Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-05 15:27
MeanDz schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:50:
[...]

In de periode voorafgaand aan de release van het toestel de verschillende telecom websites in de gaten houden. Meestal is er bij de providers en webshops bij de aankondiging van de release een mogelijkheid om je email te registreren om op de hoogte gehouden te worden als je geïnteresseerd bent. En dat is meestal weer gekoppeld aan de early bird aanbieding.
Altijd handig om dat te doen wanneer een release aanstaande is. Dit is wat de meeste fabrikanten doen. Ze volgen het voorbeeld van Samsung. Alleen die van Xiaomi voor de 14 vond ik qua code karig. Maar dat je er een tablet bij krijgt is dan wel weer mooi meegenomen. Niet dat ik dat nodig zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:11
royco85 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:10:
[...]

Hoe krijg je eigenlijk die code? Ik zie mensen met codes van 100 euro van belsimpel en mobiel.nl. Is dat gewoon via de nieuwsbrief of was dat via iets anders? Met andere woorden: hoe kan ik me hiervoor aanmelden in de toekomst?
Ik heb in het verleden daar telefoon gekocht en sindsdien krijg ik deze regelmatig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 10:31
Sjowhan schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:56:
[...]

Ja klopt. Iets van de backoffice ofzo.
Leuk die backoffice, maar daar schiet ik toch ook niets mee op?
Het is jammer dat het zo loopt, want ik had echt gehoopt dat het, ook omdat het Samsung is, gestroomlijnd zou zijn. Nou niet dus ;)
Nou.. eindelijk is de telefoon binnen. Het duurde uiteindelijk bijna 2 maanden, en bijna 1.5 maand vanaf de verkeerde levering.
Er wordt nog een keer contact opgenomen om door te geven wat ik moet doen met de accessoires.
Die liggen hier nu te verstoffen, maar dat is niet mijn probleem :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfl5tmNk02bwDROXhWdv8bf8_SU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/01Wo9axvLd1PIqLsdDkq0pVd.jpg?f=user_large

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het, het wachten waard? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 10:31
Natuurlijk wel. Mijn Oneplus8 houd het eigenlijk geen dag meer vol (bij SOT van 2.5u tot uitschieten van 3.5).
Dus blij mee.
Weinig tijd nog voor gehad om het naar eigen wensen in te richten (testen).

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Laatst online: 17:11
Afgelopen week heb ik van de laatste telefoon reactie gekregen dat de inruil geaccepteerd is voor de prijs die van tevoren bekend was.
Dus bij beide telefoons goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:38

SolidD

Via een kortingscode op mobiel.nl kan ik hem nu een S24 krijgen voor 463 Euro icm verlening 2 jaar bij odido.

Ik ben nog prima tevreden met mn S21 en was eigenlijk niet op zoek, maar dit lijkt toch een no brainer?

Of is die prijs echt al zo hard gezakt in de eerste maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je was eigenlijk niet op zoek, maar je twijfelt nu om overstag te gaan om €463 uit te geven en een 2-jarig abonnement aan te gaan.
Of dat een no-brainer is, moet je zelf uitmaken, maar zo werkt marketing wel op je brein. ;)

Over 9 maanden komt de S25 uit en daarvoor kun je, als je tijding inschrijft, ook weer kortingscodes krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-05 23:48
Kortingscode voor 250 euro inruilkorting voor de s24 plus en ultra (dit is volgens mij 100 euro extra tov de 'normale' aanbieding zonder code)

code:
1
PU24MRTFBQTZD

Eenmalig te gebruiken tot 1 april.

Edit: van mobiel.nl

[ Voor 6% gewijzigd door royco85 op 27-03-2024 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-05 11:53

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

royco85 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 13:09:
Kortingscode voor 250 euro inruilkorting voor de s24 plus en ultra (dit is volgens mij 100 euro extra tov de 'normale' aanbieding zonder code)

code:
1
PU24MRTFBQTZD

Op hoeveel kom je dan uit voor een S24 Ultra 1TB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
@ocn ik zou zeggen voer hem in op de site dan weet je het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muramasa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 21:13
Na het lezen van de goede reviews heb ik besloten om een Galaxy S24 256GB aan te schaffen, waarbij Belsimpel en Mobiel.nl een goede deal lijken te hebben i.c.m. de inruildeal via Recommerce. Ik kom van een (jaja) Galaxy S10e, dus de inruildeal levert dan voor de oude telefoon nog 132 op :) .

Ik vroeg mij af of iemand weet of die inruildeal kortingscode te stapelen is met een normale kortingscode, en zo ja, heeft iemand nog een ongebruikte code over voor Belsimpel of Mobiel.nl? Alvast hartelijk dank _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:59

code:
1
PU24MRTFBQTZD

Waar Samsung zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
O Sorry helemaal vergeten erbij te zetten. Is van mobiel.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mraggie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:17
Iemand nog enige idee of er een leuke aanbieding is waar ik dit toestel kan kopen? Wil hem zo graag hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mraggie schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 15:30:
Iemand nog enige idee of er een leuke aanbieding is waar ik dit toestel kan kopen? Wil hem zo graag hebben _/-\o_
Hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:54
mraggie schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 15:30:
Zoek ik ook, maar zonder abonnement zijn prijzen erg hoog.
Met abonnement is het een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het scheelt een paar tientjes (€60) als je kiest voor een lening en een tweejarig abonnement. Ik zou in de huidige omstandigheden niet meer kiezen om een lening voor een toestel aan te gaan, maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:39
Peatsmoke schreef op zondag 31 maart 2024 @ 05:40:
Het scheelt een paar tientjes (€60) als je kiest voor een lening en een tweejarig abonnement. Ik zou in de huidige omstandigheden niet meer kiezen om een lening voor een toestel aan te gaan, maar dat is een keuze die je zelf moet maken.
Let op: BKR-registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 00:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Eastend schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:14:
[...]

Tot €10 per maand voor het toestel heb je geen BKR. Maar uiteindelijk scheelt dat op het totale bedrag niet heel veel.

Het beste is om gewoon te sparen voor een los toestel met een sim only abonnement en dan toeslaan als er weer goede deals zijn. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 31-03-2024 20:45 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eastend schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:14:
[...]

Dat was niet zozeer de overweging om geen toestellening te nemen en gewoon de 2 Ultra's te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivec0
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-05 10:42

code:
1
PU24MRTFBQTZD

Edit: van mobiel.nl
Ik kan de code op mobiel.nl gebruiken bij het bestellen. Maar hoe werkt dit precies? Werkt dit als een normale korting of moet je dan nog een device inruilen o.i.d.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• royco85
Vivec0 schreef op maandag 1 april 2024 @ 20:59:
[...]

