Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zo te zien gebruik je een Dollar Value Averaging strategie? Ik ben daar dit jaar (afgelopen week dus) ook mee begonnen n.a.v. deze post.Egeau schreef op maandag 8 januari 2024 @ 11:34:
Al vanaf 1-8-2022 koop/verkoop ik iedere maandag voor een vast bedrag BTC. Met de huidige koers en mijn target BTC value moet ik nu verkopen.
Met de ETF op de loer merk ik toch dat het nu 'jammer' vind om aan het plan vast te houden. Waarschijnlijk kan ik morgen/overmorgen minder BTC verkopen (prijs is gestegen) of juist meer bijkopen (prijs is gedaald).. nu iets doen voelt gewoon zonde aangezien ik in the long run met beide opties meer denk te winnen.
Wellicht kan je je limieten strenger maken? Je inleg blijft hetzelfde, voor opnames geldt (tot moment X) een wekelijkse limiet van bedrag X. Mijn potje (bij die exchange die ik exclusief voor DVA gebruik) moet elke week met, laten we zeggen, $100 groeien. De eerste inleg is $100 dollar. Na een week is mijn potje $103 en moet ik dus $97 inleggen om op $200 te komen. Is mijn potje de week erna $400 door aankondiging van de ETF, dan mag ik $100 opnemen (want het target was $300), maar ik leg mezelf een limiet op van $50 opname per week zo vroeg als we nu in de bullmarket zitten..
Zo kun je over het ADA blokje ook wel twee kanten op qua gedachtenMicroWhale schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:22:
[...]
Ik vind dat de XRP army hier een beetje weinig kudos krijgt. Dat vakje mag echt wel wat groter. Die zitten er echt tot hun schouders in.
Hoeft niet natuurlijk, maar het aloude "this time will be different".BTC100K2021 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 11:44:
[...]
Zou die ETF niet een startschot van een mega rally voor BTC kunnen betekenen?
Traders gaan waar het geld zit, het narratief dat ze na een rally van BTC overstappen naar ETH en co hoeft natuurlijk nu niet meer uit te spelen.
We hebben een alt season gehad de laatste maanden, veel eerder dan voorheen.
Als BTC maar blijft gaan en gaan, wie gaat zijn positie dan inwisselen voor alts. Ook nieuwe aanwas zal dan sneller voor BTC kiezen als hier genoeg "actie" zit.
Een sterk stijgende BTC zorgt voor een rijkdom effect. Op een gegeven moment gaat er winst genomen worden, wellicht niet door BTC maxi's (je bent immers niet voor niets een maxi) maar wel door anderen en die gaan op zoek naar de volgende trade.
Institutioneel geld zal voor BTC kiezen. Maar de retail belegger hoopt de volgende Bitcoin/ETH/SOL/TAO/UNI te kopen en gaat voor alt's. Dit is altijd al zo geweest en gaat nu niet plotseling anders zijn.
Goede tip! Ik maak inderdaad gebruik van de strategie beschreven in dat artikel. Heb jij ook voor jezelf een max bedrag in je hoofd als target value? Ik ben daar nog niet helemaal uit welk bedrag dit moet zijn maar voor nu ga ik voor het verdubbelen van het bedrag dat ik initieel beschikbaar had om aankopen te doen.El Caballero schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:22:
[...]
Zo te zien gebruik je een Dollar Value Averaging strategie? Ik ben daar dit jaar (afgelopen week dus) ook mee begonnen n.a.v. deze post.
Wellicht kan je je limieten strenger maken? Je inleg blijft hetzelfde, voor opnames geldt (tot moment X) een wekelijkse limiet van bedrag X. Mijn potje (bij die exchange die ik exclusief voor DVA gebruik) moet elke week met, laten we zeggen, $100 groeien. De eerste inleg is $100 dollar. Na een week is mijn potje $103 en moet ik dus $97 inleggen om op $200 te komen. Is mijn potje de week erna $400 door aankondiging van de ETF, dan mag ik $100 opnemen (want het target was $300), maar ik leg mezelf een limiet op van $50 opname per week zo vroeg als we nu in de bullmarket zitten..
Wat is daar het nut van? Zeker met een asset als BTC, die enorm hard kan stijgen, lijkt me dat je er met DCA veel meer uit kan halen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik doe hetzelfde en ben nu al 3 maanden op een rij aan het verkopen wat eigenlijk niet goed voelt, snap dus helemaal wat je bedoeld. Voordeel is of btc nu zakt of stijgt, het maakt niet uit.Egeau schreef op maandag 8 januari 2024 @ 11:42:
[...]
Ik snap dat je het niet snapt als ik zo mijn eigen verhaal lees. Strategie is dat ik iedere week voor een vast bedrag koop of verkoop, afhankelijk of ik boven of onder mijn steefbedrag aan BTC zit. Omdat ik dit nog een lange periode wil volhouden verkoop ik liever hoog zodat ik bij een dipje goedkoper kan inkopen of juist andersom.
Wellicht geeft mijn screenshot een beter beeld van mijn strategie. [Afbeelding]
die bruine lijn moet het liefst naar 0 want dan heb ik al mijn inleg er uit terwijl ik nog steeds op target lig voor mijn steefbedrag in BTC
Ik gaf dit een paar maanden terug ook al aan maar werd toen best raar op gereageerd op dit plan. Maarja, plan is plan. En die moet je hebben denk ik. Hopelijk is het een goed plan.
#SECInvestingResolution 5: Say “NO GO to FOMO” (fear of missing out). Just because others might buy a particular investment, doesn’t mean it’s the right opportunity for you. Learn more about finding out what’s right for you and your investing goals: https://t.co/fixDWoNFrF pic.twitter.com/SGf1z6xmhL
— SEC Investor Ed (@SEC_Investor_Ed) 6 januari 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zeg maar dat Gensler aangeeft van 'we hebben het goedgekeurd, maar doe wel een beetje voorzichtig. Crypto is bad 'm kay'...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Yes maar je stelt ook een max aan het bedrag wat je mag kopen/verkopen. Stel dit is 20$ dan mag je, als de koers op 150$ staat maar max 20$ verkopen, ondanks dat je target op 100$ staat. Andersom geldt dit natuurlijk ook. Het nut hiervan is dat dit model je 'dwingt' om winst te nemen als BTC stijgt maar het voorkomt dat je in de verleiding komt om te veel te verkopen, als daarna blijkt dat de koers toch nog verder stijgt.MicroWhale schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:28:
@Egeau Je bedoelt dat je een vast bedrag in $ aan BTC wilt hebben? Bijv. 100 $ in BTC. En als het 110$ is dan verkoop je 10$ en als het 90$ is koop je 10$ bij?
Wat is daar het nut van? Zeker met een asset als BTC, die enorm hard kan stijgen, lijkt me dat je er met DCA veel meer uit kan halen.
Maarja; iedere strategie heeft zo zijn voor en nadelen.
In 2020 was er nog een covid buitenkansje maar anders was de koers ook eerst gewoon nog even sideways gegaan denk ik.
Voor verkopen kijk ik pas na de halving en eigenlijk nog een half jaar, jaar later.
Of het is deze keer anders. Dan hebben we de memes nog.
Dure memes dat dan weer wel....Alpina schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:38:
Ik snap dat nu verkopen van Bitcoin niet helemaal. Oke, ETF zou een sell the news kunnen worden maar daarna is er al vrij snel de halving (wat op het moment zelf niets met de prijs doet) en de daaropvolgende stijging zoals het in de vorige cycli was.
In 2020 was er nog een covid buitenkansje maar anders was de koers ook eerst gewoon nog even sideways gegaan denk ik.
Voor verkopen kijk ik pas na de halving en eigenlijk nog een half jaar, jaar later.
Als je long-term bullish bent op Bitcoin als asset, snap ik uberhaupt niet waarom je aan de vooravond van een Bitcoin ETF aankondiging en halving op de rode knop drukt. Lijkt erop dat velen een sell-the-news effect verwachten om dan goedkoper terug te kunnen kopen. Maar voor hetzelfde geldt schieten we meteen door naar de 50k, zit je dan met je fiat.Alpina schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:38:
Ik snap dat nu verkopen van Bitcoin niet helemaal. Oke, ETF zou een sell the news kunnen worden maar daarna is er al vrij snel de halving (wat op het moment zelf niets met de prijs doet) en de daaropvolgende stijging zoals het in de vorige cycli was.
Voor handelaren zit dat natuurlijk anders.
Mijn DVA potje is na 2x inleg 0,3% van mijn cryptoportefeuille. Dat gaat (procentueel gezien) deze bull dus geen astronomische vormen aannemen. Dat wordt gewoon kijken hoe deze strategie uitpakt. Hopelijk wat opnemen deze bull, in de komende bear veel accumuleren en richting de volgende bull kijk ik dan wel hoe het ervoor staat.Egeau schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:28:
[...]
Goede tip! Ik maak inderdaad gebruik van de strategie beschreven in dat artikel. Heb jij ook voor jezelf een max bedrag in je hoofd als target value? Ik ben daar nog niet helemaal uit welk bedrag dit moet zijn maar voor nu ga ik voor het verdubbelen van het bedrag dat ik initieel beschikbaar had om aankopen te doen.
Voorheen deed ik grotendeels DCA. Ik heb in Excel richting de 100k uitstapmomentjes ingepland waarbij ik op 100k uiteindelijk mijn gehele (DCA) inleg terug heb. Ik kan precies zien hoeveel btc er op dat moment overblijft en dat getalletje in btc is mijn grote KPI waar ik me op richt.
Is dit niet DCA meets value averaging? Daar stond eerder een linkje van in de topic start, maar ik heb even teveel om handen om dat te controleren. Spuit Elf, artikel is al aangehaald.MicroWhale schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:28:
@Egeau Je bedoelt dat je een vast bedrag in $ aan BTC wilt hebben? Bijv. 100 $ in BTC. En als het 110$ is dan verkoop je 10$ en als het 90$ is koop je 10$ bij?
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 08-01-2024 12:48 ]
Maktub
Bitcoin MOON 100k! 200k! 500k!
[ Voor 47% gewijzigd door Tweakez op 08-01-2024 12:59 ]
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Lekker begin van de fomo week!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
nothing stops this train
Gewoon je spaarvarken stuk slaan johKol Nedra schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:00:
24 januari is nog zover weg, 1x per maand fiat drop is zo irritant
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ehm ja ik zie hetUrbanus schreef op maandag 8 januari 2024 @ 04:37:
[...]
domme analyse. Want: Het gaat nog harder uit BTC.
Ik gok op alts vandaag. Die zullen veel sneller herstellen. En daarna zien we wel weer.
Ja gooi gewoon je woning in de verkoop
Vergeet je 'extra' nier nietTweakez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:03:
[...]
Ja gooi gewoon je woning in de verkoop![]()
Neem een persoonlijke lening direct erbij, koop een kartonnen doos, verkoop je vrouw en kind(eren) - Alles in de bitcoin!!
Denk zelf dat de altcoins wel een goeie sprint gaan maken. Voornamelijk de A.I. tokens, bizarre gains daar de laatste tijd. Reuze benieuwd komende periode!
Nee. Niks ingeprijst. We gaan minimaal de $50k aantikken zodra het officieel is.Tweakez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:05:
Bij een akkoord op een ETF denk ik dat de prijs wellicht een 5-10 procent stijgt, maar dat dat wel even het maximaal haalbare is, wat jullie?! Die ETF approval zit toch al redelijk goed ingecalculeerd in de huidige BTC prijs?. +- 50k wellicht met een top tot 55k (+- 15%) voorlopig?
Denk zelf dat de altcoins wel een goeie sprint gaan maken. Voornamelijk de A.I. tokens, bizarre gains daar de laatste tijd. Reuze benieuwd komende periode!
