Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riyaz
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:54
Afgelopen weekend de S24U 1TB (zwart) besteld in de Vodafone winkel. Net een bericht gehad dat de verwachte levertijd eind week 8 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:54
Peatsmoke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:58:
Dit is een telkens terugkerend iets en er zijn mensen geweest die op 17 en 18 januari besteld hebben, met 24-01 als levering. Pas op 23 en sommigen zelfs op 24-01 bericht kregen dat de zending later kwam en dan weer vertraagd was.
Bij de S22 Ultra en (ik neem aan ook bij de S23 Ultra) speelde hetzelfde. Als je vervolgens in een chat met de klantenservice geen antwoord krijgt, kun je dat met de beste wil vd wereld niet recht lullen.
Maar we mogen gerust van mening daarover verschillen.
Dit onderschrijf ik volledig, de webshop zelf werkt naar behoren en als alles goed gaat is er niks aan de hand maar zodra je de klantenservice nodig hebt en probeert te bereiken is het drama.
Meestal lukt het alleen via Samsung members en dan heb je nog geen garanties.
En het maakt niks uit via welke wijze je contact zoekt, telefonisch, via de mail, whatsapp of twitter (X). je krijgt 9 van de 10 keer geen of een nietszeggend antwoord. Meestal reageren ze ook niet direct en dat leidt dan weer tot meer ergernis bij de naar hulp zoekende en vooral betalende klant. Het zou ze sieren als ze vanaf het begin gewoon eerlijk zijn; We hebben zoveel units in de eerste batch, kom je later moet je wachten want je telefoon moet nog in elkaar gezet worden. Zou ze heel veel hoofdpijn en vooral kritiek besparen maar ja, het is natuurlijk veel leuker voor Samsung om te kunnen pronken met het hoogste aantal pre orders sinds de S10. Dat ze die toestellen voorlopig nog niet kunnen leveren is dan toch minder relevant blijkbaar. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Ben benieuwd hoe lang het duurt, zie sinds vandaag voorbereiden voor verzenden staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
satshow schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:39:
Ben benieuwd hoe lang het duurt, zie sinds vandaag voorbereiden voor verzenden staan.
Ik bestelde op 17-01 tijdens de presentatie en van 18 tot 23-01 was de status voorbereiden van verzenden, maar dat was tijdens de pre-order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Peatsmoke schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:03:
[...]

Ik bestelde op 17-01 tijdens de presentatie en van 18 tot 23-01 was de status voorbereiden van verzenden, maar dat was tijdens de pre-order.
Ik heb afgelopen zaterdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
stin00 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:05:
[...]

L8P ('Buyback') is echt een enorm vaag bedrijf. Mijn (letterlijk waardeloze) toestel direct opgestuurd na ontvangst S24U. Vervolgens ontvang ik in 1 week tijd in totaal 9 emails van ze, waarvan het merendeel exact dezelfde gare niets-zeggende informatie bevat. Alleen de laatste email is anders, deze meldt dat ze na inspectie akkoord zijn en de inruil is voltooid. Zo ging het de vorige keren ook..
Heb vandaag hetzelfde ervaren, via PostNL app kon ik zien dat L8P ('Buyback') mijn inzending ontvangen heeft vandaag. Vanmiddag om half 6 kreeg ik opeens 6x exact dezelfde gare niets-zeggende mail.

Rare werkwijze, wacht het nog maar even een paar dagen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 08:25
Blijkbaar zijn er ook mensen gaan klagen bij
radar.

Opzich ook nog een paar tips, maar vraag mij af of dat op korte termijn (lees 2 weken) echt nut gaat hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 16:04
sk0o schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:41:
[...]

Heb vandaag hetzelfde ervaren, via PostNL app kon ik zien dat L8P ('Buyback') mijn inzending ontvangen heeft vandaag. Vanmiddag om half 6 kreeg ik opeens 6x exact dezelfde gare niets-zeggende mail.

Rare werkwijze, wacht het nog maar even een paar dagen af.
Gisteren 1 mail ontvangen toestel ontvangen nadat ik hem vorige week donderdag verstuurd had.

Lege mails heb ik niet gehad.

Zullen wel veel inruil ontvangen hebben de afgelopen week ga ik vanuit.

2 jaar geleden ook gebruikt bij aanschaf s22 ultra.

Wellicht dat ik over 2 jaar gebruik maak van rebuy als die dan nog bestaan. Betalen meer voor inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:08
stimpyrulez schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:30:
radar.

Opzich ook nog een paar tips, maar vraag mij af of dat op korte termijn (lees 2 weken) echt nut gaat hebben...
Daarbij ga je ervan uit dat de nieuwe leverdatum gehaald gaat worden. Wie zegt dat dat zo is? De klantenservice van Samsung zelf kan het in ieder geval niet bevestigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:19
destro9704 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:32:
[...]

Gisteren 1 mail ontvangen toestel ontvangen nadat ik hem vorige week donderdag verstuurd had.

Wellicht dat ik over 2 jaar gebruik maak van rebuy als die dan nog bestaan. Betalen meer voor inruil.
Ik heb de mijne gisteren ook gestuurd en kreeg vanmiddag weer twee gare mails van ze over mijn inruilen. Daarbij stond ook ineens het volgende:

Gaat je toestel aan en werkt het? Nee
Is het toestel vrij van schade? Nee
Zijn alle persoonlijke accounts verwijderd ? Is de “zoek-mijn-toestel”-functie gedeactiveerd? Nee

Hier had ik toch echt JA ingevuld, wordt verder geen woord gerept over ontvangen toestel dus ik wacht het even af.

