in artikel nieuws: 'Koptelefoons bevatten schadelijke stoffen die het lichaam kunnen binnendringen' verwijst naar een niet-bestaande pagina.
aanraden -> aanraken
In de tekst staat 91 quintillioen, dat moet dan 19 zijn?
Of quintiljard? Ben het spoor bijster.
[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 20-02-2026 11:46 ]
Het staat natuurlijk spectaculair, maar aangezien de titel een vaste breedte heeft, vallen enkele nullen weg achter het blokje ernaast:
/f/image/qrwRlREOCRBAy92NEuRKHl2I.png?f=fotoalbum_large)
Dus dat is niet erg handig. Misschien een idee om het dan in wetenschappelijke notatie op te schrijven, dus 19.059.780 x 1027? Lijkt me dat je dan ook wel goed inzichtelijk hebt gemaakt dat het een absurd groot getal is.
een kleine een kleine → een kleineDat ligt op een kleine een kleine 110 biljoen euro.
Dat was bij het vorige artikel ook al een bekend issue, maar aangezien het zo'n ontzettende edge-case is is het niet echt handig daar iets aan te veranderen. Juist de hoeveel nullen dragen ook wel bij aan de absurditeit ervan en dat het dan wegvalt is ook wel deel van de charme. Ik denk niet dat het heel erg is als mensen niet het exacte aantal nullen kunnen tellen in de koprichy3908 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 12:28:
.geek: Google-boete van 19.059.780.000.000.000.000.000.000.000.000.000 euro h...
Het staat natuurlijk spectaculair, maar aangezien de titel een vaste breedte heeft, vallen enkele nullen weg achter het blokje ernaast:
[Afbeelding]
Dus dat is niet erg handig. Misschien een idee om het dan in wetenschappelijke notatie op te schrijven, dus 19.059.780 x 1027? Lijkt me dat je dan ook wel goed inzichtelijk hebt gemaakt dat het een absurd groot getal is.
[...]
een kleine een kleine → een kleine
Ik wil graag mijn sponsor SouthVPN bedanken voor het mogelijk maken van deze handtekening
Nee, inderdaad, als ze de moeite alleen al nemen (behalve de autisten onder ons, of OCD'ers)TijsZonderH schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 13:05:
[...]
Dat was bij het vorige artikel ook al een bekend issue, maar aangezien het zo'n ontzettende edge-case is is het niet echt handig daar iets aan te veranderen. Juist de hoeveel nullen dragen ook wel bij aan de absurditeit ervan en dat het dan wegvalt is ook wel deel van de charme. Ik denk niet dat het heel erg is als mensen niet het exacte aantal nullen kunnen tellen in de kop
Bedacht ik me later dat je het juist ook kan gebruiken als 'feature' i.p.v. bug.
Zoals hier uitgelegd RoestVrijStaal in 'Algoritmes en huiszoekingen maken fiscus en politie grootste privacyschenders'
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Dank voor het melden, aangepast!Nico Klus schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 20:34:
Huisbezoeking in plaats van huiszoeking
Zoals hier uitgelegd RoestVrijStaal in 'Algoritmes en huiszoekingen maken fiscus en politie grootste privacyschenders'
post → .post (zoals in andere artikelen die een podcast aankondigen)1:37 post
post → .post (zoals in andere artikelen die een podcast aankondigen)1:37 post
het → zij (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=autoriteit, @TijsZonderH)De AP zegt dat het de situatie in de gaten houdt en dat nog meer meldingen niet nodig zijn.
het → hij (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=toezichthouder)Hoewel de toezichthouder het niet zo zegt, is de kans groot dat het de meldingen niet aankan.
gewone-mensentaal → gewonemensentaal (onnodig koppelteken, @TijsZonderH; zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=gewonemensentaal)Bixby kan Galaxy's voortaan besturen via gewone-mensentaal
natuurlijke spraakopdrachten → natuurlijkespraakopdrachten (want het gaat om opdrachten in natuurlijke spraak, niet om natuurlijke opdrachten)Die moet beter kunnen omgaan met natuurlijke spraakopdrachten, zegt het bedrijf.
wetenof → weten ofGebruikers kunnen die apparaten nu al bedienen met Bixby, bijvoorbeeld om instellingen aan te passen, maar dat werkt alleen als ze de specifieke commando's wetenof de namen van menu's en instellingen.
plaats vonden → plaatsvonden (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=plaatsvinden, @Hayte)Het is dan ook niet duidelijk bij welke overheidsorganen ze plaats vonden en wat hier de gevolgen van waren.
het land juist in de hand werken → juist in zijn voordeel uitvallen (zie ook lemma uitvallen in de Dikke Van Dale en vergelijk met lemma werken)Maar het automatisch toeschrijven aan Rusland kan het land juist in de hand werken.
huisbezoekingen → huisbezoeken (ten eerste bestaat het woord huisbezoeking niet, @Hayte, echter, het woord bezoeking bestaat daarentegen wel, maar dat betekent totaal iets anders, ten tweede ging het om het thuis opzoeken van demonstranten, dus de politie ging op huisbezoek, maar ging niet de woning doorzoeken i.h.k.v. een huiszoeking, @TijsZonderH, alhoewel je het later in het artikel wel over huisbezoek hebt. Zie ook de opmerkingen onder het artikel over dit woordgebruik)Algoritmes en huisbezoekingen maken fiscus en politie grootste privacyschenders
huisbezoekingen → huisbezoekenDe twee instanties krijgen een Big Brother Award voor het uitvoeren van huisbezoekingen bij demonstranten en het voortdurend gebruiken van algoritmes.
digitale burgerrechtenorganisatie → digitaleburgerrechtenorganisatie (want het gaat niet om een digitale organisatie voor burgerrechten in het algemeen, maar om een organisatie voor digitale burgerrechten, @TijsZonderH)Dat gebeurde op vrijdagavond tijdens de uitreiking van de Big Brother Awards, de prijs die digitale burgerrechtenorganisatie Bits of Freedom ieder jaar uitreikt.
het → zij (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=politie)De politie kreeg de prijs omdat het activisten monitorde die bijvoorbeeld van plan waren te demonstreren.
zakelijke-leningendienst → zakelijkeleningendienst (onnodig koppelteken, @Hayte, alhoewel in dit geval in mijn optiek ook wel van een zakelijke leningendienst gesproken kan worden met maar weinig betekenisverschil, nl. een zakelijke dienst voor leningen)PayPal had zes maanden lang een 'fout' bij zijn zakelijke-leningendienst, waardoor persoonsgegevens in te zien waren.
het oorspronkelijk artikel → het oorspronkelijke artikelInmiddels verschijnt de foutmelding DNS_probe_finished_nxdomain, zo merkten tweakers in de reacties onder het oorspronkelijk artikel over de scamwebsite op.
snellader-test → snelladertest (onnodig koppelteken, @WoutF en @LukevanDrie)Een nieuwe snellader-test en slimme shutters op kantoor - Tweakers-vlog #18
YouTube dashboard → YouTube-dashboard (want het is een samenstelling)Ik ga babbelen met Jelle die aan een gloednieuwe testopstelling werkt voor een nieuwe productgroep, we maken het kantoor wat slimmer en je krijgt een update over ons YouTube dashboard.
Zonwering → zonwering (het is geen eigennaam maar een regulier zelfstandig naamwoord, dus er is geen enkele reden voor die hoofdletter)03:07 - Slimme Zonwering
In de titel: Stop Killing games
In de eerste zin: Stop Killing Games
G van games met hoofdletter in titel.
nieuws: WhatsApp lijkt functie te krijgen om berichten te timeren
timeren ?
Plannen, of inplannen, lijkt me...
(In kop, meermaals in het artikel, en onder de afbeelding.)
deed ook eisers → deden ook eisersNiet alleen advocaten gebruiken AI in de rechtszaal, dat deed ook eisers die geen advocaat wilden en zich lieten bijstaan door AI.
verzend-icoon → verzendicoon (onnodig koppelteken)Dat gebeurt vaak door lang te drukken op het verzend-icoon, waarna de gebruiker een datum en tijd kunnen instellen.
10 meer → 0 meer (29.863 (11.3) - 29.863 (11.2, 2 weken geleden) = 0)Deze bevat op het moment van schrijven 29.863 titels, wat er 10 meer zijn dan drie weken geleden.
