Je moet een samsung member account hebben met de optie promoties ontvangen aan.Sportsshooter schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:49:
Hoe kun je je inschrijven voor deze introductie kortingen of pre-orders bij Samsung? Ik heb wel interesse om bijvoorbeeld een S25 ultra te kopen, zeker als deze een hele interessante prijs heeft bij of voor introductie. Hetzelfde geldt voor de watch ultra.
Daar juist ook de overstap gemaakt naar de samsung s24 ultra geel.
Bij proximus abonnement via mediamarkt.
Hopelijk mag ik er morgen achter gaan dan.
Ben eens benieuwd naar het toestel.
Bij proximus abonnement via mediamarkt.
Hopelijk mag ik er morgen achter gaan dan.
Ben eens benieuwd naar het toestel.
15-08-2024 had ik een Samsung Galaxy S24 Ultra gekocht bij Ritel Middelburg. Het instellen was best veel werk. Telefoon voelde snel aan in vergelijking met 6 jaar oude Note9 en bellen klonk zoveel helderder. Maar toch heb ik de telefoon na 1 week naar Ritel Middelburg geretourneerd omdat achteraf gezien Ritel geen Benelux modellen verkopen waardoor ik geen aanspraak kon maken op de "gratis" Watch7 promotie t.w.v. €300. Voor de duidelijkheid ik wist dit ook niet.
Tijdens het registratie proces voor de Watch7 werd namelijk de EAN code foutief bevonden.
Na verhaal bij Samsung Nederland halen kreeg ik 2 30% Loyaliteits kortingscodes toegestuurd waardoor je in de Samsung Shop nagenoeg competief was met Tweakers Pricewatch. Soms was Tweakers met de goedkoopste aanbieder beter af. Maar dan kreeg je weer geen "gratis" horloge erbij. Voor de bij Samsung Shop aangekochte S24 Ultra 256GB heb ik €1009 betaald en voor de S24+ 256GB Geel (goedkoopste kleur qua prijs) uiteindelijk €832,15, welke voor een vriend is. Er is geen oude telefoon op ingeruild.
Nadeel is wel dat de levertijden van de Watch7 3 a 4 weken zijn en mogelijk ook de telefoon.
Mochten de 2 Watch7 binnenkomen dan verkoop ik deze voor €200 per stuk aan bekenden. Dan worden de S24 Ultra en de S24+ ineens vriendelijker geprijst.
Voor de lezers hier, klagen kan helpen zoals je ziet. Laat je niet benadelen door een winkel of Samsung.
Tijdens het registratie proces voor de Watch7 werd namelijk de EAN code foutief bevonden.
Na verhaal bij Samsung Nederland halen kreeg ik 2 30% Loyaliteits kortingscodes toegestuurd waardoor je in de Samsung Shop nagenoeg competief was met Tweakers Pricewatch. Soms was Tweakers met de goedkoopste aanbieder beter af. Maar dan kreeg je weer geen "gratis" horloge erbij. Voor de bij Samsung Shop aangekochte S24 Ultra 256GB heb ik €1009 betaald en voor de S24+ 256GB Geel (goedkoopste kleur qua prijs) uiteindelijk €832,15, welke voor een vriend is. Er is geen oude telefoon op ingeruild.
Nadeel is wel dat de levertijden van de Watch7 3 a 4 weken zijn en mogelijk ook de telefoon.
Mochten de 2 Watch7 binnenkomen dan verkoop ik deze voor €200 per stuk aan bekenden. Dan worden de S24 Ultra en de S24+ ineens vriendelijker geprijst.
Voor de lezers hier, klagen kan helpen zoals je ziet. Laat je niet benadelen door een winkel of Samsung.
[ Voor 10% gewijzigd door aliberto op 25-08-2024 10:07 ]
Kennis begint met informatie vergaren.
Ik had de actie met de tab A9+. Ook daat werd een lange levertijd genoemd (binnen 7 weken geloof ik) maar hij werd na een paar dagen al bezorgd.
Wel opgelet op de EAN van de actie overigens. Ik kwam bij Azerty uit op basis van een tip hier.
Wel opgelet op de EAN van de actie overigens. Ik kwam bij Azerty uit op basis van een tip hier.
Iemand enig idee of er in september terug zo'n actie komt van Samsung voor de standaard S24?sympa schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 11:51:
Ik had de actie met de tab A9+. Ook daat werd een lange levertijd genoemd (binnen 7 weken geloof ik) maar hij werd na een paar dagen al bezorgd.
In juli was die met alle kortingen dacht ik maar zo'n €500 met gratis tab A9+.
Goedkoopste wat ik nu vind in de vergelijk is €624 wat boven mijn budget zit.
Andere kortingscodes vind ik niet direct.
Ook.. weet iemand soms het email adres waarmee je Samsung Belgie kan bereiken? Op hun site vind ik alleen een telnr en whatsapp wat ik niet gebruik. Zit nog met een oude smartphone. Mss als iemand ooit contact had met hun customer service en een reply kreeg dat je zo hun email hebt?
Alvast bedankt.
Je kan via ReBuy meer terug krijgen voor de S22 ipv Samsung
kyunikeon schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:22:
[...]
Je kan via ReBuy meer terug krijgen voor de S22 ipv Samsung
/f/image/LFNqi729Fo4wHSYLxRtkIhaq.png?f=fotoalbum_large)
Toch dan ING in t voordeel.
Edit: sorry ik zie t verkeerd. Te betalen is dan 296,76.
MAAR dan krijg je geen NIEUWE S24, en je krijgt geen Watch7 (voor wat t waard is he)
[ Voor 11% gewijzigd door PCJR op 03-09-2024 15:29 ]
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Van welke website is die screenshot? Is dat mss Samsung Nederland want zie dat niet op hun Belgische site. Lijk idd zeer voordelig vooral als 256GB versie is. Zocht eigenlijk 128GB versie maar denk niet dat die nog ergens goedkoper is.
[ Voor 6% gewijzigd door mark_01 op 03-09-2024 15:29 ]
Ik bedoelde eigenlijk om je S22 via Rebuy te verkopen en via Samsung (of ING/ICS etc) de telefoon te bestellen. Zo krijg je idd ook de Watch 7.PCJR schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:25:
[...]
[Afbeelding]
Toch dan ING in t voordeel.
Edit: sorry ik zie t verkeerd. Te betalen is dan 296,76.![]()
MAAR dan krijg je geen NIEUWE S24, en je krijgt geen Watch7 (voor wat t waard is he)
Voor de inruilwaarde actie kan je via Marktplaats een cheapo phone (of iets anders wat op de lijst staat) kopen en dat dan weer in te sturen voor de 100 euro extra inruil
Voor de geïnteresseerden ik heb op 6 september een 30% Loyaliteits korting van Samsung Benelux gekregen voor de Samsung shop en geactiveerd die 7 dagen geldig is. Ik weet niet of deze code gekoppeld is aan mijn emailaccount.
Bij interesse neem even contact op met mij.
Op 6-8-2024 betaalde ik bij Samsung Shop online voor een S24+ €829 (Exclusive Edition) inclusief "gratis Watch7 ". Wanneer je jouw oude toestel inruilt wordt het nog goedkoper en de Watch7 weet te verkopen voor €200 dan ben je nog goedkoper uit.
Je kan uiteraard ook naar Samsung Benelux zelf bellen op +31881416100 en hopen dat je de juiste medewerker te spreken krijgt die jou de 30% Loyaliteits korting wil verstrekken. Ik moest gisteren 2x bellen voordat er een kortingscode kreeg toegestuurd. Een mannelijke medewerker was zeer behulpzaam.
Op 6-8-2024 betaalde ik bij Samsung Shop online voor een S24+ €829 (Exclusive Edition) inclusief "gratis Watch7 ". Wanneer je jouw oude toestel inruilt wordt het nog goedkoper en de Watch7 weet te verkopen voor €200 dan ben je nog goedkoper uit.
Je kan uiteraard ook naar Samsung Benelux zelf bellen op +31881416100 en hopen dat je de juiste medewerker te spreken krijgt die jou de 30% Loyaliteits korting wil verstrekken. Ik moest gisteren 2x bellen voordat er een kortingscode kreeg toegestuurd. Een mannelijke medewerker was zeer behulpzaam.
[ Voor 28% gewijzigd door aliberto op 07-09-2024 08:44 ]
Mijn status van de promotie aanvraag is donderdag verzonden.. nu geeft DHL op de website van tracken aan, dat de verzending nog niet is ontvangen of verwerkt.
Is dit een bekend iets als je iets toegestuurd van Samsung krijgt?
Is dit een bekend iets als je iets toegestuurd van Samsung krijgt?
Dit is echt een gamechanger... geen idee hoe snel je zo'n loyalty code kan krijgen, ik heb al een Samsung account en telefoon sinds de S5 geloof ik en een nieuwe iedere 2 edities in het begin... nu nog een S21+, dus hoog tijd voor een nieuwe en oog op de S24 Ultra. Had in verband met de Galaxy Watch 7 promo toch de knoop doorgehakt en online besteld, daarna alles ingevuld, krijg ik de melding dat de webshop waar ik kocht grijze import leverde en ik dus uitgesloten werd... ik balen, dus contact met Samsung helpdesk, kreeg ik uiteindelijk een loyalty code... kon dezelfde S24 Ultra nu op hun website, goedkoper dan de webshop met Galaxy Watch 7 bestellen.... pfft....aliberto schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 08:28:
Voor de geïnteresseerden ik heb op 6 september een 30% Loyaliteits korting van Samsung Benelux gekregen voor de Samsung shop en geactiveerd die 7 dagen geldig is. Ik weet niet of deze code gekoppeld is aan mijn emailaccount.
Heb je de import versie teruggebracht naar de winkel?Morion schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:56:
[...]
Dit is echt een gamechanger... geen idee hoe snel je zo'n loyalty code kan krijgen, ik heb al een Samsung account en telefoon sinds de S5 geloof ik en een nieuwe iedere 2 edities in het begin... nu nog een S21+, dus hoog tijd voor een nieuwe en oog op de S24 Ultra. Had in verband met de Galaxy Watch 7 promo toch de knoop doorgehakt en online besteld, daarna alles ingevuld, krijg ik de melding dat de webshop waar ik kocht grijze import leverde en ik dus uitgesloten werd... ik balen, dus contact met Samsung helpdesk, kreeg ik uiteindelijk een loyalty code... kon dezelfde S24 Ultra nu op hun website, goedkoper dan de webshop met Galaxy Watch 7 bestellen.... pfft....
Ik had hetzelfde euvel en had de telefoon gereset en binnen 1 week geretourneerd bij Ritel. Daarna de S24 Ultra bij Samsung gekocht met 30% Loyaliteits korting.
Door de import kreeg ik van Samsung de kortingscode. Maar daarna belde ik dat ik nog een telefoon wilde bestellen en kreeg nog 1 code. Het ligt er ook aan wie je aan de telefoon krijgt bij Samsung. De 1 is erg coulant en de ander niet. Dan vaak is het kwestie van telefoon ophangen en weer opnieuw bellen en hopen dat je nu wel de juiste (mannelijke) Samsung medewerker aan de lijn krijgt.
Heb de webshop van de import bekeken op voorwaarde en lijkt er op dat ik nog terug kan sturen... moet wel zelf even voorschieten, want de Galaxy Watch 7 actie is nog 4 dagen en de loyalty code maar 7 dagen... geen idee wanneer ik de refund voor de retour krijg...aliberto schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:21:
[...]
Heb je de import versie teruggebracht naar de winkel?
Ik had hetzelfde euvel en had de telefoon gereset en binnen 1 week geretourneerd bij Ritel. Daarna de S24 Ultra bij Samsung gekocht met 30% Loyaliteits korting.
Door de import kreeg ik van Samsung de kortingscode. Maar daarna belde ik dat ik nog een telefoon wilde bestellen en kreeg nog 1 code. Het ligt er ook aan wie je aan de telefoon krijgt bij Samsung. De 1 is erg coulant en de ander niet. Dan vaak is het kwestie van telefoon ophangen en weer opnieuw bellen en hopen dat je nu wel de juiste (mannelijke) Samsung medewerker aan de lijn krijgt.
(was eerst van plan niet zoveel moeite er in te steken, maar lagere aanschaf prijs EN een watch cadeau tov de huidige is toch echt wel de moeite waard)
G*dverD*mm* hey, ik heb mijn S22 als inruil opgestuurd naar L8P/Buyback. Had een S24 vorige week ontvangen. Vooraf uiteraard netjes Samsung account verwijder volgens hun instructies in hun mail. Toen met de knoppen via boot menu, 2x cache gewist en 2x hard reset/factory reset gedaan. Bij aanzetten kwam het welcome scherm, dus reset was gelukt. Bon, doosje in en op de post.
Nu komt L8P met de opmerking dat ik geen 225 retour krijg, maar 0 !!!! euro omdat de gsm gelocked zou zijn ?!?!?! WTF
Dit kan helemaal niet, klopt niks van
Boh ben echt rampissig.
Via Samsung helpdesk een ticket aangemaakt, via whatsapp nog fotos gestuurd van de gsm vlak voordat ie het doosje inging. Benieuwd hoe dit gaat aflopen. Had het id dat Samsung wel eea kon gaan verhelpen. Ik heb zelfs een printscreen van mijn Chrome history dat ik op 3 sept een paar websites had bezocht "hoe S22 te resetten"...
Moet ik dan echt voor elke scheet in het vervolg een camera ploeg iunhuren om ALLES te filmen wat ik doe, hele gsm inspectie vastleggen, op video laten zien dat ik m reset enzo. Jeetje! Wat een zeik.
Nu komt L8P met de opmerking dat ik geen 225 retour krijg, maar 0 !!!! euro omdat de gsm gelocked zou zijn ?!?!?! WTF
Dit kan helemaal niet, klopt niks van
Via Samsung helpdesk een ticket aangemaakt, via whatsapp nog fotos gestuurd van de gsm vlak voordat ie het doosje inging. Benieuwd hoe dit gaat aflopen. Had het id dat Samsung wel eea kon gaan verhelpen. Ik heb zelfs een printscreen van mijn Chrome history dat ik op 3 sept een paar websites had bezocht "hoe S22 te resetten"...
Moet ik dan echt voor elke scheet in het vervolg een camera ploeg iunhuren om ALLES te filmen wat ik doe, hele gsm inspectie vastleggen, op video laten zien dat ik m reset enzo. Jeetje! Wat een zeik.
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Wat is de huidige beste deal voor een S24 Ultra 1 GB zwart?
Helaas zijn de acties met gratis Watch voorbij. De prijs is nu 1325 euro in de Members shop, sinds gisteren dus zonder Watch 7. Het advies is denk ik om even te wachten tot er weer leuke aanbiedingen komen. Die komen er vast wel weer tegen Black Friday.MrN schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 07:20:
Wat is de huidige beste deal voor een S24 Ultra 1 GB zwart?
Kost die nu nog 1325 eur? Wow dan was de 528 eur netto in de eerste week na introductie (en zonder inruil) wel een hele goede deal voor een 1tb. Ik dacht dat de prijs onderhand wel gezakt zou zijn naar 800 eur oid.Of-Aaargh schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 07:29:
[...]
Helaas zijn de acties met gratis Watch voorbij. De prijs is nu 1325 euro in de Members shop, sinds gisteren dus zonder Watch 7. Het advies is denk ik om even te wachten tot er weer leuke aanbiedingen komen. Die komen er vast wel weer tegen Black Friday.
De gewone winkelprijs is nog eens 100 euro meer. Maar hoe heb jij een 1TB S24 Ultra kunnen scoren? Mij kostte die bij de preorder rond de 800 euro netto (na bijtelling van de inruilprijs).SamSid schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:06:
[...]
Kost die nu nog 1325 eur? Wow dan was de 528 eur netto in de eerste week na introductie (en zonder inruil) wel een hele goede deal voor een 1tb. Ik dacht dat de prijs onderhand wel gezakt zou zijn naar 800 eur oid.
@MrN
Als je Samsung belt +31881416100 en zegt dat je al jaren groot fan bent van Samsung en je graag jouw oude Samsung telefoon wilt vervangen voor een nieuwe Samsung telefoon bij Samsung Shop. Je vraagt dan om een 30% Loyaliteits kortingcode. Mocht de medewerker jou geen 30% Loyaliteits kortingcode geven dan de verbinding verbreken en opnieuw bellen en hopen dat je een andere medewerker aan de telefoon krijgt die wel schappelijk is.
Je kan dan de S24 Ultra 1TB (Online Exclusive Edition) voor €1098,30 bestellen.
Extra verklaring hoe ik tot dit bedrag ben gekomen:
De prijs is nu in de Samsung Shop €1569 -30% = €1098,30
Als je Samsung belt +31881416100 en zegt dat je al jaren groot fan bent van Samsung en je graag jouw oude Samsung telefoon wilt vervangen voor een nieuwe Samsung telefoon bij Samsung Shop. Je vraagt dan om een 30% Loyaliteits kortingcode. Mocht de medewerker jou geen 30% Loyaliteits kortingcode geven dan de verbinding verbreken en opnieuw bellen en hopen dat je een andere medewerker aan de telefoon krijgt die wel schappelijk is.
[ Voor 31% gewijzigd door aliberto op 17-09-2024 12:41 ]
Op mijn Pre-Order op mijn S24 Ultra 1TB €1.809 via Samsung, ik kreeg de S24 Ultra 1TB voor €1.068 netto na Inruil.Of-Aaargh schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:12:
[...]
De gewone winkelprijs is nog eens 100 euro meer. Maar hoe heb jij een 1TB S24 Ultra kunnen scoren? Mij kostte die bij de preorder rond de 800 euro netto (na bijtelling van de inruilprijs).
• Inruil op mijn S22 Ultra 512GB €401
• €100 extra inruilwaarde
• 1TB voor de prijs van 512GB t.w.v €240
Ik kreeg totaal €741 korting.
Mijn vrouw kreeg minder: Haar S24 Ultra 1TB €1.809 voor €1.199. Ze kreeg:
• Inruil op haar Galaxy Z Flip 4 512GB €270
Ze kreeg totaal €610 korting
Ik vind het achteraf nog steeds een erg goede deal
[ Voor 47% gewijzigd door Van der Berg op 17-09-2024 12:58 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
https://nl.pepper.com/aan...ultra-bij-vodafone-302533Of-Aaargh schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:12:
[...]
De gewone winkelprijs is nog eens 100 euro meer. Maar hoe heb jij een 1TB S24 Ultra kunnen scoren? Mij kostte die bij de preorder rond de 800 euro netto (na bijtelling van de inruilprijs).
Je moet natuurlijk niet de inruil die je voor je oude toestel krijgt aftrekken van de prijs van de nieuwe Samsung. Want dat bedrag zou je ook krijgen als je je oude toestel via V&A of Marktplaats verkoopt. Anders zou je ook kunnen zeggen: "ik heb mijn huis en kinderen ingeruild, en kreeg zelfs nog geld toe op een nieuwe Samsung telefoon!".Van der Berg schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:22:
[...]
Op mijn Pre-Order op mijn S24 Ultra 1TB €1.809 via Samsung, ik kreeg de S24 Ultra 1TB voor €1.068 netto na Inruil.
• Inruil op mijn S22 Ultra 512GB €401
Ik kreeg totaal €741 korting.
Mijn vrouw kreeg minder: Haar S24 Ultra 1TB €1.809 voor €1.199. Ze kreeg:
• Inruil op haar Galaxy Z Flip 4 512GB €270
Ze kreeg totaal €610 korting
Ik vind het achteraf nog steeds een erg goede deal
Dus je moet alleen de kortingen, upgrades en eventuele extra gratis accessoires (en eventuele extra 100 euro op de inruil) meetellen.
Volgens mij is die 30% korting op de adviesprijs, en is die hetzelfde als via de Membershop en student Store. Bijvoorbeeld de S24 Ultra 256GB voor 1009 euro.aliberto schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:21:
@MrN
Samsung heeft wel weer gewoon de inruilprijs afgetrokken van de totale prijs van mijn S24 Ultra, waardoor ik maar €1.068 heb betaaldOf-Aaargh schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:53:
[...]
Je moet natuurlijk niet de inruil die je voor je oude toestel krijgt aftrekken van de prijs van de nieuwe Samsung. Want dat bedrag zou je ook krijgen als je je oude toestel via V&A of Marktplaats verkoopt. Anders zou je ook kunnen zeggen: "ik heb mijn huis en kinderen ingeruild, en kreeg zelfs nog geld toe op een nieuwe Samsung telefoon!".
Dus je moet alleen de kortingen, upgrades en eventuele extra gratis accessoires (en eventuele extra 100 euro op de inruil) meetellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 17-09-2024 15:20 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Wat een gedoe. Wij hebben een Galaxy S24 met abonnement besteld op 17 september bij Odido... Odido adverteerde met de actie dat je er een Galaxy Watch 7 bij kreeg. Bij ophalen van de bestelling kregen wij de mededeling dat het een fout was op de website en dat de actie voor aankopen t/m 15 september liep. Zuur...
Nu zagen we dat er vanaf 23 september weer een actie is vanuit Samsung, maar dan voor Galaxy Watch 5. Dus we waren een paar dagen te laat voor de vorige actie en een paar dagen te vroeg voor de nieuwe actie. Zowel Odido als Samsung tonen geen coulance.
De enige optie: de huidige bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Hier wordt toch niemand vrolijk van....
Nu zagen we dat er vanaf 23 september weer een actie is vanuit Samsung, maar dan voor Galaxy Watch 5. Dus we waren een paar dagen te laat voor de vorige actie en een paar dagen te vroeg voor de nieuwe actie. Zowel Odido als Samsung tonen geen coulance.
De enige optie: de huidige bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Heel triest. Ik had hetzelfde toen ik voor mijn moeder de S24 via KPN had gekocht. Het toestel was niet op voorraad, kwam twee dagen later binnen. Daarom stond er geen IMEI op de factuur. Ook afgewezen door Samsung, ook na chatten geen oplossing. Samsung komt niet met een oplossing, die verwijst alleen maar naar de voorwaarden.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:35:
Wat een gedoe. Wij hebben een Galaxy S24 met abonnement besteld op 17 september bij Odido... Odido adverteerde met de actie dat je er een Galaxy Watch 7 bij kreeg. Bij ophalen van de bestelling kregen wij de mededeling dat het een fout was op de website en dat de actie voor aankopen t/m 15 september liep. Zuur...
Enige wat je kunt proberen is de datum van de factuur van Odido aanpassen, kijken of het dan binnen een week wel wordt geaccepteerd.
Hey, ik heb mijn ogen op de S24, alleen volgens mij zijn er momenteel geen goede acties die lopen? Coolblue is €699+Tablet.
https://nl.pepper.com/aan...56gb-galaxy-tab-a9-325327Santee schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:52:
Hey, ik heb mijn ogen op de S24, alleen volgens mij zijn er momenteel geen goede acties die lopen? Coolblue is €699+Tablet.
599 als je een oude (kapotte) telefoon inruilt
Enige die voldoet hieraan is mijn iPhone 12, kan idd inruilen voor een mooi bedrag. Coolblue vraagt minimaal 81% accugezondheid, bij Samsung kan ik hier niks over vinden. Ik heb 78%. Bij coolblue zakt de inruilwaarde dan van 189 euro in naar 20 euro.BigSurf schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:36:
[...]
https://nl.pepper.com/aan...56gb-galaxy-tab-a9-325327
599 als je een oude (kapotte) telefoon inruilt
Let op bij inruil.
Heb een S21 ingeruild en toestel gereset alle account verwijderd etc.
Nu krijg ik bericht terug dat toestel niet voldoet omdat gegevens niet gewist zijn.
De partner van Samsung kan dit zonder bewijs van hun kan makkelijk stellen, antwoorden op deze mail is niet mogelijk.
Wat mij betreft is Buyback,Belgie een oplichtersbende. Heb ook bij Samsung geprotesteerd.
Samsung zou niet met deze partner moeten werken.
Nu krijg ik bericht terug dat toestel niet voldoet omdat gegevens niet gewist zijn.
De partner van Samsung kan dit zonder bewijs van hun kan makkelijk stellen, antwoorden op deze mail is niet mogelijk.
Wat mij betreft is Buyback,Belgie een oplichtersbende. Heb ook bij Samsung geprotesteerd.
[ Voor 10% gewijzigd door jrn1 op 09-10-2024 13:37 ]
Hier hetzelfde meegemaakt zie mijn postPCJR schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:33:
G*dverD*mm* hey, ik heb mijn S22 als inruil opgestuurd naar L8P/Buyback. Had een S24 vorige week ontvangen. Vooraf uiteraard netjes Samsung account verwijder volgens hun instructies in hun mail. Toen met de knoppen via boot menu, 2x cache gewist en 2x hard reset/factory reset gedaan. Bij aanzetten kwam het welcome scherm, dus reset was gelukt. Bon, doosje in en op de post.
Dit kan helemaal niet, klopt niks van![]()
Boh ben echt rampissig.
Dus nu gaan ze het toestel terugsturen en de koop annuleren dan?jrn1 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:23:
Let op bij inruil.
Als je niet je google account eerst delete op je foon, dan heb je de hard reset protection!
Dit stond niet in de l8p/loop mail beschreven! Enkel over samsung account.
Het klopte dus dat er een lock op zat. Ik heb de gsm retour gekregen van l8p en 225 euro moeten betalen eerst.
Gister toevallig mijn oude s22 verkocht voor 250 euro. Nog meer winst ook voor mij. L8l/loop buyback doe ik niet meer
Nee je betaald je inruilwaarde, 225 in mijn geval, aan hun en je krijgt je gsm weer thuis.SamSid schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:52:
[...]
Dus nu gaan ze het toestel terugsturen en de koop annuleren dan?
Maar dan moet je de eventuele inruilbonus van Samsung ook terugbetalen denk ik.PCJR schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:05:
[...]
Nee je betaald je inruilwaarde, 225 in mijn geval, aan hun en je krijgt je gsm weer thuis.
En de extra inruilwaarde dus ook.Of-Aaargh schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 15:06:
[...]
Maar dan moet je de eventuele inruilbonus van Samsung ook terugbetalen denk ik.
Van morgen deze post gedaan
et op bij inruil.
=================
Heb contact kunnen krijgen met L8P,Belgie en gezegd dat ik het niet niet mee eens was.
Ze stuurden toen een foto van het scherm waarin om een pincode werd gevraagd.
Heb toen geantwoord dat ik me niet voor kon stellen dat ik het niet goed had gedaan en ook de oude pincode van het toestel gegeven. Kreeg even later bericht terug dat het toestel nu in orde was en kreeg een mail met de oorspronkelijk afgesproken inruilwaarde.
Dus toch nog goed gekomen.
Heb ook nog wel even aan Samsung gemeld dat toch de inleverprocedure nog duidelijker moet worden uitgelegd.maar misscchien had ik het niet goed genoeg gelezen.
Volg4ens Samsung komt dit probleem regelmatig voor en men ging ermee aan de slag
et op bij inruil.
=================
Heb contact kunnen krijgen met L8P,Belgie en gezegd dat ik het niet niet mee eens was.
Heb toen geantwoord dat ik me niet voor kon stellen dat ik het niet goed had gedaan en ook de oude pincode van het toestel gegeven. Kreeg even later bericht terug dat het toestel nu in orde was en kreeg een mail met de oorspronkelijk afgesproken inruilwaarde.
Heb ook nog wel even aan Samsung gemeld dat toch de inleverprocedure nog duidelijker moet worden uitgelegd.maar misscchien had ik het niet goed genoeg gelezen.
Volg4ens Samsung komt dit probleem regelmatig voor en men ging ermee aan de slag
Enkel de 225 inruilwaarde van mijn oude S22.
Dat heb ik hierboven uitgelegd. Mogelijk Google account nog erop, na een gard reset blifjt de gsm gelocked.jrn1 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 17:04:
Van morgen deze post gedaan
et op bij inruil.
=================
VERGEVEN
!Iemand nog interesse in een loyalty code?
Ik heb er 1 gehad maar momenteel zit er voor mij geen interessante aanbieding tussen.
Is geldig tm morgen.
Pm maar
[ Voor 8% gewijzigd door Pusherman_ op 10-10-2024 14:17 ]
deleted
[ Voor 95% gewijzigd door mark_01 op 10-10-2024 19:25 ]
19 oktober via Mobiel.nl de S24 258G aangeschaft in combinatie met een abonnement. Vond het een keurige prijs en de tabletdeal gaf de doorslag. Nu was dit model alleen nog niet op voorraad. Mobiel.nl kan hier ook geen richting geven. Iemand van jullie een idee hoelang het in het algemeen duurt bij retailers, voordat modellen weer op voorraad komen?
is dat niet volledig afhankelijk van waar de verkoper zijn voorraad vandaan haalt..HiddeDijkstra schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:19:
19 oktober via Mobiel.nl de S24 258G aangeschaft in combinatie met een abonnement. Vond het een keurige prijs en de tabletdeal gaf de doorslag. Nu was dit model alleen nog niet op voorraad. Mobiel.nl kan hier ook geen richting geven. Iemand van jullie een idee hoelang het in het algemeen duurt bij retailers, voordat modellen weer op voorraad komen?
Je hebt verkopers die via (grijze) import werken, anderen direct bij Samsung etc. etc...
Wat is jullie ervaring met Samsungs Black Friday kortingen? (zowel bij retailers als bij Samsung zelf online)
Mijn telefoon is nu misplaatst, dus vervanging nodig. Maarja, een paar weken voor BF, dus twijfel om misschien nog even een paar weken pijn te leiden met een aftandse huawei.
Mijn telefoon is nu misplaatst, dus vervanging nodig. Maarja, een paar weken voor BF, dus twijfel om misschien nog even een paar weken pijn te leiden met een aftandse huawei.
Horrorliefhebber op https://denachtvlinders.nl
Ik vind de aanbiedingen tot nu toe nog tegenvallen.freakenstein schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:08:
Wat is jullie ervaring met Samsungs Black Friday kortingen? (zowel bij retailers als bij Samsung zelf online)
Ik zit te kijken voor een S24 FE, maar vind die eigenlijk nog wat aan de hoge prijs. Daarom wordt het denk ik een A55. Maar beide zijn in de pricewatch als los toestel net zo duur als bij een abo overal.
Dus mijn advies is om as usual nu ook goed de pricewatch te blijven checken.
Ik zit ook de pricewatch in de gaten te houden voor de S24. Goedkoopste is nu 589 euro o.a. bij Belsimpel.
Ik wil 2 toestellen tegelijk kopen, ook één voor mijn vriendin. Bij Samsung zelf is een S24 599 euro maar als je er 2 tegelijk koopt krijg je 5% korting waardoor je uiteindelijk ong. 40 eu goedkoper uitbent dan 2 toestellen bij Belsimpel.
Anders dan dat zie ik nog niet echt aanbiedingen op de S24 erbij komen de laatste dagen.
