• FL_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:27

FL_

Daniel. schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:08:
[...]

Ben benieuwd hoe dit gaat en eventueel moet ik nog een dagje toolbox kopen om het ook in de settings van de auto te activeren zodat ik alle functie van Tesla zelf
Iedere dag om iets nieuws te leren, maar binnen de software van de auto zit ondersteuning om een electric frunk aan te sturen en eventueel het Tesla service center zou er aan mee willen helpen het te activeren?

Dat biedt perspectief!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:30
FL_ schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:47:
[...]

Iedere dag om iets nieuws te leren, maar binnen de software van de auto zit ondersteuning om een electric frunk aan te sturen en eventueel het Tesla service center zou er aan mee willen helpen het te activeren?

Dat biedt perspectief!
De trunk misschien wel maar de boombox niet. Daarvoor moet je deze maar aanschaffen. https://shop.tesla.com/nl...dspreker-voor-voetgangers
Installatie is hooguit 10 minuten en daarna activeren met de toolbox software. Daar wordt goed op verdient. Speaker heb je al voor 25 euro of bij Tesla zelf voor ongeveer 60 euro.

Edit: De Trunk Retrofit bieden ze ook zelf aan dus of ze dat ook willen doen weet ik ook niet zeker.

[ Voor 6% gewijzigd door Daniel. op 27-08-2026 16:23 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Tasteless
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:41
Betreffende de telefoon houder. Ik heb een Tita draadloos waardoor ik mijn telefoon gebruik als sexy dash.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFZpBm7A3eGBcXB4DerPx4Y9OJg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QnUaq6touCzLHqSygl108kkl.jpg?f=fotoalbum_large

Weheat sparrow P60❄️🔥| LMNT Pura 200L 💧| Tesla model 3 🚗 | 13,7kWp☀️ | 65kWh balans batterij🔋

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:36
Mackeessie schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 23:09:
[...]

Ik heb een magsafe lader van Alie express die niet meer te krijgen is. Die zit ingebouwd in het bovenste plastic deel van de stuurkolom, en geeft het zelfde beeld als jouw lader. Ik gok dat de SEXY Dash daar ook in past. Ik heb het opgemeten. Dat zou een prachtige locatie zijn. Hij zit dan nog dichter bij het stuur als jouw Spigen mount en beweegt mee met de stuurkolom.[Afbeelding]
Inmiddels de SEXY Dash in huis, en hij past redelijk op de hierboven getoonde telefoonhouder. Magsafe doet niet zoveel, hij hangt meer op de klemmen. Nadeel van deze locatie is dat je airco cq luchtstroom niet lekker doorkomt. Zoals vandaag bij deze temperaturen wil je wat meer koude lucht op je gezicht krijgen en dat wordt tegengehouden door de Dash. Verder geeft het leuke informatie, maar CarPlay vind ik een overgewaardeerde extra. Lastig te bedienen, en de informatie wat betreft navigatie is mi geen aanvulling. Ik heb Flitsmeister gewoon actief met mijn telefoon, bovendien moet je de betaalde versie hebben om hem in CarPlay te kunnen gebruiken. Handigste toepassing vind ik het laten zien van de stand van de SEXY Knob. Dat is geweldig. Ik twijfel of ik hem verder op het dashboard zal plakken.Heeft iemand ervaring daarmee en hoe zit het met de reflectie in de voorruit?

• FL_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:27

FL_

Daniel. schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:22:
[...]

.

Edit: De Trunk Retrofit bieden ze ook zelf aan dus of ze dat ook willen doen weet ik ook niet zeker.
Die van de Trunk ken ik, geen idee of ze daar iets mee zouden doen als je het zelf erop zet, maar ik was vooral benieuwd omdat ik in het eerste verhaal Frunk las, en dat is iets wat ik heel graag als officiele accessoire had willen zien :)
Pagina: 1 ... 53 54 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.