-edit. Wat je dus eigenlijk al zegt ja, laat ik dan zeggen dat we richting de $60k zullen pieken
[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 08-01-2024 13:08 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik denk dat alle opties op de tafel liggen. Voor de zekerheid stuur ik dinsdag nog een paar k extra naar exchanges mochten we een dip krijgen richting 30k/35k, maar ik ga net zoals hierboven uit van een flinke stijging.Tweakez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:05:
Bij een akkoord op een ETF denk ik dat de prijs wellicht een 5-10 procent stijgt, maar dat dat wel even het maximaal haalbare is, wat jullie?! Die ETF approval zit toch al redelijk goed ingecalculeerd in de huidige BTC prijs?. +- 50k wellicht met een top tot 55k (+- 15%) voorlopig?
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 08-01-2024 13:09 ]
Nou ja, wat je niks noemt.. Sinds de aankondiging in juni +70%.Gelukszoekr schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:07:
[...]
Nee. Niks ingeprijst. We gaan minimaal de $50k aantikken zodra het officieel is.
-edit. Wat je dus eigenlijk al zegt ja, laat ik dan zeggen dat we richting de $60k zullen pieken
Ik gok op een 5k candle'tje naar 50k.
Hmm, er staat in ieder geval weer wat te gebeuren. Ik kan je wel de hand potentieel schudden inderdaad dat we wellicht tegen de 60k pieken, daarna gezonde correctie of een consolidatie. Ligt er een beetje aan hoe de "buy the rumor, sell the news" zich ontwikkeldGelukszoekr schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:07:
[...]
Nee. Niks ingeprijst. We gaan minimaal de $50k aantikken zodra het officieel is.
Ik heb mijn potje ook al klaarstaan in geval dat er een "Buy the rumor, sell the news" optreedt, dat is namelijk ook geen vreemde situatie binnen het landschapNopheros schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:07:
[...]
Ik denk dat alle opties op de tafel liggen. Voor de zekerheid stuur ik dinsdag nog een paar k extra naar exchanges mochten we een dip krijgen richting 30k/35k, maar ik ga net zoals hierboven uit van een flinke stijging.
Ik vind wat er nu gebeurt, niet echt een bounce ofzo.. Paar karige procentjes op de average alts..zwembroek schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:08:
De alts bouncen alweer. This time its not different.
Het is iedereen hier gegund, dat worden steaks en geen frikandellen op de SC BBQzwembroek schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:08:
echt? you promise?zwembroek schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:08:
eigenlijk moet ik gewoon alleen BTC kopen..
nothing stops this train
Goed idee.Nopheros schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:07:
[...]
Ik denk dat alle opties op de tafel liggen. Voor de zekerheid stuur ik dinsdag nog een paar k extra naar exchanges mochten we een dip krijgen richting 30k/35k, maar ik ga net zoals hierboven uit van een flinke stijging.
Tomahawk bones!BTC100K2021 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:14:
[...]
Het is iedereen hier gegund, dat worden steaks en geen frikandellen op de SC BBQ
nothing stops this train
WagyuBTC100K2021 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:14:
[...]
Het is iedereen hier gegund, dat worden steaks en geen frikandellen op de SC BBQ
when dikke glimmer?
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2024 13:22 ]
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/6jrQdmkEHFe6ZxWe28egU2oR.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.hln.be/buiten...nd-die-het-wist~a6d81ee3/
Eerst btc 100k graag.Kol Nedra schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:21:
kratje Glimmer gekocht, kon het niet laten op Bitvavo altjes porto
when dikke glimmer?
Blackrock heeft de ETF fee verlaagd van 0,8% naar 0,2%.
Het wordt wel perrfect gehyped dit, zo perfect dat ik steeds meer begin te neigen naar een giga rode candle (uiteraard daarna in de weken die volgen wel hogere niveau's).