Ik wil 2 toestellen tegelijk kopen, ook één voor mijn vriendin. Bij Samsung zelf is een S24 599 euro maar als je er 2 tegelijk koopt krijg je 5% korting waardoor je uiteindelijk ong. 40 eu goedkoper uitbent dan 2 toestellen bij Belsimpel.
Anders dan dat zie ik nog niet echt aanbiedingen op de S24 erbij komen de laatste dagen.
Misschien al behandeld maar ik zie op Marktplaats de Samsung S24 Ultra 1TB aangeboden worden voor 900 euro sealed. Ik vroeg om de factuur maar deze zit er niet bij. Dat vind ik al vreemd als het nog nieuw in verpakking zit. Alarmbellen gaan dan rinkelen. Nou kan ik deze zogenaamd voor 600 euro op komen halen. Mijn alarmbellen gaan nu nog meer rinkelen.
Ik mag het IMEI nummer checken zei hij maar deze kun je klonen. Dit zijn zeker imitatie modellen welke haast niet van echt te onderscheiden zijn? Kom je pas achter na gebruik?
Ik mag het IMEI nummer checken zei hij maar deze kun je klonen. Dit zijn zeker imitatie modellen welke haast niet van echt te onderscheiden zijn? Kom je pas achter na gebruik?
Als het te mooi is om waar te zijn...Draconian schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:41:
Misschien al behandeld maar ik zie op Marktplaats de Samsung S24 Ultra 1TB aangeboden worden voor 900 euro sealed. Ik vroeg om de factuur maar deze zit er niet bij. Dat vind ik al vreemd als het nog nieuw in verpakking zit. Alarmbellen gaan dan rinkelen. Nou kan ik deze zogenaamd voor 600 euro op komen halen. Mijn alarmbellen gaan nu nog meer rinkelen.
Bij rebuy krijgt hij er al meer voor..(mocht ie origineel zijn)
-edit-
Deze zit in het plastic/folie.
https://www.marktplaats.n...laxy-s24-ultra-gloednieuw
Dit heb ik nog nooit gezien.
Dus zal ook wel fake zijn .... altijd oppassen
[ Voor 14% gewijzigd door Aggressor op 26-11-2024 19:48 ]
Precies. Hij is ook wat opdringerig. Hij wilt graag zijn 600 euro hebben. Is keihard nep want splinternieuw zonder factuur klopt niet. Plus ik heb een site gevonden hoe je kunt zien dat het nep is. Alleen aan de onderkant doos kun je het al zien. De positie van de code.Aggressor schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:44:
[...]
Als het te mooi is om waar te zijn...
Bij rebuy krijgt hij er al meer voor..(mocht ie origineel zijn)
-edit-
Deze zit in het plastic/folie.
https://www.marktplaats.n...laxy-s24-ultra-gloednieuw
Dit heb ik nog nooit gezien.
Dus zal ook wel fake zijn .... altijd oppassen
Hij gaat nu een foto maken zegt hij haha. Ik vertrouw hem niet.
Hier de video om een neppe te herkennen.
YouTube: FAKE Galaxy S24 Ultra BETTER than the Real??
Update. Hij heeft een foto gestuurd. Positie code komt wel overeen met origineel. Dus als ik erheen ga dan de hardware zelf checken.
Weer een update. Ik mag niet uitpakken. Ik moet de telefoon geseald kopen. Dikke lul drie bier. Nep.
Nu zegt hij dat ik mag testen voor 650 euro. Ja dan zeker beroofd worden in Rotterdam

Marktplaats is kapot geloof ik.
[ Voor 36% gewijzigd door Draconian op 26-11-2024 20:32 ]
Het kan zijn dat hij in geldnood zit. Hij kan dit toestel ook verkregen hebben via de Vodafone actie met samsung cashback begin dit jaar. Toen kon je een s24 ultra black 1tb (na cashback) voor 528 eur kopen. Die 650 eur zit daar nog boven op. Wat is er mis om te zeggen dat je het koopt, maar dat je het wel ter plekke wilt openen voordat je betaald. Hij is natuurlijk bang dat je openmaakt en niet koopt. Dat vermindert wel de waarde.Draconian schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:51:
[...]
Precies. Hij is ook wat opdringerig. Hij wilt graag zijn 600 euro hebben. Is keihard nep want splinternieuw zonder factuur klopt niet. Plus ik heb een site gevonden hoe je kunt zien dat het nep is. Alleen aan de onderkant doos kun je het al zien. De positie van de code.
Hij gaat nu een foto maken zegt hij haha. Ik vertrouw hem niet.
Hier de video om een neppe te herkennen.
YouTube: FAKE Galaxy S24 Ultra BETTER than the Real??
Update. Hij heeft een foto gestuurd. Positie code komt wel overeen met origineel. Dus als ik erheen ga dan de hardware zelf checken.
Weer een update. Ik mag niet uitpakken. Ik moet de telefoon geseald kopen. Dikke lul drie bier. Nep.
Nu zegt hij dat ik mag testen voor 650 euro. Ja dan zeker beroofd worden in Rotterdam![]()
Marktplaats is kapot geloof ik.
Laatste update: Hij bleef opdringerig maar ik heb hem betrapt dankzij Reddit. Leerzaam voor meer mensen hier. Achterop de doos bovenaan mag geen tekst staan over seal broken. Dan is het een imitatie telefoon.
It’s fake the seals on the box should never have write on it especially if it says do not accept if seal is broken.
Hmm. Dat was dan wel een beste actie. Tot nu toe lijkt de doos legitiem zoals ik heb opgezocht. Allebei de IMEI nummers ook met SN. Ik kom uit op een SM-S9280ZVGCHC. SM-S9280 maar op de doos staat SM-S928B.SamSid schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:34:
[...]
Het kan zijn dat hij in geldnood zit. Hij kan dit toestel ook verkregen hebben via de Vodafone actie met samsung cashback begin dit jaar. Toen kon je een s24 ultra black 1tb (na cashback) voor 528 eur kopen. Die 650 eur zit daar nog boven op. Wat is er mis om te zeggen dat je het koopt, maar dat je het wel ter plekke wilt openen voordat je betaald. Hij is natuurlijk bang dat je openmaakt en niet koopt. Dat vermindert wel de waarde.
Maar hij heeft geen factuur. Met zo een actie moet je toch documentatie hebben?
Nee, de factuur kon tijdens de actie op sommige vestigingen niet uitgedraaid te worden. Je kreeg een vodje mee, maar je moest er expliciet om vragen. Ik was de dinsdag terug naar de filiaal om een echte factuur met briefhoofd e.d. op te halen. Kijk dit forum en forum op Pepper ten tijde van deze actie. Meerder mensen die bevestigen dat ze geen bon hebben meegekregen. Je kreeg wel het contract mee, maar daar staat alleen het toestelmodel op. Niet imei nummer. Het is wel apart natuurlijk als je de factuur niet ophaald. Want dan kan je namelijk ook niet de cashback terugvragen bij Samsung.Draconian schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:42:
[...]
Hmm. Dat was dan wel een beste actie. Tot nu toe lijkt de doos legitiem zoals ik heb opgezocht. Allebei de IMEI nummers ook met SN. Ik kom uit op een SM-S9280ZVGCHC. SM-S9280 maar op de doos staat SM-S928B.
Maar hij heeft geen factuur. Met zo een actie moet je toch documentatie hebben?
Een andere mogelijkheid wat ik kan bedenken is dat hij wel de factuur heeft, maar dat hij die niet wilt afgeven. Omdat daar zijn adres en telefoonnummer opstaat. En misschien ook zijn ondernemingsnaam, waarvoor hij de BTW terug heeft gevorderd. En middels marktplaats het onderhands probeert te verkopen.
Maar goed dit zijn allemaal speculaties en kan het ook heel goed gaan om een fake model.