Maar als je nu (22-02-2026) naar die database kijkt, dan zie je het getal 29.870 staan. Dan zijn het er 17 meer.
In de eerste zin van het artikel.
Versie 2.0 van AsteroidOSis uitgekomen.
De spatie tussen "AsteroidOS" en "is" ontbreekt.
Auteur: @arnoudwokke
In het hele artikel is Games met hoofdletter, maar niet in de titel.
Ook op de insta btw
[ Voor 4% gewijzigd door Hmmbob op 22-02-2026 18:28 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
schrijft Spencer dat laat Spencer weten dat → schrijft Spencer dat -of- laat Spencer weten datIn een blogpost schrijft Spencer dat laat Spencer weten dat hij zijn vertrek in de herfst van 2025 met Microsoft-ceo Satya Nadella heeft meegedeeld.
De link naar het F-Secure-pakket verwijst naar een Engelstalige pagina. Geen ramp, want menigeen Tweaker kan wel Engels, maar er is ook een Nederlandstalige pagina van: https://www.f-secure.com/nl/total Op een Nederlandstalige site als Tweakers staat dat toch wat netter.
Ik weet dat het niet officieel een spel- of tikfout is, maar ik vond het ook weer zo wat om voor zo'n klein, lullig iets een topic te openen.
Dat moet zijn alle klanten kunnen er aanspraak op maken. Wat er nu staat is dat alle klanten ingaan op het aanbod en dat is niet zo (in de reacties staan al genoeg mensen die er geen behoefte aan hebbenAlle klanten van Odido en Ben maken aanspraak op het gratis beveiligingspakket.
Gamertag: FinrazielNL
In de inleiding een verdwaalde spatie voor een punt
Mijn reviews al gezien?
@TheVivaldi Helemaal prima hoor
@PeacekeeperNL Ik heb de spatie naar huis begeleid
De Fairphone 5 heet gewoon "Fairphone 5", en niet zoals versie 6 "Fairphone (Gen. 6)".Vermoedelijk krijgt ook de Fairphone Gen 5 binnenkort deze update.
Ik heb een mening over deze naamgeving, maar het punt is dat deze "Gen" weg mag uit het door mij geciteerde stukje
[Aylin]
moonshit->moonshot (zie ook gelinkte source)
Goed koper is duurder dan slecht koper
Bernad → BernardVaisha Bernad, Eye Security. Bron: Ronald van der Zon
co-opplatformen -> co-opplatformer
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dit.RayNbow schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:15:
nieuws: Amazon haalt geflopte co-opplatformen King of Meat offline en geeft g...
co-opplatformen -> co-opplatformer
En aanvulling voor de eerste alinea:
Daar moet een spatie tussen online-only en game.In de praktijk betekent dit dat de online-onlygame
@YannickSpinner
*sowieso
@DonJunior online-onlygame is wel juist geschreven
Weet je dat zeker?YannickSpinner schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:12:
Aangepast!
*sowieso
Naast dat google-zoekresultaten gebruiken om spelling te beoordelen sowieso een slecht idee is staat dat zoekscherm op Engels ingesteld. En ik kan me voorstellen dat "online-only" en "game" beiden als leenwoorden gezien worden en die dus Nederlands vervoegd worden. Dan moeten ze aan elkaar.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
@YannickSpinner
hier staat wat dubbelDe zombiemodus van Call of Duty is een populair onderdeel van de franchise en veel fans hopen vermoedelijk op een losstaande game die zich volledig op deze modus richt die zich op deze gamemodus richt.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Prima argument.bwerg schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:20:
[...]
Naast dat google-zoekresultaten gebruiken om spelling te beoordelen sowieso een slecht idee is staat dat zoekscherm op Engels ingesteld. En ik kan me voorstellen dat "online-only" en "game" beiden als leenwoorden gezien worden en die dus Nederlands vervoegd worden. Dan moeten ze aan elkaar.
Overigens gebruik ik niet de google-zoekresultaten om spelling te beoordelen..
In eerste instantie las ik het artikel en struikelde over dat stukje, daardoor ging ik twijfelen, 'klopt dat wel'?
Vervolgens wil ik het opzoeken en word ik gecorrigeerd door Google. Dan is het toch geen vreemde gedachte om het aan te kaarten?
*sowieso
Het wordt inderdaad als Nederlands vervoegd. @MoniqueVdB of @Marger kan je daar morgen wellicht nog wat meer informatie over geven
Zou moeten zijn "Met het offline gaan van King of Meat verdwijnt een van de weinige Amazon Studios-games van derden."Met het offline gaan van King of Meat verdwijnt een van de enige Amazon Studios-games van derden.
Als het de enige zou zijn zou er maar één spel zijn.
kondigde -> kondigden, want het onderwerp is "Amazon en Glowmade".In 2021 kondigde Amazon en Glowmade een partnerschap aan.
Hmm, ik zou zeggen dat online-only net als online een bijvoeglijk naamwoord is. De verwachte schrijfwijze zou dan online-only game zijn?YannickSpinner schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 13:12:
Aangepast!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Eerste zin v/d inleiding:
Blizzard kondigt Overwatch Rush vor smartphones aan.
(Mavel -> Marvel)
Mavel's Wolverine i.p.v. Marvel's Wolverine.
[ Voor 29% gewijzigd door Votlook op 24-02-2026 19:27 ]
bugbounties → bugbounty's (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=bounty en https://woordenlijst.org/zoeken/?leidraad=13-2, @JaspB; later schrijf je wel binary's, dus dit is ook nog inconsistent)Die doelwitten zijn officieel out-of-scope voor het melden van kwetsbaarheden binnen bugbounties.
bugbounties → bugbounty'sHij kon ook Copilot-beheer uitvoeren, een eigen Windows-versie bouwen, uitbetaling van zijn eigen bugbounties goedkeuren en meer.
bugbounties → bugbounty'sNa het verlopen van die periode kwam naar buiten dat Microsoft het beleid voor bugbounties aanpaste.
wat en hoe eigenlijk de bedoeling is van software → wat eigenlijk de bedoeling is van software (want hoe de bedoeling is van software is een kromme zin)Belangrijk bij hacken is inschatten wat en hoe eigenlijk de bedoeling is van software en dan uitvogelen hoe dat valt om te buigen of te omzeilen.
het → zij (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=groep&pos=NOU, @arnoudwokke)De groep wil geld hebben, anders zet het die data online op het darkweb.
API-toegang → api-toegang (want api mag wel als ingeburgerd beschouwd worden op een site als Tweakers, @arnoudwokke)Dat gebeurt via API-toegang tot Claude via tienduizenden accounts, waarna de bedrijven proberen om detectie te ontlopen.
service-afhandeling → serviceafhandeling (onnodig koppelteken, @arnoudwokke, want geen klinkerbotsing; zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=servicea*)De Japanse fabrikant neemt nog wel de ontwikkeling van functionaliteit en service-afhandeling in Europa op zich van de tv's.
software-ondersteuning → softwareondersteuning (idem dito; zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=softwareo*)Het is onbekend wat de samenwerking op langere termijn gaat betekenen voor bijvoorbeeld software-ondersteuning van Panasonic-tv's of het uitbrengen van nieuwe modellen.
voor screen reader → voor de screenreader (of anders voor screenreading)Nieuw in deze uitgave is onder meer de mogelijkheid om alle AI-functies apart aan of uit te zetten, is de ondersteuning voor screen reader verbeterd en kunnen Windows 10 gebruikers die de optie om de browsergeschiedenis automatisch te verwijderen bij het afsluiten van de browser weer gebruik maken van Firefox Backup.
Windows 10 gebruikers → Windows 10-gebruikers (want een samenstelling van een eigennaam en een zelfstandig naamwoord, dus ik verwijs maar weer eens voor de zoveelste keer naar de regels hieromtrent, @Drobanir)Nieuw in deze uitgave is onder meer de mogelijkheid om alle AI-functies apart aan of uit te zetten, is de ondersteuning voor screen reader verbeterd en kunnen Windows 10 gebruikers die de optie om de browsergeschiedenis automatisch te verwijderen bij het afsluiten van de browser weer gebruik maken van Firefox Backup.
browser weer → browser, weer (zie ook https://taaladvies.net/ko...e-bijvoeglijke-bijzinnen/, in het bijzonder de zin Na een bijvoeglijke bijzin, of die nu uitbreidend is of beperkend, komt vrijwel altijd een komma, vooral als de bijzin eindigt met een persoonsvorm en de hoofdzin met een persoonsvorm verdergaat (zie de zinnen (1a), (1b), (2a) en (2b)))Nieuw in deze uitgave is onder meer de mogelijkheid om alle AI-functies apart aan of uit te zetten, is de ondersteuning voor screen reader verbeterd en kunnen Windows 10 gebruikers die de optie om de browsergeschiedenis automatisch te verwijderen bij het afsluiten van de browser weer gebruik maken van Firefox Backup.
gebruik maken → gebruikmaken (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=gebruikmaken)Nieuw in deze uitgave is onder meer de mogelijkheid om alle AI-functies apart aan of uit te zetten, is de ondersteuning voor screen reader verbeterd en kunnen Windows 10 gebruikers die de optie om de browsergeschiedenis automatisch te verwijderen bij het afsluiten van de browser weer gebruik maken van Firefox Backup.
@DonJunior @bwerg: Je kunt het vergelijken met 'sim-onlyabonnement' in het Groene Boekje: https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=sim-onlyabonnementYannickSpinner schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 14:00:
Thanks allen!
Het wordt inderdaad als Nederlands vervoegd. @MoniqueVdB of @Marger kan je daar morgen wellicht nog wat meer informatie over geven
Kijk, hier heb ik wat aan. Dank! Kan ik nog wat van leren ook.MoniqueVdB schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:27:
[...]
@DonJunior @bwerg: Je kunt het vergelijken met 'sim-onlyabonnement' in het Groene Boekje: https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=sim-onlyabonnement
*sowieso
nieuws: Anthropic schrapt AI-veiligheidsbelofte uit bedrijfsbeleid
hebben geleden ... uitgebracht → hebben vandaag ... uitgebrachtDe ontwikkelaars hebben geleden versie 2.4.1 uitgebracht en hierin zijn de volgende veranderingen en verbeteringen aangebracht:
Bijschrift bij de onderste afbeelding "Odido-datalek fpa" ... Misschien heb ik te weinig contextuele kennis, maar "fpa" lijkt iets van "frontpage artikel" ofzo... maar niet relevant voor ons als lezers.
(Of heb ik de ironie gemist?)
nieuws: Samsung kondigt Galaxy S26-telefoons aan en goedkoopste kost nu bijna...
[ Voor 3% gewijzigd door Jan VP op 25-02-2026 19:51 ]
Harry Potter en de Batman-films → de Harry Potter- en Batman-films (want Warner Bros. Discovery is niet de maker van Harry Potter, dat is J.K. Rowling, @Imre Himmelbauer)De maker van onder meer Harry Potter en de Batman-films gaat daarover nu in gesprek met Paramount.
Hangt de prijs ergens bovenin de Eiffeltoren?Apple heeft volgens geruchten geheugenleveringen voor zijn iPhone 17-toestellen zeker gesteld, maar betaalt daar een letterlijk hoge prijs voor. Het bedrijf zou bij Samsungs chipproductiedivisie nu het dubbele betalen voor Lpddr5X-chips. Dit meldt Wccftech op basis van Zuid-Koreaanse berichten.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
nieuws: Samsung kondigt Galaxy S26-telefoons aan en goedkoopste kost nu bijna...
Het → Zij (je zou kunnen zeggen dat het verwijst naar conglomeraat, maar verwijzen naar divisie lijkt me logischer, @JaspB)Het zou daarvoor de onderhandelingen beginnen door een premium van 100 procent te vragen, om dan uiteindelijke uit te komen op het eigenlijke doel van 60 procent.
uiteindelijke → uiteindelijkHet zou daarvoor de onderhandelingen beginnen door een premium van 100 procent te vragen, om dan uiteindelijke uit te komen op het eigenlijke doel van 60 procent.
nieuws: KPN verplicht onbeperkte belminuten bij onbeperkte databundel
De auteur gebruikt hier het woord lijstprijs. Ik vroeg me af wat een lijstprijs was, en kon dat woord niet vinden in online woordenboeken. Het lijkt me dat dit een Anglicisme is: letterlijk vertaald vanuit het Engelse list price. In de US worden list prices gebruikt omdat de BTW/VAT niet wordt meegenomen in de prijs, dus om onderscheid te maken tussen de prijs van de fabrikant (list price) en de daadwerkelijke prijs.
