Wij willen gaan kamperen en willen derhalve een trekhaakkoffer aanschaffen. Mijn oog is gevallen op een Thule Arcos L. Deze zou je efficientie niet al te erg moeten schaden (sommigen beweren zelfs helemaal niets!). Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met zo’n koffer.
@Gumball, Wii hebben al een jaar of 5 een trekhaak koffer en vinden het geweldig. Kost je inderdaad nagenoeg geen range en toch een paar honderd liter extra bagage ruimte. Kan het enkel en alleen maar aanraden 👍
Ik ben met mijn vorige auto Kia eNiro een aantal keer met een trekhaakkoffer op vakantie gegaan. Werkt perfect en maar weinig efficiencyverschil. Kan het zeker aanraden!Gumball schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 23:35:
Wij willen gaan kamperen en willen derhalve een trekhaakkoffer aanschaffen. Mijn oog is gevallen op een Thule Arcos L. Deze zou je efficientie niet al te erg moeten schaden (sommigen beweren zelfs helemaal niets!). Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met zo’n koffer.
Heeft iemand al een mooi alternatief voor de cuphouders voor bij de achterbank voor een MY standard.
Ipv het midden gedeelte open te klappen.
Ik zie op Ali cuphouders wat je over het ventilatierooster kan doen achter alleen weet niet 100% zeker of deze op de standard passen. Iemand daar ervaring mee.
Ipv het midden gedeelte open te klappen.
Ik zie op Ali cuphouders wat je over het ventilatierooster kan doen achter alleen weet niet 100% zeker of deze op de standard passen. Iemand daar ervaring mee.
Mocht iemand nog behoefte hebben aan zonnepaneelzonneschermen, nu met €464 korting
Voor 3 en Y beschikbaar.
[ Voor 54% gewijzigd door Maurice- op 12-06-2026 12:45 ]
Maar wat kan je er mee? Zover ik nu zie kan je een Ecoflow accu er mee opladen, meer niet. Dus die moet je ook nog aanschaffen.Maurice- schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:43:
Mocht iemand nog behoefte hebben aan zonnepaneelzonneschermen, nu met €464 kortingVoor 3 en Y beschikbaar.
[Afbeelding]
Het is een MC4 connector dus kan ook op andere batterijen die het ondersteunen. Voor een flexibel zonnepaneeltje een goede deal (totaal 256 of 290 watt).Qlusivenl schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 14:52:
[...]
Maar wat kan je er mee? Zover ik nu zie kan je een Ecoflow accu er mee opladen, meer niet. Dus die moet je ook nog aanschaffen.
Nice! Welke spatlappen zijn dat trouwens? Tevreden ermee?Card Nox schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 01:07:
Vandaag nieuwe wheel covers geïnstalleerd. Uiteraard eerst netjes de velgen schoon gemaakt.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
@spetzje, het zijn deze: https://nl.aliexpress.com...ZeBx&gatewayAdapt=glo2nld
Montage ging makkelijk en ze zitten goed vast. Heb nu 1200km gereden dus geen idee hoe effectief ze daadwerkelijk zijn als ik eerlijk ben.
De wheelcover weet ik nog niet, minder mooi dan gedacht maar komt ook omdat dit natuurlijk maar 19" is waar de originele Arachnid velgen 21" zijn...
Montage ging makkelijk en ze zitten goed vast. Heb nu 1200km gereden dus geen idee hoe effectief ze daadwerkelijk zijn als ik eerlijk ben.
De wheelcover weet ik nog niet, minder mooi dan gedacht maar komt ook omdat dit natuurlijk maar 19" is waar de originele Arachnid velgen 21" zijn...
Hi, ik heb inmiddels van alles afgezocht, maar kan het nergens vinden. Weet iemand toevallig of er al een box, organizer of liner beschikbaar is voor de front trunk (frunk) van de nieuwe Model Y Standard?
Het liefst iets afsluitbaars, zoals die er zijn voor de Premium / Performance uitvoeringen. Maar een simpele mat of organizer zou ook al een mooie verbetering zijn.
Het lijkt me een super gewild product, maar ik kan het nergens vinden. Heeft iemand tips of een goede link?
Alvast bedankt!
Het liefst iets afsluitbaars, zoals die er zijn voor de Premium / Performance uitvoeringen. Maar een simpele mat of organizer zou ook al een mooie verbetering zijn.
Het lijkt me een super gewild product, maar ik kan het nergens vinden. Heeft iemand tips of een goede link?
Alvast bedankt!
Ik heb me onlangs zo een zonneafscherming paraplu gekocht voor de voorruit bij een Tesla Model Y 2024 op Ali. Echter past dit niet zoals ik wel (het valt naar beneden) en is het onhandig om te ontplooien.
Iemand een tip voor zo een zo een paraplu die wel goed past op een Model Y 2024?
Iemand een tip voor zo een zo een paraplu die wel goed past op een Model Y 2024?
Ik heb die van 3W gekocht voor mijn MY en ben erg tevreden: passen perfect, zijn van hoge kwaliteit en zien er goed uit.zunrob schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:36:
Ik ben op zoek naar alle weather matten voor onze Model 3 Highland. Ik kom diverse merken tegen, waaronder Taptes en 3W, maar relatief weinig Nederlanders ervaringen. Ben daarom benieuwd naar jullie mening en welke jullie aanraden? Qua look zou ik het fijn vinden als het lekker rustig en basic is.
Ik heb die van Tesla zelf, ze zijn wat glad vergeleken de matten van VW, wat echte rubberen matten zijn ipv plastic. Maar ze hebben wel mooie opstaande randen waardoor de nattigheid niet alsnog in de bekleding van de auto zelf terecht komt.zunrob schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:36:
Ik ben op zoek naar alle weather matten voor onze Model 3 Highland. Ik kom diverse merken tegen, waaronder Taptes en 3W, maar relatief weinig Nederlanders ervaringen. Ben daarom benieuwd naar jullie mening en welke jullie aanraden? Qua look zou ik het fijn vinden als het lekker rustig en basic is.
De lijm het het klitteband is alleen minder sterk dan het klitteband zelf, waardoor je ze voorzichtig moet losmaken als je ze eruit wil halen.
Hebben meer mensen last van het feit dat met huidige hoge temperaturen de SEXY strip los laat? Ik ben nu in Italië en daar is het ook heet en laat de strip los. Ik zag ook op Youtube een Duitse Tesla rijder met hetzelfde probleem. En heeft iemand hier al contact over gehad met Enhauto?
Als alternatief de strip aan de onderkant monteren? Ben er zelf erg tevreden meeMackeessie schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:54:
Hebben meer mensen last van het feit dat met huidige hoge temperaturen de SEXY strip los laat? Ik ben nu in Italië en daar is het ook heet en laat de strip los. Ik zag ook op Youtube een Duitse Tesla rijder met hetzelfde probleem. En heeft iemand hier al contact over gehad met Enhauto?
[ Voor 3% gewijzigd door markklok op 22-06-2026 22:12 ]
Bedankt voor je reactie. Heb je dan geen last van reflecties in je voorruit 's nachtsmarkklok schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:11:
[...]
Als alternatief de strip aan de onderkant monteren? Ben er zelf erg tevreden mee![]()
[Afbeelding]
Je ziet natuurlijk altijd wel iets van reflecties.Mackeessie schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:14:
[...]
Bedankt voor je reactie. Heb je dan geen last van reflecties in je voorruit 's nachts
Na lang testen ben ik er achter gekomen dat als je reflecties ziet van je S3XY strip in je voorruit dat je dan niet lang genoeg bent
[ Voor 7% gewijzigd door Radiodurans op 22-06-2026 22:37 ]
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS | Sony A6700 + Sigma 17-40mm F1.8 ART
Ik heb hem binnen voor de Y. Thanks voor de tip. Hij komt bij de prepping spullen op zolder te liggen naast de Anker Solix C1000Maurice- schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:43:
Mocht iemand nog behoefte hebben aan zonnepaneelzonneschermen, nu met €464 kortingVoor 3 en Y beschikbaar.
[Afbeelding]
Als ik ooit de rest van het gezin zo ver krijg om voor een lange tijd off-grid te gaan kamperen (denk het niet met die luxe paarden) kan ik hem op mijn Y Standard plakken. (Ik kan toch niet door het glazen dak kijken)
Krijg 1000 Km gratis snelladen bij het bestellen van je Tesla, kijk op: https://teslacode.nl
Kan bevestigen wat hierboven al staat. Die strip moet je op de onderkant plakken. Dan zit ie veel netter en blijft het goed zitten. Op de Standard Y blijft het ook zonder warme temperaturen totaal niet zitten boven.Mackeessie schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:54:
Hebben meer mensen last van het feit dat met huidige hoge temperaturen de SEXY strip los laat? Ik ben nu in Italië en daar is het ook heet en laat de strip los. Ik zag ook op Youtube een Duitse Tesla rijder met hetzelfde probleem. En heeft iemand hier al contact over gehad met Enhauto?
Reflecties zijn geen probleem.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, bij mijn Model Y 2023 kan dat. Je voelt wel wat trilling in het stuur, maar geen vervelende geluiden meer als je over een streepje gaat.sender schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:09:
Weet iemand of je met s3xy de lane warning uit kunt zetten?
Eindelijk de laadpaal in de app kunnen toevoegen, dit was wel echt een puzzel.
Tijdens het zoeken moesten we de 5G op de telefoon uitzetten, dan kon hij wel ineens met de paal verbinden. Dan moest hij geregistreerd worden, dan weer snel de 5G aanzetten om verbinding te krijgen. Daarna weer even uitschakelen en toen was hij verbonden, 5G kon daarna gewoon weer aan. Raar proces, maar het werkt nu, dus blij.
1 vraag, hij is verbonden met mijn vrouw d'r telefoon, omdat die net wat makkelijker werkte. Maar nu kan ik hem niet meer toevoegen aan mijn account. Ik moet dan een overdrachtproces aanvragen ofzo. Als ik dit doe, blijft hij er dan nog wel in staan bij mijn vrouw?
Tijdens het zoeken moesten we de 5G op de telefoon uitzetten, dan kon hij wel ineens met de paal verbinden. Dan moest hij geregistreerd worden, dan weer snel de 5G aanzetten om verbinding te krijgen. Daarna weer even uitschakelen en toen was hij verbonden, 5G kon daarna gewoon weer aan. Raar proces, maar het werkt nu, dus blij.
1 vraag, hij is verbonden met mijn vrouw d'r telefoon, omdat die net wat makkelijker werkte. Maar nu kan ik hem niet meer toevoegen aan mijn account. Ik moet dan een overdrachtproces aanvragen ofzo. Als ik dit doe, blijft hij er dan nog wel in staan bij mijn vrouw?
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
Ja, ik:Mackeessie schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:54:
Hebben meer mensen last van het feit dat met huidige hoge temperaturen de SEXY strip los laat? Ik ben nu in Italië en daar is het ook heet en laat de strip los. Ik zag ook op Youtube een Duitse Tesla rijder met hetzelfde probleem. En heeft iemand hier al contact over gehad met Enhauto?
Ik heb ook contact gehad, en mij geven ze twee opties, optie een terug sturen en geld terug. Optie twee is wachten op de nieuwe (verbeterde) versie die in augustus zou moeten komen, daar wacht ik nu op. Hopelijk is het daarmee verholpen, want ik ben wel erg blij met de functionaliteiten van de Strip.HaNS1443 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:25:
Zojuist support gevraagd bij Enhauto over de S3XY Dash Order en de S3XY Strip Order, maar ik vroeg me af of hier hier mensen last hebben van een loslatende Dash en Strip? Dit ondanks zorgvuldige installatie. Ben blij met de functies, maar dit is wel een behoorlijke tegenvaller.
EDIT: in hun video van vandaag geven ze aan dat er tot 29 mei zo'n 60 gevallen bij hun bekend zijn. Dat vind ik nog meevallen maar ik ben voor ze wel bang dat dat nog verder gaat oplopen nu de zomer er hier in ieder geval aankomt. YouTube: Enhance Vlog #3 | What Happened In May 2026
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb ook contact gehad en voor dezelfde optie gekozen. Nu nog maar vastdrukken tot de betere er is. Ik ben er ook zeer tevreden over vooral de dode hoek waarschuwing.HaNS1443 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:59:
[...]
Ja, ik:
[...]
Ik heb ook contact gehad, en mij geven ze twee opties, optie een terug sturen en geld terug. Optie twee is wachten op de nieuwe (verbeterde) versie die in augustus zou moeten komen, daar wacht ik nu op. Hopelijk is het daarmee verholpen, want ik ben wel erg blij met de functionaliteiten van de Strip.
Model 3 2019 werkt dit inderdaad op. Wel de front install cable nodig (voor de oudere model 3’s is dat alleen op verzoek leverbaar als je ze even contact). Zoals hierboven al genoemd trilt je stuur nog wel, maar het oorverdovende gepiep en getrek aan je stuur is over.sender schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:09:
Weet iemand of je met s3xy de lane warning uit kunt zetten?
Wist niet eens dat dat kon. Zal wel duur zijn om alleen die adapter te bestellen.master1104 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:
[...]
Model 3 2019 werkt dit inderdaad op. Wel de front install cable nodig (voor de oudere model 3’s is dat alleen op verzoek leverbaar als je ze even contact). Zoals hierboven al genoemd trilt je stuur nog wel, maar het oorverdovende gepiep en getrek aan je stuur is over.
Iemand een mooi passend zonnescherm voor de voorruit van de Model Y Legacy gevonden?
Meeste passen niet goed of ze hangen als een slappe doek in je auto. Hierboven zie ik wel een voorbeeld maar vind dat niet echt mooi zitten. Heb een Baseus DT1 geprobeerd maar die komt ook niet van boven tot onder.
Ook raar dat Tesla zelf niet een zonnescherm voor de voorruit aanbiedt. Die voor het dak en het kofferbak raam heb ik er al inzitten en dat zit mooi en netjes.
Hopelijk heeft iemand een goede tip voor een voorruit zonnescherm
Meeste passen niet goed of ze hangen als een slappe doek in je auto. Hierboven zie ik wel een voorbeeld maar vind dat niet echt mooi zitten. Heb een Baseus DT1 geprobeerd maar die komt ook niet van boven tot onder.
Ook raar dat Tesla zelf niet een zonnescherm voor de voorruit aanbiedt. Die voor het dak en het kofferbak raam heb ik er al inzitten en dat zit mooi en netjes.
Hopelijk heeft iemand een goede tip voor een voorruit zonnescherm
Als je op de website van Enhauto kijkt en je aan de rechterkant de keuzestappen doorloopt.Daniel. schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 00:34:
[...]
Wist niet eens dat dat kon. Zal wel duur zijn om alleen die adapter te bestellen.
Kabel zelf kost €19,86. Daar komen helaas alleen de verzendkosten, á €18 bij.
Ik heb de kabel mee laten bestellen door een andere Tweaker die een bestelling ging plaatsen. Deze heeft de kabel daarna met brievenbuspost doorgestuurd naar mij. Misschien een optie?
Mocht iemand eerder wat bestellen dan bestel ik hem graag mee, anders maar wachten totdat de strip weer op voorraad is voor de 2019 versie M3.WishmasterNL schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:56:
[...]
Als je op de website van Enhauto kijkt en je aan de rechterkant de keuzestappen doorloopt.
Kabel zelf kost €19,86. Daar komen helaas alleen de verzendkosten, á €18 bij.
Ik heb de kabel mee laten bestellen door een andere Tweaker die een bestelling ging plaatsen. Deze heeft de kabel daarna met brievenbuspost doorgestuurd naar mij. Misschien een optie?
Bij mij was het vandaag helaas ook raak. Op het Discord kanaal lees ik ook veel meldingen. Dit is gewoon echt een design fout. Heb de mijne denk net 2 maanden.HaNS1443 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:25:
Zojuist support gevraagd bij Enhauto over de S3XY Dash Order en de S3XY Strip Order, maar ik vroeg me af of hier hier mensen last hebben van een loslatende Dash en Strip? Dit ondanks zorgvuldige installatie. Ben blij met de functies, maar dit is wel een behoorlijke tegenvaller.
EDIT: in hun video van vandaag geven ze aan dat er tot 29 mei zo'n 60 gevallen bij hun bekend zijn. Dat vind ik nog meevallen maar ik ben voor ze wel bang dat dat nog verder gaat oplopen nu de zomer er hier in ieder geval aankomt. YouTube: Enhance Vlog #3 | What Happened In May 2026
[Afbeelding]
[Afbeelding]
![]() | ![]() |
Ik overweeg deze velgen voor de juniper MY: https://www.banden-pneus-online.nl/autovelgen/platin/p106/8.5x18-5x114.3-et35-64.2-26.html
Weet iemand of en hoe je de tpms sensoren inleert? Gaat dat vanzelf of moet je iets doen? Ik wil namelijk de huidige zomerbanden op deze velgen laten monteren en tpms erbij bestellen. Kun je gewoon elke toms gebruiken die je wilt?
En dan later winterbanden op de huidige stalen velgen.
Weet iemand of en hoe je de tpms sensoren inleert? Gaat dat vanzelf of moet je iets doen? Ik wil namelijk de huidige zomerbanden op deze velgen laten monteren en tpms erbij bestellen. Kun je gewoon elke toms gebruiken die je wilt?
En dan later winterbanden op de huidige stalen velgen.
Tpms moet geschikt zijn voor tesla. Staat er meestal expliciet bij. Inleren gaat automatisch.sender schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:
Ik overweeg deze velgen voor de juniper MY: https://www.banden-pneus-online.nl/autovelgen/platin/p106/8.5x18-5x114.3-et35-64.2-26.html
Weet iemand of en hoe je de tpms sensoren inleert? Gaat dat vanzelf of moet je iets doen? Ik wil namelijk de huidige zomerbanden op deze velgen laten monteren en tpms erbij bestellen. Kun je gewoon elke toms gebruiken die je wilt?
En dan later winterbanden op de huidige stalen velgen.
Ik heb de tpms sensors bij Ali gekocht, alleen het tesla logo staat er niet op. Een heel stuk goedkoper en nu 4 maanden later merk ik geen enkel verschil met de originele. Het inleren was al gebeurd na zo'n 500 meter, dat ging automatisch.sender schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:
Ik overweeg deze velgen voor de juniper MY: https://www.banden-pneus-online.nl/autovelgen/platin/p106/8.5x18-5x114.3-et35-64.2-26.html
Weet iemand of en hoe je de tpms sensoren inleert? Gaat dat vanzelf of moet je iets doen? Ik wil namelijk de huidige zomerbanden op deze velgen laten monteren en tpms erbij bestellen. Kun je gewoon elke toms gebruiken die je wilt?
En dan later winterbanden op de huidige stalen velgen.
Linkje?Cxxxx71 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 15:39:
[...]
Ik heb de tpms sensors bij Ali gekocht, alleen het tesla logo staat er niet op. Een heel stuk goedkoper en nu 4 maanden later merk ik geen enkel verschil met de originele. Het inleren was al gebeurd na zo'n 500 meter, dat ging automatisch.
Asjeblieft
Maar ook genoeg andere aanbieders op Ali. Ik verwacht er geen verschil in.
[ Voor 12% gewijzigd door Cxxxx71 op 25-06-2026 16:33 ]
Ik heb sinds vandaag een my standard. Heb gelijk de enhance commander ingebouwd. Deze ingebouwd bij de passagierskant aan de zijkant. Als ik de snelheidswaarschuwing uit wil zetten krijg ik de melding front installation required. Iemand een idee?
Zaterdag gaan we onze nieuwe MY LR AWD ophalen. We zijn nog op zoek naar bescherming van de achterkant van de voorstoelen. De kinderen zitten hier namelijk regelmatig tegenaan. Heeft iemand hier een aanbeveling van een bepaald merk / model?
Ik heb begrepen dat de MY gevoelig is voor steenslag op de onderzijde van de achterste wielkasten. Twee opties zijn PPF aanbrengen of spatlappen aan de voorzijde. Dit laatste vind ik wat minder mooi staan. Wat is jullie aanbevelingen hierin?
Ik heb begrepen dat de MY gevoelig is voor steenslag op de onderzijde van de achterste wielkasten. Twee opties zijn PPF aanbrengen of spatlappen aan de voorzijde. Dit laatste vind ik wat minder mooi staan. Wat is jullie aanbevelingen hierin?
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Alle 2 de stekkers aangesloten? Geen idee of het anders is voor de standard, maar het klinkt alsof je hem op de goede plek hebt zitten.vanooijen8 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:50:
Ik heb sinds vandaag een my standard. Heb gelijk de enhance commander ingebouwd. Deze ingebouwd bij de passagierskant aan de zijkant. Als ik de snelheidswaarschuwing uit wil zetten krijg ik de melding front installation required. Iemand een idee?
Ik ben tevreden over deze: https://www.greendrive-accessories.com/nl/products/1128/-rugleuningbescherming-voorzetel-voor-tesla-model-s-en-model-x-lr-plaid-2021.html?srsltid=AfmBOorHOHOugXEzmvKYlwsLXfPoxl7SDkDPTCI3wB2sWnLpN0x2i0XQnMad schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:52:
Zaterdag gaan we onze nieuwe MY LR AWD ophalen. We zijn nog op zoek naar bescherming van de achterkant van de voorstoelen. De kinderen zitten hier namelijk regelmatig tegenaan. Heeft iemand hier een aanbeveling van een bepaald merk / model?
Ik heb begrepen dat de MY gevoelig is voor steenslag op de onderzijde van de achterste wielkasten. Twee opties zijn PPF aanbrengen of spatlappen aan de voorzijde. Dit laatste vind ik wat minder mooi staan. Wat is jullie aanbevelingen hierin?
Contact opnemen met enhanced. Ze hebben ook discord.vanooijen8 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:50:
Ik heb sinds vandaag een my standard. Heb gelijk de enhance commander ingebouwd. Deze ingebouwd bij de passagierskant aan de zijkant. Als ik de snelheidswaarschuwing uit wil zetten krijg ik de melding front installation required. Iemand een idee?
PPF aangezien je de spatlappen niet mooi vind. En proficiat met je nieuwe auto 👍nMad schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:52:
Twee opties zijn PPF aanbrengen of spatlappen aan de voorzijde. Dit laatste vind ik wat minder mooi staan. Wat is jullie aanbevelingen hierin?
Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.
:strip_exif()/f/image/e287F9uJveAOYnDLDZld0Vmb.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/UbsYWvMD96VI2DpmAcn9M91d.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZRxoKWF8dT0zL9sAHVqCjKiI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/NXU3Z6J5l17yCIDP7CnOEodq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/5SlIrTH1AHwbWNfB3Hpg33EU.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PHJd3ixIugTsMccpYiBvzBJR.jpg?f=fotoalbum_tile)