Pentiummania schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:34:
Hier is zeker nog niemand die al wat gehoord heeft over de gratis Samsung Galaxy Watch6 LTE 40mm ?
Ik heb de telefoon eind Januari (31e) opgehaald in de winkel en toen ik weer thuis was meteen geregistreerd, bevestigingsmailtje ontvangen.
Nu vraag ik me natuurlijk (misschien nog wat te vroeg) wanneer je er wat meer over gaat horen.
En nu maar eens even op de Samsung website gekeken maar daar vind je niks zover ik weet.
Maar je kan wel schijnbaar de status opvragen via whatsapp of messenger van facebook. Ik heb dit even uitgeprobeerd via Whatsapp en kreeg deze antwoorden van de chatbot, ja leuk he AI:
[11:16, 10-02-2024] Eugene S: Vraag over de promotie? 👉 Klik eerst op verzenden.
Hoi, ik ben Sam, je virtuele assistent. Waar gaat jouw vraag precies over? Maak een keuze uit de onderwerpen in deze lijst. ^Sam 🤖
[11:16, 10-02-2024] Eugene S: Wat is de status?
Kies deze optie als je meer wilt weten over de status van je promotie.
[11:16, 10-02-2024] Samsung Nederland: Heb je via de mail een bevestiging van aanmelden ontvangen na het registreren? Controleer ook even je spambox. ^Sam 🤖
[11:16, 10-02-2024] Eugene S: Ja, mail ontvangen
[11:16, 10-02-2024] Samsung Nederland: Vanwege het grote succes van de promotie duurt het wat langer voordat we jouw deelname in behandeling nemen, dit geldt ook als je een correctie aan je registratie hebt uitgevoerd. Excuses voor het ongemak! We houden je via de mail op de hoogte.
[11:16, 10-02-2024] Samsung Nederland: Nadat jouw registratie is behandeld, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Hierna streven we ernaar om 't cadeau of de cashback binnen 6 tot 9 weken te leveren.
[11:17, 10-02-2024] Samsung Nederland: Is jouw vraag hiermee beantwoord? ^Sam 🤖
Zijn er hier mensen die ook al iets ervaren hebben of allemaal op tijd de telefoon in huis voor de kassabon voor de cash back actie ? Misschien dat er mensen zijn die meer geluk hebben doordat ze de telefoon eerder in ontvangst hadden ?
Ik denk ik stel deze vraag toch maar even hier omdat er op de Samsung website wel staat dat mijn telefoon nog niet geregistreerd is! Maar ik ga er van uit dat dat mede komt doordat ik dus voor de smartwatch heb gekozen en deze nog niet behandeld is.
Het is wel een antwoord die eigenlijk meer vragen oproept omdat er staat cadeau en niet de Samsung Galaxy Watch 6, en er staat ook cashback dus als iemand die daar dan aan mee doet misschien wat meer over weet ?
Dit word mijn eerste smart watch na een Pebble die ik al lang geleden kwijt ben geraakt. Ik wil er 2 apps op zetten en waarschijnlijk is het dan wel handig als ik LTE ook ga gebruiken, volgens mij kost dat 5 euro per maand.