Waar zie je dat?jeffrey-nl schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:15:
De Iconic met witte bekleding is duurder geworden. Aangezien het alleen de Alpine stoelen en een nieuw stuur is ben ik persoonlijk dus niet ontevreden dat ik de “oude” krijg voor iets minder geld ;-)
nvm. Renault.nl is updated
Online prijslijst ook geupdate: https://cdn.group.renault...ten/scenic-prijslijst.pdf
Okee, dit is matig:
Ik zou graag de 22kW boordlader hebben, maar kan niet wachten tot medio juli...22 kW boordlader met bidirectionele functies. Let op, medio juli 2025 beschikbaar om te bestellen
edit:
Ik heb een Esprit Alpine samengesteld, en de verschillen zijn:
- 1000 euro eraf voor de 11kW boordlader (22kW dus nog geen optie)
- Solarbay + Harman Kardon is nu "Pack Light & Sound" geworden. Beide opties bij elkaar zijn 350 euro goedkoper dan voorheen
- Pack Advanced Driving Assist is 500 euro duurder geworden dan voorheen.
- Standaard kleur is wit geworden, andere kleuropties zijn net zo duur als bij het oude model.
Als de 11kW boordlader en de witte kleur geen problemen zijn, dan ben je dus 850 euro goedkoper uit.
Nog een edit:
Na de oude en nieuwe prijslijst doorgenomen te hebben, lijkt het zo te zijn dat de elektrische inklapbare buitenspiegels geen geheugenfunctie meer hebben.
Het wordt iig niet meer in de prijslijst benoemd, terwijl dat in de oude prijslijst wel zo is.
[ Voor 72% gewijzigd door bonyuri op 17-04-2025 16:53 ]
What Do You Call An Alligator In A Vest?