https://a.aliexpress.com/_EwmS2bn
Claimed anti-glare coating te hebben. Iemand ervaring mee?
[ Voor 6% gewijzigd door ocn op 26-01-2024 15:50 ]
Is deze nu met magsafe?
En is hij transparant? (lijkt wel zo)
Heb de armor pro zojuist besteld. Met code WELCOME1 kan je 10% korting krijgen. Er wordt wel gezegd dat er geen shipping fee is, maar dr komt nog wel 5 dollar bij als je gaat betalen. Samsung hoesje stuur ik terug en het hoesje wat ik morgen binnenkrijg ga ik dan even tijdelijk gebruiken en dan wellicht ook terugsturen of reserve houden, denk het eerste. Maar even kijken hoe die samenwerkt met de s pen.stimpyrulez schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:46:
[...]
Zag deze net.
Kevlar hoesje en dun en super licht.
[YouTube: This is the MOST SLEPT ON Case for Samsung S24 Ultra: Benks Armor Series]
Mocht er nog iemand een extra code willen bij Benks, ik kreeg deze net in mn mail en helaas net gemist:
QGES-VQ9L-7AKG
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
[ Voor 13% gewijzigd door ChefRopes op 26-01-2024 16:46 ]
Hij is niet transparant en verkrijgbaar met en zonder Magsafe.stimpyrulez schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:57:
[...]
Is deze nu met magsafe?
En is hij transparant? (lijkt wel zo)
Zag bij spigen zelf dat er ook een transparante variant komt (white).Afiso schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:06:
[...]
Hij is niet transparant en verkrijgbaar met en zonder Magsafe.
Alleen zie ik zo snel niet dat er dan magsafe bij zit.
Die ziet er ook mooi uit. Voor een klein deel is ie maar transparant.stimpyrulez schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:15:
[...]
Zag bij spigen zelf dat er ook een transparante variant komt (white).
Alleen zie ik zo snel niet dat er dan magsafe bij zit.
Voor mij zijn van belang grip, een slank design (kleine handen), voldoende bescherming camera en bij vallen en zo goed als vlak liggend op de achterkant. Bescherming bij vallen heb ik niet getest (!).
Vegan Leather Case: weinig grip (wel zacht), niet te bulky en ligt perfect vlak op achterkant. Geen camerarand, maar hoesje is voldoende dik om boven de camera's uit te komen.
Spigen NeoHybrid: weinig grip, ziet en voelt bulky, ligt niet vlak op de achterkant door lichte camerarand.
Ringke Onyx: grip, een smal design dat goed vasthoudt, maar ligt het minst vlak op zijn achterkant door de opstaande randen rond de camera's.
De Ringke is voor mij op dit moment de winnaar. De Spigen gaat in ieder geval retour. Nu maar afwachten totdat er een alternatief is dat zo slank is als de Onyx, maar voldoende plat ligt.
De case is ondertussen binnen, het valt me meteen op dat de magsafe ring zelf dus niet magnetisch is.BlackShadow schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:10:
Ik heb het volgende besteld:
Spigen Glas.tR EZ Fit Screen Protector
Spigen Ultra Hybrid Metal Ring MagFit Zero One Case
Zal mijn bevindingen hier posten zodra alles binnen is.
Hij zal dus geen invloed hebben op de s-pen, maar klikt mogelijk toch minder krachtig op de accessoires.
Wat is jullie ervaring daarmee?
net met een vervangend exemplaar in 1 keer gelukt. enkele tipsm0nk schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:25:
[...]
Nu je het zegt, ik heb de gum later gebruikt. Niet direct erop.
-oppervlakte moet recht zijn
-niet met fel licht op de lijm schijnen
-gum pas als laatste gebruiken.
glaasje zit er pieperstrak op! betere protector is er naar mijn mening niet
Hoe bevalt de case? Gebruik de mijne nu caseless, want heb de verzekering erop, maar een mooie dunne case met Magsafe is altijd wel welkom.
hi!
Ja, hij bevalt goed. Is niet zo lomp als hij lijkt. Het klepje/standaard werkt ook goed. Het MagSafe gebeuren heb ik niet kunnen testen omdat ik geen MagSafe houder heb.Aggressor schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:12:
@sjaool hen je de supcase al in gebruik? Bevalt goed of?
Aan de boven- en onderkant bij het scherm steekt het iets uit. Het sluit ook mooi aan op het scherm vind ik.
:strip_exif()/f/image/r7gDC00pVD64JJYyCteeJvKW.jpg?f=fotoalbum_large)
"When you grow up your heart dies"
Als alles in een keer goed gaat wel. Maar een stofje eronder en corrigeren met een plakband oid om het eronder te krijgen lukt al niet meer.stimpyrulez schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:32:
[...]
ziet er niet heel lastig uit al zeg ik het zelf
[YouTube: Galaxy S24 Series: How to apply Screen Protector | Samsung]
Heb het ook besteld en zal wel even kijken hoe lastig het is als ik alles binnen heb
Heb helaas al setje verpest daardoor
Soullancer schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:37:
Wellicht mensen die nog een 24ultra silicone hoesje hebben en kwa kleur willen ruilen?
Ik heb (per ongeluk) dark violet
Peatsmoke schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:36:
[...]
