt, zit een kleine accu in.

Maar goed, als je minder vereisten hebt, dan kan je ook op zoek gaan naar een goedkopere natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
[quote]Peatsmoke schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 18:09:
[...]

Zoek je een goede of een sexy?
Als je een goede zoekt, onder ale omstandigheden, kan ik je Quad Lock adviseren: ook prima tijdens hardlopen, hiken of mountainbiken en motorrijden.

[...]

Hmm geen gek idee, had ook een houder op de motor maar daar paste mijn s22 maar net in, met die quadlock geen issue. Wel beetje zonde van mijn mooie blauwe kleurtje. Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigTasty
ChefRopes schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:04:
[...]

Ik heb deze nu een poosje:
https://www.bol.com/nl/nl...er/9300000060629877/?s2a=

Mijn vereisten waren:
- Draadloos laden, ook zonder magsafe
- Goede bevestiging ook op oneffen oppervlak
- Grote telefoons moeten ook passen (had destijds de Poco F2 Pro, maar heb draadloos laden uitgezocht met oog op de toekomst)

En moet zeggen dat ie mijn verwachtingen goed nakomt, en hij voelt ook wat meer premium aan, dan betaal ik dr ook wel wat meer voor. Houder gaat automatisch open als je de sleutel in het contact zet, en sluit automatisch als je je telefoon er in doet. Alleen bij openen moet je het knopje aanklikken. Hij blijft ook dichtzitten als je de stroom er af haalt, zit een kleine accu in.

Maar goed, als je minder vereisten hebt, dan kan je ook op zoek gaan naar een goedkopere natuurlijk.
Goede optie. Ook leuk dat haakje voor het ventilatie rooster. Zal beter werken dan dat klemmetje die ik er nu op heb zitten. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Da's waar van dat kleurtje, maar je weet wel wat je hebt: een echte houder, onder alle omstandgheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:10
Ik gebruik nooit een screenprotector op mijn smartphone, dus ook niet op een telefoon die het beste/sterkste scherm heeft. Heb mijn s24 ultra nu een week, geen krasjes dus. De s24 ultra heeft wel zijn eigen plek, n.l. de linker broekzak, en daar komt nooit wat anders in.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
Iemand ervaring met een Ultra S24 met Privacy screenprotector van PanzerGlass?
Mijn vingerafdrukken worden niet herkend, heb de extra gevoeligheid instelling al aangezet maar helaas.
Geen van de ingestelde afdrukken werkt met de PanzerGlass erop, zonder wel uiteraard.

Op de site van PanzerGlass zelf staat ook niet specifiek vermeld dat de vingerprint sensor wel of niet blijft functioneren merk ik net op.

Iemand ervaring met een privacy screenprotector voor de Ultra waarbij de vingerprint sensor wel werkt?

[ Voor 43% gewijzigd door ictinteresse op 31-01-2024 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozmanguday
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-09 05:42
sjaool schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 00:15:
[...]

Ja, hij bevalt goed. Is niet zo lomp als hij lijkt. Het klepje/standaard werkt ook goed. Het MagSafe gebeuren heb ik niet kunnen testen omdat ik geen MagSafe houder heb.

Aan de boven- en onderkant bij het scherm steekt het iets uit. Het sluit ook mooi aan op het scherm vind ik.

[Afbeelding]
Heb'm sinds vandaag binnen, en heb de standaard wireless lader van Samsung, en het lukt nu om op te laden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwgbedRSfmYgYsnb7GVUhou1vuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4rWprj43Jz43pFavpn7i56kK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSERXxv-PkOQi21E8vcs2LLdRaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mq9lhrKmEAtzrHMtWrza141v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5ptnL_ty_e6rc6wS8nGZ4PPqag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bLCSChqdRfHu5cJOSJHyRyTV.jpg?f=fotoalbum_large

In eerste instantie lukte het niet zowel met camera klep open/dicht, maar nu toch wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ozmanguday schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:43:
[...]

Heb'm sinds vandaag binnen, en heb de standaard wireless lader van Samsung, en het lukt nu om op te laden.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In eerste instantie lukte het niet zowel met camera klep open/dicht, maar nu toch wel :)
Mooi. :D

Ik ben zelf heel tevreden met deze cover. Goede bescherming voor de telefoon en de lenzen. Het klepje/kickstand werkt ook erg fijn en sluit ook goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozmanguday
  • Laatst online: 06-09 05:42
sjaool schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 00:07:
[...]

Mooi. :D

Ik ben zelf heel tevreden met deze cover. Goede bescherming voor de telefoon en de lenzen. Het klepje/kickstand werkt ook erg fijn en sluit ook goed.
Alleen gehoopt dat de binnen achterwand wat zachter zou zijn, het lijkt op hard plastic (of is het "lijkt"?). Gaat erom dat de glazen achterkant goed beschermt is tegen vallen, de reden waarom ik ook de Caseborne V had besteld (die overigens vet dikker en groter is).

De Supcase voelt wat aan als mijn UAG Pathfinder (S20FE) waardoor de Sup dan weer niet als een vreemde case aanvoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marlinc
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:05
Dennism schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:36:
[...]

Heb jij die screen protector daar ook gekocht? Dit was de originele van Samsung toch? Ik wilde dit ook laten doen vandaag, maar op de website van de MM kwam ik de originele screen protector nog niet tegen.
Deze heb ik gekocht via Samsung.com samen met de telefoon, MediaMarkt heeft hem alleen toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ozmanguday schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 00:28:
[...]

Alleen gehoopt dat de binnen achterwand wat zachter zou zijn, het lijkt op hard plastic (of is het "lijkt"?). Gaat erom dat de glazen achterkant goed beschermt is tegen vallen, de reden waarom ik ook de Caseborne V had besteld (die overigens vet dikker en groter is).

