Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 18-06 16:32
elaho schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:14:
Zojuist terugbetaling ontvangen van de geretourneerde S24 ultra. Pakket hadden ze ontvangen verleden week maandag 5 februari. Heeft dus 1 week geduurd om het te verwerken. Ook Samsung Care hebben ze keurig stop gezet.
Ik zou ook willen retourneren, maar dan verlies ik mijn 440 euro trade-in. Sjah.
Dus ik zal hem maar houden, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-06 23:16
g86 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:44:
[...]

Ik zou ook willen retourneren, maar dan verlies ik mijn 440 euro trade-in. Sjah.
Dus ik zal hem maar houden, denk ik.
Ben je niet tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:12
Heeft iemand van jullie wel eens een omruiling gedaan?
Ik had namelijk een nieuwe medewerker aan de telefoon…

Ik zie nu pas in de mail met retourlabel., dat het ordernummer niet overeenkomt met mijn bestelling.
Volgens mij heeft de medewerker de nieuwe telefoon/de omruiling aangemeld als retour….

Of klopt het ordernummer bij jullie ook niet?
Kan iemand dit nachecken?

-Edit-

Als ik inlog op mijn Samsung en vervolgens naar mijn orders ga. Dan staat het wel goed.

Bij de juiste order staat "Retourzending gestart"
En bij de nieuwe bestelling(vervanging) staat verzending aangevraagd. > (Dit bestelnummer staat dus in het retourlabel ... zal wel kloppen dan) ?

@g86 Misschien dat jij kan nazien?

[ Voor 30% gewijzigd door Aggressor op 12-02-2024 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
Ik kan de OnePlus 12 met 16/512gb kopen voor 899 euro incl. OnePlus Buds Pro 2.
Dat is een betere deal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
g86 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:30:
[...]

Ik kan de OnePlus 12 met 16/512gb kopen voor 899 euro incl. OnePlus Buds Pro 2.
Dat is een betere deal ...
Waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:20
Ik zit met wat onduidelijkheid t.a.v. mijn inruil. Ik heb mijn s24U twee weken terug ontvangen, en 1 of 2 dagen daarna ook mijn oude toestel naar L8P gestuurd conform de voorwaarden.

Heb twee dagen later ook bericht gehad dat ze mijn (werkende, onbeschadigde, factory-resetted toestel) hebben ontvangen;
--------------
Beste Tim ,
Graag bevestigen wij dat we uw pakketje met uw Inruiltoestel hebben ontvangen. Wij gaan uw Inruiltoestel nu controleren en informeren we u of deze voldoet aan voorwaarden voor Inruil.
Hierbij kan je een overzicht van jouw inruil terugvinden:
OrderId Merk Model Inruilwaarde Extra inruilwaarde Totale inruilwaarde
obfuscatedSamsung GALAXY S22 128GB € 236.00 € € 236
• Is je product in werkende staat? Nee
• Is het scherm werkend en onbeschadigd? Nee
• Zijn alle wachtwoorden en gebruikersaccounts uitgeschakeld ? Heb je alle gegevens gewist? Nee
• Bevestigingsmail registratie goedgekeurd? Ja
• Toestel ontvangen? Ja

------------

Vervolgens heb ik niets meer gehoord. In de voorwaarden van L8P noemen ze het volgende:

6. Wacht op de bevestiging: Wij brengen je op de hoogte zodra wij het inruiltoestel ontvangen hebben. Hierna gaan wij het toestel controleren en zullen de inruilwaarde binnen 48 uur bevestigen (zie hieronder ‘Vaststellen inruilwaarde’).

Dus, L8P heeft mijn toestel ontvangen en stelt voorafgaande aan controle dat het product niet werkt etc. (dit zal na controle vast allemaal op "Ja" gezet worden). Vervolgens hebben zij mij geen bericht meer gestuurd met acceptatie of afwijzing van de inruilorder. Ik heb niet direct zin om navraag bij L8P te doen, maar vraag me wel af; hebben meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:57
BigTasty schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:20:
Ik zit met wat onduidelijkheid t.a.v. mijn inruil. Ik heb mijn s24U twee weken terug ontvangen, en 1 of 2 dagen daarna ook mijn oude toestel naar L8P gestuurd conform de voorwaarden.

Heb twee dagen later ook bericht gehad dat ze mijn (werkende, onbeschadigde, factory-resetted toestel) hebben ontvangen;
--------------
Beste Tim ,
Graag bevestigen wij dat we uw pakketje met uw Inruiltoestel hebben ontvangen. Wij gaan uw Inruiltoestel nu controleren en informeren we u of deze voldoet aan voorwaarden voor Inruil.
• Zijn alle wachtwoorden en gebruikersaccounts uitgeschakeld ? Heb je alle gegevens gewist? Nee
• Toestel ontvangen? Ja

------------

Vervolgens heb ik niets meer gehoord. In de voorwaarden van L8P noemen ze het volgende:

6. Wacht op de bevestiging: Wij brengen je op de hoogte zodra wij het inruiltoestel ontvangen hebben. Hierna gaan wij het toestel controleren en zullen de inruilwaarde binnen 48 uur bevestigen (zie hieronder ‘Vaststellen inruilwaarde’).

Dus, L8P heeft mijn toestel ontvangen en stelt voorafgaande aan controle dat het product niet werkt etc. (dit zal na controle vast allemaal op "Ja" gezet worden). Vervolgens hebben zij mij geen bericht meer gestuurd met acceptatie of afwijzing van de inruilorder. Ik heb niet direct zin om navraag bij L8P te doen, maar vraag me wel af; hebben meer mensen deze ervaring?
Ik heb op 29 januari mijn oude Asus smartwatch opgestuurd, en op 2 februari dezelfde mail als jij gekregen, Daarna ook stilte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g86

--------------
Beste Tim ,
• Toestel ontvangen? Ja

------------

Ik heb exact hetzelfde voor met L8P.

Aan Samsung heb ik via Messenger laten weten dat bijgevolg mijn trade-in als afgehandeld beschouwd is door mij en de trade-in waarde van 440 euro dus bevestigd is. Indien ze nadien alsnog niet akkoord gaan, dan gaan ze maar naar de rechtbank. Als ze zoveel tijd nemen voor een trade-in en nadien schade gaan claimen om het trade-in bedrag te laten zakken, dan is dat voor een rechtbank zeer bedenkelijk aangezien ze zelf garanderen binnen de 48 uren na ontvangst de waarde te bevestigen of te bespreken.
Reactie Samsung: wij gaan een onderzoek starten waarom L8P nog niets liet weten.
Sjah, ondertussen een weekje later ... nog altijd geen nieuws van L8P en geen terugkoppeling van Samsung.
NOOIT MEER!

