• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Update gedownload en uiteraard getest.

Tot zover alleen een aantal potjes fc26 gespeeld met de portal verbonden met dezelfde wifi netwerk als waar de ps5 verbonden is, en ik moet zeggen dat het veel scherper eruit ziet.

Ook betreft latency is het een stuk beter.

Tot zover erg blij met deze update, vanavond wat andere games proberen waarvan ik weet het dat het lastig speelde op de portal.

PSN : Geraedus

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:56

ryanator

Wilt een PS5 op launch

WinterBase schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:29:
Ben zo ontzettend benieuwd wat de bitrate gaat zijn. Als dit echt de gewenste verbetering oplevert ga ik voor de derde keer een Portal kopen denk ik :+
Dit is de reden dat ik mijn portal (na 3x kopen) maar gewoon gehouden heb. Soms komt er een update die hem weer tof maakt, soms een update die de ervaring bricked :9

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:33
Ook even geprobeerd maar het is inderdaad allemaal net wat beter. Voelt soepeler, paar keer heen en weer gegaan van max reso naar gewoon maar je merkt wel verschil. En het beeld is ook scherper, die stream artifacts zijn nu niet meer/amper te zien.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:30
Mooie update, kribbelt weer om eentje te halen :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Geraedus
  • Nu online
Amaze86 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:29:
Mooie update, kribbelt weer om eentje te halen :)
Bespaar je geld maar, misschien dat er ooit een oled versie met minimaal wifi 6e beschikbaar komt 😆😅

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:30
Geraedus schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:54:
[...]

Bespaar je geld maar, misschien dat er ooit een oled versie met minimaal wifi 6e beschikbaar komt 😆😅
Ah geruchten dat volgend jaar nieuwe versie komt...is ook zo lang wachten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:13
Zo te lezen op Reddit is de bitrate nu 25 op 1080p ipv de 15 die het was. Had gehoopt op 30 maar dit is al een goede verbetering :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• Geraedus
  • Nu online

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Gezien de slechte verkrijgbaarheid de laatste tijd wat aanvullende regels:
- geen rants / gezeur / discussie over scalping
- geen V&A
- voorraad bij winkels mag gepost worden, maar een hele discussie over de slechte voorraad draagt niks bij.
- geen 'statusupdates' van je bestellingen of leveringen.

Gebruik bij connectieproblemen de zoekfunctie; dit is al veelvuldig besproken en er staan zat tips in het topic.