De Supcase voelt wat aan als mijn UAG Pathfinder (S20FE) waardoor de Sup dan weer niet als een vreemde case aanvoelt.
De achterkant heeft natuurlijk ook die verhogingen die het een en ander van een impact opvangen. Ik ben dan ook niet zo bang dat die snel beschadigt. Ook is het vervangen van de achterkant nu een stuk eenvoudiger dan dat bij de S23 Ultra was mocht het ooit nodig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickeric
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 00:56
Ik gebruik nooit een screenprotector alle 4 telefoons lang scherm krasvrij.

Mobiel gaat wel zonder iets anders in mijn broekzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03
sjaool schreef op maandag 29 januari 2024 @ 01:11:
[...]

Mijn installatie is helaas finaal mislukt. Zo'n mal is dan toch handig. Ik had hem er recht op zitten en alles leek heel mooi. Zie ik dat er onderaan het scherm toch een vrij lange stofdraad zit. En aangezien ik mij daar dus aan stoor heb ik hem er meteen weer afgehaald. Nu ga ik de Spigen Glas.tR EZ Fit proberen. Die installatie ziet er helemaal eenvoudig uit. Maar stof blijft toch het grootste probleem met deze dingen plaatsen.
Hoe bevalt deze Spigen Glas.tR EZ Fit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Giovanni
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 06:55
Kryziek schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:35:
Vandaag de S24+ ontvangen en meteen een Rosso glazen screenprotector erop gedaan. Nu doet de vingerafdrukscanner het gewoon slecht. Registreren was al een uitdaging en in het gebruik moet ik meerdere keren proberen en m'n vinger super plat erop leggen voordat hij accepteert.
Meer mensen met dezelfde ervaring?
HIer ook er een opgezet en werkt inderdaad niet met de vingerafdrukscanner dit product. Niet aan te raden dus Heb zojuist een Whitestone screenprotector besteld op Amazon. Laat binnenkort wel weten hoe die bevalt.

Ik dacht trouwens slim te zijn om direct na het afhalen van de plastic folie van de telefoon - zonder het scherm schoon te maken - om de protector erop te doen, ervan uitgaande dat er dan 0 stofdeeltjes op het scherm zouden zitten. Dat sprookje gaat niet op (voor mij althans).

Edit: had wel de settings aangezet voor aanraakgevoeligheid oid.

[ Voor 3% gewijzigd door Don Giovanni op 01-02-2024 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Speciale lenspen voor smartphones besteld, ben benieuwd:

https://www.cameranu.nl/n...pen-smarty-for-smartphone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickeric
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 00:56
Ziet er grappig uit, deel jij je ervaringen als het binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
stickeric schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:49:
[...]

heb goed ervaringen met een lenspen, moet er volgens mij nog 1 of 2 ergens hebben liggen, maar kan ze niet meer vinden. vooral de randen van lens worden beter bereikt en dus schoner met zo'n lenspen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:33

Kryziek

bb || !bb

Don Giovanni schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:32:
[...]

HIer ook er een opgezet en werkt inderdaad niet met de vingerafdrukscanner dit product. Niet aan te raden dus Heb zojuist een Whitestone screenprotector besteld op Amazon. Laat binnenkort wel weten hoe die bevalt.

Ik dacht trouwens slim te zijn om direct na het afhalen van de plastic folie van de telefoon - zonder het scherm schoon te maken - om de protector erop te doen, ervan uitgaande dat er dan 0 stofdeeltjes op het scherm zouden zitten. Dat sprookje gaat niet op (voor mij althans).

Edit: had wel de settings aangezet voor aanraakgevoeligheid oid.
Ben benieuwd hoe die bevalt! Heb zelf de Spigen EZ Fit GLAS.tR in backorder staan.
Had hem via GSMPunt besteld, Rosso is ook hun eigen merk. Via de helpdesk heb ik het geld teruggekregen dus misschien nog het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

BlackShadow schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:32:
[...]

Ik heb hem nog niet geïnstalleerd. Zonder screenprotector gaat tot nu toe goed. ;)
Ik ga er van het weekend denk ik even mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je die dan altijd en overal meer naartoe nemen? Lenzen die in telefoons gebruikt worden kunnen wel wat meer hebben dan cameralenzen. Een zachte katoenen doek, T-shirt of binnenzijde van een trui is prima. Ik heb er nog nooit krassen op mijn lens door gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Peatsmoke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:50:
[...]

Ga je die dan altijd en overal meer naartoe nemen? Lenzen die in telefoons gebruikt worden kunnen wel wat meer hebben dan cameralenzen. Een zachte katoenen doek, T-shirt of binnenzijde van een trui is prima. Ik heb er nog nooit krassen op mijn lens door gekregen.
Nee, die neem ik meestal niet mee, maar als ik zie dat mijn lenzen wel een schoonmaakbeurt verdienen, dan gebruik ik die lenspen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je lens wordt toch gewoon vuil doordat je de telefoon vastpakt?
Ik ben zuinig op mijn spullen en voor mijn camera's gebruik ik ook een lenspen, maar voor de lenzen van mijn telefoon zie ik daar geen enkele meerwaarde in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
Peatsmoke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:11:
Je lens wordt toch gewoon vuil doordat je de telefoon vastpakt?
Ik ben zuinig op mijn spullen en voor mijn camera's gebruik ik ook een lenspen, maar voor de lenzen van mijn telefoon zie ik daar geen enkele meerwaarde in.
Ieder moet dat schoonmaken doen zoals hij of zij dat prettig vind, ik vind zo'n lenspen prettiger.