Hij is een bedrieger. Hij verkoopt ook imitatie parfum en schoenen op Marktplaats. Daarvan kun je ook filmpjes vinden of het nep is. Zelfs de schoenen zijn duidelijk nep. De Adidas Yeezy Boost 350 V2 Core Black . Op een Samsung forum ook te lezen dat iemand bedrogen was met de aankoop via Marktplaats. Allebei de IMEI nummers klopte op de gesealde doos maar eenmaal open en spelen met de S24 ultra kloon werd al duidelijk dat het bedrog was.SamSid schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:51:
[...]
Nee, de factuur kon tijdens de actie op sommige vestigingen niet uitgedraaid te worden. Je kreeg een vodje mee, maar je moest er expliciet om vragen. Ik was de dinsdag terug naar de filiaal om een echte factuur met briefhoofd e.d. op te halen. Kijk dit forum en forum op Pepper ten tijde van deze actie. Meerder mensen die bevestigen dat ze geen bon hebben meegekregen. Je kreeg wel het contract mee, maar daar staat alleen het toestelmodel op. Niet imei nummer. Het is wel apart natuurlijk als je de factuur niet ophaald. Want dan kan je namelijk ook niet de cashback terugvragen bij Samsung.
Een andere mogelijkheid wat ik kan bedenken is dat hij wel de factuur heeft, maar dat hij die niet wilt afgeven. Omdat daar zijn adres en telefoonnummer opstaat. En misschien ook zijn ondernemingsnaam, waarvoor hij de BTW terug heeft gevorderd. En middels marktplaats het onderhands probeert te verkopen.
Maar goed dit zijn allemaal speculaties en kan het ook heel goed gaan om een fake model.
Ik stop met Marktplaats voor een S24 ultra. Via een betrouwbare website of provider is beter. Factuur is belangrijk voor de garantie.
Hier een verhaal van iemand met de aanschaf van een Samsung S24 Ultra. https://www.reddit.com/r/...g_galaxy_s24_ultra/?tl=nl
[ Voor 4% gewijzigd door Draconian op 27-11-2024 07:12 ]
De S24 Ultra 1TB is nooit te koop geweest voor 528 euro. Ja, je kon op die prijs komen met cashback, kortingscodes, én als je daarbij (wel met extra korting) een recente telefoon inruilde die nog veel waard was. Maar dat wil niet zeggen dat de Ultra je dan 528 euro kostte. Want voor je inruiltelefoon had je op Marktplaats ook nog honderden euro's kunnen krijgen die je nu niet kreeg. Het is net zoiets als je huis verkopen voor 500.000 euro, een nieuw huis kopen van 550.000 euro, en dan zeggen "wat een koopje, dit huis kon ik voor maar 50.000 euro kopen!"SamSid schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:34:
[...]
Het kan zijn dat hij in geldnood zit. Hij kan dit toestel ook verkregen hebben via de Vodafone actie met samsung cashback begin dit jaar. Toen kon je een s24 ultra black 1tb (na cashback) voor 528 eur kopen. Die 650 eur zit daar nog boven op. Wat is er mis om te zeggen dat je het koopt, maar dat je het wel ter plekke wilt openen voordat je betaald. Hij is natuurlijk bang dat je openmaakt en niet koopt. Dat vermindert wel de waarde.
Ik kan dit bevestigen. Ik en mijn vrouw hebben ieder een Galaxy S24 Ultra 1TB gekocht in Pre-Order via de webshop bij Samsung zelf. Ik heb de S24 Ultra 1TB in Titanium Orange en mijn vrouw in Yellow kleur.
De originele prijs €1.809 en ik kreeg €741 totaal korting (Na inruil van mijn S22 Ultra 512GB) Ik kreeg €401 op mijn S22 Ultra 512GB met nog eens €100 extra en 1TB voor de prijs van 512GB t.w.v €240.
Mijn vrouw kreeg totaal €610 korting (Na inruil van haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB) Ze kreeg €270 op haar Flip en €100 extra, 1TB voor de prijs van 512GB t.w.v €240.
Wees voorzichtig vooral met Marktplaats. Ik doe nooit meer iets met Marktplaats. Ik heb 4 keer ooit iets verkocht via Marktplaats en dat is toen goed gegaan. Wees voorzichtig, op alles. Controleer altijd het IMEI van het toestel. Kijk vooral goed of de doos niet leeg is. In de TV programma van Peter R de Vries ook in Rotterdam bleek de verpakking van het doosje leeg te zijn of Kees van der Spek gezien. Zelfs lieten ze hun de telefoon smartphone werkend zien, en ze kochten dit en bleek leeg te zijn na het uitpakken bleek een blok te zijn. De kans is klein maar ik wil jullie waarschuwen.
De originele prijs €1.809 en ik kreeg €741 totaal korting (Na inruil van mijn S22 Ultra 512GB) Ik kreeg €401 op mijn S22 Ultra 512GB met nog eens €100 extra en 1TB voor de prijs van 512GB t.w.v €240.
Mijn vrouw kreeg totaal €610 korting (Na inruil van haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB) Ze kreeg €270 op haar Flip en €100 extra, 1TB voor de prijs van 512GB t.w.v €240.
Wees voorzichtig vooral met Marktplaats. Ik doe nooit meer iets met Marktplaats. Ik heb 4 keer ooit iets verkocht via Marktplaats en dat is toen goed gegaan. Wees voorzichtig, op alles. Controleer altijd het IMEI van het toestel. Kijk vooral goed of de doos niet leeg is. In de TV programma van Peter R de Vries ook in Rotterdam bleek de verpakking van het doosje leeg te zijn of Kees van der Spek gezien. Zelfs lieten ze hun de telefoon smartphone werkend zien, en ze kochten dit en bleek leeg te zijn na het uitpakken bleek een blok te zijn. De kans is klein maar ik wil jullie waarschuwen.
[ Voor 17% gewijzigd door Van der Berg op 27-11-2024 10:12 ]
Ik zei volgens mij na cashback had je een s24 ultra 1tb voor 528 eur en dat zonder inruil van een toestel. Dat kwam omdat Vodafone die laatste regel met inruilen niet handhaafde (bij veel vestigingen). Ik had wel een watch 3 in mijn zak liggen voor het geval ze echt om een inruilitem vragen. Zeggen dat je een S24 ultra 1tb nooit kan krijgen voor 528. Klopt gewoon niet.Of-Aaargh schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:25:
[...]
De S24 Ultra 1TB is nooit te koop geweest voor 528 euro. Ja, je kon op die prijs komen met cashback, kortingscodes, én als je daarbij (wel met extra korting) een recente telefoon inruilde die nog veel waard was. Maar dat wil niet zeggen dat de Ultra je dan 528 euro kostte. Want voor je inruiltelefoon had je op Marktplaats ook nog honderden euro's kunnen krijgen die je nu niet kreeg. Het is net zoiets als je huis verkopen voor 500.000 euro, een nieuw huis kopen van 550.000 euro, en dan zeggen "wat een koopje, dit huis kon ik voor maar 50.000 euro kopen!"
Voorbeeld van @Van der Berg past wel in jouw argument. Dat kan je natuurlijk niet vergelijken. maar in mijn geval zonder inruil is het wel degelijk 528 eur na cashback.
[ Voor 7% gewijzigd door SamSid op 27-11-2024 10:28 ]
Tot nu toe nog weinig deals kunnen vinden op S24 Ultra, 512 GB. Goedkoopste in PW 1.089,90. Via samsung site met 5% coupon (verkrijgbaar in App als je spelletje speelt) is die 1072. Andere betere deals?
.
.
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Bij de Galaxy S24 FE
Galaxy Watch 5 Pro gratisAls je koopt via KPN, Simyo, Odido, Ben
Galaxy Tab S6 Lite
Als je koopt via Vodafone of Hollands Nieuwe
https://www.samsung.com/nl/promo/black-friday-operators/
Ik ga wachten op de S25 Ultra. Begin volgend jaar februari op de markt. Plus veel verbeteringen. 3 maandjes wachtenlost95 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:27:
Tot nu toe nog weinig deals kunnen vinden op S24 Ultra, 512 GB. Goedkoopste in PW 1.089,90. Via samsung site met 5% coupon (verkrijgbaar in App als je spelletje speelt) is die 1072. Andere betere deals?
