Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Ik hoop dat iemand er nog één heeft en nog werkt.☺️ Ik heb bij iemand op Samsung tablet in de members app proberen te bestellen maar helaas lukte dat niet. 😢

@Rerder heel erg bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door elaho op 27-01-2024 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:40
Iemand interesse in een belsimpel code van 100 euro? Stuur even een privébericht naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:40
DM89 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:39:
[...]
S24U Titanium Grey binnen gekregen, erg mooi al lijkt het meer op een champagne kleur.
Ik dacht 'Champagne' waar heeft ie het over, tot ik m nu bekijk in wat warmer kunstlicht en inderdaad... Champagne... bij daglicht gelukkig echt wel grijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:27
marcelmg2 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:49:
[...]

Ik dacht 'Champagne' waar heeft ie het over, tot ik m nu bekijk in wat warmer kunstlicht en inderdaad... Champagne... bij daglicht gelukkig echt wel grijs!
Haha ja, ben nog niet buiten geweest met het toestel 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
DM89 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:55:
[...]

Haha ja, ben nog niet buiten geweest met het toestel 🤣
Klopt! Ik gebruik mn S23 nog gewoon en nu onderweg naar wintersport pas op hotelkamer weer even gepakt. Tijdens de vakantie zal ik m gebruiken om er aan te wennen (hij is erg groot en zwaar) en fotos te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didi08
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02-04 14:38
g86 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:01:
Verklaar mij zot, maar ik heb een omruiling aangevraagd voor S24U black titanium naar S24U grey titanium.
8)7
Haha en ik heb de omruiling aangevraagd van een S24U Black naar een S24+ Black 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
Didi08 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:47:
[...]

Haha en ik heb de omruiling aangevraagd van een S24U Black naar een S24+ Black 😅
Dat kan uiteraard ook. De retour staat bij mij ingesteld, maar ik heb mijn S24U black ondertussen wel in gebruik genomen. Twijfel dus nog of ik de retour ook effectief ga doen. Het is weer twijfelperiode ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
g86 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:13:
[...]

Dat kan uiteraard ook. De retour staat bij mij ingesteld, maar ik heb mijn S24U black ondertussen wel in gebruik genomen. Twijfel dus nog of ik de retour ook effectief ga doen. Het is weer twijfelperiode ... 8)7
Ik heb titanium grey en vind het niet mooi, ziet er wat goedkoop en spiegelend uit. Maar het stoort me verder niet, kijk er toch zelden naar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
stin00 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:16:
[...]

Ik heb titanium grey en vind het niet mooi, ziet er wat goedkoop en spiegelend uit. Maar het stoort me verder niet, kijk er toch zelden naar :+
Met een case zie je het kleur toch niet van je gsm, denk ik? Tenzij het doorschijnend is of als je geen case gebruikt.

Bij mij zit er op de achterkant van mijn S24U een puntje in het zwarte kleur. Alsof het niet helemaal egaal gespoten is. Het is zeer minimaal en ik denk dat alleen mijn kritisch oog het zou opmerken.
Ook met een case zie ik dat niet, maarja ... voor zo'n duur toestel verwacht ik perfectie.
Daarom retourneren dus, uit principe. Al twijfel ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:46
ocn schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:58:
Weet iemand nog wat de ReBuy promocode is voor 80 euro extra verkoopkorting?
Die krijg je van Rebuy zelf na aanmelding voor de nieuwsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 23:46
Ik denk dat ik een beetje laat ben maar ik had een nieuwe telefoon nodig dus ik denk dat ik voor de s24+ ga.

Als ik het goed begrijp kan je niet meer die early bird codes krijgen toch? Of kan dat nog als ik me ergens aanmeld?
Als ik probeer te bestellenop de site van Samsung krijg ik alleen 90 euro extra korting. en 512GB ipv 256.

En die actie van 40% korting op accessoires geld op 1 item zeker? Ik probeer een case en een screenprotector te halen maar krijg de korting maar op 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

marcelmg2 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:49:
[...]

Het is een beetje two-tone. Ik begreep dat de violet versie ook zoiets heeft.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Laatst online: 20:40
Gigapower schreef op zondag 28 januari 2024 @ 00:53:
Ik denk dat ik een beetje laat ben maar ik had een nieuwe telefoon nodig dus ik denk dat ik voor de s24+ ga.

Als ik het goed begrijp kan je niet meer die early bird codes krijgen toch? Of kan dat nog als ik me ergens aanmeld?
Als ik probeer te bestellenop de site van Samsung krijg ik alleen 90 euro extra korting. en 512GB ipv 256.

En die actie van 40% korting op accessoires geld op 1 item zeker? Ik probeer een case en een screenprotector te halen maar krijg de korting maar op 1 van de 2.
Ik heb gisteren een Samsung Galaxy S24 plus besteld. Ik was in eerste instantie ingelogd op de member shop.
Daar zijn de prijzen wat minder.
Vervolgens zag ik daar een chat functie. Heb daar gevraagd voor korting. Ik kreeg een link met een persoonlijke code voor 7 dagen. Ben even de naam vergeten van de shop maar daar was de telefoon 50 euro goedkoper. Telefoon was daar 959,90 zonder korting.
Accessoires heb ik geen gebruik van gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killerman1991
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 08:56
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een Spigen Ultra Hybrid hoesje voor de S24 Ultra. Deze is nog beschikbaar bij amazon. Bij veel andere winkels is deze uitverkocht.

https://www.amazon.nl/dp/...DH0CCD713E&language=nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic95
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 18-08-2024
Nou gisteren zou dus die Amber Yellow S24+ worden bezorgd, niet dus. Tijdvak werd steeds ruimer en om 20.15 krijg ik een mail, we hebben U gemist. Was gewoon thuis _O-

Samsung gebeld en gingen contact opnemen met de koerier, zou vandaag worden terug gebeld. Als compensatie zou ik een kortingscode krijgen voor een volgende aankoop. Maar die is nog niet binnen.. morgen staat nu op de planning op beide telefoons binnen te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hetzelfde verhaal hier en waren gewoon thuis en ze hebben ons gemist. Nu wordt dit morgen maar blij is mijn vrouw niet. We hebben gebeld met Samsung en de medewerker kan voor vandaag niks meer doen en wordt morgen pas. Morgen moeten wij bellen en wordt navraag gedaan waarom ze ons gemist hebben en wat er fout is gegaan.

