Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinman2015
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 24-10-2024
Hier naar 16 februari. Heb al een mail naar Samsung gestuurd. Ken 2 man die hem ook besteld hebben. Later dan mij. Die hebben hem al binnen. Slaat nergens op om steeds maar uit te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:58
TheIconoclast schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:03:
Hier inmiddels weer een mail van Samsung.. levering is nog verder uitgesteld. Nu pas op 14 februari.... Ik zou hem oorspronkelijk op 27 januari krijgen. :X
Yep, hier ook het wel verwachte mailtje gehad (maar niet gehoopt).

Ook verplaatst naar 14 februari i.p.v 24 januari.

Wel slechte zaak al zeg ik het zelf.
Dan had je of in het begin beter moeten informeren of juist de 2de keer jezelf langer de tijd moeten geven i.p.v 31 januari te melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:08
stimpyrulez schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:44:
[...]

Dan had je of in het begin beter moeten informeren of juist de 2de keer jezelf langer de tijd moeten geven i.p.v 31 januari te melden...
Ja ze hebben het zeker niet goed op orde. Bij mij zelfs al 3e wijziging. Eerst 27 januari (had ik zelf aangegeven), daarna aanpassing naar 31 januari, daarna 3 februari en nu 14 februari. En wie zegt dat 14 februari gaat lukken..

Weinig vertrouwen meer in de service van Samsung op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
stimpyrulez schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:44:
[...]

Ja inderdaad... Mooie pre order als je hem vervolgens pas bijna een maand later krijgt... Terwijl de officiële verkoop morgen al begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
Vinman2015 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:05:
Hier naar 16 februari. Heb al een mail naar Samsung gestuurd. Ken 2 man die hem ook besteld hebben. Later dan mij. Die hebben hem al binnen. Slaat nergens op om steeds maar uit te stellen.
Welk mailadres heb je gebruikt? Ik wil ook graag een mail sturen maar ze proberen je naar Whatsapp te pushen, en vind nergens een mailadres op de site.

Whatsapp heb ik trouwens eerder geprobeerd..kreeg ik ruim een dag later de melding dat het druk was en dat ik de vraag nog een keer moest stellen als het nog nodig was. Erg vriendelijk daar bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
TheIconoclast schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:03:
Hier inmiddels weer een mail van Samsung.. levering is nog verder uitgesteld. Nu pas op 14 februari.... Ik zou hem oorspronkelijk op 27 januari krijgen. :X
Same here. En dan durven ze te spreken over "Helaas duurt het iets langer". Wtf iets langer?? 3 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
marteltor schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:03:
[...]

Same here. En dan durven ze te spreken over "Helaas duurt het iets langer". Wtf iets langer?? 3 weken!
Bij mij niet eens bijna, maar gewoon 3 weken 8)7

Moet zeggen dat ik nu wel snel werd beantwoord op de WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_map
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 11:52
beezjeh schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:25:

Net zonder dat ik een goedkeuring moest geven of een akkoord heb ik een bevestiging ontvangen dat hun bod van 935 euro voor mijn s23 Ultra met 512gb is overgemaakt haha.
Voor de S24 Ultra 512gb met screenprotector heb ik 950 voor betaald, dus een mooie deal geweest voor mij.
Wow, maakten zij een dure tikfout of jij? Ik krijg op hun site 385,- voor een s23 Ultra 512 en ze verkopen ze in 'als nieuw' conditie op hun eigen site voor 929,- . Hun bod op de site is mij veel te laag, maar jouw ontvangen vergoeding zou hoger zijn dan hun verkoopprijs, dat klinkt ook niet erg logisch. Klopt je tekst, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 11:02
b_map schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:10:
[...]

Wow, maakten zij een dure tikfout of jij? Ik krijg op hun site 385,- voor een s23 Ultra 512 en ze verkopen ze in 'als nieuw' conditie op hun eigen site voor 929,- . Hun bod op de site is mij veel te laag, maar jouw ontvangen vergoeding zou hoger zijn dan hun verkoopprijs, dat klinkt ook niet erg logisch. Klopt je tekst, of mis ik iets?
Ik was er direct bij en mijn bod had ik ontvangen op18 januari en op dat moment was hun bod dit inclusief extra nieuwsbrief bonus.
Speciale kleuren waren veel waard en verschil met zwart was geloof ik 100 minder.

Hoogstwaarschijnlijk hebben ze er nu waarschijnlijk zoveel dat hun bod logischerwijs laag is op dit moment....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rayplum
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
joepiesaus schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:34:
Belsimpel 100 euro

***members only***
dank, gebruikt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FietsFanaat33
  • Laatst online: 14-09 21:42
14 februari is toch wel "de" datum. Als ik zie dat er veel verplaatst is naar 14 februari.
Ik bestelde 19 januari de S24U green en de eerste datum was toen al 14 februari.

Heb vandaag op Facebook naar Samsung gechat( al eerder gedaan ivm cashback wat niet lukte, en daar krijg je snel antwoord van een medewerker) of het nog steeds 14 februari is. Ze zeiden van wel a.d.h.v. mijn bestelnummer.

Ook gevraagd of een andere kleur sneller leverbaar was maar dat wisten we natuurlijk niet 😆

Eerst krijg je een standaard bericht. Daar stond al in dat de exclusieve kleuren 6 a 7 langere levertijd hadden.

Hier wel al iemand de S24U 1TB green ontvangen?

[ Voor 8% gewijzigd door FietsFanaat33 op 30-01-2024 22:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:22
beezjeh schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:25:
Zo zeg was enkele dagen billen knijpen voor mij met Rebuy.

Vrijdag 19e zelf verzekerd mijn telefoon opgestuurd via Postnl en zaterdag komt het in eens in mij op dat ik op en in de doos mijn ordernummer ben vergeten te noteren.

Ik had hun eigen ups label dubbel gevouwd en gebruikt, maar ordernummer stond dus alleen aan de achterzijde ervan.

Tot maandag lopen stressen en pakket stond maandag ook al voor aflevering.
Maandagmorgen bericht gekregen van Rebuy dat de track en trace is toegevoegd.
Maandagmorgen was ook mijn telefoon bezorgd en moest dus even afwachten.

Woensdag nog steeds geen wijziging en bericht gestuurd van of het bekend was van wanneer verwerking en kreeg te horen dat alles zonder ordernummer best veel was binnen gekomen en ik moest gewoon wachten.

Vrijdag even mijn status gekeken en de postnl track en trace was plotseling verdwenen waarop ik een bericht heb gestuurd met de vraag van waarom.
Hier kwam vrij snel een reactie op van we gaan het even na vragen.

Gisteren kreeg ik in eens bericht dat mijn telefoon nooit was aangekomen en dat ik een onderzoek moest starten 🤣.
Ik flipte helemaal en direct een mail gestuurd met een vrij nette dreigement en gisteravond een veel langere bericht gestuurd met een iets agressiever toon.

Vanmorgen om 7uur kreeg ik plots een email met verandering van mijn status en dat mijn telefoon ter beoordeling de warenhuis is binnengekomen.
Ik helemaal in een shock en van wtf is dit, dus iets later maar een mail gestuurd met mijn verontschuldiging erin.
Vandaag heb ik nergens antwoord op gekregen en ze zullen vast denken, deze spoort echt niet.

Net zonder dat ik een goedkeuring moest geven of een akkoord heb ik een bevestiging ontvangen dat hun bod van 935 euro voor mijn s23 Ultra met 512gb is overgemaakt haha.
Voor de S24 Ultra 512gb met screenprotector heb ik 950 voor betaald, dus een mooie deal geweest voor mij.

Mijn 1e S24u had wel een kras op het scherm en zaterdag retour gestuurd, vandaag ontvangen en ruil exemplaar komt morgen binnen.

Ik ga Rebuy 5 sterren geven online als feedback nadat het bedrag binnen is.
Goed om te horen, gefeliciteerd man. Dat is een goeie deal. Ik stuur een S23 U 1TB op en krijg ongeveer hetzelfde bedrag maar ik was ook wel iets later met aanbieden/opsturen. Als ik hem nu intoets op hun website is hij nog minder waard dus ze zullen wel overspoeld worden met Ultra's op dit moment.
Heb hem de 25ste opgestuurd en afgelopen maandag was hij binnen bij Rebuy, zonder problemen tijdens de verzending verder gelukkig. Heb ook lopen stressen, zeg het je eerlijk. Het blijft een gok dat opsturen. Ik heb hem via UPS verstuurd want ik kreeg een verzendlabel toegestuurd van Rebuy. Daar werd ik niet blij van. Alle UPS access points bij mij in de buurt bleken ineens gesloten dus ik wist in eerste instantie niet waar ik hem af moest geven. Begreep er ook geen reet van, 4 tegelijk stoppen ermee. Heb er uiteindelijk toch eentje gevonden en die zei letterlijk vandaag is de laatste dag dat ik UPS pakketten aanneem. Hij ging stoppen vanwege de administratieve puinhoop bij UPS want hij had geen zin meer in boze klanten die hem daarop aanspraken. Ok, da's niet best dan want dat zegt ook wat over de bedrijfsvoering bij UPS, dacht ik toen.
Ik vroeg hem vervolgens waarom al die anderen gesloten waren en hij zei, omdat ze al drie maanden niet uitbetaald zijn door UPS, toen ik dat hoorde kneep ik hem nog meer.
Dit gecombineerd met de vele berichten en reviews over verdwenen en lege en/of opengesneden pakketjes bij UPS maakte dat ik er niet geheel gerust op was bij deze partij.
Maar ze hebben hem in goede orde afgeleverd dus nu wacht ik op de beoordeling.

Status nu op Rebuy:

De lange reis is voorbij: je zending is aangekomen in ons logistiek magazijn op 29-01-2024!

Volgende stap: inspectie (verwacht voor: 01-02-2024)

Orderstatus: Product controle

Hoop dat ze net als bij jou gewoon laten weten dat het geld is overgemaakt hahaha!
Voor de volledigheid, het bod is 927 met inbegrip van de 8% extra die je krijgt als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Als ik kijk hoeveel er nu op V&A staan voor minder teken ik daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
MeanDz schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:50:
[...]

Goed om te horen, gefeliciteerd man. Dat is een goeie deal. Ik stuur een S23 U 1TB op en krijg ongeveer hetzelfde bedrag maar ik was ook wel iets later met aanbieden/opsturen. Als ik hem nu intoets op hun website is hij nog minder waard dus ze zullen wel overspoeld worden met Ultra's op dit moment.
Heb hem de 25ste opgestuurd en afgelopen maandag was hij binnen bij Rebuy, zonder problemen tijdens de verzending verder gelukkig. Heb ook lopen stressen, zeg het je eerlijk. Het blijft een gok dat opsturen. Ik heb hem via UPS verstuurd want ik kreeg een verzendlabel toegestuurd van Rebuy. Daar werd ik niet blij van. Alle UPS access points bij mij in de buurt bleken ineens gesloten dus ik wist in eerste instantie niet waar ik hem af moest geven. Begreep er ook geen reet van, 4 tegelijk stoppen ermee. Heb er uiteindelijk toch eentje gevonden en die zei letterlijk vandaag is de laatste dag dat ik UPS pakketten aanneem. Hij ging stoppen vanwege de administratieve puinhoop bij UPS want hij had geen zin meer in boze klanten die hem daarop aanspraken. Ok, da's niet best dan want dat zegt ook wat over de bedrijfsvoering bij UPS, dacht ik toen.
Ik vroeg hem vervolgens waarom al die anderen gesloten waren en hij zei, omdat ze al drie maanden niet uitbetaald zijn door UPS, toen ik dat hoorde kneep ik hem nog meer.
Dit gecombineerd met de vele berichten en reviews over verdwenen en lege en/of opengesneden pakketjes bij UPS maakte dat ik er niet geheel gerust op was bij deze partij.
Maar ze hebben hem in goede orde afgeleverd dus nu wacht ik op de beoordeling.

Status nu op Rebuy:

De lange reis is voorbij: je zending is aangekomen in ons logistiek magazijn op 29-01-2024!

Volgende stap: inspectie (verwacht voor: 01-02-2024)

Orderstatus: Product controle

Hoop dat ze net als bij jou gewoon laten weten dat het geld is overgemaakt hahaha!
Voor de volledigheid, het bod is 927 met inbegrip van de 8% extra die je krijgt als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Als ik kijk hoeveel er nu op V&A staan voor minder teken ik daarvoor.
In Groningen idem plots een gedoe met UPS, ontvangen prima maar inleveren geloof ik nog 1 echte punt.

Komt vast goed met je telefoon, je hebt direct goed bericht in plaats van je toestel is niet bezorgd als 1e bericht 🤣.

Durfde het echt niet aan met Rebuy en gezien aanbod nu op V&A en Marktplaats kon het best moeizaam gaan met verkopen.

Mijn upgrade voor 15 euro is mijn beste tot nu toe en ik upgrade jaarlijks.
Ik had overigens verkeerd besteld, ik wou de 1TB bestellen en heel stom 512gb doorgezet met de Samsung uitnodiging en nadat ik had besteld geen code meer kunnen regelen.
Was geloof ik dan 70/80 euro kwijt geweest voor de 1tb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
beezjeh schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 23:29:
[...]

In Groningen idem plots een gedoe met UPS, ontvangen prima maar inleveren geloof ik nog 1 echte punt.

Komt vast goed met je telefoon, je hebt direct goed bericht in plaats van je toestel is niet bezorgd als 1e bericht 🤣.

Durfde het echt niet aan met Rebuy en gezien aanbod nu op V&A en Marktplaats kon het best moeizaam gaan met verkopen.

Mijn upgrade voor 15 euro is mijn beste tot nu toe en ik upgrade jaarlijks.
Ik had overigens verkeerd besteld, ik wou de 1TB bestellen en heel stom 512gb doorgezet met de Samsung uitnodiging en nadat ik had besteld geen code meer kunnen regelen.
Was geloof ik dan 70/80 euro kwijt geweest voor de 1tb.
Ik woon in Amsterdam, je zou denken dat UPS zowel in Groningen als Amsterdam nadrukkelijk aanwezig zou zijn. Maar helaas, het gaat blijkbaar niet goed met ze.
Ik upgrade ook ieder jaar dus wat dat betreft is het op zich wel jammer dat je die 1TB misgelopen bent maar je ziet het, voor de restwaarde hoef je het niet te doen. Jij vangt meer voor je 512 dan ik voor mijn 1TB hahaha! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 08:27
Besteld op de 18e, levering beloofd vóór de 24e. Uitgesteld tot de 31e. Geen verdere communicatie. Gisteravond om 21 uur een melding dat levering uitgesteld is naar de 14e van februari.

Samsung steek 'm maar waar de zon niet schijnt, ik ga annuleren en wat leukers doen met mijn geld. Oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvdw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 14:15
FietsFanaat33 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:36:
14 februari is toch wel "de" datum. Als ik zie dat er veel verplaatst is naar 14 februari.
Ik bestelde 19 januari de S24U green en de eerste datum was toen al 14 februari.

Heb vandaag op Facebook naar Samsung gechat( al eerder gedaan ivm cashback wat niet lukte, en daar krijg je snel antwoord van een medewerker) of het nog steeds 14 februari is. Ze zeiden van wel a.d.h.v. mijn bestelnummer.

Ook gevraagd of een andere kleur sneller leverbaar was maar dat wisten we natuurlijk niet 😆

Eerst krijg je een standaard bericht. Daar stond al in dat de exclusieve kleuren 6 a 7 langere levertijd hadden.

Hier wel al iemand de S24U 1TB green ontvangen?
14 februari is nog lang niet zeker.

Het is erg jammer dat ze geen melding hebben gemaakt tijdens de Pre-Order dat er van de exclusieve kleuren slechts een beperkte voorraad is.

Dit is belachelijk. Gebruiken ze hun AI om de leveringsdatum te berekenen? Op deze manier stijgt de waarde nog van de Titanium blue ;)

[ Voor 13% gewijzigd door janvdw op 31-01-2024 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Vinnie84 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 05:42:
Besteld op de 18e, levering beloofd vóór de 24e. Uitgesteld tot de 31e. Geen verdere communicatie. Gisteravond om 21 uur een melding dat levering uitgesteld is naar de 14e van februari.

Samsung steek 'm maar waar de zon niet schijnt, ik ga annuleren en wat leukers doen met mijn geld. Oplichters.
Had jij een ultra 512 blue op 18 jan. Besteld via Samsung? Ik op 19 jan en heb hem gisteren gekregen... bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
BigTasty schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:39:
[...]

Had jij een ultra 512 blue op 18 jan. Besteld via Samsung? Ik op 19 jan en heb hem gisteren gekregen... bijzonder.
Ja. Snap je. Beetje klaar mee.

Huidige toestel doet het redelijk, we slepen nog wel jaartje door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15:30
Vinnie84 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:44:
[...]

Het is wel bijzonder ja. Misschien heeft Vodafone met hun afgelopen weekeinde actie de huidige voorraad van Samsung opgesoupeerd. Samsung denkt onze verkopen hebben we en we kunnen onze telecomklanten eerder bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
SamSid schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:07:
[...]

Het is wel bijzonder ja. Misschien heeft Vodafone met hun afgelopen weekeinde actie de huidige voorraad van Samsung opgesoupeerd. Samsung denkt onze verkopen hebben we en we kunnen onze telecomklanten eerder bedienen.
De Samsung webshop heeft gewoon zijn eigen voorraad, waarschijnlijk wel meer dan derden natuurlijk en het is al jaren bekend dat hun systeem gewoon niet realtime is...
Ze moeten gewoon duidelijk zijn, wanneer voorraad op is geen datum noemen met enkele dagen of een week gezien veel dan blijft bestellen en ze tijdig toch geen voorraad hebben.

De actie van Vodafone is echt niet opgezet in 2 dagen en alle verkoopkanalen vast voorraad hebben ontvangen dat voor de tijd is besteld of toegekend.

De Samsung webshop is gewoon ruk en vooral bij een nieuwe release moet je er toch echt vroeg bij zijn en met exclusieve voorraad is de risico op langer wachten nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15:30
beezjeh schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:28:
[...]

De Samsung webshop heeft gewoon zijn eigen voorraad, waarschijnlijk wel meer dan derden natuurlijk en het is al jaren bekend dat hun systeem gewoon niet realtime is...
Ze moeten gewoon duidelijk zijn, wanneer voorraad op is geen datum noemen met enkele dagen of een week gezien veel dan blijft bestellen en ze tijdig toch geen voorraad hebben.

De actie van Vodafone is echt niet opgezet in 2 dagen en alle verkoopkanalen vast voorraad hebben ontvangen dat voor de tijd is besteld of toegekend.

De Samsung webshop is gewoon ruk en vooral bij een nieuwe release moet je er toch echt vroeg bij zijn en met exclusieve voorraad is de risico op langer wachten nog meer.
Ik snap dat de actie niet in 2 dagen is opgezet. Maar ik las her en der dat er ook besteld kon worden (met later levering) bij die op = op actie. Dus ik dacht dat dat misschien invloed kon hebben op de algehele levering in Nederland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:03
Vinnie84 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:44:
[...]

Dus een jaartje extra kan nog wel, twee weken geduld kan dan weer niet. Bijzonder.

Ik heb in de laatste twee uur van de pre-ordering op20 januari de Ultra Titanium Gray 1TB besteld. Leverdatum werd meteen op 14 februari gezet; hij komt zo meteen binnen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
  • Laatst online: 14-09 21:42
janvdw schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 06:55:
[...]

14 februari is nog lang niet zeker.

Het is erg jammer dat ze geen melding hebben gemaakt tijdens de Pre-Order dat er van de exclusieve kleuren slechts een beperkte voorraad is.

Dit is belachelijk. Gebruiken ze hun AI om de leveringsdatum te berekenen? Op deze manier stijgt de waarde nog van de Titanium blue ;)
Ja is een beetje balen dat wachten. Maar heb nu al 6 jaar een S8 dus iets langer wachten lukt ook nog wel.

En beter dat ze meteen 14 februari zeggen dan dat ze op 28 januari zeggen het word 14 februari :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Op de 18de (dag ná de release) heb ik een bestelling gedaan voor de Titanium. Leverdatum is voor mijn bestelling (nog steeds) 14 februari.
Ik verdenk dat door de zogenaamde "Online Exclusive" stempeltje de vertraging van uitlevering van deze telefoons veroorzaken - het is natuurlijk niet prettig om te zien dat de standaard ultra's al uitgeleverd worden, maar dat is blijkbaar een nadeel van de Online Exclusive variant..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 05:47

Steve79

wie weet!?

Gisteravond nog snel met een leuke korting de S24 ultra besteld.
Ik was er van overtuigd dat ik de titanium zwarte had besteld.... Echter blijkt dat ik de titanium violet heb besteld😂.
Voordeel is wel dat deze morgen al bezorgd wordt 👍🏻.

Mooi hoesje erom heen, dan komt het vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
BigTasty schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:39:
[...]

Ik had hem ook de 18de besteld...
Blijft toch bijzonder dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:09
18e gereserveerd in de Samsung Experience Store. Kreeg daar de Ultra gewoon voor 970 euro, dan met 40 euro extra inruilkorting (10 euro + 30 euro) voor m'n S9 die ik nog ergens had liggen. Kon hem eigenlijk de 24e direct ophalen, maar heb hem gisteren na lang twijfelen opgehaald. Uiteindelijk dus voor 930 euro.

Nu toch nog aan het twijfelen, omdat ik de base S24 qua formaat een stuk fijner vind en de specs niet sterk verschillen. Echter heb ik een traumatje opgelopen als het gaat om de batterijduur van mijn S22 Exynos. Die is gewoon om 5 uur S'middags al op 10%. Dat risico wil ik niet weer lopen.

Toch ga ik de S24 ultra nog niet unboxen en nog even wat goede reviews die de base S24 en S24 ultra vergelijken bekijken. Ik kwam er namelijk achter dat ik via Mobiel.nl de normale S24 met een 2 jarig vodafone abonnement voor 488 euro kan kopen middels de kortingscode die ik bij launch had ontvangen. Dat is toch bijna 450 euro minder voor een vrij vergelijkbare telefoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nLIJDZQFn__3DJt87p63DBInVQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5CSqKEZykHDjyTbCdFFPpgif.png?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Flipswix op 31-01-2024 11:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MarkHero
  • Laatst online: 13-08 18:38

Dat zal ze leren!

Bij mij S24U besteld en geleverd op de 24e.
S24 besteld op de 26e via Odido laten leveren in de winkel op datum 15 feb ofzo, en maandag 29 Jan al geleverd. Toppers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Wow Samsung is on fire, heb zojuist de bevestiging ontvangen dat mijn geheugen promotiekorting is goedgekeurd. Duurt alsnog 7 weken voordat het op je rekening staat maar toch, ze zijn snel dit jaar.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2PepBuha5T-Rv4zH71wG5thvb04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0S0hKuaQoTeZgMeIDwRBL0o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00

Benieuwd dan naar jouw configuratie dan.

titanium blauw toevallig met 1 TB? Die heb ik zelf ook besteld en staat al vanaf het begin op 14-2 aangekondigd hier.

Die versie schijnt het moeilijkst leverbaar te zijn. Zelfde kleur met 512 GB zag ik al uitgeleverd hier en de gewone kleuren met 1 TB ook al.

"Oplichting" is natuurlijk heel iets anders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-09 16:10
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

^Belsimpel 100 euro code

Overigens is de 24+ vandaag onderweg, oorspronkelijk zou die pas 14 feb komen via de samsung store.

[ Voor 65% gewijzigd door Rzarect0r op 31-01-2024 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
robbvdb schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:30:
[...]

Benieuwd dan naar jouw configuratie dan.

titanium blauw toevallig met 1 TB? Die heb ik zelf ook besteld en staat al vanaf het begin op 14-2 aangekondigd hier.

Die versie schijnt het moeilijkst leverbaar te zijn. Zelfde kleur met 512 GB zag ik al uitgeleverd hier en de gewone kleuren met 1 TB ook al.

"Oplichting" is natuurlijk heel iets anders 8)7
Toen ik de telefoon kocht stond er duidelijk levering VOOR de 24e. Tot op de 24e stond er in mijn besteloverzicht duidelijk levering VOOR de 24e. Na de 24e werd het de 31e, op de 31e werd het de 14e.

Ik kocht mijn toestel de 18e, rond zes uur in de ochtend.

Het is een blauwe Ultra, 512 GB. Maatje van mij heeft 'm al, later besteld. Meedere mensen hier, zelfde config en later besteld, maar wel in huis. Gewoon een shit show.

Oplichters is een sterk woord, maar vind de manier waarop je je klanten behandeld zeker niet netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnie84
MarkHero schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:25:
[...]

Dat zal ze leren!

Bij mij S24U besteld en geleverd op de 24e.
S24 besteld op de 26e via Odido laten leveren in de winkel op datum 15 feb ofzo, en maandag 29 Jan al geleverd. Toppers.
Ho ho, nu ik de order heb geannulleerd is het aandeel Samsung wel 0,0000000000000001 procent gedaald!
Dat zal ze leren! }:O

Haha nee tuurlijk niet, maar ik hoef ook geen nare smaak over te houden aan mijn 1000 euro aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 23:22
Vinnie84 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:40:
[...]

Ho ho, nu ik de order heb geannulleerd is het aandeel Samsung wel 0,0000000000000001 procent gedaald!
Dat zal ze leren! }:O

Haha nee tuurlijk niet, maar ik hoef ook geen nare smaak over te houden aan mijn 1000 euro aankoop.
Staat er bij hoe lang het duurt totdat je je geld weer terugkrijgt? Ik begin nu ook te twijfelen tussen S24U en Pixel 8 Pro. Maar als het ook nog een paar weken duurt voordat ik het geld weer terug heb dan moet ik maar wachten, heb even niet het geld om twee dure smartphones te kopen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvdw
  • Laatst online: 12-09 14:15
Gerjannn schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:49:
[...]

Staat er bij hoe lang het duurt totdat je je geld weer terugkrijgt? Ik begin nu ook te twijfelen tussen S24U en Pixel 8 Pro. Maar als het ook nog een paar weken duurt voordat ik het geld weer terug heb dan moet ik maar wachten, heb even niet het geld om twee dure smartphones te kopen :P
Ook lang getwijfeld tussen die 2 toestellen vooral voor de camera maar met de kortingen was de Ultra goedkoper.

Ik denk dat de hardware toch iets beter is van Samsung (Snapdragon + modem). Batterijduur en ontvangst is op de Pixel 8 pro niet fantastisch. Dat laatste kan nog meevallen in BE of NL maar in het buitenland loop je toch een risico op slechte ontvangst. De kans is kleiner bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Gerjannn schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:49:
[...]

Je gelooft dit niet maar de order zit vast en kan niet meer annuleren. Dat zei support net van Samsung.

Als ik de bestelling niet meer wil, dan moet ik de doos weigeren aan de deur of retourlabel aanvragen en opsturen.

Geweldige toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
Vinnie84 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 12:08:
[...]

Je gelooft dit niet maar de order zit vast en kan niet meer annuleren. Dat zei support net van Samsung.

Als ik de bestelling niet meer wil, dan moet ik de doos weigeren aan de deur of retourlabel aanvragen en opsturen.

Geweldige toko.
Oh, dat wil ik best geloven. Er moet ergens een grens getrokken worden bij wispelturige consumenten.

Mijn Ultra is binnen (twee weken eerder dan oorspronkelijk gepland) en alle gegevens worden nu geïnstalleerd. Hoesje uit China was gisteren binnen gekomen. Mijn oude telefoon, een Xiaomi Redmi Note 10 Pro, kan morgen in de verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Vinnie84 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:39:
[...]

Toen ik de telefoon kocht stond er duidelijk levering VOOR de 24e. Tot op de 24e stond er in mijn besteloverzicht duidelijk levering VOOR de 24e. Na de 24e werd het de 31e, op de 31e werd het de 14e.

Ik kocht mijn toestel de 18e, rond zes uur in de ochtend.

Het is een blauwe Ultra, 512 GB. Maatje van mij heeft 'm al, later besteld. Meedere mensen hier, zelfde config en later besteld, maar wel in huis. Gewoon een shit show.

Oplichters is een sterk woord, maar vind de manier waarop je je klanten behandeld zeker niet netjes.
Tja... zit dus met hetzelfde issue qua levering.
Maar ja... annuleren en een jaartje door met de S22 U of nog effe 2 weken wachten.

Dan kies ik wel voor het laatste.

Maar blijf het wel bijzonder vinden.
Net ook nog maar weer effe geklaagd via whatsapp.
Kreeg gister wel een bericht dat de gene mijn frustratie begreep... Snap wel dat die persoon er niks aan kan doen verder.
Maar blijft gewoon kut..

En vooral als je leest dat andere die later besteld hebben al wel een telefoon hebben (en gun het hen ook wel hoor), maar blijft vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-01 14:35
Hoyden schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:28:
[...]