Ik kan de code op mobiel.nl gebruiken bij het bestellen. Maar hoe werkt dit precies? Werkt dit als een normale korting of moet je dan nog een device inruilen o.i.d.?
wel met inruil inderdaad. Maar als je nog een oude telefoon hebt die een paar euro waard is bij inruil dan kun je die gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 11:30
Op Pepper kwam ik deze S24U-voor-€730 aanbieding tegen.
Misschien (ook) iets voor de lezers hier dus vandaar hierbij (mede)gedeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-05 21:26
Via de Samsung shop voor ING (inloggen via de ING rentepunten winkel) bestel je de S24 vanaf 749.55 euro (online exclusive kleuren).

Als je de telefoon daar besteld mag je dan nog gebruik maken van de cashback actie?

In de voorwaarden lees ik dat de cashback al verrekend is als je op Samsung.com besteld. Maar via WhatsApp met Samsung krijg ik (in gebrekker Nederlands) te horen dat ik nog wél cashback mag aanvragen.

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:59

oscarwashere

"Very nice"

SX-Superfly schreef op zondag 21 april 2024 @ 09:48:
Via de Samsung shop voor ING (inloggen via de ING rentepunten winkel) bestel je de S24 vanaf 749.55 euro (online exclusive kleuren).

Als je de telefoon daar besteld mag je dan nog gebruik maken van de cashback actie?

In de voorwaarden lees ik dat de cashback al verrekend is als je op Samsung.com besteld. Maar via WhatsApp met Samsung krijg ik (in gebrekker Nederlands) te horen dat ik nog wél cashback mag aanvragen.

Iemand ervaring mee?
De cashback is al verrekend in je winkelmandje bij Samsung zelf. Het enige dat je daarna nog zou kunnen krijgen is de inruilwaarde van een in te leveren toestel, maar ook die 'korting' laten ze al vooraf in je winkelmandje zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlenSpey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 14:27
Misschien nog een leuke tip voor de twijfelaars: bij KPN loopt nu een inruilactie je oude foon krijgt zijn eigen waarde plus 250 euro extra inruilwaarde bij aanschaf van een S24u. Voor de s24+ krijg je 150 euro extra inruilwaarde. Dit is bovenop de cashback van Samsung. Zo heb ik nu een s24u voor 630 euro aan weten te schaffen (mijn oude foon is geschat op 78 euro + 250 = 328 korting + 200 cashback). De inruilactie loopt nog tot en met 28 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
GlenSpey schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:44:
Misschien nog een leuke tip voor de twijfelaars: bij KPN loopt nu een inruilactie je oude foon krijgt zijn eigen waarde plus 250 euro extra inruilwaarde bij aanschaf van een S24u. Voor de s24+ krijg je 150 euro extra inruilwaarde. Dit is bovenop de cashback van Samsung. Zo heb ik nu een s24u voor 630 euro aan weten te schaffen (mijn oude foon is geschat op 78 euro + 250 = 328 korting + 200 cashback). De inruilactie loopt nog tot en met 28 april!
Deze aanbieding is nu heel scherp op de intro aanbieding destijds. Waar je voor 530 eur na cashback een s24u 1tb kon halen. Voor 630 eur nu is het een hele goede actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:06
GlenSpey schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:44:
Helaas zijn de inruilbedragen die Recommerce biedt meestal absurd laag, veel lager dan wat bv. Loop biedt als je bij Samsung zelf inruilt. Met die 250 euro extra korting is het wel interessant om een telefoon in te ruilen die sowieso niet veel meer waard is. Maar die kun je dan vaak weer niet inruilen. Dus het is een kwestie van geluk hebben dat je net een goedkope inruiler hebt die ze wél accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenSpey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 14:27
Of-Aaargh schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:21:
[...]

Helaas zijn de inruilbedragen die Recommerce biedt meestal absurd laag, veel lager dan wat bv. Loop biedt als je bij Samsung zelf inruilt. Met die 250 euro extra korting is het wel interessant om een telefoon in te ruilen die sowieso niet veel meer waard is. Maar die kun je dan vaak weer niet inruilen. Dus het is een kwestie van geluk hebben dat je net een goedkope inruiler hebt die ze wél accepteren.
Gaat in mijn geval om een s10+. Dus een telefoon die nog wel wát waard is alleen niet teveel dat ik erop achteruit zou gaan. Verkoopwaarde op marktplaats zou tussen de 100 en 150 euro liggen afgaande op andere verkopers. Nu krijg ik er 328 voor maar zelfs als m'n telefoon nog maar 1 euro waard is zou her dus nog lonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-05 21:26
Gister via belsimpel een S24 besteld met verlenging van mijn abonnement. Ik de telefoon betaald en een factuur ontvangen met daarop EAN 8806095299778 en een IMEIs nummer. Belsimpel doet mee met de cashback actie.

Maar, mijn abonnement kan pas over 14 dagen worden verlengd. Ik krijg ook over 14 dagen mijn S24.

Volgens Belsimpel kan ik geen gebruik maken van de cashback actie omdat de bestelling voor 5 mei 2024 moet zijn afgerond. Mijn bestelling wordt pas over 14 dagen afgerond en dat is buiten de termijn.

Gaat Samsung hier moeilijk over doen? Ik heb immers een factuur van 4 mei 2024.

Contact met Samsung via Whatsapp levert alleen info op van een chatbot, die geeft aan dat factuurdatum geldt als aanschafdatum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

SX-Superfly schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:59:
Gister via belsimpel een S24 besteld met verlenging van mijn abonnement. Ik de telefoon betaald en een factuur ontvangen met daarop EAN 8806095299778 en een IMEIs nummer. Belsimpel doet mee met de cashback actie.

Maar, mijn abonnement kan pas over 14 dagen worden verlengd. Ik krijg ook over 14 dagen mijn S24.

Volgens Belsimpel kan ik geen gebruik maken van de cashback actie omdat de bestelling voor 5 mei 2024 moet zijn afgerond. Mijn bestelling wordt pas over 14 dagen afgerond en dat is buiten de termijn.

Gaat Samsung hier moeilijk over doen? Ik heb immers een factuur van 4 mei 2024.

Contact met Samsung via Whatsapp levert alleen info op van een chatbot, die geeft aan dat factuurdatum geldt als aanschafdatum.
Gewoon de cashback aanvragen. Het gaat immers over de aankoop van de telefoon en de factuur heb je al. Dat je abonnement pas over 14 dagen ingaat heeft hier verder niets mee te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 21:06
sjaool schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 00:17:
[...]