Samsung Galaxy S24 Ultra 1TB Titanium Yellow

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:19
Heb even zitten puzzelen in de Samsung shop om mijn S10 na zoveel jaren eens te gaan vervangen voor of de S24+ of de s24 ultra(512)

Kom uit op een bedrag van 1206,55 voor de ultra waarbij ik 70 euro terugkrijg voor mijn S10, 5% kortingcode en 100 euro extra inruilwaarde. Klopt dit of mis ik nog ergens een kortingcode die ik moet toepassen? Ik zou willen dat KPN ook zo'n actie geeft zoals Vodafone had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:26
sleggie schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:49:
Heb even zitten puzzelen in de Samsung shop om mijn S10 na zoveel jaren eens te gaan vervangen voor of de S24+ of de s24 ultra(512)

Kom uit op een bedrag van 1206,55 voor de ultra waarbij ik 70 euro terugkrijg voor mijn S10, 5% kortingcode en 100 euro extra inruilwaarde. Klopt dit of mis ik nog ergens een kortingcode die ik moet toepassen? Ik zou willen dat KPN ook zo'n actie geeft zoals Vodafone had.
Ik geloof dat er een 12% + 50,- euro variant nog actief moet zijn. Die zijn niet generiek helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:04
Killerman1991 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 07:22:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een Spigen Ultra Hybrid hoesje voor de S24 Ultra. Deze is nog beschikbaar bij amazon. Bij veel andere winkels is deze uitverkocht.

https://www.amazon.nl/dp/...DH0CCD713E&language=nl-NL
Is dit hoesje van hard materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Nu online
Vandaag nog een S24 Ultra besteld 512Gb titanium grey en deze wordt morgen al bezorgd. Echt snel dus. Had ook gekeken voor 1TB versie maar die was vanaf 21 feb leverbaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killerman1991
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 08:56
JSTPS schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:15:
[...]

Is dit hoesje van hard materiaal?
Ja dit is een hard hoesje die je niet zomaar buigen kan. Ideaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
sleggie schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:49:

Ik heb deze nog liggen, OHN-699H-G969-P9ZT het is een early bird code. Het is nu een korting van 50 euro, mocht iemand anders hem gebruiken laat het ff weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sleggie
  • Laatst online: 03-09 16:19
Ik heb deze nog liggen, OHN-699H-G969-P9ZT het is een early bird code. Het is nu een korting van 50 euro, mocht iemand anders hem gebruiken laat het ff weten.
Dankjewel, heb deze inderdaad nog toe weten te voegen, die van mij werkte ook niet meer om één of andere reden. Hij is dus nu vergeven als het goed is komt hij snel binnen op mijn adres, ben erg benieuwd.

Mega dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dope3112
  • Laatst online: 13-01 18:21
sleggie schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:07:
[...]

Dankjewel, heb deze inderdaad nog toe weten te voegen, die van mij werkte ook niet meer om één of andere reden. Hij is dus nu vergeven als het goed is komt hij snel binnen op mijn adres, ben erg benieuwd.

Mega dank!
No problem, veel plezier met je nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordinho
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 01-04 10:17
Heb hem zojuist ook besteld. Samsung S24 Ultra inclusief oplader voor 1103 euro (aantal codes) via Samsung app. Komen beiden vrijdag binnen. Ben benieuwd. Heb momenteel een Xiaomi 10T Pro van 3 jaar en 3 maanden oud dus ga er flink op vooruit haha. Nu nog op zoek naar een mooi hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:22
Weet er iemand nog hoe de S24 Ultra zo goedkoop mogelijk te krijgen is in België?
Ik kan een goed werkende S22 inleveren.

Voorlopig heb ik het volgende via Orange (mijn provider) gevonden zonder bijkomend abo/maandelijkse kosten:

€1299 voor de 256GB S24 Ultra
- €300 inruilbonus
- €243 inruilwaarde voor de S22
= €756

Coolblue bv. lijkt veel minder interessant want geeft:
€1569 voor de 512GB i.p.v. 256GB
- €120 (korting "gratis" 512GB ipv 256GB)
- €215 inruilwaarde voor de S22
= €1234
- €200 "Samsung tegoed" maar hier heb ik niets aan, ben niet van plan op korte termijn iets anders van Samsung te kopen...

Iemand nog een goede deal voor België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Nu online
Ik heb evt nog een Belsimpel kortingscode voor je twv 100 Euro. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Docjos
  • Laatst online: 10-02-2024
Hoe krijgen mensen het voor elkaar dat hun toestellen deze week al bezorgd worden, bij bestellen ná 20 januari? Ik heb de 20e mijn S14 Ultra 512gb/titanium blue besteld en hij heeft als leverdatum 23 februari.

Vandaag Samsung gecontact want het duurt enorm lang en ze zeiden dat het eerder later wordt dan eerder, vanwege te hoge vraag… |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Knoop doorgehakt en net Ultra 512 Titanium Black via loyaliteit customer service portaal gekocht voor €774,12(via chat link ontvangen die 7 dagen geldig is met unieke inlog code) inruil van S22+ en watch4

Op moment is de status "Voorbereiding van de verzending" als het goed is ligt die morgen op de mat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Laatst online: 18:55

ThaDude

Hang Loose

@sk0o hoe krijg je die code? Via chat kreeg ik niks voor elkaar. Alleen een code voor wat accessoires..

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
ThaDude schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:54:
@sk0o hoe krijg je die code? Via chat kreeg ik niks voor elkaar. Alleen een code voor wat accessoires..
Geen idee kreeg hem via de mail binnen van de chat medewerker. Schijnbaar is het een email die je krijgt wanneer je je toestel ter reparatie wil aanbieden want in de mail staat namelijk: "Je Samsung toestel is defect buiten de garantie. Dat is vervelend, maar we hebben de oplossing voor je."
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5nFcFikWziU2Am3wPhf3PqoO2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/olJRP0YLlGAtOgr21e0TYTdn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door sk0o op 28-01-2024 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 21:09
Docjos schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:13:
Hoe krijgen mensen het voor elkaar dat hun toestellen deze week al bezorgd worden, bij bestellen ná 20 januari? Ik heb de 20e mijn S14 Ultra 512gb/titanium blue besteld en hij heeft als leverdatum 23 februari.

Vandaag Samsung gecontact want het duurt enorm lang en ze zeiden dat het eerder later wordt dan eerder, vanwege te hoge vraag… |:(
Het ligt aan de kleur, bepaalde kleuren kan je morgen al in huis hebben maar de Titanium Blue is een zeldzame blijkbaar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:08
Gerjannn schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:00:
[...]

Het ligt aan de kleur, bepaalde kleuren kan je morgen al in huis hebben maar de Titanium Blue is een zeldzame blijkbaar ^^
Die is idd moeizaam leverbaar. Bij mij al 2x de levering uitgesteld. Besteld op de 18e.Voor de liefhebber nog een 12% kortingscode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat even weten als je hem gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvdw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 14:15
Gerjannn schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:00:
[...]

Dat klopt. Ook de Titanium Blue besteld en staat momenteel op 31/01, maar daar geloof ik niet in. Via Samsung Whatsapp te horen gekregen dat het tot 6 weken kan duren om dat die kleuren nu op bestelling worden geproduceerd.

Ik heb ze gevraagd om mijn bestelling om te zetten naar een andere beschikbare kleur (grijs of zwart). Er gaat toch een case om dus boeit weinig welke kleur het dan ook is. Tot nu toe nog altijd geen aanpassing van mijn order dus ik denk dat ze me hebben afgepoeierd. Ik vermoed dat ze al die zageventen beu zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docjos
  • Laatst online: 10-02-2024
janvdw schreef op maandag 29 januari 2024 @ 07:59:
[...]

Dat klopt. Ook de Titanium Blue besteld en staat momenteel op 31/01, maar daar geloof ik niet in. Via Samsung Whatsapp te horen gekregen dat het tot 6 weken kan duren om dat die kleuren nu op bestelling worden geproduceerd.

Ik heb ze gevraagd om mijn bestelling om te zetten naar een andere beschikbare kleur (grijs of zwart). Er gaat toch een case om dus boeit weinig welke kleur het dan ook is. Tot nu toe nog altijd geen aanpassing van mijn order dus ik denk dat ze me hebben afgepoeierd. Ik vermoed dat ze al die zageventen beu zijn 8)
Ik heb dit ook gevraagd. Zij gaven toen dit aan:

Ik zie dat de levering van de S24 Ultra Titanium Green mogelijk is vanaf 23 februari 2024 en van de S24 Ultra Titanium Blue is ook mogelijk vanaf 23 februari. Maar zo te zien zijn de data inaccuraat. Ik zie geen specifieke leverdatum voor de S24 Ultra Titanium Orange. Omruilen is niet mogelijk. Je kan jouw huidige bestelling retourneren en de bestelling opnieuw plaatsen. Als er kortingen waren verrekend in de prijs van jouw huidige bestelling, zijn ze niet meer toe te passen. ^Yenne

Dus dan vervallen helaas je kortingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvdw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 14:15
Docjos schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:13:
[...]

Ik heb dit ook gevraagd. Zij gaven toen dit aan:

Ik zie dat de levering van de S24 Ultra Titanium Green mogelijk is vanaf 23 februari 2024 en van de S24 Ultra Titanium Blue is ook mogelijk vanaf 23 februari. Maar zo te zien zijn de data inaccuraat. Ik zie geen specifieke leverdatum voor de S24 Ultra Titanium Orange. Omruilen is niet mogelijk. Je kan jouw huidige bestelling retourneren en de bestelling opnieuw plaatsen. Als er kortingen waren verrekend in de prijs van jouw huidige bestelling, zijn ze niet meer toe te passen. ^Yenne

Dus dan vervallen helaas je kortingen..
Die kortingen ga ik niet laten vallen ;) dat was net de reden van de aankoop. 937 euro met het inruilen van een oude smartphone is lang niet slecht voor dit toestel.

Ik denk dat als Samsung bij het lanceren zo blijft strooien met kortingen dat je wel elk jaar een nieuw 'flagship' model kunt kopen voor 200 euro (na inruil en alle kortingen). Is natuurlijk niet fantastisch voor het milieu... Worden die via andere kanalen terug verkocht door Samsung? Waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:45
janvdw schreef op maandag 29 januari 2024 @ 07:59:
[...]

Mmm, dat zou wel balen zijn.
Zit ook te wachten op mijn Titanium Blue.

Maar ja, ga ook niet mijn kortingen laten vallen hiervoor.
Heb nog een telefoon die prima werkt, dus ja, dan maar langer wachten.

