Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.682 views

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 11:22

resusaapje

h less

Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:02:
Blijkbaar zijn er ergens ter wereld al Kerstdiners begonnen waar schoonzoons hun schoonouders helpen met Bitcoin aanschaffen, nice.
Ha, ik dacht psies hetzelfde. Leve de schoonzoons!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:09:
Mijn glazen bol zegt het volgende. De Bitcoin spot ETF wordt goedgekeurd. Dan zien we mooie groene palen tot 54k/58k. Dit is meteen de top voor 2024. Dan krijgen we richting de halving een flinke correctie van zo'n 40%. Na een kleine bounce bloeden we langzaam terug en vinden we ergens rond de 34k een bodem. Na maanden zijwaarts gaan we in augustus/september iets omhoog. In oktober gaan we vervolgens full bull mode tot oktober/november 2025. De nieuwe Bitcoin ATH wordt rond deze tijd neergezet. Einde voorspelling.
Poets die glazen bol eerst even goed op voordat je erin gaat kijken volgende keer..

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:49

Darrell

Fiat moonboy

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
Numbers schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:21:
[...]
Poets die glazen bol eerst even goed op voordat je erin gaat kijken volgende keer..
Waarom? Moet wel een beetje spannend blijven he. Doe jij eens een gokje. Ben benieuwd wat die van jou zegt. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-11 07:13
Darrell schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:52:
[...]

Ik wil ook graag rendamenteren maar pas een beetje zelfbescherming toe.
Rendamenteren ja?

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
zwembroek schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:09:
Mijn glazen bol zegt het volgende. De Bitcoin spot ETF wordt goedgekeurd. Dan zien we mooie groene palen tot 54k/58k. Dit is meteen de top voor 2024. Dan krijgen we richting de halving een flinke correctie van zo'n 40%. Na een kleine bounce bloeden we langzaam terug en vinden we ergens rond de 34k een bodem. Na maanden zijwaarts gaan we in augustus/september iets omhoog. In oktober gaan we vervolgens full bull mode tot oktober/november 2025. De nieuwe Bitcoin ATH wordt rond deze tijd neergezet. Einde voorspelling.
Ga je daar op anticiperen? Dus verkoop je je eth rond 55K en durf je het aan in fiat te blijven tot we op een bodem zitten van rond die 34?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:08
als we voor mei rond 58k staan ga ik misschien (als ik durf) winst nemen...

go away in may, but remember come back in September!

nothing stops this train

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:17
Don Guacamole schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:39:
[...]

Ga je daar op anticiperen? Dus verkoop je je eth rond 55K en durf je het aan in fiat te blijven tot we op een bodem zitten van rond die 34?
Gelijk zonder na te denken _/-\o_

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
Kol Nedra schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:41:

Maandje na de halving.. nee dankje :P

Iets met van ruilen komt huilen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 25-12-2023 14:47 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:41:

Dat was toch met stonks? Je weet wel, cryptowinkels die dicht zijn in het weekend, tijdens feestdagen, tijdens vakanties, die dus.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:47
Ik ook, een Tesla Y per ETH :)

• Kol Nedra
Blik1984 schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:49:
[...]

Ik ook, een Tesla Y per ETH :)
als je lang genoeg wacht wordt die Tesla minder waard d:)b

nothing stops this train

• Numbers
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:34:
[...]

Waarom? Moet wel een beetje spannend blijven he. Doe jij eens een gokje. Ben benieuwd wat die van jou zegt. :)
Fair point.

Ik ben niet goed in trends voorspellen, maar geloof wel in dat de trend, een trend is totdat die dat niet meer is. De 4 year cycle past daardoor ook goed bij mij, de tussentijd is ruis en voor mijn strategie niet van belang. Vanochtend nog een spot (extra dca :+) aankoop gedaan in SOL en zal dat komend jaar nog blijven doen. Mijn portefeuille is nu 50% ETH, 45% BTC en 5% SOL.

Ik dacht eerst in termen van targets (heb die stiekem ook wel in een Excel sheet staan, niks leuker dan dromen), maar ik baseer het verkoopmoment meer op het tijdstip en voor nu is dat zomer 2025. De reden voor de zomer en niet het najaar, is omdat ik denk dat de 4 jarige cyclus bekender wordt en men hier eerder op gaat anticiperen. Het front runnen zoals we nu wellicht ook zien bij de halving.

• Kol Nedra
en wat als door die Bitcoin ETF geen 4 year cycle krijgen? toen de goud ETF kwam was het een bullrun van 8 jaar...

Bitcoin is natuurlijk superieur tegenover goud...
it's going up forever Laura!

nothing stops this train

• zwembroek
Don Guacamole schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:39:
[...]