Zie ik daar nou een Spartamet staan?Alpina schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:24:
Wat er met ‘Hij die niet getagd mag worden’ is gebeurd wordt ook opeens duidelijk:
[Afbeelding]
Lijkt wel beetje hierop : YouTube: KANDAHAR | Official Trailer | At Home On DemandAlpina schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:24:
Wat er met ‘Hij die niet getagd mag worden’ is gebeurd wordt ook opeens duidelijk:
[Afbeelding]
Mooi verhaaltje van sabben.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zou ideaal zijn, er staat fiat klaar die enkel erin gaat met een dikke rode candleBTC100K2021 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:27:
Paar FOMO tweets weer op de bekende kanalen:
Blackrock heeft de ETF fee verlaagd van 0,8% naar 0,2%.
Het wordt wel perrfect gehyped dit, zo perfect dat ik steeds meer begin te neigen naar een giga rode candle (uiteraard daarna in de weken die volgen wel hogere niveau's).
The only easy day is yesterday.
Er zitten bij het FD best een paar lieden met enige kennis van BTC. Dhr. van Kutteveld is niet één van hen.pipapaulus schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:36:
Voor wie benieuwd was naar waar het hoofdkantoor van Bitcoin staat.
[Afbeelding]
Gekocht in de Bruna? Juinende jongeren tegen het lijf gelopen?Wispe schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 21:17:
[...]
Ik hoop dat dit boekje mij gaat helpen met de techniek erachter te begrijpen. Internet is abracadabra en ingewikkeld omschreven.
[Afbeelding]
Ze hebben de tekst al aangepast.pipapaulus schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:36:
[Afbeelding]
Wat mij opvalt is dat hij schijft; "Een gereguleerde ETF lost immers een belangrijk probleem op: het tegenpartijrisico. Nu zijn veel beleggers afhankelijk van tegenpartijen zoals cryptobeurzen, en daar zijn de afgelopen jaren flink veel ongelukken mee gebeurd"
Dit risico wordt helemaal niet opgelost door een ETF. Not your key's...
Ezels... Bitcoinhoofdkantoor... Wat een clowns zeg.pipapaulus schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:36:
[Afbeelding]
Mathias9956 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:37:
[...]
Zou ideaal zijn, er staat fiat klaar die enkel erin gaat met een dikke rode candle
:strip_exif()/f/image/FJVcd07YXfHDylkgyWNN2EGI.jpg?f=fotoalbum_large)
mis de boot niet
nothing stops this train
Volgens mij voorbij zien komen op Reddit en gezien hoge reviews op bol.com aangeschaft.BootjeVaren schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:42:
[...]
Gekocht in de Bruna? Juinende jongeren tegen het lijf gelopen?
Wat hij zegt klopt gewoon. Met die ETF kun je nu Binance/FTX/MtGOX inwisselen voor Blackrock tegen een kostenpercentage van 0,2%.Gelukszoekr schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:43:
[...]
Ze hebben de tekst al aangepast.
Wat mij opvalt is dat hij schijft; "Een gereguleerde ETF lost immers een belangrijk probleem op: het tegenpartijrisico. Nu zijn veel beleggers afhankelijk van tegenpartijen zoals cryptobeurzen, en daar zijn de afgelopen jaren flink veel ongelukken mee gebeurd"
En dat is weldegelijk een belangrijke factor. Niet binnen dit topic (de meesten ervaren Binance als veilig, in ieder geval voor trading). Maar voor 90+% van de buitenwereld is crypto een donker gat, Blackrock en co brengen in de ogen van grote groep licht in de duisternis.
Als je je eigen keys in beheer hebt, heb je geen tegenpartij.
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-01-2024 13:50 ]
Dus lost een ETF het tegenpartij-probleem niet op toch? Je verplaatst het van de ene naar de andere custodial. Of ben ik nou gek...BTC100K2021 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:47:
[...]
Wat hij zegt klopt gewoon. Met die ETF kun je nu Binance/FTX/MtGOX inwisselen voor Blackrock tegen een kostenpercentage van 0,2%.