Sommige hebben volgens mij al wel een blauwe ontvangen.
Dus ja, hopelijk dat er snel weer wat geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1987
  • Laatst online: 24-08 22:51
Toen ik de blauwe bestelde (18 Jan), had ik alleen de optie 14 feb als levertijd.
Nu heb ik geen haast, maar dacht post het even, want levertijden lopen nogal uiteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickLeo
  • Laatst online: 01-02-2024
Middels het ING-Samsung partnership programma heb ik een S24+ inclusief inruil van mijn S10E (voor 160 euro korting) berekend voor 824,1 euro. Een mooie prijs maar er is nog ruimte voor een kortingscode. Ik heb al een aantal geprobeerd zonder succes. De bekende WELCOMES24 en eerder genoemde werken bijvoorbeeld alleen in de app en daar ben ik in totaal inclusief code nog duurder uit.

Iemand enig idee of er kortingscodes werken in het Samsung enhanced partnership programma? Indien ja, dan hoor ik uiteraard welke werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Lucky1987 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:20:
Toen ik de blauwe bestelde (18 Jan), had ik alleen de optie 14 feb als levertijd.
Nu heb ik geen haast, maar dacht post het even, want levertijden lopen nogal uiteen.
Ik heb ook de 18de besteld (vroeg in de ochtend) en toen had ik een leverdatum van de 24ste.
Deze werd dus niet gehaald (kreeg daar email over) en later wederom een mail dat het de 31ste zou worden.

Als ik inlog en naar mijn bestelling kijk staat daar nu

'Geleverd vóór de officiële release op 31/01/2024'

Zou dus morgen zijn (voorde 31ste).
Maar denk niet dat ze het gaan halen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9A7u4H0_kFfyeHRD9qNviwte-nk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WAXnXojCDYdPGH2p86jRmT7I.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door stimpyrulez op 29-01-2024 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
Lucky1987 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:20:
Ik had bij het bestellen van de s24u 512 titanium blue de optie vanaf 24-02. Maar een paar dagen geleden wel een SMS gekregen dat er eerder voorraad is en dat hij 30-01 geleverd zou worden. Tot nu toe niks van dynalogic gehad dus ik verwacht niet dat dat doorgaat.

Bij samsung de status : Voorbereiding van de verzending
Ontvang het op 23/02/24.

Ik heb geen haast, maar het is wel wat onduidelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic95
  • Laatst online: 18-08-2024
Zoals beloofd is vandaag mijn S24+ Marble Grey geleverd, ook de vertraagde normale S24 is vandaag binnengekomen!

S24+ stond gepland voor vandaag, en zijn ze dus ook keurig nagekomen, als je deze nu in Marble Grey besteld komt die ook pas in februari.. hij is overigens made in Vietnam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sOuVPadC3XojnNfTajM63gWYr6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JUnVKk9DUbS9W8Vsmi9jgPMW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
nvt

[ Voor 95% gewijzigd door Obviously op 29-01-2024 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De Galaxy S24 Ultra 1TB is net bezorgd bij ons voor mijn vrouw. Ze vervangt haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB. Ze heeft los bij Samsung gekocht. Hier een paar foto's van de S24 Ultra Titanium Yellow:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IgHFSQJ4jIpdW0eBjUeTXBSEmVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hgdSdmqAKS9o4KPH2BAAsp8q.jpg?f=fotoalbum_large
Vanaf links boven: Haar Buds 2 PRO, mijn oude Xtorm Rugged XR102 Powerbank 20.000mAh (30W)
Vanaf links onder: Haar Galaxy Watch 2018 42mm, de nieuwe S24 Ultra, PanzerGlass screenprotector en de OtterBox Symmetry hoesje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fO198lLDp16XtpPr1f05rKmnEmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rI6JVDhVYcC7dLzZJRmmCswi.jpg?f=fotoalbum_large
Kleur: Titanium Yellow

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4wNJpgvfTKodTtdytK0Ug4yLhs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kRKsIW4jF9uFhweL808BzIRj.jpg?f=fotoalbum_large
Links: Mijn S24 Ultra 1TB Titanium Orange, De S24 Ultra van mijn vrouw in Titanium Yellow

Prijsoverzicht S24 Ultra 1TB van mijn vrouw met inruil van haar Galay Z Flip 4 Blauw 512GB:

Subtotaal
€ 1809,-
Korting toegepast
- € 610,-
Verzendkosten
GRATIS
Netto verzendkosten
GRATIS
BTW
€ 208,09
Thuiskopieheffing (excl. BTW)
€ 5,30
Totaal (incl. BTW)
€ 1199,-

Samsung geeft op haar Z Flip 4 512GB €279 + €100 extra door Samsung en 1TB voor de prijs van 512GB

Prijsoverzicht van mijn eigen S24 Ultra 1TB:

Subtotaal
€ 1809,-
Korting toegepast
- € 741,-
Verzendkosten
GRATIS
Netto verzendkosten
GRATIS
BTW
€ 185,36
Thuiskopieheffing (excl. BTW)
€ 5,30
Totaal (incl. BTW)
€ 1068,-

Ik kreeg van Samsung op op mijn S22 Ultra 512GB €401 + €100 extra door Samsung en 1TB voor de prijs van 512GB

Ik vind het een mooi deal! + 7 jaar aan beveiligingsupdate en OS (medio 2031)
Mijn vrouw was helemaal niet tevreden met haar Galaxy Z Flip 4, de voornaamste reden: De accuduur

[ Voor 19% gewijzigd door Van der Berg op 29-01-2024 22:57 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordinho
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 01-04 10:17
Krijg zojuist een mailtje dat in plaats van vrijdag 2 februari mijn Galaxy S24 Ultra 512 GB morgen wordt geleverd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Laatst online: 23-07 11:58
Hier ook net besteld. Zou morgen reeds moeten aankomen:

S24 Ultra 512GB Titanium Grey
Galaxy S24 Ultra Anti-Reflecting Screen Protector
Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet Case
45W Power Adapter

€ 1219,61

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor bestaande Vodafone (icm Ziggo!) mensen was die mega über aanbieding van afgelopen 3 dagen in selecte Vodafone winkels toch wel DE aanbieding van 't jaar;

Je bestaande contract laten openbreken (of gewoon verlengen) en met 2 jr verlengen Red Unlimited voor €22,50 per maand en dan de S24 Ultra 512Gb voor totaal onder de streep €504 (na ook nog cashback v Samsung)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 29-01-2024 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koeleboe
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 30-03 23:06
Iedereen krijgt hier precies mails van een andere leverdag of dat de bestelling vertraagd/vervroegd is. Ook bij samsung besteld, maar heb nog géén mail ontvangen met excuses van levertermijn etc. Verschil BE/NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre-r
  • Nu online
DDarkForce schreef op maandag 29 januari 2024 @ 07:13:
[...]

Die is idd moeizaam leverbaar. Bij mij al 2x de levering uitgesteld. Besteld op de 18e.Voor de liefhebber nog een 12% kortingscode:

***members only***

Laat even weten als je hem gebruikt heb.
Gebruikt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Nu online
Vanmiddag is om 12.50 mijn S24 Ultra 512gb titanium grey bezorgd. Gistermiddag besteld dus supersnelle bezorging van Samsung.

Deze is trouwens made in Vietnam. De andere made in Korea☺️ (zelfde toestel)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GkZun5iMnwd9RO0KKTExgqR7wh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OH6vpsdhkDH3nk7jLAIkhsNI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door elaho op 29-01-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:39
_Bailey_ schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:00:
voor bestaande Vodafone (icm Ziggo!) mensen was die mega über aanbieding van afgelopen 3 dagen in selecte Vodafone winkels toch wel DE aanbieding van 't jaar;

Je bestaande contract laten openbreken (of gewoon verlengen) en met 2 jr verlengen Red Unlimited voor €22,50 per maand en dan de S24 Ultra 512Gb voor totaal onder de streep €504 (na ook nog cashback v Samsung)
Een bestaande contract openbreken houdt in? Dat er 24 maanden bij je oude contract opgeteld gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SamSid schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:00:
[...]

Een bestaande contract openbreken houdt in? Dat er 24 maanden bij je oude contract opgeteld gaat worden?
Nee, mijn contract dat pas in september van dit jaar afliep is opengebroken en nu nieuw 2 jarig contract afgesloten dat ingaat per gisteren en loopt tot 28-01-2026

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 29-01-2024 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SamSid schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:00:
[...]

dubbel

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 29-01-2024 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
sk0o schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:33:
Knoop doorgehakt en net Ultra 512 Titanium Black via loyaliteit customer service portaal gekocht voor €774,12(via chat link ontvangen die 7 dagen geldig is met unieke inlog code) inruil van S22+ en watch4

Op moment is de status "Voorbereiding van de verzending" als het goed is ligt die morgen op de mat :)
Zondag (28-01) 21:00u bestelling geplaatst, Maandag 29-01 15:00u bestelling binnen. Chapeau Samsung! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Nu online
Ik heb hier nog een Early bird code nog alleen geldig voor vandaag.

Code is gebruikt. :)

[ Voor 29% gewijzigd door elaho op 29-01-2024 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 10:58
Ik kom niet meer uit op 985 euro van een week geleden met de early bird code, ik neem aan dat er toen nog een pre-order korting bijkwam?

Kom nu minimaal op 1135 euro uit. Early bird codes zijn dezelfde korting als ING of ICS multistore korting.

edit: fyi ik heb niet die bovenstaande code gebruikt

[ Voor 10% gewijzigd door Brentolinni op 29-01-2024 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Nu online
Early bird is nu 50 euro waard ipv 150 euro vorige week! Actieperiode is helaas voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sisatitans
  • Laatst online: 27-01 14:35
Vandaag opnieuw gebeld met samsung en nu zeggen ze dat moest ik de inruil annuleren dat ik de 100 euro korting die je erbij kreeg gewoon mag houden. Vreemd wel dat 2 medewerkers 2 compleet verschillende dingen zeggen. Maar ik geloof de 2e ook veel meer, ze klonk veel zekerder dan de eerste die eerder verveeld klonk. Heeft er nog iemand problemen met het bedrijf loop en dat ze blijkbaar totaal niet antwoorden? Hoop dat mijn huidig toestel niet geblokkeerd wordt terwijl ze proberen loop te bereiken en zo de inruil te annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:44:
[...]

Nee, mijn contract dat pas in september van dit jaar afliep is opengebroken en nu nieuw 2 jarig contract afgesloten dat ingaat per gisteren en loopt tot 28-01-2026
Zonder dat je een afkoopsom hebt moeten aftikken, dat zou wel erg coulant zijn?
Ik heb de toestellen gewoon los gekocht en sluit meestal nog maar éénjarige contracten af. In deze telecommarkt wil ik vooral flexibel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Peatsmoke schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 03:59:
[...]

Ik heb de toestellen gewoon los gekocht en sluit meestal nog maar éénjarige contracten af. In deze telecommarkt wil ik vooral flexibel blijven.
Geen afkoopsom hoeven te betalen.
Sterker nog, m'n maandelijkse abonnementskosten zijn door deze actie met €4 pm gezakt.
Dus uiteindelijk nog meer voordeel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 08:10
Misschien een leuke tip voor mensen die vandaag nog een S24 willen kopen via Samsung.