Een pro tip om stof te voorkomen bij het aanbrengen van een screenprotector:
Als je het scherm ontvet hebt, leg je er even een stukje vershoudfolie of huishoudfolie op je schermen haalt die eraf vlak voordat je de folie of het glas aanbrengt.
Die folie is dermate statisch dat hij alle eventuele stof opneemt waardoor je scherm gegarandeerd stofvrij is.
Ga het eens proberen. Wellicht icm op ze kop houden bij monteren
Had al de badkamer geprobeerd zoals ik met glazen protectors doe, die kun je met een stukje tape liften en dan met weer een stukje tape het stofje uit de plaklaag halen. Helaas vind deze protector dat niet leuk
BlackShadow schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:35:
[...]
De case is ondertussen binnen, het valt me meteen op dat de magsafe ring zelf dus niet magnetisch is.
Hij zal dus geen invloed hebben op de s-pen, maar klikt mogelijk toch minder krachtig op de accessoires.

De case is ondertussen binnen, het valt me meteen op dat de magsafe ring zelf dus niet magnetisch is.
[ Voor 22% gewijzigd door BlackShadow op 27-01-2024 11:22 ]
Dit ziet er nice uit! Ik zat zelf te kijken naar wit. Maar zwart heeft ook wel wat... keuze stress
Ik was ook eerst naar de witte variant aan het kijken om zo veel mogelijk van de grijze kleur van de telefoon te zien.kyunikeon schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:11:
[...]
Dit ziet er nice uit! Ik zat zelf te kijken naar wit. Maar zwart heeft ook wel wat... keuze stress
Uiteindelijk deze dan toch maar besteld om te proberen, het afwisselend grijs en zwart van de case komt mooier uit dan ik had verwacht. Lijkt een beetje op printplaat kleur nu ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door BlackShadow op 27-01-2024 11:22 ]
Whitestone Samsung Galaxy S24 Ultra EA (zonder UV lijm) lijkt me niet meer nodig bij een plat scherm?
Hoesjes:
Caseology Athlex
Caseology Nano Pop
Spigen Thin Fit Case
Ringke Onyx
Ben benieuwd, zal fotos plaatsen zodra ik het binnen heb.
Het scherm zou anti-reflectief moeten zijn en ik merk dat met de originele screenprotector erop eigenlijk het effect er van behoorlijk tegenvalt.
Komt het door de screenprotector of is het effect van het anti-reflective van het scherm helemaal niet zo groot?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
die van Samsung zelf vind ik te plat aan de kant van het scherm, heb niet het idee dat deze goed beschermt tegen mensen die hun telefoon minimaal 3x per dag laten vallen zoals ik

[ Voor 28% gewijzigd door Frieda op 27-01-2024 12:36 ]
Heb je al kunnen testen of je SPen het nog goed doet met je hoesje erop? Vraag me dan af of dat bij de andere Spigen magsafe hoesjes ook geldt...BlackShadow schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:02:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 27-01-2024 13:32 ]
Installeren ging trouwens prima.
Maar ik heb niet het idee dat het scherm nu minder last van spiegelingen heeft dan m'n Vivo X80 Pro had.
En inderdaad is hij onder en boven wel perfect qua maat,maar links en rechts zit er zo'n 3mm per kant nog over. Valt mij extreem tegen voor een oem screenprotector. Zelfs cheapass Ali dingen passen nog netter.
Iemand die kan bevestigen dat het scherm zonder de oem protector minder spiegelt?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Review van de screenprotector:HellStorm666 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 14:08:
Ik heb tijdens het uitpakken direct de Samsung anti-spiegel screenprotector toegepast.
Installeren ging trouwens prima.
Maar ik heb niet het idee dat het scherm nu minder last van spiegelingen heeft dan m'n Vivo X80 Pro had
YouTube: Official Anti-Reflecting Screen Protector Review for Samsung Galaxy ...
[ Voor 34% gewijzigd door Nougat op 27-01-2024 15:07 ]
Die heb ik nu op mijn scherm geplakt en ik vind dat geen mooie screenprotector. Je ziet de randen van die screenprotector en komt dus ver weg van de randen. Ook met hoesje aan.
Bij de S23 Ultra was dat dus anders en zag ik de randen niet in mijn hoesje.
En inderdaad: het is een spiegeleffect die screenprotector, meer dan mijn S23 Ultra.
:strip_exif()/f/image/b19v0d9qgKnOZJd243qavpuK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door g86 op 27-01-2024 14:40 ]
Ik heb ook de originele screenprotector er op zitten. Waar ik mij vooral aan erger is dat het best een scherpe rand is als je de edge bar en navigation gestures gebruikt. Had ik bij de S23 ultra edge bar ook en had gehoopt dat dit met een plat scherm minder zou zijn. Helaas zijn de navigation gestures nu ook vanaf de zijkant waardoor het eigenlijk juist erger is.g86 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 14:35:
Wie gebruikt de originele Samsung screenprotector op zijn S24 Ultra?
Die heb ik nu op mijn scherm geplakt en ik vind dat geen mooie screenprotector. Je ziet de randen van die screenprotector en komt dus ver weg van de randen. Ook met hoesje aan.
Bij de S23 Ultra was dat dus anders en zag ik de randen niet in mijn hoesje.