Gewoon de cashback aanvragen. Het gaat immers over de aankoop van de telefoon en de factuur heb je al. Dat je abonnement pas over 14 dagen ingaat heeft hier verder niets mee te maken.
En je hebt tot 5 juli tijd om de factuur en een foto van de streepjescode op te sturen, dus dat je de doos pas over 14 dagen hebt is ook geen probleem. De aankoopdatum op de factuur is leidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 21:03
Ik mag mijn Vodafone abonnement verlengen en ik wil een s24 ultra met 512 gb. Alleen die prijsverschillen tussen de aanbieders. Belsimpel is duurder dan Vodafone. En als ik Vodafone online aanklik dan ben ik nog weer 5 euro duurder uit dan via de mail aanbieding. Via belsimpel heb ik zelfs 150 belminuten en via vodafone onbeperkt. Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Waar vind ik de juiste acties? Zijn die runnerdeals van Vodafone echt zo goed?
Anders wacht ik nog een maandje of 3 tot de telefoon goedkoper wordt. Ik heb nu een s22 ultra dus ook totaal niet behelpen ofzo 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:06
pauki schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:19:
Ik mag mijn Vodafone abonnement verlengen en ik wil een s24 ultra met 512 gb. Alleen die prijsverschillen tussen de aanbieders. Belsimpel is duurder dan Vodafone. En als ik Vodafone online aanklik dan ben ik nog weer 5 euro duurder uit dan via de mail aanbieding. Via belsimpel heb ik zelfs 150 belminuten en via vodafone onbeperkt. Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Waar vind ik de juiste acties? Zijn die runnerdeals van Vodafone echt zo goed?
Anders wacht ik nog een maandje of 3 tot de telefoon goedkoper wordt. Ik heb nu een s22 ultra dus ook totaal niet behelpen ofzo 😉
Ik zit ook te kijken bij Vodafone. Wou eigenlijk met blackfriday pas een nieuwe telefoon kopen. Maar de deal die ik in de mail krijg is wel erg scherp volgens mij. Die gaat met BF niet veel beter zijn. (Vooral als je de A9 tablet leuk vindt.) Ik heb dan wel een abbo icm ziggo en wat kortingen voor het abbo zelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGrR9jWeTasreJMWFyT0XqPjOwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iwQF5HDwsCW75gt60ETpmUUH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
To easy schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:24:
[...]

Ik zit ook te kijken bij Vodafone. Wou eigenlijk met blackfriday pas een nieuwe telefoon kopen. Maar de deal die ik in de mail krijg is wel erg scherp volgens mij. Die gaat met BF niet veel beter zijn. (Vooral als je de A9 tablet leuk vindt.) Ik heb dan wel een abbo icm ziggo en wat kortingen voor het abbo zelf.

[Afbeelding]
Dat is ook wel heel scherp ja! Bij mij staat niks vermeld over de galaxy tab trouwens..
Die ziggo korting heb ik dan wel en een abonnementskosten. Nu hebben ze alleen hoge maandprijs en minder bijbetaling maar daR kan ik mee schuiven.

Bij belsimpel ben ik duirder uit.

Ik vraag me alleen af of het ove reen maand of 3/4 niet goedkoper kan. Ik was nog niet van pla
nu een andere telefoon te nemen.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKrXqeQ980p_pe4yG-ifxHVfzck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eGsrSiRPxVKoOuJ7RZ2T3oH8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:06
pauki schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 19:54:
[...]

Dat is ook wel heel scherp ja! Bij mij staat niks vermeld over de galaxy tab trouwens..
Die ziggo korting heb ik dan wel en een abonnementskosten. Nu hebben ze alleen hoge maandprijs en minder bijbetaling maar daR kan ik mee schuiven.

Bij belsimpel ben ik duirder uit.

Ik vraag me alleen af of het ove reen maand of 3/4 niet goedkoper kan. Ik was nog niet van pla
nu een andere telefoon te nemen.. [Afbeelding]
Ja die tablet zou je nu kunnen aanvragen dan? Dat is een extra promotie.

Hoe komt jou redtogether naar 19.50 dan? Dat haal ik weer niet volgens mij.

Ps: een bkr maakt jou niks uit? Ik wil zelf eigenlijk maandkosten zo laag mogelijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
To easy schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 20:33:
[...]

Ja die tablet zou je nu kunnen aanvragen dan? Dat is een extra promotie.

Hoe komt jou redtogether naar 19.50 dan? Dat haal ik weer niet volgens mij.

Ps: een bkr maakt jou niks uit? Ik wil zelf eigenlijk maandkosten zo laag mogelijk houden.
Kan iedereen dan die tablet aanvragen ook al staat het niet in mijn aanbieding?
Ik heb geen redtogether maar gewoon Red. Scheelt dat? Ik had wel een aanbieding zei die jongen..

Bkr heb je toch altijd als je een telefoon erbij doet in de maand? Dan maakt de hoogte van het bedrag toch niet uit? Ik ben er ook nog niet over uit hoor. Maar 1000 euro zo voor een telefoon nu aftikken wil ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:32
Ik ben er na veel wikken en wegen toch zo goed als uit. Ik wilde eerst voor een 14 Ultra gaan, maar na veel reviews toch wrs voor een S24 Ultra (al die topmodellen hebben zo hun pro's en con's).

Ik zie op de site van Samsung een actie met een gratis tablet. Ik zie bij dezelfde pagina echter niet waar ik deze telefoon dan kan kopen om voor deze actie in aanmerking te komen. Via Samsung zelf is het toestel nog zo duur dat die tablet een beetje een dooddoener is, maar als ik de telefoon via een van de webshops kan bestellen zou het wel ineens een hele goeie deal zijn.

Iemand bekend met welke webshops deelnemen aan deze actie? Of is het puur op IMEI en weet Samsung daarom ook zelf niet welke webshops de juiste toestellen hebben liggen?

Ik zag de 512GB versie voor max zo'n €1200 wat ik op zich een prima deal vindt....en die tablet zou geweldig uitkomen omdat mijn oude tablet kuren heeft.

Iemand tips? Via de Samsung chat kom ik niet heel veel verder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-05 15:13
GustavSan schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:25:
Ik ben er na veel wikken en wegen toch zo goed als uit. Ik wilde eerst voor een 14 Ultra gaan, maar na veel reviews toch wrs voor een S24 Ultra (al die topmodellen hebben zo hun pro's en con's).

Ik zie op de site van Samsung een actie met een gratis tablet. Ik zie bij dezelfde pagina echter niet waar ik deze telefoon dan kan kopen om voor deze actie in aanmerking te komen. Via Samsung zelf is het toestel nog zo duur dat die tablet een beetje een dooddoener is, maar als ik de telefoon via een van de webshops kan bestellen zou het wel ineens een hele goeie deal zijn.

Iemand bekend met welke webshops deelnemen aan deze actie? Of is het puur op IMEI en weet Samsung daarom ook zelf niet welke webshops de juiste toestellen hebben liggen?

Ik zag de 512GB versie voor max zo'n €1200 wat ik op zich een prima deal vindt....en die tablet zou geweldig uitkomen omdat mijn oude tablet kuren heeft.

Recent daar met Samsung over gehad (mijn partner twijfelde tussen S24 en S23, ging uiteindelijk voor die laatste)

Alleen via Samsung zelf of icm met een abonnement bij Vodafone of KPN krijg je die tablet.