Ik heb ook een poging gedaan om de inruil te annuleren, maar dat kan niet volgens de medewerker aan de lijn.

Ze zijn verder slecht te verstaan daar aan de telefoon..

Ik kon wel de hele order terug sturen, maar dan heb ik niks meer qua nieuw toestel.
Bij mij zeiden ze wel 2 keer dat het ging, enkel 1 keer dat ik de korting niet mocht houden, bij de andere, meer geïnformeerde persoon was dat wel het geval, anders nog eens proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
Stiekem hou ik nobele hoop dat iemand anders zijn S24+ sage green annuleert zodat die van mij eerder geleverd gaat worden 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was vergeten te melden dat de Galaxy S24 Ultra 1TB Titanium Yellow van mijn vrouw ook uit Vietnam komt :)

Nu heb ik na 1 weekje niks gemerkt in kwaliteit tussen Korea of Vietnam. Ik vermoed dat de meeste in Vietnam worden gefabriceerd onder toezicht van Samsung kwaliteit

Voordat ik mijn Galaxy S22 Ultra heb opgestuurd, op die doosje stond nog Korea en de Galaxy Z Flip 4 van mijn vrouw uit Vietnam

[ Voor 66% gewijzigd door Van der Berg op 31-01-2024 14:23 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordgubbbe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 12:03
Zojuist verzendbevestiging ontvangen, besteld op 20 januari via Samsung met de ING korting. Betreft een S24+ Onyx black. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Hier besteld op de 18e, levering op de 24e.
Dat werd de 31e, en gisteren uitgesteld naar de 14e.

Nu ik net weer keek staat er 7 februari.
Ik vertrouw er niet op, maar het zou mooi zijn.

Volgende keer maar geen exclusieve kleur... Of misschien dan de minder mooie of niet de standaard geselecteerde.

S24U Titanium blauw 512gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Vrijdag 19-1 een S24 Ultra 512 orange besteld. Ik heb m afgelopen vrijdag ontvangen en de vingerafdruklezer was gisteren al stuk. Net met Samsung Customer Service gesproken.
Besloten m in te ruilen, maar wordt waarschijnlijk maandje wachten op een nieuwe. Kon gelukkig mijn inruil ook uitstellen, dus weer alles installeren :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
MeanDz schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:28:
Wow Samsung is on fire, heb zojuist de bevestiging ontvangen dat mijn geheugen promotiekorting is goedgekeurd. Duurt alsnog 7 weken voordat het op je rekening staat maar toch, ze zijn snel dit jaar.[Afbeelding]
Samsung heeft sinds vorig jaar de cashback procedure énorm versneld. Vroeger duurde het hele proces daadwerkelijk 8 weken.

Tegenwoordig krijg je vaak binnen 1 week al goedkeuring van de cashback met de melding dat ze het binnen 7 weken uitbetalen. Maar uit mijn ervaring krijg je dan vaak 1 week later wéér een mailtje dat ze het binnen 1 week al gaan overmaken. Dus van moment aanvragen tot op je rekening bijgeschreven kan in 3 weken al klaar zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cabbie_86
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Ik heb maandag 29-01-'24 een S24+ 512GB Cobalt Violet besteld voor de vrouw, via ICS op de site van Samsung zelf. In eerste instantie werd aangegeven dat levering op 14-02 zou zijn, maar ik kreeg gister bericht dat hij vandaag geleverd zou worden. dat is zojuist gebeurd.

Ik heb er uiteindelijk €690,- voor betaald met trade-in van haar huidige S21+.

PVOutput 7900Wp zuid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koeleboe
  • Laatst online: 30-03 23:06
Na gisteren een verandering van status, vandaag nog steeds op "voorbereiding van verzending". Laten we hopen dat die morgen dan toch geleverd wordt, maar ik vrees er wat voor :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-09 12:39
Wow Samsung is on fire, heb zojuist de bevestiging ontvangen dat mijn geheugen promotiekorting is goedgekeurd. Duurt alsnog 7 weken voordat het op je rekening staat maar toch, ze zijn snel dit jaar.[Afbeelding]
Mooi. Waar heb je je toestel aangekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:35
BrBuggyB schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 14:09:
Vrijdag 19-1 een S24 Ultra 512 orange besteld. Ik heb m afgelopen vrijdag ontvangen.
Ik dezelfde dag de orange 1TB besteld, maar staat nog steeds op verzending aangevraagd,,, Zie nog geen 1TB geleverd worden in deze kleur... :?

[ Voor 8% gewijzigd door BOEFJE_NL op 31-01-2024 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenICT
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-02 10:44
Ik heb ook mijn s24U besteld! Via Odido. De eerste keer dat ik een ultra versie heb besteld dus ben benieuwd. Nu eventjes afwachten totdat hij wordt geleverd bij de shop dan kan daar ook mijn Galaxy s22 inleveren zodat ik niet de extra 215 hoef te betalen.

Ben benieuwd wat de levertijd is bij de shop. Iemand die een indicatie heeft? Heb de Galaxy s24U met 256gb opslag besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door jeroenICT op 31-01-2024 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
raymens schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 14:06:
Hier besteld op de 18e, levering op de 24e.
Dat werd de 31e, en gisteren uitgesteld naar de 14e.

Nu ik net weer keek staat er 7 februari.
Ik vertrouw er niet op, maar het zou mooi zijn.

Volgende keer maar geen exclusieve kleur... Of misschien dan de minder mooie of niet de standaard geselecteerde.

S24U Titanium blauw 512gb
Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Anderen met die exacte configuratie hebben later besteld en hebben 'm al binnen. Wat een shit show. Nooit meer. Ik probeerde te annuleren maar zelfs dat kon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je niet kunnen annuleren als het nog niet verstuurd is? Anders stuur je het toestel toch gewoon terug, zodra je het binnen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Brutalsranan schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 15:20:
[...]

Mooi. Waar heb je je toestel aangekocht?
Bij Belsimpel, de 18de besteld. Heb de promotie aanvraag de 25ste verstuurd dus binnen 6 dagen is best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Vandaag wederom weer even geklaagd via WhatsApp (dat er bijv. personen zijn die later besteld hebben en blijkbaar dan toch eerder de bestelling hebben en dat ik dat niet snap).

Daar kwamen ze terug op de vraag van gister hoelang het nog gaat duren (zouden ze intern na vragen)
Ik heb intussen al terugkoppeling van de interne afdeling en er wordt aangegeven dat de levertijd van de online exclusive model 3 tot 4 weken is. Mijn excuses voor het ongemak!
Dus ja...moet zeggen dat ik hier best van baal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:28
De enigste status die is veranderd van mijn bestelling is de officiële release datum, van 31-1 naar 24-2 :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Laatst online: 23:56
Tijdens het bestellen op 20jan kreeg ik de bezorgdatum 14/2. Vandaag een mail en sms gehad dat hij morgen al komt! S24 ultra 1tb titanium black

Acties:
  • +2 Henk 'm!
stimpyrulez schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:38:
Vandaag wederom weer even geklaagd via WhatsApp (dat er bijv. personen zijn die later besteld hebben en blijkbaar dan toch eerder de bestelling hebben en dat ik dat niet snap).

Daar kwamen ze terug op de vraag van gister hoelang het nog gaat duren (zouden ze intern na vragen)

[...]