Als jarenlange brildrager is mij door de opticien vaak genoeg op het hart gedrukt om de glazen niet met kleding, papier of theedoek o.i.d. schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Had de MagClap ArmorPro besteld. Kwam rechtstreeks vanuit China en is na 5 werkdagen binnen gekomen. Ik had dus in de tussentijd de Spigen Thinfit, qua grootte is deze niet dunner. Bij de camera's is ie juist iets hoger met best solide materiaal, hierdoor worden de camera's wel extra goed beschermd. Verder voelt het best premium aan. De achterkant is wel gevoelig voor vetvlekken, maar dat krijg je uiteraard snel met kevlar. Pluspunt daarentegen is dat ie wel kogelwerend zou moeten zijn, maar dat heb ik nog niet getest :) Heb in het verleden een OnePlus 3t gehad met ook zo'n hoesje, die was wel dunner, maar deze zal beter een klap op kunnen vangen ga ik vanuit.

Wat al door andere gemeld werd klopt over de s pen, die is wel wat lastiger in te drukken en eruit te krijgen, maar niet per se onmogelijk. Wat ook veel gezegd wordt dat je een ratelend geluid hoort, dat klopt op glad hout bijvoorbeeld, maar zie dat niet als een groot minpunt. De case sluit enorm goed om de telefoon, zo goed dat het extreem moeilijk is 'm d'r uit te halen, moet er veel kracht op zetten, dus oppassen dat ik de telefoon niet uit mn handen laat vallen. Tegenover de Spigen Thinfit krult de case ook iets minder over m'n scherm heen maar als je 'm op de schermkant laat liggen, dan is ie goed beschermd, want hij helt genoeg op omhoog.

Al met al heb ik er 40 euro voor betaald en vindt 'm die prijs wel waard, al snap ik goed dat ie in de toekomst voor 30 zal worden aangeboden.

Update: oh en door die verhoging bij de camera's, is ie helaas niet meer symmetrisch als ie op z'n rug ligt, maar goed daar kom je niet zo snel omheen bij de S24 ultra, tenzij je het hele hoesje verhoogd. Maar deze heeft dat wel wat extra. Wel goed om rekening mee te houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwUP8bPetDU1qhOgoB3Bb78t8Zk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HPw5fobyV9eNjsBYMUjfhtxV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8MUhxzKoYGd1EYBtvj3DKo5qXk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4MAOgxGaCXglkVDYnV4Uzwna.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wH_ljKs_eFrvOpqHVO8-wSNzMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPfT7GQMmeEhubHb5YF3xOhZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqO3Ynn1D3g4TmAykq0THGZ7TbE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/udDN3FeXVJjSniCedkLsUpFn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFkZX1DtUKNP3coenx8u6eZNlJ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6BvfmOSR5UilUGfVZmaUnoZ3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door ChefRopes op 01-02-2024 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kruila schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:42:
[...]

Ieder moet dat schoonmaken doen zoals hij of zij dat prettig vind, ik vind zo'n lenspen prettiger.

Als jarenlange brildrager is mij door de opticien vaak genoeg op het hart gedrukt om de glazen niet met kleding, papier of theedoek o.i.d. schoon te maken.
Het is ook geen bril. ;)
Voor de echte lens zit een gehard glas, dat goed krasvast is, maar als jij je prettiger voelt met zo'n pen, moet je het zeker gebruiken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUeZb683DVlisp4DJzG66fuP5zM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8e7EuJPHGTPxHpen3z7drIZb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

ChefRopes schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:49:
[...]

Had de MagClap ArmorPro besteld. Kwam rechtstreeks vanuit China en is na 5 werkdagen binnen gekomen. Ik had dus in de tussentijd de Spigen Thinfit, qua grootte is deze niet dunner. Bij de camera's is ie juist iets hoger met best solide materiaal, hierdoor worden de camera's wel extra goed beschermd. Verder voelt het best premium aan. De achterkant is wel gevoelig voor vetvlekken, maar dat krijg je uiteraard snel met kevlar. Pluspunt daarentegen is dat ie wel kogelwerend zou moeten zijn, maar dat heb ik nog niet getest :) Heb in het verleden een OnePlus 3t gehad met ook zo'n hoesje, die was wel dunner, maar deze zal beter een klap op kunnen vangen ga ik vanuit.

Wat al door andere gemeld werd klopt over de s pen, die is wel wat lastiger in te drukken en eruit te krijgen, maar niet per se onmogelijk. Wat ook veel gezegd wordt dat je een ratelend geluid hoort, dat klopt op glad hout bijvoorbeeld, maar zie dat niet als een groot minpunt. De case sluit enorm goed om de telefoon, zo goed dat het extreem moeilijk is 'm d'r uit te halen, moet er veel kracht op zetten, dus oppassen dat ik de telefoon niet uit mn handen laat vallen. Tegenover de Spigen Thinfit krult de case ook iets minder over m'n scherm heen maar als je 'm op de schermkant laat liggen, dan is ie goed beschermd, want hij helt genoeg op omhoog.

Al met al heb ik er 40 euro voor betaald en vindt 'm die prijs wel waard, al snap ik goed dat ie in de toekomst voor 30 zal worden aangeboden.

Update: oh en door die verhoging bij de camera's, is ie helaas niet meer symmetrisch als ie op z'n rug ligt, maar goed daar kom je niet zo snel omheen bij de S24 ultra, tenzij je het hele hoesje verhoogd. Maar deze heeft dat wel wat extra. Wel goed om rekening mee te houden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Aparte case, hoe is de grip?

PS je kan de navigatie hint balk uitzetten he, mocht je dat nog niet weten ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Garrett schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:07:
[...]

Aparte case, hoe is de grip?