In NL is dat niet aan de orde. Het woord 'prijs' is dus afdoende.
[ Voor 7% gewijzigd door DwarV op 26-02-2026 08:59 ]
meest kwalitatieve → kwalitatiefste (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=kwalitatief en https://taaladvies.net/om...an-vergelijking-algemeen/, @Kevinkrikhaar)Dat proces werd geautomatiseerd, al levert dat volgens Lensink niet de meest kwalitatieve data op.
geupsampled → geüpsampled (ook al is het een citaat, het blijft incorrect Nederlands)Ook zijn de Nederlandse teksten vaker geupsampled dan de teksten in andere Germaanse talen.
Ik zou in de titel al specificeren dat het om lootboxes in Counter-Strike gaat. Nu gaat het in de reacties ook over Steam en (andere) games die op dat platform verkocht worden.
Ik zie in de reacties voornamelijk discussies over 'en xyz dan?', dat lijken me normale gesprekken onder zo'n nieuwsbericht. Ik zie op basis van de reacties dan ook geen reden om de titel aan te passenPCG2020 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 09:47:
nieuws: New York klaagt Valve aan: 'Lootboxes zijn het toonbeeld van gokken'
Ik zou in de titel al specificeren dat het om lootboxes in Counter-Strike gaat. Nu gaat het in de reacties ook over Steam en (andere) games die op dat platform verkocht worden.
daarom → daaropVersies 5.5.9 en direct daarom 5.6.0 van SciTE zijn uitgekomen.
standalone-executable → standalone executable (ik zou standalone hier simpelweg beschouwen als bijvoeglijk gebruikt)Daarnaast is er een standalone-executable die handig op een USB-stick meegenomen kan worden.
Mist een woordje? Om brieven....De Nederlandse overheid wil het taalmodel GPT-NL gebruiken brieven aan burgers en ondernemers toegankelijker te maken.
anderen → andere (want het gaat niet over personen, @Kevinkrikhaar; zie ook https://taaladvies.net/be...zing-naar-rechtspersonen/)Sommige partijen bouwen zelf zulke systemen in, terwijl anderen vertrouwen op tools van derden.
one-size-fits-all oplossing → one-size-fits-all-oplossingVorig jaar bleek uit een onderzoek dat de Australische overheid liet uitvoeren, dat er op dit gebied geen one-size-fits-all oplossing bestaat.
Dit vind ik hier prima als bijvoeglijk te beschouwen en de huidige keuze is meteen beter leesbaar, dus deze laat ik staan. De rest is aangepast, dank!richy3908 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:55:
one-size-fits-all oplossing → one-size-fits-all-oplossing
gameindustrie → game-industrie (want er is sprake van klinkerbotsing, @Hayte)De markt voor Counter-Strike-items is volgens James gewaardeerd op miljarden dollars, 'ongeëvenaard in de gameindustrie'.
lootbox → lootboxes (of anders een lootbox)Maar Valves lootboxes zijn extra verderfelijk omdat ze populair zijn onder kinderen en tieners, die verleid zijn om lootbox te openen met het vooruitzicht dat ze dure virtuele items kunnen winnen die status uitdragen binnen de spelwereld.
Belgie is federaal, dus Fluvius kan enkel iets doen in Vlaanderen.
Wallonie, Brussel en het Duits gedeelte vallen daar niet onder.
Technisch zijn het allemaal Belgen, maar specifiek legt Fluvius boetes op aan Vlamingen
Nano Bana 2 → Nano Banana 2Als gebruikers Nano Bana 2 krijgen, dan verdwijnt de optie voor Pro.
de Nano Banana → Nano Banana (zoals in de rest van het artikel, @arnoudwokke)Nano Banana 2 is de opvolger van de Nano Banana uit augustus vorig jaar en is voor het snel genereren van afbeeldingen.
hij → hetOok moet hij beter zijn in het genereren en behouden van leesbare tekst, iets dat bij plaatjesgenerators in het verleden vaak fout ging.
