Dat zou leuk zijn, maar na die Lambo vrees ik dat het geld op is. Je hebt een Lambo, maar woont onder een brugDon Guacamole schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:42:
[...]
Klopt. Hij heeft zich in het verleden ook heel stellig uitgesproken en aangegeven, deze maand deze koers, en de volgende maand koers x. Dat was toen redelijk in lijn.
Z’n huidige voorspelling neem ik zeker met een korrel zout, maar mocht het enigszins in de buurt komen denk ik dat velen hier een reisje zon boeken.
Hij geeft iig idd geen datum meer aan. Náááá de halving is ook 2035...
Realistischere voorspelling vertrouw ik dan meer. Liever dat het dan meevalt, dan dat het tegenvalt. 100k eind dit jaar zou al mooi zijn. 240k ergerns volgend jaar is top. Daarna alles weer eruit trekken en in de komende beer weer verzamelen is voor nu mijn plan.
Tussentijds een stukje hypotheek aflossen voor de gemoedsrust, de huidige toettoet vervangen door eigen wheels is leuk en als er nog wat over is het huis nog moderner maken. Maar het zijn allemaal geen musts.
Ik denk trouwens wel de bull volgend op de komende bull de laatste met significante gains zal zijn. Crypto wordt gewoon opgeslokt door normies en hun boomermethodes. Wat denken jullie?
[ Voor 34% gewijzigd door resusaapje op 07-01-2024 17:22 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:strip_exif()/f/image/GgdCe6XYCQ1iPYxMEoghcrVw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VjRXEaDpM3ILjdtIuPIKhGLs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9Gqu5iKkJE1mDY9oO2zRhauN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0jB2MToL2vDGfLhShdrdOhNz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HynZtLnBncp8ndgMYvl6qv9q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iWH3TVpPJ1MnneJ0CbrXeUuh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tYvY9M30FTv5r0TyrJ7ayYli.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D90Sqj4qFAeVMJVqOlN17CLH.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/cyaKeoVJmXfsdll9Blzqnopc.png?f=fotoalbum_large)