Wat betreft die leveringen die zo laat binnen komen.. ik heb mijn toestel de 28e aangekocht en de 29e binnen gekregen, was wel de zwarte versie met 512gb via Samsung shop. Dus hopelijk krijgt iedereen alsnog snel zijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Knip, klinkt als fraude(ren).

[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 02-02-2024 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
sleggie schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:03:
[...]

Ik heb de mijne gisteren ook gestuurd en kreeg vanmiddag weer twee gare mails van ze over mijn inruilen. Daarbij stond ook ineens het volgende:

Zijn alle persoonlijke accounts verwijderd ? Is de “zoek-mijn-toestel”-functie gedeactiveerd? Nee

Hier had ik toch echt JA ingevuld, wordt verder geen woord gerept over ontvangen toestel dus ik wacht het even af.

Wat betreft die leveringen die zo laat binnen komen.. ik heb mijn toestel de 28e aangekocht en de 29e binnen gekregen, was wel de zwarte versie met 512gb via Samsung shop. Dus hopelijk krijgt iedereen alsnog snel zijn toestel.
Die mail heb ik ook 3x achter elkaar gehad..
Nog geen bevestiging van ontvangst verder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 22:57
Wat betreft de Made in Korea/Vietnam discussie... Mijn S24+ komt uit India...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mstiic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 23:33
riyaz schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:21:
Afgelopen weekend de S24U 1TB (zwart) besteld in de Vodafone winkel. Net een bericht gehad dat de verwachte levertijd eind week 8 is.
Hier precies hetzelfde. Online via Vodafone besteld en ook de exacte bericht ontvangen. Mijn vrouw heeft op de zelfde dag als mij ook een S24u 1TB besteld wel via Belsimpel en zij heeft haar toestel al afgelopen maandag ontvangen. Is echt niet normaal zolang wachttijd vanuit Vodafone. Iemand heeft zijn werk niet goed gedaan binnen Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amps schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:47:
Wat betreft de Made in Korea/Vietnam discussie... Mijn S24+ komt uit India...
O, jee.... Benieuwd welke gruwelijke verhalen daarover opduiken. ;)
Veel plezier met je toestel!

Ik denk dat het klagen over uitblijvende leveringen, hier op Tweakers, weinig nut heeft. Op het Samsung-forum las ik wel dat mensen geholpen werden, die al lang op hun toestel wachten

[ Voor 37% gewijzigd door Peatsmoke op 02-02-2024 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Peatsmoke schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 07:13:
[...]

Ik denk dat het klagen over uitblijvende leveringen, hier op Tweakers, weinig nut heeft. Op het Samsung-forum las ik wel dat mensen geholpen werden, die al lang op hun toestel wachten
Nou daar helpt het ook niet echt hoor... Daar is het standaard antwoord ook: Bedankt voor jouw bericht. Jouw order lijkt goed te lopen alleen de grote belangstelling heeft onze verwachting overtreft waardoor er verschillen zijn in levertijden. We hopen jouw S24 zo snel mogelijk te leveren. Bedankt voor jouw geduld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreddyA
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06-07-2024
Nog even kunnen ze de Samsung Galaxy S25 gaan leveren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyrulez
Peatsmoke schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 07:13:
[...]

Ook daar maar effe een draadje gestart.
Sowieso blijf ik het vreemd vinden dat mensen met een latere datum eerder de telefoons krijgen...
Zou het aan inruil liggen of zo? Dat ze het anders daar te druk mee krijgen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:19
Hoyden schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:19:
[...]

Die mail heb ik ook 3x achter elkaar gehad..
Nog geen bevestiging van ontvangst verder
Ik heb zojuist een mail ontvangen dat mijn Trade-In is ontvangen en dat ze deze gaan controleren. Had jij je Orderid nummer er ook bij vermeld mogelijk op de doos of in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
sleggie schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:48:
[...]

Ik heb zojuist een mail ontvangen dat mijn Trade-In is ontvangen en dat ze deze gaan controleren. Had jij je Orderid nummer er ook bij vermeld mogelijk op de doos of in de doos?
Net paar minuten geleden ook bevestigd..

Ze werken vast in bulk 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-09 21:38
destro9704 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:32:
[...]

Dan moet je twee weken voor de introductie het verkopen aan rebuy. Snellere afhandeling en wellicht ook een hogere prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 18-09 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

FreddyA schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:10:
De officiële release was 31 januari 2024 en het is nu 2 februari. ;)
Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Maar goed, ik heb mijn S24 Ultra Titanium Grey dus al 2 weken in bezit. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FreddyA schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:10:
Ik heb de S24 Ultra 1TB en mijn vrouw heeft er ook eentje. Ik heb al 1 week in mijn bezit en mijn vrouw heeft hem sinds afgelopen maandag in bezit.

Hallo, mag ik nog even genieten van mijn nieuwste generatie en nog 1 jaar de top te claimen, voordat de S25 Ultra komt :)

Mijn oude S22 Ultra is zojuist bevestigd en akkoord met inruil van €401. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond.

[ Voor 17% gewijzigd door Van der Berg op 02-02-2024 12:35 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-I-X
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 21:58
stimpyrulez schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:30:
radar.
Zijn zeker ook de mensen die wel graag o.a de pre-order korting hebben gebruikt. Het begrip pre-order is moeilijk. En zekerheid in levering met zon massa product op een release datum kan je weten dat het een hit-en-miss kan zijn.