Dus ja...moet zeggen dat ik hier best van baal..
Je kunt bij de klantenservice van Samsung klagen, tot de Klaagmuur omvalt, dat heeft geen enkel effect. De klantenservice van Samsung gaat gewoon bar slecht om met aftersales van mobiele telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyA
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06-07-2024
Me laatste bericht 'is nog niet op voorraad'
maar sinds vandaag weer aangepast op KPN S24U 1tb '' leverbaar vanaf 1 februari '' was 7 feb..
alvast maar en case en een oplader besteld ben benieuwd morgen 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ANdrode schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:45:
Ik heb een 100 euro kortingcode bij belsimpel over. Geeft icm Odido een goede prijs.

[Afbeelding]
Ik kreeg een mail van belsimpel met... dezelfde kortingscode erin.

Hij lijkt nog te werken. Dus als iemand interesse heeft:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Voor de lol eens gekeken als ik via Samsung NU opnieuw de moeilijke variant Titanium Blue 1TB zou bestellen.

In het voortraject zie je de waarschuwing al dat 'de belangstelling overweldigend is en er vertraging in de leveringen zit", als datum levering krijg je n u 28-2 te zien.

Dan is de bij mij aangekondigde 14-2 (als ze het waar gaan maken) nog best prima. Heb bovendien al de S24 in huis en mis die Ultra natuurlijk niet echt. Het leven gaat gewoon door hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMvB
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02 21:53
MrMvB schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:29:
Toen ik mijn S24 Ultra 1TB Titanium Grey bestelde kon ik 14-02 als eerste datum kiezen als leverdatum. Krijg net mail/sms dat het toestel morgen al geleverd gaat worden! Top!
Toestel vandaag ontvangen. Made in Vietnam.

Alleen helemaal 'not amused'. Scherm is zo verschrikkelijk flets :| , wat een verschil met mijn S22Ultra. Lees net al dat er meer mensen last van hebben en dat het misschien op te lossen valt met een update vanuit Samsung....

To be continued!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
Peatsmoke schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:02:
[...]

Je kunt bij de klantenservice van Samsung klagen, tot de Klaagmuur omvalt, dat heeft geen enkel effect. De klantenservice van Samsung gaat gewoon bar slecht om met aftersales van mobiele telefoons.
Samsung heeft er héél véél verkocht en zet nu alle zeilen bij om alles zo snel mogelijk uit te leveren. Wat kan de klantenservice van Samsung volgens jou doen om het proces te bespoedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 14:30
MrMvB schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:12:
[...]

Toestel vandaag ontvangen. Made in Vietnam.

Alleen helemaal 'not amused'. Scherm is zo verschrikkelijk flets :| , wat een verschil met mijn S22Ultra. Lees net al dat er meer mensen last van hebben en dat het misschien op te lossen valt met een update vanuit Samsung....

To be continued!
Made in Vietnam: Wat moet dat zeggen?? Al jaren telefoons en tablets van Samsung. Allemaal made in Vietnam, evenals opladers. Samsung heeft een gigantische productielijn in Vietnam. Jaren terug gezien tijdens een vakantie in Vietnam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterQ
  • Laatst online: 10-12-2024
Gefeliciteerd! Wat is dit precies? Kan je wat context delen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eastend schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:54:
[...]

Samsung heeft er héél véél verkocht en zet nu alle zeilen bij om alles zo snel mogelijk uit te leveren. Wat kan de klantenservice van Samsung volgens jou doen om het proces te bespoedigen?
Wat dacht je ervan om wat meer mensen in te huren?
Als je een nieuw toestel lanceert, weet je inmiddels wel hoeveel telefoontjes, chats en retouren dat extra oplevert. Je laat mensen de hoofdprijs betalen voor een toestel, maar ze ook iedere keer een dag wachten voordat de volgende reactie op een chat volgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robbvdb schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 21:47:
Voor de lol eens gekeken als ik via Samsung NU opnieuw de moeilijke variant Titanium Blue 1TB zou bestellen.

In het voortraject zie je de waarschuwing al dat 'de belangstelling overweldigend is en er vertraging in de leveringen zit", als datum levering krijg je n u 28-2 te zien.

Dan is de bij mij aangekondigde 14-2 (als ze het waar gaan maken) nog best prima. Heb bovendien al de S24 in huis en mis die Ultra natuurlijk niet echt. Het leven gaat gewoon door hier 8)
Ik begrijp dat dus gewoon niet. Met de S22 Ultra was het ook met sommige kleuren een drama. Het is een kwestie van meer exclusive kleuren in het voortraject produceren of de introductie gewoon een week later laten beginnen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMvB
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02 21:53
jaxel70 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:28:
[...]

Made in Vietnam: Wat moet dat zeggen?? Al jaren telefoons en tablets van Samsung. Allemaal made in Vietnam, evenals opladers. Samsung heeft een gigantische productielijn in Vietnam. Jaren terug gezien tijdens een vakantie in Vietnam.
'Made in' zegt mij ook niks, maar las hier dat er toestellen uit Korea en Vietnam komen, dus dacht vermeld even waar die van mij vandaan komt! Hopen dat er iig snel een oplossing komt voor het fletse scherm!

[ Voor 6% gewijzigd door MrMvB op 01-02-2024 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat klopt. Toen de productielocatie pas was geopend, waren er wat kwaliteitsproblemen, maar na extra aandacht vanuit Korea, waren die vrij snel opgelost.
Maar op een forum gaat het nu eenmaal zo dat, als iemand wat roept, velen hetzelfde gaan roepen, zonder zich een wat verder in te lezen.
In ons geval kwam de exclusive versie uit Vietnam en de gewone uit Korea. Totaal geen verschil in kwaliteit of prestaties zichtbaar of merkbaar, maar mensen die geloven dat er verschil is, zijn moeilijk te overtuigen.

[ Voor 24% gewijzigd door Peatsmoke op 01-02-2024 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:01
Het is ook alleen een gevoelsmatige kwestie. De objectieve kwaliteit zal vast hetzelfde zijn, maar ik had het leuker gevonden als mijn telefoon gemaakt zou zijn in het land van de fabrikant, door waarschijnlijk een stuk beter betaalde werknemers. Zet zoals ik het leuker had gevonden wanneer mijn Iphone zou zijn gemaakt in de VS in plaats van in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, hier in Europa rijden we ook BMW's die produceert worden in China en Jappen die in Europa en het VK geproduceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
MrMvB schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 07:43:
[...]

'Made in' zegt mij ook niks, maar las hier dat er toestellen uit Korea en Vietnam komen, dus dacht vermeld even waar die van mij vandaan komt! Hopen dat er iig snel een oplossing komt voor het fletse scherm!
Die oplossing is in de maak: https://www.sammobile.com...id-display-color-profile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docjos
  • Laatst online: 10-02-2024
Peatsmoke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 05:44:
[...]

Wat dacht je ervan om wat meer mensen in te huren?
Als je een nieuw toestel lanceert, weet je inmiddels wel hoeveel telefoontjes, chats en retouren dat extra oplevert. Je laat mensen de hoofdprijs betalen voor een toestel, maar ze ook iedere keer een dag wachten voordat de volgende reactie op een chat volgt.
Ze hebben überhaupt besloten om mij te negeren. Afgelopen zaterdag was het laatste bericht waarna er geen enkele reactie meer kwam. Mijn order van een 512gb Titanium Blue staat nog steeds op ‘verzending aangevraagd’ en levertijd ‘voor de officiële levering op 23 februari’. Nooit meer iets van vernomen. Begin toch wel te twijfelen of dit het moment was om over te stappen van Apple. Niet echt een goede eerste indruk zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordgubbbe
jordgubbbe schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:30:
Zojuist verzendbevestiging ontvangen, besteld op 20 januari via Samsung met de ING korting. Betreft een S24+ Onyx black. :)
Net ontvangen, zal later vandaag het toestel bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeleboe
jordgubbbe schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:00:
[...]