.
Ook zonder abonnement?Pusherman_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:30:Bij de Galaxy S24 FE
Galaxy Watch 5 Pro gratis
Als je koopt via KPN, Simyo, Odido, Ben
Galaxy Tab S6 Lite
Als je koopt via Vodafone of Hollands Nieuwe
https://www.samsung.com/nl/promo/black-friday-operators/
Ook nog 5% extra korting als je bestelt via de Samsung Shop app (kan zijn dat het alleen geldt voor je eerste bestelling), en 5% of 10% extra korting als je 2 of 3 dingen koopt (onduidelijk pdf overzicht) zoals een watch, tablet, buds, tv of soundbarlost95 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:27:
.
Choose life
Ik denk dat ik dat idd doe. In app de extra korting, prijs daardoor 968. Als ik er dan twee galaxy buds 3 bijbesteld (en daar krijg je dan twee smart tags bij) betaald je 1035. Kan 1x bud zelf gebruiken en ander wellicht verkopen, zelfde voor de smart tags.E-Rick schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:03:
[...]
Ook nog 5% extra korting als je bestelt via de Samsung Shop app (kan zijn dat het alleen geldt voor je eerste bestelling), en 5% of 10% extra korting als je 2 of 3 dingen koopt (onduidelijk pdf overzicht) zoals een watch, tablet, buds, tv of soundbar
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Vanmorgen 2 stuks S24 besteld bij Samsung. Behalve die stapelkorting van 5% kreeg ik nog een extra 5% kortingscode doordat ik op hun site aan zo'n stom spelletje meedeed. Dat duurt maar een minuutje en je moet met je muis dan op het juiste moment een paar dingen aanklikken. Leverde mij toch weer een extra korting van bijna 60 eu op.
Normaal kost de S24 (128GB) dan 599 euro. Met die 2 keer 5% eraf wordt het ong. 539 per toestel. Geen verkeerde prijs denk ik.
Normaal kost de S24 (128GB) dan 599 euro. Met die 2 keer 5% eraf wordt het ong. 539 per toestel. Geen verkeerde prijs denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door jesco_white op 29-11-2024 16:06 ]
Is de eerste korting de appkorting?jesco_white schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:05:
Vanmorgen 2 stuks S24 besteld bij Samsung. Behalve die stapelkorting van 5% kreeg ik nog een extra 5% kortingscode doordat ik op hun site aan zo'n stom spelletje meedeed. Dat duurt maar een minuutje en je moet met je muis dan op het juiste moment een paar dingen aanklikken. Leverde mij toch weer een extra korting van bijna 60 eu op.
Nee, ik heb niet vanuit de app besteld maar gewoon vanaf mijn pc. Die eerste korting is stapelkorting, die krijg je als je minimaal 2 producten tegelijk koopt. Bij drie producten wordt het meer dan 5% dacht ik.
Als je via de app bestelt krijg je ook nog 5% dacht ik.jesco_white schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:26:
[...]
Nee, ik heb niet vanuit de app besteld maar gewoon vanaf mijn pc. Die eerste korting is stapelkorting, die krijg je als je minimaal 2 producten tegelijk koopt. Bij drie producten wordt het meer dan 5% dacht ik.
Das geen geweldige prijs , maakt nu niet meer uit .jesco_white schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:05:
Bij kpn kreeg je een smartwatch en bij vodafone/mobiel.nl een tablet van eigen zeggen €300 . Dan had je die voor €150-200 nieuw gesealed kunnen verkopen en van hun €589 verkoopprijs kunnen afhalen.
Hopelijk eind januari betere aanbiedingen met €150 cashback bijv.
Maakt idd niet meer uit maar toch bedankt. Waren dat aanbiedingen met verplicht contract?nuffy schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:21:
[...]
Das geen geweldige prijs , maakt nu niet meer uit .
Bij kpn kreeg je een smartwatch en bij vodafone/mobiel.nl een tablet van eigen zeggen €300 . Dan had je die voor €150-200 nieuw gesealed kunnen verkopen en van hun €589 verkoopprijs kunnen afhalen.
Nee just for record.
Voor losse telefoons . Maar bij kpn kon je maandelijks opzegbaar contract nemen met nog iets abbonnement korting €520 oid , 14€ voor die maand en dan dat horloge.
Voor losse telefoons . Maar bij kpn kon je maandelijks opzegbaar contract nemen met nog iets abbonnement korting €520 oid , 14€ voor die maand en dan dat horloge.
Het idee dat je voor die Watch 5 of Galaxy Tab A9+ bij doorverkoop 150 euro zou kunnen krijgen is een beetje optimistisch. Dat is namelijk zo ongeveer de winkelprijs. Ik denk dat zo rond de 75-100 euro meer realistisch is. Dat is mijn ervaring bij het verkopen van gesealde producten. Om financiële teleurstellingen te voorkomen moet je rekenen dat je zo rond de 75-80% van de winkelprijs kunt krijgen, afhankelijk van vraag en aanbod.nuffy schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:21:
[...]
Das geen geweldige prijs , maakt nu niet meer uit .
Ging om de S6 lite 2024 ( niet beter dan de a9+ 8gb 128gb van 199€ overigens ) die is iets duurder .Of-Aaargh schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 08:18:
[...]
Het idee dat je voor die Watch 5 of Galaxy Tab A9+ bij doorverkoop 150 euro zou kunnen krijgen is een beetje optimistisch. Dat is namelijk zo ongeveer de winkelprijs. Ik denk dat zo rond de 75-100 euro meer realistisch is. Dat is mijn ervaring bij het verkopen van gesealde producten. Om financiële teleurstellingen te voorkomen moet je rekenen dat je zo rond de 75-80% van de winkelprijs kunt krijgen, afhankelijk van vraag en aanbod.
watch 5 is ook een oud ding klopt . Voor bijna dezelfde prijs zoiets krijgen is toch beter dan niks .
Kwam net deze mooie aanbieding tegen op pepper voor de geïnteresseerden.
Link : https://nl.pepper.com/aan...ortal-voor-619-eur-337340
PSN : Geraedus
En je kan dus twee keer de inruil opstrijken, hoe staat in de comments. Met twee keer een audioprul kom je dan op 419 euro. Koopje.Geraedus schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:21:
Kwam net deze mooie aanbieding tegen op pepper voor de geïnteresseerden.
Daar zullen ze toch zeker wel achteraf op terug komen?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik ben benieuwd wanneer ze met al die gekke pre-order kortingen komen voor de S25 Ultra. Was dat vorig jaar niet al in december begonnen met de S24U?
nee pas in januariPronkz schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:40:
Ik ben benieuwd wanneer ze met al die gekke pre-order kortingen komen voor de S25 Ultra. Was dat vorig jaar niet al in december begonnen met de S24U?
Nee Januari pasPronkz schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:40:
Bedankt nog voor deze tip! Ik heb een S24 FE met gratis Galaxy Watch voor 369 euro kunnen kopen, en de inruil is gewoon geaccepteerd! De optie is nu weer weggehaald.knakworst schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:18:
[...]
En je kan dus twee keer de inruil opstrijken, hoe staat in de comments. Met twee keer een audioprul kom je dan op 419 euro. Koopje.
Ivm de S25 gezien er nog geen topic voor aangemaakt is:
Vorig jaar werden er grote pre-order kortingen gegeven via codes die verstuurd werden aan mensen die gepreregistreerd hadden. Nu kan je ook registreren op de site van Samsung. Ging dit vorig jaar ook op deze manier?
https://www.samsung.com/be/unpacked/ (of /nl/)
Wil dit jaar zeker geen kortingen mislopen 😄.