Niet dat ik er zo blij mee ben.... wacht nog op de mijne :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Zojuist bericht gekregen dat mijn Samsung Galaxy S24 plus morgen geleverd wordt. Heb de cobalt violet afgelopen zaterdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
satshow schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:35:
Zojuist bericht gekregen dat mijn Samsung Galaxy S24 plus morgen geleverd wordt. Heb de cobalt violet afgelopen zaterdag besteld.
Fijn! Ik heb op de 19e besteld (S24+ sage green) , in de app staat 3/2/2024.. dus hoop morgen.. maar nog geen bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:26
Hier nog altijd 'Geleverd vóór de officiële release op 14/02/2024' zonder verdere updates noch communicatie.

Besteld via de ICS store op de 19e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 11-09 16:06
sleggie schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:03:
[...]

In mijn mails staat ook nee, nee ,nee. Terwijl 100% ja,ja,ja is ingevuld. Zal net zo als het mailtje zelf een bug zijn.

Vanmiddag nog een mailtje ontvangen met onderaan:

"
Bevestigingsmail registratie goedgekeurd? Ja
Toestel ontvangen? Ja
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-09 19:33
chopper88 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:58:
Hier nog altijd 'Geleverd vóór de officiële release op 14/02/2024' zonder verdere updates noch communicatie.

Besteld via de ICS store op de 19e.
same here, 512Gb Titanium Blue

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
sk0o schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 17:54:
[...]

In mijn mails staat ook nee, nee ,nee. Terwijl 100% ja,ja,ja is ingevuld. Zal net zo als het mailtje zelf een bug zijn.

Vanmiddag nog een mailtje ontvangen met onderaan:

"
Bevestigingsmail registratie goedgekeurd? Ja
Toestel ontvangen? Ja
"
Hier ook ontvangstbevestiging. Had ook ja ingevuld. Zal na controle wel goedkomen.

[ Voor 29% gewijzigd door BigTasty op 02-02-2024 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 23:30
Op 30 januari bericht gekregen van Buyback.be dat ze mijn telefoon hebben ontvangen, na eerst een stuk of wat dezelfde mailtjes over de inruilorder die door hen ontvangen was. Allemaal dezelfde mailtjes. 🥴

Vandaag bericht gekregen dat ze de volledige inruil accepteren! Ik was wat sceptisch door alle online horrorverhalen en dito recensies, maar dit verrast mij in positieve zin! Snelle afhandeling dus.

Ik had mijn inruiltoestel (een in goede staat zijnde Galaxy S22+ 256GB) een dag na ontvangst van de S24+ opgestuurd in de oorspronkelijke doos van de S22+. Geen usb-kabel meegestuurd, aangezien ze in hun eigen mail aangaven dat het meesturen van accesoires niet noodzakelijk was. Geen probleem dus.😃

EDIT: In mijn mailtje van Buyback stonden ook alle antwoorden op de vragen op Nee, terwijl ik Ja had ingevuld. Lijkt toch allemaal goed te gaan.👍

[ Voor 12% gewijzigd door GertuZz op 02-02-2024 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
Mail is hier pas 4 dagen later binnen gekomen, terwijl in hun mail staat dat ze binnen 7 dagen de telefoon moeten hebben... Hoe dan?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
F-I-X schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:08:
[...]

Zijn zeker ook de mensen die wel graag o.a de pre-order korting hebben gebruikt. Het begrip pre-order is moeilijk. En zekerheid in levering met zon massa product op een release datum kan je weten dat het een hit-en-miss kan zijn.

Niet dat ik er zo blij mee ben.... wacht nog op de mijne :(
je doet alsof ze er een dag naast zitten. Dat had ik wel kunnen voorstellen. Maar het gaat nu naar 3 weken. Onacceptabel. Samsung zou er ter compensatie wel een lader bij mogen doen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kush2000
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-09 16:18
marteltor schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 21:59:
[...]
je doet alsof ze er een dag naast zitten. Dat had ik wel kunnen voorstellen. Maar het gaat nu naar 3 weken. Onacceptabel. Samsung zou er ter compensatie wel een lader bij mogen doen of iets dergelijks.
Voor de prijs van deze telefoons verwacht je dat ze de lader er gratis bij doen toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheIconoclast
Hier is vannacht de bezorgdatum weer veranderd. Zou vandaag dus bezorgd worden, nu staat de bezorging op 10 februari. 😥 Dus nu al 3x verschoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:08
TheIconoclast schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:09:
Hier is vannacht de bezorgdatum weer veranderd. Zou vandaag dus bezorgd worden, nu staat de bezorging op 10 februari. 😥 Dus nu al 3x verschoven...
Hier ook hetzelfde.

Zojuist maar gebeld en gevraagd of ze mijn bestelling aan konden passen naar een kleur die wel op voorraad is. Zoals eerder gemeld in dit topic werken ze daar niet aan mee. Ik kreeg simpelweg de reactie annuleer maar en bestel opnieuw. Direct gevolgd door je kortingen vervallen wel.. Erg klantonvriendelijke houding van Samsung.

Is het iemand wel gelukt om op enige manier, met behoud van kortingen, zijn order aan te (laten) passen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 13:49

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:05
Edit

[ Voor 114% gewijzigd door Afiso op 04-02-2024 02:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-09 21:38
Mensen vergeten dat ze een vette korting krijgen bij de pre-order. Eerste artikel ging over dat pre-order inhield dat je eerder je toestel krijgt. Gaat totaal voorbij dat je een grote korting krijgt die je nu niet meer hebt, wanneer je naar de winkel gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 19:44
SamSid schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:57:
[...]