Ik was ingelogd met mijn account, S24 zat in mijn winkelmand. Ik was nog even aan het twijfelen.

Kreeg ik een mailtje van ze, je S24 zit nog in je maandje. En kreeg ik een nieuwe kortingscode waar ik nog 60 euro extra korting kreeg.

Heb nu de S24 (256 GB) voor 714,50 euro kunnen kopen. Levering over 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Peatsmoke schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 03:59:
[...]

Exact, ik had het zelfde, maanden tot einde contract hoef je niet af te betalen, alleen een eventuele toestelafbetaling. Regeling heet Vodafone Next, en is inderdaad zeer coulant!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Ik word gespammed door Samsung , tweede toestel zit er niet in dus voor wie er baat bij heeft

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
50 euro voordeel kortingcode:
Members only:

[ Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 30-01-2024 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Ik ga ook niet upgraden dit jaar. Dus voor de liefhebber:

Members only: code

Tot 12% preregistratievoordeel + €50 korting

[ Voor 12% gewijzigd door d0s op 30-01-2024 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Sisatitans schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 00:57:
Vandaag opnieuw gebeld met samsung en nu zeggen ze dat moest ik de inruil annuleren dat ik de 100 euro korting die je erbij kreeg gewoon mag houden. Vreemd wel dat 2 medewerkers 2 compleet verschillende dingen zeggen. Maar ik geloof de 2e ook veel meer, ze klonk veel zekerder dan de eerste die eerder verveeld klonk. Heeft er nog iemand problemen met het bedrijf loop en dat ze blijkbaar totaal niet antwoorden? Hoop dat mijn huidig toestel niet geblokkeerd wordt terwijl ze proberen loop te bereiken en zo de inruil te annuleren..
Ik heb ook een poging gedaan om de inruil te annuleren, maar dat kan niet volgens de medewerker aan de lijn.

Ze zijn verder slecht te verstaan daar aan de telefoon..

Ik kon wel de hele order terug sturen, maar dan heb ik niks meer qua nieuw toestel.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 30-01-2024 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
d0s schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:26:
Ik ga ook niet upgraden dit jaar. Dus voor de liefhebber:

***members only***

Tot 12% preregistratievoordeel + €50 korting
Bij deze nog 1 voor de geïnteresseerden;

MHN-4DDK-664L-HL8T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickeric
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 00:56
Eindelijk een verzendbevestiging gekregen.

Met de release had ik een verkoop opgestart bij rebuy en had ik 2 weken de tijd om mijn telefoon op te sturen, als ik nu de gegevens invul krijg ik 300 euro minder.

Iemand ervaring mee of rebuy nog de oude prijs hanteert omdat ze de prijs '2 weken vastzet) of krijg ik nu gewoon een nieuwe prijs voorstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:46
stickeric schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:10:
Eindelijk een verzendbevestiging gekregen.

Met de release had ik een verkoop opgestart bij rebuy en had ik 2 weken de tijd om mijn telefoon op te sturen, als ik nu de gegevens invul krijg ik 300 euro minder.

Iemand ervaring mee of rebuy nog de oude prijs hanteert omdat ze de prijs '2 weken vastzet) of krijg ik nu gewoon een nieuwe prijs voorstel?
Het aanbod is 14 dagen geldig en de datum dat hij binnen moet zijn wordt vermeld in je aanbod. Als het goed is staat het in de email die je van ze kreeg ter bevestiging. In theorie zou hij dus nog geldig moeten zijn.
Als je nog binnen die 14 dagen termijn de telefoon bij Rebuy kunt laten bezorgen geldt de oorspronkelijke prijs van het eerste aanbod, komt hij binnen na het verstrijken van die periode doen ze je een nieuw aanbod op basis van de huidige dagwaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hier ook nog een code:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ik verwacht dat deze code ook nog werkt!

MHN-4T8K-WBG8-Z48K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMvB
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02 21:53
Toen ik mijn S24 Ultra 1TB Titanium Grey bestelde kon ik 14-02 als eerste datum kiezen als leverdatum. Krijg net mail/sms dat het toestel morgen al geleverd gaat worden! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Nu online
Zelfde bericht hier gekregen voor de S24+ in grijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyrulez
Zijn er al mensen met een S24 Ultra 512GB Titanium Blue variant die geleverd gaat worden de komende dagen?

Volgens de planning zou hij morgen moeten komen, maar ik heb nog geen bevestiging gehad dat hij verzonden is/gaat worden.
Als ik inlog bij samsung dan is de status nog steeds 'verzending aangevraagd'..

Hoop toch wel dat hij morgen binnenkomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Laatst online: 14:12
Goed nieuws, we hebben eerder voorraad ontvangen waardoor we jouw order eerder kunnen uitleveren. Je nieuwe leverdatum is 31 Januari.

S24+ zwart :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:14
stimpyrulez schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:33:
Zijn er al mensen met een S24 Ultra 512GB Titanium Blue variant die geleverd gaat worden de komende dagen?

Volgens de planning zou hij morgen moeten komen, maar ik heb nog geen bevestiging gehad dat hij verzonden is/gaat worden.

Ik zit in hetzelfde schuitje, ik heb er heel weinig geloof in. Ik zie geen berichten voorbij komen helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigTasty

Vandaag gepland. Gistermiddag verzendbevestiging ontvangen. Geen aangepaste status bij Samsung of t&t. Vannacht pas meer t&t informatie gekregen en nu onderweg volgens dynalogic. Nu ook in de Samsung shop "Verzonden ".

