Alleen de boven en onderkant... de zijkanten zijn vrij
Dan zal dat een ander hoesje zijn denk ik, heb nog een side profile toegevoegd in mijn vorige post van de pikata site, maar ook daar randen aan de zijkant.Nougat schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:37:
Alleen de boven en onderkant... de zijkanten zijn vrij
De foto's op GSMpunt zijn vd case voor de S23Ultra
De foto's op de website van Pitaka is een andere case:

Das vreemd, als je op hun website op de normale klikt, dan zie je de case voor de S24, klik je daarna weer op de Ultra button, dan zie je hem zonder zij randen.Peatsmoke schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:43:
De foto's op GSMpunt zijn vd case voor de S23Ultra
[Afbeelding]
Bij een review is hij ook zonder zij randen: YouTube: The MUST HAVE case for Samsung S24 Ultra: Pitaka MagEZ 4
[ Voor 14% gewijzigd door Nougat op 24-01-2024 15:58 ]
Bedekt de screen protector van Jetech het volledige scherm? En hoe zit het met het aanbrengen, geen problemen mee gehad?1993jjohan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:50:
[...]
De telefoon en toebehoren is er. Vind het hoesje erg goed staan bij de titanium grijs.
Verder zit er nu de jetech screenprotector van Amazon op. Ziet er tot nu toe netjes uit.
Amazon.de momenteel 42 euro - 10%stimpyrulez schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:34:
[...]
Ik heb deze in januari 2023 gekocht.
Was toen wel 5 euro goedkoper.
Maar bevalt goed.
Met een 65W lader erbij en dan is hij ook supersnel vol.
https://www.amazon.de/dp/...8126711_487805961_TE_item
Bij Amazon.nl kun je een 35% coupon aanvinken, dan kom je op 48,74 uit.BlackShadow schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:27:
[...]
Amazon.de momenteel 42 euro - 10%
https://www.amazon.de/dp/...8126711_487805961_TE_item
Dat klopt, daarom heb ik de Duitse variant gelinkt want daar heb je hem aan 38,44 euro.dutchgio schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:37:
[...]
Bij Amazon.nl kun je een 35% coupon aanvinken, dan kom je op 48,74 uit.
https://www.reddit.com/r/...s_protector_as_requested/
/f/image/hljrD9BTbS06yG133V0EQjky.webp?f=fotoalbum_large)
^Hoe een glas screen protector eruit ziet op de s24 ultra tegenover het normaal en de Iphone met glas screen protector ^
/f/image/hljrD9BTbS06yG133V0EQjky.webp?f=fotoalbum_large)
^Hoe een glas screen protector eruit ziet op de s24 ultra tegenover het normaal en de Iphone met glas screen protector ^
Ik heb wat hoesjes voor de S24+ binnen en gewogen:
Wat ik nergens vind is het gebruik van BPA. Dat heb ik liever niet.
- Nilkin zwart met MagSafe van gsmpunt: 42 gr
- Spigen liquid air 33 gr
- Spigen rugged armor 40gr
- Spigen tough armor 56 gr
- Cheap ass wlons half transparant met MagSafe van gsmpunt: 34gr
- Jetech half transparant MagSafe van Amazon: 34 gr
[ Voor 36% gewijzigd door marteltor op 24-01-2024 19:03 ]
Vandaag de S24+ ontvangen en meteen een Rosso glazen screenprotector erop gedaan. Nu doet de vingerafdrukscanner het gewoon slecht. Registreren was al een uitdaging en in het gebruik moet ik meerdere keren proberen en m'n vinger super plat erop leggen voordat hij accepteert.
Meer mensen met dezelfde ervaring?
Ga je eraan likken dan? 😜marteltor schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:01:
Ik heb wat hoesjes voor de S24+ binnen en gewogen:Ik moet zeggen dat op het eerste oog de jetech er erg goed uit ziet. Het een licht hoesje, met MagSafe, voelt stroef aan en lijkt op de hoeken prima bescherming te bieden.
- Nilkin zwart met MagSafe van gsmpunt: 42 gr
- Spigen liquid air 33 gr
- Spigen rugged armor 40gr
- Spigen tough armor 56 gr
- Cheap ass wlons half transparant met MagSafe van gsmpunt: 34gr
- Jetech half transparant MagSafe van Amazon: 34 gr
Iets vaker je handen was na gebruik 😜
Ik denk dat BPA free alleen op flesjes en babyproducten gebruikt wordt. Nog nooit gezien op hoesje omdat niet als probleem gezien wordt.
Er is een instelling die het scherm gevoeliger maakt voor aanraking, probeer dat eensKryziek schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:35:
Vandaag de S24+ ontvangen en meteen een Rosso glazen screenprotector erop gedaan. Nu doet de vingerafdrukscanner het gewoon slecht. Registreren was al een uitdaging en in het gebruik moet ik meerdere keren proberen en m'n vinger super plat erop leggen voordat hij accepteert.
Het grappige is dat die rosse screenprotectors op gsmpunt hele positieve reviews hebben maar op Amazon slechte...
Lijkt me juist een voordeel, dan kun je de klep helemaal omklappen en nog gewoon foto's maken. Hoef je het niet half te laten hangen.Nougat schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:55:
Trouwens nog een nadeel voor mij van die wallet case... het venstertje wat erin zit dat was bij de S20 Ultra altijd met een transparant venster. Bij deze voor de S24 Ultra zit er gewoon een gat in..
Bedekt wel het hele scherm maar de screenprotector zelf heeft wel zoon zwarte rand. Ben ik niet helemaal weg van. Voorheen deed ik altijd op youtube kijken naar iemand die allemaal screenprotectors uitteste wat die fijn vond. Maar dat was er nu nog niet.AHappyKoalaBear schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:21:
[...]
Bedekt de screen protector van Jetech het volledige scherm? En hoe zit het met het aanbrengen, geen problemen mee gehad?
Om te beginnen ben ik prima tevreden. Maar of ik hierna misschien even kijk wat een ander zou aanraden denk ik wel. Maar wilde toch iets hebben voor nu. Bij mij gaat de plakker van Samsung er af en direct de screenprotector erop. Daarna is de telefoon pas aangezet.