PS je kan de navigatie hint balk uitzetten he, mocht je dat nog niet weten ;)
Grip is prima, wel minder dan de Spigen, maar dit is ook wat robuuster materiaal. Heb de grip nog niet uitvoerig getest.

Welke navigatie hint balk bedoel je? Helemaal onderin van Samsung? Waar kan dat dan? Mogelijk laat ik m wel staan, maar altijd fijn om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:09
Ik heb de S24 nu een week in gebruik met de officiële 'vegan leather case'.
Moet zeggen dat de grip en 'leder gevoel' wel goed zijn maar het is niet zoals de echte lederen hoesjes van vroeger. Ik vind hem ook behoorlijk dik aan alle kanten. Er is ook geen verdikking voor de camera lenzen, de hele hoes is gewoon zo dik.
Tevens zie je vanaf de voorkant gewoon het aluminium dat om het scherm zit. Hij omsluit de telefoon dus niet helemaal.
En als ik de telefoon in 1 hand heb rust hij op mn pink. Maar daar zit een scherp randje rond de opening voor de laadpoort en microfoon...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sLPIgQWtnoCu88LzKhLUNJFJp00=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9RvdrguEqAyabxMj0xEH0wgZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb net 2 hoesjes van Ali express binnen en die zijn iets dunner (dus wel een minimale verhoging rond de lenzen) maar ze voelen bijna hetzelfde als Samsungs nep-leer. En ze bedekken wel het frame aan de voorzijde terwijl het scherm goed zichtbaar en bedienbaar blijft. Bij de speaker bovenaan het scherm laten ze wel wat ruimte vrij. https://a.aliexpress.com/_Ey9ew6Z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UchJ4tuepTQDXE5oUDoaCTk2hLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/33WSJkd6Wwq9i6i4zBefacn4.jpg?f=fotoalbum_large

1 van de hoesjes bedekt de zijrand en het midden van de onderrand van het frame niet, hierdoor kan je makkelijker swipen. Maar ik vrees wel minder bescherming bij een val.
https://a.aliexpress.com/_EJ1BpSd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NgAP8S7919fcwo_9FfvRSO9-KMU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f45qplSvoyqcunqL16WodRg5.jpg?f=fotoalbum_large

Op mn S7, S8 en S10e waren de officiële hoesjes altijd de beste keuze.
Maar nu ben ik voor het eerst meer tevreden over AliExpress hoesjes, met name de gewone die de telefoon helemaal omsluit.

[ Voor 4% gewijzigd door german8 op 01-02-2024 19:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ik heb op de S24+ een Jetech glazen screenprotector geplaatst en ik ben aangenaam verrast over de pasvorm en het gemak om deze er op te krijgen. Voor 9,99 krijg je drie stuks toegestuurd op Amazon. Wat mij betreft de prijs dubbel en dwars waard!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ChefRopes schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:20:
[...]

Welke navigatie hint balk bedoel je? Helemaal onderin van Samsung? Waar kan dat dan? Mogelijk laat ik m wel staan, maar altijd fijn om te weten.
Navstar installeren in GoodLock dan kun je de navigation bar uitschakelen.

https://www.sammobile.com...e-gesture-bar-one-ui-6-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk en aardig, die houtjes- touwtjes oplossing, maar daarmee is de optie "Vegen vanaf de onderkant" niet terug. Je het dan wel die navigatiebalk niet meer in beeld, maar je kunt nog steeds niet, met een druk op de knop alle apps sluiten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36by5taS6ET4U0Q6LWvvODfujxo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BiSnn842eJKkqKAeiPOJqM2P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Peatsmoke schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 05:34:
Leuk en aardig, die houtjes- touwtjes oplossing, maar daarmee is de optie "Vegen vanaf de onderkant" niet terug. Je het dan wel die navigatiebalk niet meer in beeld, maar je kunt nog steeds niet, met een druk op de knop alle apps sluiten.[Afbeelding]
Je kan zonder navigatie toch gewoon recente apps met 1 swipe openen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Peatsmoke schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 05:34:
Leuk en aardig, die houtjes- touwtjes oplossing, maar daarmee is de optie "Vegen vanaf de onderkant" niet terug. Je het dan wel die navigatiebalk niet meer in beeld, maar je kunt nog steeds niet, met een druk op de knop alle apps sluiten.[Afbeelding]
Bij mij werkt het swipen net als voorheen. Omhoog swipen en even vasthouden en ik kan alle apps sluiten. Links/Rechtsonder omhoog swipen en app sluiten. Van links of rechts swipen en ik kan terug. Ik zie geen verschil met mijn S23 Ultra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kijk, zo leer e nog eens wat!
Dank, dat had ik nog niet ontdekt... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doomedahab
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 17-02 20:49
Jassy schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:17:
Ik heb op de S24+ een Jetech glazen screenprotector geplaatst en ik ben aangenaam verrast over de pasvorm en het gemak om deze er op te krijgen. Voor 9,99 krijg je drie stuks toegestuurd op Amazon. Wat mij betreft de prijs dubbel en dwars waard!
Prima protectors inderdaad. Enige nadeel voor mij is dat de fingerprint scanner duidelijk minder gevoelig is met deze protectors. Met drie keer dezelfde vinger geregistreerd en verhoogde aanraakgevoeligheid is hij wel betrouwbaar, maar wel duidelijk trager dan zonder protector.

Gisteren kreeg ik ook een setje dat ik bij ome Ali had besteld binnen: https://a.aliexpress.com/_EIO5RCZ

Ze zijn lastiger te installeren en door de zwarte omkadering luistert het erg nauw. Maar de finger print scanner doet het net zo goed als zonder protector. Ik hoef niet eens harder te duwen.