Nb, ik zou hem aanvankelijk pas 24-02 ontvangen

Edit: afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Laatst online: 05-03 23:13
Hier helaas nog geen bericht... Mijn groene S24+ zou als het goed is morgen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeleboe
  • Laatst online: 30-03 23:06
Hier ook versprongen naar voorbereiding van verzending! Eerste leverdag was normaal 14/02, nu precies morgen (hopelijk!) voor S24+ zwart 512gb (BE)

[ Voor 10% gewijzigd door koeleboe op 30-01-2024 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
BigTasty schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:45:
[...]

Vandaag gepland. Gistermiddag verzendbevestiging ontvangen. Geen aangepaste status bij Samsung of t&t. Vannacht pas meer t&t informatie gekregen en nu onderweg volgens dynalogic. Nu ook in de Samsung shop "Verzonden ".

Nb, ik zou hem aanvankelijk pas 24-02 ontvangen
Ahhh mooi voor jou d:)b

Ik zou hem initieel ook de 24ste krijgen.
Hopelijk dat ik vandaag dan nog een positieve bevestiging krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Giovanni
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 09:12
joepiesaus schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:39:
Goed nieuws, we hebben eerder voorraad ontvangen waardoor we jouw order eerder kunnen uitleveren. Je nieuwe leverdatum is 31 Januari.

S24+ zwart :9~
Kreeg m ook binnen voor mijn bestelling via de ING. Zelfde model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Laatst online: 01:44
1x Ultra 512GB zwart en 1x S24+ 512GB zwart besteld op 20-01 via de Samsung app, zou initieel 14-02 bezorgd worden, zojuist mail ontvangen vanuit Samsung dat deze morgen al bezorgd wordt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn

Ik heb precies hetzelfde ja, kijk ongezond vaak of ik al een mailtje heb die mij blij of verdrietig maakt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:14
Ik heb de 18e om 6 uur in de ochtend een preorder gedaan, met de belofte levering vóór de 24e. Laat in de avond kreeg ik een mail met excuses en een plaatsing voor de 31e. Nog steeds geen enkele mail of bevestiging verder.

Ik zie mensen hier met de exacte configuratie uit de Samsung Shop die 'm later hebben gekocht maar al hebben, of eerder geleverd krijgen.

Beetje klaar mee. Ik wacht morgen af en anders ga ik annuleren. Inmiddels principiële kwestie. Beetje nare smaak hiervan. Even 1000 euro aftikken en dan dit, nee dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
Vinnie84 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 17:40:
Ik heb de 18e om 6 uur in de ochtend een preorder gedaan, met de belofte levering vóór de 24e. Laat in de avond kreeg ik een mail met excuses en een plaatsing voor de 31e. Nog steeds geen enkele mail of bevestiging verder.

Ik zie mensen hier met de exacte configuratie uit de Samsung Shop die 'm later hebben gekocht maar al hebben, of eerder geleverd krijgen.

Beetje klaar mee. Ik wacht morgen af en anders ga ik annuleren. Inmiddels principiële kwestie. Beetje nare smaak hiervan. Even 1000 euro aftikken en dan dit, nee dankjewel.
hetzelfde hier qua status en besteltijd. Levering voor 24e, dan levering voor 31e. Uiteindelijk is levering voor de 31e een levering in de komende 6 uur.

Onze telefoons kunnen natuurlijk vertraagd zijn ivm bestelde kleur. Ik heb die online only blauwe besteld. S24+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:22
Ik heb vandaag nog een Belsimpel code van €100 euro binnen gekregen.
Mocht ik er iemand blij mee kunnen maken, PM maar even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 21:57
Sisatitans schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 00:57:
1 grote ramp is het die klantendienst van Samsung.

20 januari besteld op ICS portal. 23 januari email gekregen dat mijn bestelling geannuleerd werd. Blijkt dat er een systeemfout is opgetreden waardoor meer dan 300 mensen die meerdere toestellen bestelden deze mail kregen. Online stond de order wel nog altijd actief. Contact via telefoon, Messenger en WhatsApp gehad, er werd een ticket aangemaakt, maar nu een week later nogmaals mail gekregen dat order effectief geannuleerd werd en dat er een terugbetaling gaat gebeuren. Ook online staat order nu aangeduid als geannuleerd. Klantendienst heeft dus op een week tijd geen actie ondernomen. Gisteren terug telefonisch contact opgenomen waar ik opnieuw te horen kreeg dat ik geduldig moet zijn 8)7 . Naar mijn early bird kortingen zal ik dus mogen fluiten. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmic1612
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 21:05
Gerjannn schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 17:13:
[...]

Ik heb precies hetzelfde ja, kijk ongezond vaak of ik al een mailtje heb die mij blij of verdrietig maakt :P
hier geen enkele update helaas, klantenservice samsung is dramatisch.... ik neig ernaar de boel te annuleren als het nog verder vertraagt.. (ook de s24 ultra 512 titanium blue besteld op 17 januari)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyrulez
silmic1612 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:17:
[...]

hier geen enkele update helaas, klantenservice samsung is dramatisch.... ik neig ernaar de boel te annuleren als het nog verder vertraagt.. (ook de s24 ultra 512 titanium blue besteld op 17 januari)
Net contact gehad met de WhatsApp.
Kreeg dit als advies:
Goed dat je contact opneemt, ik help je graag! Het beste wat ik je kan adviseren, is om het af te wachten.
Tja... daar kan je ook niks mee.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miccamw2
  • Laatst online: 11-09 15:38
VanRoyal schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:29:
Hier ook nog een code:

***members only***
Bedankt!

Net besteld met inruil, heeft iemand hier ervaring met de inruil?