Maar de A9+ is geen goede tablet (dat was de reden dat mijn partner geen interesse had in S24 achteraf, de tablet was een prima lokkertje anders)

Die tablet heeft last van mutli-touch issues, en hoewel men in het begin dacht "Samsung zal het met een update fixen" is dat nog steeds niet gebeurd, en als ik bepaalde mensen online mag geloven kan Samsung het niet eens fixen omdat het een hardware issue is.

Want verder is het een prima tablet, en als die actie bij een andere winkel zonder abonnement geldig was, dan was het misschien wel iets aantrekkelijker.

Maar in ieder geval geldt de actie als je los wil kopen alleen via Samsung (tenzij Samsung onzin beweerde, dat is ook een mogelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

GustavSan schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:25:

Het staat in principe duidelijk op de actiepagina. Even klikken op de knop Deelnemende winkels en er wordt een pdf met volgende tekst geopend.
quote: Samsung website
Samsung promotie | Deelnemende verkooppunten
Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland, mocht uw toestel een buitenlandse IMEI hebben, neem contact op met de winkel waar u het toestel heeft gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de deelnemende winkels. Niet ingesloten in deze promotie zijn: Bol.com, Belsimpel, Capi-Lux, Expert, Mobiel.nl, KPN, Vodafone en Odido.

Let op, bij het retourneren van het gekochte product dient ook het cadeau gekregen product, voucher of cashback teruggestuurd te worden. Cashbacks mogen teruggestuurd worden onder vermelding van het registratienummer (NLD…)

Samsung.com:
Aankopen gedaan via Samsung.com wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via www.samsung.com.nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van de Samsung.com.

Samsung Experience Stores:
Bij aankopen gedaan via de Samsung Experience Stores wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via www.samsung.com.nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van de Samsung Experience Stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
sjaool schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:44:
[...]

Het staat in principe duidelijk op de actiepagina. Even klikken op de knop Deelnemende winkels en er wordt een pdf met volgende tekst geopend.

[...]
Op zich heb je een punt, maar ik kan inmiddels uit ervaring zeggen dat een deel van de winkels in de tweakers pricewatch geen BENELUX versie verkoopt of niet de IMEI range willen aangeven (snap ik ergens wel, want dat kost tijd/werk en is zonde met die marges).

Maargoed. Uiteindelijk bleek Azerty de enige in de pricewatch die wel een BENELUX versie verkoopt (los van anderen die wel heel duur zijn) en heb ik de s24 ultra 512gb daar besteld, de aanvraag voor de tablet gedaan en voor zover ik las is dit allemaal goedgekeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

GustavSan schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 10:25:
[...]

Op zich heb je een punt, maar ik kan inmiddels uit ervaring zeggen dat een deel van de winkels in de tweakers pricewatch geen BENELUX versie verkoopt of niet de IMEI range willen aangeven (snap ik ergens wel, want dat kost tijd/werk en is zonde met die marges).
Dat klopt en staat dus ook uitgelegd in die tekst van Samsung. Dat webshops niet willen aangeven of het import is of niet geeft maar aan wat voor cowboys sommige bedrijven zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 14:27

migros

Nooit meer een Samsung

BIj GSMweb is de S24 ultra nu heel goedkoop met Vodafone. Ook hier krijg je er een tablet bij. Ik zag dat het abonnement van vodafone voor 10 gb en belminuten + 630 euro bijbetaling voor de S24 ultra 256 Gb

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34
migros schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:15:
BIj GSMweb is de S24 ultra nu heel goedkoop met Vodafone. Ook hier krijg je er een tablet bij. Ik zag dat het abonnement van vodafone voor 10 gb en belminuten + 630 euro bijbetaling voor de S24 ultra 256 Gb
Heb je een link? Ik kan hem niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 14:27

migros

Nooit meer een Samsung

EEE-lover schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 17:34:
[...]

Heb je een link? Ik kan hem niet vinden.
https://www.gsmweb.nl/odi...g-256gb/57081326?cat=9.00

9 euro per maand en 17,50 per maand+636 bijbetalen. Odido. Gewoon een beetje mixen en matchen!!

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19:47
Deze vraag heb je ook al in het Ervaringen topic gesteld en daar staat hij prima op zijn plek. Om hem dan ook nog hier te stellen is niet nodig

[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 20-06-2024 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-04 14:53
GustavSan schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 10:25:
[...]

Maargoed. Uiteindelijk bleek Azerty de enige in de pricewatch die wel een BENELUX versie verkoopt (los van anderen die wel heel duur zijn) en heb ik de s24 ultra 512gb daar besteld, de aanvraag voor de tablet gedaan en voor zover ik las is dit allemaal goedgekeurd.
Dank voor de informatie. Ik heb een drietal vragen.

Staat het imei nummer van het toestel op de factuur van Azerty?

Hoe lang is de levertijd van de Galaxy tab A9+ via Samsung.com?

Weet je of Coolblue wel Benelux toestellen levert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GustavSan
Chris499 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:05:
[...]

Dank voor de informatie. Ik heb een drietal vragen.

Staat het imei nummer van het toestel op de factuur van Azerty?

Hoe lang is de levertijd van de Galaxy tab A9+ via Samsung.com?

Weet je of Coolblue wel Benelux toestellen levert?
IMEI 1 staat idd op de factuur.

De levertijd is mij onbekend. Heb alleen een bevestiging van mijn 'deelname aan de actie' ontvangen. Geen verdere details behalve een mededeling dat ze de data gaan controleren en dat ik de tablet binnen 7 weken in huis zou moeten hebben.

Ik heb niet contact opgenomen met Coolblue omdat ze op dat moment aanzienlijk duurder waren dan Azerty en ik in hun geval net zo goed zelf de tablet kon kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans446
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-05 10:35
Foutje...

[ Voor 100% gewijzigd door Hans446 op 20-06-2024 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psvrandy
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-05 22:45
Odido heeft nu ook kortingen op de S24 collectie, volgensmij wel redelijke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reistier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:25
Je kan nu een S24 Ultra 512gb bij de MediaMarkt kopen i.c.m. een 2jarig Odido abbonement voor 840 eu.
Link
En dan krijg je er ook nog een gratis Samsung A9+ tablet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psvrandy
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-05 22:45
reistier schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 16:11:
Je kan nu een S24 Ultra 512gb bij de MediaMarkt kopen i.c.m. een 2jarig Odido abbonement voor 840 eu.
Link
En dan krijg je er ook nog een gratis Samsung A9+ tablet bij.
Helaas bij verlengen 912 euro, van de tablet kan ik niet terugvinden?

[ Voor 4% gewijzigd door Psvrandy op 29-06-2024 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reistier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:25
Psvrandy schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:57:
[...]