[...]
S-pen doet het net als zonder hoesje.Freshnezz schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:28:
[...]
Heb je al kunnen testen of je SPen het nog goed doet met je hoesje erop? Vraag me dan af of dat bij de andere Spigen magsafe hoesjes ook geldt...
De ring is gewoon metaal en heeft geen enkele invloed.
De vraag is dus of hij op deze manier vast genoeg op accessoires zit....
EDIT:
De ring geeft problemen bij mijn Samsung draadloze lader (EP-P2400T)
[ Voor 8% gewijzigd door BlackShadow op 27-01-2024 15:57 ]
Goed merk, kocht altijd screen protectors van hun. Had er een op mijn iphone 11 pro max, perfecte maat was net alsof er geen op zat. Denk dat alle screenprotectors in het niet vallen bij de anti glare coating van het scherm zelf, maar wellicht dat die nog uitkomen.ocn schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:50:
€10,14 Nillkin CP+ PRO voor Samsung Galaxy S24 Ultra gehard glas
Heb deze nu ook besteld, hopelijk snel binnen.
Hmm, heb de mijne net aangemeld om te retourneren, omdat ik 'm juist te dik vond. Heb vandaag de Spigen Thin Fit Case binnen gekregen, die is dunner zoals de naam al zegt maar vindt 'm ook veel mooier. Binnenkort komt de MagClap ArmorPro Case, die zal nog wat dunner zijn.Ivo NL schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 15:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerste indruk van de Vegan Leather case voor de S24+:
Goede pasvorm, goede grip, knoppen zijn echt heel erg mooi, chique. Niet te dik.
Ik denk wel dat de vegan leather cases de klappen heel goed op zullen vangen.
Android fanboy
Zou kunnen hoor. De ultra is bijna een mm dikker dan de plus. Aan de foto's te zien steken ze wel beiden evenveel uit. Maar goed als de ultra van zichzelf al dikker is, wil je dr niet nog meer aan toevoegenIvo NL schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 15:52:
Misschien anders op de Ultra? Ik vind hem erg dun op de S24+, dunner kan eigenlijk niet
Vreemd, mijn S24 Ultra met originele Samsung screenprotector is meer reflecterend dan mijn S23 Ultra met originele Samsung screenprotector. Ik ben dus helemaal niet tevreden en de randen van de screenprotector komen ook niet tot de randen van het scherm. Dubbel teleurgesteld.Peatsmoke schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 15:12:
De S24 Ultra met folie van Samsung en de S22 Ultra, zonder screensaver naast elkaar. Het witte plafond is bij de 22 duidelijk zichtbaar, dus het is toch antirefecterend.[Afbeelding]
Ik heb Samsung gevraagd mijn screenprotector terug te betalen. 18,90 euro.
Waar ik heel blij mee ben, is dat mijn screenprotector uit 1 geheel bestaat. Op mijn S22 Ultra had ik een ronde gat in het midden van mijn PanzerGlass screenprotector
[ Voor 52% gewijzigd door Van der Berg op 27-01-2024 16:02 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Heb volgens de factuur 20 euro betaald voor de case en 700 voor de s24+.
De Pikata cases zijn wel mooi en dun maar 80 euro heb ik er niet voor over.
Sowieso tot nu toe erg tevreden met het toestel, ik kom van een OnePlus 8T en merk dat de galaxy buds pro 2 en galaxy watch iets meer functionaliteiten beschikbaar hebben nu dat ik ze gekoppeld heb met dit toestel.
Ik heb voor mijn vorige telefoon (iPhone Mini 13) een ESR magsafe autolader in de auto maar het opstaande randje van de beschermhoes voor de camera lensen zorgt ervoor dat het niet helemaal vlak ligt. Telefoon zit er redelijk stevig op, morgen maar even testen met een hobbelige autorit
![]() | ![]() | ![]() |
Waar kan je dit instellen, dat er een screenprotector op zit? Ik zie het ff nieFreaky Max schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:05:
Mijn screenprotector (Jtech) en magsafe beschermhoesje van ESR erop gezet. Screenprotector was makkelijk te bevestigen en geen bubbels. Merk wel dat de vingerprintherkenning minder goed werkt zelfs na aangeven dat er een screenprotector op het scherm zit bij settings.
Ik heb voor mijn vorige telefoon (iPhone Mini 13) een ESR magsafe autolader in de auto maar het opstaande randje van de beschermhoes voor de camera lensen zorgt ervoor dat het niet helemaal vlak ligt. Telefoon zit er redelijk stevig op, morgen maar even testen met een hobbelige autorit![]()
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
De hoesjes halen de scherpe kantjes eraf. Ik heb d'r zelf geen last van.Pixeljunk_NL schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:43:
Ik heb zowel de s24+ als de ultra in mijn handen gehad en mij viel gelijk op dat de ultra een beetje prikte aan de binnenkant van mijn hand. Ik heb in eerste instantie interesse in de Ultra en vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de ultra in een hoesje. Prikt de telefoon dan nog steeds zo of kan dat voorkomen worden door een hoesje?
Als alles bij samsung als een bestelling gedaan hebt; niet.joepiesaus schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 16:17:
Ik vraag me af hoe Samsung de retour verwerkt als de Shield Case niet bevalt voor de s24+.