Ik durf het niet aan denk ik. Misschien dat ik de helft naar de exchange stuur met een stoploss. Maar ik zit het liever uit denk ik met de hodl voorraad. Ik zorg er wel voor dat ik voldoende fiat klaar heb staan om de eventuele diepe correctie te kopen. Ik hoop stiekem dat astar dan al de 0,50 heeft gehaald zodat ik die op tijd kan dumpen. Maar dat is wishful thinking.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:39
Is dat de lekkere vriendin van Ingrid?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:51:
[...]

als je lang genoeg wacht wordt die Tesla minder waard d:)b
Klopt, toen ik die van mij in maart kocht was die +-3 Bitcoin waard, nu nog maar minder dan anderhalf :(

Edit: Sterker nog, dan had ik hem nu "gratis" kunnen kopen... Ach jah, niet te lang over nadenken, had hem toen nodig.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 25-12-2023 15:05 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• zwembroek
Numbers schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:55:
[...]
Fair point.

Ik ben niet goed in trends voorspellen, maar geloof wel in dat de trend, een trend is totdat die dat niet meer is. De 4 year cycle past daardoor ook goed bij mij, de tussentijd is ruis en voor mijn strategie niet van belang. Vanochtend nog een spot (extra dca :+) aankoop gedaan in SOL en zal dat komend jaar nog blijven doen. Mijn portefeuille is nu 50% ETH, 45% BTC en 5% SOL.

Ik dacht eerst in termen van targets (heb die stiekem ook wel in een Excel sheet staan, niks leuker dan dromen), maar ik baseer het verkoopmoment meer op het tijdstip en voor nu is dat zomer 2025. De reden voor de zomer en niet het najaar, is omdat ik denk dat de 4 jarige cyclus bekender wordt en men hier eerder op gaat anticiperen. Het front runnen zoals we nu wellicht ook zien bij de halving.
Ik sta er hetzelfde in als jou. De verlengde bull gedachte door die ETF is weer mooie exit liquidity voor de big boys.

• Kol Nedra
Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:02:
[...]

Klopt, toen ik die van mij in maart kocht was die +-3 Bitcoin waard, nu nog maar minder dan anderhalf :(

Edit: Sterker nog, dan had ik hem nu "gratis" kunnen kopen... Ach jah, niet te lang over nadenken, had hem toen nodig.
ik heb voor de fun ff gekeken hoeveel mijn auto waard is:
0.103 Bitcoin _O-

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:02:
[...]

Da's oa de reden dat ik nog steeds in m'n M3 uit 2019 rij en geen MY heb gekocht. Maar dat lijkt sowieso mijn nieuwe traditie te worden: Niks uitgeven.
Mijn vrouw heeft me voor kerst een nieuwe trui gegeven, omdat ze die ouwe lappen aan m'n lijf niet meer kon aanzien _O-

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:02
Kol Nedra schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:57:
en wat als door die Bitcoin ETF geen 4 year cycle krijgen? toen de goud ETF kwam was het een bullrun van 8 jaar...

Bitcoin is natuurlijk superieur tegenover goud...
it's going up forever Laura!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/af7tu6th5rtA1x-8R-JE95o8InE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tDBG30wxTa0YHonvufzizX8N.jpg?f=fotoalbum_large

ETF boomers in disbelief en had ik maar…

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Iedereen is nog voorzichtig! Het kan omhoog, maar ook nog wat dalen.

Dat betekend dat de echt hype-bullmarkt nog niet aan is. Waar de gegarandeerde $500k ons om de oren gaan vliegen en dikke longs in de meest ongure shit wordt afgesloten!

Met die ETF zal niemand short.

Wat zeggen de TA kenners van de jaargrafiek?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kwK8GfOb8Hf08GbIzgQlk8gge7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dL4vImV1M5p28G8CNMlNhnNl.jpg?f=fotoalbum_large

Tegen de weerstand! Als we de 48k eenmaal gepasseerd zijn gaan de raketmotoren aan!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• resusaapje

resusaapje

h less

Numbers schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:55:
Vanochtend nog een spot (extra dca :+) aankoop gedaan in SOL en zal dat komend jaar nog blijven doen. Mijn portefeuille is nu 50% ETH, 45% BTC en 5% SOL.
NEE NEE NEE FOUT!!!1!111!!!!eins.

Ik vat nog even de afgelopen WEKEN samen, speciaal voor jou:
Van donderdag op vrijdag doet INJ het goed, van vrijdag op zaterdag SOL en DOT
Als INJ na een run in het midden van de week inkakt, dan moet je in SOL stappen.
Gaat INJ de komende dagen o.a. SOL outperformen en vanaf donderdag gaat SOL weer INJ outperformen
En dan vóór donderdag alle INJ in SOL gooien, en je bent op weg naar Taro-fire
Het is vandaag woensdag. Volgens het theorema van Taro is het dan tijd om je INJ in te ruilen voor SOL
INJ daalt op donderdag en SOL stijgt
Ah, als je alleen met spot speelt dan zou je op woensdagavond INJ kunnen verkopen en direct voor SOL inwisselen,

JAH?

Dus!

Ik heb net al mijn kratjes in INJ gegooid. NU al -0,47%

Hah!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:15:
[...]

NEE NEE NEE FOUT!!!1!111!!!!eins.

Ik vat nog even de afgelopen WEKEN samen, speciaal voor jou:
Van donderdag op vrijdag doet INJ het goed, van vrijdag op zaterdag SOL en DOT
Als INJ na een run in het midden van de week inkakt, dan moet je in SOL stappen.
Gaat INJ de komende dagen o.a. SOL outperformen en vanaf donderdag gaat SOL weer INJ outperformen
En dan vóór donderdag alle INJ in SOL gooien, en je bent op weg naar Taro-fire
Het is vandaag woensdag. Volgens het theorema van Taro is het dan tijd om je INJ in te ruilen voor SOL
INJ daalt op donderdag en SOL stijgt
Ah, als je alleen met spot speelt dan zou je op woensdagavond INJ kunnen verkopen en direct voor SOL inwisselen,

JAH?

Dus!

Ik heb net al mijn kratjes in INJ gegooid. NU al -0,47%

Hah!
Pffff, amateur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k9AfXyRyfN8JZ3PJr0yPnRKp8B4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Dli0SCex1CYxHVM8uuqoEdhJ.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• resusaapje

resusaapje

h less

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Net ff wat boodschappen met mn pa gehaald bij de appie en was mn bonuskaart vergeten. Die ouwe had hem bij zich en heeft kooppunten standaard aanstaan. 4,20 aan kooppunten. Bullish.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:39

Chaes

#HODL

AH koopzegels is 6% rente. Free moneeh.

• Gelukszoekr
En die koopzegels koop je uiteraard met een crypto cashback kaart

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
*O*

Als iemand vanavond of morgenavond vraagt hoe het ermee staat doe ik alsof ik even snel kijk en dan laat ik de volgende afbeelding zien. Dan gaat het gesprek snel weer richting een ander onderwerp óf er komen nieuwe mensen aan boord :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZu63OpBHz02Le-smBgkxkONdtE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ySPUVkLXBw6CacRi6p7CngF5.png?f=fotoalbum_large

Ps. je mag hem uiteraard ook gebruiken, doe er je voordeel mee. Heb de timestamp er al uitgehaald ;) d:)b

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:13:
*O*

Als iemand vanavond of morgenavond vraagt hoe het ermee staat doe ik alsof ik even snel kijk en dan laat ik de volgende afbeelding zien. Dan gaat het gesprek snel weer richting een ander onderwerp óf er komen nieuwe mensen aan boord :)
[Afbeelding]

Ps. je mag hem uiteraard ook gebruiken, doe er je voordeel mee. Heb de timestamp er al uitgehaald ;) d:)b
Iets laten zien? :?

ALS er al eens een vraag komt, zeg ik dat ik op 3 maandsalarissen winst sta. Dan gaat het gesprek ook gauw een andere kant op of krijgen we nieuwe bloed. Ik hoef nooit wat te laten zien. Ik kan zeggen wat ik wil :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:18:
[...]

ALS er al eens een vraag komt, zeg ik dat ik op 3 maandsalarissen winst sta. Dan gaat het gesprek ook gauw een andere kant op of krijgen we nieuwe bloed. Ik hoef nooit wat te laten zien. Ik kan zeggen wat ik wil :+
Ik krijg regelmatig vragen, natuurlijk hoef ik niets te laten zien, maar ik geef bijv. in een bearmarket aan dat ik redelijk goed zat met het shorten van de top en dat ik na de stijging zelfs nog meer heb verdiend. Vind het wel leuk de gezichten dan te zien, ze hopelijk natuurlijk dat je pijn ervaart en stellen daarom de vraag.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 15:05

WhySoSerious

Be the change.

[...]

3 maandsalarissen? Dan ben je pas een week of twee geleden ingestapt?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
WhySoSerious schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:20:
[...]

3 maandsalarissen? Dan ben je pas een week of twee geleden ingestapt?
8) _O-

• resusaapje

resusaapje

h less

Zeau.

Blij dat we weer wat instroom hebben.

