https://news.bitcoin.com/...-10-million-on-january-3/
Een feestelijk goudbaartje
:fill(white):strip_exif()/f/image/zIEv8deJNdQS5xBAOAAcIFBd.png?f=user_large)
En een gure AI shitcoin (Vault) om het af te sluiten.
Now we wait
[ Voor 24% gewijzigd door Alpina op 31-12-2023 15:31 ]
Iedereen is bullish over de ETF, maar is er ook een kans dat de koers juist gaat dalen na de goedkeuring? Anders lijkt het me vanzelfsprekend om all in te gaan.Nopheros schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:24:
Blackrock gaat na de 100k eerder nu 10 miljoen in de ETF stoppen op 3 januari om te seeden:
https://news.bitcoin.com/...-10-million-on-january-3/
[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 31-12-2023 15:36 ]
[ Voor 11% gewijzigd door The Redman op 31-12-2023 15:32 ]
deadline 9 januari geloof ik?The Redman schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:32:
Waarom is er eigenlijk de verwachting dat de ETF binnenkort goedgekeurd wordt?
nothing stops this train
is ook prima, elke maand is er weer vieze fiat ready 🙂The Redman schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:35:
[...]
Mooie datum voor een keiharde afkeuring
nothing stops this train
Zou goed kunnen maar daar heb je alleen last/profijt van als je op korte swings trade. Ik verkoop pas ergens in de 12 maanden na de halving dus wat de koers over 2 weken doet is mij om het even. Op de lange termijn zal het voor een stijging zorgen._Gast_ schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:30:
[...]
Iedereen is bullish over de ETF, maar is er ook een kans dat de koers juist gaat dalen na de goedkeuring? Anders lijkt het me vanzelfsprekend om all in te gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 31-12-2023 15:56 ]
Omdat er voor de SEC steeds minder stokken zijn om mee te slaan na en aantal verloren rechtszaken dit jaar.The Redman schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:32:
Waarom is er eigenlijk de verwachting dat de ETF binnenkort goedgekeurd wordt?
Omdat er voor het eerst serieuze gesprekken plaatsvinden tussen de aanvragers en de SEC.
Omdat er zo goed als nooit zo'n aanvraag van Blackrock is afgekeurd.
Omdat gerenommeerde EFT kenners het een hele grote kans geven.
Omdat de FASB aanpassingen maakt.
Omdat de tickers geregistreerd zijn.
Omdat er al geseed is.
Omdat er al reclamespotjes zijn gemaakt.
Enzovoorts...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee, zeker niet. Een tijdeijk daling is heel goed mogelijk._Gast_ schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:30:
[...]
Iedereen is bullish over de ETF, maar is er ook een kans dat de koers juist gaat dalen na de goedkeuring? Anders lijkt het me vanzelfsprekend om all in te gaan.
Guy legt dit heel erg goed uit (ja, deze is het kijken waard)
Idd, dus een soort ''buy the rumour, sell the news'' scenario. Al zal de dip waarschijnlijk van korte duur zijn i.v.m. de komende halving...BeyondThunder schreef op zondag 31 december 2023 @ 16:23:
[...]
Nee, zeker niet. Een tijdeijk daling is heel goed mogelijk.
Guy legt dit heel erg goed uit (ja, deze is het kijken waard)
geen idee hoe dat in andere landen zijn natuurlijk.
voor mij gaat begin januari eindejaarsbonus in Bitcoin, crypto en aandelen....weg ermee!
nothing stops this train
Coinbase?Kol Nedra schreef op zondag 31 december 2023 @ 16:43:
en aandelen....
voor aandelen doe ik alleen dividend aandelen, welke het wordt zie ik in januari wel
voor ''risk'' on asset kies ik Bitcoin en altjes
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 31-12-2023 16:56 ]
nothing stops this train
Vanuit het ziekenhuis wil ik jullie een prachtig oud & nieuw toewensen!
Heb van mijn jongste dochter een lekker drankje gekregen aangezien de koffie hier mij de neusgaten uit komt
:strip_exif()/f/image/5wcooA2lD8PdLGYlg2aHDy3C.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh en ik doe ook met jullie mee vanavond
/f/image/a4uI6pv09VRG41IveF58FvHS.png?f=fotoalbum_large)
Hele fijne avond en ‘spreek’ jullie volgend jaar weer
UberLurker Departement #GG.
