• sender
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Ja precies, maar waar kan ik dan geschikte tesla velgen vinden?

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13
In de handleiding
18 x 8.5 J ET 35,5
Steek (Bouten) 5 x 114.3
Naafdiameter 64.,1

Deze bijvoorbeeld

[ Voor 24% gewijzigd door justinb81 op 17-05-2026 20:14 ]

• sender
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
justinb81 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 20:12:
In de handleiding
18 x 8.5 J ET 35,5
Steek (Bouten) 5 x 114.3
Naafdiameter 64.,1

Deze bijvoorbeeld
Top dank je! Dan kan ik ook bv de huidge hankooks overzetten op losse velgen en de huidge velgen met winterbanden uitrusten.. thanks!

• justinb81
  • Laatst online: 22:13
Je kan een beetje afwijken met de ET waarde (hoeveel steekt het wiel naar buiten vanaf naafflens) 0.5mm of 1mm ga je niet merken. ET 35.0 is wat gangbaarder en makkelijker te vinden.

• Forza11
  • Laatst online: 21:31
zijn er al ervaringen met audio upgrades specifiek voor de nieuwe Model Y RWD premium? Denk aan een externe subwoofer of speaker vervanging?

• BMWi4
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20:47
Zit in twijfel om spatlappen te bestellen voor mijn nieuwe MYP. Heeft iemand ervaring hiermee of het nut heeft?

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:00
Ik heb besloten mijn S3XY Commander & Knob voor de Y Juniper Premium (nieuw in doos) alsnog te verkopen. Nooit ingebouwd geweest (verpakking wel ontdaan van de folie om de inhoud even te bekijken) omdat ik er uiteindelijk zelf toch geen meerwaarde in zie met hoe ik de auto gebruik. Mocht er iemand hier in het topic interesse hebben, stuur dan even een PM, anders gaat ie op Vraag & Aanbod en MP :)

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:50
Forza11 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 11:12:
zijn er al ervaringen met audio upgrades specifiek voor de nieuwe Model Y RWD premium? Denk aan een externe subwoofer of speaker vervanging?
Ik ben hier zelf ook naar aan het kijken. Had al een offerte aangevraagd voor alleen een subwoofer bij plaatsen, maar dan ga je al snel richting 1500/2000 euro.

Weet wel dat Alpine en ik geloof Audison bezig zijn om een DIY setje te maken voor de verkoop zoals ze dat nu ook voor andere Tesla's doen. Ook is Mijn-Tesla hiermee bezig maar die gaf aan voorlopig nog niet klaar te zijn ermee.

Weet zelf ook nog niet wat ik nu ga doen, een custom install vind ik een beetje zonde voor zoveel geld. Waarschijnlijk wacht ik dan liever een tijdje totdat er een mooie DIY upgrade set is voor hetzelfde bedrag en veel meer waar voor je geld.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:22
BMWi4 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 20:47:
Zit in twijfel om spatlappen te bestellen voor mijn nieuwe MYP. Heeft iemand ervaring hiermee of het nut heeft?
Ik heb spatlappen voor mijn MY premium RWD besteld. Heb echter nog geen 200km gereden zonder dus echt vergelijkings materiaal heb ik niet maar online wel gelezen dat het een hoop zou moeten schelen.
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.