Heb volgens de factuur 20 euro betaald voor de case en 700 voor de s24+.
De Pikata cases zijn wel mooi en dun maar 80 euro heb ik er niet voor over.
Dan moet je hele bestelling terug als je ook maar iets wil retourneren
Heb ik nog nooit meegemaakt..Soullancer schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:21:
[...]
Als alles bij samsung als een bestelling gedaan hebt; niet.
Dan moet je hele bestelling terug als je ook maar iets wil retourneren
Is bij Zalando ook zo als je kortingscodes hebt gebruikt.
Snap alleen even niet nu de essentie van je toevoeging is
Al heb je het nog nooit meegemaakt, het staat nu overal in de voorwaarden bij de s24 modellen met kortingen dus... ?
Settings -> Display -> Touch sensitivity.Cloclo100 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:42:
[...]
Waar kan je dit instellen, dat er een screenprotector op zit? Ik zie het ff nie
De meeste covers hebben afgeronde hoeken dus dat prikken heb je alleen als je de telefoon naked gebruikt. Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee omdat ik mijn telefoon gewoon in mijn hand laat rusten en ook vaak met twee handen gebruik.Pixeljunk_NL schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:43:
Ik heb zowel de s24+ als de ultra in mijn handen gehad en mij viel gelijk op dat de ultra een beetje prikte aan de binnenkant van mijn hand. Ik heb in eerste instantie interesse in de Ultra en vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de ultra in een hoesje. Prikt de telefoon dan nog steeds zo of kan dat voorkomen worden door een hoesje?
Ik vind de afgeronde hoeken van de S24 en S24 + dus juist weer niet mooi.
Iemand die zijn S24U gebruikt zonder screenprotector en dus zuiver/rechtstreeks op het scherm werkt?
Zou ik ook willen doen, maar ik heb schrik dat het scherm snel vol krasjes staat.
S23U 1 jaar geen screen protector, was nog steeds krasloos. Nu de S24U en wederom geen protector. Ik vind ze altijd vervelende randjes hebben, voelen niet prettig aan en geven altijd mindere beeldkwaliteit.g86 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:11:
De originele Samsung protector voor de S24U is mij zwaar aan het irriteren. Die is veel te smal en dus scherm aan de randen bij swipen.
Iemand die zijn S24U gebruikt zonder screenprotector en dus zuiver/rechtstreeks op het scherm werkt?
Zou ik ook willen doen, maar ik heb schrik dat het scherm snel vol krasjes staat.
Maar wat is krasloos? Zelfs geen haarlijn krasjes? Dus ook geen flinterdunne krasjes te zien?stin00 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:14:
[...]
S23U 1 jaar geen screen protector, was nog steeds krasloos. Nu de S24U en wederom geen protector. Ik vind ze altijd vervelende randjes hebben, voelen niet prettig aan en geven altijd mindere beeldkwaliteit.
Ik steek mijn toestel altijd in mijn rechterzak en in die zak steek ik geen andere dingen. Voor de rest draag ik zorg voor mijn toestel, maar ik heb wel schrik voor krasjes door zand en ander vuiligheid dat in mijn zak terecht komt.
Mijn screenprotector S23U stond wel vol kleine dunne krasjes ... ondanks ik er zorg voor draag. Of ligt dat aan die plastieken screenprotector?
Het ligt er natuurlijk aan hoe je ermee omgaat, maar ik heb op mijn S22 Ultra ook nooit een screen protector gehad, en na 2 jaar is er nog steeds geen enkel krasje (ook niet hele kleine krasjes) te vinden...g86 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:11:
[ Voor 6% gewijzigd door DON PAPA op 27-01-2024 23:28 ]
Hoe ik mijn toestel gebruik, staat hierboven. Dus ik weet niet of dat aansluit bij jou?DON PAPA schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:25:
[...]
Het ligt er natuurlijk aan hoe je ermee omgaat, maar ik heb op mijn S22 Ultra ook nooit een screen protector gehad, en na 2 jaar is er nog steeds geen enkel krasje (ook niet hele kleine krasjes) te vinden...
Ik heb deze gisteren binnen gekregen maar nog niet geïnstalleerd. Het geheel ziet er wel heel mooi en verzorgd uit. Enige waar ik geen rekening mee had gehouden is dat deze screenprotector rondom een zwarte rand heeft. Dat wordt dus goed recht plaatsen.ocn schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:50:
€10,14 Nillkin CP+ PRO voor Samsung Galaxy S24 Ultra gehard glas
Wat deze wel heeft is dat hij helemaal "gelijmd" is en dat zie ik dan wel weer als voordeel.
Ik heb dezelfde ervaring, maar dan met de JETech privacy screen protector voor de S24: https://www.amazon.nl/dp/B0CQ2F6WXCFreaky Max schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:05:
Mijn screenprotector (Jtech) en magsafe beschermhoesje van ESR erop gezet. Screenprotector was makkelijk te bevestigen en geen bubbels. Merk wel dat de vingerprintherkenning minder goed werkt zelfs na aangeven dat er een screenprotector op het scherm zit bij settings.
Makkelijk te installeren, maar helaas werkt de vingerafdrukscanner minder goed.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik heb geen foto gemaakt van de S24 met en zonder protector, dus dat vergelijk kan ik even niet maken en de S23 heb ik niet gehad. Dat de originele protector een belachelijk afwijkende maatvoering heeft en een irritante drempel in je scherm isg86 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 15:58:
[...]
Vreemd, mijn S24 Ultra met originele Samsung screenprotector is meer reflecterend dan mijn S23 Ultra met originele Samsung screenprotector. Ik ben dus helemaal niet tevreden en de randen van de screenprotector komen ook niet tot de randen van het scherm. Dubbel teleurgesteld.
Ik heb Samsung gevraagd mijn screenprotector terug te betalen. 18,90 euro.
Benieuwd of hij 'edge to edge', en hoe de reflectie is. Misschien een fotootje wanneer je hem geplaatst hebt?sjaool schreef op zondag 28 januari 2024 @ 02:26:
[...]
Ik heb deze gisteren binnen gekregen maar nog niet geïnstalleerd. Het geheel ziet er wel heel mooi en verzorgd uit. Enige waar ik geen rekening mee had gehouden is dat deze screenprotector rondom een zwarte rand heeft. Dat wordt dus goed recht plaatsen.
Wat deze wel heeft is dat hij helemaal "gelijmd" is en dat zie ik dan wel weer als voordeel.
Hetzelfde probleem hier. De Samsung schermbeveiliger is smal, echt scherp en oncomfortabel in gebruik. Ik heb al kleine krassen op mijn duimen.[b] Peatsmoke in "[Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires" Peatsmoke wrote on Sunday January 28, 2024 @ 06:38 [/ message]: [/ b]
[...]
I did not take a picture of the S24 with and without a protector, so I cannot make that comparison and I have not had the S23. I agree that the original protector has a ridiculously different dimensions and is an annoying threshold in your screen;).
:strip_exif()/f/image/zFLxNABR5msyqBXLe5XJkeIK.jpg?f=fotoalbum_large)
In vergelijking met de beschermer van vorig jaar voor de S23 Ultra is deze bijna onbruikbaar, hoewel hij beter is in het omgaan met reflecties in vergelijking met andere oplossingen (Whitestone Dome EA).
:strip_exif()/f/image/JVuOhDLtYkAxXFXlmDhXAngT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zOaSI6jdVkMt5LgzvcJuRsHt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MoDgOtkpBohQKK7UZ2alytsE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eGABh3XvlCrYd9wQlYQoFOAF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb hem nog niet geïnstalleerd maar hij past bij precies binnen de randen van de cover die ik heb. Rondom iets van 0.1mm ruimte. Hij dekt wel het hele zichtbare gedeelte van het scherm. De zwarte rand moet dus heel precies aan sluiten. Dat wordt voor mij wel een dingetje.ocn schreef op zondag 28 januari 2024 @ 09:09:
[...]
Benieuwd of hij 'edge to edge', en hoe de reflectie is. Misschien een fotootje wanneer je hem geplaatst hebt?
Ik heb wel twee foto's gemaakt. De ene is zonder de plastic verpakking en de andere met de plastic verpakking eraf. Er is wel een duidelijk verschil in reflectie zichtbaar.
Zonder plastic verpakking.
:strip_exif()/f/image/1cSrwACInsgaTXSnxll3kMNO.jpg?f=fotoalbum_large)
Met plastic verpakking.
:strip_exif()/f/image/M3JFw6IF5ZInEC7CdCIMUOYr.jpg?f=fotoalbum_large)
ESR Air Shield Samsung Galaxy S24 Ultra Hoesje Kickstand Zwart
Ringke Onyx Samsung Galaxy S24 Ultra Hoesje TPU Back Cover Blauw
SUPCASE UB Pro Samsung S24 Ultra Hoesje Full Protect Kickstand Zwart
Iemand tips of betere aanraders?
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 28-01-2024 20:43 ]
Heb ze momenteel allebei liggen maar de spigen thin fit heeft mijn voorkeur, voelt beter, sluit net wat beter aan en is net wat compacter voor mijn gevoel.ChefRopes schreef op zondag 28 januari 2024 @ 19:48:
Is maar net waar je naar op zoek bent in een hoesje. Die Ringke ogyn lijkt heel erg op de Spigen thin fit die ik heb, maar ga je voor zo dun mogelijk, goed beschermd, kickstart etcetera. Zit veel verschil in.
Die plastic folies krassen volgens mij ook erg snel toch?sjaool schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:42:
Review van de Samsung anti-reflective screenprotector.
[YouTube: Samsung Anti-Reflecting Screen Protector Install + Review | Galaxy S24 Ultra]
Ik heb een vergelijkbare set screenprotectors gekocht:sjaool schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:40:
[...]
Ik heb hem nog niet geïnstalleerd maar hij past bij precies binnen de randen van de cover die ik heb. Rondom iets van 0.1mm ruimte. Hij dekt wel het hele zichtbare gedeelte van het scherm. De zwarte rand moet dus heel precies aan sluiten. Dat wordt voor mij wel een dingetje.
Ik heb wel twee foto's gemaakt. De ene is zonder de plastic verpakking en de andere met de plastic verpakking eraf. Er is wel een duidelijk verschil in reflectie zichtbaar.
Zonder plastic verpakking.
[Afbeelding]
Met plastic verpakking.