Vorig jaar werden er grote pre-order kortingen gegeven via codes die verstuurd werden aan mensen die gepreregistreerd hadden. Nu kan je ook registreren op de site van Samsung. Ging dit vorig jaar ook op deze manier?
Ik ben toch heel nieuwsgierig waaruit de kortingen dit jaar uit bestaat. Ik heb direct bij Samsung ingekocht. Ik kreeg vorige jaar bij de Pre-Order 1TB voor de prijs van 512GB op mijn S24 Ultra en €100 extra op mijn inruilwaarde van de S22 Ultra 512GB. Mijn korting liep op tot €741 waardoor ik maar €1.068,- heb betaald. Mijn vrouw kreeg €610 totaal korting op de S24 Ultra 1TB na inruil van haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB.Yargo schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 22:49:
Ivm de S25 gezien er nog geen topic voor aangemaakt is:
Ik gebruik al 53% van de totale opslagruimte 548.7GB gebruikt.
Ik ben niet van plan om te upgraden naar de S25 Ultra. Uit nieuwsgierigheid ben ik wel benieuwd. Mijn vrouw behoud eveneens haar S24 Ultra.
2024 was voor mij het jaar van Samsung: S24 Ultra, Tab S10+, Watch Ultra en de Buds 3 Pro
[ Voor 24% gewijzigd door Van der Berg op 08-01-2025 14:04 ]
Ik kreeg een mail van Belsimpel met dit aanbod:
Ontvang €100,- korting op de nieuwe Galaxy S-serie
Exclusief voor inschrijvers!
Wij zorgen dat jij er als eerste bij bent. Met je inschrijving profiteer je van:
• €100,- persoonlijke korting op de Ultra, Plus of gewone variant
• De Galaxy Watch 7 t.w.v. €319,- cadeau bij een toestel zonder abonnement
• Maak kans op een Samsung Sound Tower t.w.v. €249,-
Nog maar even afwachten met hoeveel Samsung komt...
Wij zorgen dat jij er als eerste bij bent. Met je inschrijving profiteer je van:
Ik heb 1032 euro betaald voor mijn S24 Ultra 1TB, zonder inruil. Door korting op korting te stapelen.Van der Berg schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:40:
[...]
waardoor ik maar €1.068,- heb betaald. Mijn vrouw kreeg €610 totaal korting op de S24 Ultra 1TB na inruil van haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB.
Dus bij een aanbieding waarbij je maar 700 hoeft bij te betalen voor een 1tb. Dan laat je die aanbieding gaan?Van der Berg schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:40:
[...]
Ik ben toch heel nieuwsgierig waaruit de kortingen dit jaar uit bestaat. Ik heb direct bij Samsung ingekocht. Ik kreeg vorige jaar bij de Pre-Order 1TB voor de prijs van 512GB op mijn S24 Ultra en €100 extra op mijn inruilwaarde van de S22 Ultra 512GB. Mijn korting liep op tot €741 waardoor ik maar €1.068,- heb betaald. Mijn vrouw kreeg €610 totaal korting op de S24 Ultra 1TB na inruil van haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB.
Ik gebruik al 53% van de totale opslagruimte 548.7GB gebruikt.
Ik ben niet van plan om te upgraden naar de S25 Ultra. Uit nieuwsgierigheid ben ik wel benieuwd. Mijn vrouw behoud eveneens haar S24 Ultra.
2024 was voor mij het jaar van Samsung: S24 Ultra, Tab S10+, Watch Ultra en de Buds 3 Pro
Hoe bedoel je dat? Had je meerdere Samsung codes die stapelbaar waren? Of bedoel je wat anders?Eastend schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:55:
[...]
Ik heb 1032 euro betaald voor mijn S24 Ultra 1TB, zonder inruil. Door korting op korting te stapelen.
Ja, dat bedoel ik. Meerdere kortingen/codes/coupons waren stapelbaar.EEE-lover schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 15:49:
[...]
Hoe bedoel je dat? Had je meerdere Samsung codes die stapelbaar waren? Of bedoel je wat anders?
Als je bij belsimpel inschrijft zoals je hierboven beschrijft, ben je dan al verplicht om te kopen?aard01 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:01:
Ik kreeg een mail van Belsimpel met dit aanbod:
Als zo is zou dan toch zeker wachten.
Is het ook zo dat ze een einddatum zetten voor die inschrijvingsperiode?
Was het niet zo dat Samsung zelf vorig jaar zelfs een tijdje na de release €100 korting gaf als het niet meer was, zelfs op het base model? Ik herinner mij vaag dat de S24 base regelmatig voor maar €500 te krijgen was dus dat zou dan nog meer korting moeten geweest zijn. Na juni was het dan steeds duurder.
[ Voor 33% gewijzigd door mark_01 op 08-01-2025 17:56 ]
zie vorige post
[ Voor 92% gewijzigd door mark_01 op 08-01-2025 17:56 ]
Kreeg een mailtje van Samsung om je in te schrijven voor het Samsung Galaxy Unpacked event. Ik krijg 50 euro pre registratie voordeel en 5% korting op de nieuwe producten.
Is dit een geintje?
50 euro pre registratie voordeel en 5% korting?
Das bijna geen korting t.o.v. 2024, waar je honderden euro's korting kreeg bij Samsung.
Is dit een geintje?
Das bijna geen korting t.o.v. 2024, waar je honderden euro's korting kreeg bij Samsung.
Bedoel je op de S25 Ultra? Ik vind de S24 Ultra nog steeds goed genoeg.SamSid schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 15:39:
[...]
Dus bij een aanbieding waarbij je maar 700 hoeft bij te betalen voor een 1tb. Dan laat je die aanbieding gaan?
Ik zou wachten met die pre-orders.Gabriel_Knight schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 18:01:
Kreeg een mailtje van Samsung om je in te schrijven voor het Samsung Galaxy Unpacked event. Ik krijg 50 euro pre registratie voordeel en 5% korting op de nieuwe producten.
Is dit een geintje?
Was het niet zo vorig jaar dat zelfs heel de maand feb/maart en erna nog eens in juni de base S24 te krijgen was voor €499 dus dat is paar honderden euros korting?
Nee, je schrijft je puur in voor de "nieuwsbrief van Samsung Unpacked (release S25 serie). Je krijgt waarschijnlijk op 22 januari een e-mail met een aanbieding en eventueel een code die je kunt gebruiken voor extra korting (en die code heb je dus niet als je je niet hebt ingeschreven).mark_01 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 17:51:
[...]
Als je bij belsimpel inschrijft zoals je hierboven beschrijft, ben je dan al verplicht om te kopen?
Zal het wijs zijn te wachten op de release van de s25 om nog wat korting op de s24 te pakken?
Vorig jaar zat ik met dezelfde keus, de S23U of de S24U. Uiteindelijk met alle kortingen e.d. was het voor mij veel voordeliger om voor de S24U te gaan. Of dat dit jaar ook zo is....?twowheeler schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 18:56:
Zal het wijs zijn te wachten op de release van de s25 om nog wat korting op de s24 te pakken?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Gezien het prijsverschil en het verschil in prestaties is er imo weinig reden om de S25U boven de S24U te prefereren.twowheeler schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 18:56:
Ik probeer de combinatie shop app voordeel en members voordeel op een s24 te krijgen, maar ik krijg in de app de members prijs niet. Hij synct de shopping cart ook niet met de browser terwijl ik zeker weten de zelfde account gebruik... Gaat dit niet meer of doe ik iets fout.?
Odido biedt momenteel bij het verlengen / afsluiten van een nieuw abo de S24FE 126 GB voor €360 aan, de 256GB voor €408. Daarbij komen dan nog de Buds3 Pro.
Volgens mij best een redelijke prijs als je toevallig kunt verlengen
Volgens mij best een redelijke prijs als je toevallig kunt verlengen
Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.