http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Ga me zo aanmelden, maar mocht iemand nog een refer code hebben... laat het even weten!
Be reasonable.... do it my way
Zijn er meer mensen die dit soort problemen hebben of wel eens hebben gehad?
Ik heb gisteren ook problemen gehad met automatische betalingen. Toen vandaag opnieuw geprobeerd en toen was het wel ok.PlasticPimple schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:02:
Ik heb al voor de tweede keer in twee maanden problemen gehad met betalingen met mijn Naga card. Gisteren was het weer zover. Ik had voldoende geld op de kaart staan, maar kon toch niet betalen bij een winkel en een webshop. Ook een transactie in het OV is geweigerd.
Zijn er meer mensen die dit soort problemen hebben of wel eens hebben gehad?
Met betalingen in winkels gebruik ik m'n Google Wallet op m'n telefoon. Geen problemen daarmee gehad van de week.
Ik heb al een support ticket gemaakt, maar wellicht zie ik iets heel simpels over het hoofd en is de oplossing hier te vinden.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Zojuist even getest, bij mij gaat het wel goed. Heb je in de app ook een crypto wallet? Ik kan me zo snel niet herinneren of ik daar nog iets aparts voor moest doen qua activatie.swbr schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:50:
Ik probeer de via cashback opgespaarde BTC op te nemen, maar dat lukt niet. Misschien dat ik iets verkeerd doe, maar het lijkt heel simpel. Ik ga in de app naar het cashback dashboard, klik op het pijltje achter m'n BTC saldo, en dan op de withdraw knop. Vervolgens krijg ik kort een error in beeld: Retrieved an error from the payments provider
Ik heb al een support ticket gemaakt, maar wellicht zie ik iets heel simpels over het hoofd en is de oplossing hier te vinden.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Referals zijn niet toegestaan op tweakersfsve schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:33:
Hartelijk dank voor dit onderwerp. Na Plutus toch weer op zoek naar het volgende...
Ga me zo aanmelden, maar mocht iemand nog een refer code hebben... laat het even weten!
[ Voor 10% gewijzigd door tomtom901 op 05-12-2024 15:26 ]
Ik heb kortgeleden voor het eerst BTC laten uitbetalen.swbr schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:50:
Ik probeer de via cashback opgespaarde BTC op te nemen, maar dat lukt niet. Misschien dat ik iets verkeerd doe, maar het lijkt heel simpel. Ik ga in de app naar het cashback dashboard, klik op het pijltje achter m'n BTC saldo, en dan op de withdraw knop. Vervolgens krijg ik kort een error in beeld: Retrieved an error from the payments provider
Eerst cashback BTC naar cryptowallet.
Er is een minimum om te kunnen opnemen.
Je kunt alleen in beperkt aantal decimalen BTC opnemen. Omdat ik alle BTC wilde omzetten, was het voor mij voordeliger om eerst een beetje BTC bij te kopen en dan het totaal te laten uitbetalen.
Dit kwam vervolgens op mijn gewone euro betaalaccount bij NagaPay.
Heb je dat geprobeerd?enermax schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:52:
@Globalcitizen Kun je dan niet beter BTC uitgeven met je kaart? Dan is het ook euro.
Volgens mij heb je dan hogere kosten (als het al rechtstreeks kan).
Gisterenavond nog maar eens geprobeerd, toen ging het goed, precies zoals verwacht. Support was bezig met uitzoeken, misschien dat ze al iets gefixed hebben zonder het mij te laten weten, misschien dat het vanzelf goed is gekomen. Hoe dan ook, ik ben tevreden.Ypho schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:10:
[...]
Zojuist even getest, bij mij gaat het wel goed. Heb je in de app ook een crypto wallet? Ik kan me zo snel niet herinneren of ik daar nog iets aparts voor moest doen qua activatie.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Vrijdag een bulkje BTC omgezet naar EUR, en zowel vrijdag als zaterdag van alles kunnen betalen (Apple Pay). Zondag kon ik geen boodschappen meer doen (Apple Pay en de plastic kaart). Online bestellen lukte nog wel, en sinds vanmorgen kan ik ook online geen betaling meer doen.
Ik heb wel het grootste deel van mijn saldo inmiddels overgeboekt naar Revolut, dus dat is in ieder geval veilig.
Nog geen reactie van support, maar dit doet het vertrouwen geen goed
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik heb er meestal ook niet meer dan iets van 100 EUR staan. Maar ik had toevallig van het weekend wat BTC omgezet naar EUR (ja duur, maar gemak), en ik was een beetje bang dat ik bevroren was wegens [insert reden]. Maar hoor net van support dat er niet iets aan de hand is met mijn bestedingspatroon oid.TWFpa2Vs schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:23:
Af en toe loop ik ook tegen dit soort dingen aan, ik zorg altijd dat ik nooit teveel geld er heb staan of teveel BTC. Het rammelt links en rechts behoorlijk maar hey, zolang het gratis geld is accepteer ik maar wat het is.
Heb ik ook weleens en dan doe ik ff app weer opnieuw installeren. Soms helpt dat, soms ook niet. Als ik met Google Wallet betaal geen problemen. Maar zo alleen kaartnummer invoeren bij sommige pay providers werkt het en keer erop weer niet. Is bij mij echt random.PlasticPimple schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:37:
Ik heb inmiddels nog een keer of twee a drie problemen gehad met betalingen. Iedere keer krijg ik een reactie van support dat ze zo snel mogelijk de boel herstellen, maar wat er nu echt aan de hand is, is mij steeds niet duidelijk. Heeft iemand anders dit ook en inmiddels wat meer kennis over dit probleem?
Ik had dit gisteren. Ik kreeg na in/uitchecken een melding dat ze geen geld konden afschrijven (voldoende saldo). Maar via Apple Pay, en dan Naga, kon ik wel reizen. Support zei wederom "as soon as possible", maar dit blijft zo nu en dan terugkomen. Op zich geen probleem zolang Apple Pay werkt, maar dat kan ik online niet overal gebruiken.PlasticPimple schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:37:
Ik heb inmiddels nog een keer of twee a drie problemen gehad met betalingen. Iedere keer krijg ik een reactie van support dat ze zo snel mogelijk de boel herstellen, maar wat er nu echt aan de hand is, is mij steeds niet duidelijk. Heeft iemand anders dit ook en inmiddels wat meer kennis over dit probleem?
Als het wel zou werken zou dat een goede manier zijn om de maximale cashback te kunnen krijgen.
Je krijgt inderdaad een IBAN, maar je krijgt alleen cashback over card-betalingen.Trasos schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:48:
Ik lees op de Naga site dat je een eigen IBAN krijgt, en ook Sepa direct debit transacties (incasso’s) kunt doen. Weet iemand hier of daar ook de cashback over geldt? Of geldt het echt alleen voor wat je direct betaalt met de kaart?
Als het wel zou werken zou dat een goede manier zijn om de maximale cashback te kunnen krijgen.
Ik heb nu premium, maar overweeg om naar elite te upgraden. Ik heb voor een jaar betaald, premium loopt nog t/m Maart. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik nu upgrade, gaat elite meteen in, en zo ja, krijg ik dan een gedeeltelijke refund voor m'n huidige plan? Of gaat elite pas in als m'n huidige plan afgelopen is?
Uiteraard heb ik de vraag ook bij support gesteld, als ik hun antwoord krijg zal ik dat ook hier plaatsen.
Edit: het antwoord van support kwam snel:
Please be advised that you will need to wait until the completion of your Premium yearly plan cycle in March before you can request an upgrade to your account, if desired.
[ Voor 19% gewijzigd door swbr op 30-01-2025 11:48 ]
Yep. OV kan ik niet meer in nu. Kaart ligt er nu nog steeds uit.TWFpa2Vs schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:42:
Hier weer issues met de kaart gebruiken meer mensen last van?
Uit het niets ontving ik afgelopen week onderstaande mail:Freekers schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 16:58:
Ik wacht al een week op m'n KYC... geeft weinig vertrouwen. Spijtig dat Curve niet werkt voor de rewards.

Ze hebben er maar liefst 25 weken over gedaan om mijn KYC te verifiëren

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
"Work around", type de tekst op de laptop, zet in klembord. Open de app, snel plakken voordat de GIF is geladen in de view, en dan verzenden

Zo heel af en toe heb ik inderdaad dat geld niet instant bijgeschreven wordt, maar echt sporadisch. Het probleem van genoeg saldo maar niet kunnen betalen heb ik helaas vakerNiann-Tsyr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:39:
Echt gênant. Sta bij de Aldi en er wordt geen geld afgeschreven. Had nog 10 euro staan en 30 bij gestort. Bedrag boodschappen was 6.43 euro. Dat werd niet eens afgeschreven. Ik betaal met een andere kaart. Ik check de app. Zie dat 10 euro er nog staat. Bedrag van 30 wat ik vanochtend had bijgestort, was nog aan het verwerken. Normaal zou het instant zijn. Meer mensen dit probleem?
[ Voor 6% gewijzigd door Ypho op 10-02-2025 14:30 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Globalcitizen op 03-03-2025 14:13 ]
Overigens erg slecht dat we dit van Contis moeten horen voordat Naga hier iets over heeft gezegd. Ik had de mail al afgedaan als waarschijnlijk spam/phishing.Globalcitizen schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:12:
Ik kreeg net bericht dat Naga Pay weggaat bij Contis per 1 mei; huidige card etc. zal dan niet meer werken. Naga zal met info over nieuwe betalingsprovider komen volgens het bericht.
Bij Plutus ging het bij overgang naar een andere betaalprovider ook zo (al reageerde Plutus kort daarna om te sussen en onduidelijkheden weg te nemen). Vandaar dat ik aannam dat het echt was, al heb ik nog steeds niets van Naga gehoord.Ypho schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 08:43:
[...]
Overigens erg slecht dat we dit van Contis moeten horen voordat Naga hier iets over heeft gezegd. Ik had de mail al afgedaan als waarschijnlijk spam/phishing.
Aangezien het op meerdere sites staat, lijkt het te kloppen dat er iets aan de hand is met Contis en verplicht moet "downwinden" voor 1 april. Zie b.v.
https://fxnewsgroup.com/f...ntry-into-administration/
Of dit gevolgen voor Naga zal hebben (behalve verandering van provider) is mij onduidelijk; op sommige plekken wordt beweerd dat kort voor de court order Naga funds in veiligheid zijn gebracht.
Hm. Er staat bij mij 450 euro "pending" (wat vaker gebeurt), en ik wil mijn vakantie nog betalen. Laten we hopen dat diei 450 euro snel wordt vrijgegeven, en dan laat ik Naga maar heel even links liggen voor nu. Overigens zal dit los staan van de crypto betalingen vermoed ikdan? Dus ik kan wel met crypto betalen/opwaarderen lijkt me? Iemand daar een idee over?Globalcitizen schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:04:
Ik wil geen FUD verspreiden, maar zeker voor mensen die hogere bedragen bij Naga hebben, is het wellicht goed om dit te weten.
Aangezien het op meerdere sites staat, lijkt het te kloppen dat er iets aan de hand is met Contis en verplicht moet "downwinden" voor 1 april. Zie b.v.
https://fxnewsgroup.com/f...ntry-into-administration/
Of dit gevolgen voor Naga zal hebben (behalve verandering van provider) is mij onduidelijk; op sommige plekken wordt beweerd dat kort voor de court order Naga funds in veiligheid zijn gebracht.
Heb net een poging gedaan met het volgende:
- via de crypto tab
- BTC withdraw
- alle beschikbare BTC geselecteerd (min de 0,00012 kosten)
- eigen wallet adres uit ledger gescand via de QR functie
- daarna kwam de 2 factor
- kopiëren uit Google Authenticator
- plakken toestaan (Apple)
- daarna was het scherm weg
Resultaat:
- BTC saldo staat op 0
- na 2 uur nog niets op m'n Ledger
- de transactie staat ook niet op de bitcoin pagina waar alle deposits wel staan.
Iemand een idee?
Gaat wel eens mis maar dan komt het vanzelf weer terug. Hier boek ik het regelmatig weg naar eigen wallet en gaat in de regel bijna altijd goed 😁fsve schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:02:
Iemand ervaring met het overboeken van BTC naar je eigen wallet?
Heb net een poging gedaan met het volgende:
- via de crypto tab
- BTC withdraw
- alle beschikbare BTC geselecteerd (min de 0,00012 kosten)
- eigen wallet adres uit ledger gescand via de QR functie
- daarna kwam de 2 factor
- kopiëren uit Google Authenticator
- plakken toestaan (Apple)
- daarna was het scherm weg
Resultaat:
- BTC saldo staat op 0
- na 2 uur nog niets op m'n Ledger
- de transactie staat ook niet op de bitcoin pagina waar alle deposits wel staan.
Iemand een idee?
Blijft een beetje behelpen soms maar dat zorgt ook dat de massa wegblijft.
Bedankt voor de (enigszins) geruststelling. Heb support al gevraagd, dus nu maar even afwachten.TWFpa2Vs schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:19:
[...]
Gaat wel eens mis maar dan komt het vanzelf weer terug. Hier boek ik het regelmatig weg naar eigen wallet en gaat in de regel bijna altijd goed 😁
Blijft een beetje behelpen soms maar dat zorgt ook dat de massa wegblijft.
Begin wel steeds meer te twijfelen aan het product. Meerdere keren niet kunnen betalen. Creditcard topups die dagen kunnen duren. Verdiende BTC cashback naar de naga cryptowallet die een error opleveren en dan weer verdwijnen.
Het komt uiteindelijk na een paar dagen weer goed, maar ik hou niet echt van spelletjes met m'n financiën.
Zelfde situatie hier, account aangemaakt, kyc voltooid en na een paar dagen was account geactiveerd. Vervolgens eerste betalingen gedaan, bleken ze geen curve te accepteren (nergens te vinden, zelfs support kon niks hiermee). Afijn, onding toegevoegd aan wallet, saldo erop en gaan.fsve schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:29:
[...]
Bedankt voor de (enigszins) geruststelling. Heb support al gevraagd, dus nu maar even afwachten.
Begin wel steeds meer te twijfelen aan het product. Meerdere keren niet kunnen betalen. Creditcard topups die dagen kunnen duren. Verdiende BTC cashback naar de naga cryptowallet die een error opleveren en dan weer verdwijnen.
Het komt uiteindelijk na een paar dagen weer goed, maar ik hou niet echt van spelletjes met m'n financiën.
Eerste paar betalingen goed, daarna auto afgetankt.... Geen saldo... Betaling geweigerd. Sta je dan mooi... Gelukkig curve nog actief...
Support is helaas een doorgeefluik, kunnen weinig betekenen. Al vaker betalingen die het ineens niet doen of crypto opnames die er 2 dagen over doen.
Ben nog altijd in afwachting van de bevestiging van opzegging.
Het hele idee van zo een systeem is dat je altijd moet kunnen betalen als je saldo hebt... En niet moet denken... "ik neem een reserve pas mee"
[ Voor 5% gewijzigd door Severus op 08-03-2025 10:40 ]
Tja, de chat is nutteloos eigenlijk. Nektarios of Bryan en enige wat er gebeurd is dat het wordt doorgestuurd..fsve schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 13:38:
[Afbeelding]
Nou we hebben het er vandaag over en nu weer met geen mogelijkheid kunnen betalen.
Ik denk dat ik in de afgelopen 1,5 maand al €15,- cashback ben misgelopen.
Daar reageren ze tactisch niet op als je het aankaart...
Eén keer eerder met ICS een probleem gehad. Ik belde toen support. Binnen 5 minuten alles geregeld, kon weer betalen.
Bij Naga kan dat zo een week duren.
Ach, hopelijk lost die nieuwe betalingsverwerker alles en wordt het nog wat.
Bybit heeft een non-vip limiet van €500 tegen 2%, 10 euro cb dus.Severus schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:10:
Het nadeel is dat ik niet zo 1 2 3 weet of er alternatieven zijn. Bybit en Nexo klinken interessant, maar plutus is dat niet meer.
Ach, hopelijk lost die nieuwe betalingsverwerker alles en wordt het nog wat.
Nexo heeft een minimale holding van €5000 én 10% nexo tokens nodig. Onder de 5k geen ‘nexo perks’ en onder de 10% nexo tokens gaat de cb omlaag.
Renegade, mogelijk alternatief, is nauwelijks functioneel en communicatie is een drama.
[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 09-03-2025 11:36 ]
ook nieuwe startups etc begin ik niet meer aan.
net zoals ik boven lees: Renegade is nog steeds drama en kan mij nog vaag herinneren 1,5 jaar geleden dat ze begonnen met Renegade +een nft ik bezit hebben voor cashback, volgens mij loopt dat niet zo best.
nothing stops this train
Vandaag de meest nutteloze reactie.
"We understand your concerns, and we appreciate your patience while we address that the transactions should now work as expected, previous declines may have been due to security checks or processing delays, and while top-ups are usually instant, occasional delays can occur due to banking processes."
Wat moet je hier nu weer mee... Ik ga nu niks storten voor een service die ik niet kan gebruiken...
Ik heb wel gezorgd voor een back-up in de vorm van een Bybit card voor het geval mijn Naga kaart dienst weigert. Ik doe zelden grote uitgaven, dus moet daar wel mee uitkomen.
Zie jij enige verbetering in het aantal geweigerde transacties dan?PlasticPimple schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:47:
Voor de mensen die een jaarabonnement hadden afgesloten. Deze wordt stilzwijgend verlengd en ook geïncasseerd. Ik twijfelde eigenlijk om door te gaan, gezien de recente issues, maar blijf nu gewoon actief.
Ik heb wel gezorgd voor een back-up in de vorm van een Bybit card voor het geval mijn Naga kaart dienst weigert. Ik doe zelden grote uitgaven, dus moet daar wel mee uitkomen.
Ik had zelf afgelopen weekend geen problemen (in tegenstelling tot de weekenden de 3 weken daarvoor).Severus schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:33:
[...]
Zie jij enige verbetering in het aantal geweigerde transacties dan?
Blijft inderdaad bijzonder. Vanochtend een top-up via creditcard gedaan, die ging op pending, en staat daar nu nog steeds op. Daarna een top-up via SEPA gedaan, die was met een uurtje binnen. Ook nog een andere top-up met cc gedaan, die stond er dan wel weer meteen op.Ypho schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:10:
Zucht.... Juich niet te hard. Zojuist een top-up gedaan om een deel van de vakantie te betalen. Staat wederom op "pending". Support is nog niet wakker denk ik.
Afgelopen drie weken geen foutive 'te weinig saldo' meldingen weer gehad, gewoon elke keer kunnen betalen.
Het zal wel te maken hebben met het overgaan naar een nieuwe provider neem ik aan.
[ Voor 93% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2025 16:08 ]
nothing stops this train
Hier ook, maar nog geen begeleidend schrijven oid. Nouja, je hoort mij niet klagen.swbr schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:35:
En toen kreeg ik ineens 12,50 bij m'n saldo, met als omschrijving 'Reimbursement for NAGA Pay subscription - Service transition.'
Het zal wel te maken hebben met het overgaan naar een nieuwe provider neem ik aan.
Please kindly try processing the transaction again, and it shall be successful.
Please note that we are working internally on this matter and as of the 30th of April Naga Pay will be on pause till further notice to upgrade the application system.
Dat had ik ook. En paar dagen later kreeg ik er nog eens 50 euro erbij. 😂swbr schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:35:
En toen kreeg ik ineens 12,50 bij m'n saldo, met als omschrijving 'Reimbursement for NAGA Pay subscription - Service transition.'
Gezien de aantallen keren dat ik bij support hang omdat ze weer geld "pending" hebben staan, zou ik ook behoorlijk wat verwachtenNiann-Tsyr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:03:
[...]
Dat had ik ook. En paar dagen later kreeg ik er nog eens 50 euro erbij. 😂
Mijn 300+ topup is inmiddels vrijgegeven na 3 dagen.
Nee debiele geit, ik wil de boel afmelden, ik gebruik het niet. Het werkt 9 van de 10 keren niet...
De eerder verstuurde mail van Contis zegt dat het over is op 1 mei.
De mail van Naga zegt "we nemen nog contact op".
Maar met nog maar twee weken te gaan heb ik er een hard hoofd in.
[ Voor 99% gewijzigd door Ypho op 17-04-2025 18:58 ]
- Earn: waarschijnlijk levert dat je de ECB-rente op; dat kan elders ook, maar daar zitten vaak wat kosten aan. (Ik kon nog niet vinden welk QMMF gebruikt wordt, maar sommigen zijn niet toegankelijk voor particulieren)
- Crystal is het hoogste VIP-level, waarvoor je normaal veel geld moet aanhouden; ik weet niet of ik van deze voordelen gebruik zou maken (ik ben niet van plan om daar veel in crypto te gaan handelen), maar misschien zit er nog een leuke perk bij
- Voordelen bij herintroductie van Naga Pay: om daarvoor alleen een account aan te hoeven houden lijkt niet een grote eis en er is ook geen minimumbedrag nodig voorzover ik zag.
Deze geeft de zelfde twee opties als in de mail stonden. Echter werkt bij mij de button om de funds te moven niet.
Het klinkt wel oké om in ieder geval te proberen. Heb alleen geen idee hoe lang de pauze is.
/f/image/hqV9gPnATpfJfNTUpLvXjS3k.png?f=fotoalbum_large)
Goede toevoeging... daar loop ik namelijk dood. Hij vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Daar heb ik er voor Naga maar één van en hij geeft aan dat die niet correct is.PlasticPimple schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 15:34:
Ik krijg de pop-up niet. Is dat linkje met ‘Learn more about your options’ te kopiëren? Ik ben o.a. benieuwd wat er gebeurt met eventueel betaald abonnementsgeld.
Het zou dus kunnen dat dat al het nieuwe account is, maar daar kom ik nu even niet verder.
Edit: het is een zendesk portal waarop je in moet loggen.
Edit 2: na de app update staat er op het dashboard info met een linkje. Niet echt een popup.
[ Voor 12% gewijzigd door fsve op 18-04-2025 15:47 ]
[ Voor 39% gewijzigd door TWFpa2Vs op 20-04-2025 16:08 ]
Ik ook, een maandje. Bijzonder genoeg is juist gisteren opnieuw voor een jaar afgeschreven.. Heb overigens de keuze gemaakt om bij Naga te blijven. Ben dan wel geen trader maar ga eens kijken wat het Crystal-abo inhoudt.PlasticPimple schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:48:
Ik heb een refund gekregen van mijn betaalde abonnementsgeld.
Het zou mooi zijn als Naga zijn voordelen behoudt naar de toekomst toe. Het eerste jaar was ik erg tevreden met de service, maar in de laatste maanden waren er veel kleine gebreken met de top-ups, withdrawal en klantenservice.
Door de ruimte limieten, cashback in btc, lage fees en complete vrijheid in transacties heb ik echter wel een flink extraatje verdiend. Vooral dat laatste is echt anders geweest bij Plutus en Crypto.com, waar ik uiteindelijk veel bonnetjes heb moeten tonen of transacties helemaal niet werden meegerekend voor cashback.
Die van mij heb ik 5x opnieuw moeten doen (inclusief 20 e-mails aan support), maar de laatste is er gelukkig net doorheen.PlasticPimple schreef op woensdag 30 april 2025 @ 07:53:
Nu zit mijn withdrawal van BTC nog weer tussen wal en schip. Het gaat niet van een leien dakje.
/f/image/t1DvVFCzusELUB6TNXkKWIQ6.png?f=fotoalbum_large)
M'n hele account is nu leeg. Wil graag overstappen, maar die knoppen doen bij mij nog steeds niets. Ondanks de vele reminder pushberichten wacht ik maar gewoon af of het automatisch gaat.
Ik ben m.n. benieuwd of het echt (ongeveer) 2,77% is, of dat dit getal uit het verleden is en het nu rond de ECB-rente van 2,25% is.
(Ziet iemand dit al in de rentebijschrijving of weet iemand welke QMMFs gebruikt worden?)
Dear Client,
Thank you for your email.
Please be advised that, at this time, we do not have further information regarding when NAGA Pay will be available again.
Rest assured, as soon as any updates become available, we will promptly notify all clients via email.
Should you have any other questions or require assistance, please feel free to contact us.
Kind regards,
Nektarios P.
Ik ben eerlijk gezegd ook de draad wat kwijt. Ik had nog wat tegoed op mijn kaart staan...die is blijkbaar verhuisd naar Naga Trader. Hoe krijg ik het daar makkelijk vanaf?fsve schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:26:
Het blijft angstvallig stil vanuit het Naga Pay kamp met betrekking tot de vernieuwing. Voor de grap support een mailtje verzonden en weer een nietszeggend antwoord terug gekregen.
[...]
En ik had ook wat cashback opgebouwd in BTC....waar is dat dan gebleven?
Je kan inloggen op app.nagax.com vanuit daar kan je weer linken naar de "exchange". Daar lijkt je oude cashback te staan.Sandrioni schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:05:
[...]
Ik ben eerlijk gezegd ook de draad wat kwijt. Ik had nog wat tegoed op mijn kaart staan...die is blijkbaar verhuisd naar Naga Trader. Hoe krijg ik het daar makkelijk vanaf?
Ik had voordat de stekker eruit ging een withdraw van m'n cashback gedaan. Na de switch stond het bedrag dat nog op de kaart stond op Naga Trader. De cashback stond op NagaX.Sandrioni schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:05:
[...]
Ik ben eerlijk gezegd ook de draad wat kwijt. Ik had nog wat tegoed op mijn kaart staan...die is blijkbaar verhuisd naar Naga Trader. Hoe krijg ik het daar makkelijk vanaf?
Om het bedrag van Naga Trade te laten uitbetalen, moet je eerst een storting doen van iets van 10 euro, zodat je bankrekening bij Naga bekend is. Vervolgens kon ik dat bedrag samen met die 10 euro storting laten uitbetalen.
De cashback is een ander verhaal. Je kunt laten uitbetalen naar een BTC wallet, maar dat wilde in eerste instantie niet. Ik deed een withdraw, saldo op NagaX werd 0, maar BTC kwam niet aan. Een paar dagen laten verscheen die BTC weer op NagaX. Vervolgens geprobeerd naar een andere wallet, zelfde verhaal. Ondertussen mail naar support gestuurd, daar krijg ik geen antwoord op. Nog een paar keer geprobeerd, elke keer hetzelfde, BTC saldo ging naar 0, verstuurde BTC kwam niet aan, paar dagen later was het weer terug op NagaX. Totdat het wel lukte, maar toen duurde het wel een dag dat de BTC aankwam.
Geen idee of het nu structureel is opgelost, ik heb geen saldo meer bij NagaX om te testen, maar ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in.
Mijn cashback is gelukkig wel meer waard dan de abonnementskosten die ik betaald heb, winst is winst.
Tsja, mijn saldo was geloof ik nog 4 euro of zo, en cashback een euro of 10 destijds in BTC. Dat krijg ik er niet af zonder dat de fees alles opslokken.swbr schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 14:47:
[...]
Ik had voordat de stekker eruit ging een withdraw van m'n cashback gedaan. Na de switch stond het bedrag dat nog op de kaart stond op Naga Trader. De cashback stond op NagaX.
Om het bedrag van Naga Trade te laten uitbetalen, moet je eerst een storting doen van iets van 10 euro, zodat je bankrekening bij Naga bekend is. Vervolgens kon ik dat bedrag samen met die 10 euro storting laten uitbetalen.
De cashback is een ander verhaal. Je kunt laten uitbetalen naar een BTC wallet, maar dat wilde in eerste instantie niet. Ik deed een withdraw, saldo op NagaX werd 0, maar BTC kwam niet aan. Een paar dagen laten verscheen die BTC weer op NagaX. Vervolgens geprobeerd naar een andere wallet, zelfde verhaal. Ondertussen mail naar support gestuurd, daar krijg ik geen antwoord op. Nog een paar keer geprobeerd, elke keer hetzelfde, BTC saldo ging naar 0, verstuurde BTC kwam niet aan, paar dagen later was het weer terug op NagaX. Totdat het wel lukte, maar toen duurde het wel een dag dat de BTC aankwam.
Geen idee of het nu structureel is opgelost, ik heb geen saldo meer bij NagaX om te testen, maar ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in.
Mijn cashback is gelukkig wel meer waard dan de abonnementskosten die ik betaald heb, winst is winst.
Die 4 euro zou ik nog kunnen proberen, aannemende dat een bankoverschrijving gratis is.