Mensen vergeten dat ze een vette korting krijgen bij de pre-order. Eerste artikel ging over dat pre-order inhield dat je eerder je toestel krijgt. Gaat totaal voorbij dat je een grote korting krijgt die je nu niet meer hebt, wanneer je naar de winkel gaat.
Daar ben ik zeker blij mee en dat is ook de reden dat ik hem niet annuleer en opnieuw bestel in een kleur die wel snel te bestellen is. Maar als Samsung transparanter was geweest over de verwachte levertermijn had ik een andere kleur besteld.

Het lijkt me vrij eenvoudig om op basis van de verwachte voorraad de levertijd te tonen (if orders for Titanium Blue > 500 then levertijd = X for new orders). Het is ook niet hun eerste keer dat ze zoiets doen, én het is ook nog een kleur die alleen op samsung.com te bestellen is dus ze hebben volledig zelf de controle erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SamSid schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:57:
[...]

Een grote korting wil niet zeggen dat ze hun verplichtingen niet hoeven na te komen en ik begrijp de mensen die een pre-order hebben geplaatst ook wel. Dat zijn over het algemeen ook liefhebbers van zulk spul en vergeet ook niet dat Samsung ook belang heeft bij hoge verkoopcijfers, ook dat is allemaal commercie.
Het is ook niet voor het eerst dat dit gebeurd en het gebeurt steevast bij de web-only kleuren. Dat de klantenservice ook niet van informatie wordt voorzien of de klanten van informatie mag voorzien,is ook terugkerend.
Samsung lijkt een beetje doof voor de feedback die regelmatig terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-I-X
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 21:58
marteltor schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 21:59:
[...]
Ik dacht dat de officiële release/verkrijgbaarheid van de Ultra laat in Februari was.. op Samsung staat het op 23/2/2024 als release. Vreemd dat er dan al zoveel mensen hem toch al hebben.

Ik heb niet eens een datum.. "verzending aangevraagd" Leuk de korting en de inruil van een fold4 en dan 554 betalen voor de Ultra 1Tb Orange... Maar het wachten is niet iets wat ik nog een keer ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FietsFanaat33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 21:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hb3feY6kZgPMdyM_nlvhEG4M_J4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YozZUa9cO8jdaDIIXDmRLu8m.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds vandaag een statusupdate. 14 februari lijkt het toch te gaan worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momenol
Hier nog altijd verzending aangevraagd en zelfs nog levering voor 24/01.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LmEMbQC5WRC4G39feePtBLjxG5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UXwmVokk7QxPGfyomZ0YOdeT.png?f=fotoalbum_large

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Toch even zelf ook gecheckt maar hier nog status 'verzending aangevraagd' + ontvang op 14/02. Besteld op 18/01. Misschien zijn er toch een hoop titanium blue varianten bij Samsung binnen gekomen :)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:37
Vorige week maandag 29 januari mijn S24 Ultra black titanium retour gestuurd en een omruiling gevraagd voor een grey titanium. Volgens mijn account zou die morgen moeten geleverd worden.
Ik ben benieuwd of ze effectief het gevraagde kleur opsturen.
In de winkel is grey titanium in elk geval mooier dan black titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de black krijg je dan, in tegenstelling tot de grey, wel weer meer bijpassende originele accessoires. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Laatst online: 16-09 22:19
Vandaag bevestiging van reBuy dat mijn "Samsung Galaxy S23 Ultra Dual SIM 512GB phantom black" geaccepteerd is en dat mijn €795 onderweg is!

Mijn S24 Ultra heeft me dus uiteindelijk €135 gekost.

Eerste keer reBuy en een goede ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
MischaBoender schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:53:
Vandaag bevestiging van reBuy dat mijn "Samsung Galaxy S23 Ultra Dual SIM 512GB phantom black" geaccepteerd is en dat mijn €795 onderweg is!

Mijn S24 Ultra heeft me dus uiteindelijk €135 gekost.

Eerste keer reBuy en een goede ervaring.
Jammer dat Rebuy niet beschikbaar is in België. Via Samsung krijg ik maar 440 euro voor de S23 Ultra 512gb en dat via L8P. Benieuwd, want er zijn veel slechte verhalen over L8P.
In elk geval veel foto's gemaakt van de staat van mijn S23 Ultra met handgeschreven datum/tijdstip op een papiertje. Kwestie om discussie te vermijden.
Vorige week woensdag is het daar toegekomen en daags nadien hebben ze de trade-in als ontvangen verklaard, maar tot op heden nog geen resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
FietsFanaat33 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:23:
[Afbeelding]

Bij mij nu ook inderdaad :) (S24U Titanium Blue 512GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeleboe
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 30-03 23:06
g86 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 14:01:
[...]

Jammer dat Rebuy niet beschikbaar is in België. Via Samsung krijg ik maar 440 euro voor de S23 Ultra 512gb en dat via L8P. Benieuwd, want er zijn veel slechte verhalen over L8P.
In elk geval veel foto's gemaakt van de staat van mijn S23 Ultra met handgeschreven datum/tijdstip op een papiertje. Kwestie om discussie te vermijden.
Vorige week woensdag is het daar toegekomen en daags nadien hebben ze de trade-in als ontvangen verklaard, maar tot op heden nog geen resultaat.
In september mijn Watch3 opgestuurd en geen problemen gehad! Mensen gaan ook sneller eens een negatieve review schrijven dan een goeie (zo heeft Booking slechts 1.2 sterren op 5 bv) ;) Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken. Ik heb vandaag ook trouwens mijn S22 ingestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
[Afbeelding]

Hey, ik heb hetzelfde (titanium Blue 512GB).
Ook naar voorbereiding...

