Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Even een chat met naga omdat de transactie van vattenfall niet in het overzicht staat (wel die van plutus-jaarbo, laatste transactie is mijn top up) en de cashback op pending blijft. Tis gemeld aan de "technical department". Ik ga het wel weer merken. Rommelig wel, maar goed wel snel iemand aan de chat. Wacht het maar weer af, de Vattenfall-factuur staat nog op betaald dus ik ga niet verkleumen :+

---

Keek zonet in de app en de transactie staat er nu netjes tussen + de cashback is er doorheen :) Snel opgelost doordat iemand op een F5-knoppie drukte gok ik :P

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 22-04-2024 10:58 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Ik kreeg ineens ook nergens meer cashback op. Ook ik gebruik curve.

Bij mij werd ook verwezen naar de voorwaarden.

Ze hadden wel even een headsup mogen geven over deze wijziging. Halve maand aan cashback mis ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Had je tussendoor dan niet gekeken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 12:09
Hier ook geen cashbacks nadat ik m'n maandelijkse rondje Curve GBIT's heb gedaan. Support wilt geen duidelijkheid geven of het aan Curve ligt of niet. Ze blijven maar verwijzen naar hun T&C, hun geautomatiseerde systeem die de transacties beoordeelt en het feit dat ze vooraf geen duidelijkheid kunnen geven of bepaalde transacties wel of niet in aanmerking komen.

In ieder geval m'n BTC-cashbacks veilig gesteld en m'n annual plan is nog niet afgeschreven door NAGA. Nog in dubio of ik m'n account sluit of niet. Saldo is €2,- en die mogen ze van mij houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Ik verwacht dat Plutus er ook mee gaat stoppen zodra ApplePay ook gerealiseerd is. Ik kan ze geen ongelijk geven maar ze moeten wel duidelijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
aan ene kant snap ik het wel dat ze direct betalingen willen ipv dat er een Curve tussenzit. vooral veel gedoe met go back in time.

voor mij is Curve zo goed als overbodig, je kan met google-pay namelijk swipen door je cards die je hebt om zo met de juiste kaart te betalen. zo zit er geen curve tussen.
ook naga-card (digitaal) werkt vlekkeloos. je hebt die fysieke kaart in principe ook niet nodig.
mijn vrouw heeft de fysieke kaart, maar ze is van de oude stempel en vind het niet fijn via telefoon.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
KeFFeR1208 schreef op zondag 21 april 2024 @ 10:37:
Hier ook geen cashbacks nadat ik m'n maandelijkse rondje Curve GBIT's heb gedaan. Support wilt geen duidelijkheid geven of het aan Curve ligt of niet. Ze blijven maar verwijzen naar hun T&C, hun geautomatiseerde systeem die de transacties beoordeelt en het feit dat ze vooraf geen duidelijkheid kunnen geven of bepaalde transacties wel of niet in aanmerking komen.

In ieder geval m'n BTC-cashbacks veilig gesteld en m'n annual plan is nog niet afgeschreven door NAGA. Nog in dubio of ik m'n account sluit of niet. Saldo is €2,- en die mogen ze van mij houden.
ik had gecontacteerd met naga support: die persoon gaf mij aan gebruik naga card directly and avoid using external wallets

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Sowieso is het altijd aan te raden bij dit soort fintech-toko's altijd om de x tijd even door alles heen te neuzen. Zo kwam ik dus ook erachter dat er bij mij een bitje was omgevallen. Check ook regelmatig normale bankrekeningen hoor (alhoewel je voor alles een melding kan aanzetten): als er dan iets scheef gaat ben je er in ieder geval lekker snel bij. Niet leuk, maar ja nu is het een flow die maar een minuutje hier en daar kost en me achteraf veel tijd bespaart denk ik dan maar :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kreeg in een flits gister iets van een terugboeking te zien als notificatie van Naga (meteen de notificaties maar op persistent gezet, want kan ze nergens meer terughalen). Zie idd een positief saldo idem aan bedrag wat ik eerder deze maand naar Vattenfall had gegooid, transactie is (wederom) nergens te vinden.
Ingelogd bij Vattenfall: factuur staat nog gewoon op betaald ¯\_(ツ)_/¯

Hang weer aan de chat, en het wordt weer doorgezet naar de "relevant department" maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Als ik om de zoveel tijd aan de chat moet hangen voor allerlei geneuzel kan ik beter gewoon met incasso gaan betalen, de tijd die me dit kost is die paar centen niet waard :w

-aanvulling-
zag nog steeds geen verandering, dus gister het "plusbedrag" eens weggesluisd, en vandaag sta ik dan ineens dat bedrag in de min, en is de transactie van eerder deze maand ineens naar vandaag gezet. Ja, tis me mooi geweest. Zodra het weer op 0 staat (netjes weer geld overgemaakt) de account closure aanslingeren. Die 2 euro aan BTC kan ik niet wegsluizen maar mogen ze van me houden :P

Account is netjes en snel gesloten, de support is in ieder geval vlot en netjes, nu nog het product wat meer volwassen worden... :) Renegade tzt maar eens proberen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door 2Dutch op 23-05-2024 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Nog steeds happy met Naga. Gebruik Naga zelden maar het werkt. Bijv voor Plutus yearly subscription. 200 euro erop, 1,08 euro aan btc reward. 1,08 Amazon gift card kopen met Naga en btc geld is weer 0.

[ Voor 9% gewijzigd door enermax op 04-06-2024 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:22

Ypho

Allround Nerd

enermax schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:20:
Nog steeds happy met Naga. Gebruik Naga zelden maar het werkt. Bijv voor Plutus yearly subscription. 200 euro erop, 1,08 euro aan btc reward. 1,08 Amazon gift card kopen met Naga en btc geld is weer 0.
Ik ben ook nog tevreden met Naga. Ik heb twee (kleine) issues:
- Ik kan niet zien of een betaling een "reservering" is of niet. Zo had ik laatst 2 afschrijvingen van hetzelfde, waarvan de eerste een reservering bleek en later werd gecrediteerd.
- Ik kan nog steeds niet met de fysieke pas betalen en dan een betaling in-app bevestigen. Het is me inmiddels wel gelukt door de app te openen *voor* ik de betaling start, dan werkt het wel.

