Naga Pay - Visa card met cashback in BTC

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 26-05 21:11
Het nadeel is dat ik niet zo 1 2 3 weet of er alternatieven zijn. Bybit en Nexo klinken interessant, maar plutus is dat niet meer.

Ach, hopelijk lost die nieuwe betalingsverwerker alles en wordt het nog wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:39
Severus schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:10:
Het nadeel is dat ik niet zo 1 2 3 weet of er alternatieven zijn. Bybit en Nexo klinken interessant, maar plutus is dat niet meer.

Ach, hopelijk lost die nieuwe betalingsverwerker alles en wordt het nog wat.
Bybit heeft een non-vip limiet van €500 tegen 2%, 10 euro cb dus.

Nexo heeft een minimale holding van €5000 én 10% nexo tokens nodig. Onder de 5k geen ‘nexo perks’ en onder de 10% nexo tokens gaat de cb omlaag.

Renegade, mogelijk alternatief, is nauwelijks functioneel en communicatie is een drama.

[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 09-03-2025 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
mijn Naga kaart is leeg getrokken, ik hou het bij ByBit en de cdc kaart.

ook nieuwe startups etc begin ik niet meer aan.
net zoals ik boven lees: Renegade is nog steeds drama en kan mij nog vaag herinneren 1,5 jaar geleden dat ze begonnen met Renegade +een nft ik bezit hebben voor cashback, volgens mij loopt dat niet zo best.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Ja ik hou mijne heel laag op moment, mooie van naga was de btc in plaats van al die shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
Dus op 8 maart besloten de account te stoppen, ik wil potdikke kunnen betalen met mijn kaarten.

Vandaag de meest nutteloze reactie.

"We understand your concerns, and we appreciate your patience while we address that the transactions should now work as expected, previous declines may have been due to security checks or processing delays, and while top-ups are usually instant, occasional delays can occur due to banking processes."

Wat moet je hier nu weer mee... Ik ga nu niks storten voor een service die ik niet kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:58
Voor de mensen die een jaarabonnement hadden afgesloten. Deze wordt stilzwijgend verlengd en ook geïncasseerd. Ik twijfelde eigenlijk om door te gaan, gezien de recente issues, maar blijf nu gewoon actief.

Ik heb wel gezorgd voor een back-up in de vorm van een Bybit card voor het geval mijn Naga kaart dienst weigert. Ik doe zelden grote uitgaven, dus moet daar wel mee uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
PlasticPimple schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:47:
Voor de mensen die een jaarabonnement hadden afgesloten. Deze wordt stilzwijgend verlengd en ook geïncasseerd. Ik twijfelde eigenlijk om door te gaan, gezien de recente issues, maar blijf nu gewoon actief.

Ik heb wel gezorgd voor een back-up in de vorm van een Bybit card voor het geval mijn Naga kaart dienst weigert. Ik doe zelden grote uitgaven, dus moet daar wel mee uitkomen.
Zie jij enige verbetering in het aantal geweigerde transacties dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:22

Ypho

Allround Nerd

Severus schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:33:
[...]

Zie jij enige verbetering in het aantal geweigerde transacties dan?
Ik had zelf afgelopen weekend geen problemen (in tegenstelling tot de weekenden de 3 weken daarvoor).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
hier lijkt alles weer normaal te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Hier nu ook een week of twee zonder problemen. Durf er geen fles wijn op te zetten dat het helemaal goed is nu, maar lijkt de goede kant op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Zucht.... Juich niet te hard. Zojuist een top-up gedaan om een deel van de vakantie te betalen. Staat wederom op "pending". Support is nog niet wakker denk ik.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:32
Ypho schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:10:
Zucht.... Juich niet te hard. Zojuist een top-up gedaan om een deel van de vakantie te betalen. Staat wederom op "pending". Support is nog niet wakker denk ik.
Blijft inderdaad bijzonder. Vanochtend een top-up via creditcard gedaan, die ging op pending, en staat daar nu nog steeds op. Daarna een top-up via SEPA gedaan, die was met een uurtje binnen. Ook nog een andere top-up met cc gedaan, die stond er dan wel weer meteen op.

Afgelopen drie weken geen foutive 'te weinig saldo' meldingen weer gehad, gewoon elke keer kunnen betalen.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik had net toch weer een paar gefaalde transacties vanwege ‘te weinig saldo’. Ben nog maar eens in de pen geklommen richting support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Mijn abonnementbetalingen werden weer eens geblokkeerd. 2e maand dat dit gebeurd. Na een paar dagen in de eerste maand kwam het alsnog goed met automatisch betalen. Maar irritant is het wel om elke keer naar support te moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
hier hetzelfde met een pending top-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
En toen kreeg ik ineens 12,50 bij m'n saldo, met als omschrijving 'Reimbursement for NAGA Pay subscription - Service transition.'

Het zal wel te maken hebben met het overgaan naar een nieuwe provider neem ik aan.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2025 16:08 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
swbr schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:35:
En toen kreeg ik ineens 12,50 bij m'n saldo, met als omschrijving 'Reimbursement for NAGA Pay subscription - Service transition.'

Het zal wel te maken hebben met het overgaan naar een nieuwe provider neem ik aan.
Hier ook, maar nog geen begeleidend schrijven oid. Nouja, je hoort mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Holy moly, ik krijg het volgende terug naar aanleiding van mijn klaagzang:
Please kindly try processing the transaction again, and it shall be successful.

Please note that we are working internally on this matter and as of the 30th of April Naga Pay will be on pause till further notice to upgrade the application system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
swbr schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:35:

Dat had ik ook. En paar dagen later kreeg ik er nog eens 50 euro erbij. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Niann-Tsyr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:03:
[...]

Dat had ik ook. En paar dagen later kreeg ik er nog eens 50 euro erbij. 😂
Gezien de aantallen keren dat ik bij support hang omdat ze weer geld "pending" hebben staan, zou ik ook behoorlijk wat verwachten :)

Mijn 300+ topup is inmiddels vrijgegeven na 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severus
Hmm, ik ben nog altijd in afwachting van een opzegging, support geeft aan de zaak te onderzoeken....

Nee debiele geit, ik wil de boel afmelden, ik gebruik het niet. Het werkt 9 van de 10 keren niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ik heb het volledige bedrag terug ontvangen, ik gok dat het aan het eind van deze maand einde oefening is. Ook gezien het bericht van hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Wederom de melding “geen saldo”, en de app werkt niet “something went wrong”. Zodra ik er weer in kan trek ik mijn geld eruit zeg ik de boel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Kan hier idd ook niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik kon vanochtend wel weer inloggen en betalen. Het blijft bijzonder allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Ik had vanochtend melding dat mijn afschrijving voor Booking.com niet was doorgegaan. Wil ik handmatig betalen, kom ik niet in de app. Toen een andere kaart gebruikt. Uur later wil ik een rekening betalen, doet de app het ineens weer. Nu in namiddag melding dat mijn ChatGPT abo niet afgeschreven kon worden, terwijl er genoeg saldo op staat. Zeer vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ja het is niet heel stabiel op moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:09
Ik heb al een paar keer geprobeerd om mijn BTC cashback over te maken naar de interne cryptowallet van Naga maar dat lukt niet. Wordt eerst afgeschreven, is dan een dag weg en is daarna weer teruggestort naar de cashback wallet. Support zegt het door te moeten sturen naar een andere afdeling. Ben benieuwd, zou me niks verbazen als dit nooit meer wordt uitbetaald…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Iemand al meer info over de wisseling van provider?

De eerder verstuurde mail van Contis zegt dat het over is op 1 mei.

De mail van Naga zegt "we nemen nog contact op".

Maar met nog maar twee weken te gaan heb ik er een hard hoofd in.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Het wordt wel wat kort dag inderdaad. Ik ben stilletjes aan het verder kijken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Nou je hebt het er over en je krijgt een mailtje.

Wel bijzonder dat er een "tijdelijke pauze" staat, maar geen idee hoe lang die pauze is. Dat is best dubieus als je wel moet betalen, maar geen gebruik van kan maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tH_WsF9v-AnDZ9rdTtTTwWdddOw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w18TE8oMpCV8Ve11qQdoWXHs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

[ Voor 99% gewijzigd door Ypho op 17-04-2025 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:52
Die staat 2 posts boven je ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11:31
Heeft iemand al een keuze gemaakt? Ik wilde alles leeghalen, maar die accountoptie is niet zo slecht:
- Earn: waarschijnlijk levert dat je de ECB-rente op; dat kan elders ook, maar daar zitten vaak wat kosten aan. (Ik kon nog niet vinden welk QMMF gebruikt wordt, maar sommigen zijn niet toegankelijk voor particulieren)
- Crystal is het hoogste VIP-level, waarvoor je normaal veel geld moet aanhouden; ik weet niet of ik van deze voordelen gebruik zou maken (ik ben niet van plan om daar veel in crypto te gaan handelen), maar misschien zit er nog een leuke perk bij
- Voordelen bij herintroductie van Naga Pay: om daarvoor alleen een account aan te hoeven houden lijkt niet een grote eis en er is ook geen minimumbedrag nodig voorzover ik zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
In de app update van vandaag (iOS) is er een notificatie bijgekomen op het dashboard en profiel.

Deze geeft de zelfde twee opties als in de mail stonden. Echter werkt bij mij de button om de funds te moven niet.

Het klinkt wel oké om in ieder geval te proberen. Heb alleen geen idee hoe lang de pauze is. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JlWI5kl_hIiQshrmErjON897iRc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hqV9gPnATpfJfNTUpLvXjS3k.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik krijg de pop-up niet. Is dat linkje met ‘Learn more about your options’ te kopiëren? Ik ben o.a. benieuwd wat er gebeurt met eventueel betaald abonnementsgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
PlasticPimple schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 15:34:
Ik krijg de pop-up niet. Is dat linkje met ‘Learn more about your options’ te kopiëren? Ik ben o.a. benieuwd wat er gebeurt met eventueel betaald abonnementsgeld.
Goede toevoeging... daar loop ik namelijk dood. Hij vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Daar heb ik er voor Naga maar één van en hij geeft aan dat die niet correct is.

Het zou dus kunnen dat dat al het nieuwe account is, maar daar kom ik nu even niet verder.

Edit: het is een zendesk portal waarop je in moet loggen.
Edit 2: na de app update staat er op het dashboard info met een linkje. Niet echt een popup.

[ Voor 12% gewijzigd door fsve op 18-04-2025 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ik vermoed dat ook btc eruit gaat en het een altcoin gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik wacht het nog even af. Ik heb mijn abonnement een paar weken geleden stopgezet en de kaart leegehaald. Afhankelijk van de kant die het straks op gaat, en de betrouwbaarheid van de toegang tot mijn geld, ga ik weer gebruik maken van Naga, of laat ik het verder links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
over het algemeen word het nooit beter, gezien bij crypto en plutus. Ik hef mijne op en kijk wel wat het straks is en anders was het mooi zolang het mooi was.

[ Voor 39% gewijzigd door TWFpa2Vs op 20-04-2025 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik heb een refund gekregen van mijn betaalde abonnementsgeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 23:22
PlasticPimple schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:48:
Ik heb een refund gekregen van mijn betaalde abonnementsgeld.
Ik ook, een maandje. Bijzonder genoeg is juist gisteren opnieuw voor een jaar afgeschreven.. Heb overigens de keuze gemaakt om bij Naga te blijven. Ben dan wel geen trader maar ga eens kijken wat het Crystal-abo inhoudt.

Het zou mooi zijn als Naga zijn voordelen behoudt naar de toekomst toe. Het eerste jaar was ik erg tevreden met de service, maar in de laatste maanden waren er veel kleine gebreken met de top-ups, withdrawal en klantenservice.

Door de ruimte limieten, cashback in btc, lage fees en complete vrijheid in transacties heb ik echter wel een flink extraatje verdiend. Vooral dat laatste is echt anders geweest bij Plutus en Crypto.com, waar ik uiteindelijk veel bonnetjes heb moeten tonen of transacties helemaal niet werden meegerekend voor cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Nu zit mijn withdrawal van BTC nog weer tussen wal en schip. Het gaat niet van een leien dakje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsve
PlasticPimple schreef op woensdag 30 april 2025 @ 07:53:
Nu zit mijn withdrawal van BTC nog weer tussen wal en schip. Het gaat niet van een leien dakje.
Die van mij heb ik 5x opnieuw moeten doen (inclusief 20 e-mails aan support), maar de laatste is er gelukkig net doorheen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmiwK1RYrTtsAAszW6V6kgvxhhg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t1DvVFCzusELUB6TNXkKWIQ6.png?f=fotoalbum_large

M'n hele account is nu leeg. Wil graag overstappen, maar die knoppen doen bij mij nog steeds niets. Ondanks de vele reminder pushberichten wacht ik maar gewoon af of het automatisch gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlasticPimple
Ik was blijkbaar te snel; geen verdere actie ondernomen en mijn withdrawal is toch op plaats van bestemming aangekomen. Ik heb van bijna al het geld dat over is tegoed gekocht ergens en heb toen gezegd dat ik wel mee wilde migreren. We zien wel wat het straks wordt. Tot die tijd zit ik bij Nexo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Heeft iemand al ervaring opgedaan met Naga Earn? 2,77% opbrengst met garantie tot 20k€ kan interessant zijn.

Ik ben m.n. benieuwd of het echt (ongeveer) 2,77% is, of dat dit getal uit het verleden is en het nu rond de ECB-rente van 2,25% is.
(Ziet iemand dit al in de rentebijschrijving of weet iemand welke QMMFs gebruikt worden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Naga Earn biedt nu 2,4%, de hoogste opbrengst voor vrij opneembaar (en onder BeleggingsCompensatieStelsel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Het blijft angstvallig stil vanuit het Naga Pay kamp met betrekking tot de vernieuwing. Voor de grap support een mailtje verzonden en weer een nietszeggend antwoord terug gekregen.
Dear Client,

Thank you for your email.

Please be advised that, at this time, we do not have further information regarding when NAGA Pay will be available again.

Rest assured, as soon as any updates become available, we will promptly notify all clients via email.

Should you have any other questions or require assistance, please feel free to contact us.

Kind regards,
Nektarios P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:07
fsve schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:26:
Het blijft angstvallig stil vanuit het Naga Pay kamp met betrekking tot de vernieuwing. Voor de grap support een mailtje verzonden en weer een nietszeggend antwoord terug gekregen.

[...]
Ik ben eerlijk gezegd ook de draad wat kwijt. Ik had nog wat tegoed op mijn kaart staan...die is blijkbaar verhuisd naar Naga Trader. Hoe krijg ik het daar makkelijk vanaf?

En ik had ook wat cashback opgebouwd in BTC....waar is dat dan gebleven?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Sandrioni schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:05:
[...]

Ik ben eerlijk gezegd ook de draad wat kwijt. Ik had nog wat tegoed op mijn kaart staan...die is blijkbaar verhuisd naar Naga Trader. Hoe krijg ik het daar makkelijk vanaf?

Je kan inloggen op app.nagax.com vanuit daar kan je weer linken naar de "exchange". Daar lijkt je oude cashback te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
Sandrioni schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:05:
[...]

Ik had voordat de stekker eruit ging een withdraw van m'n cashback gedaan. Na de switch stond het bedrag dat nog op de kaart stond op Naga Trader. De cashback stond op NagaX.

Om het bedrag van Naga Trade te laten uitbetalen, moet je eerst een storting doen van iets van 10 euro, zodat je bankrekening bij Naga bekend is. Vervolgens kon ik dat bedrag samen met die 10 euro storting laten uitbetalen.

De cashback is een ander verhaal. Je kunt laten uitbetalen naar een BTC wallet, maar dat wilde in eerste instantie niet. Ik deed een withdraw, saldo op NagaX werd 0, maar BTC kwam niet aan. Een paar dagen laten verscheen die BTC weer op NagaX. Vervolgens geprobeerd naar een andere wallet, zelfde verhaal. Ondertussen mail naar support gestuurd, daar krijg ik geen antwoord op. Nog een paar keer geprobeerd, elke keer hetzelfde, BTC saldo ging naar 0, verstuurde BTC kwam niet aan, paar dagen later was het weer terug op NagaX. Totdat het wel lukte, maar toen duurde het wel een dag dat de BTC aankwam.

Geen idee of het nu structureel is opgelost, ik heb geen saldo meer bij NagaX om te testen, maar ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in.

Mijn cashback is gelukkig wel meer waard dan de abonnementskosten die ik betaald heb, winst is winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:07
swbr schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 14:47:
[...]

Ik had voordat de stekker eruit ging een withdraw van m'n cashback gedaan. Na de switch stond het bedrag dat nog op de kaart stond op Naga Trader. De cashback stond op NagaX.

Om het bedrag van Naga Trade te laten uitbetalen, moet je eerst een storting doen van iets van 10 euro, zodat je bankrekening bij Naga bekend is. Vervolgens kon ik dat bedrag samen met die 10 euro storting laten uitbetalen.

De cashback is een ander verhaal. Je kunt laten uitbetalen naar een BTC wallet, maar dat wilde in eerste instantie niet. Ik deed een withdraw, saldo op NagaX werd 0, maar BTC kwam niet aan. Een paar dagen laten verscheen die BTC weer op NagaX. Vervolgens geprobeerd naar een andere wallet, zelfde verhaal. Ondertussen mail naar support gestuurd, daar krijg ik geen antwoord op. Nog een paar keer geprobeerd, elke keer hetzelfde, BTC saldo ging naar 0, verstuurde BTC kwam niet aan, paar dagen later was het weer terug op NagaX. Totdat het wel lukte, maar toen duurde het wel een dag dat de BTC aankwam.

Geen idee of het nu structureel is opgelost, ik heb geen saldo meer bij NagaX om te testen, maar ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in.

Mijn cashback is gelukkig wel meer waard dan de abonnementskosten die ik betaald heb, winst is winst.
Tsja, mijn saldo was geloof ik nog 4 euro of zo, en cashback een euro of 10 destijds in BTC. Dat krijg ik er niet af zonder dat de fees alles opslokken.

Die 4 euro zou ik nog kunnen proberen, aannemende dat een bankoverschrijving gratis is.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 23:22
Heeft iemand nieuws over een relaunch of is dit project dood? De website vermeldt nog vrolijk alle informatie :)

• Globalcitizen
Er is Naga Trader, met o.a. 2,4% "rente". Nog geen nieuwe cashback card.
Pagina: 1 2 3 Laatste