het → zij (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=regering, @arnoudwokke)De Amerikaanse regering gebruikt geregeld data van techbedrijven uit de VS voor politieke doeleinden, onder meer toen het Microsoft-diensten afsloot voor de hoofdaanklager van het Internationaal Strafhof in Den Haag.
opensource-kantoorsoftwarepakket → opensourcekantoorsoftwarepakket (onnodig koppelteken, @arnoudwokke)LibreOffice is een opensource-kantoorsoftwarepakket met onder meer een tekstverwerker, spreadsheetprogramma en presentatie-app.
presentatie-app → presentatieapp (idem dito, want geen klinkerbotsing)LibreOffice is een opensource-kantoorsoftwarepakket met onder meer een tekstverwerker, spreadsheetprogramma en presentatie-app.
scifi-vervolg → scifivervolg (onnodig koppelteken, @YannickSpinner)We Were Here Tomorrow is scifi-vervolg op langlopende co-op-puzzelgames
co-op-puzzelgames → co-oppuzzelgames (idem dito)We Were Here Tomorrow is scifi-vervolg op langlopende co-op-puzzelgames
co-op-puzzelgame → co-oppuzzelgame (idem dito)De co-op-puzzelgame komt ergens dit jaar uit voor de pc, PlayStation 5 en Xbox Series X en S.
of er nieuwe versie → of er een nieuwe versieIn deze uitgave zijn er diverse beveiligingsproblemen verholpen en werkt de functie weer om te kijken of er nieuwe versie beschikbaar is.
De link onderaan bij download werkt niet:
:strip_exif()/f/image/fmhOq2NNxKOViCaWzz6wB0ia.png?f=user_large)
Deze link werkt wel: https://www.vmware.com/pr...or/workstation-and-fusion
Zodra je klikt op DOWNLOAD NOW, kom je uiteindelijk op dezelfde link uit als er nu bij download staat, maar dan wel werkend.
[ Voor 43% gewijzigd door richy3908 op 26-02-2026 22:50 ]
Auteur: @Drobanir
Downloadlink wijst nog naar 11.56 ipv https://www.ghisler.com/1157_beta.htm
... en gaat over tot de orde van de dag
De link voor het downloaden van VMware Workstation Pro werkt nog steeds niet, maar nu vanwege een 404.MoniqueVdB schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 07:20:
Tot hier aangepast. Bedankt!
Dat komt doordat je de tekst van de link hebt overgenomen i.p.v. de url, en de tekst is afgebroken door de foruminterface: https://www.vmware.com/pr...or/workstation-and-fusion
De daadwerkelijke link is: https://www.vmware.com/products/desktop-hypervisor/workstation-and-fusion
[ Voor 12% gewijzigd door richy3908 op 27-02-2026 12:30 ]
Is onderstaande misschien over het hoofd gezien?MoniqueVdB schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 07:20:
Tot hier aangepast. Bedankt!
nieuws: Google haalt Nano Banana Pro weg bij gratis gebruikers en komt met Na...
de Nano Banana → Nano Banana (zoals in de rest van het artikel)Nano Banana 2 is de opvolger van de Nano Banana uit augustus vorig jaar en is voor het snel genereren van afbeeldingen.
in 2026 → in 2025 (meest logische)Dat is niet onaardig, maar op een gemiddelde van 5542 artikelen per jaar (in 2026) zijn zulke cijfers niet zó belangrijk dat we alles op alles zetten om daarover te schrijven.
zoals dit over de NOS → zoals dit artikel over de NOS (meest voor de hand liggende)We proberen alleen te brengen wat praktische impact heeft, zoals wanneer een oplichterswebsite offline gaat, of wanneer er ontwikkelingen zijn in welke data zijn buitgemaakt zoals dit over de NOS.
opensourcekantoorsoftwarepakket → opensource kantoorsoftware pakket (al is het maar voor de leesbaarheid)LibreOffice is een opensourcekantoorsoftwarepakket met onder meer een tekstverwerker, spreadsheetprogramma en presentatieapp.
programma -en- app → waarom meerdere termen voor 1 woord? En voor zover ik weet heeft LO geen presentatieapp maar wel een presentatieapplicatie. Wat dus een presentatieprogramma is.