Verder netjes 3% op alles (heb het Elite abbo, ik red makkelijk de 2k per maand). Zit ik aan de max, en krijg ik een refund waardoor ik weer onder de 2k uitgaven kom, kan ik die gewoon weer aanvullen voor de 3%.

Ik kwam er zelfs achter dat als ik iets bij mezelf "koop", ik iets minder dan 1.5% betaal aan fees, maar wel gewoon 3% ontvang, maar door de limiet van 2k is dat (helaas) geen infinite money glitch >:)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Ypho Iets bij mezelf koop? Wat bedoel je daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

enermax schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:12:
@Ypho Iets bij mezelf koop? Wat bedoel je daarmee.
Hah, ik heb een (online) winkel met Stripe integratie. Dus als ik iets in mijn eigen shop koop (of via Stripe een betaallink maak), krijg ik 3%, want is gewoon detailhandel. En de Stripe fees zijn iets van 1.5%. Dus dat zou "handig" zijn om tot de limiet van 2k te geraken, maar daar kom ik wel met mijn wekelijkse boodschappen en andere spullen die ik koop (waarvoor iemand anders dus de fees afdraagt).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De witter
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik gebruik Naga nu een paar maanden. Werkt prima, alleen niet met Curve inderdaad.
De cashback in BTC vind ik echt wel beter dan in PLU. Koers van PLU blijft maar zakken.
Ik heb Plutus nog wel, de maandelijkse bijdrage verdien je terug met perks en ik gebruik Plutus nog steeds als ik aan de cap zit bij Naga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Zo gebruik ik beide ook precies, primair Naga. Hoewel de app soms wat gaar is werkt het prima en zat ik binnen drie maanden op winst. Sta nu zo'n 100 euro positief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 23:22
Hier ook al twee maanden een blije gebruiker van Naga. De registratie en onboarding was niet vlekkeloos en de app werkt inderdaad niet altijd perfect, maar ten opzichte van Plutus zie ik veel voordelen:
  • direct cashback, vooralsnog zonder 'mitsen en maren': geen uitzonderingen voor grote betalingen die je voor een groep mensen doet, en dus geen bonnetjes hoeven te verzamelen
  • snel contact met de klantenservice, die vooralsnog altijd netjes heeft geholpen; op advies van een andere tweaker met mijn digitale creditcard dus nu een Elite-abonnement
  • withdrawals zijn snel en zeer goedkoop, als je de juiste crypto kiest; laatste keer mijn BTC gewisseld naar SOL, naar mijn eigen wallet verplaatst voor 0.018 SOL (ongeveer €2)
Ik ben Plutus aan het afbouwen en hoef dan hopelijk niet meer om te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Phyla op 21-06-2024 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Phyla schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 00:25:
Hier ook al twee maanden een blije gebruiker van Naga. De registratie en onboarding was niet vlekkeloos en de app werkt inderdaad niet altijd perfect, maar ten opzichte van Plutus zie ik veel voordelen:
  • direct cashback, vooralsnog zonder 'mitsen en maren': geen uitzonderingen voor grote betalingen die je voor een groep mensen doet, en dus geen bonnetjes hoeven te verzamelen
  • snel contact met de klantenservice, die vooralsnog altijd netjes heeft geholpen; op advies van een andere tweaker met mijn digitale creditcard dus nu een Elite-abonnement
  • withdrawals zijn snel en zeer goedkoop, als je de juiste crypto kiest; laatste keer mijn BTC gewisseld naar SOL, naar mijn eigen wallet verplaatst voor 0.018 SOL (ongeveer €2)
Ik ben Plutus aan het afbouwen en hoef dan hopelijk niet meer om te kijken.
ik heb tot nu toe BTC transfers gedaan omdat de koers vaak behoorlijk achterloopt en je dan alsnog een hoop geld kwijt bent. Maar idd alles te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De witter
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 20-11-2024
Ook als je primair Plutus of een andere cashback card gebruikt is Naga nog altijd prima, je kan ook kiezen voor de gratis variant van Naga en dan alleen Nagapay card gebruiken als je bij bijvoorbeeld Plutus aan je maximale uitgave (cap) zit.

Ik kwam deze video tegen met prima info: YouTube: Nagapay review and tutorial, pay with crypto or fiat and earn cashba...

Nadeel vind ik wel dat je Curve niet kan gebruiken, ik vind Curve superhandig om te switchen van de ene naar de andere kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ik zoek al tijd een no-nonsense creditcard crypto off-ramp en Naga leek op het eerste zicht wel goed, maar die 2.49-3.49% conversion fee, samen met de beperkte paren (BTC/ETH/USDT/USDC) maken dit toch totaal ongeschikt hiervoor?

De cashback overstijgt nooit de conversion fees (tenzij Elite), nog los van withdrawal fees bij je vertrekkende exchange.

Stel dat ik 1000€/maand wil uitcashen vanaf een exchange, bv Bitstamp:
- trading fee EUR->BTC/ETH/USDT/USDC: 0.3% (3€)
- withdrawal fees
0.0005 BTC (28.8€) of 0.0055 ETH (17.5€) of 20 USDT (18.6€) of 20 USDC (18.6€)
(of 1 USDC (0.92€) indien via Stellar netwerk, maar het is me niet duidelijk of dit mogelijk is bij Naga.)

Best case scenario (Stellar) sta je alsnog -3.77% onder water met een Basic account, of -1.25% met Premium.

En da's dan in de veronderstelling dat je effectief spendeert en cashback verzamelt, en geen SEPA transfer naar je bank doet (om de blokkering door sommige banken van dergelijke transfers vanaf de bekende exchanges te omzeilen).

Zie ik hier iets over het hoofd?

(Berekening: https://imgur.com/a/KdnHTBs )

[ Voor 11% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 03-07-2024 00:10 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Tot op heden heb ik altijd een directe BTC withdrawal gedaan naar een andere wallet. dat kost dan 0.00012 BTC (6.80€). Ik zat hierdoor met 3 maanden op 100 euro winst. Ik koop op het Naga platform geen crypto ik gebruik puur het Elite plan voor de 3% cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Ik heb het hele topic doorgelezen. Curve is dus uitgesloten om te gebruiken?
Zou de TS zijn startpost kunnen updaten dat op Curve gebruik geen cashback komt?
Ik zit erover na te denken om Nagapay te gaan gebruiken. Goedkopere abo dan Curve en Plutus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Nu online
@Niann-Tsyr Inderdaad lijken Curve-transacties geen cashback (meer) op te leveren. Ik heb dit toegevoegd in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Niann-Tsyr schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:54:
Ik heb het hele topic doorgelezen. Curve is dus uitgesloten om te gebruiken?
Zou de TS zijn startpost kunnen updaten dat op Curve gebruik geen cashback komt?
Ik zit erover na te denken om Nagapay te gaan gebruiken. Goedkopere abo dan Curve en Plutus.
Curve is inderdaad een paar maanden geleden uitgesloten. Nadeel tov Plutus is dat je geen perks hebt voor cashback. Voordeel is dat je direct (relatief stabiele) BTC krijgt (geen 45 dagen wachten), en je kunt je kaart toevoegen aan Apple Pay (geen idee voor Gpay). Ik gebruik Naga via mijn telefoon, en mijn vrouw gebruikt de plastic kaart.

Ik heb trouwens nog wel de "bug" dat als ik online iets wil betaal, en je via de app moet goedkeuren, dat ik de app op dat moment al open moet hebben. Doorklikken vanaf de notificatie werkt bij mij nog steeds niet.

Extra tip: Als je zorgt dat je een referral hebt, krijg je meteen 10 euro aan BTC als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Ypho schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:19:
[...]

Curve is inderdaad een paar maanden geleden uitgesloten. Nadeel tov Plutus is dat je geen perks hebt voor cashback. Voordeel is dat je direct (relatief stabiele) BTC krijgt (geen 45 dagen wachten), en je kunt je kaart toevoegen aan Apple Pay (geen idee voor Gpay). Ik gebruik Naga via mijn telefoon, en mijn vrouw gebruikt de plastic kaart.

Ik heb trouwens nog wel de "bug" dat als ik online iets wil betaal, en je via de app moet goedkeuren, dat ik de app op dat moment al open moet hebben. Doorklikken vanaf de notificatie werkt bij mij nog steeds niet.

Extra tip: Als je zorgt dat je een referral hebt, krijg je meteen 10 euro aan BTC als het goed is
Is die bug op Android of iPhone?
Mss een permissie niet aanstaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Niann-Tsyr schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:22:
[...]

Is die bug op Android of iPhone?
Mss een permissie niet aanstaan?
Op iPhone. Ik krijg netjes notificaties, en als ik daarop klik, opent de app, maar krijg ik in de app niet het scherm "Approve" of "Decline" (of wat die opties precies zijn). Start ik de betaling met de app open, werkt het wel. Op zich geen groot probleem, ik koop online niet veel, dus het is een klein probleempje, maar wel iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
klopt is gewoon slecht in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Heeft iemand de Naga Pay abo via Plutus betaald? Of wordt dit niet geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Niann-Tsyr schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 22:43:
Heeft iemand de Naga Pay abo via Plutus betaald? Of wordt dit niet geaccepteerd?
In mijn geval moest ik mijn Naga abonnement via chat activeren. Dit was de eerste 2 maanden gratis, en nu halen ze iedere maand 15 euro van mijn Naga account af. Gaat niet via een andere kaart oid, direct van mijn saldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Ypho schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 08:08:
[...]

In mijn geval moest ik mijn Naga abonnement via chat activeren. Dit was de eerste 2 maanden gratis, en nu halen ze iedere maand 15 euro van mijn Naga account af. Gaat niet via een andere kaart oid, direct van mijn saldo.
De hoogste abo is Elite van 12,50 euro. Waar heb jij het over? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Niann-Tsyr schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:04:
[...]

De hoogste abo is Elite van 12,50 euro. Waar heb jij het over? 😅
Lol. Ik had een jaar voor 150 euro (12,50 pm), maar ik betaal iedere maand 14,99 (net even teruggezocht). De eerste 2 maanden heb ik niets betaald. Blijkbaar is het goedkoper geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Niann-Tsyr schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 22:43:
Heb het ff nagevraagd in de support chat. Abo wordt van je account afgeschreven.
Ik probeerde ook nog geld te storten met Nexo card (heb daar nog euro's staan), maar dat werd niet geaccepteerd. Dus nu maar gewoon ff IBAN overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik wacht al een week op m'n KYC... geeft weinig vertrouwen. Spijtig dat Curve niet werkt voor de rewards.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Freekers schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 16:58:
Ik wacht al een week op m'n KYC... geeft weinig vertrouwen. Spijtig dat Curve niet werkt voor de rewards.
Ik heb toentertijd contact gehad met support, en toen ging het vrij snel. Echter heb ik nu een afboeking-issue waar ik al 3 weken op wacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Ypho schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:21:
[...]

Ik heb toentertijd contact gehad met support, en toen ging het vrij snel. Echter heb ik nu een afboeking-issue waar ik al 3 weken op wacht :(
wat voor issue heb je?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik heb schoenen gekocht in de winkel en het geld is dubbel afgeboekt. Er is maar 1 transactie, maar er was daarna extra geld "verdwenen" van exact het bedrag wat mijn schoenen kostten.

Support zegt al een tijdje "we hebben navraag bij de payment provider". Ik weet niet of ze daar een soort kifid hebben, maar ik moet maar eens elders mijn klacht indienen denk ik.

/edit: ik heb zojuist een mail gestuurd naar hun klachtenafdeling (via de website gevonden), ik krijg zojuist het bedrag dat dubbel is afgeschreven terug. Jammer dat dit zo omslachtig moet, en niet via de in-app support kan, maar het is gelukkig goed gekomen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ypho op 12-08-2024 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Dit is wel mijn ervaring met al die debit kaarten, had dit met plutus, crypto.com en curve ook. Actief saldo beheer is essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik heb die toko de rug toegekeerd vanwege KYC.
Ik heb ze mijn bankafschrift gestuurd, natuurlijk zonder transacties anders had ik ze digitaal moeten typexen, van een maand terug, en die hebben ze niet geaccepteerd vanwege het feit dat er geen transacties op stonden... duh... en dat alleen voor een adresverificatie. Dikke neus drie bier, dat ging hem dus niet worden.

Zou overigens niemand aanraden bij zo'n onbetrouwbare partij gelden neer te leggen.
Een adresverificatie afkeuren omdat er geen transacties op een recente bankafschrift staan 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door MTT op 24-08-2024 23:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

MTT schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:22:
[...]

Ik heb ze mijn bankafschrift gestuurd, natuurlijk zonder transacties anders had ik ze digitaal moeten typexen, van een maand terug, en die hebben ze niet geaccepteerd vanwege het feit dat er geen transacties op stonden... duh... en dat alleen voor een adresverificatie. Dikke neus drie bier, dat ging hem dus niet worden.

Zou overigens niemand aanraden bij zo'n onbetrouwbare partij gelden neer te leggen.
Een adresverificatie afkeuren omdat er geen transacties op een recente bankafschrift staan 8)7
Een kopietje van je Ziggo (of andere internet/telefoon/energie-provider) factuur geen goed idee? Dat was bij mij voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
[...]

Je uitspraken blijven sterk, net zoals een paar maanden geleden toen ook al geadviseerd werd een nutsvoorzieningrekening te gebruiken. Vooralsnog is mijn enige klacht dat de pushnotificaties voor betalingen niet altijd even soepel werken, maar ik heb altijd 3% gekregen, top-ups werken gewoon, en ook het verplaatsen van BTC naar een andere wallet heeft altijd gewoon gewerkt zoals je zou verwachten.

Dat is wel even andere koek dan bijvoorbeeld Plutus, waar elke vijf minuten wat verandert. Maar hoe minder gebruikers, hoe langer we hiervan kunnen genieten, dus misschien ontmoedigingsbeleid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ik gebruik het ook nog met plezier. Plutus als eerste kaart en Naga als backup bij transacties die geen rewards geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Ypho schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:38:
[...]

Een kopietje van je Ziggo (of andere internet/telefoon/energie-provider) factuur geen goed idee? Dat was bij mij voldoende.
Ik heb nergens anders mijn volledige naam, dus niet alleen voorletters, dan bij een van de banken die ik heb.
Heeft er uberhaupt iemand zijn volledige paspoort naam op zijn factuur bij ziggo of water/elektra ?
Dus daar kun je niet mee aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ik heb volgens mij ook iets gebruikt wat op voorletters zat of dergelijke en dat was ook geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:02:
ik heb volgens mij ook iets gebruikt wat op voorletters zat of dergelijke en dat was ook geen probleem.
Dan kun je volgens hun voorwaarden nooit geaccpeteerd zijn.
Want dit moet je aanleveren:

It must not be older than 3 months, the issue date should be clearly visible and has to contain all pages issued. It must contain the full name of the supplier/bank, a full bill number/bank account number, your full name, and your full home address.

Vette kans dat je account eerdaags geblokkeerd wordt en dit alsnog moet aanleveren.

Want daar had ik aan voldaan, en dan gaan die galbakken extra eisen stellen. Mij niet gezien om met zo'n onbetrouwbare partij in zee te gaan.
Er zijn er al genoeg waarvan hun account zomaar geblokkeerd is en niet meer bij hun geld kunnen.

Ieder moet het natuurlijk zelf weten wat die doet.

[ Voor 16% gewijzigd door MTT op 29-08-2024 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb het ook opgegeven. A.s. Zondag wordt het 4 weken dat mijn KYC Pending is. Lijkt wel alsof ze geen geld willen verdienen... Beroerde bedoeling voor een beursgenoteerd bedrijf.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 23:22
Freekers schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:36:
[...]

Ik heb het ook opgegeven. A.s. Zondag wordt het 4 weken dat mijn KYC Pending is. Lijkt wel alsof ze geen geld willen verdienen... Beroerde bedoeling voor een beursgenoteerd bedrijf.
Wat vervelend. Ik ervaar ook nog soms wat strubbelingen met de app en service, maar het is voor mij (nog) niet hinderlijk geweest.

Naga is vooralsnog de app die mij de meest ongecompliceerde ervaring geeft, puur gelet op cashback. Geen vragen omtrent uitgaven, geen arbitraire regels, simpele en snelle withdrawals. Goed gebruik van gemaakt de afgelopen maanden, zeker in de vakantieperiode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Meer mensen die vandaag geen transacties konden doen? Melding Saldo te laag terwijl er voldoende op staat. Zowel via apple pay als online betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Phyla schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:19:
[...]

Wat vervelend. Ik ervaar ook nog soms wat strubbelingen met de app en service, maar het is voor mij (nog) niet hinderlijk geweest.

Naga is vooralsnog de app die mij de meest ongecompliceerde ervaring geeft, puur gelet op cashback. Geen vragen omtrent uitgaven, geen arbitraire regels, simpele en snelle withdrawals. Goed gebruik van gemaakt de afgelopen maanden, zeker in de vakantieperiode.
Voor de gein vanochtend nog eens gekeken; mijn KYC is nog steeds pending. Volgens mij zitten we inmiddels op week 10. Monitort niemand die queue daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
waarschijnlijk hangt hij ergens op via chat vaak snel in beweging te krijgen. Op een enkele storing na heb ik veel plezier van mij naga kaart en in tegenstelling tot vele andere kaarten al snel op winst 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:07
Afgelopen week heb ik mijn kaart aangevraagd en was idd nog steeds 'Pending'. Na een chat berichtje was het binnen no-time geregeld, en ik ben nu geautoriseerd.

Dus nu, stap 2. Er geld op zetten :)

Ik heb geld overgemaakt van mijn ING rekening naar het IBAN wat NagaPay mij vertelt, maar dat is zeker niet instant. Duurt al een uur. Als het er vrijdag (nog) niet is, toch maar even naar informeren. Gaat gelukkig, bij wijze van test, maar om 10 euro.

Top-up doen via CreditCard lukt niet, omdat Curve dat niet toestaat. Weet iemand of Bybit het wél toestaat (dus zonder Curve ertussen?).

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ik doe het altijd via CC want dat is instant idd. Naga werkt sowieso niet via curve en bybit gok ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55
Wat bedoel je met "via curve"? Ik gebruik Bybit wel via curve, maar gebruik iDeal om te storten

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Sandrioni schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:11:
Afgelopen week heb ik mijn kaart aangevraagd en was idd nog steeds 'Pending'. Na een chat berichtje was het binnen no-time geregeld, en ik ben nu geautoriseerd.

Ik heb geld overgemaakt van mijn ING rekening naar het IBAN wat NagaPay mij vertelt, maar dat is zeker niet instant. Duurt al een uur. Als het er vrijdag (nog) niet is, toch maar even naar informeren. Gaat gelukkig, bij wijze van test, maar om 10 euro.

Top-up doen via CreditCard lukt niet, omdat Curve dat niet toestaat. Weet iemand of Bybit het wél toestaat (dus zonder Curve ertussen?).
NAGA Pay werkt niet met Curve helaas.
Als ik met Revolut kaart topup doe, dan staat er meteen op. Topup met kaart zit geen extra kosten aan, itt bijv. Trade Republic. IBAN naar NAGA Pay overmaken duurt langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
Niann-Tsyr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:10:
[...]

NAGA Pay werkt niet met Curve helaas.
Als ik met Revolut kaart topup doe, dan staat er meteen op. Topup met kaart zit geen extra kosten aan, itt bijv. Trade Republic. IBAN naar NAGA Pay overmaken duurt langer.
Inmiddels is het al gearriveerd, dus morgen maar even een wat groter bedrag erop zetten.

Thanks iig voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Top let wel op uitgaven rechtstreeks met naga doen en niet via curve anders heb je geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Sandrioni schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:11:

Vanaf ING naar Naga duurde bij mij ook een tijd, ik ben daarna over gegaan van ING > Revolut > Naga, wat in een minuut geregeld is. Geen idee hoe dit met andere kaarten zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
Ypho schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:41:
[...]

Vanaf ING naar Naga duurde bij mij ook een tijd, ik ben daarna over gegaan van ING > Revolut > Naga, wat in een minuut geregeld is. Geen idee hoe dit met andere kaarten zit.
Net ontdekt dat ik via mijn Bybit debit card de Naga kaart wel instant kan opwaarderen 💯

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Hartelijk dank voor dit onderwerp. Na Plutus toch weer op zoek naar het volgende...

Ga me zo aanmelden, maar mocht iemand nog een refer code hebben... laat het even weten!

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:58
Ik heb al voor de tweede keer in twee maanden problemen gehad met betalingen met mijn Naga card. Gisteren was het weer zover. Ik had voldoende geld op de kaart staan, maar kon toch niet betalen bij een winkel en een webshop. Ook een transactie in het OV is geweigerd.

Zijn er meer mensen die dit soort problemen hebben of wel eens hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
PlasticPimple schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:02:
Ik heb al voor de tweede keer in twee maanden problemen gehad met betalingen met mijn Naga card. Gisteren was het weer zover. Ik had voldoende geld op de kaart staan, maar kon toch niet betalen bij een winkel en een webshop. Ook een transactie in het OV is geweigerd.

Zijn er meer mensen die dit soort problemen hebben of wel eens hebben gehad?
Ik heb gisteren ook problemen gehad met automatische betalingen. Toen vandaag opnieuw geprobeerd en toen was het wel ok.
Met betalingen in winkels gebruik ik m'n Google Wallet op m'n telefoon. Geen problemen daarmee gehad van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ik heb het ook af en toe helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:32
Ik probeer de via cashback opgespaarde BTC op te nemen, maar dat lukt niet. Misschien dat ik iets verkeerd doe, maar het lijkt heel simpel. Ik ga in de app naar het cashback dashboard, klik op het pijltje achter m'n BTC saldo, en dan op de withdraw knop. Vervolgens krijg ik kort een error in beeld: Retrieved an error from the payments provider

Ik heb al een support ticket gemaakt, maar wellicht zie ik iets heel simpels over het hoofd en is de oplossing hier te vinden.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

swbr schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:50:
Ik probeer de via cashback opgespaarde BTC op te nemen, maar dat lukt niet. Misschien dat ik iets verkeerd doe, maar het lijkt heel simpel. Ik ga in de app naar het cashback dashboard, klik op het pijltje achter m'n BTC saldo, en dan op de withdraw knop. Vervolgens krijg ik kort een error in beeld: Retrieved an error from the payments provider

Ik heb al een support ticket gemaakt, maar wellicht zie ik iets heel simpels over het hoofd en is de oplossing hier te vinden.
Zojuist even getest, bij mij gaat het wel goed. Heb je in de app ook een crypto wallet? Ik kan me zo snel niet herinneren of ik daar nog iets aparts voor moest doen qua activatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
fsve schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:33:
Hartelijk dank voor dit onderwerp. Na Plutus toch weer op zoek naar het volgende...

Ga me zo aanmelden, maar mocht iemand nog een refer code hebben... laat het even weten!
Referals zijn niet toegestaan op tweakers

[ Voor 10% gewijzigd door tomtom901 op 05-12-2024 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Nu online
swbr schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:50:

Ik heb kortgeleden voor het eerst BTC laten uitbetalen.
Eerst cashback BTC naar cryptowallet.
Er is een minimum om te kunnen opnemen.
Je kunt alleen in beperkt aantal decimalen BTC opnemen. Omdat ik alle BTC wilde omzetten, was het voor mij voordeliger om eerst een beetje BTC bij te kopen en dan het totaal te laten uitbetalen.
Dit kwam vervolgens op mijn gewone euro betaalaccount bij NagaPay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Globalcitizen Kun je dan niet beter BTC uitgeven met je kaart? Dan is het ook euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Nu online
enermax schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:52:
@Globalcitizen Kun je dan niet beter BTC uitgeven met je kaart? Dan is het ook euro.
Heb je dat geprobeerd?

Volgens mij heb je dan hogere kosten (als het al rechtstreeks kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
Ypho schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:10:
[...]

Zojuist even getest, bij mij gaat het wel goed. Heb je in de app ook een crypto wallet? Ik kan me zo snel niet herinneren of ik daar nog iets aparts voor moest doen qua activatie.
Gisterenavond nog maar eens geprobeerd, toen ging het goed, precies zoals verwacht. Support was bezig met uitzoeken, misschien dat ze al iets gefixed hebben zonder het mij te laten weten, misschien dat het vanzelf goed is gekomen. Hoe dan ook, ik ben tevreden.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Hebben anderen momenteel problemen met Naga?

Vrijdag een bulkje BTC omgezet naar EUR, en zowel vrijdag als zaterdag van alles kunnen betalen (Apple Pay). Zondag kon ik geen boodschappen meer doen (Apple Pay en de plastic kaart). Online bestellen lukte nog wel, en sinds vanmorgen kan ik ook online geen betaling meer doen.

Ik heb wel het grootste deel van mijn saldo inmiddels overgeboekt naar Revolut, dus dat is in ieder geval veilig.

Nog geen reactie van support, maar dit doet het vertrouwen geen goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Af en toe loop ik ook tegen dit soort dingen aan, ik zorg altijd dat ik nooit teveel geld er heb staan of teveel BTC. Het rammelt links en rechts behoorlijk maar hey, zolang het gratis geld is accepteer ik maar wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

TWFpa2Vs schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:23:
Af en toe loop ik ook tegen dit soort dingen aan, ik zorg altijd dat ik nooit teveel geld er heb staan of teveel BTC. Het rammelt links en rechts behoorlijk maar hey, zolang het gratis geld is accepteer ik maar wat het is.
Ik heb er meestal ook niet meer dan iets van 100 EUR staan. Maar ik had toevallig van het weekend wat BTC omgezet naar EUR (ja duur, maar gemak), en ik was een beetje bang dat ik bevroren was wegens [insert reden]. Maar hoor net van support dat er niet iets aan de hand is met mijn bestedingspatroon oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik heb inmiddels nog een keer of twee a drie problemen gehad met betalingen. Iedere keer krijg ik een reactie van support dat ze zo snel mogelijk de boel herstellen, maar wat er nu echt aan de hand is, is mij steeds niet duidelijk. Heeft iemand anders dit ook en inmiddels wat meer kennis over dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
PlasticPimple schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:37:
Ik heb inmiddels nog een keer of twee a drie problemen gehad met betalingen. Iedere keer krijg ik een reactie van support dat ze zo snel mogelijk de boel herstellen, maar wat er nu echt aan de hand is, is mij steeds niet duidelijk. Heeft iemand anders dit ook en inmiddels wat meer kennis over dit probleem?
Heb ik ook weleens en dan doe ik ff app weer opnieuw installeren. Soms helpt dat, soms ook niet. Als ik met Google Wallet betaal geen problemen. Maar zo alleen kaartnummer invoeren bij sommige pay providers werkt het en keer erop weer niet. Is bij mij echt random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

PlasticPimple schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:37:
Ik had dit gisteren. Ik kreeg na in/uitchecken een melding dat ze geen geld konden afschrijven (voldoende saldo). Maar via Apple Pay, en dan Naga, kon ik wel reizen. Support zei wederom "as soon as possible", maar dit blijft zo nu en dan terugkomen. Op zich geen probleem zolang Apple Pay werkt, maar dat kan ik online niet overal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik heb ook een enkele keer gehad dat ik ook met Apple Pay problemen had. Maandag stond ik nog in de winkel te zweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Ik lees op de Naga site dat je een eigen IBAN krijgt, en ook Sepa direct debit transacties (incasso’s) kunt doen. Weet iemand hier of daar ook de cashback over geldt? Of geldt het echt alleen voor wat je direct betaalt met de kaart?

Als het wel zou werken zou dat een goede manier zijn om de maximale cashback te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Nu online
Trasos schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:48:
Ik lees op de Naga site dat je een eigen IBAN krijgt, en ook Sepa direct debit transacties (incasso’s) kunt doen. Weet iemand hier of daar ook de cashback over geldt? Of geldt het echt alleen voor wat je direct betaalt met de kaart?

Als het wel zou werken zou dat een goede manier zijn om de maximale cashback te kunnen krijgen.
Je krijgt inderdaad een IBAN, maar je krijgt alleen cashback over card-betalingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swbr
Heeft er iemand ervaringen met het upgraden van je plan?

Ik heb nu premium, maar overweeg om naar elite te upgraden. Ik heb voor een jaar betaald, premium loopt nog t/m Maart. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik nu upgrade, gaat elite meteen in, en zo ja, krijg ik dan een gedeeltelijke refund voor m'n huidige plan? Of gaat elite pas in als m'n huidige plan afgelopen is?

Uiteraard heb ik de vraag ook bij support gesteld, als ik hun antwoord krijg zal ik dat ook hier plaatsen.

Edit: het antwoord van support kwam snel:
Please be advised that you will need to wait until the completion of your Premium yearly plan cycle in March before you can request an upgrade to your account, if desired.

[ Voor 19% gewijzigd door swbr op 30-01-2025 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Hier weer issues met de kaart gebruiken meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

TWFpa2Vs schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:42:
Hier weer issues met de kaart gebruiken meer mensen last van?
Yep. OV kan ik niet meer in nu. Kaart ligt er nu nog steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
hier ook nog steeds hoor, lange storing support weet van niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Uit het niets ontving ik afgelopen week onderstaande mail:

Afbeeldingslocatie: https://xbackbone.freek.info/selA6/GUhOqeta36.png/raw

Ze hebben er maar liefst 25 weken over gedaan om mijn KYC te verifiëren 8)7 8)7 :+ :+ Wat een toko.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Tip. Gooi absoluut GEEN videos in GIF in de in-app chat. Ik heb wat problemen met een withdraw, en ze vroegen me om een video. De MP4 van Apple kunnen ze niet openen, dus ik heb een gifje ervan gemaakt. Maar zodra deze is ingeladen in de chat, crasht de app en kun je niets meer. Dus ik kan steeds maar 1 zin tikken, en dan crasht de app :-/

"Work around", type de tekst op de laptop, zet in klembord. Open de app, snel plakken voordat de GIF is geladen in de view, en dan verzenden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Echt gênant. Sta bij de Aldi en er wordt geen geld afgeschreven. Had nog 10 euro staan en 30 bij gestort. Bedrag boodschappen was 6.43 euro. Dat werd niet eens afgeschreven. Ik betaal met een andere kaart. Ik check de app. Zie dat 10 euro er nog staat. Bedrag van 30 wat ik vanochtend had bijgestort, was nog aan het verwerken. Normaal zou het instant zijn. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Niann-Tsyr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:39:
Echt gênant. Sta bij de Aldi en er wordt geen geld afgeschreven. Had nog 10 euro staan en 30 bij gestort. Bedrag boodschappen was 6.43 euro. Dat werd niet eens afgeschreven. Ik betaal met een andere kaart. Ik check de app. Zie dat 10 euro er nog staat. Bedrag van 30 wat ik vanochtend had bijgestort, was nog aan het verwerken. Normaal zou het instant zijn. Meer mensen dit probleem?
Zo heel af en toe heb ik inderdaad dat geld niet instant bijgeschreven wordt, maar echt sporadisch. Het probleem van genoeg saldo maar niet kunnen betalen heb ik helaas vaker :(

[ Voor 6% gewijzigd door Ypho op 10-02-2025 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik kon van het weekend ook niet betalen, terwijl ik wel saldo had. Nog geen drie minuten later tik ik bij een andere winkel zo het bedrag af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Nu online
Ik kreeg net bericht dat Naga Pay weggaat bij Contis per 1 mei; huidige card etc. zal dan niet meer werken. Naga zal met info over nieuwe betalingsprovider komen volgens het bericht.

[ Voor 6% gewijzigd door Globalcitizen op 03-03-2025 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik hoop dat daarmee ook de oorzaak van het probleem met het soms niet kunnen betalen opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Globalcitizen schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:12:
Ik kreeg net bericht dat Naga Pay weggaat bij Contis per 1 mei; huidige card etc. zal dan niet meer werken. Naga zal met info over nieuwe betalingsprovider komen volgens het bericht.
Overigens erg slecht dat we dit van Contis moeten horen voordat Naga hier iets over heeft gezegd. Ik had de mail al afgedaan als waarschijnlijk spam/phishing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Nu online
Ypho schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 08:43:
[...]

Overigens erg slecht dat we dit van Contis moeten horen voordat Naga hier iets over heeft gezegd. Ik had de mail al afgedaan als waarschijnlijk spam/phishing.
Bij Plutus ging het bij overgang naar een andere betaalprovider ook zo (al reageerde Plutus kort daarna om te sussen en onduidelijkheden weg te nemen). Vandaar dat ik aannam dat het echt was, al heb ik nog steeds niets van Naga gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Nu online
Ik wil geen FUD verspreiden, maar zeker voor mensen die hogere bedragen bij Naga hebben, is het wellicht goed om dit te weten.
Aangezien het op meerdere sites staat, lijkt het te kloppen dat er iets aan de hand is met Contis en verplicht moet "downwinden" voor 1 april. Zie b.v.
https://fxnewsgroup.com/f...ntry-into-administration/

Of dit gevolgen voor Naga zal hebben (behalve verandering van provider) is mij onduidelijk; op sommige plekken wordt beweerd dat kort voor de court order Naga funds in veiligheid zijn gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Globalcitizen schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:04:
Ik wil geen FUD verspreiden, maar zeker voor mensen die hogere bedragen bij Naga hebben, is het wellicht goed om dit te weten.
Aangezien het op meerdere sites staat, lijkt het te kloppen dat er iets aan de hand is met Contis en verplicht moet "downwinden" voor 1 april. Zie b.v.
https://fxnewsgroup.com/f...ntry-into-administration/

Of dit gevolgen voor Naga zal hebben (behalve verandering van provider) is mij onduidelijk; op sommige plekken wordt beweerd dat kort voor de court order Naga funds in veiligheid zijn gebracht.
Hm. Er staat bij mij 450 euro "pending" (wat vaker gebeurt), en ik wil mijn vakantie nog betalen. Laten we hopen dat diei 450 euro snel wordt vrijgegeven, en dan laat ik Naga maar heel even links liggen voor nu. Overigens zal dit los staan van de crypto betalingen vermoed ikdan? Dus ik kan wel met crypto betalen/opwaarderen lijkt me? Iemand daar een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Naga mail is ook ontvangen nu, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Iemand ervaring met het overboeken van BTC naar je eigen wallet?

Heb net een poging gedaan met het volgende:
- via de crypto tab
- BTC withdraw
- alle beschikbare BTC geselecteerd (min de 0,00012 kosten)
- eigen wallet adres uit ledger gescand via de QR functie
- daarna kwam de 2 factor
- kopiëren uit Google Authenticator
- plakken toestaan (Apple)
- daarna was het scherm weg

Resultaat:
- BTC saldo staat op 0
- na 2 uur nog niets op m'n Ledger
- de transactie staat ook niet op de bitcoin pagina waar alle deposits wel staan.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
fsve schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:02:
Iemand ervaring met het overboeken van BTC naar je eigen wallet?

Heb net een poging gedaan met het volgende:
- via de crypto tab
- BTC withdraw
- alle beschikbare BTC geselecteerd (min de 0,00012 kosten)
- eigen wallet adres uit ledger gescand via de QR functie
- daarna kwam de 2 factor
- kopiëren uit Google Authenticator
- plakken toestaan (Apple)
- daarna was het scherm weg

Resultaat:
- BTC saldo staat op 0
- na 2 uur nog niets op m'n Ledger
- de transactie staat ook niet op de bitcoin pagina waar alle deposits wel staan.

Iemand een idee?
Gaat wel eens mis maar dan komt het vanzelf weer terug. Hier boek ik het regelmatig weg naar eigen wallet en gaat in de regel bijna altijd goed 😁

Blijft een beetje behelpen soms maar dat zorgt ook dat de massa wegblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
TWFpa2Vs schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:19:
[...]

Gaat wel eens mis maar dan komt het vanzelf weer terug. Hier boek ik het regelmatig weg naar eigen wallet en gaat in de regel bijna altijd goed 😁

Blijft een beetje behelpen soms maar dat zorgt ook dat de massa wegblijft.
Bedankt voor de (enigszins) geruststelling. Heb support al gevraagd, dus nu maar even afwachten.

Begin wel steeds meer te twijfelen aan het product. Meerdere keren niet kunnen betalen. Creditcard topups die dagen kunnen duren. Verdiende BTC cashback naar de naga cryptowallet die een error opleveren en dan weer verdwijnen.

Het komt uiteindelijk na een paar dagen weer goed, maar ik hou niet echt van spelletjes met m'n financiën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 26-05 21:11
fsve schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:29:
[...]

Bedankt voor de (enigszins) geruststelling. Heb support al gevraagd, dus nu maar even afwachten.

Begin wel steeds meer te twijfelen aan het product. Meerdere keren niet kunnen betalen. Creditcard topups die dagen kunnen duren. Verdiende BTC cashback naar de naga cryptowallet die een error opleveren en dan weer verdwijnen.

Het komt uiteindelijk na een paar dagen weer goed, maar ik hou niet echt van spelletjes met m'n financiën.
Zelfde situatie hier, account aangemaakt, kyc voltooid en na een paar dagen was account geactiveerd. Vervolgens eerste betalingen gedaan, bleken ze geen curve te accepteren (nergens te vinden, zelfs support kon niks hiermee). Afijn, onding toegevoegd aan wallet, saldo erop en gaan.

Eerste paar betalingen goed, daarna auto afgetankt.... Geen saldo... Betaling geweigerd. Sta je dan mooi... Gelukkig curve nog actief...

Support is helaas een doorgeefluik, kunnen weinig betekenen. Al vaker betalingen die het ineens niet doen of crypto opnames die er 2 dagen over doen.

Ben nog altijd in afwachting van de bevestiging van opzegging.

Het hele idee van zo een systeem is dat je altijd moet kunnen betalen als je saldo hebt... En niet moet denken... "ik neem een reserve pas mee"

[ Voor 5% gewijzigd door Severus op 08-03-2025 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g8GEzEqmNvlQcOJXjWByZaGii6s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oTasY7U0hnupMJuFhu0vZizd.png?f=fotoalbum_large

Nou we hebben het er vandaag over en nu weer met geen mogelijkheid kunnen betalen.

Ik denk dat ik in de afgelopen 1,5 maand al €15,- cashback ben misgelopen.

Daar reageren ze tactisch niet op als je het aankaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Nee het is huilen op moment, normaliter nooit zolang problemen, weinig geld er houden is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 26-05 21:11
fsve schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 13:38:
[Afbeelding]

Nou we hebben het er vandaag over en nu weer met geen mogelijkheid kunnen betalen.

Ik denk dat ik in de afgelopen 1,5 maand al €15,- cashback ben misgelopen.

Daar reageren ze tactisch niet op als je het aankaart...
Tja, de chat is nutteloos eigenlijk. Nektarios of Bryan en enige wat er gebeurd is dat het wordt doorgestuurd..

Eén keer eerder met ICS een probleem gehad. Ik belde toen support. Binnen 5 minuten alles geregeld, kon weer betalen.

Bij Naga kan dat zo een week duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ja klopt het is een zwart gat zonder ooit iets van terugkoppeling 🙈
Pagina: 1 2 3 Laatste