Zoals jullie ongetwijfeld weten heb ik gewoon alle altcoins. You can't go wrong, when you got them all!
Maar alleen bij DOT, KSM, GLMR en BNB sta ik nog onder water.
Is dat erg? Welnee! Gemiddeld sta ik nu 22% in de plus.

Dank aan alle laatinstromers! Dank aan al jullie tips! En dan nu, aan het kerstmaal o<:) d:)b

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:20:
[...]

Ik krijg regelmatig vragen, natuurlijk hoef ik niets te laten zien, maar ik geef bijv. in een bearmarket aan dat ik redelijk goed zat met het shorten van de top en dat ik na de stijging zelfs nog meer heb verdiend. Vind het wel leuk de gezichten dan te zien, ze hopelijk natuurlijk dat je pijn ervaart en stellen daarom de vraag.
Mon dieu. Gasten aan JOUW kersttafel die hopen jouw pijn te zien? :X

• Don Guacamole
Zo, ik trek ff een toepasselijk biertje open:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoJeXDc6jL_x5jMnod33vMq4FrQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CZlnXq13p1y2gtk67N02tChw.jpg?f=fotoalbum_large
Goeie kerst mannen!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:27:
[...]

Mon dieu. Gasten aan JOUW kersttafel die hopen jouw pijn te zien? :X
Nee, gewoon het hele jaar door. Op het werk, verjaardagen, etc. Jullie niet? Of hebben jullie het er nauwelijks over? Ik ben er tegenwoordig wel iets terughoudender mee, een paar jaar geleden niet.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:31
zwembroek schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:24:
[...]

Niet als we een correctie maken van 35 procent. Dan kan je beter in fiat zitten en terugkopen. Maar je mag wel gek zijn met de goedkeuring om de hoek om nu alles te verkopen .
Ja oké, dit is op basis van de thesis dat:

- Bij een correctie BTC minder daalt dan alts
- Bij een Pump BTC (etf etc.) uiteindelijk het voortouw gaat nemen (welke je dus meepakt in plaats van in fiat zitten)
- BTC uiteindelijk minder risico is dan alts

Ik heb een deel van mij SOL omgezet in BTC, mooie run gemaakt, maar ik durf met de winst niet helemaal uit te stappen op dit moment. Een mooi secundair doel is dan meet BTC vergaren.

Ieder zijn eigen strategie natuurlijk _/-\o_

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:29:
[...]

Nee, gewoon het hele jaar door. Op het werk, verjaardagen, etc. Jullie niet? Of hebben jullie het er nauwelijks over? Ik ben er tegenwoordig wel iets terughoudender mee, een paar jaar geleden niet.
Gewoon aggr.trade opzetten, volume maximaal.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
SOL heeft er zin in, gaat vandaag wel beter dan INJ ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik sluit ook de SOL trade nu af, fijne avond allemaal! d:)b

• Kol Nedra
Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:29:
[...]

ik zeg er niks meer over, zelfs op het werk gezegd dat ik gestopt ben en mijn verlies geaccepteerd heb 🙂

alleen mijn directe familie weet ervan, de rest denkt dat ik gestopt ben...

nothing stops this train

• wauskoek
  • Laatst online: 13:52
wauskoek schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:04:
Kom op met die Honda del SOL ! Let the V-tec kick in yo!
En die is erin gekickt! 8)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
Zit hier bingo te spelen met de familie.. heb daar net zoveel gelukt mee als met crypto. Schijtspel.

Zero.

• wauskoek
Pelox schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:56:
Zit hier bingo te spelen met de familie.. heb daar net zoveel gelukt mee als met crypto. Schijtspel.
Maar het gaat toch om de gezelligheid :>

• Pelox
wauskoek schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:58:
[...]

Een spelletje met mij is niet gezellig, alleen als ik win.

Zero.

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-11 15:04
wauskoek schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:58:
[...]

En die gekke internetmuntjes hebben we allemaal puur voor de dikke tech erachter.. sure :9

• ZveenT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:20
FOMO SOLANA.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 25 december 2023 @ 17:03:
[...]

Een spelletje met mij is niet gezellig, alleen als ik win.
Meedoen is belangrijker dan winnen.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:34
Tijdje niet actief geweest in de Crypto topics ivm een verhuizing/verbouwing, maar wil mijn lotgenoten toch even een fijne kerst wensen! d:)b o<:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 21:48
Wens eenieder fijne Kerst toe... _/-\o_
Bedenk me nu net dat ik sinds 2017 al Long zit... ;)

• Pelox
Darrell schreef op maandag 25 december 2023 @ 17:27:
[...]