Wel met dezelfde instellingen als met de Jetechs, dus drie keer mijn duim, en verhoogde aanraakgevoeligheid. Ik ga eens kijken wat er gebeurt als ik mijn vingerafrukken maar 1 keer registreer.

Verder vind ik het prettig dat er geen uitsparing voor de front camera in zit. Wellicht is dat voor de ultieme kwaliteit van fotos niet optimaal, maar ik gebruik de selfie camera bijna nooit.

UPDATE: Ook met één keer registreren perfecte vingerafdruk herkenning. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Doomedahab op 02-02-2024 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Doomedahab schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:28:
[...]

Prima protectors inderdaad. Enige nadeel voor mij is dat de fingerprint scanner duidelijk minder gevoelig is met deze protectors. Met drie keer dezelfde vinger geregistreerd en verhoogde aanraakgevoeligheid is hij wel betrouwbaar, maar wel duidelijk trager dan zonder protector.

Gisteren kreeg ik ook een setje dat ik bij ome Ali had besteld binnen: https://a.aliexpress.com/_EIO5RCZ

Ze zijn lastiger te installeren en door de zwarte omkadering luistert het erg nauw. Maar de finger print scanner doet het net zo goed als zonder protector. Ik hoef niet eens harder te duwen.

Wel met dezelfde instellingen als met de Jetechs, dus drie keer mijn duim, en verhoogde aanraakgevoeligheid. Ik ga eens kijken wat er gebeurt als ik mijn vingerafrukken maar 1 keer registreer.

Verder vind ik het prettig dat er geen uitsparing voor de front camera in zit. Wellicht is dat voor de ultieme kwaliteit van fotos niet optimaal, maar ik gebruik de selfie camera bijna nooit.

UPDATE: Ook met één keer registreren perfecte vingerafdruk herkenning. _/-\o_
Wel bijzonder, ik heb deze ook maar daar werkt de vingerafdrukscanner juist minder goed als zonder screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doomedahab
dutchgio schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:40:
[...]

Wel bijzonder, ik heb deze ook maar daar werkt de vingerafdrukscanner juist minder goed als zonder screenprotector.
Ik zie het ook in de reviews op Ali ja. Best een aantal gebruikers die niet tevreden zijn met de fingerprint scanner. Gek hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Doomedahab schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:42:
[...]

Ik zie het ook in de reviews op Ali ja. Best een aantal gebruikers die niet tevreden zijn met de fingerprint scanner. Gek hoe dat gaat.
Ik heb het wel maar 1 keer ingevoerd, wellicht dat meerdere keren toevoegen nog helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doomedahab
Maakt bij mij geen wezenlijk verschil. Net mijn beide duimen en 1 wijsvinger opnieuw geregistreerd, waarvan 1 duim twee keer. Ik merk geen verschil. Perfecte herkenning.

Heb je je scherm aanraakgevoeligheid wel verhoogd staan?

Wel balen, de Jetech zat er perfect op, nu zie ik twee kleine stofjes onder mn protector 8)7

Maar een paar setjes extra bestellen, want mezelf kennende rust ik niet voordat het perfect zit... Als ik 4 setjes bestel betaal ik een tientje, voor 8 screens.... 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Doomedahab op 02-02-2024 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
stickeric schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:49:
[...]

Zojuist deze lenspen (Lenspen Smarty) ontvangen, en direct getest; resultaat is goed en ik vind dit een prettige manier om de lenzen schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik kom op AliExpress nu veel van dezelfde soort screenprotectors tegen zoals de Spider GlastR EZ Fit. En dat voor rond de €2/3 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Heeft iemand ooit wel eens cameralenzen gebruikt op een smartphone? Zoals bijv:
https://www.kamera-expres...-60-mm-smartphone-zoom-le

Ik weet dat het 'nog' en niche is. Maar wil mn spiegelreflex gaan verkopen nu ik een s24 ultra heb met goede camera's. Enige wat jammer is, dat je maar 5x optische zoom hebt. Ik zou veel verder willen kunnen inzoomen. Hoop dat dit soort cameralenzen in de toekomst een grotere markt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met je telefoon kom je in de verste verte niet in de buurt van je DSLR, omdat de sensor veel groter is,
Niet voor niets zijn de FF-sensors altijd de norm geweest zijn bij DSLR-camera's.
Ik zou de DSLR mooi houden, want meestal brengen ze toch niet veel meer op, zeker omdat nu een spiegelloze body de norm is voor consumenten en {semi)profs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ChefRopes schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 16:30:
Heeft iemand ooit wel eens cameralenzen gebruikt op een smartphone? Zoals bijv:
https://www.kamera-expres...-60-mm-smartphone-zoom-le

Ik weet dat het 'nog' en niche is. Maar wil mn spiegelreflex gaan verkopen nu ik een s24 ultra heb met goede camera's. Enige wat jammer is, dat je maar 5x optische zoom hebt. Ik zou veel verder willen kunnen inzoomen. Hoop dat dit soort cameralenzen in de toekomst een grotere markt wordt.
Ik heb ze nog nooit gebruikt. Maar wil je de smartphone echt als vervanger voor de DSLR gebruiken en dan ook serieuze foto's maken? Of wil je gewoon leuke foto's maken?

Als je serieus aan de slag wilt dan zou ik de DSLR inruilen voor een systeemcamera. Kleiner dan de DSLR maar een veel betere kwaliteit foto's dan die een smartphone op dit moment kan maken.

Btw, als je de smartphone lenzen gaat gebruiken is dat uiteindelijk ook een dure hobby. ;)
Neem bijvoorbeeld de Freewell lenzen.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 02-02-2024 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
@Peatsmoke
Ik heb een Nikon D3300, veel plezier aan gehad en had dr een 18-200mm lens op. Maar merk wel dat als ik dr mee loop te zuilen op vakantie, en ook in Nepal de berg op, dat ik dan toch liever wat minder gewicht meeneem. Mijn mooiste foto heb ik toen op 4000m hoogte gemaakt, nadat ik in mn haast de berghut uit was gegaan om de zonsondergang te fotograferen en mn spiegelreflex was vergeten. Toen gewoon met mn smartphone gemaakt en die hangt nu in het groot aan mn muur. Heb die foto pas ook met Galaxy Enhance-X verbeterd, best een fijne app.

@sjaool
Een vervanger zal het nooit worden uiteraard. Maar wil gewoon leuke en mooie foto's maken ja. Serieuze foto's heb ik me nooit in verdiept. Had wel cursus materiaal meegenomen voor tijdens vluchten, maar had dr nooit zin in om dr dan aan te beginnen :P

Systeemcamera zal ik eens aan denken, als die ook lichter zijn, dan is het een optie.
Maar zag de lenzen van Freewell inderdaad, vond ze wat overhyped ook als je de video's bekijkt. En ze zijn vooral gefocust op lichtinval of macro standen, niet op zoom. Voor een goede zoom lens zou ik zo wat meer betalen hoor, maar zoals Peatsmoke al zei, DSLR camera's hebben veel betere sensoren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Niet voor niets is een belangrijk gezegde: de fotograaf maakt de foto en niet de camera.
Persoonlijk zeul ik ook niet meer overal mijn camera en glaswerk mee, maar als het echt kwalitatief goed moet zijn, gebruik ik de FF.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Giovanni
De Dome whitestone screenprotector op de S24 Plus gezet ipv van de Rosso, wat een verademing. Hij is wat dunner, gaat er mooi recht op met de geleider, voelt fijn aan en de vingerafdrukscanner werkt ook zeer goed. Aanrader. 2 in een doosje.

https://www.amazon.nl/dp/...711_487102941_TE_SCE_dp_1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pvIUs0253fn3wnHEDfGjmuu9aCA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V8pLDjhGS6zxF59lLS9jtz9f.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Don Giovanni op 02-02-2024 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:39
DM89 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:22:
[...]

Ik bestel altijd screenprotectors met een zwarte rand. mooiere afwerking, alsof er geen protector op zit, zekr met case. En geen regenboog effect bij de randen Wat je nog wel eens ziet, wel precies erop plakken, vind zo'm frame tegenwoordig wel echt handig. Ik heb de Whitestonedome AE zonder lijm, top! Vingerprint werkt ook goed! Was van de weel 2 tientjes bij amazon.nl voor 2 stuks met frame.
Ik heb deze er ook opzitten en hij is er goed opgekomen. Ik vind wel dat hij erg spiegelt en je ziet er dus ook erg snel vingers op. Eigenlijk wel zonde van het scherm van de S24 ultra wánt die heeft juist nu een stuk minder last van reflecties en dat effect is weg met deze screenprotector. Ik weet niet hoe het zit met de dure versie van de whitestone dome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Don Giovanni schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 20:21:
De Dome whitestone screenprotector op de S24 Plus gezet ipv van de Rosso, wat een verademing. Hij is wat dunner, gaat er mooi recht op met de geleider, voelt fijn aan en de vingerafdrukscanner werkt ook zeer goed. Aanrader. 2 in een doosje.

https://www.amazon.nl/dp/...711_487102941_TE_SCE_dp_1
[Afbeelding]
Hoe is het met spiegelingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Giovanni
Het is geen anti reflectie cover, dus het spiegelt nog wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valt het op?
Vanaf de S24U is dat ineens een issue, maar we hebben ons er nooit echt druk om gemaakt tot de S24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag in de IKEA 2 van deze houder's gekocht voor mijn S24 Ultra. Mijn vrouw heeft er ook eentje voor haar zelf gekocht: Per stuk €0,49

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EKNg2jZmCVJXxqbzNWO7jA_yiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L8BnWOR06lsBZtg67JJHakJe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRy8Y4wpT1k5GxwZTpXfAJJmw8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fKwYEVIVDIaUkOBQyx398LgL.jpg?f=fotoalbum_large

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mijn S24 Ultra ik heb volgende besteld:

Nieuwe kabel tot 120W:
Voor mijn nieuwe Powerbank de Xtorm 24.000mAh TITAN PRO 140W. Voor mijn S24 Ultra en mijn toekomstige tablet. Ze laden met 45W maar naar de toekomstige modellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w6hIJ193D3fWwmbOlOO99ubbJjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X9VJebbDVZh9eaUpDW0EqffH.jpg?f=fotoalbum_large

Selfiestick
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NoE0wSMqbdnHbayLKldab7V99OM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B2EjiT3NUK61ACws1Wuvo0Ao.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tSPbjo1-9cwr3H11U6bJ0fXMxAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2gaexMp5VM55Gbps6px9fx2T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q5AY0rsxG4HLHgUV8elrwJrnq8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQzwLAXxp62DaN22IEtsaTSg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJ4DlrsC9Kp-QCriYycMcyJR3Jo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ReDxmzSmeqk3bU0dago6mPUK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 03-02-2024 23:26 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 23:11
coenox schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:07:
Achteraf een beetje spijt dat ik de Smartview hoes niet mee had besteld bij de early bird korting van de S24 Ultra voor mijn vrouw. Zou dan 30 euro zijn in plaats van 60.

Maar even rond gekeken en kwam hem nu tegen bij Mediamarkt voor 25 euro: https://www.mediamarkt.nl...e-lichtgroen-1799458.html (Ook voor de Plus)

Gelijk eentje gehaald hier in Ede. Ik weet dat de meningen over deze hoes verdeeld zijn, maar voor wie wil.
Prijs is inmiddels ook weer verhoogd. Ik ben nu met die case weer een aantal dagen verder en ik merk dat de rand wat losser gaat zitten aan de bovenkant, waardoor er sneller vuil tussen gaat zitten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Nougat schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:33:
[...]

Prijs is inmiddels ook weer verhoogd. Ik ben nu met die case weer een aantal dagen verder en ik merk dat de rand wat losser gaat zitten aan de bovenkant, waardoor er sneller vuil tussen gaat zitten :-(
Hier niet. Volgens mijn echtgenote (het is haar toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMvB
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02 21:53
Heb er nu een paar dagen de Ringke Fusion Mat op mijn S24U Titanium Grey zitten. Mooi hoesje, maar spekglad en je ziet alle stofjes/pluisjes zitten. Dus dit is niks. Toch maar weer een Spigen Liquid Air bestellen!

Screenprotector(the phone lab) heb ik van mijn S22U gehaald en opgeplakt. Zit prima, wel klein stukje afgeknipt trouwens!

[ Voor 22% gewijzigd door MrMvB op 04-02-2024 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlinc
Gebruikt er iemand zijn Samsung telefoon samen met een lapdock als een Dopesplay DR148W of UPERFECT UDock X14 Pro? Ik had eigenlijk gehoopt dat ik iets zou vinden dat direct in Nederland te koop is maar tot nu toe ben ik niks tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:49
BlackShadow schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:32:
[...]

Bij mij niet goed. Vingerafdruk werkt nauwelijks. Eerst ingeleerd voor de screen protector erop te zetten. Voor de zekerheid twee vingers dubbel gescand. Na plakken van de screenprotector werkte het slecht. Toen met de screenprotector erop opnieuw dubbel ingeleerd. Dit gaf geen verbetering. (Ook geen verslechtering). Nu doe ik maar zonder screenprotector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
Marlinc schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:33:
Gebruikt er iemand zijn Samsung telefoon samen met een lapdock als een Dopesplay DR148W of UPERFECT UDock X14 Pro? Ik had eigenlijk gehoopt dat ik iets zou vinden dat direct in Nederland te koop is maar tot nu toe ben ik niks tegengekomen.
Ik zit er ook al een poos naar te kijken, maar nog niet gevonden. Zou liever een portable scherm willen waar een toetsenbord met magneet aan vast kan. Soort microsoft surface laptop bijvoorbeeld. Maar nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlinc
ChefRopes schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:09:
[...]

Ik zit er ook al een poos naar te kijken, maar nog niet gevonden. Zou liever een portable scherm willen waar een toetsenbord met magneet aan vast kan. Soort microsoft surface laptop bijvoorbeeld. Maar nog niet gevonden.
Dat zou nog een stuk mooier zijn, dan kan je het echt als een tablet of laptop, zeker als dit dan ook nog draadloos kan via Miracast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Marlinc schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:14:
[...]

Dat zou nog een stuk mooier zijn, dan kan je het echt als een tablet of laptop, zeker als dit dan ook nog draadloos kan via Miracast.
Lijkt me ook veel compacter! Merk alleen wel dat Dex en draadloos niet heel soepel gaan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
ChefRopes schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:09:
[...]

Misschien een Samsung Galaxy Tab S9 met een Book Cover Keyboard? Kost wel 900 euro, maar da's wel precies wat je zoekt. En nog altijd goedkoper dan een Samsung smartphone plus draagbaar scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Of-Aaargh schreef op zondag 4 februari 2024 @ 22:35:
[...]

Misschien een Samsung Galaxy Tab S9 met een Book Cover Keyboard? Kost wel 900 euro, maar da's wel precies wat je zoekt. En nog altijd goedkoper dan een Samsung smartphone plus draagbaar scherm.
En een Nokia 3310 d'r naast zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlinc
Of-Aaargh schreef op zondag 4 februari 2024 @ 22:35:
[...]

Het argument is nu precies andersom, als je toch al een Samsung smartphone hebt (waar dit topic over gaat) kan je net zo goed deze telefoon gebruiken met een groter scherm. Scheelt niet alleen geld (want een tablet met vergelijkbare specs kost ook veel) maar je hebt ook het voordeel van continuïteit. Met DeX kan je telefoon aansluiten op een scherm en verder gaan waar je was, zonder afhankelijk te zijn van syncing naar een ander apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Marlinc schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:04:
[...]

Het argument is nu precies andersom, als je toch al een Samsung smartphone hebt (waar dit topic over gaat) kan je net zo goed deze telefoon gebruiken met een groter scherm. Scheelt niet alleen geld (want een tablet met vergelijkbare specs kost ook veel) maar je hebt ook het voordeel van continuïteit. Met DeX kan je telefoon aansluiten op een scherm en verder gaan waar je was, zonder afhankelijk te zijn van syncing naar een ander apparaat.
Maar aangezien er voor zover ik weet geen draagbare monitoren met bijbehorend magnetisch toetsenbord bestaan (dat is toch waar de voorkeur van @ChefRopes naar uitging?), en extra schermen op accu zoals de Asus Zenscreen volgens mij vrij duur zijn (en dan heb je alleen een scherm, nog geen toetsenbord), is het op zich toch geen gek idee om te kijken naar een Galaxy Tab en toetsenbord? Ook dan kun je naadloos vanaf je Samsung smartphone overschakelen met werken op je Tab. En hou er rekening mee dat Dex op je telefoon batterij vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
@Of-Aaargh ik doe het nu met een USB C hub. Dat werkt eigenlijk best goed, ik kan mijn toetsenbord en muis met 1 knop overschakelen naar mijn telefoon. De telefoon wordt dan opgeladen meteen, die hub gebruik ik ook voor mijn werk laptop.