[Afbeelding]
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
Ik zou wel van Amazon.de kopen dat scheelt enorm met deze protectors!!
https://www.amazon.de/dp/...dt_b_product_details&th=1
Hier zit dus een mooie bracket bij zodat je glaasje precies goed komt te zitten, dit werkt super.
Vingerafdruk werkt ook goed ook al moet je iets harder drukken dan normaal met registreren van de vingerafdrukken, maar als je eenmaal 4 vingers (allemaal dezelfde natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Garrett op 31-01-2024 18:02 ]
I love watercooling
Mijn installatie is helaas finaal mislukt. Zo'n mal is dan toch handig. Ik had hem er recht op zitten en alles leek heel mooi. Zie ik dat er onderaan het scherm toch een vrij lange stofdraad zit. En aangezien ik mij daar dus aan stoor heb ik hem er meteen weer afgehaald. Nu ga ik de Spigen Glas.tR EZ Fit proberen. Die installatie ziet er helemaal eenvoudig uit. Maar stof blijft toch het grootste probleem met deze dingen plaatsen.Garrett schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:08:
[...]
Ik heb een vergelijkbare set screenprotectors gekocht:
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
Hier zit dus een mooie bracket bij zodat je glaasje precies goed komt te zitten, dit werkt super.
Vingerafdruk werkt ook goed ook al moet je iets harder drukken dan normaal met registreren van de vingerafdrukken, maar als je eenmaal 4 vingers (allemaal dezelfde natuurlijk) hebt geprogrammeerd werkt het gewoon goed... "your mileage may vary" natuurlijk
Ik heb echt een hele shitload van die dingen liggen
Zien er exact uit als deze: https://www.ebay.ca/itm/185318069295
I love watercooling
Wat is de conclusie?sjaool schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:42:
Review van de Samsung anti-reflective screenprotector.
[YouTube: Samsung Anti-Reflecting Screen Protector Install + Review | Galaxy S24 Ultra]
Die sticker heb ik tot in den treure gebruikt dus daar lag het helaas niet aan.Garrett schreef op maandag 29 januari 2024 @ 06:21:
Gebruik die dust stickers, dat is super belangrijk!
Ik heb echt een hele shitload van die dingen liggen
Zien er exact uit als deze: https://www.ebay.ca/itm/185318069295
Het was gewoon pech hebben dat er net een stofdraadje onder de protector terecht kwam toen ik hem installeerd. Het glas was echt stofvrij. Nog gecontroleerd met een heldere zaklamp ook. Nou ja, er zijn nieuwe onderweg. Maar ik ben, gezien de verschillende tests, om helemaal geen screenprotector te gaan gebruiken. Ik heb mijn S9 Plus zeker 4 jaar gebruik zonder ook maar een kras op te lopen.
[ Voor 35% gewijzigd door sjaool op 29-01-2024 08:06 ]
Deze is door de Vodafone winkel met een speciaal apparaat geplaatst bij aankoop; ben er tot op heden erg blij mee, weinig reflectie, lijkt goed tegen krassen te kunnen, voelt niet aan als een plastic screenprotector. Wel prijzig, 30 euro incl plaatsing. Geen zwarte rand, komt mooi tot einden van het scherm.
Android fanboy
Hij heeft tweemaal een S24 Ultra liggen, eentje mét de protector en eentje zonder. Vervolgens beweegt ie ze heen en weer en lijkt het erop dat mét de protector erop er meer reflectie zichbaar is.
Leuk, alleen..beide devcies staan uit. Daar hebben we natuurlijk niets aan. Reflectie als je device uitgeschakeld is maakt natuurlijk niets uit. Wellicht is de reflectie minder op het moment dat het beeld aan staat. Maar misschien wel met wat minder kleurweergave. Geen idee, komt helaas niet terug.
Dus conclusie: heel filmpje voor niets opgenomen
Ja verbaas me ook dat die spigen case zo goed zit. Sluit boven en onder ook exact op de micromillimeter aan op m'n screen protector.DM89 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:27:
[...]
Heb ze momenteel allebei liggen maar de spigen thin fit heeft mijn voorkeur, voelt beter, sluit net wat beter aan en is net wat compacter voor mijn gevoel.
[...]
Die plastic folies krassen volgens mij ook erg snel toch?
Krijg binnenkort m'n magclap armorpro binnen. Die zal nog dunner zijn. Denk dat ik m'n spigen dan voor vakanties bewaar, dan heb ik wat meer bescherming nodig. Kwam er wel achter dat ze die armorpro rechtstreeks uit China opsturen, tegenover de prijs die je d'r voor betaald had ik dat niet verwacht.
Maar even rond gekeken en kwam hem nu tegen bij Mediamarkt voor 25 euro: https://www.mediamarkt.nl...e-lichtgroen-1799458.html (Ook voor de Plus)
Gelijk eentje gehaald hier in Ede. Ik weet dat de meningen over deze hoes verdeeld zijn, maar voor wie wil.
doe het altijd in de badkamer - douche heet aan lekker stomen en dan heb je geen stofdeeltjes die ronddwarrelensjaool schreef op maandag 29 januari 2024 @ 01:11:
[...]