Er zijn namelijk tegenstrijdige berichten op de Samsung website over het meesturen van de lader, op de Samsung website staat: "Het opsturen van je oplader en/of andere accessoires mag, maar dit is niet verplicht. Je ontvangt hiervoor geen extra vergoeding. Accessoires die je samen met het inruiltoestel opstuurt, waaronder ook hoesjes; SIM- en geheugenkaarten, zullen niet worden geretourneerd. Ontvangen SIM- en geheugenkaarten worden vernietigd."

en in de voorwaarden onder "Checklist: Opsturen van mijn inruiltoestel" staat "Bij het toesturen van uw Inruiltoestel dient u de volgende documenten/items mee te sturen: 2) de laadkabel en eventueel lader (niet namaak) behorende bij het Inruiltoestel, voor zover deze bij
de originele aankoop van het Inruiltoestel meegeleverd waren. Andere accessoires die u samen
met het inruiltoestel opstuurt, waaronder hoesjes, SIM- en geheugenkaarten, zullen niet worden
geretourneerd. Ontvangen SIM- en geheugenkaarten worden vernietigd."

Ruil namelijk een S20 ultra in en zou toch graag de 45w adapter houden i.p.v. een nieuwe á 50€ aan te schaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:48
Zo zeg was enkele dagen billen knijpen voor mij met Rebuy.

Vrijdag 19e zelf verzekerd mijn telefoon opgestuurd via Postnl en zaterdag komt het in eens in mij op dat ik op en in de doos mijn ordernummer ben vergeten te noteren.

Ik had hun eigen ups label dubbel gevouwd en gebruikt, maar ordernummer stond dus alleen aan de achterzijde ervan.

Tot maandag lopen stressen en pakket stond maandag ook al voor aflevering.
Maandagmorgen bericht gekregen van Rebuy dat de track en trace is toegevoegd.
Maandagmorgen was ook mijn telefoon bezorgd en moest dus even afwachten.

Woensdag nog steeds geen wijziging en bericht gestuurd van of het bekend was van wanneer verwerking en kreeg te horen dat alles zonder ordernummer best veel was binnen gekomen en ik moest gewoon wachten.

Vrijdag even mijn status gekeken en de postnl track en trace was plotseling verdwenen waarop ik een bericht heb gestuurd met de vraag van waarom.
Hier kwam vrij snel een reactie op van we gaan het even na vragen.

Gisteren kreeg ik in eens bericht dat mijn telefoon nooit was aangekomen en dat ik een onderzoek moest starten 🤣.
Ik flipte helemaal en direct een mail gestuurd met een vrij nette dreigement en gisteravond een veel langere bericht gestuurd met een iets agressiever toon.

Vanmorgen om 7uur kreeg ik plots een email met verandering van mijn status en dat mijn telefoon ter beoordeling de warenhuis is binnengekomen.
Ik helemaal in een shock en van wtf is dit, dus iets later maar een mail gestuurd met mijn verontschuldiging erin.
Vandaag heb ik nergens antwoord op gekregen en ze zullen vast denken, deze spoort echt niet.

Net zonder dat ik een goedkeuring moest geven of een akkoord heb ik een bevestiging ontvangen dat hun bod van 935 euro voor mijn s23 Ultra met 512gb is overgemaakt haha.
Voor de S24 Ultra 512gb met screenprotector heb ik 950 voor betaald, dus een mooie deal geweest voor mij.

Mijn 1e S24u had wel een kras op het scherm en zaterdag retour gestuurd, vandaag ontvangen en ruil exemplaar komt morgen binnen.

Ik ga Rebuy 5 sterren geven online als feedback nadat het bedrag binnen is.

[ Voor 5% gewijzigd door beezjeh op 30-01-2024 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Laatst online: 14:12
Belsimpel 100 euro

Members only: title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hai Hui
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:22
Ik heb nog een 100 euro belsimpel voucher voor de liefhebbers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0wD_sJ2-4-1SvKMiygbqIRzhA8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i08Ih0GbQKexkn8AXtoNq02K.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Laatst online: 13-08 18:38
Odido belooft een 60 euro cashback en een Galaxy watch 6. De watch zie ik wel staan op de promo site, maar de 60 euro cashback niet.. weten jullie iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Ik heb nog wat Early bird codes die geldig zijn tot 12 vannacht:

MHN-4DDE-268L-E846
MHN-4D2B-H8ZW-87BG

Veel plezier ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hai Hui
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:22
MarkHero schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:40:
Odido belooft een 60 euro cashback en een Galaxy watch 6. De watch zie ik wel staan op de promo site, maar de 60 euro cashback niet.. weten jullie iets?
Ik geloof dat ze deze bedoelen waarbij je het prijsverschil voor het upgraden van opslagruimte terug krijgt https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XWGNBHMGVN4KW

Voor de Galaxy S24 is dat dan 60 euro. Zie de "bijzondere voorwaarden" op de pagina voor alle andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Laatst online: 01:44
Ik heb nog een kortingscode van mobiel.nl:

€200 korting op de S24
met code S24002CQG
€250 korting op de S24 Plus en Ultra
met code PU24002HA8

Alleen nog vandaag geldig zie ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Laatst online: 13-08 18:38
Hai Hui schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:45:
[...]

Ik geloof dat ze deze bedoelen waarbij je het prijsverschil voor het upgraden van opslagruimte terug krijgt https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XWGNBHMGVN4KW

Voor de Galaxy S24 is dat dan 60 euro. Zie de "bijzondere voorwaarden" op de pagina voor alle andere toestellen.
Dat is hem, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
S24 Ultra Titanium Blue opnieuw vertraagd.. nu naar 14 februari. Als ik dit had geweten had ik een andere kleur besteld, doe er toch een hoesje omheen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Hier inmiddels weer een mail van Samsung.. levering is nog verder uitgesteld. Nu pas op 14 februari.... Ik zou hem oorspronkelijk op 27 januari krijgen. :X
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.