Update: net een reminder gestuurd naar Samsung.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:42

--------------
Beste Tim ,
• Toestel ontvangen? Ja

------------

Heb deze mail ook ontvangen vorige week voor twee producten. Gezien de belabberde manier van communiceren beschouw ik deze mail als definitief afgehandeld. Heb na deze mail niks meer van ze ver nomen dus is het klaar voor mij. Rare communicatie I know maar schijnbaar je inruil nu klaar en definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:44
sk0o schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:48:
[...]

Heb deze mail ook ontvangen vorige week voor twee producten. Gezien de belabberde manier van communiceren beschouw ik deze mail als definitief afgehandeld. Heb na deze mail niks meer van ze ver nomen dus is het klaar voor mij. Rare communicatie I know maar schijnbaar je inruil nu klaar en definitief.
Zojuist deze mail ontvangen:

Beste Lennert,

Hierbij kan je een overzicht van jouw inruil voor controle terugvinden:

xxxx Samsung GALAXY S22+ 256GB € 313.00 € € 313

Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond.

Veel plezier met je nieuwe toestel!

31 Januari heb ik zo'n zelfde mail trade-in mail ontvangen als hier eerder vemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
lennertvdkort schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:10:
[...]

Zojuist deze mail ontvangen:

Beste Lennert,

Hierbij kan je een overzicht van jouw inruil voor controle terugvinden:

xxxx Samsung GALAXY S22+ 256GB € 313.00 € € 313

Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond.

Veel plezier met je nieuwe toestel!

31 Januari heb ik zo'n zelfde mail trade-in mail ontvangen als hier eerder vemeld.
Bij mij dateert de bevestigingsmail van ontvangst van het trade-in toestel van 1 februari om 10u07.
Die van jou van 31 januari en vandaag bevestiging van de waarde. Mijn mail is van 1 dag later, dus ik zou dan verwachten dat ik eerstdaags ook een bevestiging ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-06 21:41
Komen klanten die via de ICS hebben besteld ook in aanmerking voor de cashback van €240 bij aankoop van de 1TB versie tijdens de preorder, zo ja heeft u het al op de rekening gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47
danda schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:51:
Komen klanten die via de ICS hebben besteld ook in aanmerking voor de cashback van €240 bij aankoop van de 1TB versie tijdens de preorder, zo ja heeft u het al op de rekening gekregen?
nee die korting heb je gelijk al gekregen in je winkelmandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HRLMBOY
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-02-2024
Zijn er mensen die ook nog zitten te wachten op early bird bestelling. Ik heb op 20 januari besteld.groene 512 ultra. Leverdatum stond eerst op 7 feb en werd op die dag een week doorgeschoven. Ik heb nu nog niks gehoord status is onveranderd
Hoe lang vooraf kregen jullie melding van levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert1970
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-04 21:10
Ja, ik ook de 20-ste besteld.
De blauwe ultra 512.
En ik zie dat mijn status met is veranderd van verzending aangevraagd naar voorbereiden verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:28
Mijn vrouw haar telefoon staat sinds gisteren op voorbereiden van verzenden.
Ze heeft een exclusieve kleur online gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Aggressor schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:18:
Heeft iemand van jullie wel eens een omruiling gedaan?
Ik had namelijk een nieuwe medewerker aan de telefoon…

Ik zie nu pas in de mail met retourlabel., dat het ordernummer niet overeenkomt met mijn bestelling.
Volgens mij heeft de medewerker de nieuwe telefoon/de omruiling aangemeld als retour….

Of klopt het ordernummer bij jullie ook niet?
Kan iemand dit nachecken?

-Edit-

Als ik inlog op mijn Samsung en vervolgens naar mijn orders ga. Dan staat het wel goed.

Bij de juiste order staat "Retourzending gestart"
En bij de nieuwe bestelling(vervanging) staat verzending aangevraagd. > (Dit bestelnummer staat dus in het retourlabel ... zal wel kloppen dan) ?

@g86 Misschien dat jij kan nazien?
is het nog goed gekomen? wat een ellende is het toch bij de klantenservice van samsung, elke keer roepen ze weer wat anders. Ik heb de s24u retour gedaan op 6 februari, postnl geeft aan dat het is geleverd op de 8ste. Maar op de samsung website nog steeds geen melding dat het toestel is aangekomen en bellen helpt niet, wij kunnen dit niet inzien en beste is om 2 weken te wachten :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 09:17
g86 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:40:
[...]

Bij mij dateert de bevestigingsmail van ontvangst van het trade-in toestel van 1 februari om 10u07.
Die van jou van 31 januari en vandaag bevestiging van de waarde. Mijn mail is van 1 dag later, dus ik zou dan verwachten dat ik eerstdaags ook een bevestiging ontvang.
2 feb bevestiging. Zojuist bevestiging dat de waarde klopt. Dus klaar nu. (gelukkig maar)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• g86
Hoyden schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:22:
[...]

2 feb bevestiging. Zojuist bevestiging dat de waarde klopt. Dus klaar nu. (gelukkig maar)
Ik kreeg nu net ook bevestiging van mijn trade-in waarde. Oef.
S23 Ultra tbv 440 euro.

"Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is en blijft natuurlijk een gigantische afschrijving, als je nog maar net iets eer dan 1/3 van de oorspronkelijke toestelprijs terugkrijgt, na één jaar, uitgaande van de goedkoopste S23 Ultra. Die 6, 7 of 800 euro zie je nergens terug in de berekeningen als mensen beweren een S24 Ultra voor 4 of 500 euro gekocht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:57
Peatsmoke schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:35:
Het is en blijft natuurlijk een gigantische afschrijving, als je nog maar net iets eer dan 1/3 van de oorspronkelijke toestelprijs terugkrijgt, na één jaar, uitgaande van de goedkoopste S23 Ultra. Die 6, 7 of 800 euro zie je nergens terug in de berekeningen als mensen beweren een S24 Ultra voor 4 of 500 euro gekocht te hebben.
Daarom is het voor een goede vergelijking het beste als iedereen in dit topic de inruilprijs van een telefoon buiten de berekening houdt. Ik kan zelfs een gratis 128GB S24 krijgen als ik een nieuwe 1TB Fold 5 in verzegelde doos inruil. En als ik mijn huis en boot ook inruil krijg ik zelfs geld toe! Gratis geld! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 11:33
Peatsmoke schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:35:
Toch nog een aantal mensen hier die voor weinig een s24 ultra hebben gehaald. Ik heb een s24 ultra 1tb voor 534 eur. Dat is echt geen geld. Ik moest toch nog een nieuw contract afsluiten. Daarnaast vast ook genoeg hier die in augustus 2023 gebruikt hadden gemaakt van de extra inruilkorting bij Mediamarkt om een s23 ultra voor 600 na cashback te halen (en via Tele2 methode). Rebuy.nl gaf ten tijde van de Vodafone actie nog 670 eur. Dus je had zonder kosten naar een s24 ultra kunnen gaan. In zo'n situatie.
_Bailey_ schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:00:
voor bestaande Vodafone (icm Ziggo!) mensen was die mega über aanbieding van afgelopen 3 dagen in selecte Vodafone winkels toch wel DE aanbieding van 't jaar;

Je bestaande contract laten openbreken (of gewoon verlengen) en met 2 jr verlengen Red Unlimited voor €22,50 per maand en dan de S24 Ultra 512Gb voor totaal onder de streep €504 (na ook nog cashback v Samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g86 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:42:
[...]

S23 Ultra tbv 440 euro.

"Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond."
Hoe zo krijg jij maar €440? Ik kreeg op mijn S22 Ultra 512GB €401 door Samsung na inruil + €100 extra er boven op van Samsung zelf.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
SYQ schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:18:
[...]

is het nog goed gekomen? wat een ellende is het toch bij de klantenservice van samsung, elke keer roepen ze weer wat anders. Ik heb de s24u retour gedaan op 6 februari, postnl geeft aan dat het is geleverd op de 8ste. Maar op de samsung website nog steeds geen melding dat het toestel is aangekomen en bellen helpt niet, wij kunnen dit niet inzien en beste is om 2 weken te wachten :F
precies hetzelfde verhaal. Ik heb vanmorgen weer gebeld. Same story

Wat voor ondernummer staat er in jou retour mail dan? (Waar het label van PostNL inzit)
Bij mij staat hier het ordernummer van de nieuwe bestelling in….

Ik heb tijdelijk even een ander goedkoop toestel.
Het kan nog wel even duren denk ik. (Als het goed komt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 00:07

sjaool

Every life should have 9 cats

Of-Aaargh schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:58:
[...]

Daarom is het voor een goede vergelijking het beste als iedereen in dit topic de inruilprijs van een telefoon buiten de berekening houdt. Ik kan zelfs een gratis 128GB S24 krijgen als ik een nieuwe 1TB Fold 5 in verzegelde doos inruil. En als ik mijn huis en boot ook inruil krijg ik zelfs geld toe! Gratis geld! :+
Ik heb voor mijn 1TB S24 Ultra bij Samsung gekocht en na alle kortingen die ik daar kreeg €1070 betaald. Dat is bijna €100 minder dan ik voor mijn 512GB S23 Ultra betaald heb.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deusesque
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-05 17:11
HRLMBOY schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:44:
Zijn er mensen die ook nog zitten te wachten op early bird bestelling. Ik heb op 20 januari besteld.groene 512 ultra. Leverdatum stond eerst op 7 feb en werd op die dag een week doorgeschoven. Ik heb nu nog niks gehoord status is onveranderd
Hoe lang vooraf kregen jullie melding van levering
Zelfde hier, zelfs 17e besteld (blauwe Ultra 512GB en blauwe s24 normaal 256GB). Status nog steeds op verzending aangevraagd, wordt geleverd voor 07/02. Aantal keer contact met de gehad maar uiteraard geen resultaat of überhaupt informatie. Slechtste service / koop ervaring die ik van een A-merk heb gehad by far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Aggressor schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:27:
[...]

precies hetzelfde verhaal. Ik heb vanmorgen weer gebeld. Same story

Wat voor ondernummer staat er in jou retour mail dan? (Waar het label van PostNL inzit)
Bij mij staat hier het ordernummer van de nieuwe bestelling in….

Ik heb tijdelijk even een ander goedkoop toestel.
Het kan nog wel even duren denk ik. (Als het goed komt)
ordernummers kloppen niet, maar dat heb ik dus al uitgelegd aan customer service. ze snappen het niet of willen het niet snappen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt, maar het blijft gewoon ruk om geen bevestiging te ontvangen van een pakketje ter waarde van 1000 euro :)

Hoe lang wacht jij al op een bevestiging eigenlijk? bij mij is het bijna een week nu

edit / voor de gein nu weer ff gekeken, de status van vervangend toestel is blijkbaar in gang gezet en wordt morgen geleverd volgens de samsung shop. Nog steeds geen bevestiging van toestel die ik retour heb gedaan

[ Voor 11% gewijzigd door SYQ op 14-02-2024 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
SYQ schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:31:
[...]

ordernummers kloppen niet, maar dat heb ik dus al uitgelegd aan customer service. ze snappen het niet of willen het niet snappen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt, maar het blijft gewoon ruk om geen bevestiging te ontvangen van een pakketje ter waarde van 1000 euro :)

Hoe lang wacht jij al op een bevestiging eigenlijk? bij mij is het bijna een week nu

edit / voor de gein nu weer ff gekeken, de status van vervangend toestel is blijkbaar in gang gezet en wordt morgen geleverd volgens de samsung shop. Nog steeds geen bevestiging van toestel die ik retour heb gedaan
Mijn toestel is afgelopen maandag binnengekomen bij Samsung.
Heb je wel een verzendbevestiging gekregen? Of keek je toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Aggressor schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:48:
[...]