En dat is weldegelijk een belangrijke factor. Niet binnen dit topic (de meesten ervaren Binance als veilig, in ieder geval voor trading). Maar voor 90+% van de buitenwereld is crypto een donker gat, Blackrock en co brengen in de ogen van die gigantische groep met gigantisch veel geld onder zich licht in de duisternis.
Als je je eigen keys in beheer hebt, heb je geen tegenpartij.
Tuurlijk, maar de schrijver doet de aanname dat je funds veilig zijn bij Blackrock t.o.v. een gure CEX. En dat daarmee je tegenpartijrisico tot nagenoeg nihil is gedaald.Gelukszoekr schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:51:
[...]
Dus lost een ETF het tegenpartij-probleem niet op toch? Je verplaatst het van de ene naar de andere custodial. Of ben ik nou gek...
Ik denk dat Blackrock wel heeft bewezen dat ze solide zijn, meer dan CZ met zijn "4" tweets.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-01-2024 13:55 ]
Het punt is volgens mij dat je beter een vordering op BlackRock kan hebben, dan op één of andere ongereguleerde cryptobeurs..Gelukszoekr schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:51:
[...]
Dus lost een ETF het tegenpartij-probleem niet op toch? Je verplaatst het van de ene naar de andere custodial. Of ben ik nou gek...
Zeker in de ogen van institutioneel geld is die risicovermindering wel zeer relevant lijkt me
De hele essentie van bitcoin zelf wordt eigenlijk verkracht door een etf, maar het trust no one aspect van btc is in ieder geval niet besgrepen, dat is duidelijk.Gelukszoekr schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:43:
[...]
100 maar? karig, hier een 125x geopend joh, hypotheek, nier alles verkocht voor de leverage positie. Zelfs m'n schoonmoeder heb ik naar de vlooienmarkt gebracht.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:56:
100x leverage entry 44150, sl 44150, lets go guys, waar zetten jullie de tp ?mijne 85k
[ Voor 9% gewijzigd door Tweakez op 08-01-2024 13:58 ]
Verwijderd
hahaha netjesTweakez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:57:
[...]
100 maar? karig, hier een 125x geopend joh, hypotheek, nier alles verkocht voor de leverage positie.
Gedeeltelijk wel met je eens maar ik denk dat je het van een andere kant moet zien.Gelukszoekr schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:43:
[...]
Stel ik werk bij een bedrijf die investeringen doet en we hebben 100 miljoen dollar over. Zet ik het bedrag dan bij een, vaak, ongereguleerde crypto exchange neer die regelmatig omvallen en bestolen worden? Of zet ik het bedrag bij een Blackrock neer die al veel langer mee gaat, geen incidenten heeft gehad en zoveel geld heeft dat ook al worden ze bestolen mij alsnog terug kan betalen. En als die bedrijven het niet bij exchanges neerzetten dan moeten ze het zelf gaan beheren en beveiligen? Dit soort bedrijven doen investeringen en zitten niet direct te wachten op het beheren van Bitcoins, uitbesteden is makkelijker.
Het risico is hiermee gewoon extreem lager geworden, helemaal voor bedrijven die spelen met grote bedragen. Dat probleem is hiermee wel opgelost vind ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 08-01-2024 14:09 ]
Moon soon!
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 08-01-2024 14:02 ]
Tis idd net 8 uur 's morgens in DC.Pinsa schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:01:
Word dit een maandag pump? Amerika word langzaam wakkerof ik juich al te vroeg…
Wat een prachtig mooi plaatje is dit toch altijd
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kXN4Q70UgQ9g2lFWFKsGseE3.jpg?f=user_large)
Uit de oude doos.. dus er kunnen wel wat namen bij inmiddels
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 08-01-2024 14:18 ]
Zero.
Roellie heeft wel een dikke boot zeg, is dit zijn auto toevallig ook?