Net ontvangen, zal later vandaag het toestel bekijken.
Wat was jouw oorspronkelijke leverdatum of wat stond er bij "ontvang het op DATUM"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
koeleboe schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:26:
[...]

Wat was jouw oorspronkelijke leverdatum of wat stond er bij "ontvang het op DATUM"? :)
Dat was 14 februari.

"Pre-order Wordt geleverd vanaf 14 februari 2024"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Ik verwacht vandaag een S24+ levering maar Dynalogic tracking werkt niet, de hele Dynalogic site lijkt eruit te liggen? Meer mensen last van? Heb nu geen idee hoe laat ze komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koeleboe
jordgubbbe schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:29:
[...]

Dat was 14 februari.

"Pre-order Wordt geleverd vanaf 14 februari 2024"
Ok dat stemt me positief. Hier was dat ook, maar sinds dinsdag staat het op voorbereiden van verzending :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
stin00 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:32:
Ik verwacht vandaag een S24+ levering maar Dynalogic tracking werkt niet, de hele Dynalogic site lijkt eruit te liggen? Meer mensen last van? Heb nu geen idee hoe laat ze komen :+
Hier ook offline Ik kreeg echter eerder vandaag meerdere smsjes.

Eerste sms: levering tussen 10:00 - 12:00
Tweede sms: levering rond 10:55

Uiteindelijk stond de bezorger ook rond 10:55 voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:26
Gaat lekker daar bij Samsung. Op 27 januari kreeg ik een email van je bestelling is onderweg met de track en trace en IMEI van de S24 Ultra. Maar met de tracking van dynalogic gebeurd niets, die blijft staan op ''Uw zending is bij ons aangemeld''

Krijg ik nu een email met de titel ''bevestiging van terugbetaling''. :(

Beste,
Hierbij ontvang je van ons de bevestiging dat het retourproduct bij ons goed ontvangen is. Wij gaan direct aan de slag met de terugbetaling. Het kan enkele dagen duren voordat dit zichtbaar is op jouw rekening.
Hieronder het overzicht van de door jou geretourneerde producten:

1 X Galaxy S24 Ultra
SM-S928BZKHEUB
1 X Galaxy S24 Ultra Anti-Reflecting Screen Protector
EF-US928CTEGWW

Bij de klantenservice zeggen ze dat ik 10 dagen moet wachten en dat het dan goedkomt, maar ik geloof er weinig van.

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 01-02-2024 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
WhySoSerious? schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:07:
Gaat lekker daar bij Samsung. Op 27 januari kreeg ik een email van je bestelling is onderweg met de track en trace en IMEI van de S24 Ultra. Maar met de tracking van dynalogic gebeurd niets, die blijft staan op ''Uw zending is bij ons aangemeld''

Krijg ik nu een email met de titel ''bevestiging van terugbetaling''. :(

Beste,
Hierbij ontvang je van ons de bevestiging dat het retourproduct bij ons goed ontvangen is. Wij gaan direct aan de slag met de terugbetaling. Het kan enkele dagen duren voordat dit zichtbaar is op jouw rekening.
Hieronder het overzicht van de door jou geretourneerde producten:

1 X Galaxy S24 Ultra
SM-S928BZKHEUB
1 X Galaxy S24 Ultra Anti-Reflecting Screen Protector
EF-US928CTEGWW

Bij de klantenservice zeggen ze dat ik 10 dagen moet wachten en dat het dan goedkomt. Ik geloof er weinig van.
Je hebt niets geannuleerd en het lijkt erop dat de zending retour is gegaan naar samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
MisterQ schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:33:
[...]

Gefeliciteerd! Wat is dit precies? Kan je wat context delen?
In het kader van de pre order promotie actie for early birds werd het opslaggeheugen verdubbeld en betaalde je ipv 1809,- voor de 1TB de prijs van de S24 U 512GB 1569,-. Die 240 euro verschil krijg je van Samsung terug.
Mijn aanvraag is goedgekeurd dus nu gaan ze over tot betaling volgens de actie voorwaarden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:26
BigTasty schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:13:
[...]

Je hebt niets geannuleerd en het lijkt erop dat de zending retour is gegaan naar samsung?
Nee, ik heb niets geannuleerd en Dynalogic heeft de telefoon helemaal niet ontvangen, retour sturen kan dan ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious? op 01-02-2024 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:36
MeanDz schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:15:
[...]

In het kader van de pre order promotie actie for early birds werd het opslaggeheugen verdubbeld en betaalde je ipv 1809,- voor de 1TB de prijs van de S24 U 512GB 1569,-. Die 240 euro verschil krijg je van Samsung terug.
Mijn aanvraag is goedgekeurd dus nu gaan ze over tot betaling volgens de actie voorwaarden.
Apart, ik heb 't überhaupt niet betaald (dus ging gewoon van de rekening af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
Eastend schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:54:
[...]

Het gaat er (mij) niet om dat zij het proces bespoedigen, het gaat erom dat ze de klant kunnen helpen en hen van de juiste informatie kunnen voorzien.

Er is exact bekend hoeveel stuks er in bestelling staan. Ik neem aan dat Samsung met productie / logistieke planningen werkt waardoor inzichtelijk te maken moet zijn wanneer welke toestellen in Nederland geleverd worden. Vervolgens kan je deze informatie gebruiken om klanten specifiek te informeren uit welke levering jouw bestelde telefoon geleverd gaat worden. Dat je klanten die hun bestelling al betaald hebben meerdere keren een nieuwe verwachte leverdatum stuurt en geen enkele garantie kan geven dat de nieuwe datum wel correct is, is een slechte zaak.

Dat de klantenservice nu klaarblijkelijk niet meer info heeft dan hetgeen zichtbaar is op je eigen status paginatje is erg amateuristisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
aesch schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:39:
[...]

Dat klopt en is niet heel apart, als je rechtstreeks bij Samsung bestelde werd het direct verrekend in je winkelwagentje.

Bestelde je bij een andere aanbieder, webwinkel of provider moet je het toestel registreren op de Samsung promotie website en krijg je het geld achteraf terug.

Op de Samsung promo website staat dit:

Hoe werkt het?

Deelnemen kan in drie eenvoudige stappen:
Koop een deelnemend product bij een deelnemend verkooppunt van
17-01-2024 t/m 30-01-2024 1
Registreer je product van
17-01-2024 t/m 01-04-2024

[ Voor 20% gewijzigd door MeanDz op 01-02-2024 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
aesch schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:39:
[...]

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XWGNBHMGVN4KW

Samsung.com:
Aankopen gedaan via Samsung.com wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via
www.samsung.com/nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van Samsung.com.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eastend
Peatsmoke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 05:44:
[...]

Je laat mensen de hoofdprijs betalen voor een toestel
Dit is dus met alle promo- en kortingsacties gewoon niet waar.
Er moet inderdaad wel beter geïnformeerd worden.
Maar de lichtelijke hysterie die er nu plaats vind - Docjos: "Begin toch wel te twijfelen of dit het moment was om over te stappen van Apple" - is gewoon pathetisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
Eastend schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:07:
[...]