Mijn toestel is afgelopen maandag binnengekomen bij Samsung.
Heb je wel een verzendbevestiging gekregen? Of keek je toevallig?
Enige bevestiging tot nu toe is dus dat van postnl. Status van vervangend toestel staat is sinds vandaag aangepast naar 'Voorbereiding van de verzending', nog geen verzend bericht maar kan zijn dat dit ook zo blijft staan totdat retour binnen is. Levertijd is ook aangepast, naar de 15de

(Ah nu ook smsje voor levering morgen)

[ Voor 3% gewijzigd door SYQ op 14-02-2024 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06 15:10
Heb de S24 ultra helaas zonder korting en cadeautjes moeten kopen. De enige optie was via Odido, maar wilde een los toestel. Ik zie dat mensen hun oude telefoon inruilen, maar brengt het niet meer op wanneer je je oude toestel aan een particulier verkoopt? Heb het idee dat de inruilwaarde van Samsung (veel) lager ligt dan een koper wil betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enigmus schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:34:
Heb de S24 ultra helaas zonder korting en cadeautjes moeten kopen. De enige optie was via Odido, maar wilde een los toestel. Ik zie dat mensen hun oude telefoon inruilen, maar brengt het niet meer op wanneer je je oude toestel aan een particulier verkoopt? Heb het idee dat de inruilwaarde van Samsung (veel) lager ligt dat een koper wil betalen?
De theoretische prijs en de werkelijke prijs die er geboden wordt, ligt vaak ver uit elkaar. Zeker nu de markt overspoeld wordt met S23 en S22 modellen. Voor de S24 worden ook overwegend realistische prijzen gevraagd, maar kopen bij particulieren blijft een risico en als het om (bijna/meer dan) €1000 gaat, haken veel kopers af. In de tweedehandsmarkt zijn particuliere prijzen ook een stuk lager dan bij handelaren. Je mist tenslotte een stukje consumentenbescherming die je bij zakelijke verkopers wel hebt. Afhankelijk vh aankoopbedrag is dat een belangrijk verschil.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/US_mjsSbux35hOWV_vH3bvPFuos=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kW2aFj2jPTd3QuOhveaCZ768.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06 15:10
Peatsmoke schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:49:
[...]

De theoretische prijs en de werkelijke prijs die er geboden wordt, ligt vaak ver uit elkaar. Zeker nu de markt overspoeld wordt met S23 en S22 modellen. Voor de S24 worden ook overwegend realistische prijzen gevraagd, maar kopen bij particulieren blijft een risico en als het om (bijna/meer dan) €1000 gaat, haken veel kopers af. In de tweedehandsmarkt zijn particuliere prijzen ook een stuk lager dan bij handelaren. Je mist tenslotte een stukje consumentenbescherming die je bij zakelijke verkopers wel hebt. Afhankelijk vh aankoopbedrag is dat een belangrijk verschil.
[Afbeelding]
Doelde meer op de schappelijke prijs voor de oudere modellen. Zeker als je het via Tweakers verkoopt bij een betrouwbare verkoper. Het kan zeker meer dan 100 euro schelen wanneer je niet je telefoon inruilt bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enigmus schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:00:
[...]

Doelde meer op de schappelijke prijs voor de oudere modellen. Zeker als je het via Tweakers verkoopt bij een betrouwbare verkoper. Het kan zeker meer dan 100 euro schelen wanneer je niet je telefoon inruilt bij Samsung.
Ik heb zelf een paar weken geleden een iPhone 12 (dat merk dat altijd meer blijft opbrengen ;) ) proberen te verkopen via Tweakers en Marktplaats. Ik heb er weken mee geleurd en uiteindelijk via een opkoper (Sobby) mijn vraagprijs gekregen. Op Tweakers kreeg ik 0 reacties en op Marktplaats alleen maar van die idioten te er nog geld bij wilden hebben.
Mijn ervaring met het verkopen van een tweedehands toestel is niet zo geweldig, daarom heb ik onze S22 Ultra's ook niet ingeruild. Ik heb liever een back-up toestel in geval van een garantieclaim of ander defect, in plaats van die paar honderd euro die je voor een inruil krijgt.
Tegen de tijd dat ik de S22U niet meer nodig, denk te hebben, weet ik altijd wel fijne mensen om mij heen, die ik er blij mee kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
Van der Berg schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:45:
[...]

Hoe zo krijg jij maar €440? Ik kreeg op mijn S22 Ultra 512GB €401 door Samsung na inruil + €100 extra er boven op van Samsung zelf.
440 euro voor de S23U 512gb
100 euro extra inruilwaarde

Klopt, het verschil tussen de S22U en S23U is beschamend klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
SYQ schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:53:
[...]

Enige bevestiging tot nu toe is dus dat van postnl. Status van vervangend toestel staat is sinds vandaag aangepast naar 'Voorbereiding van de verzending', nog geen verzend bericht maar kan zijn dat dit ook zo blijft staan totdat retour binnen is. Levertijd is ook aangepast, naar de 15de

(Ah nu ook smsje voor levering morgen)
Nice, krijg je dan ook weer een nieuwe factuur?
Omdat er op je oude factuur het oude imei nr staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Aggressor schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:38:
[...]

Nog geen factuur te zien, maar gok dat dat volgt zodra toestel ook is geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:38:
[...]

Voor zover als ik weet, krijg je geen nieuwe factuur omdat er ook geen nieuwe overeenkomst is gesloten. Samsung is enkel de garantieverplichting nagekomen. Misschien hebben ze het IMEI wel gekloond. ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
SYQ schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:57:
[...]

Nog geen factuur te zien, maar gok dat dat volgt zodra toestel ook is geleverd
Ik kreeg bij mijn nieuw toestel (ruil van S24U black naar grey) een 0 € factuur met de nieuwe IMEI code.
Betaling blijft gekoppeld aan de initiële bestelling/factuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamer5890
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-02-2024
@Kush2000 @Speursmurf hier ook de 27e in de winkel verlengd telefoon is te duur om in de winkel mee te krijgen... Medewerker zei dat het 2 dagen ging duren. Vanavond een medewerker gebeld van kpn die zegt dat het rond 1 maart gaat worden... de site is van 7 naar 14 naar 1 maart versprongen. Hoe zit het bij jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

g86 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 21:33:
[...]

Ik kreeg bij mijn nieuw toestel (ruil van S24U black naar grey) een 0 € factuur met de nieuwe IMEI code.
Betaling blijft gekoppeld aan de initiële bestelling/factuur.
Dit, vanochtend factuur per email ontvangen met 0 euro erop.

Is jouw retour ondertussen al verwerkt dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g86
SYQ schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 07:21:
[...]

Dit, vanochtend factuur per email ontvangen met 0 euro erop.

Is jouw retour ondertussen al verwerkt dan?
Ja, mijn omruiling is al afgerond sinds vorige week dinsdag. Omruiling van A tot Z verliep vlekkeloos en duurde slechts 8 dagen.