[ Voor 41% gewijzigd door keanu_ op 08-01-2024 14:20 ]
Even vergeten dat dit je eerste bull is. Juinende jongeren in de Bruna zijn een teken dat de bull vol aan is en dat je beter een exitplan klaar hebt liggen. Soort GOT meme.Wispe schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:45:
[...]
Volgens mij voorbij zien komen op Reddit en gezien hoge reviews op bol.com aangeschaft.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb niet de intentie om te exiten. Ik kijk waar dit topic mij heen leidt.BootjeVaren schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:24:
[...]
Even vergeten dat dit je eerste bull is. Juinende jongeren in de Bruna zijn een teken dat de bull vol aan is en dat je beter een exitplan klaar hebt liggen. Soort GOT meme.
Lijkt mij geweldig als Jan Smit commentaar moet gaan geven op een happy hardcore act
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
Mijn glazen bol zegt $46.251Kol Nedra schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:43:
vandaag gaan we de $46k aantikken, wellicht tot aan $46.248
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mijn glazen bol zegt $342.318 - deze week ongeveer dan.Kol Nedra schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:43:
vandaag gaan we de $46k aantikken, wellicht tot aan $46.248
[ Voor 6% gewijzigd door Tweakez op 08-01-2024 14:52 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tweakez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:51:
[...]
Mijn glazen bol zegt $342.318 - deze week ongeveer dan.
nothing stops this train
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
People in 2024: keep in your bank account only what you can afford to lose
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 08-01-2024 15:52 ]
Zelfs hier is een meme van. @knakworst geloof ik.
Maktub
en 10k btc winnen:-)Gipsy King schreef op maandag 8 januari 2024 @ 15:59:
of ik de zomervakantie al wou boeken.....
[Afbeelding]
https://twitter.com/travalacom/status/1744252631965487231
Denk zelf ALS 1e ETF goedgekeurd wordt een pump ja natuurlijk maar dan stroomt er echt niet direct miljarden in. De markt is ongeduldig dus als er na 1 week niet minstens 1 miljard instroomt worden ze teleurgesteld en kan je wachten op of een dump of slow bleed naar lagere regionen. Dan nog een potentieel halving dump en tja voor de komende maanden ben ik niet perse positief.
Thoughts for the next few days. pic.twitter.com/J2EzTZtg6N
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 8 januari 2024
Je weet wel dat 1 miljard dollar aan nieuwe instroom relatief gezien maar een kleine stijging teweeg brengt ?JoebarRC schreef op maandag 8 januari 2024 @ 16:07:
Man wat is btc volatile nu zeg, dump pump 2k en weer naar beneden.. Veel korte handelaars
Denk zelf ALS 1e ETF goedgekeurd wordt een pump ja natuurlijk maar dan stroomt er echt niet direct miljarden in. De markt is ongeduldig dus als er na 1 week niet minstens 1 miljard instroomt worden ze teleurgesteld en kan je wachten op of een dump of slow bleed naar lagere regionen. Dan nog een potentieel halving dump en tja voor de komende maanden ben ik niet perse positief.
Zeg max 4 a 5k extra doet dat met de huidige prijzen.
Het wordt pas leuk als er 1T aan instroom bijkomt. Dan gaan we lachen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Open een mooie Poll..
Wie voegt zicht in Camp El Capo ... Of Camp....
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/bxVJcddZ66x1Fyxy7Zr3y8ua.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/a1wHnmSz2Q1RhOrdhCrpxEuF.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZAZfUoJQAU7Sqh7oTGNHIkje.jpg?f=user_large)
/f/image/ygkwY5v26vwJZpr1W7VbvcXk.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sR6I3qdyfWuWxFlkBsqm5iWb.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RmgaOHOxSOwZw4kPEVktYiWB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QecIoq8qGOeYhOPj17Gp5bng.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I7HEi63dJ2DbMjtO7KGe0cFK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2UkSGiOGEtDq6QohFFwj2apM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MTvc611zY2IbnUYZbk5N3Gj4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CldFF6i7ObWEwwuCUCnnd77w.jpg?f=fotoalbum_large)