Mijn installatie is helaas finaal mislukt. Zo'n mal is dan toch handig. Ik had hem er recht op zitten en alles leek heel mooi. Zie ik dat er onderaan het scherm toch een vrij lange stofdraad zit. En aangezien ik mij daar dus aan stoor heb ik hem er meteen weer afgehaald. Nu ga ik de Spigen Glas.tR EZ Fit proberen. Die installatie ziet er helemaal eenvoudig uit. Maar stof blijft toch het grootste probleem met deze dingen plaatsen.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
:strip_exif()/f/image/pkOl0aSIE9Y1qpIvdwYrIaNd.jpg?f=fotoalbum_large)
Links mijn S24 Ultra 1TB in Titanium Orange en rechts de S24 Ultra 1TB in Titanium Yellow
Net heb ik haar PanzerGlass en hoesje van OtterBox Symmetry geïnstalleerd
[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 29-01-2024 14:10 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Ik heb slechte ervaringen met mijn smartphone in de badkamer. Het heeft mij ooit het scherm van mijn Note 2 gekost.Kees_frl schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:12:
[...]
doe het altijd in de badkamer - douche heet aan lekker stomen en dan heb je geen stofdeeltjes die ronddwarrelen
Maar het zal wel helpen aangezien ik in een oud huis met houten vloer op de eerste verdieping woon. Daar komt best veel stof af ook al houd je het netjes.
Hai! Hoe dik is rand aan de zijkant van de Symmetry?Van der Berg schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:14:
Mijn vrouw heeft vandaag haar nieuwe Galaxy S24 Ultra 1TB ontvangen met accessoires:
[Afbeelding]
Links mijn S24 Ultra 1TB in Titanium Orange en rechts de S24 Ultra 1TB in Titanium Yellow
Net heb ik haar PanzerGlass en hoesje van OtterBox Symmetry geïnstalleerd
Wel bizar dat er nu al zo'n prijsverlaging is voor een 'duur' productcoenox schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:07:
Achteraf een beetje spijt dat ik de Smartview hoes niet mee had besteld bij de early bird korting van de S24 Ultra voor mijn vrouw. Zou dan 30 euro zijn in plaats van 60.
Maar even rond gekeken en kwam hem nu tegen bij Mediamarkt voor 25 euro: https://www.mediamarkt.nl...e-lichtgroen-1799458.html (Ook voor de Plus)
Gelijk eentje gehaald hier in Ede. Ik weet dat de meningen over deze hoes verdeeld zijn, maar voor wie wil.
Toevallig heeft mijn partner Titan Green...
[ Voor 8% gewijzigd door Peatsmoke op 29-01-2024 20:19 ]
Ik heb precies dezelfde ervaring, ook met de S24+ en een Rosso screen protector. Heb bewust de iets duurdere 'Rosso Samsung Galaxy S24 Plus Tempered Glass Fingerprint Case Friendly' gekozen. Heb jij die ook?Kryziek schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:35:
Vandaag de S24+ ontvangen en meteen een Rosso glazen screenprotector erop gedaan. Nu doet de vingerafdrukscanner het gewoon slecht. Registreren was al een uitdaging en in het gebruik moet ik meerdere keren proberen en m'n vinger super plat erop leggen voordat hij accepteert.
Meer mensen met dezelfde ervaring?
Toch lijkt het ook aan mijn droge handen te liggen, want als ik mijn handen vochtig maak of invet dan werkt het wel goed. Ik heb de telefoon alleen niet getest zonder screenprotector, dus weet niet of het aan de telefoon ligt, de screenprotector of aan mijn droge handen
Ja, die idd. Specifiek deze: https://www.gsmpunt.nl/sc...fingerprint-case-friendlypostvoordennis schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:43:
[...]
Ik heb precies dezelfde ervaring, ook met de S24+ en een Rosso screen protector. Heb bewust de iets duurdere 'Rosso Samsung Galaxy S24 Plus Tempered Glass Fingerprint Case Friendly' gekozen. Heb jij die ook?
Toch lijkt het ook aan mijn droge handen te liggen, want als ik mijn handen vochtig maak of invet dan werkt het wel goed. Ik heb de telefoon alleen niet getest zonder screenprotector, dus weet niet of het aan de telefoon ligt, de screenprotector of aan mijn droge handen
Hier dus exact dezelfde ervaring. Met droge vingers een drama, vochtig/vettig doet ie het perfect. Ik wacht nog eventjes op wat andere/meer reviews voordat ik een andere haal. Deze gaat er sowieso af 😁
Ik heb dat ook vaak idd met droge handen. Had ik bij m'n poco nog meer, dus is al iets verbeterd. Blijft toch een minpuntje bij een vingerafdrukscanner achter het scherm lijkt t.postvoordennis schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:43:
[...]
Ik heb precies dezelfde ervaring, ook met de S24+ en een Rosso screen protector. Heb bewust de iets duurdere 'Rosso Samsung Galaxy S24 Plus Tempered Glass Fingerprint Case Friendly' gekozen. Heb jij die ook?
Hij is niet erg dikker dan de smartphone zelf. Ik zal later vanavond proberen om een foto te maken. Ik vind het zelf een zeer mooie hoesje en ook een stukje veiligheidozmanguday schreef op maandag 29 januari 2024 @ 16:55:
[...]
Hai! Hoe dik is rand aan de zijkant van de Symmetry?