Retour: Belgie naar Schiphol NL
Na ontvangst retour duurde het enkele dagen alvorens de verwerking rond was
Nieuw toestel: Warehouse Aalst BE naar mij thuis

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:20

--------------
Beste Tim ,
• Toestel ontvangen? Ja

------------

Vandaag alsnog mail gehad met bevestiging van de trade-in. Iets langer dan 48 uur geduurd.

• satshow
Duurt best lang voordat telefoon verzonden word. Afgelopen maandag staat er al voorbereiden voor verzenden.
Bij mijn telefoon duurde het maar 3 dagen. Donderdag de melding en zaterdag in huis.

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05 22:58
Als je de telefoon omruilen voor een andere kleur, start er dan weer een 30 dagen retourtermijn?

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-06 21:41
Durazno schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:46:
Als je de telefoon omruilen voor een andere kleur, start er dan weer een 30 dagen retourtermijn?
ligt eraan of je een nieuwe of gewijzigde koopovereenkomst krijgt ....

• sleggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 23:07
BigTasty schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:08:
[...]

Vandaag alsnog mail gehad met bevestiging van de trade-in. Iets langer dan 48 uur geduurd.
Ik heb vandaag ook een bevestigingsmail ontvangen van trade in.

Mijn toestel heb ik opgestuurd 1 februari, 2 februari bevestiging dat hij op locatie was aangekomen en nu 15 februari dat het is goedgekeurd, kortom 13 dagen wachten.

• Speursmurf
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 21-02-2024
gamer5890 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 01:44:
@Kush2000 @Speursmurf hier ook de 27e in de winkel verlengd telefoon is te duur om in de winkel mee te krijgen... Medewerker zei dat het 2 dagen ging duren. Vanavond een medewerker gebeld van kpn die zegt dat het rond 1 maart gaat worden... de site is van 7 naar 14 naar 1 maart versprongen. Hoe zit het bij jullie?
Same here. Vandaag weer aan de phone gehangen met de klantenservice. Vorige week was me verteld dat die professionele Kpn het astronomische aantal van 68 nieuwe s24 ultras geleverd zou krijgen. (De 1tb versie)

Maar ondertussen staat het ook bij mij op 1 maart. Men zegt er niets aan te kunnen doen wat ik niet helemaal geloof. Ik denk gewoon dat ze niet graag heel veel moeite doen voor de klant.

Het blijf wonderbaarlijk dat je particulier al lang een nieuwe hebt, door rechtstreeks bij Samsung te bestellen en dan nog een keer om te ruilen en dat toestel ook al weer binnen te hebben, terwijl KPN gewoon nee blijft verkopen. Die bevooraden gewoon liever hun winkels met voorraad dan dat ze de online bestellers van dienst zijn.
Op deze manier heel veel spijt van kopen bij KPN. Triest gewoon.

Vandaag ook even uitgelegd dat per 26 feb mijn Oude abo afgesloten wordt bij Voda en dag het misschien wel handig is als ze even een esim regelen die ik alvast kan gaan gebruiken. Zucht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:04
17 februari wordt mijn screenprotector en verzekering bezorgt, en verwacht wordt 29e (hopelijk) de S24 Ultra (na een maand wachten).Vreemd dat ze de screenprotector en verzekering niet ff vasthouden en alles in 1x bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nog vreemder dat je al een verzekering hebt lopen voor een toestel dat je nog niet in bezit hebt.
Zo betaal je dus eigenlijk een week voor de kat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB van mijn vrouw is goedgekeurd en daarmee is haar inruil afgerond €270. Ze kreeg nog eens €100 erbij door Samsung en totaal €610 korting gekregen met de overstap op de S24 Ultra 1TB. 1TB voor de prijs van 512GB

De levering is bij ons soepel en snel gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 16-02-2024 13:24 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:04
Peatsmoke schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:58:
Het is nog vreemder dat je al een verzekering hebt lopen voor een toestel dat je nog niet in bezit hebt.
Ga er van uit dat je die verzekering handmatig moet activeren?
Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 10:45
Peatsmoke schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:58:
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze de verzekering opschuiven totdat daadwerkelijk de telefoon in bezit is. Ik had die vrijdag namelijk het pakketje zonder telefoon ontvangen, en zaterdag de bevestiging dat SSc+ ingegaan was. Hierop weer aangegeven bij de SS-Whatsapp dat ik deze bevestiging had gekregen en ze zouden het in het ticket zetten.
Mocht ik de telefoon uiteindelijk ontvangen, dan maar checken of (en hoe) ze dit aangepast hebben...

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou kunnen, ik heb ze niet bij de telefoon besteld, maar direct na levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik heb vorige week maandag bericht gekregen dat mijn oude telefoon was aangekomen voor in te ruilen.
Voor de rest geen mail meer ontvangen.

Overigens komt mijn vrouw haar telefoon maandag binnen als het goed is.
Heeft dan een week op voorbereiden van verzenden gestaan.
Is wel een exclusieve kleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
Durazno schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:46:
Samsung heeft mij net gebeld om te vragen of mijn omruiltoestel goed is aangekomen.
Voor alle zekerheid heb ik dit nog even nagevraagd bij de klantendienst en ik krijg dus opnieuw 30 dagen retour/omruilrecht op het omruiltoestel en dit vanaf de datum van levering van het omruiltoestel. Wel mondelinge info, maar ik zal ze dus maar geloven op hun woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert1970
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-04 21:10
Mijn blauwe s24 U 512 komt ook aanstaande maandag (als het goed is).
Ook hier heeft de status dan een week op voorbereiden verzenden gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
[...]

S23 Ultra tbv 440 euro.

Dan mag ik zeer zeker niet klagen met mijn Inruil bedrag voor mn S22U van €520
En ja er zaten wat gebruikers sporen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrico7
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-02-2024
Knip, zie de topic waarschuwing

[ Voor 75% gewijzigd door 13art op 17-02-2024 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Afgelopen vrijdag heb ik een mail ontvangen dat de galaxy S24 plus van mijn vrouw morgen geleverd wordt.

Er zou een mail komen met de track en trace code. Echter die heb ik niet ontvangen. Ben benieuwd of deze morgen geleverd wordt.

Edit:
Zojuist mail ontvangen dat deze morgen geleverd wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door satshow op 18-02-2024 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De website van Dynalogic is erg nauwkeurig (als je via Samsung besteld hebt). Vodafone levert ook via Dynalogic, maar die bezorgen via PostNL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Peatsmoke schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:09:
De website van Dynalogic is erg nauwkeurig (als je via Samsung besteld hebt). Vodafone levert ook via Dynalogic, maar die bezorgen via PostNL.
Ja dit is een preorder met een exclusieve kleur van de galaxy S24 plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 00:07

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

S23 Ultra tbv 440 euro.

Ik heb mijn Samsung S23 Ultra 512GB ingeruild bij Valyuu. Ik kreeg er daar €787 voor. Bij Rebuy zou ik een week ervoor nog €849 voor gekregen hebben maar ik was te laat.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speursmurf
Speursmurf schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:11:
[...]

Same here. Vandaag weer aan de phone gehangen met de klantenservice. Vorige week was me verteld dat die professionele Kpn het astronomische aantal van 68 nieuwe s24 ultras geleverd zou krijgen. (De 1tb versie)

Maar ondertussen staat het ook bij mij op 1 maart. Men zegt er niets aan te kunnen doen wat ik niet helemaal geloof. Ik denk gewoon dat ze niet graag heel veel moeite doen voor de klant.

Het blijf wonderbaarlijk dat je particulier al lang een nieuwe hebt, door rechtstreeks bij Samsung te bestellen en dan nog een keer om te ruilen en dat toestel ook al weer binnen te hebben, terwijl KPN gewoon nee blijft verkopen. Die bevooraden gewoon liever hun winkels met voorraad dan dat ze de online bestellers van dienst zijn.
Op deze manier heel veel spijt van kopen bij KPN. Triest gewoon.

Vandaag ook even uitgelegd dat per 26 feb mijn Oude abo afgesloten wordt bij Voda en dag het misschien wel handig is als ze even een esim regelen die ik alvast kan gaan gebruiken. Zucht ;(
Update 19:2 de kpn site is aangepast van 1 maart naar "half februari" dus 2 weken eerder. Maar ehhhh.. het is nu de 19e februari en ik heb nog niets binnen zelfs geen berichtje.
M.a.w.: Kpn liegt er weer lustig op los. Wordt een beetje het te verwachten beeld van de Koninklijke..
Ze beweren ondertussen wel dat ik de e-sim voor de 26e als mijn oude abo afloopt per email aan mij wordt verstuurd.
Eerst zien dan geloven.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eriksmith200
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 13:14
In Azië blijkt een 512gb variant te bestaan van de S24 (de niet-ultra of plus), ik ben binnenkort in Singapore en denk er over om er daar eentje te kopen, maar ik weet niet zeker of die in Europa werkt, weet iemand daar misschien meer over?

Zie b.v. https://iprice.sg/compare...s24-512gb-8gb-onyx-black/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
9 februari omruil aangevraagd bij Samsung.
Omdat je een soort klik op het scherm hoorde bij het drukken.
9 februari de telefoon meteen verstuurd...11 februari is de telefoon aangekomen.

Tot heden heb ik niks meer vernomen...
En elke keer als ik contact opneem krijg ik hetzelfde verhaal..... Kan tot 14 werkdagen duren.

Als ik voor donderdag nog niks heb gehoord dan meld ik mijn horloge ook aan voor retour.
En dan stap ik wel over op een ander merk... (Xiaomi mi 14 Ultra)?

Samsung klantenservice is gewoon waardeloos.

Wie wacht nog meer op een omruiling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kve
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-06 22:34

Kve

Heeft er al iemand voor zijn/haar S24 Ultra Zwart 1TB een update vanuit Vodafone ontvangen? Volgens de levertijden zou het eind deze week binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:36:
9 februari de telefoon meteen verstuurd...11 februari is de telefoon aangekomen.

En elke keer als ik contact opneem krijg ik hetzelfde verhaal..... Kan tot 14 werkdagen duren.

Als ik voor donderdag nog niks heb gehoord dan meld ik mijn horloge ook aan voor retour.

Volgens mij had @SYQ soortgelijke ervaring en ik dacht dat die inmiddels de telefoon heeft. Kreeg ook geen bevestiging en opeens een bericht dat de nieuwe telefoon geleverd zou worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

Samsung is echt een extreem lomp bedrijf. Bestellingen aanpassen of annuleren, vragen over cashbacks/acties en retourneren/reparaties zijn allemaal een black-box. Elke klantenservice medewerker zegt of doet wat anders of maakt een onbegrijpelijk ticket aan dat 5 week op de plank ligt.. en ineens wordt je gebeld met een oplossing, terwijl het probleem al lang niet meer speelt.

Ik kan je enkel veel sterkte wensen. Mijn advies is in ieder geval om gewoon ongeduldig te blijven wachten en niks aan te passen meer.. dan wordt het een nog grotere shit-show :+ Waarschijnlijk krijg je binnenkort ineens bericht van Dynalogic dat je toestel is ontvangen en eraan komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Peatsmoke schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:58:
[...]

Volgens mij had @SYQ soortgelijke ervaring en ik dacht dat die inmiddels de telefoon heeft. Kreeg ook geen bevestiging en opeens een bericht dat de nieuwe telefoon geleverd zou worden.
yes, drama hoe de communicatie verloopt en dan uit het niets een sms ontvangen. Mij ging het meer om dat mijn retour goed was aangekomen, week later en status stond nog steeds op wachten op retour. Uiteindelijk wel goed gekomen en nieuwe ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-06 17:57
11 februari is de telefoon aangekomen.

Kan tot 14 werkdagen duren.
Het is nog geen 25 februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Eastend schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:05:
[...]

Het is nog geen 25 februari...
Nee maar het schiet aardig op.
De status is nog niet eens veranderd "toestel aangekomen bij Samsung"

Klantenservice is gewoon waardeloos, elke keer een ander verhaal ..

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 20-02-2024 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-06 17:57
Aggressor schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:09:
[...]

Nee maar het schiet aardig op.
De status is nog niet eens veranderd "toestel aangekomen bij Samsung"

Klantenservice is gewoon waardeloos, elke keer een ander verhaal ..
Ze zitten gewoon nog binnen de aangegeven termijn. Je bent behoorlijk ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Eastend schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:33:
[...]

Ze zitten gewoon nog binnen de aangegeven termijn. Je bent behoorlijk ongeduldig.
Vind je het vreemd van een telefoon van 1500 euro?
Ook was ik een kortingscode vergeten toe te voegen, daarom had ik de klantenservice gevraagd om de pre order te annuleren . (Zodat ik hem opnieuw kon bestellen met nieuwe codes)

De dame op whatsapp vertelde dat dit niet nodig was en dat ik na levering contact kon opnemen met de klantenservice om het verschil terug te krijgen.
(Dan bleef de leverdatum van mijn pre order ook staan vertelde ze en hoefde ik niet te wachten op geld retour)

Ze dacht mooi mee en bood het zelf aan.

Dit heb ik gedaan dus en volgens de nieuwe medewerker op whatsapp is dit NIET mogelijk.

Ze zeggen/beloven allemaal andere dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:08
eriksmith200 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 05:07:
In Azië blijkt een 512gb variant te bestaan van de S24 (de niet-ultra of plus), ik ben binnenkort in Singapore en denk er over om er daar eentje te kopen, maar ik weet niet zeker of die in Europa werkt, weet iemand daar misschien meer over?

Zie b.v. https://iprice.sg/compare...s24-512gb-8gb-onyx-black/
Je zal moeten kijken welke model nummer het is. Ik gok dat het om de SM-9210L gaat omdat dat het de enige is met 512GB. Link
Dat zou moeten werken met alle banden in NL en EU..

Bedenk je wel dat je geen garantie krijgt via Samsung als je in Europa een probleem ermee hebt. Gezien garantie volgens mij per region gaat. (en garantie in het algemeen wordt moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
kyunikeon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:47:
[...]

Je zal moeten kijken welke model nummer het is. Ik gok dat het om de SM-9210L gaat omdat dat het de enige is met 512GB. Link
Dat zou moeten werken met alle banden in NL en EU..

Bedenk je wel dat je geen garantie krijgt via Samsung als je in Europa een probleem ermee hebt. Gezien garantie volgens mij per region gaat. (en garantie in het algemeen wordt moeilijk)
Ook niet bij Samsung Care+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mstiic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-06 12:53
Kve schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:42:
Heeft er al iemand voor zijn/haar S24 Ultra Zwart 1TB een update vanuit Vodafone ontvangen? Volgens de levertijden zou het eind deze week binnen komen.
25 januari via Vodafone de Titanium Black 1TB besteld en nog steeds niks ontvangen..!!

Ik kreeg ook ~2 weken terug een bericht dat het deze week geleverd zou worden, maar ik heb geen hoop meer in deze levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:08
SamSid schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:03:
[...]

Ook niet bij Samsung Care+?
Je en nee
Samsung Care+ biedt wereldwijde dekking bij internationale reizen met een maximale duur van 60 dagen. Je kunt echter uitsluitend een claim indienen of het toestel laten repareren of vervangen in het land waar je de verzekering hebt aangeschaft.
Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kve

Kve

Mstiic schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:21:
[...]

25 januari via Vodafone de Titanium Black 1TB besteld en nog steeds niks ontvangen..!!

Ik kreeg ook ~2 weken terug een bericht dat het deze week geleverd zou worden, maar ik heb geen hoop meer in deze levering...
Laten we rustig afwachten, ik kreeg bericht eind deze week, en hoewel ik je angst deel zijn we nog niet einde week 8 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speursmurf
Bij KPN is hij net op leverbaar vanaf 22 februari gezet!!! Het zal toch niet? Naaaaaahhh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elaho
Voor diegene die het toestel retour hebben gestuurd. Is het bij jullie allemaal goed verwerkt? Bij mij is prima gegaan verwerking duurde precies 1 week. :)

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:13
elaho schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:31:
Voor diegene die het toestel retour hebben gestuurd. Is het bij jullie allemaal goed verwerkt? Bij mij is prima gegaan verwerking duurde precies 1 week. :)
Heb de 15de een reactie gehad van loop dat mijn toestel binnen was. Daarna helemaal niks meer...

Dus ja, kan niet zeggen dat het bij mij vlekkeloos verloopt...

• satshow
Gisteren goedkeuring gekregen van mijn oud toestel dat ik heb ingeruild heb bij Samsung.

Heeft 2,5 week geduurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
stimpyrulez schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:24:
[...]

Heb de 15de een reactie gehad van loop dat mijn toestel binnen was. Daarna helemaal niks meer...

Dus ja, kan niet zeggen dat het bij mij vlekkeloos verloopt...
Oh dat is wel vervelend. Mijne was 5 februari maandag bezorgd en maandag 12 februari bericht dat ik terugbetaling had ontvangen. Volgende ochtend stond het alweer op mijn creditcard.

Vind het wel beetje slordig van Samsung dat ze mensen lang in het ongewisse laten over hun retour.

[ Voor 9% gewijzigd door elaho op 23-02-2024 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kve

Kve

Mstiic schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:21:
[...]

Ik heb inmiddels eventjes contact gezocht met Vodafone. Gaven aan geen update te kunnen geven over de levertijd. :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
*knip*. Dat hoort in de V&A.

[ Voor 93% gewijzigd door rens-br op 26-02-2024 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kve

Kve

Kve schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:10:
[...]

Ik heb inmiddels eventjes contact gezocht met Vodafone. Gaven aan geen update te kunnen geven over de levertijd. :(.
Ik heb mijn bezorgafspraak binnen. Ben er alleen morgen niet dus zal donderdag worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Yargo schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:08:
[...]

Bonne chance zou ik zeggen. Wacht ondertussen al bijna 3 weken op een oplossing voor een foutief, automatisch geannuleerde pre-order via het ICS portal. Schijnbaar heeft er niemand zin om deze te behandelen of zijn ze collectief op skivakantie ofzo 8)7 . Ticket is 3 weken geleden aangemaakt zonder ook maar 1 reactie erop. Ben lang niet de enige maar nog niemand heeft een oplossing aangeboden gekregen. Fantastische Samsung helpdesk |:( |:(. Ze kunnen die dienst die over de tickets gaat niet eens deftig bereiken. Enkel een 'reminder' sturen.
Bijna 2 weken verder en we zijn eigenlijk geen steek verder. Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen dat het zeker >3 weken zal duren. Of langer.
Het is intern bij Samsung (Logistiek) een zooitje. Ze bleken vorige week een nieuwe order te hebben ingeschoten, maar enkel voor levering van een telefoon. De accessoires die ik ook bijbesteld had, waren opeens verdwenen in die order :/ . Ik trek bijna elke week wel aan de bel, maar tot op vandaag is het erg radiostil vanuit Samsung.
Heb al wel bijna een week geleden een Track&Trace van PostNL binnen gekregen (nadat ik telefonisch,vanuit Samsung) uit het niets te horen had gekregen dat de telefoon opgestuurd was), maar die heeft ook nog geen update gekregen.. Lijkt erop dat men deze alvast heeft aangemaakt zonder dat de order op voorraad is oid.
Ik weet nou niet zo of ik volgende keer weer direct bij Samsung zou bestellen gezien de problemen en de non-communicatie. Had het niet (vantevoren) verwacht, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Sjowhan schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:47:
[...]