We gaan het meemaken hoe lang die "goede voornemen" gaat volhoudenanti elppa schreef op zondag 31 december 2023 @ 17:27:
Beste wensen vast. Hoop niet dat ik straks weer shitcoins koop.....
En echt bizar. Hier ook 69.....kan geen toeval zijn
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Tja ligt eraan. Zit nu aan de blikken Heineken. Schultenbrau is voor de feestdagen is ook zo wat he. Maar probleem komt vooral als er straks ook andere drankjes in gaanD_Jeff schreef op zondag 31 december 2023 @ 17:39:
[...]
We gaan het meemaken hoe lang die "goede voornemen" gaat volhouden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
" Al is de IPA nog zo snel, de Shitcoin trade achter haalt 'm wel "anti elppa schreef op zondag 31 december 2023 @ 17:44:
[...]
Tja ligt eraan. Zit nu aan de blikken Heineken. Schultenbrau is voor de feestdagen is ook zo wat he. Maar probleem komt vooral als er straks ook andere drankjes in gaan
(het blauwe tegeltje zal ik je besparen
Ja, tegenwoordig wel.Ray_ schreef op zondag 31 december 2023 @ 18:05:
Gedachtengang terwijl ik op een oliebol zit te kauwen: is de winkans in de Staatsloterij niet groter als je in januari meedoet? Iedereen doet mee met de eindejaars loterij, maar in januari heeft half Nederland z'n zakcenten opgezopen of de lucht in geschoten en moet op de centen gaan letten, waardoor een lootje misschien even een maandje moet worden overgeslagen.
Zero.
Nee, want als het nummer is gevallen op een lot dat niet is verkocht dan is het geld voor de staat.Ray_ schreef op zondag 31 december 2023 @ 18:05:
Gedachtengang terwijl ik op een oliebol zit te kauwen: is de winkans in de Staatsloterij niet groter als je in januari meedoet? Iedereen doet mee met de eindejaars loterij, maar in januari heeft half Nederland z'n zakcenten opgezopen of de lucht in geschoten en moet op de centen gaan letten, waardoor een lootje misschien even een maandje moet worden overgeslagen.
Althans, zo was het vroeger. Iets met loterijverlies.nl ofzo
nothing stops this train
Klopt. Toch hebben wij hier die traditie en knikkeren we altijd 60 euro erin. Verder doen we nooit mee. Meestal hebben we iig de helft vd inleg terug.....dat heb je dan eigenlijk bijna nooit met shitcoins. Daar ben je eigenlijk altijd alles kwijtKol Nedra schreef op zondag 31 december 2023 @ 18:19:
straatje altcoins kopen heb je honderden, of wel duizenden % meer kans om winst te hebben! ik doe al 2 jaar niet meer mee
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 31-12-2023 18:24 ]
Alsnog bedankt voor deze post, een paar leuke trades mee kunnen doenDarrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:03:
ICP blijft gaan. Hoor je niemand over.
En in het bijzonder voor @Skrunsies diep respect kerel!
Staatsloterij is al een tijdje niet meer van de staat en ze loten nu alleen nog maar met de verkochte loten.BeyondThunder schreef op zondag 31 december 2023 @ 18:14:
[...]
Nee, want als het nummer is gevallen op een lot dat niet is verkocht dan is het geld voor de staat.
De helft daarvan had ik nodig voor de hilarische bijdrage van @Coldcat
Veel plezier vanavond mannen, maak er een mooie avond van
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Is nog steeds, en dan gaat de jackpot de maand erna omhoog. Als die valt is die de maand erna 7.5 miljoenBeyondThunder schreef op zondag 31 december 2023 @ 18:14:
[...]
Nee, want als het nummer is gevallen op een lot dat niet is verkocht dan is het geld voor de staat.
En dat laatste klopt dus niet. Is alleen bij de gegarandeerde prijzen zo.Darrell schreef op zondag 31 december 2023 @ 19:17:
[...]
Staatsloterij is al een tijdje niet meer van de staat en ze loten nu alleen nog maar met de verkochte loten.
Ik heb alvast een zak XMR gekocht, moge we morgen 1000x of rekt gaan 🎉
Volgens mij klopt dat wel, maar hebben ze daar 1:5e lot voor bedacht. Zo dat bijv 4/5e niet uitgekeerd hoeft te worden. En jackpot werkt niet op lot maar op een bal ofzo die ze laten vallen en als die valt, dan valt de jackpot en dan wordt er een lot gekozen uit alle verkochte loten.Blik1984 schreef op zondag 31 december 2023 @ 20:29:
[...]
En dat laatste klopt dus niet. Is alleen bij de gegarandeerde prijzen zo.
Volgens mij is dat alweer van een tijdje geleden, toen had je 1/7de kans dat de jackpot viel, en dan 1/6, 1/5, etcgraceful schreef op zondag 31 december 2023 @ 20:37:
[...]
Volgens mij klopt dat wel, maar hebben ze daar 1:5e lot voor bedacht. Zo dat bijv 4/5e niet uitgekeerd hoeft te worden. En jackpot werkt niet op lot maar op een bal ofzo die ze laten vallen en als die valt, dan valt de jackpot en dan wordt er een lot gekozen uit alle verkochte loten.
Ja dat, ahja. Tijd geleden blijkbaarBlik1984 schreef op zondag 31 december 2023 @ 20:42:
[...]
Volgens mij is dat alweer van een tijdje geleden, toen had je 1/7de kans dat de jackpot viel, en dan 1/6, 1/5, etc
We houden het maar bij crypto, da's ook gokken volgens sommige
Alvast de allerbeste wensen voor iedereen en dat in 2024 de 100-en %-en maar om je oren mogen vliegen
Kijk nu maar eens naar de koers…ZveenT schreef op zondag 31 december 2023 @ 13:35:
[...]
Echt bizar ook hoe die coin geflipt is in een paar maanden tijd. Ben echt benieuwd naar de correctie -
Nu bijkopen is gezien alle hockeysticks toch niet handig denk ik Hoewel zo'n stick altijd groter kan.
nothing stops this train
Whales zijn aan het pumpen, zal niet lang duren of er volgt een stevige dumpZveenT schreef op zondag 31 december 2023 @ 21:16:
[...]
70% plus is best lekker voor een enkele dag ✌️
Helaas niet gedurfd vanochtend.
[ Voor 61% gewijzigd door Pinsa op 31-12-2023 22:28 ]
Absoluut. Ik heb een plan gemaakt hiervoor. Ik begin bij exchange 1. Vervolgens van exchange 2 naar exchange 1 de coins overboeken. Daarna een screenshot maken van exchange 2. Totdat ik weer bij exchange 1 uitkom. Dan nog een tweede screenshot zodat duidelijk is dat alle accounts leeg zijn.Kol Nedra schreef op zondag 31 december 2023 @ 22:10:
en iedereen morgen overal screenshots maken?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zoveel moeite om 3 euro belasting te besparen? wauwColdcat schreef op zondag 31 december 2023 @ 22:15:
[...]
Absoluut. Ik heb een plan gemaakt hiervoor. Ik begin bij exchange 1. Vervolgens van exchange 2 naar exchange 1 de coins overboeken. Daarna een screenshot maken van exchange 2. Totdat ik weer bij exchange 1 uitkom. Dan nog een tweede screenshot zodat duidelijk is dat alle accounts leeg zijn.
Fijne jaarwisseling allemaal!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
/f/image/XxUKQB00Tti7nOaYorwIt5cV.png?f=fotoalbum_large)
Edit: Gaat hard...
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 31-12-2023 23:53 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
:strip_exif()/f/image/a5pu7c4xNvTyRM8plHX2CBgb.jpg?f=fotoalbum_large)
Over 365 dagen kijken we terug, en weten we of we wederom genieten van dikke gains en misschien wel de start van een nieuwe bull run (misschien er al dik in). Aangezien dat niet te voorspellen is wens ik een ieder bovenal een gezond jaar toe!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Make it a good one!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ja!Gelukszoekr schreef op maandag 1 januari 2024 @ 00:32:
Beste wensen crypto-bro's. Dat er maar veel faceripping godcandles mogen komen!
eerste feit 2024 al gedeeld
nothing stops this train
[ Voor 12% gewijzigd door souljah1h op 01-01-2024 00:37 ]
Dat 2024 naast gains ook veel geluk en gezondheid moge bevatten. Eigenlijk vooral die laatste dingen
[ Voor 63% gewijzigd door Mooody op 01-01-2024 00:39 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gelukszoekr schreef op maandag 1 januari 2024 @ 00:32:
Beste wensen crypto-bro's. Dat er maar veel faceripping godcandles mogen komen!
