Ik ben ook heel lang bezig (geweest) met een zoektocht naar de ‘beste handheld experience’, ik denk dat ik nu maar ga settelen met de Portal.
Het liefste zou ik een native optie hebben, maar voor alsnog is die optie er in mijn optiek nog niet, in ieder geval niet om alle (dus ook AAA) games te kunnen spelen.
Recent lopen stoeien met streamen van mn (4090) gamepc naar Steamdeck, maar wederom trek ik die resolutie niet.
Ik heb overwogen om voor dit doel een Legion Go, Legion Go S of een Legion Go 2 te nemen, maar dat is weer een smak geld en ik heb al zoveel handhelds en consoles in huis dat ik dit eigenlijk niet aan mezelf kan verkopen..
Ik hoop ook op een PS6 handheld, denk eigenlijk dat de PS Vita nog steeds de beste handheld ooit gemaakt is.
EDIT: Ik overweeg sinds de Portal ook om meer digitaal aan te schaffen, bij remote play is het wisselen van disks toch wel irritant en daarbij kan je nu die digitale games ook streamen.
Maar dit geldt volgensmij niet voor alle games klopt dat? Ik zag namelijk enkele digitale games niet in de lijst erbij staan?
Daarbij vind ik het toch ook wel leuk om hardcopy games te verzamelen en inderdaad, zag ik ook weer een leuke BF aanbieding dus heb ik gisteren ook weer een game hardcopy aangeschaft.
Voor mn Switch 2 heb ik al wel de keuze gemaakt om
volledig digitaal te gaan.
Astrobot is overigens een zeer toffe game vind ik en uitermate geschikt om op de Portal te spelen!
[
Voor 30% gewijzigd door
Stunned Guy op 22-11-2025 12:34
]