Bitcoin - A weapon of mass disruption
Klopt helemaal, maar heb je die extractie daarna wel eens geopend om te kijken hoe het er dan uit ziet? Van verschillende exchanges 5 jaar terug analyseren, ik geef het je te doenAfca_020 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:43:
Qua belasting, je kunt ook een export maken van je Exchange account. Op Bybit kan dit per jaar.
Daar staan al jouw trades (Spot/Derivatives/Funding) in die je hebt gedaan en kun je later aantonen hoe je die lambo hebt betaald.
Ik ben al +7 jaar bezig met crypto en veel mensen hier nog veel langer. Hoe ga je de getallen van de vorige jaren verklaren?Afca_020 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:43:
Qua belasting, je kunt ook een export maken van je Exchange account. Op Bybit kan dit per jaar.
Daar staan al jouw trades (Spot/Derivatives/Funding) in die je hebt gedaan en kun je later aantonen hoe je die lambo hebt betaald.
Ik maak gewoon ieder jaar een screenshotje van mijn delta.. thats it, is het niet voldoende.. dan zien we dat later wel.. het is onmogelijk om alles te verklaren als je al jaren aan het traden bent op (na al die jaren) meer dan 10 exchanges.. de meeste bestaan zelfs niet eens meer.
Zero.
Dat weet ik vrij zeker. Ik heb mijn bitcoins naar iemand anders zijn wallet gestuurd.Nopheros schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:06:
[...]
Bijzonder, ik heb de aangifte zojuist nogmaals doorlopen en bij mij zeker niet.
Weet je zeker dat je totale vermogen (dus niet alleen crypto) onder de drempelwaarde zat?
[ Voor 8% gewijzigd door HenkEnIngrid op 30-12-2023 16:12 ]
Waarom heb je mijn voorspelling eruit gehaald?Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:58:
Nog 1 dag om jouw voorspelling te doen mensen,
Welke topper raadt de Bitcoin top-challenge!?
Kom eens met een reëel getal danDarrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 16:33:
[...]
Waarom heb je mijn voorspelling eruit gehaald?
Het klinkt nu als normaal, maar in 2013 was dat heel anders. Deze man was zijn tijd ver vooruit.
De belastingdienst bekijkt het per huisadres. Hopelijk niet je broer Hendrik.HenkEnIngrid schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 16:07:
[...]
Dat weet ik vrij zeker. Ik heb mijn bitcoins naar iemand anders zijn wallet gestuurd.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Volgend jaar wordt wellicht een ander verhaal voor een aantal, maar denk het jaar daarop wellicht voor iedereen.
Hoop ik van harte iig.
Groot verschil:Don Guacamole schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:59:
De peildatum is 1 januari van het jaar waarover je aangifte doet. 1 januari van dit jaar was iedereen rekt, niks aan de hand dus.
Volgend jaar wordt wellicht een ander verhaal voor een aantal, maar denk het jaar daarop wellicht voor iedereen.
Hoop ik van harte iig.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JL5aP5c23Pge4BuiVBQvAcRn.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Daarom wil ik ook dat ie dropt naar 8K nuDon Guacamole schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:59:
De peildatum is 1 januari van het jaar waarover je aangifte doet. 1 januari van dit jaar was iedereen rekt, niks aan de hand dus.
Hoop ik van harte iig.
Ik denk dat de belastingdienst een flinke aankoop heeft gedaan, puur om ons uit te melkenWhySoSerious schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 18:59:
[...]
Daarom wil ik ook dat ie dropt naar 8K nu
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
2 vrouwen +mijzelf is 3x €57.000 = €171.000
nothing stops this train
De uitgaven nemen dan ook exponentieel toe, waardoor je in de praktijk ieder jaar met minder ipv meer eindigt, vandaar dat ze uitgaan van maximaal 2 personen.Kol Nedra schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:10:
Hoe werkt dat trouwens als je met meerdere mensen trouwt? of mag dat niet?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Er is speciaal daarvoor een nieuw wetsvoorstel ingediend. 1 vrouw per bitcoin! Helaas!Kol Nedra schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:10:
Dat is FO. Financiëel Onhaalbaar.Kol Nedra schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:10:
RE staat in dat geval voor Run Early.
"Me" is sowieso een afknapper, ik prefereer "mij".
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ben ik het niet helemaal mee eens, me kan ook:Taro schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:37:
[...]
[Afbeelding]
Taro schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:37:
[...]