Dus hopelijk dan woensdag binnen....

Update:
mmm... valt me trouwens wel op dat de datum nu naar 14-02 gezet is i.p.v. 7-02...
Dus ja.. is het dan de 14de of wordt hij binnenkort verzonden (lees deze week nog).

weer lekker duidelijk.... NOT

Edit: besteld op 18 jan

[ Voor 17% gewijzigd door stimpyrulez op 05-02-2024 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Hier staat de S24 ultra ook in "Voorbereiding van de verzending"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 12:01
Net gekeken en bij mij nu ook van 'Verzending aangevraagd' naar 'Voorbereiden van de verzending gegaan'. Ontvang het op 14/02/24. Titanium blue 512 Gb. Besteld de 18e.

[ Voor 5% gewijzigd door JelleMan op 05-02-2024 18:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FietsFanaat33
  • Laatst online: 14-09 21:42
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nf_D0RON5hNgPh6bA1dyo93LPu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c05HSiTb9I9lUS9IGCVzSVyH.jpg?f=fotoalbum_large
En nu deze mail. Morgen al ipv de 14e 8) _/-\o_
Heb alleen nog niet de track and trace

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gasman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:54
Ik heb net een vergelijkbare mail gekregen en een track and trace van Bpost (Belgie);
Ik zou dus mijn Sapphire blue S24+ ook een weekje eerder krijgen dan voorzien.
Edit: besteld 19 januari bij Samsung

[ Voor 10% gewijzigd door Gasman op 05-02-2024 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik wacht nu heel erg in spanning af, zou wel erg leuk zijn als 'ie morgen komt! Heb zelf nog geen mail ontvangen.

EDIT: besteld op 18 januari

[ Voor 29% gewijzigd door Gerjannn op 05-02-2024 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
512 GB Titanium Blue Ultra dan schijnbaar eerder op voorraad dan de 1 TB versie, hier namelijk nog niets veranderd.

Erg? Nee hoor! Ik zie hem wel verschijnen :)

EDIT: Besteld op 18 januari | ICS

[ Voor 9% gewijzigd door robbvdb op 05-02-2024 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momenol
robbvdb schreef op maandag 5 februari 2024 @ 17:49:
512 GB Titanium Blue Ultra dan schijnbaar eerder op voorraad dan de 1 TB versie, hier namelijk nog niets veranderd.

Erg? Nee hoor! Ik zie hem wel verschijnen :)
Helaas niet bij iedereen, want ik heb niets ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert1970
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-04 21:10
Hier ook nog steeds op verzending aangevraagd.
S24 ultra 512 blue.

Besteld op 20 Jan.

[ Voor 15% gewijzigd door robbert1970 op 05-02-2024 18:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor anderen is het wel handig als jullie even erbij zetten wat de besteldatum was, als je status gewijzigd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:03
Peatsmoke schreef op maandag 5 februari 2024 @ 18:06:
Voor anderen is het wel handig als jullie even erbij zetten wat de besteldatum was, als je status gewijzigd is.
En waar er besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

g86 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:40:
Vorige week maandag 29 januari mijn S24 Ultra black titanium retour gestuurd en een omruiling gevraagd voor een grey titanium. Volgens mijn account zou die morgen moeten geleverd worden.
Ik ben benieuwd of ze effectief het gevraagde kleur opsturen.
In de winkel is grey titanium in elk geval mooier dan black titanium.
Hoe heb je dit klaar gespeeld? Ik ben al sinds vorige week bezig en enige wat men verteld is dat dit bij een ander afdeling ligt (ws voor goedkeuring?). Zonet weer gebeld en nu roept men dat het twee weken kan duren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 17-09 18:50
18e besteld, 24e zou hij geleverd worden, toen 31e, toen mail dat het 14e werd, in de shop stond toen de 7e, vanochtend veranderde het in de shop maar 14e en net bericht gehad dat hij de 6e geleverd wordt! Dus morgen. 8)7

S24+ 512GB speciale blauwe kleur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silmic1612
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:05
17e besteld bij samsung zelf. de 512 Titanium blue.
status helaas nog op levering voor 14-02....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stimpyrulez
Hier wel de volgende status (voorbereiding verzending), maar helaas nog geen mail dat hij verzonden is / gaat worden.

Hopelijk 1 deze dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jajaneeneeja
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22-08 11:00
stimpyrulez schreef op maandag 5 februari 2024 @ 20:32:
Hier wel de volgende status (voorbereiding verzending), maar helaas nog geen mail dat hij verzonden is / gaat worden.

Hopelijk 1 deze dagen...
Hier hetzelfde (op 24-01 besteld)
Op de website geeft het nog steeds dezelfde leverdatum van 23-02 aan

Edit: S24 U Groen 1TB

[ Voor 3% gewijzigd door Jajaneeneeja op 06-02-2024 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Nou het gaat dan eindelijk gebeuren. Mijn bezorging is 3x verschoven maar morgen komt mijn sage green S24+ dan toch eindelijk!
Besteld op 19 januari trouwens!

[ Voor 11% gewijzigd door TheIconoclast op 06-02-2024 06:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilco81
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 27-03-2024
Titanium Blue Besteld op 19-1-2024 nu ook verandering in Voorbereiding van de verzending

MIjn datum heeft van af het begin op 14-2 gestaan gaan nu afwachten of ze eerder gaan leveren ik hoop het .