:strip_exif()/f/image/TnOrM8Y2us82dj0IaMxZwBoP.png?f=user_large)
2024 gaat het gebeuren hoor
Ik zou idd nu maar vast een screenshot maken voor de belastingdienst.knakworst schreef op maandag 1 januari 2024 @ 00:41:
[...]
[Afbeelding]
2024 gaat het gebeuren hoorhappy ny allemaal
Beste wensen allemaal!!!
Dat 2024 ons allen maar veel groene candles en gouden bergen mag brengen!
Hier gaat dat gedoe ondertussen onverminderd door, men had toch zo veel verstandige keuzes kunnen maken... Na ja, hun verlies...
twain4me schreef op maandag 1 januari 2024 @ 01:00:
Ik vroeg me al af wat die herrie is buiten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/qbOo3FznAMQPkORSvvJXXc9G.png?f=user_large)
Los van al die geintjes.
Ik wens jullie niks financieels. Uit de persoonlijke prut van Gelukszoeker en Skruns trokken we immers lering: gezondheid en liefde zijn veel belangrijker dan die kut-knaken.
Dat wens ik jullie dan ook veel liever en in grootverpakkingen tegelijk.
Be safe. Be loved. Be blessed. Be healthy. Be joyful. Be.
Nu hou ik van jullie.
Morgen ben ik nuchter en denk ik er misschien anders over.
Maktub
Witte Dannie!
Happy new year, steuntrekkers, daklozen, juiners, wajongens! Datteme ook in 2024 met ze alle buy high, sell low volhouden. Zie jullie straks in de bruna!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
hahhaha herkenbaar.zwembroek schreef op maandag 1 januari 2024 @ 05:52:
Zo ik ben net thuis. Ik word te oud voor deze ongein. Zeik en de zeik nat. Nog niet mijn staatslot gecontroleerd. Blijf nog even in die waan dat ik misschien nooit meer hoef te werken. Wen moon?
Mbt die loten....volledig rekt...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
knakworst schreef op maandag 1 januari 2024 @ 00:41:
[...]
[Afbeelding]
2024 gaat het gebeuren hoorhappy ny allemaal
nothing stops this train
Ook vanuit mij een gelukkig en gezond 2024. Met speciale aandacht naar @Skrunsies en @Gelukszoekr, hoop dat 2024 jullie betere tijden brengt!
En dat we met z'n alleen een godsgruwelijk heftige bull run mee mogen maken de aankomende 2 jaren 🤑
Ik wil op mijn beurt deze community bedanken. Soms is het leven niet even vrolijk, en hoewel onze verhalen ver van ontopic zijn kan het altijd rekenen op veel steun hier. Dat voelt goed.
De beste wensen dames. 2024 zal het jaar zijn dat veel mensen het licht zien en hun zakken gure shitcoins, salaris en bonussen eindelijk in BTC parkeren. Of niet natuurlijk, dat kan ook.
* sh4d0wman steekt nog een sterretje af in de Bruna
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Haha, een staatslot!zwembroek schreef op maandag 1 januari 2024 @ 05:52:
Zo ik ben net thuis. Ik word te oud voor deze ongein. Zeik en de zeik nat. Nog niet mijn staatslot gecontroleerd. Blijf nog even in die waan dat ik misschien nooit meer hoef te werken. Wen moon?
Nog erger dan CorgiAI
thx Microsoft!
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 01-01-2024 13:38 ]
nothing stops this train
Beste wensen allen!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ogzXn5ijHPqnbhofd3tLrGup.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0tVK2A3bK7XbwmMplKDuhL3d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YnlYTbkiQf8Y5JFBescpm2Te.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ckzos2LONyoCHuyXDTmrARtc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2KWfOEjK0bVo3CbVwRVd0gDb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qTxeC55O4SreEjn7aFarULhn.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/dKaUsgFI0xQ7gFl6RDi134nH.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/LZ7P60lDG4Vg8LYuDDyaBVE7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/9N1ceKEiZb1r0FfC9sXVFNym.png?f=fotoalbum_large)