Helaas bij verlengen 912 euro, van de tablet kan ik niet terugvinden?
Dat van de tablet wordt op de een of andere manier alleen genoemd bij de 256gb zwarte versie. Maar als je goed de voorwaarden doorleest dan krijg je bij deze versie ook de gratis tablet.
Dit heb ik trouwens nagevraagd in de winkel en zowel de mensen van MediaMarkt als Samsung bevestigde dit. Ondertussen heb ik de promotie online ook al ingevuld, maar het duurt nog een tijdje voordat je definitief een bevestiging krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:05
Levert belsimpel of mobiel.nl gewoon Benelux modellen van de s24 serie? Weet iemand dit?

En weet iemand of er toevallig binnenkort weer een cashback/actie komt voor de s24 serie?

[ Voor 34% gewijzigd door Aggressor op 13-07-2024 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikkeltje1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-05 10:43
Aggressor schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 13:39:
Levert belsimpel of mobiel.nl [...]

En weet iemand of er toevallig binnenkort weer een cashback/actie komt voor de s24 serie?
Samsung zelf geeft momenteel 200euro extra inruil op je oude toestel als je een S24U via hun store koopt. De S24+ en S24 moeten het doen met iets minder korting. Dit werkt natuurlijk niet als je via belsimpel of mobiel.nl je telefoon zou willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:05
bikkeltje1 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:54:
[...]

Samsung zelf geeft momenteel 200euro extra inruil op je oude toestel als je een S24U via hun store koopt. De S24+ en S24 moeten het doen met iets minder korting. Dit werkt natuurlijk niet als je via belsimpel of mobiel.nl je telefoon zou willen kopen.
Even kijken.

Dan is het nog duur

Voorbeeld:

s24 plus 512gb 1169 inc gratis tablet
Ruil je een kapotte j2 in, kom je uit op 1017

Tablet kun je verkopen voor 100 euro?
Zit je op 917 euro ....

Bij belsimpel, mobiel enz kost deze telefoon 899

-edit-

Ruil je wat in, dan gaat de tablet ook uit je winkelmand

@bikkeltje1 .. is helaas niet voordeliger

[ Voor 45% gewijzigd door Aggressor op 16-07-2024 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-05 18:55

vpm

Think, tinker, tank

Ik kijk al een tijdje naar de S24U. Het valt me op dat de prijzen al een tijdje flatlinen, van alle modellen. Komt er iets aan of is de rek er gewoon uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vpm schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 14:57:
Ik kijk al een tijdje naar de S24U. Het valt me op dat de prijzen al een tijdje flatlinen, van alle modellen. Komt er iets aan of is de rek er gewoon uit?
Pas in januari 2025 de Galaxy S25 generatie. Prijzen schommelen omhoog, omlaag

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:21
Ik neem voor het eerst geen andere camera mee op mn vakantie, alleen mn S24 Ultra. Kijken hoe dat bevalt.

Ik zal hem dus veel gaan gebruiken om foto,s te maken maar ik zoek daar een hoes bij die daar goed geschikt voor is, hij moet dus prettiger of handiger in gebruik (vooral niet laten vallen)zijn dan de doorsnee hoes, bestaat zo iets of komt het allemaal op het zelfde neer?

[ Voor 3% gewijzigd door ramrodwillem op 24-07-2024 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramrodwillem schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:42:
Ik neem voor het eerst geen andere camera mee op mn vakantie, alleen mn S24 Ultra. Kijken hoe dat bevalt.

Ik zal hem dus veel gaan gebruiken om foto,s te maken maar ik zoek daar een hoes bij die daar goed geschikt voor is, hij moet dus prettiger of handiger in gebruik (vooral niet laten vallen)zijn dan de doorsnee hoes, bestaat zo iets of komt het allemaal op het zelfde neer?
Ik gebruik mijn Galaxy S24 Ultra standaard op vakantie als camera en maakt fraaie foto's en video's. Wel moet je instellen meer licht of minder. De S24 Ultra maakt prachtige foto's uit ervaring. Het heeft volgens bijna alle reviews de beste camera's.

Ik gebruik al jaren een hoesje van Otterbox Symmetry bij mijn smartphone sinds de Galaxy S6 Edge Plus. Dit hoesje vind ik zelf erg prettig in de hand en de grip is veel beter. Ik gebruik bij mijn S24 Ultra OtterBox Symmetry hoesje transparant doorzichtig en deze is gecertificeerd tegen vallen en biedt bescherming aan de voorkant voor het scherm. Op het scherm van de S24 Ultra gebruik ik een screenprotector van PanzerGlass van gehard glas als extra bescherming tegen krassen en vallen.

Transparante hoesje je ziet de kleur van je smartphone. Het hoesje dat ik gebruik maakt hem niet veel dikker op en de randen zijn heel dun.

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat ik in het verleden weleens mijn smartphone heb laten vallen met een OtterBox hoesje en niks aan de hand met mijn smartphone

[ Voor 11% gewijzigd door Van der Berg op 24-07-2024 14:38 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
ramrodwillem schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:42:

De Spigen Optik Armor heeft een mooie grip aan de zijkanten, goede valbescherming en fysieke bescherming van de camera's. Fotos nemen gaat snel, dubbelklikken op de powerknop en gelijktijdig schuifje opendoen. Voor je het weet is het tweede natuur bij het maken van een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ok dank zal er eens naar kijken,mij lijkt zelf een hoes met een koord of zo ook wel handig zeker qua bescherming tegen het laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
ramrodwillem schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:22:
Ok dank zal er eens naar kijken,mij lijkt zelf een hoes met een koord of zo ook wel handig zeker qua bescherming tegen het laten vallen.
Met dit kan je elke case van een koord voorzien. YouTube: How to add a strap to ANY phone case!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Thx , slimme oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:15
Mensen nog bekend met leuke promoties? Ben dringend toe aan een nieuw toestel en mijn oog was gevallen op de S24U.... Enkele weken geleden zag ik nog leuke promoties met een gratis smartwatch via Samsung of via Mediamarkt een tablet.....
Nu niks meer..... Of mis ik ergens een leuke aanbieding?

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Frez schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:08:
Mensen nog bekend met leuke promoties? Ben dringend toe aan een nieuw toestel en mijn oog was gevallen op de S24U.... Enkele weken geleden zag ik nog leuke promoties met een gratis smartwatch via Samsung of via Mediamarkt een tablet.....
De zomeracties zijn al geweest. Als je echt dringend verlegen zit om een s24 ultra. Dan zou ik die gewoon kopen bij het afsluiten van een abonnement. Krijg je nog wat korting op de aanschaf bij direct geheel afbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Frez schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:08:
Hier staan alle acties. Helaas op dit moment geen acties met de S24 Ultra.
https://www.samsung.com/nl/promo/

Wordt ook lid van Samsung Members, daar krijg je soms leuke kortingen/aanbiedingen.
Zo heb ik bij de release mijn S24 Ultra 1TB voor een leuke prijs kunnen kopen waar de huidige aanbiedingen niet aan kunnen tippen.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 26-07-2024 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
sjaool schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 17:03:
[...]