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Ik zal wel een niet-populair model hebben uitgekozen (de oranje S24+ met 256GB opslag), maar zondagmiddag besteld, maandagochtend afgeleverd. Met 20% korting via de ING punten store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn vooral de blauwe versies en de grijze (1TB) die vertraging lijken op te lopen, als ik de berichten hier, zo lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 08:27
Ook ik heb inmiddels een nieuwe status sinds gisteren (Voorbereiding van de verzending).

Iemand die de telefoon al ontvangen heeft, kan je iets delen wanneer de track & trace code ontving en wanneer de telefoon binnenkwam nadat jouw status ging op "Voorbereiding van de verzending"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• satshow
Vinnie84 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 06:44:
Ook ik heb inmiddels een nieuwe status sinds gisteren (Voorbereiding van de verzending).

Iemand die de telefoon al ontvangen heeft, kan je iets delen wanneer de track & trace code ontving en wanneer de telefoon binnenkwam nadat jouw status ging op "Voorbereiding van de verzending"?
Afgelopen donderdag ging deze bij op voorbereiden van de verzending. Afgelopen zaterdag om 12 uur is de telefoon geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
satshow schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 06:54:
[...]

Afgelopen donderdag ging deze bij op voorbereiden van de verzending. Afgelopen zaterdag om 12 uur is de telefoon geleverd.
Thanks! Wanneer kreeg je de track & trace code? En wie was de verzender?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
Peatsmoke schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 05:13:
Het zijn vooral de blauwe versies en de grijze (1TB) die vertraging lijken op te lopen, als ik de berichten hier, zo lees.
En de groene S24 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Laatst online: 18:21
Ik dacht ik bestel 29 januari de S24 Ultra 1TB grijs. Want die is zo standaard qua kleur en opslag, die zal wel goed leverbaar zijn ipv de exclusieve kleuren.

Helaas stond de levertijd toen al op 23 Februari.
Blijkbaar willen veel mensen gewoon de saai grijze versie 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat past prima bij de grijze golf... :+
Ik vind het zelf ook de mooiste kleur en een lichte kleur wordt ook niet zo warm als je op een terras aan het bier zit en je telefoon ligt op tafel. ;)
Grijs is ook nog steeds de best verkochte kleur auto.

[ Voor 12% gewijzigd door Peatsmoke op 06-02-2024 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Vinnie84 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 07:06:
[...]

Thanks! Wanneer kreeg je de track & trace code? En wie was de verzender?
Ben de naam vergeten wie het verzonden heeft. Maar ik kreeg de vrijdag een bericht dat deze zaterdag geleverd werd, had deze dag om het eventueel te verzetten.
Zaterdag toen ik op stond had ik de track en trace code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiga27
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-03-2024
Ik lees al even een tijdje mee met jullie en ik ben benieuwd of ik uniek ben in mijn ervaring(en).
Ik deel dit enkel ter info, maar heel misschien hebben mensen hier eenzelfde ervaring en/of tips.

Op 30-01 heb ik een S24 Ultra, Titanium Blue 1TB besteld op lease basis (met leuke kortingen).
Bewust voor gekozen omdat ik het bedrag niet in 1x wil spenderen en elke 1 á 2 jaar de keuze wil hebben tot het wisselen van een toestel. Nog geen ervaringen mee maar ik dacht, we gaan het zien.

Maar goed, alle formulieren netjes ingevuld en het bericht was, met 5 werkdagen hoor je meer.
De levertijd met het bestellen stond toen op 14-02.
Echter, toen ik op 01-02 keek, stond er bij mijn bestelling per abuis 28-02. Geen communicatie vanuit Samsung. Toen ik via WhatsApp ging vragen hoe dit zat, was het antwoord: "Dit is ons niet bekend maar je kunt de laatst bekende leverdatum aanhouden".
Oké prima, dan maar 2 weken later.

Tot ik afgelopen zondag weer ging gluren bij de status van mijn order; ja hoor, er stond Geannuleerd...shit.
Gelijk Samsung gebeld en de boodschap was: "Geen idee meneer, bel Evollis Lease maar".
Eigenwijs dat ik ben heb ik eerst Samsung een bericht via WhatsApp gestuurd, waarbij ik als antwoord kreeg: "nee meneer alles ziet er goed uit, je kunt er vanuit gaan dat je het toestel op 28-02 krijgt".
Beetje zenuwachtig intussen, maar goed, het zal wel goed komen.

En als kers op op de taart vandaag: "Het lijkt erop dat je order niet door een bepaalde check is gekomen. Ik ga een interne melding aanmaken en je hoort spoedig van ons".

Oftewel, veel wijzigingen, veel onduidelijkheid en geen flauw idee of het toestel nu binnenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
twiga27 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:53:
Ik lees al even een tijdje mee met jullie en ik ben benieuwd of ik uniek ben in mijn ervaring(en).
Ik deel dit enkel ter info, maar heel misschien hebben mensen hier eenzelfde ervaring en/of tips.

Op 30-01 heb ik een S24 Ultra, Titanium Blue 1TB besteld op lease basis (met leuke kortingen).
Bewust voor gekozen omdat ik het bedrag niet in 1x wil spenderen en elke 1 á 2 jaar de keuze wil hebben tot het wisselen van een toestel. Nog geen ervaringen mee maar ik dacht, we gaan het zien.

Maar goed, alle formulieren netjes ingevuld en het bericht was, met 5 werkdagen hoor je meer.
De levertijd met het bestellen stond toen op 14-02.
Echter, toen ik op 01-02 keek, stond er bij mijn bestelling per abuis 28-02. Geen communicatie vanuit Samsung. Toen ik via WhatsApp ging vragen hoe dit zat, was het antwoord: "Dit is ons niet bekend maar je kunt de laatst bekende leverdatum aanhouden".
Oké prima, dan maar 2 weken later.