Geen prijsverlaging maar de normale prijs voor zo'n cover. Samsung vraagt er gewoon veel teveel voor.Nougat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:10:
[...]
Wel bizar dat er nu al zo'n prijsverlaging is voor een 'duur' product
Mijn vrouw heeft de Titanium Orange. Maar er is geen Samsung hoes in die kleur.Peatsmoke schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:14:
Het is alleen voor bepaalde kleuren en type hoesjes, die kennelijk minder goed lopen dan andere kleuren en types.
Toevallig heeft mijn partner Titan Green...
Balen, want het is wel een hele mooie screenprotector die perfect past en daardoor bijna onzichtbaar is. Als je wat harder drukt dan pakt die hem overigens meestal wel. Ben wel benieuwd of je hier geen last van hebt op de S24+ zonder screenprotector.Kryziek schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:46:
[...]
Ja, die idd. Specifiek deze: https://www.gsmpunt.nl/sc...fingerprint-case-friendly
Hier dus exact dezelfde ervaring. Met droge vingers een drama, vochtig/vettig doet ie het perfect. Ik wacht nog eventjes op wat andere/meer reviews voordat ik een andere haal. Deze gaat er sowieso af 😁
[ Voor 3% gewijzigd door postvoordennis op 29-01-2024 23:03 ]
Per ongeluk eentje voor de s23ultra gekocht maar wel een indruk vd case gekregen...deze is echt extreem dun, alleen bescherming tegen krassen en zit een verhoging voor de lenzen. Wel top om de look and feel te behouden. Je merkt niet dat er een hoesje omheen zit.cassiekai schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:31:
Ik heb een case van Mouse. Zit er strak omheen en ziet er stevig uit. Moet wel zeggen dat hij behoorlijk prijzig is. Morgen krijg ik een case binnen van Memumi. Ben benieuwd of dat wat is.
Ik had overigens ook een screenprotector besteld welke zo'n zwarte rand heeft, wat is het nut van die zwarte rand? Als het goed is valt die exact over de zwarte rand van de telefoon zelf toch?
[ Voor 14% gewijzigd door Sjors81 op 29-01-2024 23:43 ]
Exact, zo doe ik het ook altijd. Geen stof onder mijn screenprotector.Kees_frl schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:12:
[...]
doe het altijd in de badkamer - douche heet aan lekker stomen en dan heb je geen stofdeeltjes die ronddwarrelen
Ja, helaas heeft de S24 dezelfde vingerafdrukscanner als de S23. Mijn ervaring daarmee is ook niet denderend, echt veel slechter dan een 'gewone' scanner zoals op de Fold 5. Ook met vierdubbel gescande duim.ChefRopes schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:51:
[...]
Ik heb dat ook vaak idd met droge handen. Had ik bij m'n poco nog meer, dus is al iets verbeterd. Blijft toch een minpuntje bij een vingerafdrukscanner achter het scherm lijkt t.
Dat is een ding dat mijn Iphone echt beter voor elkaar heeft, Face ID werkt bij mij altijd zonder problemen, in alle omstandigheden.
Er zit er bij mij nu 1 op, maar daar zit een soort laagje op waardoor de screen protector lichter van kleur is dan het scherm.
Ik bestel altijd screenprotectors met een zwarte rand. mooiere afwerking, alsof er geen protector op zit, zekr met case. En geen regenboog effect bij de randen Wat je nog wel eens ziet, wel precies erop plakken, vind zo'm frame tegenwoordig wel echt handig. Ik heb de Whitestonedome AE zonder lijm, top! Vingerprint werkt ook goed! Was van de weel 2 tientjes bij amazon.nl voor 2 stuks met frame.Sjors81 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 23:25:
[...]
Ik had overigens ook een screenprotector besteld welke zo'n zwarte rand heeft, wat is het nut van die zwarte rand? Als het goed is valt die exact over de zwarte rand van de telefoon zelf toch?
DM89 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:22:
[...]
Ik bestel altijd screenprotectors met een zwarte rand. mooiere afwerking, alsof er geen protector op zit, zekr met case. En geen regenboog effect bij de randen Wat je nog wel eens ziet, wel precies erop plakken, vind zo'm frame tegenwoordig wel echt handig. Ik heb de Whitestonedome AE zonder lijm, top! Vingerprint werkt ook goed! Was van de weel 2 tientjes bij amazon.nl voor 2 stuks met frame.
https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_imageKnamix schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:51:
Iemand tips voor een goede screen protector (S24 Ultra)?
Er zit er bij mij nu 1 op, maar daar zit een soort laagje op waardoor de screen protector lichter van kleur is dan het scherm.
Werkt hij ook goed met droge vingers? Ik zit dus ook naar een alternatief van de Rosso te kijkenDM89 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:22:
[...]
Ik bestel altijd screenprotectors met een zwarte rand. mooiere afwerking, alsof er geen protector op zit, zekr met case. En geen regenboog effect bij de randen Wat je nog wel eens ziet, wel precies erop plakken, vind zo'm frame tegenwoordig wel echt handig. Ik heb de Whitestonedome AE zonder lijm, top! Vingerprint werkt ook goed! Was van de weel 2 tientjes bij amazon.nl voor 2 stuks met frame.