Maar de lichtelijke hysterie die er nu plaats vind - Docjos: "Begin toch wel te twijfelen of dit het moment was om over te stappen van Apple" - is gewoon pathetisch.
Klopt inderdaad niet. Ik heb met alle kortingen en een klein beetje inruil, 51% korting op de S24+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Ik weet niet zo goed of het hier past of in het algemene topic, maar heeft iemand iets vernomen van L8P mbt de inruil bij aanschaf van de S24 ? Ik heb mijn toestel wel gewoon opgestuurd en wacht nog op reactie van ontvangst etc..

Wel gelijk de laatste keer met L8P, want alle reacties her en der beloven niet veel goeds..
En reageren op email doen ze al helemaal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 01-02-2024 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Laatst online: 23:41
WhySoSerious? schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:15:
[...]

Nee, ik heb niets geannuleerd en Dynalogic heeft de telefoon helemaal niet ontvangen, retour sturen kan dan ook niet.
Het kan misschien zo zijn dat je pakketje is beschadigd. Dan sturen ze het ook nl retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:22
hgeert schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:21:
Iemand de S24 besteld in Belgie via telenet ? Ze gingen op 26 januari versturen , maar ik krijg geen mail en zie niks op de telenet webshop van info.
Misschien heb je ondertussen zelf Telenet al gecontacteerd, maar de S24 die ik voor mijn vrouw heb besteld, binnen 2 uur na de aankondiging, wordt pas 28/02 geleverd -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Hoyden schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:20:
Ik weet niet zo goed of het hier past of in het algemene topic, maar heeft iemand iets vernomen van L8P mbt de inruil bij aanschaf van de S24 ? Ik heb mijn toestel wel gewoon opgestuurd en wacht nog op reactie van ontvangst etc..

Wel gelijk de laatste keer met L8P, want alle reacties her en der beloven niet veel goeds..
Eerlijk gezegd heb ik altijd gewoon mijn geld gekregen als ik gebruik maakte van L8P, hun communicatie is inderdaad helaas ruk.
En erg snel zijn ze ook niet maar meestal krijg je na een paar weken een berichtje dat je aanvraag is goedgekeurd,
Dus als ik jou was zou ik het gewoon nog even afwachten.

Voor de volgende keer, kijk even op rebuy.nl wat zij ervoor geven want zij bieden veel realistischere prijzen dan L8P en Recommerce (KPN, Mobiel.nl en Belsimpel) en zijn een stuk sneller met de afhandeling.

Hier kan je de discussie volgen over de verschillende inkoopplatformen:
Swappie / Sobby / Rebuy ervaringen met Apple producten

[ Voor 7% gewijzigd door MeanDz op 01-02-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eastend schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:07:
[...]

Dat laatste ben ik met je eens en eerlijk gezegd ben ik ervan overtuigd dat een deel vd mensen die zulke berichten post of groots bekend maken dat ze geannuleerd of geretourneerd hebben, nooit besteld hebben.
TheIconoclast schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:19:
[...]

Klopt inderdaad niet. Ik heb met alle kortingen en een klein beetje inruil, 51% korting op de S24+.
Misschien dat ik nieuws voor jullie heb, maar die kortingsacties zijn voorbij en je betaalt nu gewoon het volle pond -€90, voor je S24 Ultra en inruil is ook gewoon geld.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oCl8FRtKohmzpRd9a2Di8UR24iw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5rFL2vCE2cvTLMASX2t3D7f4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
Peatsmoke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:38:
[...]

die kortingsacties zijn voorbij en je betaalt nu gewoon het volle pond
En nu wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer je de telefoon kunt verwachten; het gaat door het grote succes even duren.
Bij mijn bestelling in de laatste twee uur van de pre-orderactie op de 20e januari werd al aangegeven dat de Ultra Titanium Grey 1TB op 14 februari zou worden. En gelukkig voor mij, heb ik hem gisteren binnen gekregen.
Ben blij, prachtig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is een telkens terugkerend iets en er zijn mensen geweest die op 17 en 18 januari besteld hebben, met 24-01 als levering. Pas op 23 en sommigen zelfs op 24-01 bericht kregen dat de zending later kwam en dan weer vertraagd was.
Bij de S22 Ultra en (ik neem aan ook bij de S23 Ultra) speelde hetzelfde. Als je vervolgens in een chat met de klantenservice geen antwoord krijgt, kun je dat met de beste wil vd wereld niet recht lullen.
Maar we mogen gerust van mening daarover verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 13:49
Bij mij is het al 4 jaar hetzelfde verhaal.

Deze keer dacht ik geluk gehad te hebben.
S24U in Titan Blue besteld op de avond van de lancering, er stond levering voor 24/01.
Op 23/01 een mail gekregen met uitstel naar 31/01.
Op 30/01 opnieuw een mail gekregen met uitstel naar 14/02 zoals zovelen hier.

Klantendienst doet en kan niets.

Plaats dan toch niet op je website dat de levering zo vroeg gaat plaats vinden, want dat is false advertising.
Ze hebben hun boeltje daar al jaren niet op orde.

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
Peatsmoke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:58:
Als je vervolgens in een chat met de klantenservice geen antwoord krijgt, kun je dat met de beste wil vd wereld niet recht lullen.
Maar we mogen gerust van mening daarover verschillen.
Trage, of geen communicatie door Samsung is uiteraard erg frusterend. Dat dat bij iedere release weer gebeurd is opmerkelijk. Misschien kan Tweakers dit een keer aankaarten bij Samsung?
Maar uiteindelijk komt die bestelde telefoon er heus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Hoyden schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:20:

L8P ('Buyback') is echt een enorm vaag bedrijf. Mijn (letterlijk waardeloze) toestel direct opgestuurd na ontvangst S24U. Vervolgens ontvang ik in 1 week tijd in totaal 9 emails van ze, waarvan het merendeel exact dezelfde gare niets-zeggende informatie bevat. Alleen de laatste email is anders, deze meldt dat ze na inspectie akkoord zijn en de inruil is voltooid. Zo ging het de vorige keren ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 13:49
Eastend schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:04:
[...]

Trage, of geen communicatie door Samsung is uiteraard erg frusterend. Dat dat bij iedere release weer gebeurd is opmerkelijk. Misschien kan Tweakers dit een keer aankaarten bij Samsung?
Maar uiteindelijk komt die bestelde telefoon er heus wel.
Ik ben zelf journalist en heb de S24's al in preview gezien.
Dus ik had best een goed contact met hun.

Ik heb dan ook dit allemaal voorgelegd bij hun PR, dit is het antwoord:
We streven naar tevreden klanten en zoeken steeds oplossingen. Het succes van de pre-orders was veel groter dan verwacht, in eerste instantie bij de modellen die exclusief op de e-store te verkrijgen zijn, zoals het model dat jij bestelde. Bedankt om je lezers door te verwijzen naar onze klantendienst, waar we het snel met hen zullen opnemen (https://www.samsung.com/be/support/contact/).

:X

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat verhaal hoor je altijd bij Samsung en Apple. Die zinnen maken deel uit van de verkoopstrategie. "Als er zoveel meer besteld wordt dan Samsung dacht, moet het wel een goed toestel zijn en dan bestel ik er ook een".
;)
Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.