Tot ik afgelopen zondag weer ging gluren bij de status van mijn order; ja hoor, er stond Geannuleerd...shit.
Gelijk Samsung gebeld en de boodschap was: "Geen idee meneer, bel Evollis Lease maar".
Eigenwijs dat ik ben heb ik eerst Samsung een bericht via WhatsApp gestuurd, waarbij ik als antwoord kreeg: "nee meneer alles ziet er goed uit, je kunt er vanuit gaan dat je het toestel op 28-02 krijgt".
Beetje zenuwachtig intussen, maar goed, het zal wel goed komen.

En als kers op op de taart vandaag: "Het lijkt erop dat je order niet door een bepaalde check is gekomen. Ik ga een interne melding aanmaken en je hoort spoedig van ons".

Oftewel, veel wijzigingen, veel onduidelijkheid en geen flauw idee of het toestel nu binnenkomt.
Ik ben bang dat je in dit geval de meeste waarde kunt hechten aan het 3de antwoord:
"Het lijkt erop dat je order niet door een bepaalde check is gekomen. Ik ga een interne melding aanmaken en je hoort spoedig van ons".

De eerste 2 antwoorden zijn meer een bewijs van onkunde en onwetendheid bij de klantenservice van Samsung. Ze geven geen van beide antwoord op de vraag. Je bestelling is geannuleerd.
Dan is de vraag, waarom? Dat antwoord kreeg je in de derde reactie.
Het lijkt erop dat je niet door de Evollis check bent gekomen. De vriendelijk aangekondigde interne melding is redelijk nutteloos verder sinds het 2 aparte bedrijven zijn die onafhankelijk van elkaar opereren en beslissen. De beslissing van Evolllis wordt daarmee op geen enkele wijze beïnvloedt of teruggedraaid ben ik bang. Waarschijnlijk zal je als oplossing een alternatieve betalingswijze worden aanbevolen door Samsung en that's it, zij kunnen in deze niet zoveel voor je betekenen. Daarmee is de reactie van de 1e klantenservice medewerkster wel relevant. Samsung kan je niet helpen, wil je echt weten hoe het komt dat je afgewezen bent moet je Evollis bellen. Ik weet niet hoe het staat met hun bereikbaarheid maar de info op de Samsung website is redelijk summier. Zie geen telefoon nummer van Evollis maar ik heb ook niet echt gezocht, ook geen ervaring verder met leasen bij Samsung/ Evollis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobo54
  • Laatst online: 07-07 10:32
wilco81 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:08:
Titanium Blue Besteld op 19-1-2024 nu ook verandering in Voorbereiding van de verzending

MIjn datum heeft van af het begin op 14-2 gestaan gaan nu afwachten of ze eerder gaan leveren ik hoop het .

_/-\o_
Ook ik heb de Titanium blue 512Gb besteld, op de 18e via de ICS portal op de Samsung site. Stond ook heel lang op verzending aangevraagd, maar nu op voorbereiden. Waar de datum eerst op "voor de 14e" stond, is het nu gewoon de 14e. 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twiga27
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-03-2024
MeanDz schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:04:
[...]

Ik ben bang dat je in dit geval de meeste waarde kunt hechten aan het 3de antwoord:
"Het lijkt erop dat je order niet door een bepaalde check is gekomen. Ik ga een interne melding aanmaken en je hoort spoedig van ons".

De eerste 2 antwoorden zijn meer een bewijs van onkunde en onwetendheid bij de klantenservice van Samsung. Ze geven geen van beide antwoord op de vraag. Je bestelling is geannuleerd.
Dan is de vraag, waarom? Dat antwoord kreeg je in de derde reactie.
Het lijkt erop dat je niet door de Evollis check bent gekomen. De vriendelijk aangekondigde interne melding is redelijk nutteloos verder sinds het 2 aparte bedrijven zijn die onafhankelijk van elkaar opereren en beslissen. De beslissing van Evolllis wordt daarmee op geen enkele wijze beïnvloedt of teruggedraaid ben ik bang. Waarschijnlijk zal je als oplossing een alternatieve betalingswijze worden aanbevolen door Samsung en that's it, zij kunnen in deze niet zoveel voor je betekenen. Daarmee is de reactie van de 1e klantenservice medewerkster wel relevant. Samsung kan je niet helpen, wil je echt weten hoe het komt dat je afgewezen bent moet je Evollis bellen. Ik weet niet hoe het staat met hun bereikbaarheid maar de info op de Samsung website is redelijk summier. Zie geen telefoon nummer van Evollis maar ik heb ook niet echt gezocht, ook geen ervaring verder met leasen bij Samsung/ Evollis.
Bedankt, dat is ook wel enigszins hoe ik het redeneer op dit moment.
Jammer dat Evollis niet binnen de afgesproken 5 werkdagen van zich laat horen.
Een direct nummer heb ik ook net pas gevonden eerlijk gezegd, dat was moeilijker te vinden dan verwacht, zeker omdat het inderdaad niet vermeld wordt bij Samsung.
Als ik Samsung zo geloof komen ze met een verklaring tot een afwijzing, of Evollis moet plots reageren.

In alle eerlijkheid verwacht ik juist wel dat Samsung het single-point of contact blijft in zo'n aankoop, in plaats van het balletje makkelijk af te kaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
bobo54 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:57:
[...]