Bijna 2 weken verder en we zijn eigenlijk geen steek verder. Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen dat het zeker >3 weken zal duren. Of langer.
Het is intern bij Samsung (Logistiek) een zooitje. Ze bleken vorige week een nieuwe order te hebben ingeschoten, maar enkel voor levering van een telefoon. De accessoires die ik ook bijbesteld had, waren opeens verdwenen in die order :/ . Ik trek bijna elke week wel aan de bel, maar tot op vandaag is het erg radiostil vanuit Samsung.
Heb al wel bijna een week geleden een Track&Trace van PostNL binnen gekregen (nadat ik telefonisch,vanuit Samsung) uit het niets te horen had gekregen dat de telefoon opgestuurd was), maar die heeft ook nog geen update gekregen.. Lijkt erop dat men deze alvast heeft aangemaakt zonder dat de order op voorraad is oid.
Ik weet nou niet zo of ik volgende keer weer direct bij Samsung zou bestellen gezien de problemen en de non-communicatie. Had het niet (vantevoren) verwacht, maar helaas.
Hoe lang wacht je nu al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
Als je bedoelt vanaf bestelling is dat 18 januari.
Als je bedoelt, toen het verkeerd gegaan is en eerste pakket ontvangen is, vanaf 09 februari (zie eerdere post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Sjowhan schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:01:
[...]

Als je bedoelt vanaf bestelling is dat 18 januari.
Als je bedoelt, toen het verkeerd gegaan is en eerste pakket ontvangen is, vanaf 09 februari (zie eerdere post).
Ik zou knettergek worden van zo'n lange wachttijd. Het is geen auto. Is gewoon een klein en makkelijk verhandelbaar iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
SamSid schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:15:
[...]

Ik zou knettergek worden van zo'n lange wachttijd. Het is geen auto. Is gewoon een klein en makkelijk verhandelbaar iets.
Knettergek valt op dit moment nog wel mee, maar ik ben niet te spreken over de voortgang..

Já. Het was een "online-exclusive" kleur (titanium blue) maar ik had echt niet verwacht dat het zo lang moet duren. voordat het toestel in mijn handen was. Dat er een foutje in het logistieke proces kan lopen kan ik helemaal begrijpen, alleen ik had een snellere oplostijd verwacht dan dat het nu al duurt.
Als klant kan je echt niets, behalve het terugtrekken/annuleren van de order. En dat wil ik juist niet, want door de pre-order met kortingen heeft de telefoon zelf nog geen 1000 euro gekost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 23:51
Sjowhan schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:47:
[...]

Ik begrijp niet hoe die daar werken. Veel volk kan er niet werken in ieder geval. Voor mijn geannuleerde bestelling is er trouwens ook nog geen oplossing. Hoe moeilijk kan het zijn? Ze steken het altijd op een achterliggende dienst die er zogezegd mee bezig is. Geloof er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Yargo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:16:
[...]

Ik begrijp niet hoe die daar werken. Veel volk kan er niet werken in ieder geval. Voor mijn geannuleerde bestelling is er trouwens ook nog geen oplossing. Hoe moeilijk kan het zijn? Ze steken het altijd op een achterliggende dienst die er zogezegd mee bezig is. Geloof er niets van.
Ja klopt. Iets van de backoffice ofzo.
Leuk die backoffice, maar daar schiet ik toch ook niets mee op?
Het is jammer dat het zo loopt, want ik had echt gehoopt dat het, ook omdat het Samsung is, gestroomlijnd zou zijn. Nou niet dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Ik heb voor een liefhebber nog een €100 korting bij Belsimpel.

Stuur even een berichtje bij Intresse.
Yargo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:16:
[...]

Gelet op eerdere zaken, zou ik er ook niet op rekenen dat er nog iets van een oplossing komt. Waarschijnlijk krijg je, als je veel geluk hebt, over een paar weken een sms of mail met: "Sorry, we hebben je proberen te bereiken, maar kan niet, gaat niet en willen we niet".

• satshow
Iemand nog interesse in een belsimpel code van 100 euro?
Stuur mij een privébericht als je deze wilt.
Code is weg.

[ Voor 6% gewijzigd door satshow op 05-03-2024 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGr
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:13
Weet iemand of de inruilkorting/bonus al automatisch in de prijs is meegerekend op belsimpel? Of krijg je dit later nog terug. Volgens de actievoorwaarden staat het in het winkelmandje maar daar zie ik het niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 23:17
In 2022 kon je bij de partner shop van Samsung (multistore) via een ING inlog code nog leuke kortingen krijgen. Maar het valt mij op dat de prijzen op die shop nu soms hoger zijn dan die op samsung.nl zelf :?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-06 14:56
satshow schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 06:38:
Iemand nog interesse in een belsimpel code van 100 euro?
Stuur mij een privébericht als je deze wilt.
Code is weg.
Hoe krijg je eigenlijk die code? Ik zie mensen met codes van 100 euro van belsimpel en mobiel.nl. Is dat gewoon via de nieuwsbrief of was dat via iets anders? Met andere woorden: hoe kan ik me hiervoor aanmelden in de toekomst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 04:30
royco85 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:10:
[...]

Hoe krijg je eigenlijk die code? Ik zie mensen met codes van 100 euro van belsimpel en mobiel.nl. Is dat gewoon via de nieuwsbrief of was dat via iets anders? Met andere woorden: hoe kan ik me hiervoor aanmelden in de toekomst?
In de periode voorafgaand aan de release van het toestel de verschillende telecom websites in de gaten houden. Meestal is er bij de providers en webshops bij de aankondiging van de release een mogelijkheid om je email te registreren om op de hoogte gehouden te worden als je geïnteresseerd bent. En dat is meestal weer gekoppeld aan de early bird aanbieding.
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.