Hier staan alle acties. Helaas op dit moment geen acties met de S24 Ultra.
https://www.samsung.com/nl/promo/

Wordt ook lid van Samsung Members, daar krijg je soms leuke kortingen/aanbiedingen.
Zo heb ik bij de release mijn S24 Ultra 1TB voor een leuke prijs kunnen kopen waar de huidige aanbiedingen niet aan kunnen tippen.
Daarom moet je altijd bij release kopen. De aanbiedingen zijn knettergek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:06

MazeWing

The plot thickens...

SamSid schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 17:21:
[...]

Daarom moet je altijd bij release kopen. De aanbiedingen zijn knettergek.
Ik zit voor mijn vrouw al weken te kijken voor een S24 ultra met een goede promotie vanuit Samsung. Normaal gesproken zijn er altijd wel promoties maar afgelopen week helemaal niets. Kijk ik vandaag weer (want nieuwe week, dus nieuwe kansen) is de S23 in de promotie..... -O-

Het contrast tussen de promoties in het begin en maanden later is echt enorm. Je zou verwachten dat ze juist als een product halverwege de release van de opvolger zit met goede aanbiedingen zouden komen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-05 22:34
Nog aanbiedingen? Kom niet goedkoper dan 1050 voor een Ultra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ik ga zo voor een maand oude S24 Ultra kijken, las net dat er ook aardig wat neppers in omloop zijn, hoe herken ik een echte/nepper, wat te controleren?

Als hij echt is, wat/hoe dan te controleren tav batterij en camera ,nog eventueel andere zaken even controleren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ramrodwillem schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 10:17:
Ik ga zo voor een maand oude S24 Ultra kijken, las net dat er ook aardig wat neppers in omloop zijn, hoe herken ik een echte/nepper, wat te controleren?

Als hij echt is, wat/hoe dan te controleren tav batterij en camera ,nog eventueel andere zaken even controleren?
Door de IMEI te controleren op de S24 Ultra die je gaat kopen.

Als het om een echte S24 Ultra gaat, zal de accu zeer waarschijnlijk nog goed zijn (niet 100% gegarandeerd) en je zou in de instellingen kunnen kijken om welke accucapaciteit het gaat, dit moet een 5000mAh zijn. De camera kan je testen door een paar test foto's/video's te maken. Ik zou ook de lenzen nakijken.

Je kan nog eventueel een software installeren zoals CPU-Z. Je kan kijken welke processor erin zit, dit moet een Snapdragon 8 Gen 3 zijn en dan weet je dat je een echte S24 Ultra in handen heb. S24 en S24+ hebben een Exynos 2400 chip.

Succes

[ Voor 41% gewijzigd door Van der Berg op 07-08-2024 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-05 10:48
Goedkope "neppers" hebben ook bredere schermranden, en niet alle camera's zitten er echt in.
Ik zou ook de pen controleren.
En als soort hordes voorbij bent de post hierboven. Fake telefoons weten wel eens de specificaties (RAM etc) te faken voor sommige tools namelijk. Maar die pak je met de schermranden, camera's en niet-echte S-Pen wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ramrodwillem
Thx beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

psvunited schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 21:26:
Nog aanbiedingen? Kom niet goedkoper dan 1050 voor een Ultra..
Dat is ongeveer wat ik bij de introductie betaalt heb voor mijn S24 Ultra met 1TB opslaggeheugen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:55:
[...]
Dat is ongeveer wat ik bij de introductie betaalt heb voor mijn S24 Ultra met 1TB opslaggeheugen. :)
Als ik in de pricewatch kijk dan was die uitvoering (in het zwart) tussen de 1569 en 1790 euro. Waren er echt zulke introductie deals dat je 500 tot 750 euro korting kreeg? Dan zou het de moeite waard zijn om te wachten op de introductie van de S25 wellicht, ik zit in hetzelfde schuitje momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:34
Ja de introductie aanbiedingen vind ik nogal extreem hoog. Bijvoorbeeld: Heb laatst bij de introductie een Galaxy Watch Ultra gekocht met 45% korting en daarbovenop nog een gratis extra watchband.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Laatst online: 00:27
masaman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:06:
[...]

Als ik in de pricewatch kijk dan was die uitvoering (in het zwart) tussen de 1569 en 1790 euro. Waren er echt zulke introductie deals dat je 500 tot 750 euro korting kreeg? Dan zou het de moeite waard zijn om te wachten op de introductie van de S25 wellicht, ik zit in hetzelfde schuitje momenteel.
Kan wel goed kloppen. Bij de S24 kon je een early bird code krijgen voor extra korting, extra inruil waarde, gratis upgrade naar de volgende opslag tier bv 256GB naar 512GB of 512GB naar 1TB en nog een 10% korting als je via de app had besteld.

Die kortingen zie je niet terug in de Pricewatch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SamSid
kyunikeon schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:15:
[...]
Kan wel goed kloppen. Bij de S24 kon je een early bird code krijgen voor extra korting, extra inruil waarde, gratis upgrade naar de volgende opslag tier bv 256GB naar 512GB of 512GB naar 1TB en nog een 10% korting als je via de app had besteld.

Die kortingen zie je niet terug in de Pricewatch
Er was ook een introductieaanbieding van Vodafone die knettergek was. Na ontvangst cashback en exclusief abonnement kostte een s24 Ultra 1tb ongeveer 528 eur. 8)7 8)7

Was deze aanbieding.

[ Voor 11% gewijzigd door SamSid op 08-08-2024 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

masaman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:06:
[...]

Yep, die introductieaanbiedingen zijn echt idioot. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
  • Laatst online: 10-05 09:39
Hoe kun je je inschrijven voor deze introductie kortingen of pre-orders bij Samsung? Ik heb wel interesse om bijvoorbeeld een S25 ultra te kopen, zeker als deze een hele interessante prijs heeft bij of voor introductie. Hetzelfde geldt voor de watch ultra.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sportsshooter schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:49:
Hoe kun je je inschrijven voor deze introductie kortingen of pre-orders bij Samsung? Ik heb wel interesse om bijvoorbeeld een S25 ultra te kopen, zeker als deze een hele interessante prijs heeft bij of voor introductie. Hetzelfde geldt voor de watch ultra.
Je hoeft je niet in te schrijven maar is handig om bij Samsung een account te hebben en maakt deze mocht je dat willen en nog geen account heb. Bij ons was de korting dit jaar bij het overstappen naar ons S24 Ultra geweldig met de pre-order en Samsung pakte groot uit.

Wij hebben direct via Samsung besteld met pre-order

Als Samsung in Pre-order periode beschikbaar komen gewoon kopen. Zo heb ik samen met mijn vrouw ieder de Galaxy S24 Ultra 1TB genomen ik in Titanium Orange en mijn vrouw in Titanium Yellow met wat flinke kortingen!