[Afbeelding]
Moet ik even in me glazen bol kijken!twain4me schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:31:
Weten gullie waneert we weert een MOON kannen verwachten. ?
Stack Sats
Witte wel witte nietwain4me schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:31:
Het is zwart en zit in een boom?
Drie kraaien
Stack Sats
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het is wit en het loopt in de wei?Stovirpi schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:01:
[...]
Drie kraaien
Btcgpt.infoPinsa schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:14:
Vraagje er kwam hier wel eens een site voobij waarbij de Btc prijs op korte duur werd voorspeld ik dacht ook met behulp van AI, Op de achtergrond zie je bewegende beelden van een opstijgende raket. Weet iemand welke site ik bedoel? Alvast bedankt
https://btcgpt.info/Pinsa schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:14:
Vraagje er kwam hier wel eens een site voobij waarbij de Btc prijs op korte duur werd voorspeld ik dacht ook met behulp van AI, Op de achtergrond zie je bewegende beelden van een opstijgende raket. Weet iemand welke site ik bedoel? Alvast bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Jimbeam op 30-12-2023 21:22 ]
Hosky maximist
Op donderdag 25 januari.twain4me schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:31:
In september en oktober gaan we super moon.
Drie gètjes?Stovirpi schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:01:
[...]
Drie kraaien
Klopt wel redelijkjvel92 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:35:
[...]
Op donderdag 25 januari.
In september en oktober gaan we super moon.
[Afbeelding]
7 Januari in ieder geval, toevallig ongeveer op het zelfde moment als de Bitcoin ETF live gaat.twain4me schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:31:
https://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html
EDIT
Nvm, kalender van vorig jaar en het juiste antwoord is ook al gegeven zie ik..
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 30-12-2023 22:07 ]
Sorry, ik keek naar INJ.Darrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:03:
ICP blijft gaan. Hoor je niemand over.
Darrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:03:
Genoeg hype overal. Zit er nog steeds in. Prima te doen.Darrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:03:
Ja. Ben alleen voorzichtig om die term hier te laten vallen.
Dit is de SC hoorDarrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:15:
[...]
Het is wit en zit in de kroeg?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
DCA?!Darrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:15:
[...]
Doe mij die Self Custody maar! Ziet er een stuk strakker uit!Kol Nedra schreef op zondag 31 december 2023 @ 00:59:
[Afbeelding]
tijd om naar bed te gaan, morgen laatste dagje en 2 januari gaan we richting $69k+
De laatste dag van het jaar. Tijd om de portefeuille wat op te schonen!
Neem de voorspelling vooral met een korrel zout, het zou wel mooi zijn als die weekly forecast enigzins uitkomt.Jimbeam schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:29:
[...]
Shit wou ik net een tweede hypotheek nemen:
[Afbeelding]
Als ik ooit de toekomst nog eens achteraf wil voorspellen weet ik waar ik moet zijn.
Stack Sats
Bizar. ASTR staat nu op positie twee van mijn portfolioStovirpi schreef op zondag 31 december 2023 @ 08:33:
De ASTR rocket heeft er nog steeds zin in $0.145 alweer!
Ook Minswap gaat lekker op het gerucht van een burn, richting ATH.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Terwijl half Nederland zich nog een keer lekker omdraaide passeerde Henk al de grens met DEUTSCHLAND!!! Voor 3 hele kilometers ging het gas vol open, voordat Ingrid hem sommeerde vaart te minderen om de afslag Emmerich te nemen. Daar aangekomen kon Henk zijn dikke BMW gratis parkeren bij de lokale ALDI. Vol enthusiasme sloten ze zich aan bij de rij!

Ingrid had wat last van haar poten na dat lange wachten. Gelukkig mocht ze even uit de rij om een foto te maken voordat ze naar binnen gingen. Binnengekomen was het gekte. Iedereen stookte elkaar op en alles werd uit de schappen gegraaid. Men had geen idee wat men in de kar gooide, zat er kruit in? Of was dit de pot met TNT? Geen idee, het ziet er mooi uit... heeft een rode verpakking en knalt hard. Kopen!
Ondertussen was Madelon in Nederland opgestaan om de Bruna te openen. Het zou haar eerste werkdag worden na maanden hamburgers pakken bij de McDonalds. Het koopmoment tijdens de vorige bull kwam op het verkeerde moment. Een cursus traden opzetten bleek aanzienlijk makkelijker te zijn dan traden. Helaas werd ze hier wat raar op aangekeken. Haar tijd zou wel weer komen. Helaas voor Madelon was het erg rustig in de Bruna. Dit was niet wat ze verwacht had.
:fill(white):strip_exif()/f/image/C9znF4edqLFxqcG61CGUULfz.png?f=user_large)
Dit bleek niet aan Madelon te liggen. In de schappen lag een tijdschrift dat eigenlijk nog niet gepubliceerd mocht worden. Op de cover stond Crypto-times 2024. Good times repeat! Wat was 2024 voor geweldig jaar
geweest voor crypto! Madelon kon alvast een kijkje nemen in de toekomst.
In Februari '24 werd de wereld opgeschrikt doordat Prigozjin in de hel zijn plannen had gemaakt.. Door zijn uitstekende connecties daar wist hij een kruisraket te vinden die met Mach 10 dwars door de dampring richting de donkerste gaten van het Kremlin vloog. Zelfs Putin had niet gedacht dat die zo makkelijk naar binnen zou vliegen.
Met de wegen naar het Kremlin open stond men opeens met de geel blauwe vlag in Moscow! Was deze stad nu gevallen aan Zelenskyy? Was dit een verkapte Amerikaan? Paniek op de markten!

Met de Amerikanen in Moscow keerde de vrede terug voor bepaalde groepen in de wereld. Weinig mensen beseften zich wat er gebeurd was... Een paar mensen wisten het nu zeker, de allergrootste bear uit de historie was zojuist overleden. De weg voor de Bitcoin ETF stond nu volledig open. Dit bleek een grotere opgave dan Binance van het vasteland te laten verdwijnen, mission accomplished!

Echter, met Wilders aan de macht in Nederland moesten de grote bedrijven in Nederland fors meer belasting betalen. Hierdoor was er geen plek meer voor Extinction Rebellion op de snelweg. Je moet toch ergens tegen protesteren. Er bleek ergens een goedkoop chartervliegtuig te staan, met een all-in hotel aan de dode zee. Lekker voor een scheet in de zon liggen bakken. Handoekje neerleggen, ontbijten en in ploegendienst rond de Gazastrook zitten.
Hamas was hierdoor volledig geisoleerd geraakt. Er doken rare beelden op uit de tunnels. Door het verslaan van de bear waren de haartbaarden non-stop aan het feesten. Alle gevangen genomen Israëliërs konden spontaan teruglopen.
Men was het er over eens. De Palestijnen hadden een nieuwe shitcoin opgezet, en HAKBAR-island lag om de hoek. Ergens ver in de Pacific Ocean. Als men met vuurpijlen aan het spelen was, hadden de buren er geen last van.
/f/image/voQQVwSZhKMZdinkoqSh8cLU.png?f=fotoalbum_large)
Door de snode plannen van de Yanks, met dank aan Prigozjin en Exctinction Rebellion keerde de vrede terug op aarde in 2024. De beer was definitief afgemaakt. Al deze gebeurtenissen zorgden voor wat spanning waardoor bitcoin kortstondig de $12k aantikte. il Capo kreeg hiermee toch nog gelijk.
Realistisch gezien is er een grote kans dat de vrede op aarde helaas niet zal terugkeren in 2024. Hopelijk blijft grote ellende ons ook bespaart en zal de $12k nooit meer op de borden komen.
Toch, als de Bitcoin cycles zich herhalen zoals in het verleden dan wordt 2024 een geweldig jaar voor Crypto. Het is nu nog rustig bij het loket om te kopen! Profiteer ervan zo lang het kan! Volgend jaar staan Henk en Ingrid voor je, met hun besmeerde bammetjes en pruttelkoffie!
Hier is m'n ICP zakje nu zo'n 3x de inleg waard. Nog een paar keer en ik heb weer wat te showen in een ander topic.Darrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:03:
Beetje een valse start gehad. Maar er staat nu wel wat en zijn nog lang niet klaar.

We liggen mooi op koers voor de $0,50. Met een beetje mazzel voor de onvermijdelijke Bitcoin correctie. Anders kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen. En dat begin je met dergelijke bedragen wel te voelen.
Happy days.
zwembroek schreef op zondag 31 december 2023 @ 09:56:
Mijn vrienden van de Belastingdienst kunnen weer trots op mij zijn. PF ATH op 31-12-2023.
[Afbeelding]
We liggen mooi op koers voor de $0,50. Met een beetje mazzel voor de onvermijdelijke Bitcoin correctie. Anders kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen. En dat begin je met dergelijke bedragen wel te voelen.
Happy days.
Ik heb t vorig jaar fout gedaan. Stond zwaar in de min maar heb mn inleg opgegeven. Nu ik in de plus sta doe ik dat dit jaar nog een keer, valt t een beetje tegen elkaar weg. Ze bekijken t maarDeman23 schreef op zondag 31 december 2023 @ 10:46:
Kom op niet te hard stijgen. Niet goed voor m’n belastingaangifte 😂
Aangiftes kun je tot 5 jaar terug corrigeren:ybos schreef op zondag 31 december 2023 @ 10:55:
[...]
Ik heb t vorig jaar fout gedaan. Stond zwaar in de min maar heb mn inleg opgegeven. Nu ik in de plus sta doe ik dat dit jaar nog een keer, valt t een beetje tegen elkaar weg. Ze bekijken t maar
https://www.belastingdien...ik-heb-een-foutje-ontdekt
ik geloof t welNickr92 schreef op zondag 31 december 2023 @ 10:59:
[...]
Aangiftes kun je tot 5 jaar terug corrigeren:
https://www.belastingdien...ik-heb-een-foutje-ontdekt
Vorig jaar sowieso dus teveel betaald, ze mogen gerust komen controleren
[ Voor 11% gewijzigd door ybos op 31-12-2023 11:34 ]
Maar je kan wel een mooi overzicht downloaden in CSV formaat, is er toevallig al iemand die hier een mooie Excel template voor heeft gemaakt? Gemiddelde aankoopprijs, winst/verlies, taart diagram etc. En wil delen?
Anders ga ik zelf een keer aan de slag om iets te maken waarmee ik de "Volledige geschiedenis.csv" kan importeren.
Vorig jaar zou je in de aangifte de gegevens van ‘22 moeten invullen. Als je dan al rekt was lijkt me dat daar ook een fout ik kan zitten.ybos schreef op zondag 31 december 2023 @ 11:30:
[...]
ik geloof t wel![]()
Vorig jaar sowieso dus teveel betaald, ze mogen gerust komen controleren
We hebben het gevoel alsof SOL hoog staat in gevecht voor de 3e plek op CMC (Tether excluded).
Maar dat ICP kwam in 2021 de charts binnen met een waarde van zo'n $400. En dat was destijds goed voor plekje 8.
Er is nog zoveel ruimte naar boven...
Alvast een fijne jaarwisseling cryptobro’s
Haal je huisdier (hond/kat/papegaai/hamster) eens van je toetsenbord af en probeer het opnieuwDarrell schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 16:33:
[...]
Waarom heb je mijn voorspelling eruit gehaald?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Echt bizar ook hoe die coin geflipt is in een paar maanden tijd. Ben echt benieuwd naar de correctie -Pinsa schreef op zondag 31 december 2023 @ 12:55:
ICP had ik een mini flufje van gekocht begin December helaas niet veel later weer de deur uit gegooid. Tellor (Trb) trekt meer mijn aandacht komt van 10 dollar eerder dit jaar kijk waar die nu staat… helaas heb ik nooit Trb gehad
Alvast een fijne jaarwisseling cryptobro’s
Nu bijkopen is gezien alle hockeysticks toch niet handig denk ik Hoewel zo'n stick altijd groter kan.
Ik kijk naar die plaatjes van die site en het eerste wat in mij opkomt is "flatten the curve".
Dat komp ut dit draadje, moarja -- Van wie was dat oek alweer?
En zunne vrouw?
Is dat de schrale atser loterij?
Zojuist de eerste open geplopt. Een La Chouffe Houblon. Daarna nog een triple karmeliet en dan stap ik over op de schultenbrau.
Fijne jaarwisseling allemaal
[ Voor 49% gewijzigd door Darrell op 31-12-2023 15:08 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/87NdjGNtPIFtrREJwJdohJvY.jpg?f=user_large)
/f/image/Y0LqgofNFXfJBB0GQoF3xfdJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GrBayKuebvAZ27NgdLGiWwUk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nmjLPt8WFCOzCKi5AGV0Vpdb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IyQTj0FkgFoF0UJDoxczcICU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TILLWaaedE7x2CNYWM6p1rJc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0eig81QloqtbJIASk3bLbKxW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/66gJUAcRLmFBDCMKGUoHvF3t.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aasTg1pzXExhsFjmmHz5shwF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zWzmIqps5YC7Qd61d0b2LxqA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f7NnUz5DKzHuT04w51E5nxMU.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fhJWwAviDYPW4ReN0rkZcYbb.png?f=fotoalbum_large)