Meedoen is belangrijker dan winnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03Li_2RdpgA_X1TezNh3jaVZw9Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vO9aMav68SzYZ0MrqCzodJ9E.gif?f=user_large

Zero.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:43
Taro schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:13:
*O*

[Afbeelding]

ROSE long -> 398%
FTM long -> 70%
DOT long -> 147%
GRT long -> -30%

450 dollar in de plus op dit moment, GRT long staat 38 dollar in verlies

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
BoulaMouzer schreef op maandag 25 december 2023 @ 17:34:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4VhV8cgy6bTpdC5RdLUdgIW9ck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FU4L9p1UBdJHc5BRi9TQvvo9.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:35
BoulaMouzer schreef op maandag 25 december 2023 @ 17:34:
Nu je het zegt ja. Same here. Btc die gewoon al 6 jaar niet in beweging zijn geweest. En daar komen nog wel wat maanden/jaren bij ook denk ik :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 29-11 19:22
Jeetje SOL year to date x11 :\?

• Gelukszoekr
SOL verkocht. Gaat een beetje te snel allemaal

• NeoflexNL
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op maandag 25 december 2023 @ 18:25:
SOL verkocht. Gaat een beetje te snel allemaal
Hele kermis leeg getrokken?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
Nah, ik ging heel onschuldig wat airdrop farmen. Maar als die shit ineens x2 gaat in anderhalve week, dan pak ik wel de winst

• Coldcat

Coldcat

HODL

SOL is mooi bezig inderdaad. Om op te traden en te HODLen moet dat geweldig zijn.

Aangezien FTX erg diep in SOL zat vertrouw ik er niets van. Enorm veel munten die nog vaststaan en in de toekomst vrijkomen. Wat als je met een SOL pump, veel waarde terug in FTX kan brengen en daardoor een grote exchange weer nieuw leven in kan blazen? Met een ETF en alle belangen van dien zou ik best eigenaar willen zijn van de nieuwe FTX.

Short term goed van profiteren! Ik ben benieuwd of er meer achter zit.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op maandag 25 december 2023 @ 18:39:
SOL is mooi bezig inderdaad. Om op te traden en te HODLen moet dat geweldig zijn.

Aangezien FTX erg diep in SOL zat vertrouw ik er niets van. Enorm veel munten die nog vaststaan en in de toekomst vrijkomen. Wat als je met een SOL pump, veel waarde terug in FTX kan brengen en daardoor een grote exchange weer nieuw leven in kan blazen? Met een ETF en alle belangen van dien zou ik best eigenaar willen zijn van de nieuwe FTX.

Snap helemaal wat je bedoeld.. ik zit ook op 2k winst in anderhalve week, maar had eigenlijk nog niet de intentie om het te verzilveren.

Er zal vast wel een flinke correctie aankomen, maar geloof prima dat Solana weer vrolijk met de bull mee kan doen. We zien wel waar het schip strand.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
wait, you guys still have SOL?

nothing stops this train

• Kol Nedra

dit ja.....ik vertrouw het niet, FTX2.0?
ik ben er al hele lange tijd uit, maar winst is winst....
ik zou zeker als je bijv 150% staat je eigen inleg er iig uithalen en dit in BTC stoppen....maarja je kan ook go big or go home kiezen

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 25-12-2023 18:56 ]

nothing stops this train

• wauskoek

Je ziet dat ze SOL aardig in de tang hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIZl6Sl_wljcDWXa9TxPeizeeh8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/22Xhs717cSPbvqqviM6MrFBI.png?f=fotoalbum_large

Tegenover ETH bijvoorbeeld :) (Bitcoin is 100% community)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5W4757W7OCZTOVslTHMSQtnVZqc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dK9hFHoeEDE4tqTFmz4DPMTe.png?f=fotoalbum_large

• Numbers
  • Niet online

Wat ik er tijdje terug over las zijn ze die al aan het verkopen en daarom was het extra positief dat de koers omhoog ging. Kan dat nu niet meer vinden, maar wel dat er nog 50 miljoen SOL tokens geblokkeerd staan :/

• Kol Nedra
zo heey die FTM is ook aardig terug gekomen....

ook dikke NEAR!
heb wel een kleine fluff op NEAR nog staan in staking bij ByBit, prima for now 🙂

nothing stops this train

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18
Numbers schreef op maandag 25 december 2023 @ 19:05:
[...]
Wat ik er tijdje terug over las zijn ze die al aan het verkopen en daarom was het extra positief dat de koers omhoog ging. Kan dat nu niet meer vinden, maar wel dat er nog 50 miljoen SOL tokens geblokkeerd staan :/
Assets zijn bevroren toch? Die mogen ze (nog) niet verkopen. Wel was er bij 75 dollar al genoeg liquiditeit om FTX schuldeisers af te lossen

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
FTX heeft de liquide SOL al zo goed als volledig op de markt gedumpt. Resterende tokens zijn nog locked.

Zit zelf nog volledig in mijn SOL positie en niet van plan te verkopen voorlopig. Bij dips vergroot ik mijn positie verder. Wel gedeeltelijk winst genomen op Solana alts (Bonk, Jito en WIF).

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:37
Elke keer als ik dacht dat het niet hoger kon met SOL, is er weer wat bijgekletst.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• resusaapje

resusaapje

h less

BTFD schreef op maandag 25 december 2023 @ 17:31:
Tijdje niet actief geweest in de Crypto topics ivm een verhuizing/verbouwing, maar wil mijn lotgenoten toch even een fijne kerst wensen! d:)b o<:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7iMT-AvWxaSBk67t5WUtxierH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jslTrUInwrxadN2Q8AzFbXLB.jpg?f=fotoalbum_large

Welkom terug in de stamkroeg, ouwe. Cheers!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:03
jvel92 schreef op maandag 25 december 2023 @ 19:14:
FTX heeft de liquide SOL al zo goed als volledig op de markt gedumpt. Resterende tokens zijn nog locked.

Zit zelf nog volledig in mijn SOL positie en niet van plan te verkopen voorlopig. Bij dips vergroot ik mijn positie verder. Wel gedeeltelijk winst genomen op Solana alts (Bonk, Jito en WIF).
Oef dit klinkt nodeloos naief. Ik durf wel te wedden dat SOL enorm gaat inleveren komende tijd

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

PHPResource schreef op maandag 25 december 2023 @ 19:42:
[...]

Oef dit klinkt nodeloos naief. Ik durf wel te wedden dat SOL enorm gaat inleveren komende tijd
Het is oppassen geblazen, maar dat wedje kan maar zo verkeerd uitpakken. Genoeg hier die hun INJ tussen 10-20 dollar de deur hebben uitgedaan.

Af en toe wat winst pakken is op zich nooit verkeerd natuurlijk.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
[...]

Zou kunnen maar het kan net zo goed stijgen? Halving is nog niet eens geweest dus ik verkoop zelf ook weinig tot niets.

• jvel92
[...]

Mijn kostbasis heb ik er dankzij een aantal airdrops al dubbel en dwars uit. Daarnaast hanteer ik voor Solana alts dat ik de helft verkoop richting BTC, zodra het een 100% doet.

Wellicht ga je gelijk krijgen, maar zelfs bij een correctie van 50% zou ik nog op winst staan en koop ik gerust nog wat bij.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:02
[...]

Ik sta nergens meer van te kijken. Vorig jaar best een tijd in Vitaliks mom coin gezeten (Metis).

Coin was ook aardig afgeschreven na de nodige FUD maar kijk net de prijs nog even…

Ach, kunt niet alles hebben en we drinken er nog eentje :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-qYljAJwIxmxVnqrqzc-T4XV1rM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGvdoJAEbidlMzFzURNd2sZv.jpg?f=fotoalbum_large

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:47
DJ-Promo schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:18:
Zelf Matic gekocht die moet nog gaan.
Opgestart;)

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-11 10:39
Na al dat doemdenken hier heb ik 15 sol verkocht.👍

• Numbers
  • Niet online
jvel92 schreef op maandag 25 december 2023 @ 19:14:
Enig idee in welke orde van grootte?

• Chaes

Chaes

#HODL

pletter schreef op maandag 25 december 2023 @ 20:20:
Na al dat doemdenken hier heb ik 15 sol verkocht.👍
Lekker man, plettertje. Veiligstellen die winst. 👍

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:44
Pinsa schreef op maandag 25 december 2023 @ 12:51:
[...]

Dat is ook een mogelijkheid… Bedoelde meer als de boel in elkaar zakt uitstappen en daarna weer instappen altijd lastig vooraf te bepalen. Achja crypto will be crypto bijna nooit precies te voorspellen dus laat ik maar Hodlen. Geen zin om de trein te missen mocht deze toch vertrekken :Y)

Grtz
Ah kijken, die emoties moet je inderdaad kwijt raken.
Eerst een bear meemaken en dan ben je emotioneel afgestompt,
Komt goed :D

• elektriekert
wauskoek schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:04:
Kom op met die Honda del SOL ! Let the V-tec kick in yo!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2C99UsiMNTPcs0mKtyPF4vBBhWw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iNkGOfkRS6KKCAfTPptWvDci.webp?f=user_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:47
Goed, de eenmalige samenvatting van 2023 (waar niemand om gevraagd heeft, maar 'm toch krijgt 8-)

Opperhoofd @Taro : In 2023 eigenlijk niet kunnen betrappen op echt foute trades, zijn crypto vermogen gaat als een baas en is niet de beroerste om mening n00b wat tips te geven.

voor stamgasten @Gelukszoekr & @Skrunsies Crypto koersen zijn echte rollercoaster rides, maar helaas moet hetzelfde geschreven worden over hun levens. 2023 leek toch echt even een zwaar bearmarket. Was echt alleen maar slecht voor hun?
Hell-no! $DOT had in dec'23 nog een prachtige verrassing in petto ("we're not done yet") en met een lifetime achievement "wholecoiner" in stijgende koers lijkt de positiviteit voorzichtig weer hun kant uit te komen

Helaas zit Jaapio weer in z'n winterslaap, dus zullen we z'n machtige uitspraken moeten missen.

@knakworst heeft zich ook dit jaar weer bewezen door scherp op de koersen te zijn. Memes en timing zijn "spot on" en zelfs buiten het cryptowereldje is Knakworst niet de moeilijkste om de nodige tips te geven (energiekoersen bijv). Lekker gewerkt

Drop een koers met het €-teken en vaste gasten @zwembroek & @anti elppa laten je gelijk weten dat je het verkeerde bier gepost hebt. Ook voor deze personen geld: scherp op de koers en niet vies van een "shil" van een random altcoin/meme-coin

Als opperhoofd Taro even toe is aan vakantie, dan zijn @MrMrq en @YES nooit ver weg. Beide heren hebben het afgelopen jaar weer zeer scherpe analyses gedeeld waar menig n00b een leuke winst mee heeft kunnen pakken.

@Kol Nedra , @zwembroek, @resusaapje @Ray_ als je dan toch 4 personen moet benoemen die een soort stable coin zijn, zijn het deze 4 wel. Altijd wel aanwezig, soms met een goede grap, soms een klein verlies latende trade, maar verder nauwelijks te betrappen op de sfeer verknallen in het topic.

Verder: Mocht een vaste stamgast gemist hebben, dan heeft gij met grootste waarschijnlijkheid een nickname change laten doorvoeren in 2023. Gij zult weer reputatie moeten opbouwen :Y)

Dat 2024 maar weer een pracht jaar mag worden :9B

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• elektriekert
Kol Nedra schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:07:
[...]

ik heb voor de fun ff gekeken hoeveel mijn auto waard is:
0.103 Bitcoin _O-
Via de ANWB lukte niet omdat mijn auto ouder is dan 18 jaar... Maar het zal rond de 0,05 btc zitten _O-

• elektriekert
[...]

Mijn Pa 4 maanden terug: gaat het nog wel goed met je crypto?

Ik: Het gaat omlaag dus ben aan het bijkopen....

Pa: kijk je wel goed uit!?

Hij heeft me ook ooit een "lul" genoemd (4 jaar geleden) omdat ik Fiat-wise een hoop geld lichter was.

Totdat ik vertelde dat ik (inmiddels alweer anderhalf jaar terug) dat ik inleg + winst eruit had gehaald.
Mooi nieuwe kozijntjes van gekocht en een airco :))

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

D_Jeff schreef op maandag 25 december 2023 @ 20:36:
Goed, de eenmalige samenvatting van 2023 (waar niemand om gevraagd heeft, maar 'm toch krijgt 8-)

Opperhoofd @Taro : In 2023 eigenlijk niet kunnen betrappen op echt foute trades, zijn crypto vermogen gaat als een baas en is niet de beroerste om mening n00b wat tips te geven.

voor stamgasten @Gelukszoekr & @Skrunsies Crypto koersen zijn echte rollercoaster rides, maar helaas moet hetzelfde geschreven worden over hun levens. 2023 leek toch echt even een zwaar bearmarket. Was echt alleen maar slecht voor hun?
Hell-no! $DOT had in dec'23 nog een prachtige verrassing in petto ("we're not done yet") en met een lifetime achievement "wholecoiner" in stijgende koers lijkt de positiviteit voorzichtig weer hun kant uit te komen

Helaas zit Jaapio weer in z'n winterslaap, dus zullen we z'n machtige uitspraken moeten missen.

@knakworst heeft zich ook dit jaar weer bewezen door scherp op de koersen te zijn. Memes en timing zijn "spot on" en zelfs buiten het cryptowereldje is Knakworst niet de moeilijkste om de nodige tips te geven (energiekoersen bijv). Lekker gewerkt

Drop een koers met het €-teken en vaste gasten @zwembroek & @anti elppa laten je gelijk weten dat je het verkeerde bier gepost hebt. Ook voor deze personen geld: scherp op de koers en niet vies van een "shil" van een random altcoin/meme-coin

Als opperhoofd Taro even toe is aan vakantie, dan zijn @MrMrq en @YES nooit ver weg. Beide heren hebben het afgelopen jaar weer zeer scherpe analyses gedeeld waar menig n00b een leuke winst mee heeft kunnen pakken.

@Kol Nedra , @zwembroek, @resusaapje @Ray_ als je dan toch 4 personen moet benoemen die een soort stable coin zijn, zijn het deze 4 wel. Altijd wel aanwezig, soms met een goede grap, soms een klein verlies latende trade, maar verder nauwelijks te betrappen op de sfeer verknallen in het topic.

Verder: Mocht een vaste stamgast gemist hebben, dan heeft gij met grootste waarschijnlijkheid een nickname change laten doorvoeren in 2023. Gij zult weer reputatie moeten opbouwen :Y)

_/-\o_

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:46
elektriekert schreef op maandag 25 december 2023 @ 20:30:
[...]

Ah kijken, die emoties moet je inderdaad kwijt raken.
Eerst een bear meemaken en dan ben je emotioneel afgestompt,
Komt goed :D
Ik heb al een aantal bears meegemaakt hoor, maar klopt met emotie handelen is nooit goed.

Komt goed d:)b

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:45

Vereerd dat iemand de moeite heeft genomen om de ‘management samenvatting’ (tijdelijk of permanent) over te nemen.

Verward dat ik genoemd word bij ‘vlijmscherpe analyse’. De enige TA die ik maakte was onder de noemer TAmateur :)

Maktub

• jvel92

Ben wel benieuwd welke alt- of memecoin @anti elppa hier heeft lopen shillen eigenlijk

• Don Guacamole
jvel92 schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:44:
[...]

Ben wel benieuwd welke alt- of memecoin @anti elppa hier heeft lopen shillen eigenlijk
@anti elppa is pas net een btc maxi. In het begin liep hij alleen maar shitcoins te shillen. Denk dat hij stiekem een beetje bipolair is 😉 🤡

• Ray_
Of BTC naar 6 cent gaat, of DOT naar de maan: het doet mij allemaal niets meer. Ik ben in 1 zin tesamen met grootheden @Kol Nedra, @zwembroek en @resusaapje genoemd. Ook nog eens in positieve zin. Achievement unlocked.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Leuk idee voor de SC mid-bullrun 2024 BBQ?

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:21
Home alone gekeken op eerste kerstdag: check
Fiat in de ponzi gestopt op eerste kerstdag: check

Kerst is weer geslaagd!

[ Voor 3% gewijzigd door Stovirpi op 25-12-2023 22:40 ]

Stack Sats

• Numbers
  • Niet online
jvel92 schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:44:
[...]

Als ik het mij goed herinner heeft hij in het verleden Dodge gehad, en nog wat acties na wat drank waar hij dag(en) later zelf ook verbaasd over was :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Numbers schreef op maandag 25 december 2023 @ 22:43:
[...]
Als ik het mij goed herinner heeft hij in het verleden Dodge gehad, en nog wat acties na wat drank waar hij dag(en) later zelf ook verbaasd over was :P
En volgens mij ook Litecoin?

• resusaapje

resusaapje

h less

Ray_ schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:53:
Of BTC naar 6 cent gaat, of DOT naar de maan: het doet mij allemaal niets meer. Ik ben in 1 zin tesamen met grootheden @Kol Nedra, @zwembroek en @resusaapje genoemd. Ook nog eens in positieve zin. Achievement unlocked.
Ja hè, ik ben ook ontroerd dat hij al mijn vier accounts weet te waarderen. Pinkt traantje weg.

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:00:
[...]

Is dat de lekkere vriendin van Ingrid?
Je kent hem toch wel he?

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat ben ik toch weer hevig teleurgesteld in iedereen!

Kerstdiner 2023! De ultieme mogelijkheid om familie te informeren over Crypto. Je zou zeggen dat je het beste met familie voor hebt en ze de 'veilige' haven bitcoin laat verkennen. Maar nee, ik zie al die shitcoins weer met dikke palen omhoog.

De meeste mensen haten hun familie!

• Chaes

Chaes

#HODL

$PICA/Picasso wordt nu toch wel een flink zakcentje. Zou mooi zijn als die wat nieuwe listings krijgt zodat verkopen makkelijker gaat. Las ook iets op hun Twitter dat ze live zijn op Solana terwijl het van origine een KSM parachain slot had. Not sure what happened.
Pagina: 1 ... 72 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!