1TB voor de adviesprijs van een 512GB model gratis grotere opslag t.w.v €240 voordeel
Wij kregen nog eens €100 extra op inruil van ons oude Galaxy
Op mijn S22 Ultra 512GB kreeg ik €401 + €100 = €501 totaal terug
Toestel S24 Ultra los 1TB €1.809 - €741 = totaal €1.068 uiteindelijk wat ik voor heb betaald

Bij mijn vrouw:
1TB voor de adviesprijs van een 512GB model gratis grotere opslag t.w.v €240 voordeel
Wij kregen nog eens €100 extra op inruil van ons oude Galaxy
Op haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB kreeg ze €270 + €100 = €370 totaal terug
Toestel S24 Ultra los 1TB €1.809 - €610 = totaal €1.199 uiteindelijk voor wat ze heeft betaald

Ik zou als ik jou was in januari 2025 de website van Samsung goed in de gaten houden. Mocht jij de S25 Ultra willen dan verschijnt dat op de site van Samsung voor pre-order. Dan zouden ze weer flink kunnen uitpakken maar dan met de S25(Ultra) generatie. Het is geen garantie, maar het kan.

Wij zullen de Galaxy S25 Ultra generatie volgend jaar overslaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 19-08-2024 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:39
Van der Berg schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 00:48:
[...]

Toestel S24 Ultra los 1TB €1.809 - €741 = totaal €1.068 uiteindelijk wat ik voor heb betaald
Niet om vervelend te doen, maar ik heb voor mijn S24 Ultra 1 TB 1037,= betaald.
Zonder inruil.
Dit door alle beschikbare kortingen te stapelen. En dat heb ik echt op de laatste dag dat het nog kon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:47
En ik heb € 981,33 betaald voor s24 ultra zonder inruil. Min nog € 16,51 via Cashbackxl.

€40 ePromoter voordeel verrekend

12% Galaxy S24 Ultra pre-registratievoordeel verrekend

€150 Galaxy S24 Ultra earlybird voordeel verrekend

€50 Galaxy S24 Ultra pre-registratievoordeel verrekend

Je 5% welkomstkorting is verrekend

€90 voordeel toegepast op de Galaxy S24 Ultra

40% voordeel op accessoires is verrekend

10% voordeel op de Accessoires is verrekend

[ Voor 80% gewijzigd door Trisjin op 19-08-2024 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:47
Sportsshooter schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:49:
Je moet een samsung member account hebben met de optie promoties ontvangen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dontknow_id
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-12-2024
Daar juist ook de overstap gemaakt naar de samsung s24 ultra geel.

Bij proximus abonnement via mediamarkt.
Hopelijk mag ik er morgen achter gaan dan.

Ben eens benieuwd naar het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 10:42
15-08-2024 had ik een Samsung Galaxy S24 Ultra gekocht bij Ritel Middelburg. Het instellen was best veel werk. Telefoon voelde snel aan in vergelijking met 6 jaar oude Note9 en bellen klonk zoveel helderder. Maar toch heb ik de telefoon na 1 week naar Ritel Middelburg geretourneerd omdat achteraf gezien Ritel geen Benelux modellen verkopen waardoor ik geen aanspraak kon maken op de "gratis" Watch7 promotie t.w.v. €300. Voor de duidelijkheid ik wist dit ook niet.
Tijdens het registratie proces voor de Watch7 werd namelijk de EAN code foutief bevonden.
Na verhaal bij Samsung Nederland halen kreeg ik 2 30% Loyaliteits kortingscodes toegestuurd waardoor je in de Samsung Shop nagenoeg competief was met Tweakers Pricewatch. Soms was Tweakers met de goedkoopste aanbieder beter af. Maar dan kreeg je weer geen "gratis" horloge erbij. Voor de bij Samsung Shop aangekochte S24 Ultra 256GB heb ik €1009 betaald en voor de S24+ 256GB Geel (goedkoopste kleur qua prijs) uiteindelijk €832,15, welke voor een vriend is. Er is geen oude telefoon op ingeruild.

Nadeel is wel dat de levertijden van de Watch7 3 a 4 weken zijn en mogelijk ook de telefoon.

Mochten de 2 Watch7 binnenkomen dan verkoop ik deze voor €200 per stuk aan bekenden. Dan worden de S24 Ultra en de S24+ ineens vriendelijker geprijst.

Voor de lezers hier, klagen kan helpen zoals je ziet. Laat je niet benadelen door een winkel of Samsung.

[ Voor 10% gewijzigd door aliberto op 25-08-2024 10:07 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Laatst online: 21-05 10:48
Ik had de actie met de tab A9+. Ook daat werd een lange levertijd genoemd (binnen 7 weken geloof ik) maar hij werd na een paar dagen al bezorgd.
Wel opgelet op de EAN van de actie overigens. Ik kwam bij Azerty uit op basis van een tip hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_01
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03 19:39
sympa schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 11:51:
Ik had de actie met de tab A9+. Ook daat werd een lange levertijd genoemd (binnen 7 weken geloof ik) maar hij werd na een paar dagen al bezorgd.
Wel opgelet op de EAN van de actie overigens. Ik kwam bij Azerty uit op basis van een tip hier.
Iemand enig idee of er in september terug zo'n actie komt van Samsung voor de standaard S24?
In juli was die met alle kortingen dacht ik maar zo'n €500 met gratis tab A9+.
Goedkoopste wat ik nu vind in de vergelijk is €624 wat boven mijn budget zit.
Andere kortingscodes vind ik niet direct.

Ook.. weet iemand soms het email adres waarmee je Samsung Belgie kan bereiken? Op hun site vind ik alleen een telnr en whatsapp wat ik niet gebruik. Zit nog met een oude smartphone. Mss als iemand ooit contact had met hun customer service en een reply kreeg dat je zo hun email hebt?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-05 10:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KtTtBM5YUl8CXuByrwXw5nIDeX8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rmqS56ETjCIliFtkVQNwoe4V.png?f=fotoalbum_large

Kan het nog voordeliger? 8)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kyunikeon
Je kan via ReBuy meer terug krijgen voor de S22 ipv Samsung ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-05 10:21
kyunikeon schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:22:
[...]
Je kan via ReBuy meer terug krijgen voor de S22 ipv Samsung ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MnPH63tBsF0U5fMFMJiypasr-hY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LFNqi729Fo4wHSYLxRtkIhaq.png?f=fotoalbum_large

Toch dan ING in t voordeel.

Edit: sorry ik zie t verkeerd. Te betalen is dan 296,76. :+
MAAR dan krijg je geen NIEUWE S24, en je krijgt geen Watch7 (voor wat t waard is he)

[ Voor 11% gewijzigd door PCJR op 03-09-2024 15:29 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_01
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03 19:39
Van welke website is die screenshot? Is dat mss Samsung Nederland want zie dat niet op hun Belgische site. Lijk idd zeer voordelig vooral als 256GB versie is. Zocht eigenlijk 128GB versie maar denk niet dat die nog ergens goedkoper is.