Ook ik heb de Titanium blue 512Gb besteld, op de 18e via de ICS portal op de Samsung site. Stond ook heel lang op verzending aangevraagd, maar nu op voorbereiden. Waar de datum eerst op "voor de 14e" stond, is het nu gewoon de 14e. 🤔
Goed dan dat ik mijn S24U black niet heb om geruild naar blue excl, maar dus naar grey.
Want vorige week maandag retour gestuurd en deze ochtend al de nieuwe ontvangen.
Omruilperiode dus van 8 dagen incl. weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Meer mensen hier die op hun S24 Ultra 1024GB Titanium Black al lang zitten te wachten bij Mobiel.nl, duurt maar en duurt maar.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvdw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 14:15
S24 ultra Titanium Blue besteld op 18 januari op website van Samsung.

Meermaals uitgesteld met als uiteindelijke datum 14/02. Zo staat het nu nog op de website maar ondertussen is het pakket al wel aangemeld bij Bpost *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
janvdw schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:49:

Meermaals uitgesteld met als uiteindelijke datum 14/02. Zo staat het nu nog op de website maar ondertussen is het pakket al wel aangemeld bij Bpost *O*
En wat is je status bij samsung?

Die van mij hangt nu al weer 2 dagen op 'Voorbereiding van de verzending' en nog geen reactie gehad dat het verzonden is.
Zal wel een 'moeilijk pakket' zijn ;)

Is het de 512GB of de 1TB variant van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvdw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 14:15
stimpyrulez schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:53:
[...]

Die van mij hangt nu al weer 2 dagen op 'Voorbereiding van de verzending' en nog geen reactie gehad dat het verzonden is.

De 512GB variant.

Nog steeds op 'Voorbereiding van de verzending.'

Volgens koeriersdienst zou hij morgen of overmorgen geleverd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
stimpyrulez schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:53:
[...]

Je bent niet de enige, ik wacht ook nog met smart (S24U 512 Blue, besteld op 18/01). Heb nog enige goede hoop dat er toch vandaag nog een mailtje komt, fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Gerjannn schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:02:
[...]

Je bent niet de enige, ik wacht ook nog met smart (S24U 512 Blue, besteld op 18/01). Heb nog enige goede hoop dat er toch vandaag nog een mailtje komt, fingers crossed
Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Nog niets ontvangen.

Heb wel hoesje net binnengekregen (via Bol) maar vergeleken met mijn Note 10 plus scheelt dat toch wel een paar millimeter in de hoogte en breedte, schrik er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momenol
janvdw schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:49:

Same! Licht aan het einde van de tunnel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 11:02
Mijn 3e en 2e vervanging s24u 512gb Titanium Black is inmiddels onderweg,was even bang dat ik dit keer iets langer moest wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Laatst online: 21:22
Hoe lang heeft het retour proces geduurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 11:02
elaho schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:52:
1e keer op 27 januari opgestuurd en op 1 februari nieuwe ontvangen, de 2e keer 2 februari opgestuurd en komt morgen binnen.

Nu hopen dat het scherm van deze wel goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
elaho schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:52:
Ik heb vorige week maandag 29 januari de S24U Black geretourneerd van België naar Schiphol NL en deze ochtend 6 februari kreeg ik mijn omruiling (S24U Grey). Dus retour+omruiling op 8 dagen incl. weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
beezjeh schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:01:
[...]

1e keer op 27 januari opgestuurd en op 1 februari nieuwe ontvangen, de 2e keer 2 februari opgestuurd en komt morgen binnen.

Nu hopen dat het scherm van deze wel goed is.
Wat is/was er mis met het scherm? En dat 2x?
En hoe heb je de 2de retour/omruiling geregeld? Want via Mijn memberaccount heb ik geen knop om een 2de retour/omruiling in te plannen. Bij de 1ste kon ik dat wel.

[ Voor 19% gewijzigd door g86 op 06-02-2024 20:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheIconoclast
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GGVbwyRwI-CxSi_U_rUoECLFE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/brazfTR3vcUZwoRdweqNVpBG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtYAgImyqF8ROk3uKGe9VhKAJiQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dkp71MzgAMj2iWZyHHfLVIwQ.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn S24 plus sage green kwam onverwachts toch Iers eerder dan gepland. Woehh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Gerjannn schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:02:
[...]

Nou die hoop is ook weg :P zijn er al mensen die hun S24U Titanium Blue hebben ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Gerjannn schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:16:
[...]

Nou die hoop is ook weg :P zijn er al mensen die hun S24U Titanium Blue hebben ontvangen?
Mijn S24U Blue Tit. 1TB is nooit op een andere status gekomen na bestelling.

Een goede troost is dat het ZWARTE Spigen hoesje -dat er voor zorgt dat ik de kleur nooit hoef te zien van de telefoon- er al wel weken ligt 8)7

Aan de grootte kan ik dus al wennen, het gewicht moet ik er nog even bij verzinnen 8)

De S24 gewoon die wel al weer weken binnen is heeft mijn leven ook niet veranderd, dus als het nog even duurt allemaal ook dikke prima. O ja, ik loop nog dagelijks met een S10 512GB rond als 2de telefoon .... ook hartstikke fijn, al is die best iets trager dan de S24 :P

[ Voor 20% gewijzigd door robbvdb op 06-02-2024 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
robbvdb schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:21:
[...]Mijn S24U Blue Tit. 1TB is nooit op een andere status gekomen na bestelling.
Datzelfde geldt ook voor de S24u Orange 1TB sinds 19/1 🤷
Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste

Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.