Ik heb mijn Esr hoesje ook binnen, maar helaas de telefoon nog niet.
Hoesje ziet er goed uit en voelt stevig en stroef.
De stand werkt ook goed en de magsafe ook.
Even mijn S22 Ultra erin gedrukt (past een beetje) en met magsafe lader gaat hij goed laden.
Even de s-pen getest en ook bij deze hapert hij soms wel.
Bij wat harder drukken werkte hij wel/beter.
Volgende week eens kijken hoe het met de S24 U werkt.
Hoesje ziet er goed uit en voelt stevig en stroef.
De stand werkt ook goed en de magsafe ook.
Even mijn S22 Ultra erin gedrukt (past een beetje) en met magsafe lader gaat hij goed laden.
Even de s-pen getest en ook bij deze hapert hij soms wel.
Bij wat harder drukken werkte hij wel/beter.
Volgende week eens kijken hoe het met de S24 U werkt.
Ik had begrepen dat je eerst je vingerafdruk moest invoeren en daarna de screenprotector op het scherm moest doen. Maar jij doet het andersom?1993jjohan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:47:
[...]
Bij mij gaat de plakker van Samsung er af en direct de screenprotector erop. Daarna is de telefoon pas aangezet.
vandaag 2 keer een whitestone dome glass protector op mijn s24 proberen te zetten. beide keren werd het scherm niet volledig gedekt met lijm. ik heb altijd deze protector gehad en samsung. Nog nooit dit zo meegemaakt. Contact gezocht met de winkel en hopelijk krijg ik een vervangend exemplaar.
Zijn er meer mensen hier die de white stone dome protector hebben op een s24? is het jullie wel gelukt?
:strip_exif()/f/image/xI2LAHnwvL2ImmGQsDBlUau3.jpg?f=fotoalbum_large)
Zijn er meer mensen hier die de white stone dome protector hebben op een s24? is het jullie wel gelukt?
:strip_exif()/f/image/xI2LAHnwvL2ImmGQsDBlUau3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/un1YXZFWNDMdZlgXu7rsladt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb altijd begrepen dat je het juist erna moet doen. Heb zelfs de tip gekregen om dezelfde vinger er als 2 verschillende vingers in te zetten zodat die hem beter detecteert. (Misschien wel iets minder veilig)Eastend schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:20:
[...]
Ik had begrepen dat je eerst je vingerafdruk moest invoeren en daarna de screenprotector op het scherm moest doen. Maar jij doet het andersom?
Ja daar was ik ook al bang voor, veel goedkope screen protectors worden haastig op de markt gebracht.1993jjohan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:47:
[...]
Bedekt wel het hele scherm maar de screenprotector zelf heeft wel zoon zwarte rand. Ben ik niet helemaal weg van. Voorheen deed ik altijd op youtube kijken naar iemand die allemaal screenprotectors uitteste wat die fijn vond. Maar dat was er nu nog niet.
Om te beginnen ben ik prima tevreden. Maar of ik hierna misschien even kijk wat een ander zou aanraden denk ik wel. Maar wilde toch iets hebben voor nu. Bij mij gaat de plakker van Samsung er af en direct de screenprotector erop. Daarna is de telefoon pas aangezet.
Maar dit lijkt me inderdaad een goede tussenoplossing.
Even een korte ervaring van 2 produkten:
Whitestone EA Glass Samsung Galaxy S24 Ultra Screen Protector 2-Pack
Deze protector laat zich goed en simpel plaatsen. Er zit geen handleiding in de doos en voor de eerste keer moet je dus even op Youtube snuffelen naar hoe het werkt. De bijbehorende alcohol-wipe & microfiber zijn zeer fijn om mee te werken en maken het scherm goed schoon. Met de bijbehorende plastic jig plaats je de protector eigenlijk in 1x goed.
De weerspiegeling is nu wel iets hoger geworden maar het is absoluut niet storend. De protector voelt, voor mij persoonlijk, wel iets gladder aan dat het glas van de telefoon zelf. Zelfs na het plaatsen, kan je de fingerprint-sensor nog goed calibreren en ook de S-Pen werkt nog volledig.
Spigen Liquid Crystal Samsung S24 Ultra Transparent
Dit hoesje is mooi helder en erg strak van pasvorm; advies is om de hoesje even op een iets warmere plek te leggen (bijvoorbeeld een kwartier op je schoot). Hierna kan de telefoon eenvoudig mooi strak geplaatst worden; mijn ervaring is eerst rechtsboven (dus camera-eiland), dan linksboven en daarna de onderzijde tegelijk inschuiven.
Nadeel van dit hoesje is dat je met transparantie dus allerlei extra / valse lijnen en vertekening ziet; zo lijkt het soms erop alsof de USB-uitsparing niet recht loopt. Of dat het erop lijkt dat bij bepaalde lichtinval het scherm niet "recht" omklemd wordt. En ander klein nadeel is dat het hoesje vrij glad is; je kan je telefoon lastig schuin ergens tegenaan zetten.
:strip_exif()/f/image/CKmpazD8G8eWvswT2GsyiTaU.jpg?f=fotoalbum_medium)
Ik heb in dit topic al enkele keren gezegd: het is een tijdelijke oplossing totdat er ergens een flinterdunne & 100% transparante case te vinden is; ben er zeker niet ontevreden voor dit geld.
Whitestone EA Glass Samsung Galaxy S24 Ultra Screen Protector 2-Pack
Deze protector laat zich goed en simpel plaatsen. Er zit geen handleiding in de doos en voor de eerste keer moet je dus even op Youtube snuffelen naar hoe het werkt. De bijbehorende alcohol-wipe & microfiber zijn zeer fijn om mee te werken en maken het scherm goed schoon. Met de bijbehorende plastic jig plaats je de protector eigenlijk in 1x goed.
De weerspiegeling is nu wel iets hoger geworden maar het is absoluut niet storend. De protector voelt, voor mij persoonlijk, wel iets gladder aan dat het glas van de telefoon zelf. Zelfs na het plaatsen, kan je de fingerprint-sensor nog goed calibreren en ook de S-Pen werkt nog volledig.
Spigen Liquid Crystal Samsung S24 Ultra Transparent
Dit hoesje is mooi helder en erg strak van pasvorm; advies is om de hoesje even op een iets warmere plek te leggen (bijvoorbeeld een kwartier op je schoot). Hierna kan de telefoon eenvoudig mooi strak geplaatst worden; mijn ervaring is eerst rechtsboven (dus camera-eiland), dan linksboven en daarna de onderzijde tegelijk inschuiven.
Nadeel van dit hoesje is dat je met transparantie dus allerlei extra / valse lijnen en vertekening ziet; zo lijkt het soms erop alsof de USB-uitsparing niet recht loopt. Of dat het erop lijkt dat bij bepaalde lichtinval het scherm niet "recht" omklemd wordt. En ander klein nadeel is dat het hoesje vrij glad is; je kan je telefoon lastig schuin ergens tegenaan zetten.
:strip_exif()/f/image/CKmpazD8G8eWvswT2GsyiTaU.jpg?f=fotoalbum_medium)
Ik heb in dit topic al enkele keren gezegd: het is een tijdelijke oplossing totdat er ergens een flinterdunne & 100% transparante case te vinden is; ben er zeker niet ontevreden voor dit geld.
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 25-01-2024 10:40 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja hier, ook liep bij mij het vloeistof niet lekker door. Moest dat echt met de hand aandrukken. Als ik los liet liep het weer terug, heb toen op dat stukje druk gehouden en de uv lamp erop gezet. Toen zat ie vast en kon ik de rest belichten. Veel meer gedoe dan de laatste keer..harrybeuker schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:39:
vandaag 2 keer een whitestone dome glass protector op mijn s24 proberen te zetten. beide keren werd het scherm niet volledig gedekt met lijm. ik heb altijd deze protector gehad en samsung. Nog nooit dit zo meegemaakt. Contact gezocht met de winkel en hopelijk krijg ik een vervangend exemplaar.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Als ik het zo lees dan lijkt het wel alsof het scherm dan niet waterpas heeft gelegen.m0nk schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:05:
[...]
Ja hier, ook liep bij mij het vloeistof niet lekker door. Moest dat echt met de hand aandrukken. Als ik los liet liep het weer terug, heb toen op dat stukje druk gehouden en de uv lamp erop gezet. Toen zat ie vast en kon ik de rest belichten. Veel meer gedoe dan de laatste keer..
Dat is wel een voorwaarde, omdat vloeistof altijd door de zwaartekracht het laagste punt opzoekt.
In de instellingen - beveiliging en privacy - biometrie - vingerafdrukken - over vingerafdrukken, staat gebruik geen schermafdekking bij het registreren van vingerafdrukken.1993jjohan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:49:
[...]
Ik heb altijd begrepen dat je het juist erna moet doen. Heb zelfs de tip gekregen om dezelfde vinger er als 2 verschillende vingers in te zetten zodat die hem beter detecteert. (Misschien wel iets minder veilig)
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
De galaxy S24 ultra besteld en uiteindelijk mijn 5de Galaxy telefoon.
Nooit een screen protector gehad, maar ben het nu wel aan het overwegen.
heeft het een grote meerwaarde of eerder nadeliger op andere vlakken?
Welke zouden jullie aanraden? Kwaliteit belangrijker dan prijs voor mij.
Nee die aanname klopt niet. De vloeistof bleef in een geheel bij elkaar zeg maar. Ook nadat de screenprotector erop ging spreidde het niet goed vanzelf uit, ook niet met druk en heen en weer bewegen van het frame. Ik heb regelmatig deze screenprotectors geplaatst maar dit was echt anders..indofk schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:28:
[...]
Als ik het zo lees dan lijkt het wel alsof het scherm dan niet waterpas heeft gelegen.
Dat is wel een voorwaarde, omdat vloeistof altijd door de zwaartekracht het laagste punt opzoekt.
Ik gebruik zelf al jaren geen screen protectors meer en dat gaat goed. Maar het hangt er zeer van af hoe je met spullen omgaat. Als je wat onvoorzichtig aangelegd bent of meerdere spullen in je zak bewaard met je telefoon dan zou ik er wel eentje op plakkenDaRuDa schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:22:
De galaxy S24 ultra besteld en uiteindelijk mijn 5de Galaxy telefoon.
Voor mij zijn de nadelen: er zelf perfect op plakken is pittig (zonder stofjes/veegjes), vingerafdruk wil nog wel eens minder goed registreren, extra laag maakt het scherm minder mooi, de plastic protectors voelen niet fijn aan.
Op mijn S24 Ultra heb ik nu de combinatie Spigen Ultra Hybrid Case & Spigen Glas.tR EZ Fit erop zitten. Ziet er prima uit en de screenprotector laat zich gemakkelijk erop zetten. Tot nu toe geen problemen met aanraak of vingerafdruk.
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
Wat zijn jullie ervaringen met de UAG Monarch Pro cases? Ik zit te twijfelen om deze te bestellen, maar aangezien hij 'onmeunig' prijzig is ben ik benieuwd naar de ervaringen. Indien positief; wat is de go-to plek om deze te bestellen?
Gaat om deze case;
https://www.urbanarmorgea...es-galaxy-s24-ultra-case/
Gaat om deze case;
Nog meer mensen hier die een Samsung grip case hebben?
Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik haal steeds m'n vingers open als ik de "grip" weer uit het slotje wil trekken. Ben ik gewoon onhandig of is hier een trucje voor?
Case bevalt verder overigens prima
Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik haal steeds m'n vingers open als ik de "grip" weer uit het slotje wil trekken. Ben ik gewoon onhandig of is hier een trucje voor?
Case bevalt verder overigens prima
heb jij de gum er als laatste opgelegd toen alles was uitgelekt of gelijk al op het glaasje en toen laten zakken? daar gaan verschillende filmpjes van rond. Ik krijg van gsmpunt 2 nieuwe dus dat is heel erg netjesm0nk schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:05:
[...]
Ja hier, ook liep bij mij het vloeistof niet lekker door. Moest dat echt met de hand aandrukken. Als ik los liet liep het weer terug, heb toen op dat stukje druk gehouden en de uv lamp erop gezet. Toen zat ie vast en kon ik de rest belichten. Veel meer gedoe dan de laatste keer..
ik heb morgen weer 2 kansen
Dit is een oudere versie, de UAG Pathfinder voor de S20FE. Ben er tevreden over.Gieterse schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:19:
Wat zijn jullie ervaringen met de UAG Monarch Pro cases? Ik zit te twijfelen om deze te bestellen, maar aangezien hij 'onmeunig' prijzig is ben ik benieuwd naar de ervaringen. Indien positief; wat is de go-to plek om deze te bestellen?
Gaat om deze case;
:strip_exif()/f/image/rF17ixU9buGvRZXzX4DLogIJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Het heeft een goede grip en voelt niet "bulky" (voor mij dan)
:strip_exif()/f/image/xAs97CZ2p9pauifA8Zi40Ulc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/niAmq0l84K4etK7he33kAzIl.jpg?f=fotoalbum_large)
De enige reden dat ik deze keer niet voor een UAG ben gegaan is omdat ik een iets zachtere binnenkant wil omdat de huidige telefoons een glazen achterkant hebben. Maar dat ben ik. Als je je daar geen zorgen over maakt zou ik zeggen gaan met die banaan.
Via GSMpunt is ie iig goedkoper dan op de UAG website...
Wellicht mensen die nog een 24ultra silicone hoesje hebben en kwa kleur willen ruilen?
Ik heb (per ongeluk) dark violet
Ik heb (per ongeluk) dark violet
Gelijk erop gelegd zoals op een instructie filmpje. Heb een ultra.harrybeuker schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:11:
[...]
heb jij de gum er als laatste opgelegd toen alles was uitgelekt of gelijk al op het glaasje en toen laten zakken? daar gaan verschillende filmpjes van rond. Ik krijg van gsmpunt 2 nieuwe dus dat is heel erg netjes
ik heb morgen weer 2 kansen. Ook een s24 toevallig? of een + of ultra?
Een pro tip om stof te voorkomen bij het aanbrengen van een screenprotector:stin00 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:10:
[...]
Ik gebruik zelf al jaren geen screen protectors meer en dat gaat goed. Maar het hangt er zeer van af hoe je met spullen omgaat. Als je wat onvoorzichtig aangelegd bent of meerdere spullen in je zak bewaard met je telefoon dan zou ik er wel eentje op plakken
Voor mij zijn de nadelen: er zelf perfect op plakken is pittig (zonder stofjes/veegjes), vingerafdruk wil nog wel eens minder goed registreren, extra laag maakt het scherm minder mooi, de plastic protectors voelen niet fijn aan.
Als je het scherm ontvet hebt, leg je er even een stukje vershoudfolie of huishoudfolie op je schermen haalt die eraf vlak voordat je de folie of het glas aanbrengt.
Die folie is dermate statisch dat hij alle eventuele stof opneemt waardoor je scherm gegarandeerd stofvrij is.
Is de achterkant niet te glad ? Met andere woorden : heb je grop op bijv. het midden van de case ?Chinoto88 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:47:
Op mijn S24 Ultra heb ik nu de combinatie Spigen Ultra Hybrid Case & Spigen Glas.tR EZ Fit erop zitten. Ziet er prima uit en de screenprotector laat zich gemakkelijk erop zetten. Tot nu toe geen problemen met aanraak of vingerafdruk.
Ik had zoiets voor mijn s22 Ultra, maar voelde achteraan heel glad, zeker ten opzichte van de zijkanten die zeer soepel waren.
Hij is binnen de OtterBox Symmetry case voor de S24 Ultra en PanzerGlass van gehard glas.
Ik hem zelf geplakt.
Mijn vrouw heeft dezelfde hoesje ontvangen met screenprotector voor S24 Ultra
:strip_exif()/f/image/k9RX5C29IQH4D84oL9elC0Fr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hem zelf geplakt.
Mijn vrouw heeft dezelfde hoesje ontvangen met screenprotector voor S24 Ultra
:strip_exif()/f/image/k9RX5C29IQH4D84oL9elC0Fr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3mT8nI7dmUa54bfDgG6ipFzr.jpg?f=fotoalbum_large)
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Naar mijn gevoel voelen zowel de zij- als achterkant hetzelfde aan qua gladheid. Het is "smooth" maar er zit wel enigzins wat grip op. Voor mij is dat niet echt een issue ofzo gezien de grootte van het toestel hou ik toch altijd mijn pink eronderandrevano schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:40:
[...]
Is de achterkant niet te glad ? Met andere woorden : heb je grop op bijv. het midden van de case ?
Ik had zoiets voor mijn s22 Ultra, maar voelde achteraan heel glad, zeker ten opzichte van de zijkanten die zeer soepel waren.
volgens mij moet dat dus niet. Heb je het filmpje van whitestone gezien?m0nk schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:29:
[...]
Gelijk erop gelegd zoals op een instructie filmpje. Heb een ultra.
ik vermoed dat daardoor de lijm niet overal komt. Ik ga dit morgen nogmaals testen
Die screenprotector heb ik ook. Spiegelt wel erg en is een vingerafdruk magneet. Verder prima te installeren.Chinoto88 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:47:
Nu je het zegt, ik heb de gum later gebruikt. Niet direct erop.harrybeuker schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:37:
[...]
volgens mij moet dat dus niet. Heb je het filmpje van whitestone gezien?
[YouTube: Whitestone Domeglass for S24 series Installation]
ik vermoed dat daardoor de lijm niet overal komt. Ik ga dit morgen nogmaals testen
Het spiegelen klopt inderdaad maar dat had ik ook verwacht. Wat betreft vingerafdrukken heb ik daar totaal geen last van. Ook nu na 1,5 dag vrijwel niks te zien op de screenprotector.Akemi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:14:
[...]
Die screenprotector heb ik ook. Spiegelt wel erg en is een vingerafdruk magneet. Verder prima te installeren.
Erg mooi hoesje.1993jjohan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:50:
[...]
De telefoon en toebehoren is er. Vind het hoesje erg goed staan bij de titanium grijs.
Verder zit er nu de jetech screenprotector van Amazon op. Ziet er tot nu toe netjes uit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Welke is dit ?
Afgaande op de reacties hier ging ik er van uit dat Magsafe hoesjes alleen voor problemen zorgen wanneer ze aan houder of lader hangen, maar met mijn ESR hoesje reageert ie ook al niet goed wanneer die nergens aan hangt
Gaat om de 24U Ultra Boost Flickstand Case van ESR
https://www.esrgear.com/p...flickstand-case-halolock/
Iemand een aanrader voor een MagSafe case die wel redelijk werkt?

Mmm dat zou kak zijn.Freshnezz schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:52:
Afgaande op de reacties hier ging ik er van uit dat Magsafe hoesjes alleen voor problemen zorgen wanneer ze aan houder of lader hangen, maar met mijn ESR hoesje reageert ie ook al niet goed wanneer die nergens aan hangt
![]()
![]()
![]()
Heb dit hoesje ook in huis liggen.
De vraag is wel hoe vaak je het pennetje gebruikt?
Ik gebruik hem sporadisch (mijn dochter vaker dan ik op mijn S22 U om te tekenen).
Hmm, twijfel dan ook voor een MagSafe. Heb nu de Vegan Leather van Samsung maar vindt 'm te dik aan de achterkant. Wellicht dan toch maar voor de Spigen Thin Fit Case.Freshnezz schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:52:
![]()
![]()
![]()
En als je iets harder drukt met het pennetje?ChefRopes schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:55:
[...]
Hmm, twijfel dan ook voor een MagSafe. Heb nu de Vegan Leather van Samsung maar vindt 'm te dik aan de achterkant. Wellicht dan toch maar voor de Spigen Thin Fit Case.
Had mijn S22 in de case gedrukt (past een soort van net er in, maar zeker niet goed) en die had ook wel wat last.
Maar merkte wel dat als ik wat harder drukte dat het beter ging werken.
Oh nee, heeft niets met het pennetje te maken. Aan de binnenkant van de case zit een laagje stof op z'n rug. Dat maakt 'm sowieso al dikker. En verder is ie aan de achterkant helemaal gelijk, dus hebben ze 'm wel dikker moeten maken om de camera's goed te beveiligen tegen schade.stimpyrulez schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:57:
[...]
En als je iets harder drukt met het pennetje?
Had mijn S22 in de case gedrukt (past een soort van net er in, maar zeker niet goed) en die had ook wel wat last.
https://flolab.io/product...or?variant=43592983412887
Dit is volgens mij de beste screen protector verkrijgbaar. Glas, geen film. 3D Infinity Edge-to-Edge Design. Anti-reflective. Helaas alleen via hun site uit de USA verkrijgbaar voor 60 USD incl verzendkosten 😆
Dit is volgens mij de beste screen protector verkrijgbaar. Glas, geen film. 3D Infinity Edge-to-Edge Design. Anti-reflective. Helaas alleen via hun site uit de USA verkrijgbaar voor 60 USD incl verzendkosten 😆
En doe het in een vochtige ruimte (badkamer), daar is er namelijk geen of veel minder stof door de vochtigheid.Peatsmoke schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:36:
[...]
Een pro tip om stof te voorkomen bij het aanbrengen van een screenprotector:
Als je het scherm ontvet hebt, leg je er even een stukje vershoudfolie of huishoudfolie op je schermen haalt die eraf vlak voordat je de folie of het glas aanbrengt.
Die folie is dermate statisch dat hij alle eventuele stof opneemt waardoor je scherm gegarandeerd stofvrij is.
Mja nou ben niet echt van plan een kras in mn scherm te drukken ofzostimpyrulez schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:57:
[...]
En als je iets harder drukt met het pennetje?
Hoesje gaat terug, ik gebruik de SPen niet supervaak maar de keren dat ik hem gebruik wil ik wel dat ie het gewoon goed doet.
Of is dit iets wat bij alle MagSafe hoesjes speelt?
Zag deze net.ChefRopes schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:55:
[...]
Hmm, twijfel dan ook voor een MagSafe. Heb nu de Vegan Leather van Samsung maar vindt 'm te dik aan de achterkant. Wellicht dan toch maar voor de Spigen Thin Fit Case.
Kevlar hoesje en dun en super licht.
Is die Samsung Shield een hardcase? Of zit er siliconen overheen?ozmanguday schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:48:
Hier is de ArmadilloTek CaseBorne V. Voelt stevig, goed in hand. Wel wat bulky (maar dat heb ik er voorover):
Zachte padding aan de binnenkant:
[Afbeelding]
Zelfs de camera bescherming is van zacht materiaal.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb ook de Samsung Shield, maar die is duidelijk minder en gaat misschien retour.
Niet super hard, beetje flex. Was er niet 1,2,3 af te krijgen.Frieda schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:11:
[...]
Is die Samsung Shield een hardcase? Of zit er siliconen overheen?
:strip_exif()/f/image/OK6gsKq9nAvZL2loqeD5jPuM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yww89mWm6s4VZjGflwEmlJeY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mNAkr2NVRSnjqEWvgA8HBOxH.jpg?f=fotoalbum_large)
Voelt niet grippy genoeg (voor mij dan).
Thanks voor de foto's!ozmanguday schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:28:
[...]
Niet super hard, beetje flex. Was er niet 1,2,3 af te krijgen. [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voelt niet grippy genoeg (voor mij dan).
Ik twijfelde heel erg tussen deze en de grip case, ik ben dus zelf niet echt overtuigd van de grip case nu ik hem heb. Ik zoek eigenlijk een TPU met siliconen bumpercase in een leuk kleurtje, maar die heb ik nog nergens gezien, deze voldoet daar ook niet echt aan dus!
Ik dacht deze zoals de naam zegt wat "shield" zou zijn maar voor mij nietFrieda schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:37:
[...]
Thanks voor de foto's!![]()
Ik twijfelde heel erg tussen deze en de grip case, ik ben dus zelf niet echt overtuigd van de grip case nu ik hem heb. Ik zoek eigenlijk een TPU met siliconen bumpercase in een leuk kleurtje, maar die heb ik nog nergens gezien, deze voldoet daar ook niet echt aan dus!

Spigen zou kunnen, maar die zijn beperkt met kleuren. Je zou ook een naar Dbrand kunnen kijken: daar kun je zelf je achterkant kleur/patroon kiezen....
Dankjewel voor de tip, ik ga van het weekend eens uitgebreid rondkijken naar een alternatief hoesje!ozmanguday schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:49:
[...]
Ik dacht deze zoals de naam zegt wat "shield" zou zijn maar voor mij niet"shield" genoeg.
Spigen zou kunnen, maar die zijn beperkt met kleuren. Je zou ook een naar Dbrand kunnen kijken: daar kun je zelf je achterkant kleur/patroon kiezen....
WSKEN For Samsung Galaxy S24 Ultra 5G Screen Protector, Full Coverage Screen 2.5D Edge 10s HD Tempered Glass Film with Dust Clean Installation House 2 Pieces https://amzn.eu/d/aCKzxup
In de foto's staat anti glare. Daarnaast is hij edge to edge. Iemand die nog een screen protector zoekt en deze wil proberen?😄
In de foto's staat anti glare. Daarnaast is hij edge to edge. Iemand die nog een screen protector zoekt en deze wil proberen?😄
[quote]ozmanguday schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:30:
Zo, die zijn binnen, smullen
maar...
Hoe lang moeten wachten op de Caseborn case?
Zo, die zijn binnen, smullen
Oh nice, thx voor de tip. Ga die ook eens bekijken. Ben dan wel benieuwd of de magsafe daar wel goed genoeg werkt met de s pen.stimpyrulez schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:46:
[...]
Zag deze net.
Kevlar hoesje en dun en super licht.
[YouTube: This is the MOST SLEPT ON Case for Samsung S24 Ultra: Benks Armor Series]
Bijna een week. De 19de besteld via Amazon USA.cassiekai schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:37:
[quote]ozmanguday schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:30:
Zo, die zijn binnen, smullenmaar...
Hier een filmpje dat handig kan zijn om je vingerafdruk te registreren.1993jjohan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:49:
[...]
Ik heb altijd begrepen dat je het juist erna moet doen. Heb zelfs de tip gekregen om dezelfde vinger er als 2 verschillende vingers in te zetten zodat die hem beter detecteert. (Misschien wel iets minder veilig)
"When you grow up your heart dies"
Hier geen problemen met mijn ringke fusion magsafe hoesje, alleen als je er accessoires achter hangt hapert de s pen. Mocht je gebruik willen maken van een wallet en gebruik je veel de s pen dan kun je inderdaad beter voor een ander hoesje gaan.Freshnezz schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:39:
[...]
Mja nou ben niet echt van plan een kras in mn scherm te drukken ofzo![]()
Hoesje gaat terug, ik gebruik de SPen niet supervaak maar de keren dat ik hem gebruik wil ik wel dat ie het gewoon goed doet.
Of is dit iets wat bij alle MagSafe hoesjes speelt?
Heeft die Clear Case van Samsung (GP-FPS921SAATW) nou eigenlijk opstaande randjes bij het scherm en camera?
Ik twijfel dus de originele Samsung cover of de Spigen Liquid Crystal Case voor mijn Marble Grey S24.
Ben altijd wel zuinig, dus hoef niet die volledige MagSafe etc. (hoop ik).
Ik twijfel dus de originele Samsung cover of de Spigen Liquid Crystal Case voor mijn Marble Grey S24.
Ben altijd wel zuinig, dus hoef niet die volledige MagSafe etc. (hoop ik).
Wel een mooi hoesje, Maar laat het geen krassen op de behuzing/frame achter van de telefoon?ozmanguday schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:48:
Hier is de ArmadilloTek CaseBorne V. Voelt stevig, goed in hand. Wel wat bulky (maar dat heb ik er voorover):
Zachte padding aan de binnenkant:
[Afbeelding]
Zelfs de camera bescherming is van zacht materiaal.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb ook de Samsung Shield, maar die is duidelijk minder en gaat misschien retour.
Ik heb ooit deze gehad.
https://www.amazon.com/gp/product/B08QQK4F1Q/
Deze moest je eerst in een soort frame doen. (hard plastic)
Na een aantal maanden had ik allemaal beschadigingen op mijn telefoon ....
Hier baalde ik zo van
Beschadigingen? Ik heb het hoesje pas gisteren uitgepakt en kan dus niet echt een terugkoppeling geven. De oranje padding voelt fijn en zacht wat terug veert (wel bijna niet te merken). Het zwarte gedeelte rond de cameralenzen is ook zacht materiaal.Aggressor schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:02:
[...]
Wel een mooi hoesje, Maar laat het geen krassen op de behuzing/frame achter van de telefoon?
Ik heb ooit deze gehad.
Hier baalde ik zo van
Het frame zelf is wel hard plastic.
Ja dat is al een no go voor mij.ozmanguday schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:35:
[...]
Beschadigingen? Ik heb het hoesje pas gisteren uitgepakt en kan dus niet echt een terugkoppeling geven. De oranje padding voelt fijn en zacht wat terug veert (wel bijna niet te merken). Het zwarte gedeelte rond de cameralenzen is ook zacht materiaal.
Het frame zelf is wel hard plastic.
Na een tijdje had ik beschadigen op het toestel frame door de frame van de hoes.
Hoe zit dat met importkosten?ozmanguday schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:41:
[...]
Bijna een week. De 19de besteld via Amazon USA.
Was allemaal inbegrepen:
Item(s) Subtotal: USD 26.00
Shipping & Handling: USD 17.67 (heb zelf voor snelle levering gekozen dus was wat meer...)
-----
Total before tax: USD 43.67
Estimated tax to be collected: USD 9.17
-----
Grand Total: USD 52.84
Payment Grand Total: EUR 49,41
Item(s) Subtotal: USD 26.00
Shipping & Handling: USD 17.67 (heb zelf voor snelle levering gekozen dus was wat meer...)
-----
Total before tax: USD 43.67
Estimated tax to be collected: USD 9.17
-----
Grand Total: USD 52.84
Payment Grand Total: EUR 49,41
Niet bij stilgestaan. Wat zacht rubber in de frame zou idd wel beter geweest zijn.Aggressor schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:38:
[...]
Ja dat is al een no go voor mij.
Na een tijdje had ik beschadigen op het toestel frame door de frame van de hoes.
Bezig geweest met bijbestelde anti reflectie screenprotector van Samsung.
Wat een ongelooflijk waardeloos product. Installeren vergt studie en vrijwel zeker verkeerd genummerde onderdelen. Daarnaast zeker 3mm te smal voor scherm.
Advies: niet aanschaffen!
Wat een ongelooflijk waardeloos product. Installeren vergt studie en vrijwel zeker verkeerd genummerde onderdelen. Daarnaast zeker 3mm te smal voor scherm.
Copyright and left by SED...
Ja idd… daarom.ozmanguday schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:46:
[...]
Niet bij stilgestaan. Wat zacht rubber in de frame zou idd wel beter geweest zijn.
In het begin zal ie niks merken…ik had vooral beschadigingen waar het frame van de case afloopt.
De otterbox defender vind ik ook een mooie case, maar deze heeft ook weer een frame.
Ik zit te kijken naar een Galaxy Watch6 Classic en ik kan deze via de member store krijgen voor 192 euro, nu vraag ik me af of er misschien een beter moment is om dit te kopen? Misschien zijn er vaste promo's, in juli/augustus zou de volgende release blijkbaar uitkomen maar weet niet of dat het wachten waard gaat zijn
de Classic 47mm?Marlinc schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:47:
Ik zit te kijken naar een Galaxy Watch6 Classic en ik kan deze via de member store krijgen voor 192 euro, nu vraag ik me af of er misschien een beter moment is om dit te kopen? Misschien zijn er vaste promo's, in juli/augustus zou de volgende release blijkbaar uitkomen maar weet niet of dat het wachten waard gaat zijn
192 euro is zonder bandje... komt nog wel een bandje bij toch
Je kan hem ook niet los bestellen zonder bandje volgens mij
Ja.. dat vond ik dus nogal interessant.. Ik had hem gekozen met een ander bandje dat goedkoper was die beschikbaar was. Toen gaf de site in het mandje aan dat die niet beschikbaar was en hem moest weghalen, en toen was de prijs opeens een stuk lager. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik hem beste, hebben ze uberhaupt verpakkingen zonder bandje?Aggressor schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:47:
[...]
de Classic 47mm?
192 euro is zonder bandje... komt nog wel een bandje bij toch
Je kan hem ook niet los bestellen zonder bandje volgens mij
Ik krijg die 192 enkel te zien zonder bandje, maar je kan niet bestellen zonder een bandje erbij.Marlinc schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:54:
[...]
Ja.. dat vond ik dus nogal interessant.. Ik had hem gekozen met een ander bandje dat goedkoper was die beschikbaar was. Toen gaf de site in het mandje aan dat die niet beschikbaar was en hem moest weghalen, en toen was de prijs opeens een stuk lager. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik hem beste, hebben ze uberhaupt verpakkingen zonder bandje?
Tenzij jij een bandje had gevonden waarbij het wel mogelijk was?
De nieuwe komt doorgaans in de zomer inderdaad.Marlinc schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:47:
Destijds was de watch 6 classic 47mm voor 314,- te bestellen in een promotie, exclusief nog 70,- cashback achteraf.
De early bird/launch promoties zijn altijd erg gunstig, net als bij de S24 preorders.
Geen idee of er merkbare verbeteringen aan zitten te komen, de smartwatch is niet heel erg innoverend.
En anders kun je waarschijnlijk de watch 6 verkopen en goedkoop upgraden.
In het plaatje is denk ik al te zien.. dat die waarschijnlijk toch zonder band komt (zou ook logisch zijn) maar ik kan het zo wel bestellen lijkt het, ik kan gewoon betalen als ik wil.Reem0nN schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:02:
[...]
Ik krijg die 192 enkel te zien zonder bandje, maar je kan niet bestellen zonder een bandje erbij.
Tenzij jij een bandje had gevonden waarbij het wel mogelijk was?
:fill(white):strip_exif()/f/image/z7R9FV3RT2ccNF1INQuMzPts.png?f=user_large)
Best gek, welk bandje had je geselecteerd als ik vragen mag?Marlinc schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:04:
[...]
In het plaatje is denk ik al te zien.. dat die waarschijnlijk toch zonder band komt (zou ook logisch zijn) maar ik kan het zo wel bestellen lijkt het, ik kan gewoon betalen als ik wil.[Afbeelding]
Zijn er mensen met tips qua hoesje voor de reguliere S24?
Heb het liefst er een met een vakje voor 2 pasjes maar zou een mooi strak vlak hoesje ook kunnen overwegen. Wil het liefst de allerhoogste kwaliteit.
Heb het liefst er een met een vakje voor 2 pasjes maar zou een mooi strak vlak hoesje ook kunnen overwegen. Wil het liefst de allerhoogste kwaliteit.
Hoe kijken jullie tegen de Monarch Pro van UAG aan? Deze heb ik er sinds vanochtend om zitten. Hij is echt groot, maar ligt super in de hand en heb het idee dat dit een goede bescherming biedt. Heb ooit eens krassen op mijn iPhone XS gekregen door harde kunststof hoesjes, wil dit niet weer hebben want dat is echt zonde. Verwachten jullie dergelijke problemen bij de UAG?Aggressor schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:02:
[...]
Wel een mooi hoesje, Maar laat het geen krassen op de behuzing/frame achter van de telefoon?
Ik heb ooit deze gehad.
Hier baalde ik zo van
/f/image/I6cZuT2geuFtEWxsIFGrY6jo.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/jxLtBRWZEISfJtM20XmYtIZ5.webp?f=fotoalbum_large)
Ik heb een officiële hoesje van Samsung, de vegan leather. Persoonlijk vind ik het een aanrader om te overwegen. Met pasjes e.d. krijg je sneller krassen op het scherm.buzz schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:45:
Zijn er mensen met tips qua hoesje voor de reguliere S24?
[ Voor 6% gewijzigd door Dave92a op 26-01-2024 13:07 ]
Dit was met de fabric band (de niet slim) welke Samsung aanraad voor slapen, deze zou beschikbaar moeten zijn in het zwart volgens de site.Reem0nN schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:06:
[...]
Best gek, welk bandje had je geselecteerd als ik vragen mag?
Moet zeggen de screenprotector van spigen is deze keer voor het eerst in jaren echt waardeloos op de s24 ultra, veels te veel speling tot de randen hij stopt gewoon zelfs voor de bezels, dacht eerst ik kan toch niks verkeerd doen met die applicator, dus de 2de gebruikt, precies hetzelfde… opzoek naar een andere nu.
:strip_exif()/f/image/PrJWXkR0cYp322twJSk9KRM2.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand enig idee of je Samsung Care (met de 50%) alsnog kunt krijgen na levering?
Ik kan er niet heel veel over vinden. Mn vraag ook Samsung neergelegd op WhatsApp maar tot nu nog geen antwoord..
Ik kan er niet heel veel over vinden. Mn vraag ook Samsung neergelegd op WhatsApp maar tot nu nog geen antwoord..
WSKEN For Samsung Galaxy S24 Ultra 5G Screen Protector, Full Coverage Screen 2.5D Edge 10s HD Tempered Glass Film with Dust Clean Installation House 2 Pieces https://amzn.eu/d/aCKzxupCyclonic schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:24:
Moet zeggen de screenprotector van spigen is deze keer voor het eerst in jaren echt waardeloos op de s24 ultra, veels te veel speling tot de randen hij stopt gewoon zelfs voor de bezels, dacht eerst ik kan toch niks verkeerd doen met die applicator, dus de 2de gebruikt, precies hetzelfde… opzoek naar een andere nu.[Afbeelding]
In de foto's staat anti glare. Daarnaast is hij edge to edge. Heb hem zelf niet, maar misschien de moeite waard?
ziet er niet heel lastig uit al zeg ik het zelfSED schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:12:
Bezig geweest met bijbestelde anti reflectie screenprotector van Samsung.
Heb het ook besteld en zal wel even kijken hoe lastig het is als ik alles binnen heb
Dat ziet er niet strak uit. Hele andere vraag: Heb jij een hoesje van Kees? Ik vind de rand rondom de camera bumps namelijk niet erg veel dikker dan de camera bumps zelfCyclonic schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:24:
Moet zeggen de screenprotector van spigen is deze keer voor het eerst in jaren echt waardeloos op de s24 ultra, veels te veel speling tot de randen hij stopt gewoon zelfs voor de bezels, dacht eerst ik kan toch niks verkeerd doen met die applicator, dus de 2de gebruikt, precies hetzelfde… opzoek naar een andere nu.[Afbeelding]
Heb die ook op mijn s24 ultra..aanbrengen is een fluitje van een cent, is wel inderdaad overal een 2 tot 3 mm te smal, valt mij nu ook op bij zonlicht in huis... ach die 3 mm gorilla armor zal wel voldoende zijn, heb er toch een bookcase cover om zitten..stimpyrulez schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:32:
[...]
ziet er niet heel lastig uit al zeg ik het zelf
[YouTube: Galaxy S24 Series: How to apply Screen Protector | Samsung]
Heb het ook besteld en zal wel even kijken hoe lastig het is als ik alles binnen heb
Ik ben gisteren naar de MediaMarkt gegaan en een van hun medewerkers heeft hem voor € 5,- heel netjes toegepast. Zelf lukte het niet goed zonder bubbels.stimpyrulez schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:32:
[...]
ziet er niet heel lastig uit al zeg ik het zelf
[YouTube: Galaxy S24 Series: How to apply Screen Protector | Samsung]
Nee bij zo'n hoesje niet.Gieterse schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:01:
[...]
Hoe kijken jullie tegen de Monarch Pro van UAG aan? Deze heb ik er sinds vanochtend om zitten. Hij is echt groot, maar ligt super in de hand en heb het idee dat dit een goede bescherming biedt. Heb ooit eens krassen op mijn iPhone XS gekregen door harde kunststof hoesjes, wil dit niet weer hebben want dat is echt zonde. Verwachten jullie dergelijke problemen bij de UAG?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb altijd de https://www.amazon.nl/gp/product/B0BN4569LK/ gehad.
Deze bestaat uit 2 layers... een zachter rubberen binnekant en een hardere buitenkant.
Alleen de rubberen begint wat los te zitten.
Daarna heb ik deze gekocht https://www.amazon.nl/gp/product/B0BN443PS6/ en hier heb ik ook nooit problemen mee gehad.
Ik heb alleen problemen gehad met hoesjes waar je een frame in zit.. (Hard plastic)
@Gieterse Zelf heb ik deze besteld: https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0CNGP2F3P?th=1
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 26-01-2024 13:57 ]
Waarschijnlijk doen ze dit met opzet om te voorkomen dat (sommige) cases de randen van de screen protector omhoog kunnen drukken als er overlap is.Cyclonic schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:24:
Heb vandaag de Spigen Liquid Air binnengekregen voor de S24+. Best prima hoesje, maar vind hem wel wat aan de zware kant.
[ Voor 7% gewijzigd door Amps op 26-01-2024 14:07 ]
Sjaimon schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:34:
[...]
Dat ziet er niet strak uit. Hele andere vraag: Heb jij een hoesje van Kees? Ik vind de rand rondom de camera bumps namelijk niet erg veel dikker dan de camera bumps zelf
:strip_exif()/f/image/vY4SBHm80HNIFaRABIHRD2dJ.jpg?f=fotoalbum_large)