[ Voor 6% gewijzigd door mark_01 op 03-09-2024 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kyunikeon
PCJR schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:25:
[...]

[Afbeelding]

Toch dan ING in t voordeel.

Edit: sorry ik zie t verkeerd. Te betalen is dan 296,76. :+
MAAR dan krijg je geen NIEUWE S24, en je krijgt geen Watch7 (voor wat t waard is he)
Ik bedoelde eigenlijk om je S22 via Rebuy te verkopen en via Samsung (of ING/ICS etc) de telefoon te bestellen. Zo krijg je idd ook de Watch 7.

Voor de inruilwaarde actie kan je via Marktplaats een cheapo phone (of iets anders wat op de lijst staat) kopen en dat dan weer in te sturen voor de 100 euro extra inruil

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aliberto
Voor de geïnteresseerden ik heb op 6 september een 30% Loyaliteits korting van Samsung Benelux gekregen voor de Samsung shop en geactiveerd die 7 dagen geldig is. Ik weet niet of deze code gekoppeld is aan mijn emailaccount.

Bij interesse neem even contact op met mij.

Op 6-8-2024 betaalde ik bij Samsung Shop online voor een S24+ €829 (Exclusive Edition) inclusief "gratis Watch7 ". Wanneer je jouw oude toestel inruilt wordt het nog goedkoper en de Watch7 weet te verkopen voor €200 dan ben je nog goedkoper uit.

Je kan uiteraard ook naar Samsung Benelux zelf bellen op +31881416100 en hopen dat je de juiste medewerker te spreken krijgt die jou de 30% Loyaliteits korting wil verstrekken. Ik moest gisteren 2x bellen voordat er een kortingscode kreeg toegestuurd. Een mannelijke medewerker was zeer behulpzaam.

[ Voor 28% gewijzigd door aliberto op 07-09-2024 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Mijn status van de promotie aanvraag is donderdag verzonden.. nu geeft DHL op de website van tracken aan, dat de verzending nog niet is ontvangen of verwerkt.
Is dit een bekend iets als je iets toegestuurd van Samsung krijgt?

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 16:37
aliberto schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 08:28:
Voor de geïnteresseerden ik heb op 6 september een 30% Loyaliteits korting van Samsung Benelux gekregen voor de Samsung shop en geactiveerd die 7 dagen geldig is. Ik weet niet of deze code gekoppeld is aan mijn emailaccount.

Bij interesse neem even contact op met mij.

Op 6-8-2024 betaalde ik bij Samsung Shop online voor een S24+ €829 (Exclusive Edition) inclusief "gratis Watch7 ". Wanneer je jouw oude toestel inruilt wordt het nog goedkoper en de Watch7 weet te verkopen voor €200 dan ben je nog goedkoper uit.

Je kan uiteraard ook naar Samsung Benelux zelf bellen op +31881416100 en hopen dat je de juiste medewerker te spreken krijgt die jou de 30% Loyaliteits korting wil verstrekken. Ik moest gisteren 2x bellen voordat er een kortingscode kreeg toegestuurd. Een mannelijke medewerker was zeer behulpzaam.
Dit is echt een gamechanger... geen idee hoe snel je zo'n loyalty code kan krijgen, ik heb al een Samsung account en telefoon sinds de S5 geloof ik en een nieuwe iedere 2 edities in het begin... nu nog een S21+, dus hoog tijd voor een nieuwe en oog op de S24 Ultra. Had in verband met de Galaxy Watch 7 promo toch de knoop doorgehakt en online besteld, daarna alles ingevuld, krijg ik de melding dat de webshop waar ik kocht grijze import leverde en ik dus uitgesloten werd... ik balen, dus contact met Samsung helpdesk, kreeg ik uiteindelijk een loyalty code... kon dezelfde S24 Ultra nu op hun website, goedkoper dan de webshop met Galaxy Watch 7 bestellen.... pfft....

• aliberto
Morion schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:56:
[...]

Dit is echt een gamechanger... geen idee hoe snel je zo'n loyalty code kan krijgen, ik heb al een Samsung account en telefoon sinds de S5 geloof ik en een nieuwe iedere 2 edities in het begin... nu nog een S21+, dus hoog tijd voor een nieuwe en oog op de S24 Ultra. Had in verband met de Galaxy Watch 7 promo toch de knoop doorgehakt en online besteld, daarna alles ingevuld, krijg ik de melding dat de webshop waar ik kocht grijze import leverde en ik dus uitgesloten werd... ik balen, dus contact met Samsung helpdesk, kreeg ik uiteindelijk een loyalty code... kon dezelfde S24 Ultra nu op hun website, goedkoper dan de webshop met Galaxy Watch 7 bestellen.... pfft....
Heb je de import versie teruggebracht naar de winkel?

Ik had hetzelfde euvel en had de telefoon gereset en binnen 1 week geretourneerd bij Ritel. Daarna de S24 Ultra bij Samsung gekocht met 30% Loyaliteits korting.
Door de import kreeg ik van Samsung de kortingscode. Maar daarna belde ik dat ik nog een telefoon wilde bestellen en kreeg nog 1 code. Het ligt er ook aan wie je aan de telefoon krijgt bij Samsung. De 1 is erg coulant en de ander niet. Dan vaak is het kwestie van telefoon ophangen en weer opnieuw bellen en hopen dat je nu wel de juiste (mannelijke) Samsung medewerker aan de lijn krijgt.

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 16:37
aliberto schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:21:
[...]

Heb je de import versie teruggebracht naar de winkel?

Ik had hetzelfde euvel en had de telefoon gereset en binnen 1 week geretourneerd bij Ritel. Daarna de S24 Ultra bij Samsung gekocht met 30% Loyaliteits korting.
Door de import kreeg ik van Samsung de kortingscode. Maar daarna belde ik dat ik nog een telefoon wilde bestellen en kreeg nog 1 code. Het ligt er ook aan wie je aan de telefoon krijgt bij Samsung. De 1 is erg coulant en de ander niet. Dan vaak is het kwestie van telefoon ophangen en weer opnieuw bellen en hopen dat je nu wel de juiste (mannelijke) Samsung medewerker aan de lijn krijgt.
Heb de webshop van de import bekeken op voorwaarde en lijkt er op dat ik nog terug kan sturen... moet wel zelf even voorschieten, want de Galaxy Watch 7 actie is nog 4 dagen en de loyalty code maar 7 dagen... geen idee wanneer ik de refund voor de retour krijg...
(was eerst van plan niet zoveel moeite er in te steken, maar lagere aanschaf prijs EN een watch cadeau tov de huidige is toch echt wel de moeite waard)
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.