Mackeessie schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 23:09:
[...]
Ik heb een magsafe lader van Alie express die niet meer te krijgen is. Die zit ingebouwd in het bovenste plastic deel van de stuurkolom, en geeft het zelfde beeld als jouw lader. Ik gok dat de SEXY Dash daar ook in past. Ik heb het opgemeten. Dat zou een prachtige locatie zijn. Hij zit dan nog dichter bij het stuur als jouw Spigen mount en beweegt mee met de stuurkolom.[
Afbeelding]
Inmiddels de SEXY Dash in huis, en hij past redelijk op de hierboven getoonde telefoonhouder. Magsafe doet niet zoveel, hij hangt meer op de klemmen. Nadeel van deze locatie is dat je airco cq luchtstroom niet lekker doorkomt. Zoals vandaag bij deze temperaturen wil je wat meer koude lucht op je gezicht krijgen en dat wordt tegengehouden door de Dash. Verder geeft het leuke informatie, maar CarPlay vind ik een overgewaardeerde extra. Lastig te bedienen, en de informatie wat betreft navigatie is mi geen aanvulling. Ik heb Flitsmeister gewoon actief met mijn telefoon, bovendien moet je de betaalde versie hebben om hem in CarPlay te kunnen gebruiken. Handigste toepassing vind ik het laten zien van de stand van de SEXY Knob. Dat is geweldig. Ik twijfel of ik hem verder op het dashboard zal plakken.Heeft iemand ervaring daarmee en hoe zit het met de reflectie in de voorruit?