Enige nadeel is dat het niet heel mobiel is dan. Je zou dan inderdaad een portable monitor moeten kopen met accu er in die de telefoon ook zou kunnen laden, wordt wat duurder, en men zal niet zo snel een toetsenbord maken voor zo'n monitor, omdat weinig mensen op die manier gebruik zullen maken van een portable monitor.

Maar ga aankomende tijd nog wel eens wat onderzoek doen, voor nu is het niet echt een prio. Op elke plek waar ik kom, zou ik ook een monitor kunnen gebruiken of ik sluit mn telefoon aan, aan een andere laptop waar ik Dex op gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Heeft iemand hier een hoesje gevonden voor de reguliere S24 zonder flinke randen? Heb nu deze: https://amzn.eu/d/aM6QAWU, maar de randen zijn 2 a 3 mm. Dit zorgt ervoor dat mijn swiftly switch (swipen vanaf de rand) minder goed werkt dus ben op zoek naar een alternatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
thecompany schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:16:
Heeft iemand hier een hoesje gevonden voor de reguliere S24 zonder flinke randen? Heb nu deze: https://amzn.eu/d/aM6QAWU, maar de randen zijn 2 a 3 mm. Dit zorgt ervoor dat mijn swiftly switch (swipen vanaf de rand) minder goed werkt dus ben op zoek naar een alternatief.
De vegan leather case van Samsung voor de S24 Ultra heeft alleen opstaande bescherming aan de boven- en onderkant, maar vreemd genoeg heeft die voor de reguliere S24 een verhoging rondom. Alsof de ontwerper van de Ultra case nog rekening hield met een gebogen scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik zelf een OtterBox Symmetry hoesje transparant op mijn S24 Ultra. Het is niet veel dikker dan mijn smartphone en de randen zijn niet al te dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20
Of-Aaargh schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:58:
[...]

De S24 ondersteunt geen Magsafe (of Qi2 zoals de nieuwe standaard heet), dat komt wellicht bij de S25-serie. Natuurlijk kun je wel een onofficieel magnetisch hoesje kopen, maar dat is zoals blijkt maar een halfslachtige oplossing.
Waarom is dat nu maar halfslachtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20
marteltor schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:01:
Ik heb wat hoesjes voor de S24+ binnen en gewogen:
  • Nilkin zwart met MagSafe van gsmpunt: 42 gr
  • Spigen liquid air 33 gr
  • Spigen rugged armor 40gr
  • Spigen tough armor 56 gr
  • Cheap ass wlons half transparant met MagSafe van gsmpunt: 34gr
  • Jetech half transparant MagSafe van Amazon: 34 gr
Ik moet zeggen dat op het eerste oog de jetech er erg goed uit ziet. Het een licht hoesje, met MagSafe, voelt stroef aan en lijkt op de hoeken prima bescherming te bieden.

Wat ik nergens vind is het gebruik van BPA. Dat heb ik liever niet.
Ik heb die van Jetech nu ook, vind hem niet heel fijn vasthouden mede door die opstaande rand rondom de achterkant en een beetje stroef kunststof. Maar weet niet of het beter kan voor een S24, wil wel Magsafe ivm autohouder. Heb je die Nilkin ook al getest, hoe vind je die vergeleken met de Jetech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Het Fantoom schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:11:
[...]

Ik heb die van Jetech nu ook, vind hem niet heel fijn vasthouden mede door die opstaande rand rondom de achterkant en een beetje stroef kunststof. Maar weet niet of het beter kan voor een S24, wil wel Magsafe ivm autohouder. Heb je die Nilkin ook al getest, hoe vind je die vergeleken met de Jetech?
die opstaande rand aan de achterkant had inderdaad niet gehoeven...
Die Nilkin heeft dat niet, maar krijg het idee dat ik een beetje klamme vingers ervan krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnricovD
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08 18:28
Heb zelf een Samsung Galaxy S24 Ultra in gebruik sinds bijna 2 weken. Hiervoor altijd een iPhone gebruikt en dus ook een aantal MagSafe accessoires in huis...

Telefoon is tot nu toe top! Veel gespeeld met Android maar nooit serieus overgestapt en nu dus de S24 Ultra...

Ik gebruik zelf de Ringke Silicon Case met MagSafe (link) en ik moet zeggen dat deze uitstekend werkt... Zowel op de originele Apple MagSafe lader als op mijn Ugreen autohouder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 04-04 15:45
Heb nu een tijdje de clear case van Samsung in gebruik, maar die is ontzettend glad en de aan-knop aan de zijkant is niet altijd goed in te drukken. Wel fijn dat er aan de onderkant geen rand zit zodat de toetsen daar toegankelijker zijn.

Weet iemand of de Spigen Liquid Crystal meer grip heeft? Of een ander alternatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
SixFo schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 06:06:
Heb nu een tijdje de clear case van Samsung in gebruik, maar die is ontzettend glad en de aan-knop aan de zijkant is niet altijd goed in te drukken. Wel fijn dat er aan de onderkant geen rand zit zodat de toetsen daar toegankelijker zijn.

Weet iemand of de Spigen Liquid Crystal meer grip heeft? Of een ander alternatief?
Misschien heeft tech21 een leuke case? Is ook een goed merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 04-04 15:45
Aggressor schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 06:41:
[...]

Misschien heeft tech21 een leuke case? Is ook een goed merk.
Thanks voor de tip. Ziet er goed uit, maar wel prijzig als je het vergelijkt met de andere merken. Maar ja, een dure telefoon verdient ook een goed hoesje
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste