Sandrioni schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:05:
[...]
Ik ben eerlijk gezegd ook de draad wat kwijt. Ik had nog wat tegoed op mijn kaart staan...die is blijkbaar verhuisd naar Naga Trader. Hoe krijg ik het daar makkelijk vanaf?
En ik had ook wat cashback opgebouwd in BTC....waar is dat dan gebleven?
Ik had voordat de stekker eruit ging een withdraw van m'n cashback gedaan. Na de switch stond het bedrag dat nog op de kaart stond op Naga Trader. De cashback stond op NagaX.
Om het bedrag van Naga Trade te laten uitbetalen, moet je eerst een storting doen van iets van 10 euro, zodat je bankrekening bij Naga bekend is. Vervolgens kon ik dat bedrag samen met die 10 euro storting laten uitbetalen.
De cashback is een ander verhaal. Je kunt laten uitbetalen naar een BTC wallet, maar dat wilde in eerste instantie niet. Ik deed een withdraw, saldo op NagaX werd 0, maar BTC kwam niet aan. Een paar dagen laten verscheen die BTC weer op NagaX. Vervolgens geprobeerd naar een andere wallet, zelfde verhaal. Ondertussen mail naar support gestuurd, daar krijg ik geen antwoord op. Nog een paar keer geprobeerd, elke keer hetzelfde, BTC saldo ging naar 0, verstuurde BTC kwam niet aan, paar dagen later was het weer terug op NagaX. Totdat het wel lukte, maar toen duurde het wel een dag dat de BTC aankwam.
Geen idee of het nu structureel is opgelost, ik heb geen saldo meer bij NagaX om te testen, maar ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in.
Mijn cashback is gelukkig wel meer waard dan de abonnementskosten die ik betaald heb, winst is winst.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA